• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik kan het met de reacties van iedereen wel vinden. Maar ik vind wel dat we strenger moeten gaan kijken hoe mensen aanvallen. Als mensen 2 of 3 sterren halen hoor je mij niet klagen en af en toe een keer een fail moet ook geen probleem zijn. We moeten echter af van de barch aanvallen (al heb ik ze al even niet meer gezien) en ik hoop dat mensen als ze twijfelen vragen stellen hoe ze het beste kunnen aanvallen.....al gaat dat ook niet altijd goed.

De dag van de cw maakt mij niet uit, ik kan altijd wel een gaatje vinden.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 16:35
Steevo_S schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:18:
Dan maar een kleine poll om te zien op welke dagen jullie een clan war willen starten.

Poll: Op welke dagen clan war?
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Is dit dan de dag waarop we moeten vechten of de dag waarop de clanwar gestart wordt? Want er is namelijk altijd nog een dag voorbereiding.

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
De dag dat we op het knopje "zoek tegenstander" drukt.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Kan je de optie "Maakt me niet uit" toevoegen?

TnI 4 Life

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24

mvds

Totally awesome!

Steevo_S schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:12:
De dag dat we op het knopje "zoek tegenstander" drukt.
Dat zou inhouden dat we zaterdag pas de war ingaan. Hmm, dan heb ik graag de voorbereidingsdag op donderdag, en op vrijdag de echte war. Dan is de kans dat ik mee kan doen groter.

• SuperKneus
Om maar meteen een tip te geven. Bekijk de eerst aanval in het onderstaande filmpje eens
YouTube: JTJU Presents -- A "Best & Worst Atk" Screencast -- JTJ vs "Quebec Force2" (08/29 CW)

Deze aanval laat mooi zien dat je ook op TH7 *** kan pakken als je maar goed nadenkt hoe je gaat aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynaerd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-04 18:21
SuperKneus schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:13:
Ik kan het met de reacties van iedereen wel vinden. Maar ik vind wel dat we strenger moeten gaan kijken hoe mensen aanvallen. Als mensen 2 of 3 sterren halen hoor je mij niet klagen en af en toe een keer een fail moet ook geen probleem zijn. We moeten echter af van de barch aanvallen (al heb ik ze al even niet meer gezien) en ik hoop dat mensen als ze twijfelen vragen stellen hoe ze het beste kunnen aanvallen.....al gaat dat ook niet altijd goed.
Dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal met de meeste reacties eens. al hoewel ik ook schuldig was van de vorige clanwar om me 2de aanval te doen ik was op een festival ENCORE AMSTERDAM :D :D

maar ik snap de frustraties en hoop ook dat we de volgende clanwar keihard gaan winnen dus vandaag neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SuperKneus schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:16:
Om maar meteen een tip te geven. Bekijk de eerst aanval in het onderstaande filmpje eens
YouTube: JTJU Presents -- A "Best & Worst Atk" Screencast -- JTJ vs "Quebec Force2" (08/29 CW)

Deze aanval laat mooi zien dat je ook op TH7 *** kan pakken als je maar goed nadenkt hoe je gaat aanvallen.
zo notes have been made time to shine this clanwar and get 6stars :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 08:59
Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:56:
helemaal met de meeste reacties eens. al hoewel ik ook schuldig was van de vorige clanwar om me 2de aanval te doen ik was op een festival ENCORE AMSTERDAM :D :D

maar ik snap de frustraties en hoop ook dat we de volgende clanwar keihard gaan winnen dus vandaag neem ik aan?
En Etwizzie het naar je zin gehad daaro? Ik heb me goed vermaakt haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsenbv. schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:00:
[...]

En Etwizzie het naar je zin gehad daaro? Ik heb me goed vermaakt haha!
was echt super heb me ook echt uistekend vermaakt! vooral op het eind toen Kid Ink er was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nipt verloren, jammer zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Weet iemand misschien wat wijzer is voor mij om Dark Elixer te farmen?

Ik ben momenteel TH8 en hang tussen de 1500-1600 cups. En moet zeggen dat ik hier niet veel goede DE targets vind. Na wat research op internet krijg ik twee verschillende mogelijkheden. de 1 zegt namelijk zakken naar 900-1200 cups en de andere zeggen weer omhoog gaan naar 1800-1900 cups.
Een 50/50 gok dus :P iemand tips want ik wil me Hogs echt even omhoog krikken want op level 2 zuigen ze te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik zit momenteel net tussen de 1900-2000 range en vind per aanval ongeveer 180-1000 aan DE, probeer die range eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Thanks Steevo! Dat klinkt goed genoeg voor mij :) so up we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:09
Kern schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:03:
Weet iemand misschien wat wijzer is voor mij om Dark Elixer te farmen?

Ik ben momenteel TH8 en hang tussen de 1500-1600 cups. En moet zeggen dat ik hier niet veel goede DE targets vind. Na wat research op internet krijg ik twee verschillende mogelijkheden. de 1 zegt namelijk zakken naar 900-1200 cups en de andere zeggen weer omhoog gaan naar 1800-1900 cups.
Een 50/50 gok dus :P iemand tips want ik wil me Hogs echt even omhoog krikken want op level 2 zuigen ze te veel.
Zakken tot 900-1200 zou ik niet doen. Ik heb ervaring in deze range. Sporadisch dat je DE kunt farmen! En als je DE kunt farmen is het in 99% van de gevallen <250 DE.
Voor DE zul je dus moeten klimmen.
Besef je alleen wel dat hoe hoger je komt, je met een TH8 voor een paar honderd DE helemaal gecrushed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Voor DE zou ik ook goud 1 a crystal 3 aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-04-2021
Goedemiddag mede-mobiele-gamerts!

Is er eventueel nog een 'beginner-clan' o.i.d. voor tweakers? Ik zit momenteel op lvl 49 (Town Hall @ 7) en heb in verschillende random clans gezeten maar doneer me scheel en zie niks terug, geen clanwars, geen chat, helemaal niks >.>

Ben benieuwd ^^

-Jeroen
(ingame dewa4421yyy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Als je troepen op level4 zitten en je rond de 1400 cups hebt, stuur dan gerust een invite. Je kan ons vinden op [tweakers2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weda
Alleen m'n barbs zijn momenteel lvl 4 (net begonnen met alles naar lvl4 upgraden), zit rond de 1450 cups de laatste tijd, goed genoeg voor een invite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Jep, stuur maar een request :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
ik ga proberen om de aanvallen die fout zijn gegaan hier te bespreken en ik ga proberen aan te geven hoe het beter kan.

De eerste aanval enterminator VS @##€@"*#@
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oWcLyBH.jpg
-CC lurren doe je hier goed. Ik zou dit wel met wat boogjes of wizzards doen ipv minions.
-Eigenlijk gaan er meerdere dingen fout. Ten eerste de tegenstander. Dit is duidelijk een anti nog base. De base is open opgezet en je kan eigenlijk niet zien(gokken) waar de Giant boms zitten. Dit soort dorpen moet je niet met hogs aanvallen.
-Punt 2 je hogs zijn nog L2. Eigenlijk moet je hogs pas vanaf L4 gaan gebruiken. Eerder zijn ze nog niet krachtig genoeg.
-Punt 3, je spells. Ik gok dat je ze wel had en dat je ze niet hebt gebruikt omdat je zelf door had dat het fout ging. Mocht je ze niet mee hebben genomen. Zorg er voor dat je met een hog aanval altijd een paar heal spells bij je hebt. Zodra de health van de hogs op 50% zit drop je een heal spell, het liefst in de buurt van een wizzardtower.

Voor de volgende keer. Neem 37 hogs mee, als ze level4 zijn. Neem verder barbaren mee en zorg voor wizzards in je cc. Ik zou 2 heal en 1 bliksem meenemen.
Lur zijn cc met 1 barbaar of 1 hog. Lok ze, evt tegelijk met zijn king naar een hoek. CC units zou je met 1 bliksem spreuk kunnen uitschakelen. Voor de king, drop eerst de rest van de barbaren, dan je cc met wizzards en dan je king. Op deze manier zullen je cc troepen niet direct door zijn king aangevallen worden en kan je hem makkelijk uitschakelen. Daarna kan je je hogs droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Hier een simpel trukje om je draakjes een hand op weg te helpen als ze verdwalen...

http://imgur.com/a/qwtJj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-09 03:48

two

SuperKneus schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:37:
ik ga proberen om de aanvallen die fout zijn gegaan hier te bespreken en ik ga proberen aan te geven hoe het beter kan.

De eerste aanval enterminator VS @##€@"*#@
[afbeelding]
-CC lurren doe je hier goed. Ik zou dit wel met wat boogjes of wizzards doen ipv minions.
-Eigenlijk gaan er meerdere dingen fout. Ten eerste de tegenstander. Dit is duidelijk een anti nog base. De base is open opgezet en je kan eigenlijk niet zien(gokken) waar de Giant boms zitten. Dit soort dorpen moet je niet met hogs aanvallen.
-Punt 2 je hogs zijn nog L2. Eigenlijk moet je hogs pas vanaf L4 gaan gebruiken. Eerder zijn ze nog niet krachtig genoeg.
-Punt 3, je spells. Ik gok dat je ze wel had en dat je ze niet hebt gebruikt omdat je zelf door had dat het fout ging. Mocht je ze niet mee hebben genomen. Zorg er voor dat je met een hog aanval altijd een paar heal spells bij je hebt. Zodra de health van de hogs op 50% zit drop je een heal spell, het liefst in de buurt van een wizzardtower.

Voor de volgende keer. Neem 37 hogs mee, als ze level4 zijn. Neem verder barbaren mee en zorg voor wizzards in je cc. Ik zou 2 heal en 1 bliksem meenemen.
Lur zijn cc met 1 barbaar of 1 hog. Lok ze, evt tegelijk met zijn king naar een hoek. CC units zou je met 1 bliksem spreuk kunnen uitschakelen. Voor de king, drop eerst de rest van de barbaren, dan je cc met wizzards en dan je king. Op deze manier zullen je cc troepen niet direct door zijn king aangevallen worden en kan je hem makkelijk uitschakelen. Daarna kan je je hogs droppen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Thanks SuperKneus, ik had me hogs ook naar level 2 gedaan speciaal voor ClanWars maar merkte meteen dat ze veels te zwak waren dus ik faalde ook hard. Ben nu hard aan het sparen om ze naar level 3 te krijgen.

Ik ga deze tips zekers even opschrijven zodat ik ze toe kan passen als mijn hogs ook level 4 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Mimang, weet ik maar die tips zijn nu al niet meer terug te lezen in de chat en als ik ze hier post dan kan er nog op gereageerd worden.

Tweede aanval die ik bespreek is Craven vs Kangkang.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TnF3EaY.jpg

Ik vind het moeilijk om deze aanval te bespreken. Ik snapte eerst niet waarom je vanaf 1 kant all in ging met alle units maar nu ik de aanval een paar keer terug heb gekeken denk ik dat dit de enige juiste manier was. Dit was een maxed out th9 en met dit leger kon je denk ik alleen maar all in gaan. Misschien had je hier beter gowipe kunnen gebruiken of gowiwi als je al heksjes hebt. Die xbows, wizzard towerd en mortars maakte nu gehakt van je giants. Ze deden zoveel schade dat je healer en healspell niet konden helpen.

Hoe zou ik het dan doen? Ik zou toch proberen om zijn CC units te lurren, zijn cc is beschermd door 2 wizzardtowers maar als je 1 giant aan de bovenkant dropt zal die richting de canon lopen en zijn cc leeg trekken. De cc units zou je vervolgens bovenin de hoek kunnen killen. Probleem is wel dat je dan al een aantal units kwijt bent en die niet meer voor de aanval kan gebruiken. 1 giant en 25 boogjes moet voldoende zijn dus ik zou de volgende keer iets minder giants meenemen en meer boogjes.
Ik denk dat je je aanval onderin gestart hebt omdat daar zijn muren het zwakst zijn. Helaas had je nu wel het probleem dat je giants bij zijn AA bleven staan. Ik zou hier iets meer naar links zijn aangevallen, bij de paarse muren voor zijn archertower. Hierdoor zullen de giants na de archertower meteen de wizzard tower kunnen aanvallen en zullen ze denk ik wat langer blijven leven. Verder zou ik je boogjes meteen na de giants droppen zodat ze achter de giants meteen schade kunnen aanbrengen. Jij dropte nu eerst je king en daarna je queen en toen pas de boogjes. Hierdoor stonden je giants er eigenlijk alleen voor.

Nogmaals, ik vond het niet makkelijk om deze aanval te bespreken. Ben benieuwd wat de mening van de andere is over deze aanval.

De derde aanval die mis ging is Bushmaster vs %&^%$
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eXF2ovY.jpg

Je begint goed door met je giants zijn cc te lurren. Helaas maak je met je lightning niet alle units af en de 2 wizzards die over zijn maken samen met zijn king je giants af. Ik zou de volgende keer voor het lurren niet meteen 3 giants droppen. Gebruik er eerst 1 en evt nog een 2e mocht hij zoals hier op een springtrap trappen. Lok als de cc units naar buiten zijn gekomen met 1 boogje of barbaar de units naar een hoek en sloop ze daar met een stel boogjes. Lightning kan natuurlijk ook maar is niet perse nodig. Jij dropt samen met je giants een paar wallbreakers maar de rest van de wallbreakers gebruik je pas als je giants al dood zijn. Probeer ze de volgende keer in groepjes van 2 a 3 te droppen. Hierdoor had je denk ik de binnenste muur wel kunnen slopen. Ik zou ook bij deze aanval veel eerder de boogjes droppen. Gebruik ze meteen zodra je giants onder vuur liggen. Je giants zullen de klappen opvangen en je boogjes doen achter de giants de schade. Verder zou ik minder giants meenemen en meer boogjes.

Goed idee dat je wat minions mee nam voor de omliggende gebouwen. Ik denk dat je misschien al 1 ster had kunnen halen met alleen al het slopen van de gebouwen buiten zijn muren.

• Shineless
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-12-2022
SuperKneus schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:16:

Als ik zo vrij mag zijn, ik vind dit toch wel een erg ondergewaardeerd bericht.
Ik heb de playlist van JTJ U even doorgekeken en er staan wel echt een hele hoop goede tips in _/-\o_ !

Ook deze vond ik erg behulpzaam wat betreft wall breakers en hun gedrag.
(van het [Tweakers3] forum afgeplukt.

Er zijn een hoop filmpjes op youtube beschikbaar over Clash of Clans, maar het is lastig om alle meuk te scheiden van de pareltjes :(.
Zijn er nog meer mensen die een paar leuke filmpjes kennen?

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

• SuperKneus
Shineless klopt er staan hele goede tips in het JTJ U kanaal. Het bericht was ook echt niet als ondergewaardeerd bedoeld hoor. Het was mijn bedoeling om aan te tonen dat het niet uitmaakt welke th je bent als je maar goed nadenkt over hoe je je units gaat droppen.

Het kanaal van Flammy bevat veel tips. Helaas is hij wel al een tijdje minder actief
YouTube: Flammy

Het kanaal van ChiefPat is ook erg handig
YouTube: PlayClashOfClans

[ Voor 35% gewijzigd door SuperKneus op 10-09-2014 08:30 ]

• SuperKneus
Dit maal de aanval van Kern vs %%^$$
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kd6LUYP.jpg

Hier gaat het denk ik fout bij je keuze van de units die je mee hebt genomen en dat zijn cc units tot het einde van de aanval vrijspel hadden. Je hebt van alles wat mee en dat gaat nu niet goed. Je weet ondertussen al dat hogs level 2 nog niet sterk genoeg zijn. Dat is bij deze aanval ook goed te zien. Sowieso zou ik altijd meer hogs meenemen, 14 is gewoon te weinig.

Als ik naar je uits kijk en naar dit dorp dan had ik als volgt aangevallen. Onderaan, waar je nu met 2 boogjes begon, 1 of 2 giants droppen zodat zijn cc leeg loopt. Lok die naar een hoek en sloop ze met je boogjes. Ik zou hierna de aanval aan de rechterkant begonnen zijn. Drop de rest van je giants zodat zijn verdediging daarop gaat schieten. Drop meteen je hogs zodat die zijn verdediging aanvallen. Drop nu je wizzards erachter, als het goed is worden die niet meer aangevallen en samen met je wallbreakers en de draak zijn je cc had je dan denk ik wel bij zijn th kunnen komen.

Maar goed als ik dit dorp bekijk dan had ik sowieso met draken aangevallen. Zijn aa staan ver uit elkaar en er staan ook niet heel veel gebouwen langs de buitenkant van zijn drop dus ik denk dat de draken hier best snel naar binnen waren gedoken.

Volgende aanval Batumulia vs %$@@&
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TqI80JX.jpg

Je begint hier meteen met de aanval en haalt niet zijn cc leeg. Wat je goed doet is zijn cc units killen zodra ze naar buiten lopen, ik vind het wel zonde dat je daar 3 bliksem spreuken voor gebruikt. Ik denk dat het bij deze aanval fout gaat door je troepen keuze en het begin van je aanval. 3 healers op 9 giants is geen goede combinatie. Neem de volgende keer 1 healer, 12 a 14 giants een paar wallbreakers en voor de rest boogjes/barbaren of wizzards mee. Begin de aanval met 1 a 2 giants onderin de hoek en trek hiermee zijn cc leeg. Lok zijn cc troepen naar diezelfde hoek en sloop ze met een paar boogjes en evt wat wizzards. Drop nu de rest van je giants, wat wallbreakers om door de muren te gaan de healer om je giants te helpen (evt met een heal of rage spell) en achter je giants de rest van je boogjes en wizzards. Je had hier 17 wizzards bij je, snap ik wel nu ze zo goedkoop zijn, maar je hebt ze zonder bescherming gebruikt. Als je de aanval terug kijkt zie je dat dat ene kanon aan de linkerkant aardig gehakt maakt van de wizzards.

Als laatste tip, kijk waar je je cc dropt. Ik denk dat je hier alsnog 1 ster had kunnen halen als je hem helemaal rechts in de hoek had gedropt.

Laatste aanval die ik vandaag bespreek, Glenn vs HSY
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bRlqIsL.jpg

Ik vind dat je deze aanval verkeerd begint. Je valt met groepjes barbaren en boogjes op verschillende plekken zijn drop aan. Hij heeft wel veel gebouwen verspreid staan maar op deze manier heb je met veel units maar een paar van zijn gebouwen gesloopt. Uiteindelijk drop je je giants en hierdoor loopt zijn cc leeg. Het is jammer dat je vervolgens niets daar tegen doet. Je dropt nog wel een bliksem spel maar die gooi je op zijn xbow.

Probeer de volgende keer vanaf een kant aan te vallen. Haal zijn cc leeg en sloop die units met wat boogjes of ene bliksem spreuk. Ga hierna pas verder met de aanval. Probeer ook meteen wat boogjes en wizzards achter je giants mee te sturen. Hierdoor worden deze units niet aangevallen en helpen ze de giants.

• glennvho
Bedankt voor de tips, die ga ik zeker proberen opvolgen bij de volgende clan war! :)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 17:16
Heeft er iemand nog een goede layout voor een eind TH7 dorpje?
Moet nog 1 tesla en de rest muren. Ik wordt gewoon nog regelmatig door high end geowned. Verwacht dat er weinig aan te doen is. Dat ze dat toch wel blijven doen.
Maar DE sparen naar 10k heb ik maar even van me afgezet. Eerst maar even maxen en dan volledig stortten op het aanvallen en DE sparen.

• Steevo_S
TH7 en TH8 is vrij moeilijk zulk soort aanvallen te ontwijken als je veel resources hebt :(

Kijk eens naar ProAce's clan war basis, die deed het vrij goed de afgelopen clan war (7 aanvallen en 4 verdedigd :))

• Arunia
Werkt die ook goed als een gewone basis?
Ik vind basissen bouwen nog steeds niet makkelijk.

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Alles werkt als een normale basis, echter zal je dan wel de TH buiten de muren moeten plaatsen op de plaats van TH bijvoorbeeld je DE tank of lab. Wat je ook kan doen is gewoon middels youtube verschillende kanalen afgaan voor TH7 farming base, daar vind je er zo genoeg.

Echter het tegen gaan van complete ownage door TH9/10 doe je niet, daar kan niemand wat aan doen. Ik krijg ook vaak genoeg reuzen lv6 op me dak en verlies zo 300K aan loot.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Verwijderd

wauw mijn aanval is niet besproken heb ik het voor het eerst gewoon goed gedaan haha

• SuperKneus
Arunia wat Patrick aangeeft klopt. Je kan er echt weinig aan doen als men met Level6 reuzen aankomt. Die units hebben moeite om door zwarte muren te komen maar paars en roze daar zijn ze zo door heen.

Ik heb net even snel gezocht naar een th7 dorp. Als je googled op the lion a th7 farming base kom je op het supercell forum uit en die base ziet er netjes uit.

• Arunia
Dat idee krijg ik inderdaad ook.
TH staat ook buiten, maar er zijn er gewoon die echt even door je town walsen voor je DE.
Heb die maar even weggeschoven op de lange baan. Als alles geupgrade is gaan we even raggen door andere durpjes.

Ik zal iig even kijken naar die lion die je noemt. Ben benieuwd.

• SuperKneus
Voor de mensen met low level hogs is dit misschien nog wel een leuke aanval
http://youtu.be/c9To2u5jKWQ?list=UUVYoFiHGj6xTNbaclC-Gyfw

Zoals je in de bovenstaande aanval kan zien is hij uit te voeren met level 4 wizzards en level 2 hogs. Ik denk wel dat je balloons sowieso level 5 moeten zijn.

De uitleg van deze aanval is hier terug te lezen
http://forum.supercell.ne...A-TH9-Base-3-Star-Exploit

[ Voor 21% gewijzigd door SuperKneus op 11-09-2014 14:50 ]

• Salv
Wat wel heel goed te zien is hier dat elke speler in dit filmpje dat zodra de defense uitgeschakeld is en de CC gelured moet worden. Ze hiervoor 1/2 boogjes offeren en dan met de witches / wiz / heroes de boel afmaken wel apart en leuk.

Het is dat mijn DE baraks aan het bouwen zijn anders had ik dit zeker wel willen uitproberen komende CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:48
Als jullie willen mogen jullie mij eruit gooien.
Ik ga niet meer spelen doordat ik geen device meer heb waarop ik het een beetje makkelijk kan spelen.
Op de pc dan vergeet ik meestal dat het er op staat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
ProAce schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:11:
Ik ga niet meer spelen doordat ik geen device meer heb waarop ik het een beetje makkelijk kan spelen.
Er zijn veel aanbiedingen qua tablets voor minder dan 150e heb je er al 1...

Zodra je weer kan spelen zien we je graag weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ipad te koop 250euro is die voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ik heb me ook maar ingeschreven voor de Tweakers2 clan. Ben het een beetje zat om naar allemaal vage clans te gaan waar alleen maar 12 jarige in zitten.

TH8, lv70 en net even 1400 cups gehaald om te joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Welkom bij de club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:48
Die 150e heb ik niet, en we hebben hier wel tablets maar niet iets dat ik makkelijk pak/wat niet in 'bezit' is van mijn zusjes.

Zodra ik weer speel zal ik het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mijn zus heeft een Android tablet van €60 waar 4.2 op staat. Die zou prima moeten zijn voor CoC

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Je kan het ook draaien via Bluestacks op je computer, werkt niet al te fijn met aanvallen doen maar dan kan je in ieder geval spelen. Virtueel Android draaien lukt ook wel, maar op een of andere manier crasht CoC altijd, als hier een oplossing voor heb laat ik het jou weten.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
ProAce schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 09:11:
:)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Gezien er verschillende stemmingen zijn geweest en er strenger opgetreden mag gaan worden gaan we het ook maar gelijk invoeren.

We gaan het er maar gewoon even als een platte hollander eruit gooien maar deze clanwar gaat wederom nergens over! We zien weer standaard fouten gemaakt worden, slechte leger keuzes, verkeerde samenstellingen en verkeerd gebruik maken van spreuken en of wel / geen CC troepen.

Dat gaat betekenen dat er toch een aantal leden een waarschuwing gaan krijgen welke volgende week toch wel verbeteringen moeten gaan laten zien anders zal er toch besloten gaan worden om deze leden te verwijderen. Op het moment van spreken hebben wij deze war met 47 aanvallen een whooping 70 sterren gehaald waarbij hun met 30 aanvallen een whooping 72 sterren gehaald hebben!

Dit zijn dus 17 aanvallen minder maar wel 2 sterren meer, dit zegt al meer dan genoeg over de behaalde resultaten van onze leden. Welke met 2 aanvallen niet eens 1 ster kunnen halen of met enig sinds geluk met 2 aanvallen 1 a 2 sterren weten te halen, dit is gewoon te weinig en ondermaats.

Het heeft geen zin om met 4 healers een partij wizzies en draken aan te komen zetten of geen CC luren en al je 20 reuzen droppen en deze als een vlieg in elkaar geprakt zien worden door 5 wizzies. Wij zullen dus na deze war een lijst met namen gaan opstellen welke een waarschuwing gaan krijgen en daarbij hoeven we geen smoesjes of excuses te horen. We willen aangegeven dat dit niet langer meer kan door gaan omdat vele hier onder lijden.

In dit topic staat voldoende informatie omtrent wat te kunnen doen, iedereen heeft de beschikbaarheid over internet en daarbij youtube om informatie en voorbeelden op te zoeken. Als men er te lui voor is of geen energie in wilt steken dan draaien wij ook de rollen om en moeten er koppen gaan vallen.

Hier is bijvoorbeeld een verzamel kanaal met allemaal 3 sterren aanvallen, gaat hier eens kijken en steek er wat van op! Kijk daarbij ook naar de gebruikte legers en merk het verschil op met je eigen manier van spelen.
YouTube: Clash of Clans 3 Stars Clan Wars

Hier een TH8 voorbeeld omtrent draken met zowel rage als lightning spells.
YouTube: BEST Town Hall Level 8 (TH8) Clan Wars Attack Strategy - Part 1 (Dragons) Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wstreet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 21:13
Als members op vakantie gaan (zeker de sterke spelers) dienen even uit de clan te stappen. Als je de cc verdediging niet wil verliezen dan kan je bijvoorbeeld vrijdag om 15 uur verlaten en vervolgens om 18 uur weer joinen.

Reden? Zie de clanwars FAQ:

http://forum.supercell.ne....php/232849-Clan-Wars-FAQ

--------------------------------------------------------------------------------------

Clan Wars Matchmaking

How are clans matched for a clan war?
Clan wars matchmaking matches clans based on the strength of their members. Unlike multiplayer battles, trophies have no influence in determining your clan wars opponent. After an opposing clan is found, the war immediately starts. There’s no “nexting” in clan wars matchmaking.

How is strength calculated in clan wars?
Strength is based on each member’s attacking power (troops, army camp capacity, spells and heroes) and defensive strength (defense buildings, walls, traps and heroes). Different layouts and base designs do not affect strength. The only way a member’s strength can be changed is if they upgrade their troops, defenses, spells, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Laatst online: 12-09 13:31

koku

Tnet Devver
Wstreet schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:07:
Als members op vakantie gaan (zeker de sterke spelers) dienen even uit de clan te stappen. Als je de cc verdediging niet wil verliezen dan kan je bijvoorbeeld vrijdag om 15 uur verlaten en vervolgens om 18 uur weer joinen.

Reden? Zie de clanwars FAQ:

http://forum.supercell.ne....php/232849-Clan-Wars-FAQ

--------------------------------------------------------------------------------------

Clan Wars Matchmaking

How are clans matched for a clan war?
Clan wars matchmaking matches clans based on the strength of their members. Unlike multiplayer battles, trophies have no influence in determining your clan wars opponent. After an opposing clan is found, the war immediately starts. There’s no “nexting” in clan wars matchmaking.

How is strength calculated in clan wars?
Strength is based on each member’s attacking power (troops, army camp capacity, spells and heroes) and defensive strength (defense buildings, walls, traps and heroes). Different layouts and base designs do not affect strength. The only way a member’s strength can be changed is if they upgrade their troops, defenses, spells, etc.
Lijkt mij een heel goed plan! Misschien iets meer werk voor de admins maar voorkomt wel gemiste aanvallen. Als je tijdens het starten van de CW nog in de clan zit moet je gewoon aanvallen :)

Verwijderd

Goedendag Heren,

ik wou even een mededeling maken Ik ga vandaag als ik thuis uit de clan met E-twizzie! en als jullie er geen probleem mee hebben dan kom ik met Twizzieee in de clan dat is de account die ik gebruik op me ipad dus dan kan ik effectiever aanvallen etc.. graag jullie opinie hier over PS: die is lvl 70 en sh8 lvl 5 troepen :)

• Steevo_S
No problem :) Ik zie je uitnodiging wel komen :)

• two

two

Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:13:
Goedendag Heren,

ik wou even een mededeling maken Ik ga vandaag als ik thuis uit de clan met E-twizzie! en als jullie er geen probleem mee hebben dan kom ik met Twizzieee in de clan dat is de account die ik gebruik op me ipad dus dan kan ik effectiever aanvallen etc.. graag jullie opinie hier over PS: die is lvl 70 en sh8 lvl 5 troepen :)
Al had je boog 2 van mij mag jij altijd komen :D

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Voor de komende CW gaan we eens uitpakken met het leger en proberen om met een basis GoWiPe van TH8 te kijken wat we er van kunnen maken, dus mocht ik komend weekend amper tot geen sterren halen dan weten jullie dit alvast omdat ik dus ga experimenteren!

Het trainen van het leger gaat me anderhalf uur kosten en het maken van de spells gaat me 2uur kosten, zoals men ziet is het exil verbruik wel veel dus ik gaat het de komende dag wellicht 1/2/3 keer proberen op een aantal wraak basis die ik nog over heb, daarna middels barch even proberen flink wat loot binnen te halen zodat ik deze CW niet te krap ga zitten.

Aangezien ik net een aantal skull muurtjes heb gemaakt met mijn overtallige gold en exil :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LPu09rP.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/499EqBu.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HhTK7s8.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pSTJEU3.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ngswRwo.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Bov38az.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lgikabB.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mJKShCh.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rEhpJv1.pngAfbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NdLMSdO.png
110113212246,70090001:30:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Vanmiddag zullen we zoals altijd weer een Clan War starten maar dit maal gaan we de aanvallen goed in de gaten houden. De afgelopen 3 clanwars hebben we verloren. Kan gebeuren maar van die clanwars hadden we er zeker 1 maar misschien wel 2 gewoon kunnen winnen als er beter en meer aangevallen zou zijn. Tweakers2 zal een standaard coc clan blijven en niet volledige voor de clan war gaan maar we zijn het wel zat dat er soms zonder na te denken wordt aangevallen. Deze aanvallen zorgen ervoor dat we onnodig veel wars verliezen. Het kost de top10 spelers elke war veel resources om de juiste units te doneren. Dit is niet erg en ze doen het ook graag maar dan moet er wel serieus worden aangevallen.

Gebruik het juiste leger.
We gaan de aanvallen dus goed in de gaten houden en leden zullen een waarschuwing krijgen als men de tips niet gebruiken en zodoende een aanval verpesten. Een keer een faal met een aanval is mogelijk en dat zal heus wel geaccepteerd worden maar aanvallen met een leger van barbaren of archers kan echt niet. Laat aub ook die goblins thuis, een clanwar gaat om het winnen van de war en niet om resources binnen te halen. Aan de andere kant, als je een of twee golbins mee neemt om de clancastle units te lokken dan zal je mij niet horen klagen. Helaas zijn de herhalingen van de afgelopen war niet meer terug te kijken maar daar was goed te zien dat een aanval met draken nog steeds goed werkt. Bijna alle aanvallen van de tegenstander waren met draken.

Clan Castle leeg halen (lokken van de units).
Bij iedereen moet nu wel bekend zijn dat je een aanval niet begint zonder dat de clancastle units gekilled zijn. We zien nog te vaak mensen die de clancastle units negeren en gewoon doorgaan met de aanval alsof ze er niet zijn. Dit zorgt er dan ook vaak voor dat de eigen units snel afgemaakt zijn en de aanval verloren wordt. Als je een all dragon attack doet hoef je eigenlijk niet naar de clancastle units om te kijken maar bij bijna alle overige aanvallen is het gewoon prio 1 om die units zo snel mogelijk te slopen. Dit lokken en killen van de units zullen we ook in de gaten houden en als we zien dat het negeren van de clancastle units er voor zorgt dat men een aanval verpest dan zal dat ook een waarschuwing opleveren.

Niet kunnen aanvallen
Laat aub van te voren weten als je die clanwar niet kan aanvallen. De afgelopen 3 clanwars zijn we veel sterren misgelopen doordat een aantal mensen niet de mogelijkheid hadden om aan te vallen. Als er iets onverwachts tussen door komt dan kan niemand daar wat aan doen maar als je al weet dat je op vakantie bent of er is iets anders wat er voor zorgt dat je niet mee kan doen met de aanval ga dan op vrijdag tijdelijk uit de clan. Zodra de clanwar gestart is kan je weer joinen en zullen we je gewoon weer accepteren. Als we zien dat iemand keer op keer niet mee doet met een clanwar en hij of zij heeft er geen goede reden voor dan zal dat ook resulteren in een waarschuwing.

Vraag om hulp.
Als je twijfelt over een aanval vraag dan om hulp. De clanwar duurt, incl voorbereiding, 48 uur. Er is dus voldoende tijd om een basis te bekijken en na te gaan hoe deze het best aangevallen kan worden. De laatste clanwar was een heel goed voorbeeld. Arunia twijfelde over een aanval en vroeg om hulp in de chat. Volgens mij ging men toen aardig los met het geven van tips en het resultaat mocht er zijn, ***.

Tips voor de clanwar

- Draken en Pekka vallen alle gebouwen aan en niet alleen defense. Zorg er dus voor dat je de omliggende gebouwen gesloopt hebt voordat je je groep draken of pekka's los laat.
- Healers + Giants is een goede combinatie. Het heeft echter geen zin om boogjes, barbaren of wizzards met een healer te healen.
- 1 of 2 healers voor een aantal giants is meer dan genoeg, afgelopen war zag ik iemand 4 healers meenemen en dat is echt overkill en zonde van de ruimte voor andere units.
- Als je giants meeneemt drop die dan eerst en daar achter pas je boogjes, wallbrekers en/of barbaren. Op deze manier vangen de giants de klappen op en kunnen de overige units zonder aangevallen te worden schade doen.

Leeghalen van het clancastle
De onderstaande aanval is het laatste deel van een gowipe uitleg. Gowipe zal nog niet iedereen kunnen gebruiken maar de tips over het lokken en killen van de clancastle units zijn heel handig en bruikbaar voor iedereen. Bekijk het filmpje en maak er gebruik van.
YouTube: Clash of Clans Attacks - Galadon's GOWIPE Guide - Chapter 4 - The Clan Castle!

Verschillende *** aanvallen met een clanwar
Bekijk het onderstaande youtube kanaal en maak er gebruik van, dit kanaal laat per townhall voorbeelden van *** aanvallen zien. Erg handig!!
YouTube: Clash of Clans 3 Stars Clan Wars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ik ben nog op zoek naar een goeie CW base layout voor mijn th9, ik dacht zelf aan deze te nemen http://clashofclansbuilder.com/plan/539999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Ik vind die van Craven zeer mooi en mijne doet het ook niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Bedoel je de cw base of je gewone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Mijn CW lay-out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
Ah zal vanavond eens kijken. Jammer dat je je cw basis niet kan aanpassen als er geen war actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:00
Dat vind ik ook wel storend. Het lijkt wel of ik nooit de tijd kan vinden om dit in de periode voor de war een keer goed kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

GEFELICITEERD MANNEN! *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Eindelijk weer eens gewonnen! *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omarion1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-11-2024
Hey Guys,

Ben een vriend van Twizzie, hoorde van de clan en besloot me aan te melden.
Ben 22 jaar en ga onder de naam van Omarion in de clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Hahahah en blij dat ie er mee is. Geniet er maar van hoor, top dat je met die aanval nog 2 sterren wist te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Leuk aangevallen en goed gewacht met je heroes.
Voortaan alleen je spells iets verder naar voren gooien :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Famous schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:44:
[...]

Leuk aangevallen en goed gewacht met je heroes.
Voortaan alleen je spells iets verder naar voren gooien :>
Famous, ik zal de aanval ff uitleggen.

Deze clanwar was erg spannend. We stonden dik voor, de tegenstander kwam opeens sterk terug en het hing uiteindelijk allemaal op een paar sterren. Enterminator had nog 1 aanval over, hij staat een stuk lager en zou normaal gesproken nooit de nr1 aanvallen. We konden echter elke ster gebruiken dus het idee was om nr1 aan te vallen met draken en die zoveel mogelijk uit de buurt van de inferno towers te houden zodat ze aan de buitenkant met het slopen van de gebouwen 50% zouden pakken.

Dat ze uiteindelijk toch naar de core gingen en daar de TH wisten te slopen was een erg mooie bijkomstigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SuperKneus schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:50:
[...]

Famous, ik zal de aanval ff uitleggen.

Deze clanwar was erg spannend. We stonden dik voor, de tegenstander kwam opeens sterk terug en het hing uiteindelijk allemaal op een paar sterren. Enterminator had nog 1 aanval over, hij staat een stuk lager en zou normaal gesproken nooit de nr1 aanvallen. We konden echter elke ster gebruiken dus het idee was om nr1 aan te vallen met draken en die zoveel mogelijk uit de buurt van de inferno towers te houden zodat ze aan de buitenkant met het slopen van de gebouwen 50% zouden pakken.

Dat ze uiteindelijk toch naar de core gingen en daar de TH wisten te slopen was een erg mooie bijkomstigheid.
Dat snapte ik wel uit de reacties die hier waren geplaatst, het was enkel een tip omdat ze nu niet echt optimaal gebruikt werden. Ze werden achter de draken gegooid laat maar zeggen terwijl alles daar al kapot was. Als hij ze stukje verder naar voren had gegooid bleven ze langer in de rage zitten.
Niet dat het bij deze aanval uitmaakte gezien twee sterren wel het maximale was wat te halen viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

clan vs clan is niet toegestaan

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:03 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two

two

[ Voor 103% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:03 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26

[ Voor 143% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Versteegrob schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:32:
[...]

Dit heeft toch niks met gelijk te maken maar met feiten? De kracht van een king is dat die nog dik 30% dan
healen dus als je hem direct aanzet loop je dit mis. Heeft toch niks met gelijk te maken???

Met jou overdreven boze reactie die nergens op gebaseerd is :? .
Dus............

Ontopic maar weer???

Anyway, spannende clan war en maar goed dat hun laatste 2 aanvallen goeie fails waren en mimang nog 2 sterren op hun nummer 1 haalde :)

Blij dat we 77 van de 80 aanvallen hebben gebruikt, we zullen de statistieken bijwerken en snel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:59

[ Voor 88% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
clan vs clan is niet toegestaan.
Steevo_S schreef op maandag 22 september 2014 @ 16:38:
[...]

Dus............

Ontopic maar weer???

Anyway, spannende clan war en maar goed dat hun laatste 2 aanvallen goeie fails waren en mimang nog 2 sterren op hun nummer 1 haalde :)

Blij dat we 77 van de 80 aanvallen hebben gebruikt, we zullen de statistieken bijwerken en snel posten
Spannende wars zijn de beste wars! Mezelf al eens flink zitten op te vreten omdat het punten verschil op het einde heel close was en steeds wisselde wie de meeste punten had :D .

*knip*

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:59

[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

En wat een heerlijke CW zeg, spannend tot het einde en goede inzet van de clan.

[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 22-09-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Het is een goede actie geweest om voor het zoeken naar een CW uit de clan te gaan als je geen tijd hebt. Uiteindelijk hebben we meer aanvallen gedaan dan de tegenstander. Heeft ons waarschijnlijk de overwinning bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Tijdens de afgelopen war kwamen er wat vragen hoe men een bepaalde base het beste met draken kon aanvallen. Ik wist zeker dat ik er een video over had gezien maar kon hem van het weekend niet vinden. Nu dus wel :)

How to Dragloon at TH8: http://youtu.be/1GxeCLzI-90

Bekijk de bovenstaande video goed, dit is de manier om op th8, 3 sterren op bijna elk dorp te pakken. De aanval hangt wel af van level6 ballonnen maar ik denk dat hij ook wel mogelijk is met level5 ballonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Even een vraagje over de cups. Ik weet dat 1400 het minimale is om te joinen, maar graag zou ik willen droppen naar zo'n 1200 cups. Ik zit namelijk met het volgende probleem. Ik kom er niet aan toe om veel aanvallen op een dag te doen, maximaal 2 per dag. Daarnaast wil ik m'n shield niet verspillen aan aanvallen die ik niet of nauwelijks kan winnen en ik wil nog wat resources binnenhalen.

Momenteel zit ik vaak in de situatie dat ik na 50 keer zoeken nog steeds niks gevonden heb met meer dan 100k resources. Daarnaast zijn het vaak hoge lv8 of lv9 townhalls die veel resources hebben en dat win ik nog niet. Mijn ervaring rond 1200 cups is beter, ook heb ik het idee dat er rond dat aantal cups meer spelers zijn die juist cups willen ipv resources, waardoor ik een gratis shield krijg.

Dus, wat zijn de regels betreffende de cups? Het aantal cups telt namelijk niet mee voor clan wars o.i.d. En de top van de leagues gaan we niet halen.

Mocht iemand nog tips hebben, laat het me weten. Ik zoek nog een goede base voor TH8. Je kan kijken naar m'n base, zelfde naam. Ik kom nu haast nooit boven de 2 miljoen resources, terwijl alles rond de 2 miljoen kost. M'n 5 builders staan dus vaak niks te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Zodra je bent toegelaten tot de clan kan je gewoon droppen in cups. Maakt verder niet uit inderdaad, dus go for it. :)

@SuperKneus erg goede strategie, ga ik zeker proberen. Heb wel m'n twijfels of dit ook zonder lvl6 balloons lukt. Verschil in hitpoints tussen 5 en 6 is gewoon erg groot. Maar dat kan ook een beetje van de basis afhangen, deze hadden de air defence allemaal erg in het midden. En lvl6 balloons kunnen ook gedoneerd worden, maar dat is dan wel belangrijk om nog even te vermelden. Met lage lvl balloons moet je dit sowieso niet doen.

[ Voor 64% gewijzigd door koku op 23-09-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

@koku, in de geplaatste vid wordend de balloons ook gedropped via Clan Units, kan ook niet anders aangezien er 10 draken worden gedropped.

Het lijkt mij een vrij strakke tactiek, maar hoeveel mensen kunnen er bij ons ondertussen *6 ballonnen maken?

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Ah inderdaad, dacht bij die eerste aanval niet, maar daar ook. Weet niet hoe veel mensen dat kunnen maken. Ik nog niet, maar als m'n boogjes lvl6 zijn (over een dag of 8) wil ik deze best aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Volgens mij hebben tim en mp level 6 ballonnen

[ Voor 5% gewijzigd door Steevo_S op 23-09-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craven schreef op maandag 22 september 2014 @ 17:19:
[mbr]clan vs clan is niet toegestaan[/mbr]
Waar slaat dit op dan?? ik snap het effe niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wat er bedoeld wordt is dat personen uit de andere clans van tweakers lekker hier weg blijven of iig hun commentaar. Het loopt altijd op gezeur uit. Even buiten beschouwing wie er begint met moddergooien.

• SuperKneus
Koku, ik denk dat het misschien wel met level5 ballonnen gaat werken omdat ze gedropped worden achter de draken. De draken worden aangevallen en de ballonnen kunnen volgens mij redelijk makkelijk door vliegen.

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Ik zal het de volgende CW sowieso ff proberen, ziet er iig interesanter uit dan 11 Draakjes droppen :)

TnI 4 Life

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:01:
Wat er bedoeld wordt is dat personen uit de andere clans van tweakers lekker hier weg blijven of iig hun commentaar. Het loopt altijd op gezeur uit. Even buiten beschouwing wie er begint met moddergooien.
oh zo ik snap het :) bedankt voor de uitleg!
SuperKneus schreef op woensdag 24 september 2014 @ 07:24:
Koku, ik denk dat het misschien wel met level5 ballonnen gaat werken omdat ze gedropped worden achter de draken. De draken worden aangevallen en de ballonnen kunnen volgens mij redelijk makkelijk door vliegen.
dat lukt ook zeker wel met ballonnen alleen moet je er wel opletten dat ze sneller zijn dan de draken volgens mij dus dat ze er niet te snel langs heen gaan en uit eindelijk de target worden van het lucht afweer :)

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Komende weekend kan ik niet meedoen met de CW, zal tijdelijk de clan berlaten. Kick me maar als ik het vergeten ben :)

• Reynaerd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-04 18:21
Gents ik stop met het spel. Succes verder!

• Weda
Mag ik vragen waarom ik uit de clan gekicked ben zonder verdere toelichting?

*No hard feelings verder, vroeg me alleen af waarom ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Weda op 25-09-2014 08:00 ]

• mvds

mvds

Totally awesome!

Reynaerd schreef op donderdag 25 september 2014 @ 00:24:
Gents ik stop met het spel. Succes verder!
Joh? Wrom dat dan?

• SuperKneus
Weda schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:00:
Mag ik vragen waarom ik uit de clan gekicked ben zonder verdere toelichting?

*No hard feelings verder, vroeg me alleen af waarom ;)
Dewa we hebben je gekicked omdat je helemaal niet reageerde op een van onze reactie. Er is een aantal keer gevraagd om je basis aan te passen (je normale basis en je clanwar basis). Er is gevraagd om zelf ook eens te doneren, wij hechten weinig waarde aan donatie's maar jij had 0 units gedoneerd en zat op iets van 1000 units ontvangen. Verder hebben we van te voren aangegeven dat we de clanwars in de gaten zouden houden en dan zien we helaas van jou toch een aanval met een barch leger (combi van barbaren en archers).

Dus in dit geval was het een combinatie van factoren dat we besloten hebben om je te kicken. Vanuit ons ook No hard feelings maar tweakers2 is een actieve clan en dan vinden we het wel fijn als mensen een beetje actief mee doen en reageren op berichten en tips.
Pagina: 1 ... 3 ... 13 Laatste