Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Na een lange inactieve tijd ben ik inmiddels weer actief geworden. Ik heb weer een paar CW's gedraaid bij prut clans en zoek nu weer een tweaker clan (of reddit). Tweakers heeft de voorkeur ivm = NL.

Hebben jullie een plekje voormij?

Username: Simple
TH8
- niks gerushed
- progress to TH, schat 50%

Edit:

Ik ga vanavond even mij trophies pushen. Was gezakt tot 1000 gezakt om mij 30k DE veilig te stellen :+

[ Voor 15% gewijzigd door SimpelenLeuk op 20-02-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-10 19:13
Guys ik ga over enkele uur op vakantie. Mag ik jullie veel suc6 wensen aankomende wars en tot over een grote week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-11-2020
Dankje, jij een hele fijne vakantie toegewenst.
Btw heeft iemand banaan 90 nog geaccepteerd? In zn verzoek stond vriend vn felix geloof ik, lvl 139 en alles max behalve muren. Zou niet verkeerd zijn denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:49
Guys ik doe deze cw nog even snel mee, morgen 2 snelle aanvallen, daarna ga ik ook voor een weekje uit de clan ivm wintersport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Riddersjors schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:11:
Dankje, jij een hele fijne vakantie toegewenst.
Btw heeft iemand banaan 90 nog geaccepteerd? In zn verzoek stond vriend vn felix geloof ik, lvl 139 en alles max behalve muren. Zou niet verkeerd zijn denk ik haha
Nee. Naast dat hij al in een andere clan zat is hij geen Tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Ik heb mijn verzoek eerst hier gemeld en vanochtend ingediend bij de clan. Gedeclined, kan iemand dat toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:31
Ik zou graag ook joinen, username: daviddebestnl

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-10 16:36
SimpelenLeuk schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:15:
Ik heb mijn verzoek eerst hier gemeld en vanochtend ingediend bij de clan. Gedeclined, kan iemand dat toelichten?
Gokje, jouw tweakers username stond niet vermeld in de req?
webdavid schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:42:
Ik zou graag ook joinen, username: daviddebestnl
Alweer? Welkom terug iig.
Wel wat beter je best doen hè ouwe rusher ;)

[ Voor 29% gewijzigd door westergas op 21-02-2015 13:52 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
SimpelenLeuk schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:15:
Ik zag je Tweakers username niet in de join request staan (zie TS). Ik zie je niet meer in de chat staan, ik kan je dus geen invite sturen. Je kan opnieuw een request sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Stond er naar mijn herinnering in. Geen probleem doen we het nog een keer:)

Edit: Weet iemand zo de cooldown na een invite reject? Krijg nu de melding banned bij een request, wss ivm de vorige poging.

Edit 2: Hardware matig bootloop in mijn nexus |:( . Eerst de powerbutton vervangen, ik hoop over een week als nog te kunnen aanmelden. Gaat lekker zo :|

[ Voor 73% gewijzigd door SimpelenLeuk op 21-02-2015 19:18 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:31
Alweer? Welkom terug iig.
Wel wat beter je best doen hè ouwe rusher ;)
Haha ja bedankt!

Ik ben er druk mee bezig om mijn base minder 'rusherig' te maken

[ Voor 2% gewijzigd door webdavid op 21-02-2015 18:33 . Reden: quote was verkeerd ]

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 22:49
Luitjes ik ben een weekje op wintersport. Kan iemand me kicken na de war? Ben er zondag weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peertje1010
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 31-08 10:05
Hallo,

Zou ik mogen joinen ? :)
Username: peertje1010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-09 13:26
peertje1010 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:38:
Hallo,

Dat kan mits je voldoet aan de voorwaarden (zie front page). ingame request indienen met tweakers username erbij en het komt vanzelf goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAV14
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-11-2018
Ik zou graag willen joinen :)
Username RVFA14

[ Voor 24% gewijzigd door RFAV14 op 24-02-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-10 17:18

burgt

Starbass

Topicstarter
De update lijkt eraan te komen; Maintenance break, please try again one hour and a half..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Het werkt weer.

Nu dat je zelf kunt aangeven of je wel/niet mee doet met een CW gaan we de strikes regel aanpassen. Iedere gemiste aanval is 1 strike. Het maximum van 1 strike per CW is hiermee komen te vervallen. Als je dus op vakantie bent, een weekend weg bent, of gewoon een keertje niet mee wilt doen is het je eigen verantwoordelijkheid om de olpt-out te gebruiken.

That said, wij zijn wel een Clan War clan. Nooit mee doen is geen optie, het is puur als je gewoon even geen tijd hebt. Wil je geen CW's? Dan zul je helaas een andere clan moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:40
lijkt er ook op dat XMOD niet meer werkt.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=102416&sid=90116

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Handig die functie om aan te geven of je wel/niet meedoet met de CW.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Mooi zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
wat zijn die clan perks?

tof dat zijn dingen die je kan unlocken voor meer warloot!

[ Voor 58% gewijzigd door maomanna op 24-02-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
zie crosspost http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43801045 voor de vraag of er met de nieuwe CW updates, behoefte is aan een Tweakers CW Clan.

Is er, met het oog op de nieuwe Clan War toevoegingen, behoefte aan een Tweakers CW Clan?
Ik ben zelf nogal fan van Clan Wars, die zou ik het liefste zo vaak mogelijk per week spelen. Nu zit ik bij TweakersIII, dus speel ik 2x per week, maar dat kan natuurlijk uitgebreid worden naar 3x pw met een rustdag.

Als er genoeg vraag naar is, zet ik een clan op om met Tweakers 3x per week fanatiek Clan wars te spelen.

Wat vinden jullie daarvan?

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
Discussie is al vaker gevoerd. Zie TWK2 als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:51
peertje1010 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:38:
Hallo,

Sorry Peertje. Ik heb je per ongeluk geweigerd met mijn dikke vingers. Wil je even opnieuw verzoek doen? Ik kan je niet uitnodigen omdat je postvak vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
ik denk dat 2x per week wel goed is voor cw, zeker als alles nog niet perfect verloopt lijkt mij 2x per week prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
maomanna schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:42:
[tweakers] bedoel je :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
falex schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:41:
zie crosspost http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43801045 voor de vraag of er met de nieuwe CW updates, behoefte is aan een Tweakers CW Clan.

Is er, met het oog op de nieuwe Clan War toevoegingen, behoefte aan een Tweakers CW Clan?
Ik ben zelf nogal fan van Clan Wars, die zou ik het liefste zo vaak mogelijk per week spelen. Nu zit ik bij TweakersIII, dus speel ik 2x per week, maar dat kan natuurlijk uitgebreid worden naar 3x pw met een rustdag.

Als er genoeg vraag naar is, zet ik een clan op om met Tweakers 3x per week fanatiek Clan wars te spelen.

Wat vinden jullie daarvan?
Geen interesse in. Twee keer per week is zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
wat jij wilt schatje :) ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peertje1010
Hallo,

Mag ik vragen waarom mijn verzoek is afgewezen, ik heb mijn tweakers naam vermeld en op het forum gevraagd of ik mag joinen.
Als ik iets in het aanmeldingsproces heb gemist hoor ik het graag ;)

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gietema
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
peertje1010 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:55:
Hallo,

Mag ik vragen waarom mijn verzoek is afgewezen, ik heb mijn tweakers naam vermeld en op het forum gevraagd of ik mag joinen.
Als ik iets in het aanmeldingsproces heb gemist hoor ik het graag ;)

Mvg,
Zie bovenstaande bericht van Frank_P (blad 149)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
maomanna schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:42:
Waarom TWK2?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peertje1010
Sorry niet goed gelezen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Tweakers dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peertje1010
Kan iemand mij nog een keer uitnodigen? Heb mijn postvak leeg gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
peertje1010 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:37:
Kan iemand mij nog een keer uitnodigen? Heb mijn postvak leeg gemaakt.
Done. Ik heb je ook aan de ledenlijst toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jknevel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-10 12:50
Ik zou ook wel mee willen doen :) TH10
Ingame: Jknevel.

Afgewezen door "rooie"...want?

[ Voor 130% gewijzigd door Jknevel op 24-02-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Jknevel schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:44:
Ik zou ook wel mee willen doen :) TH10
Ingame: Jknevel.

Afgewezen door "rooie"...want?
Want je bent een TH10 met level 5 archers, level 4 wizards en level 1 dragons/pekkas/golems/witches. Kortom, rushed. Dit betekent dat in een CW jij tegenover TH10 targets staat die je niet aan kan, waardoor je lager moet aanvallen. Jouw niveau van units zijn TH6/7/8. Hierdoor kunnen andere TH7/8/9 die targets niet aanvallen. Door dat niveau van jouw units zijn donaties ook niet echt nuttig. Doordat jouw TH level 10 is komen wij als clan ook sterkere targets tegen in de CW.

Kortom, heel cru gezegd, ik zag alleen maar nadelen als jij in de clan zou komen. Nu waren er wat leden die dat heel erg hard vonden. Omdat de game ook wat veranderd is kan je ik je, indien je dat wilt, een andere mogelijkheid bieden. Je kan in de clan, maar je doet niet mee met een CW. We zitten niet vol, dus dat is mogelijk. Dit betekent wel dat als we wel vol zitten ik jouw plek liever geef aan een maxed TH7/8/9. Op dit moment zijn die gewoonweg sterker dan jij.

[ Voor 9% gewijzigd door JBrennan op 25-02-2015 08:04 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:17

DyStiC

'Atta way, baby!

JBrennan schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 07:48:
[...]

Want je bent een TH10 met level 5 archers, level 4 wizards en level 1 dragons/pekkas/golems/witches. Kortom, rushed. Dit betekent dat in een CW jij tegenover TH10 targets staat die je niet aan kan, waardoor je lager moet aanvallen. Jouw niveau van units zijn TH6/7/8. Hierdoor kunnen andere TH7/8/9 die targets niet aanvallen. Door dat niveau van jouw units zijn donaties ook niet echt nuttig. Doordat jouw TH level 10 is komen wij als clan ook sterkere targets tegen in de CW.

Kortom, heel cru gezegd, ik zag alleen maar nadelen als jij in de clan zou komen. Nu waren er wat leden die dat heel erg hard vonden. Omdat de game ook wat veranderd is kan je ik je, indien je dat wilt, een andere mogelijkheid bieden. Je kan in de clan, maar je doet niet mee met een CW. We zitten niet vol, dus dat is mogelijk. Dit betekent wel dat als we wel vol zitten ik jouw plek liever geef aan een maxed TH7/8/9. Op dit moment zijn die gewoonweg sterker dan jij.
Volledig mee eens.
Soms is het een beetje jammer dat je geen reden van een rejection kan opgeven, komt altijd zo bot over. Maar accepten en uitleggen waarom je vervolgens gekickt gaat worden is ook weer zo wat :P

Overgiens vind ik mensen accepten met het idee ze geen deel te laten nemen aan de CW een slecht idee.
Ik zou zeggen als een speer de boel levellen en later nog eens joinen.

[ Voor 6% gewijzigd door DyStiC op 25-02-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jknevel
Ok... Ik probeerde later op de avond weer een verzoek in te dienen en stond gelijk gebanned dus had wel zien van "wtf? Wat nu weer" haha maar ok ik begrijp je argument.
Waar moet ik aan voldoen qua troepen etc?
Bedankt maar ik pas dan, de reden van meedoen was juist de CW's :p ik zal maar gaan focussen op troepen levelen dan want moet eerlijk zeggen dat aanvallen vaak erg lastig was.
Het is niet bewust gerushed meer zo van hogere TH stond aan meer goud en elixer wat bescherm word en meer verdedigingswerken ipv eerst het andere levelen.

Succes met CW's en als ik aan de criteria voldoet dat kom ik graag weer langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Jknevel schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 08:52:
Ok... Ik probeerde later op de avond weer een verzoek in te dienen en stond gelijk gebanned dus had wel zien van "wtf? Wat nu weer" haha maar ok ik begrijp je argument.
Waar moet ik aan voldoen qua troepen etc?
Staat in de startpost, en wel exact hier
En als aanvulling daarop moet je niet gerushed zijn, dus troopen hebben die ook horen bij je TH-level.
Bedankt maar ik pas dan, de reden van meedoen was juist de CW's :p ik zal maar gaan focussen op troepen levelen dan want moet eerlijk zeggen dat aanvallen vaak erg lastig was.
Het is niet bewust gerushed meer zo van hogere TH stond aan meer goud en elixer wat bescherm word en meer verdedigingswerken ipv eerst het andere levelen.
Helaas een veel gemaakte fout, veel mensen staren zich blind op alle mooie nieuwe defense die ze dan kunnen maken, maar je je maakt geen schijn van kans tegen soortgelijke TH-levels. En als je lagere TH's aanvalt krijg je een flinke loot penalty, waardoor het farmen ineens enorm lastig wordt.
Succes met CW's en als ik aan de criteria voldoet dat kom ik graag weer langs :)
Jij ook succes, en wellicht tot ooit :)

[ Voor 4% gewijzigd door DyStiC op 25-02-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jknevel
Klopt ik las minimaal TH7 met lvl4 archers en heb de rest maar overgeslagen blijkbaar :$ wellicht tot ooit ja haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik zou graag opnieuw de clan weer joinen. Was er even uit gestapt omdat ik wat minder tijd had. Dit is nu dus veranderd. Ben een TH8.

Naam in het spel: Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:06

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

http://supr.cl/ClanPerkGuide

Hoe werken de Perks :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
Met ff snel bereken kunnen we over 3 wars al lvl 2 zijn :)

• Riddersjors
Ik heb een vraagje, ik zie toch wel een aantal 0 sterren aanvallen. Nou kan 1tjr per war gebeuren maar 2 in 1 war vind ik een beetje te. Aangezien je wordt gestraft voor niet aanvallen vind ik ook dat er een straf moet komen voor 0 sterren in een cw aangezien dat het zelfde resultaat geeft. Iemand mee eens of totaal niet? Ik snap dat het voor de hogere levels een stuk moeilijker is, maar toch ga dan onderin ruimen?

[ Voor 12% gewijzigd door Riddersjors op 26-02-2015 15:18 ]

• Renzzie
  • Laatst online: 21:00
Oneens.
Ikzelf ben #28. Ik kan nu prachtig 6 sterren op nr 40 en 39 halen.
Direct resultaat -> jij of iemand anders lager hebben 2 targets minder. Stel dat jij daar 2*2 sterren kan halen = 4 sterren. Ik kan rond de ~#30 ook 4 sterren pakken. Daar zou jij wellicht maar 1ster of 0 ster kunnen halen. Bij elkaar hebben we dan 8 sterren ipv 6. Winst voor de clan dus. Bij sterren verplichten forceer je dat mensen (te) laag gaan aanvallen en anderen voor de voeten lopen.

Waar m.i. wél ruimte ligt is om onderin sterren te pakken aan het eind van de war. Er blijven continue sterren liggen in de 30-40 range en dit is doodzonde. Wat mij betreft maken we dan ook een regel dat in de laatste 4 uur de ondersten gewoon allemaal gerost mogen worden ongeacht je eigen rank. Dan vallen de #30-#40 van ons maar sneller aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Renzzie op 26-02-2015 15:49 ]

• JBrennan
Riddersjors schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:17:
Ik heb een vraagje, ik zie toch wel een aantal 0 sterren aanvallen. Nou kan 1tjr per war gebeuren maar 2 in 1 war vind ik een beetje te. Aangezien je wordt gestraft voor niet aanvallen vind ik ook dat er een straf moet komen voor 0 sterren in een cw aangezien dat het zelfde resultaat geeft. Iemand mee eens of totaal niet? Ik snap dat het voor de hogere levels een stuk moeilijker is, maar toch ga dan onderin ruimen?
Je kan niet onderin aanvallen, want dan krijg je daar weer discussie over. Net zoals dat aanvallen weleens mislukken.

• Tylen

Tylen

Riddersjors schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:17:
Ik denk dat dit op mij slaat. Ja, ik faalde ongelofelijk op hun nummer 1. En ik lieg niet dat ik er zeker 1 uur van wakker heb gelegen vannacht. Denk je dat ik het leuk vind om een 300K+ elixer leger weg te gooien? Ik ga straks voor #5 of #4 (als ik in mijn hotel ben) en als ik die win heb ik nog steeds verlies. Maar dat boeit mij niet.

• stephans
Tylen schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:54:
[...]

Ik denk dat dit op mij slaat. Ja, ik faalde ongelofelijk op hun nummer 1. En ik lieg niet dat ik er zeker 1 uur van wakker heb gelegen vannacht. Denk je dat ik het leuk vind om een 300K+ elixer leger weg te gooien? Ik ga straks voor #5 of #4 (als ik in mijn hotel ben) en als ik die win heb ik nog steeds verlies. Maar dat boeit mij niet.
Mee eens. Hoe hoger je staat hoe moeilijker het wordt en de kleine dingen zorgen voor het verschil tussen falen en sterren halen. Op TH7-8 is sterren halen makkelijk. Op TH9 max kan een fout al zorgen voor 0 sterren en TH10 wordt het alleen maar erger.
Als je 2x 0 sterren haalt dan krijg je al geen resources dus wordt je al gestraft. Met een 100% inzet is de kans dat je meer stellen haalt sowieso al veel groter.

Wat betreft de sterren die over blijven op 30-40... Mee eens maar er wordt al vaak genoeg aangevallen in de onderste regionen. Zeker als het krap wordt wacht ik tot het laatste moment om dan nog een sterretje onderaan mee te pakken (een bijna zekerheid). Als we toch al gaan winnen ga ik juist voor de hogere om te oefenen voor de volgende keer :)

De vrijheid die er nu is van aanvallen ervaar ik juist als fijn. Lekker houden zo imho.

• Riddersjors
Het is op niemand gericht. Ik snap ook echt dat het een stuk moeilijker is voor de hogere levels. Ik heb geniet sws van de aanvallen van de hogere levels, vind t altijd wel leuk om te zien. Maar het viel mij gewoon op in de afgelopen en huidige war. zeker als het krap wordt is het zoals anderen al hebben aangegeven wel zaak om geen "zekere" sterren te laten liggen in de onderste 10 basissen

[ Voor 22% gewijzigd door Riddersjors op 26-02-2015 16:19 ]

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Geloof me, als je faalt met een aanval dat wordt je al voldoende gestraft.
Ook ik faalde helaas op #1, al was ik niet van plan daarvan wakker te gaan liggen :P
Ik baal altijd als een stekker in ieder geval, los van de minimaal 2k+ DE en 300k+ elixer die je sowieso kwijt bent..

Verder is er al een ongeschreven regel dat het kort voor het eind niet meer uitmaakt wie ja aanvalt, hoe laag ook, om de laatste sterren bij elkaar te sprokkelen. Sterker nog, dat heeft ons al meerdere keren op het laatste moment winst opgeleverd.

[ Voor 10% gewijzigd door DyStiC op 26-02-2015 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Als je faalt maar het serieus hebt geprobeerd (goed leger, niet met je lamme kop spells verkeerd droppen enz) hoeft er niets tegenover te staan idd.

Als je de kantjes er vanaf loopt krijg je meestal vanzelf een bak stront over je heen in de chat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:03
Helemaal met rikkie eens, wanneer je er serieus mee bezig bent dan hoor je er niet voor gestraft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

DyStiC schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 22:13:
Geloof me, als je faalt met een aanval dat wordt je al voldoende gestraft.
Ook ik faalde helaas op #1, al was ik niet van plan daarvan wakker te gaan liggen :P
Ik baal altijd als een stekker in ieder geval, los van de minimaal 2k+ DE en 300k+ elixer die je sowieso kwijt bent..

Verder is er al een ongeschreven regel dat het kort voor het eind niet meer uitmaakt wie ja aanvalt, hoe laag ook, om de laatste sterren bij elkaar te sprokkelen. Sterker nog, dat heeft ons al meerdere keren op het laatste moment winst opgeleverd.
Hahaha. Ik baalde er gewoon van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

crisp

Devver

Pixelated

Topicstarter
Ik had ook een baal-war :P Mijn BK ligt in de stijgers, maar toch dacht ik kans te zien op mijn eigen nummer waar ik vervolgens toch wat power tekort kwam en net niet de TH plat kreeg :(

Vervolgens een laloonion geprobeert op een lager nummer, maar ook daar kwam ik weer net te kort en dropte mijn Queen net aan de verkeerde kant :( Wel is het denk ik een goede strategie waar je zonder heroes ook best 2 sterren mee kan halen, dus nog even oefenen :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
Wel weer gewonnen! En 205xp binnen geharkt. Jammer dat die nummer 1 net niet lukte.
Zonder Queen op de nummer 12 net een 99% gehaald... erg jammer aangezien ik wellicht door iets sneller te zijn wel gewoon de 100% kon halen :( maar makkelijk spreken achteraf.

Op naar de volgende overwinning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Even weer een vraagje, deze war ben ik op non-actief gezetdoor de leiding. Dit is enkel gebaseerd op cups? lijkt me handig dat er naar meer dan alleen cups gekeken gaat worden in de toekomst. Want peertje heeft miss wel hogere cups maar lager level, lagere troepen en vorige cw 0 sterren erbij gehaald, waarbij ik 4 nieuwe pakte(cw hiervoor 6 nieuwe).

[ Voor 37% gewijzigd door Riddersjors op 27-02-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Het was altijd zo dat de laatste niet mee konden doen als het niet uit komt. En dat is idd op cupjes gerekend. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Riddersjors schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:01:
Even weer een vraagje, deze war ben ik op non-actief gezetdoor de leiding. Dit is enkel gebaseerd op cups? lijkt me handig dat er naar meer dan alleen cups gekeken gaat worden in de toekomst. Want peertje heeft miss wel hogere cups maar lager level, lagere troepen en vorige cw 0 sterren erbij gehaald, waarbij ik 4 nieuwe pakte(cw hiervoor 6 nieuwe).
Dat bepaalt de leiding niet, toch? De laagsten doen automatisch niet mee, correct me if im wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:47:
[...]

Dat bepaalt de leiding niet, toch? De laagsten doen automatisch niet mee, correct me if im wrong...
Een speler kan nu zelf in zijn profiel aangeven of hij mee wilt doen of niet. Wanneer de war gestart wordt kan degene die hem aanzet nogmaals per persoon aangeven of hij wel of niet mee doet. Zo kan hij iemand die op actief staat met 1700 cups "afmelden" en iemand met 800 cups "aanmelden".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

westergas schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:47:
[...]
Sinds de update dus wel. Indien ongelijk aan een 5-tal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Maar krijg je als CW starter dan een lijst van mogelijke deelnemers die je wel/niet mee kan laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
yup, de starter kan in principe zelfs een cw starten met 10 man als ie wilt. je kan opt out hebben aanstaan en hij kan je dan laten meedoen en vice versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

JBrennan schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:32:
Maar krijg je als CW starter dan een lijst van mogelijke deelnemers die je wel/niet mee kan laten doen?
Jep, als je bijvoorbeeld een war start en er hebben 42 man aangegeven dat ze mee willen doen, krijg je vervolgens de keus welke 2 je niet mee wilt laten doen uit de gehele lijst van 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 17:44
Denk dat je de mensen niet mee moeten laten doen die het laagst staan met cups, dat is objectief meetbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Niet helemaal waar, want als ik mij laat zakken naar 800 cups. Dan kan ik niet meedoen. Daarnaast kan een lagere speler wel veel beter zijn in aanvallen dan iemand die hoger staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
j0rn89 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:49:
Denk dat je de mensen niet mee moeten laten doen die het laagst staan met cups, dat is objectief meetbaar.
Helemaal mee oneens. De staf kan een stuk beter kijken naar de vorige war. Miss is t wel een idee om elke uitslag te screenschotten zodat de staf een beetje een overzicht krijgt wie faalt en wie niet. Dan kunnen ze daar de keuze op baseren. En de gene die falen kunnen het dan weer proberen als we dan toch een volle war hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gietema
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Riddersjors schreef op maandag 02 maart 2015 @ 11:21:
[...]

Helemaal mee oneens. De staf kan een stuk beter kijken naar de vorige war. Miss is t wel een idee om elke uitslag te screenschotten zodat de staf een beetje een overzicht krijgt wie faalt en wie niet. Dan kunnen ze daar de keuze op baseren. En de gene die falen kunnen het dan weer proberen als we dan toch een volle war hebben.
Voorheen was het ook altijd op cups gebaseerd ik zou daarom ook niet weten waarom we hier vanaf moeten wijken. Als je toevallig een paar keer vaalt met war maar je base wordt houdt wel goed stand. Wat doe je daar dan mee?? Gewoon zorgen dat je hoog genoeg staat in cups zodat je altijd meedoet.

Ik zou overigens wel snappen als er rekening wordt gehouden met niet waardige cw troepen, maar dat blijft lastig oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
de opt in/out is er gekomen om er voordeel mee te doen, lijkt me dan dat je dat doet ipv vasthouden aan wat hiervoor normaal is.
wanneer er kans is voor verbetering moet je die juist omarmen ipv bij het oude blijven omdat je dat al deed.
maar dat ik mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik ben wel van mening dat het opzich qua cups gebasseerd kan blijven maar dat er altijd wel even naar gekeken kan worden. Stel dat de nr een na laatst opt in is en daarna 5 man opt out kan een evt gat in trophies best groot zijn. Een lage th8 zit toch in goud3 over het algemeen en hogere th8's rond goud2 en dan zou het wel lullig zijn als telkens een zelfde persoon onderin af zou vallen.

Echter weet ik ook uit ervaring dat hier sociaal en eerlijk wordt omgegaan met elkaar dus ik zou me hier niet zo'n zorgen om maken Sjors. Laten we de komende wars het gewoon aankijken dan kunnen we daarna ook eerlijker een discussie hierover voeren mocht het dan nog iets zijn.

Mijn oprechte excuses voor mijn aanvallen deze war! 2x 1ster pakken is gewoon ronduit slecht en daar baal ik persoonlijk het meeste van. Helemaal als je op 1 punt verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopper21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 07:06
Volgens mij wil je in een clan als de onze objectieve criteria, cups is daar zeker een parameter in. Mogelijk aangevuld met minimaal draak2 en rage3 (voorzet), zodat je ook een th8 kunt platleggen. Of eventueel strikes als minpunten? Maar de criteria moeten vooraf duidelijk zijn SMART, anders krijg je continue discussie en frustratie waarom mag ik niet meedoen aan de CW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-10 22:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Je kunt ook voorstellen dat je mag opt-outen als je even geen zin hebt in een war.
Dan hebben degenen onder jou meer kans en heb jij een weekendje 'vrij', zonder strikes.

Klinkt als win-win?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riddersjors
Als je perse iets objectiefs wil hebben kan je beter naar levels kijken dan cups. Zeg meer over je basis en vaak vaardigheden dan cups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Riddersjors schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:36:
Als je perse iets objectiefs wil hebben kan je beter naar levels kijken dan cups. Zeg meer over je basis en vaak vaardigheden dan cups
Iemand kan ook heel veel doneren en hierdoor bijvoorbeeld level 105 zijn met een TH8 terwijl iemand die niet zoveel doneert level 95 kan zijn op een gemiddelde TH9.
Daarnaast kan iemand ook meer tactisch inzicht hebben wat niet per direct te zien is aan iemands profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 12:39
Famous schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:50:
[...]

Iemand kan ook heel veel doneren en hierdoor bijvoorbeeld level 105 zijn met een TH8 terwijl iemand die niet zoveel doneert level 95 kan zijn op een gemiddelde TH9.
Daarnaast kan iemand ook meer tactisch inzicht hebben wat niet per direct te zien is aan iemands profiel.
Het gaat niet om level van je TH en verdediging want dat word toch gematched met match maker ervaring is belangrijker iemand die veel doneert is ook veel online en is mischien iemand die vaak aanvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Voor nu pakken we de default lijst (de bovenste spelers in groepjes van 5, gesorteerd op cups). We kijken hier naar of we mensen er in zien zitten die de afgelopen wars minder hebben bijgedragen dan wenselijk. Als we die dan kunnen ruilen voor iemand die buiten de lijst valt maar wel beter speelt dan doen we dat. Dit is echter met de beproefde eyeball/ervaring methode, er zit dus geen formule achter. Ook gaan we niet per war per speler per attack bijhouden hoe iemand speelt. Dus pin ons er niet op vast. Als leiding hebben wij allemaal een fulltime baan en vaak ook een gezin met (kleine) kinderen. We hebben echt wel wat beters te doen dan per war een dagdeel aan administratie te moeten besteden ;).

TL;DR: de beste manier om zeker te weten dat je aan een clanwar mee doet is opt-in aan te hebben staan EN veel cups te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Topicstarter
Resultaten van rond eind januari van onze tegenstanders:

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t31.0-8/10838203_1531639770451422_3243111075018106591_o.png

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
burgt schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:30:
Resultaten van rond eind januari van onze tegenstanders:

[afbeelding]

bron
Als ze winnen is dat niet met heel veel sterren. Wij zitten vaak wel tegen de 90 sterren, of er overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blahran
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-07 12:39
Is het wel 40 vs 40?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

Topicstarter
we weten natuurlijk niet of er bij de hoge nog nieuwe mensen bijgekomen zijn de afgelopen maand, en inderdaad met hoeveel de war was.

We zullen het wel zien.

En anders kun je je line-dance schoenen vast klaar zetten Rikkie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Een vergeet het punnikken niet wat Rikkie dan ook zou gaan doen :)

Na deze war ben ik 2 wars er niet bij ivm wintersport met collega's. Ik sta al op opt-out. Mooi moment om de laatste barakken aan te zetten voor mij en mn BK naar 10 te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maomanna
heb hun nr 26 wel 10x gesandboxxed, elke keer mooi 2 sterren, ga ik voor t echie, is het maar 1 ster... niet eens een verbetering :(

Elke keer knalde ik mooi door de CC heen, maar bij t echte werk werden mn golems weggeknald, waardoor er weinig over bleef

*edit*
spell factory staat in de steigers, dus geen spells beschikbaar...

[ Voor 45% gewijzigd door maomanna op 05-03-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik ben vanaf morgen 1 week op vakantie. Ik doe de CW van morgen en dinsdag dus sowieso niet mee. Ik ben vrijdag weer thuis, maar ik weet niet of ik dan al mee doe. Ik sta al op opt-out :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

pfff. jij wel... Nou, geniet er maar van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
Daarom zou ik naast opt out en in kiezen voor gewoon op cups selecteren. Dat is makkelijk meetbaar en geen extra werk voor de leiding.

Standaard aanvallen op th8 en 9:

Om te drie sterren op th8 met AA dicht bij elkaar
YouTube: Clash of Clans -- Clan War Tactics -- TH8 -- 105 Dragoon Attack Style
AA verder uit elkaar
YouTube: Clash of Clans -- Clan War Tactics -- TH8 -- 813 Dragoon Attack Style

Om th9 te drie sterren
Lavaloonion
YouTube: lava hound in action with loonion TH9 vs ALMOST MAXED TH9 | lavaloonion | clan wars | clash of clans

Gowipe in principe een twee ster aanval kan niet een heel goed filmpje vinden atm. Golems eerst en cutten van de zijkanten en dan alles in het midden gooien. Rage en heal erop eventueel jump spell.

Combis van Gowipe met loons en hogs kunnen helpen op te drie sterren (Frank zn aanvallen afgelopen war) Als je niet goed door hebt hoe een Gowipe werkt kunnen deze combis ook goed helpen om een of geen sterren te halen.
Gowipe loonion
YouTube: GOWIPE LOONION attacks against US | 3 stars | clan wars | clash of clans

Zowel Dragoon als Gowipe zijn beide niet aanvallen waar je eerst de CC moet luren. Je kunt de tegenstander zijn CC gebruiken als lokaas voor je eigen troepen waardoor ze in het midden uit komen. In de clan war staat hier vaak de TH CC en air defense.

Bij een hog aanval moet je CC wel luren en BK en AQ dood maken. En je moet zeker weten waar giant bombs liggen, een DGB maakt je hogs namelijk in een keer dood ongeacht of er een heal spel ligt of niet.
Goed geplande hog aanval
YouTube: Clash of Clans - CutCC: How to beat "Giza" (HoLoWiWi)

[ Voor 73% gewijzigd door j0rn89 op 06-03-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Kijk de war terug van het onehive kanaal op youtube. Heel veel TH9 aanvallen waar ze drie sterren halen. Zou altijd kiezen voor hogs of lavahounds. Gowipe is niet vaak succesvol op een TH9, te veel muren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
Voor twee sterren werkt gowipe prima. Daarna loop je vast in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

j0rn89 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:47:
Voor twee sterren werkt gowipe prima. Daarna loop je vast in het midden.
Alles moet echt perfect geplaatst zijn om met de standaard gowipe 3 sterren te halen. Meestal lukt het dus gewoon niet, zeker op th10 is het nauwelijks reeel om 3 te halen. Met andere troop/spell combos (speciaal gekookt voor specifieke basis) kan het wel lukken, maar ja... Vergt ook flinke hero's trouwens.

Maar voor TH8 en TH9 heb je bepaalde combos die "altijd" werken, bij TH10 werkt gowipe, gowiwi meestal prima voor 1 a 2 sterren. Ik zou niet gaan experimenteren op TH8 of TH9, het wiel hoeft niet nog een keer uitgevonden te worden. Gewoon goed plannen en kijk die filmpjes hierboven van reluwar.

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
Ik denk dat het ons doel moet zijn in de CW om alle TH8 te drie sterren. TH9 in ieder geval te twee sterren. En TH10 is elke ster fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-10 13:58
Gowiwi is meestal voldoende om een sterke TH10 te 2 sterren. In mijn CW carrière één keer het geluk gehad met gowiwi een TH10 te 3 sterren (was mid TH10, 2 xbogen 3, andere 2, 1 inferno 3 en andere inferno 2 en beide op multi). De lay-out had veel grote vakken waarvan de buitenste ook nog open waren. Blijkbaar was het geluk aan mijn zijde en heb nog het laatste gebouw kunnen slopen in de laatste paar seconden speeltijd.

Jammer dat ik geen TH9's meer pak tijdens CW, vond het altijd leuk om die met 3 sterren op te ruimen (vaak alleen met ballonions). Vind het dan ook erg leuk die filmpjes te zien op YouTube hoe men dat doet met andere tactieken. Dan kriebelt het weer om dat te proberen, maar mijn hero's zijn nu een stuk sterker dan toen, dus echt vergelijken kan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

dennisvalk schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:26:
Gowiwi is meestal voldoende om een sterke TH10 te 2 sterren. In mijn CW carrière één keer het geluk gehad met gowiwi een TH10 te 3 sterren (was mid TH10, 2 xbogen 3, andere 2, 1 inferno 3 en andere inferno 2 en beide op multi). De lay-out had veel grote vakken waarvan de buitenste ook nog open waren. Blijkbaar was het geluk aan mijn zijde en heb nog het laatste gebouw kunnen slopen in de laatste paar seconden speeltijd.

Jammer dat ik geen TH9's meer pak tijdens CW, vond het altijd leuk om die met 3 sterren op te ruimen (vaak alleen met ballonions). Vind het dan ook erg leuk die filmpjes te zien op YouTube hoe men dat doet met andere tactieken. Dan kriebelt het weer om dat te proberen, maar mijn hero's zijn nu een stuk sterker dan toen, dus echt vergelijken kan niet meer.
Met GoWiWi een max Th10 2 sterren is niet meer te doen. GoWiPe is veel sterker en daar gaat het nog goed mee.

Soms een drie sterren op een Th10 is idd te doen. Maar dan moet je gewoon een beetje mazzel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 00:16
Ik ben persoonlijk niet tevreden over mijn aanval als ik op een th9 geen 3 sterren pak. Met een combi van hogs en loons of lavahonden en loons is dat gewoon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-10 13:58
Tylen schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:54:
[...]

Met GoWiWi een max Th10 2 sterren is niet meer te doen. GoWiPe is veel sterker en daar gaat het nog goed mee.

Soms een drie sterren op een Th10 is idd te doen. Maar dan moet je gewoon een beetje mazzel hebben.
Vooralsnog ben ik redelijk succesvol met gowiwi met alles max (op muren na dan). Dit was nog voor de update dat de kanonnen naar 13 kunnen, die moet ik nog tegen komen in de war.

Gowipe zal ik zeker gaan proberen als ik geen 2 sterren meer kan halen (zeker als deze combi sterker is dan gowiwi). Ben nog niet echt ervaren met gowipe, die ene keer dat ik het probeerde was dan ook niet echt succesvol te noemen :) . Heb daarom niet veel aandacht aan die tactiek besteed, eerst de ene onder de knie, dan de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik kwam ook goed ver met GoWiWi, maar in champ was het makkelijker twee sterren te halen met GoWiPe dan met GoWiWi. Ik merk gewoon dat GoWiPe stukken sterker is dan GoWiWi.

Ps. Post eens een screenshot van je basis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rn89
SuperKneus schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:57:
Ik ben persoonlijk niet tevreden over mijn aanval als ik op een th9 geen 3 sterren pak. Met een combi van hogs en loons of lavahonden en loons is dat gewoon te doen.
Nog niet iedereen heeft lvl 6 loons en vijf hogs, en lava bij ons. Moeten denk ik eerst zorgen dat we iig twee sterren halen en dan gaan kijken of drie ook lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephans
j0rn89 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:18:
Ik denk dat het ons doel moet zijn in de CW om alle TH8 te drie sterren. TH9 in ieder geval te twee sterren. En TH10 is elke ster fijn.
Helaas winnen we hier de oorlogen niet mee, bij lange na niet zelfs.
Om een vrij grote zekerheid van winnen te hebben moeten we eigenlijk constant minstens 80% van de te behalen sterren binnen te trekken. Dit betekend alles, inclusief de th10's te 2 sterren, alle th8 te 3 sterren (zou sowieso een minimum doel moeten zijn) en daarnaast nog eens bijna de helft van de th9s te 3 sterren.
Hierbij moet je er rekening mee houden dat er op de hoge th10s meestal wel een paar sterren gemist worden waardoor je nog meer th9s moet 3 sterren. Met steeds sterker wordende tegenstanders (die soms flink sterker zijn ook) gaat een oorlog winnen steeds vaker een uitdaging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10 00:16
j0rn89 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:30:
[...]

Nog niet iedereen heeft lvl 6 loons en vijf hogs, en lava bij ons. Moeten denk ik eerst zorgen dat we iig twee sterren halen en dan gaan kijken of drie ook lukt.
Dat is bij ons ook het probleem. Daarom zijn er best veel leden die met gowipe aanvallen. Simpelweg omdat ze die army ook als th8 al af hadden. Eigenlijk zou het mooi zijn als men voordat ze upgraden naar th9 hun hogs en loons al op L4 en L5 hebben. Dit is moeilijk en vele hebben geen zin om te wachten voordat ze dat voor elkaar hebben (en dat snap ik best wel een beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
Hey dudes. Ook al claimen wij niet, ik claim mijn spiegel (#11).

Afbeeldingslocatie: http://vignette3.wikia.nocookie.net/general-fan-fiction/images/0/02/Bach-deal-with-it.jpg/revision/latest?cb=20140413002206

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10 15:03
Haha rikkie, ik zou eigenlijk hetzelfde willen. Mss toch een idee om voor de eerste aanval verplicht je eigen nummer aan te vallen? Kun je wel lekker rustig nadenken over je aanval :) En dan bijvoorbeeld de dag erop vanaf 12 uur smiddags alles vrij te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
JeroendeGroot schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 17:15:
Haha rikkie, ik zou eigenlijk hetzelfde willen. Mss toch een idee om voor de eerste aanval verplicht je eigen nummer aan te vallen? Kun je wel lekker rustig nadenken over je aanval :) En dan bijvoorbeeld de dag erop vanaf 12 uur smiddags alles vrij te geven?
Nou dat ga ik dus ook gewoon doen :)
Ik heb mijn leger en tactiek al uitgedacht. Vanavond kan ik niet aanvallen dus dat doe ik morgen ochtend. Als iemand me voor is zou jammer zijn maar ik heb het iig geprobeerd 8)

Pagina: 1 ... 38 ... 59 Laatste