Goed om te horen. Belangrijkste is dus een goede tunnel en kijk goed waar de ballon heen gaat.,de defence weg halen en de ballonnen gaan voor de airdefence.
Nog even iets voor onze TH8's: Upgrade nou eerst even je airdefense naar 6 voordat je al je kanonnen goud gaat maken. Dit zijn echt dingen die het verschil gaan maken in een CW. Jvdb kreeg net bijvoorbeeld 99% op em, maar dit had net zo goed 100% kunnen zijn. Als de aa's nou 6 waren geweest, was de tegenstander nooit zo ver gekomen. Dit is dus geen bericht voor jvdb, maar dit was de laatste aanval die ik zag waar de aa een verschil had kunnen maken.
Vrijwel alle aanvallen op een TH8 base zijn met draken, dus werk gewoon even aan je airdefense, daarna aan de rest
Vrijwel alle aanvallen op een TH8 base zijn met draken, dus werk gewoon even aan je airdefense, daarna aan de rest
Hoe kan Famous gemiddeld 3.3 sterren halen met z'n eerste aanval?
[ Voor 20% gewijzigd door De Koempert op 26-10-2014 12:27 ]
Super goed punt. Verder bouw je kluizen om je AA heen en zet de AA niet in een ruimte. Zelf had ik zo'n base an draken haalde nooit 3 sterren. Zal mijn oude base is posten. Waarmee je kan onderscheiden op TH8 zijn hogs! Zie km deze cw voor th8 zoveel goede hoge base ipv een draken aanval. Werkt een stuk beter dan hogs.De Koempert schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:28:
Nog even iets voor onze TH8's: Upgrade nou eerst even je airdefense naar 6 voordat je al je kanonnen goud gaat maken. Dit zijn echt dingen die het verschil gaan maken in een CW. Jvdb kreeg net bijvoorbeeld 99% op em, maar dit had net zo goed 100% kunnen zijn. Als de aa's nou 6 waren geweest, was de tegenstander nooit zo ver gekomen. Dit is dus geen bericht voor jvdb, maar dit was de laatste aanval die ik zag waar de aa een verschil had kunnen maken.
[...]
Verder eindelijk twee prima aanvallen kunnen doen tegen een TH9. Ben zelf al TH9 maar nog geen voordeel qua troepen op TH9 niveau of meer troepen. Queen werkte goed en de 4e spell is ook fijn.
Begin van ons is weer lastig. De helft van de aanvallen hebben we 0 of 1 ster gehaald.
[ Voor 5% gewijzigd door Wackmack op 26-10-2014 13:12 ]
Koempert,
Volgens mij viel je ook zo'n base aan. Misschien heb je er iets aan, vind het wel leerzaam
YouTube: Live Attack
Volgens mij viel je ook zo'n base aan. Misschien heb je er iets aan, vind het wel leerzaam
Laat me raden, het is een OneHive filmpje?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hm nee, die 2e base was wel een heel stuk anders. Maar het is me ook wel duidelijk wat er beter kon, maar zoals CLB al eens aangaf in de chat: tijdens zo'n aanval is het altijd een beetje chaos en doe je vaak dingen te gehaast.Versteegrob schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:34:
Koempert,
1e aanval ging gelukkig nagenoeg perfect, dus mag niet klagen
Dikke prima dan, ik ook en weer wat geleerd. Pekka 3 vs queen/king werkt met defence erom heen net niet. Vond het wel leuk geprobeerd. Verder leuke actie door een reus te droppen en 2 wizz om zo 2 defence torens kapot te maken. Net heal 6 aangezet en over een weekje hogs 5. Grootste kans voor mij nu 2 x 3 sterren te halen
CW gaat nog niet zo goed in de vorm van uitlopen. Staat nu 72-66 echter hebben wij 2 aanvallen meer gedaan.
CW gaat nog niet zo goed in de vorm van uitlopen. Staat nu 72-66 echter hebben wij 2 aanvallen meer gedaan.
Ik zei net in de chat "Ben je nieuw en je reageert niet dan gewoon weer een kick" dit geldt dan natuurlijk alleen wanneer je direct toegelaten wordt met een ~tijd van 15 á 30 minuten?
Hier werd direct positief op gereageerd. Wellicht is dit iets wat de leiding kan meenemen in het overleg?
Hier werd direct positief op gereageerd. Wellicht is dit iets wat de leiding kan meenemen in het overleg?
Stand nu 86 - 78 met 1 aanval meer gebruikt. Deze gaan we gewoon winnen hoor, komop!
Verder mogen we wel wat kritischer zijn op se nieuwe leden. Dat zie je overal dus waarom hier niet. Nu hebben we een TH8 met lvl 4 troepen. Lastig voor iedereen. Onze TH10 zijn al rushed en zelfs die hebben het moeilijk tegen een TH9. Misschien willen jullie hier is over nadenken of input vragen aam de leden. TH10 en TH6 in een cw is gewoon lastig.
TH8 met draak 3?
TH9 met Golem 3? Heros minimaal 10?
Wat we echt missen zijn TH8 leden met hoge 4. Zie veel base perfect voor hoge echter worden ze aangevallen met draken omdat mensen geen hoge 4 hebben.
TH8 met draak 3?
TH9 met Golem 3? Heros minimaal 10?
Wat we echt missen zijn TH8 leden met hoge 4. Zie veel base perfect voor hoge echter worden ze aangevallen met draken omdat mensen geen hoge 4 hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door Wackmack op 26-10-2014 21:21 ]
Inderdaad, mensen doen alsof ze er graag bij willen, worden ze meteen toegelaten en iedreen heet ze welkom, komt er geen teken van leven. Dan weet je toch meteen dat het met zo iemand niks wordt of niet?Famous schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 21:10:
Ik zei net in de chat "Ben je nieuw en je reageert niet dan gewoon weer een kick" dit geldt dan natuurlijk alleen wanneer je direct toegelaten wordt met een ~tijd van 15 á 30 minuten?
Wat Rob zegt ben ik het ook mee eens, wat heb je nou aan newbies met lvl 3 troops? Aan donaties heb je niks en hij kan geen fatsoenlijk leger bouwen voor CW. Toen we in Tweakers1 een limiet stelde voor th8 en lvl 5 troops, kwamen er opeens een aantal th9/10 bij die eerder niet wilden komen omdat er te veel newbies waren. Het oneindig toelaten van th6/7 kan als het spel niet zo lang uit is, maar na 2 jaar zijn er toch genoeg hogere levels lijkt mij?
[ Voor 27% gewijzigd door De Koempert op 26-10-2014 21:50 ]
Helemaal mee eens. Nu zijn het voor mij net geesten. Sommige zie ik nooit en ook niet in de cw Ivm lage cups. Minimaal TH9 lijkt mij een stuk aantrekkelijker.
Wat zeg jij Frank?
Wat zeg jij Frank?
Dat laatste leg je de lat opeens wel heel hoog.Versteegrob schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 23:01:
Helemaal mee eens. Nu zijn het voor mij net geesten. Sommige zie ik nooit en ook niet in de cw Ivm lage cups. Minimaal TH9 lijkt mij een stuk aantrekkelijker.
Wat zeg jij Frank?
Zeker gezien wij nog veel TH8 hebben of wat lager.
TH9 is echt wel nog veraf voor veel huidige leden. TH8 met lvl4 hogs en lvl6 AA vind ik persoonlijk aannemelijker.
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Hogs 4 vind ik ook al ver gezocht. 70% van de clan heeft volgens mij niet eens hogs vier laat staan de TH8's..R3veNG schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 01:17:
TH9 is echt wel nog veraf voor veel huidige leden. TH8 met lvl4 hogs en lvl6 AA vind ik persoonlijk aannemelijker.
Wel kan je bijvoorbeeld een "eis" gaan stellen aan bepaalde troops en/of achievement gezien je dat nu allemaal kan zien. Bijvoorbeeld 20 sterren in een CW en minimaal 10k troops gedoneerd.
Zo weet je dat ze in elk geval wat ervaring hebben in het spel danwel CW.
Dat van ervaring in cw zou fijn zijn voorkom je ook dat er mensen bewust laag in cups blijven om maar niet mee te hoeven doen aan cw is niet voor niets van te voren aangeven dat we 2 cw per week hebben...
Vind x cw overslaan ook iets anders dan meerdere op rij...
Kick als je gelijk geaccepteerd wordt en niet reageert op ons warme welkom vind ik ook niet verkeerd.. Oddysseus eruit ander erin die niet reageert.. Schiet niet op..
Vind x cw overslaan ook iets anders dan meerdere op rij...
Kick als je gelijk geaccepteerd wordt en niet reageert op ons warme welkom vind ik ook niet verkeerd.. Oddysseus eruit ander erin die niet reageert.. Schiet niet op..
Ik snap wel dat jullie allemaal hogerop willen maar wat gebeurd er dan met de mensen die nu nog wat lager zijn (zoals ik) maar wel erg actief en genoeg sterren in de CW's halen?
Ik ben bijna maxed TH7 maar de eisen die hierboven gesteld worden kan ik nooit aan voldoen... Dit terwijl ik bijna elke CW wel 5 of 6 sterren haal..
Misschien is het dan een idee om ipv de 49 leden iets kleiner te worden? Rond de 44 members?
Ik ben bijna maxed TH7 maar de eisen die hierboven gesteld worden kan ik nooit aan voldoen... Dit terwijl ik bijna elke CW wel 5 of 6 sterren haal..
Misschien is het dan een idee om ipv de 49 leden iets kleiner te worden? Rond de 44 members?
Mensen ik heb het over de nieuwe leden he. De vaste leden zoals moontje, danny, mathijs doen het juist top, die moeten we koesteren. Maar een nieuwe lid die rushed naar TH8 is heb je naar mijn mening weinig aan. Door de lage troepen kan die zelden sterren scoren, doneren gaat ook niet echt super. Balans is nu wel top maar meer lage erbij lijkt mij echt niet bevorderlijk.
CW winst komt zeker goed, super. Dik 750K goud en 750K elixer
Kleiner worden hoeft ook niet, gewoon zorgen dat er geen TH5/6/7 meer bij komt. Lurker kan er nog uit dus we hebben nog wat ruimte. Verder leuke spannende CW. Van te voren leek het indrukkend door 10 x TH10 echter bakte ze er weinig van. Hun #4 haalde geen ster tegen #16 van ons
CW winst komt zeker goed, super. Dik 750K goud en 750K elixer
Kleiner worden hoeft ook niet, gewoon zorgen dat er geen TH5/6/7 meer bij komt. Lurker kan er nog uit dus we hebben nog wat ruimte. Verder leuke spannende CW. Van te voren leek het indrukkend door 10 x TH10 echter bakte ze er weinig van. Hun #4 haalde geen ster tegen #16 van ons
Goede eisen, misschien dit maar eens voorstellen. Ben benieuwd wat de leiding van de hele discussie vindt.Famous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 01:19:
[...]
Hogs 4 vind ik ook al ver gezocht. 70% van de clan heeft volgens mij niet eens hogs vier laat staan de TH8's..
Wel kan je bijvoorbeeld een "eis" gaan stellen aan bepaalde troops en/of achievement gezien je dat nu allemaal kan zien. Bijvoorbeeld 20 sterren in een CW en minimaal 10k troops gedoneerd.
Zo weet je dat ze in elk geval wat ervaring hebben in het spel danwel CW.
[ Voor 53% gewijzigd door Wackmack op 27-10-2014 08:57 ]
Hogs 4 op TH8, Golem 3 op TH9? Dan praat je al over bijna-maxed basissen, en die TH8 is daarna gewoon weer een beginnende TH9 en die TH9 een beginnende TH10.
Als de nieuwelingen straks inderdaad slecht (of niet) blijken te presteren dan merken we dat (en zij zelf) snel genoeg en is er weer plek voor een ander, maar in beginsel zou ik iedereen gewoon een kans willen geven. Niet iedereen is hard-core, en daar is binnen onze clan gewoon plek voor wat mij betreft.
Als de nieuwelingen straks inderdaad slecht (of niet) blijken te presteren dan merken we dat (en zij zelf) snel genoeg en is er weer plek voor een ander, maar in beginsel zou ik iedereen gewoon een kans willen geven. Niet iedereen is hard-core, en daar is binnen onze clan gewoon plek voor wat mij betreft.
Intentionally left blank
Een beetje eisen stellen bij binnenkomst is helemaal geen gek idee. Zelf heb ik de ervaring gehad dat ik DE op th8 echt lastig vond om veel van bij elkaar te krijgen en te houden. Voor mij zou daarom hogs 4 ook echt lastig zijn geweest en heb ik er om die reden voor gekozen dat op th9 te upgraden. Eind van de week zijn mijn loons lvl 6 klaar en ga ik al mijn lab tijd in DE troepen stoppen
(Eerst golem aangezien ik die nu vaak gebruik bij cw en erg snel dood is) Maar een th8 met lvl 4 troepen schiet niet echt op nee.
Wat betreft het toelaten van nieuwe leden denk ik dat een aantal eisen wel handig zijn. Zeker aangezien de laatst 2/3 weken veel lage gejoined zijn. No offenses to them. Maar met doneren en het winnen van CW’s wordt het wel een lastig verhaal.
Persoonlijk denk ik aan level 5 troops (Archers, giants) en eventueel archievments, zoals Famous al aangaf. Ook vind ik het handig om eerst een berichtje achter te laten op het forum, zodat wij diegene kunnen scouten. Zo kunnen we direct zien of het geen rushed base is.
Achter de schermen hebben we het in de groep gegooid. Persoonlijk ben ik van mening dat de kloof tussen casual en hardcore te groot is. De roots van TWK3 liggen bij casual, maar een groot deel van de leden in de clan zijn meer hardcore (waar ik mezelf ook onder plaats). De laatste tijd komt er steeds meer discussie over het te laag aanvallen, geen CW waardige aanvallen/bases etc. Ook denk ik dat we, door deze discussie, veel mensen teleurstellen, aangezien we tussen casual en hardcore bungelen.
In dezer dagen zal er bericht uitgaan wat de discussie achter de schermen heeft opgeleverd. Op het forum kan er natuurlijk gewoon verder gediscussieerd worden en ideeën worden aangedragen wbt het werven van leden oid.
Persoonlijk denk ik aan level 5 troops (Archers, giants) en eventueel archievments, zoals Famous al aangaf. Ook vind ik het handig om eerst een berichtje achter te laten op het forum, zodat wij diegene kunnen scouten. Zo kunnen we direct zien of het geen rushed base is.
Achter de schermen hebben we het in de groep gegooid. Persoonlijk ben ik van mening dat de kloof tussen casual en hardcore te groot is. De roots van TWK3 liggen bij casual, maar een groot deel van de leden in de clan zijn meer hardcore (waar ik mezelf ook onder plaats). De laatste tijd komt er steeds meer discussie over het te laag aanvallen, geen CW waardige aanvallen/bases etc. Ook denk ik dat we, door deze discussie, veel mensen teleurstellen, aangezien we tussen casual en hardcore bungelen.
In dezer dagen zal er bericht uitgaan wat de discussie achter de schermen heeft opgeleverd. Op het forum kan er natuurlijk gewoon verder gediscussieerd worden en ideeën worden aangedragen wbt het werven van leden oid.
PSN: Curvaa_
Even als voorbeeld het nieuwe lid, Ddehoon. Net nieuwe, nog niet zovaak gezien maar dat kan nog komen.
Hij is TH8 maar heeft troepen draak 1, ballon 3, rage 2, tja dit is begin TH6/TH7. Verder geen ervaring in de CW dus voordat die echt succes heeft ben je tig weken/maanden verder. Waarom mag je geen eisen stellen?
Interessante discussie, een tipje van de sluier? Hoop niet dat de clan uit elkaar valt. Volgens mij is de clan al aardig hardcore aan het worden. De casual mensen gaan er vanzelf uit, dat zag je bij MD, Odysseus. Hoop niet dat de clan uit elkaar zou vallen, dan moet ik echt naar OneHive
Hij is TH8 maar heeft troepen draak 1, ballon 3, rage 2, tja dit is begin TH6/TH7. Verder geen ervaring in de CW dus voordat die echt succes heeft ben je tig weken/maanden verder. Waarom mag je geen eisen stellen?
Veel valt voor mij wel mee hoor. Sowieso is volgens mij ruim het merendeel vrij actief de laatste tijd.Curva schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:25:
Wat betreft het toelaten van nieuwe leden denk ik dat een aantal eisen wel handig zijn. Zeker aangezien de laatst 2/3 weken veel lage gejoined zijn. No offenses to them. Maar met doneren en het winnen van CW’s wordt het wel een lastig verhaal.
Interessante discussie, een tipje van de sluier? Hoop niet dat de clan uit elkaar valt. Volgens mij is de clan al aardig hardcore aan het worden. De casual mensen gaan er vanzelf uit, dat zag je bij MD, Odysseus. Hoop niet dat de clan uit elkaar zou vallen, dan moet ik echt naar OneHive
[ Voor 74% gewijzigd door Wackmack op 27-10-2014 09:30 ]
(de laatste tijd staat er in beide clan topics veel nuttige info en persoonlijk denk ik dat er ook een algemeen tweakers clanwar topic zou moeten zijn. Hiermee kunnen we denk ik beide clans goed helpen)
Ik wil het topic niet kapen en heb verder geen commentaar hoe jullie de clan runnen. Hieronder mijn mening en ervaring van tweakers2
Wij hebben bij tweakers2 de eis minimaal 1000 cups en level 4 units. Daarmee komen er ook mensen met een th7 in de clan maar dat zou, op papier, geen probleem moeten zijn met de clanwars aangezien de tegenstander dan waarschijnlijk ook een th7 base in de clan heeft. Ik weet dat de matchmaking vaak niet klopt maar voor de onderste bases komt het wel redelijk overeen.
Kwa donaties boeit het de meeste niet. Ik vind het persoonlijk niet erg als ik level4 boogjes krijg maar snap wel dat sommige mensen liever de level5, 6 of 7 versie ontvangen. Wij hebben bij tweakers2 nooit moeilijk gedaan over de donatie verhoudingen en dit gaat ook altijd goed. We hebben 1 keer een speler gehad die bijna nooit van zicht liet horen en verder wel 1000 units ontvangen had en zelf niets gedoneerd had. Die hebben we uiteindelijk ook gekicked.
Ik ga wel met chrisp mee, hogs level 4 en golem level 3 zijn geen beginnende th8 en th9 units. Ik heb mijn hogs rond het eind van mijn th8 tijd pas geupgrade naar level4.
Voor de cw vind ik hogs level4 ook nog nutteloos. Je kan ze gebruiken maar die is niet makkelijk en gaat vaak fout. Je moet echt wat ervaring hebben om ze op level4 goed te gebruiken en dan moet je eigenlijk je heal ook nog goed geupgraded hebben. Voor de th8 mensen zou ik eerder zo snel mogelijk draak en ballon upgraden, met level 3 draak, wat ballonnen en 3 bliksems leg je eigenlijk elke th8 plat.
Wij hebben trouwens de laatste 3 a 4 wars aangegeven dat iedereen 2 aanvallen moet doen als ze mee doen met de clanwar. Men mag tijdelijk uit de clan gaan en weer joinen als de clanwar is gestart als men vrijdag al weet dat ze in het weekend niet met de clanwar mee kunnen doen.
Ik wil het topic niet kapen en heb verder geen commentaar hoe jullie de clan runnen. Hieronder mijn mening en ervaring van tweakers2
Wij hebben bij tweakers2 de eis minimaal 1000 cups en level 4 units. Daarmee komen er ook mensen met een th7 in de clan maar dat zou, op papier, geen probleem moeten zijn met de clanwars aangezien de tegenstander dan waarschijnlijk ook een th7 base in de clan heeft. Ik weet dat de matchmaking vaak niet klopt maar voor de onderste bases komt het wel redelijk overeen.
Kwa donaties boeit het de meeste niet. Ik vind het persoonlijk niet erg als ik level4 boogjes krijg maar snap wel dat sommige mensen liever de level5, 6 of 7 versie ontvangen. Wij hebben bij tweakers2 nooit moeilijk gedaan over de donatie verhoudingen en dit gaat ook altijd goed. We hebben 1 keer een speler gehad die bijna nooit van zicht liet horen en verder wel 1000 units ontvangen had en zelf niets gedoneerd had. Die hebben we uiteindelijk ook gekicked.
Ik ga wel met chrisp mee, hogs level 4 en golem level 3 zijn geen beginnende th8 en th9 units. Ik heb mijn hogs rond het eind van mijn th8 tijd pas geupgrade naar level4.
Voor de cw vind ik hogs level4 ook nog nutteloos. Je kan ze gebruiken maar die is niet makkelijk en gaat vaak fout. Je moet echt wat ervaring hebben om ze op level4 goed te gebruiken en dan moet je eigenlijk je heal ook nog goed geupgraded hebben. Voor de th8 mensen zou ik eerder zo snel mogelijk draak en ballon upgraden, met level 3 draak, wat ballonnen en 3 bliksems leg je eigenlijk elke th8 plat.
Wij hebben trouwens de laatste 3 a 4 wars aangegeven dat iedereen 2 aanvallen moet doen als ze mee doen met de clanwar. Men mag tijdelijk uit de clan gaan en weer joinen als de clanwar is gestart als men vrijdag al weet dat ze in het weekend niet met de clanwar mee kunnen doen.
[ Voor 7% gewijzigd door SuperKneus op 27-10-2014 09:49 . Reden: tijdelijk uit de clan gaan toegevoegd ]
Je krijgt steeds als je een th verder bent dat je nog groepjes van th ervoor hebt das altijd FF lastig, maar toch ook mooi dat je elkaar weer kunt helpen? Ik heb veel geleerd bij deze clan juist omdat ik nog maar th5? Was....
We hadden altijd de ruimte als je x druk was te zakken in cups zodat je een cw kon overslaan maarja dan krijgen we een th 6 voor terug nu..dat je zegt min th7 OK dan kun je nog iets op th8 beginnen met th6 is dit niet haalbaar tijdens cw
Vraag me alleen af waar ga je grens trekken met met te accepteren..?
Alst niet rushed is kun je met th7/th8 toch leuk meedoen
Heeft er nu eigenlijk al iemand iets gehoord van ons nieuwste lid?
Vind ik weer zo vreemd...😯
We hadden altijd de ruimte als je x druk was te zakken in cups zodat je een cw kon overslaan maarja dan krijgen we een th 6 voor terug nu..dat je zegt min th7 OK dan kun je nog iets op th8 beginnen met th6 is dit niet haalbaar tijdens cw
Vraag me alleen af waar ga je grens trekken met met te accepteren..?
Alst niet rushed is kun je met th7/th8 toch leuk meedoen
Heeft er nu eigenlijk al iemand iets gehoord van ons nieuwste lid?
Vind ik weer zo vreemd...😯
Ik heb een strike te pakken. Gisteravond helemaal vergeten om mijn 2de aanval uit te voeren
. Gelukkig hebben we gewonnen en heb ik niks "verkloot" voor de rest

Heb even gekeken, er staat een fout in een van de wars. Ik heb 50 ingevuld bij de behaalde sterren van Famous, daarom is zijn gemiddelde zo hoog. Vanavond als ik thuis ben, zal ik het aanpassenDe Koempert schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:28:
Oké, misschien is veel wat heftig uitgedrukt. Maar Famous die niet meedoet met CW’s. In de chat komen nogal is haatopmerkingen over users over hun base/aanvallen. Ik bedoel dus dat de ene kant zich ergert en op de andere kant wordt gezeken. Nu kan je nooit iedereen tevreden stellen natuurlijk, maar wel zoveel mogelijkVersteegrob schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:27:
Veel valt voor mij wel mee hoor. Sowieso is volgens mij ruim het merendeel vrij actief de laatste tijd.
Over de discussie achter de schermen: hij is super super super interessant
Even serieus, ik heb hetzelfde voorgelegd als wat ik op het forum zei, keuze tussen hardcore en casual.
Voorbeeld van het bungelen tussen casual en hardcore:
Ik erger me kapot als ik zie dat King-Ray en King-Steeph gisteren binnen 1-1,5 uur veel te laag aanvallen -9, allebei TH9 en vallen TH8 aan. Vorige CW hebben we het hier uitvoerig over gehad, meerdere malen in de chat. Hier hebben we geen vaste regel voor, aangezien we casual willen blijven. Maar toch willen we de CW winnen en is iedereen verplicht een CW waardig leger te bouwen en zorgen dat we zoveel mogelijk sterren binnenhalen <-- Hardcore.
[ Voor 11% gewijzigd door Curva op 27-10-2014 09:52 ]
Gewonnen
!!!one!!1!
Geprobeerd om een nuttige bijdrage te leveren en met 2* op hun #40 en 3* op hun #41 is dat (vind ik) gelukt :-).
Voorts ook een bedankje aan Koempert voor de magistrale hogs voor tijdens die tweede aanval. Ook even Ruben (kweet niet of die dit topic bezoekt) vermelden voor het helpen nadenken over een strategie.
Hogs lvl4 op TH8 kan best hoor. Ja, ik merk ook dat ik problemen heb om ±20k DE te behouden zonder dat er een raid op gebeurt door een TH9 of zelfs 10, maar als je je focust op DE bij het kiezen van je aanvallen én dat DE niet voortijdig in je BK pompt, dan kan het volgens mij zonder veel problemen. Ik zet morgen of overmorgen als alles goed gaat hogs lvl2 aan en dan kunnen we op het gemakje weer DE bij elkaar beginnen harken :-).
edit: "gezeken", Curva? :-D "gezeikt" toch?

Geprobeerd om een nuttige bijdrage te leveren en met 2* op hun #40 en 3* op hun #41 is dat (vind ik) gelukt :-).
Voorts ook een bedankje aan Koempert voor de magistrale hogs voor tijdens die tweede aanval. Ook even Ruben (kweet niet of die dit topic bezoekt) vermelden voor het helpen nadenken over een strategie.
Hogs lvl4 op TH8 kan best hoor. Ja, ik merk ook dat ik problemen heb om ±20k DE te behouden zonder dat er een raid op gebeurt door een TH9 of zelfs 10, maar als je je focust op DE bij het kiezen van je aanvallen én dat DE niet voortijdig in je BK pompt, dan kan het volgens mij zonder veel problemen. Ik zet morgen of overmorgen als alles goed gaat hogs lvl2 aan en dan kunnen we op het gemakje weer DE bij elkaar beginnen harken :-).
edit: "gezeken", Curva? :-D "gezeikt" toch?
Speciaal voor Kristof,
Holowiwi tacktiek, hiermee kan je een goede TH9 plat leggen. Timing is erg belangrijk, kijk maar is
YouTube: How to use HoLoWiWi
Verder richt deze clan zich op deze techniek
YouTube: TheHulkFiles
Succes en je hoeft echt niet te gaan omdat het deze CW niet zo goed ging.
Zou je aanvallen terug kijken en kijken wat er beter kan. Zelf kijken ik altijd de 3 sterren aanvallen terug, erg leerzaam. Zoveel bij de vijand en als bij ons.
YouTube: [Hulks Manifesto] Chapter 3 - Walls do matter
Holowiwi tacktiek, hiermee kan je een goede TH9 plat leggen. Timing is erg belangrijk, kijk maar is
YouTube: How to use HoLoWiWi
Verder richt deze clan zich op deze techniek
YouTube: TheHulkFiles
Succes en je hoeft echt niet te gaan omdat het deze CW niet zo goed ging.
Zou je aanvallen terug kijken en kijken wat er beter kan. Zelf kijken ik altijd de 3 sterren aanvallen terug, erg leerzaam. Zoveel bij de vijand en als bij ons.
Mee eens, erg lastig en soms erg frustrerend. Of dat je een leger maakt speciaal voor een nummer en die wordt toch aangevallen. Voor als nog gaat het best goed maar het kan altijd beter. Ben benieuwd hoe de leiding er over denkt. Heb al gelukkig vrij snel een goed TH9 leger met Heal 6 en Hogs 5 waardoor ik altijd wel 2 TH9 base kan vinden in de CW en voor 6 punten kan zorgenCurva schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
Heb even gekeken, er staat een fout in een van de wars. Ik heb 50 ingevuld bij de behaalde sterren van Famous, daarom is zijn gemiddelde zo hoog. Vanavond als ik thuis ben, zal ik het aanpassen
[...]
Oké, misschien is veel wat heftig uitgedrukt. Maar Famous die niet meedoet met CW’s. In de chat komen nogal is haatopmerkingen over users over hun base/aanvallen. Ik bedoel dus dat de ene kant zich ergert en op de andere kant wordt gezeken. Nu kan je nooit iedereen tevreden stellen natuurlijk, maar wel zoveel mogelijk
Over de discussie achter de schermen: hij is super super super interessanthaha
Even serieus, ik heb hetzelfde voorgelegd als wat ik op het forum zei, keuze tussen hardcore en casual.
Voorbeeld van het bungelen tussen casual en hardcore:
Ik erger me kapot als ik zie dat King-Ray en King-Steeph gisteren binnen 1-1,5 uur veel te laag aanvallen -9, allebei TH9 en vallen TH8 aan. Vorige CW hebben we het hier uitvoerig over gehad, meerdere malen in de chat. Hier hebben we geen vaste regel voor, aangezien we casual willen blijven. Maar toch willen we de CW winnen en is iedereen verplicht een CW waardig leger te bouwen en zorgen dat we zoveel mogelijk sterren binnenhalen <-- Hardcore.
Speciaal voor Mathijs & PrestinSuperKneus schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:32:
(de laatste tijd staat er in beide clan topics veel nuttige info en persoonlijk denk ik dat er ook een algemeen tweakers clanwar topic zou moeten zijn. Hiermee kunnen we denk ik beide clans goed helpen)
Goed idee, wil jij een topic starten?
Dit is ook geen punt bij ons.
Voor de cw vind ik hogs level4 ook nog nutteloos. [Je kan ze gebruiken maar die is niet makkelijk en gaat vaak fout. Je moet echt wat ervaring hebben om ze op level4 goed te gebruiken en dan moet je eigenlijk je heal ook nog goed geupgraded hebben. Niet mee eens, je moet alleen kijken waar de big boms liggen. Als er geen double boms liggen kan je prima pre-healen op de open plekken waar de bommen waarschijnlijk liggen. Zo pakte ik regelmatig 3 sterren op TH8. Voor de th8 mensen zou ik eerder zo snel mogelijk draak en ballon upgraden, met level 3 draak, wat ballonnen en 3 bliksems leg je eigenlijk elke th8 plat. Dit lijkt makkelijker gezegd dan in de praktijk. Merendeel van onze drakenaanvallen leveren 1 a 2 sterren op.
YouTube: [Hulks Manifesto] Chapter 3 - Walls do matter
[ Voor 95% gewijzigd door Wackmack op 27-10-2014 10:11 ]
Haha, bedankt voor de link Rob. Ik zal er uit het werk eens naar kijken 
Zolang ik nog enkele dingen kan researchen (wizz 4, rage/heal spell) pleur ik m'n gold gewoon in de muurtjes. Daarna maar eens bekijken hoe ver ik ben en hoelang ik m'n builders nog wil laten slapen...
Zolang ik nog enkele dingen kan researchen (wizz 4, rage/heal spell) pleur ik m'n gold gewoon in de muurtjes. Daarna maar eens bekijken hoe ver ik ben en hoelang ik m'n builders nog wil laten slapen...
Als je lage TH's weert in de clan, krijg je ook gewoon een sterkere tegenstander in de matchmaking hé, zo simpel is het gewoon. Heb nou niet de illusie dat we dan meer kans maken om te winnen.
Pff helemaal als ik lees dat mensen hier zelfs al minimaal TH9 roepen
Ik ben wel een voorstander om wel een ondergrens te trekken om het verschil qua troops e.d. niet al te groot te laten worden, puur omdat dat onhandig is qua donaties en omdat nieuwe leden met wat meer ervaring inmiddels wel op prijs gesteld worden, wat weer een hoop uitleg scheelt.
Overigens zijn we allemaal niewbie geweest en de meeste zijn uitgegroeid tot redelijk hardcore spelers, zo'n lage TH (bijvoorbeeld een TH7) die het spelletje goed door heeft kan juist een voordeel zijn en positief voor de matchmaking.
Pff helemaal als ik lees dat mensen hier zelfs al minimaal TH9 roepen

Ik ben wel een voorstander om wel een ondergrens te trekken om het verschil qua troops e.d. niet al te groot te laten worden, puur omdat dat onhandig is qua donaties en omdat nieuwe leden met wat meer ervaring inmiddels wel op prijs gesteld worden, wat weer een hoop uitleg scheelt.
Overigens zijn we allemaal niewbie geweest en de meeste zijn uitgegroeid tot redelijk hardcore spelers, zo'n lage TH (bijvoorbeeld een TH7) die het spelletje goed door heeft kan juist een voordeel zijn en positief voor de matchmaking.
[ Voor 24% gewijzigd door DyStiC op 27-10-2014 11:13 ]
Maar een TH7 met kennis (achievenents zoals ik aangaf) of een TH7 zonder kennis is toch wel een groot verschil. Hierbij doen de laagste vier niet mee met de CW dus de nieuwe, lagere members tellen ook niet mee met de match making.
Dat ik niet mee deed met de afgelopen twee wars maakt het toch geen Hardcore clan? Ik heb meerdere malen gelezen dat het geen probleem is als je er even uitstapt voor CW maar toch wordt het benoemd? Tevens zeik ik altijd met een ondertoon tegen bijvoorbeeld Gerrie en dit doen mensen ook tegen mij, dikke prima (vind ik). Zeiken over TH's, noobs of wat dan ook doe ik niet.
Wel ben ik van mening dat je realistische eisen kan stellen bij het toelaten van nieuwe members. Bij 10k donaties weet je dat hij al enige tijd in een clan heeft gezeten en met de CW sterren weet je dat hij hier ook ervaring mee heeft. Die twee dingen lijken mij perfect voor onze clan gezien we tussen casual en hard bungelen. Hierbij wel; we zullen nooit hardcore worden omdat 50% niet zo actief is (en groot gelijk).
Ik zie mijzelf ook niet direct als hardcore; ja ik ben actief maar wat maakt t hardcore? Ik voel bijvoorbeeld niets voor TH10 en blijf dan ook nog lekker op TH9 zitten.
Dat ik niet mee deed met de afgelopen twee wars maakt het toch geen Hardcore clan? Ik heb meerdere malen gelezen dat het geen probleem is als je er even uitstapt voor CW maar toch wordt het benoemd? Tevens zeik ik altijd met een ondertoon tegen bijvoorbeeld Gerrie en dit doen mensen ook tegen mij, dikke prima (vind ik). Zeiken over TH's, noobs of wat dan ook doe ik niet.
Wel ben ik van mening dat je realistische eisen kan stellen bij het toelaten van nieuwe members. Bij 10k donaties weet je dat hij al enige tijd in een clan heeft gezeten en met de CW sterren weet je dat hij hier ook ervaring mee heeft. Die twee dingen lijken mij perfect voor onze clan gezien we tussen casual en hard bungelen. Hierbij wel; we zullen nooit hardcore worden omdat 50% niet zo actief is (en groot gelijk).
Ik zie mijzelf ook niet direct als hardcore; ja ik ben actief maar wat maakt t hardcore? Ik voel bijvoorbeeld niets voor TH10 en blijf dan ook nog lekker op TH9 zitten.
Eens, goede TH7 is altijd welkom maar had het meer over rushed spelers. Daarom zijn misschien enkele eisen wel welkom.DyStiC schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:01:
Als je lage TH's weert in de clan, krijg je ook gewoon een sterkere tegenstander in de matchmaking hé, zo simpel is het gewoon. Heb nou niet de illusie dat we dan meer kans maken om te winnen.
Pff helemaal als ik lees dat mensen hier zelfs al minimaal TH9 roepen![]()
Hahaha Famous geen hardcore spelerFamous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:32:
Maar een TH7 met kennis (achievenents zoals ik aangaf) of een TH7 zonder kennis is toch wel een groot verschil. Hierbij doen de laagste vier niet mee met de CW dus de nieuwe, lagere members tellen ook niet mee met de match making.

Waarom voel je hier niks voor? Als je muren max zijn dan ga je toch naar TH10?
[ Voor 39% gewijzigd door Wackmack op 27-10-2014 11:39 ]
Je realiseert je dat muren max op TH9 level 10 muren zijn a 3 miljoen per stuk he? Die jongen blijft nog wel even op TH9 hoor, net als ik overigensVersteegrob schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:38:
[...]
Eens, goede TH7 is altijd welkom maar had het meer over rushed spelers. Daarom zijn misschien enkele eisen wel welkom.
[...]
Hahaha Famous geen hardcore speler![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom voel je hier niks voor? Als je muren max zijn dan ga je toch naar TH10?

Nee waarom ben ik hardcore? Enkel omdat ik veel chat?
Ik ben nog lang niet max.. Muren kosten zo'n 820 mil en heroes kunnen tot 30.
Nu heb ik denk ik meer plezier in CoC dan op een TH10. Ik hoef bijna nergens op te letten qua loot met een aanval en val dan ook redelijk vaak mensen aan met maar 60k loot ofzo gewoon omdat ik de base leuk vind of juist niet. Bij TH10 moet je echt weer focussen op de loot om alles te bouwen en te uppen.
Plus ben erg blij met mijn base
Ik ben nog lang niet max.. Muren kosten zo'n 820 mil en heroes kunnen tot 30.
Nu heb ik denk ik meer plezier in CoC dan op een TH10. Ik hoef bijna nergens op te letten qua loot met een aanval en val dan ook redelijk vaak mensen aan met maar 60k loot ofzo gewoon omdat ik de base leuk vind of juist niet. Bij TH10 moet je echt weer focussen op de loot om alles te bouwen en te uppen.
Plus ben erg blij met mijn base
De discussies hierboven gaan toch alleen maar over het aannemen van nieuwe spelers?
Dat is niet echt waar, op TH9 viel ik ook nagenoeg geen lage looters aan, nu ook niet...Famous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:47:
Bij TH10 moet je echt weer focussen op de loot om alles te bouwen en te uppen.
Basisjes van pin-ups, spinnen of met rare lay-outs nu ook nog, om even te delen met de rest.
TH10 gaat prima, makkie aan en laid-back, maar wel weer gewoonweg alle 5 de bouwers aan, prima toch.
En ja muurtjes inderdaad dat had gekund, evenals heroes, maar ik vond het wel prima dit keer
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pas sinds vrijdag lid maar ik ben uiteraard niet te beroerd om even m'n mening te geven!
De reden waarom ik deze clan heb gejoined is dat ik na het lezen van de eerste pagina's van dit topic het idee kreeg dat er wel serieus gespeeld wordt, maar dat er ook nog ruimte is voor de casual speler. Zo lang er maar 2x aangevallen wordt in de CW en er gedoneerd wordt.
Is voor mij perfect want ik wil graag een betere speler worden. In m'n oude clan was ik de hoogste speler en pakte ik een tegenstander waarvan ik van te voren wist dat ik toch wel ging winnen. Flikkerde 10 draken neer en hop 3 sterren.
Hier werkt dat niet zo en dat vind ik wel mooi. Heb al genoeg tips gehad en er zijn genoeg betere spelers om van te leren.
De reden waarom ik deze clan heb gejoined is dat ik na het lezen van de eerste pagina's van dit topic het idee kreeg dat er wel serieus gespeeld wordt, maar dat er ook nog ruimte is voor de casual speler. Zo lang er maar 2x aangevallen wordt in de CW en er gedoneerd wordt.
Is voor mij perfect want ik wil graag een betere speler worden. In m'n oude clan was ik de hoogste speler en pakte ik een tegenstander waarvan ik van te voren wist dat ik toch wel ging winnen. Flikkerde 10 draken neer en hop 3 sterren.
Hier werkt dat niet zo en dat vind ik wel mooi. Heb al genoeg tips gehad en er zijn genoeg betere spelers om van te leren.
PSN: jannvsdvinvs
Nee hoor, er wordt iets meer besproken dan alleen dat.mathijs55 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:51:
De discussies hierboven gaan toch alleen maar over het aannemen van nieuwe spelers?
Iedereen zijn eigen speelstijl natuurlijk. Als ik nu naar mijn aanvallen kijk heb ik de laatste 4 aanvallen niet eens een gemiddelde van 200k totaal. Zo kan ik nooit de bouwers aan het werk houden op TH10 dus moet ik wel naar loot zoeken waar ik nu gewoon lekker speel. Enige wat ik nu wil is over 5 dagen 6 mil elixer hebben nou dikke prima.CLB schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Dat is niet echt waar, op TH9 viel ik ook nagenoeg geen lage looters aan, nu ook niet...
Basisjes van pin-ups, spinnen of met rare lay-outs nu ook nog, om even te delen met de rest.
TH10 gaat prima, makkie aan en laid-back, maar wel weer gewoonweg alle 5 de bouwers aan, prima toch.
En ja muurtjes inderdaad dat had gekund, evenals heroes, maar ik vond het wel prima dit keer
Ze zijn nu met zoveel bezig zal me niets verbazen als januari weer een grote update komt met prijsverlagingen en dan wachten we daar wel op.
Dat zie ik. Ik bedoelde meer dat ik toch niet hoef te vrezen voor m'n plekkie omdat ik nog een TH7 ben?..Famous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:39:
Nee hoor, er wordt iets meer besproken dan alleen dat.
Nee joh, er komt alleen misschien een eis voor de nieuwe leden. Jij doet het top.mathijs55 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:50:
[...]
Dat zie ik. Ik bedoelde meer dat ik toch niet hoef te vrezen voor m'n plekkie omdat ik nog een TH7 ben?..
Nu bijna 4M gestoken in muren het eerste army camp aan gezet. Over 2d weer 3 bouwers tegelijk vrij.
Dan weer een camp en wat defence. Ondertussen sparen voor 50K DE.
De ranglijst in de CW wordt alleen op base gedaan van je defence dus je troepen maken niks uit
YouTube: [Hulks Manifesto] Chapter 1- Number Vs Numbers Targeting
Stukje geleend van TW2, erg goede info
Een paar regels of tips die we can 3starsclanwars hebben gekregen voor de volgende clan war, let wel deze clan heeft maar 15/20 leden dus het is makkelijker te volgen...
We kunnen er een aantal kiezen om de volgende clan war wat georganiseerder te werk te gaan.
• Gestructureerde donaties in CC op basis van capaciteit:
15- 2 wizz, 7 arch.
20- 3 wizz, 8 arch.
25- 1 witch, 1 wizz, 9 arch
30- 1 witch, 2 wizz, 10 arch
35- pech je krijgt niks
• Mensen met level 5 troepen doneren alleen
• Centralizeer je CC en TH zoveel mogelijk
• Op het moment dat de tegenstander is gevonden kiest iedereen zijn tegenstander (ipv spiegelen), we kunnen dit in het forum bijhouden (verplicht posten) en op deze manier kan iedereen zijn/haar troepen voorbereiden en is dan ook eindverantwoordelijk voor de aanval.
• Als degene de basis niet binnen 12 uur aanvalt mag een ander de basis aanvallen en alleen als de basissen die je denkt te 3*** en degene die niet genoemd al aangevallen zijn.
• Je kan wachten op de gekozen basis van een ander als die word aangevallen zodat je 2de aanval een eventuele 3* word.
• 2de aanval word bewaard zodat deze later aangevallen kan worden en 3*** kan worden gehaald
• Als we het super goed doen en voor staan kan de 2de aanval gebruikt worden voor loot
• Beste is dan tot de laatste 3 uur te wachten
• Belangrijkste is ALLE troepen uit clan kasteel LUREN
• Bekijk replays van andere om te zien hoe het wel (3 sterren) of niet moet.
• Gebruik je eerste aanval zo vroeg mogelijk zodat het opruimen (3 sterren behalen) zo vroeg mogelijk kan beginnen
• Lage town hall, gebruik je 2de aanval zo vroeg mogelijk zodat de hogere meer sterren kunnen halen waar nodig
• Als je geen tijd hebt of op vakantie gaat verlaat dan tijdelijk de clan
• COMMUNICATIE!!!
Voor town hall 7 vs 7
YouTube: TH 7 Defender
Voor town hall 8 vs 8
YouTube: TH 8 Defender
Voor town hall 9 vs 9
YouTube: TH 9 Defender
En 10
YouTube: TH 10 Defender
Onze clan war komt dit weekend op YouTube
Gebruik dit kanaal er staan goeie filmpjes op om het maximale uit elke aanval te halen en zoveel mogelijk sterren te halen, hoe meer sterren we beneden halen hoe meer kans we hebben op slagen. Ons aanval percentage, ligt onder de 80% en aantal sterren per aanval ligt ook ver onder de 2, terwijl dit bij onze tegenstanders vaak veel hoger ligt.
Dit zijn tips, gebruik ze wanneer je kanSucces!
[ Voor 84% gewijzigd door Wackmack op 27-10-2014 14:59 ]
Owhja?Versteegrob schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:55:
De ranglijst in de CW wordt alleen op base gedaan van je defence dus je troepen maken niks uit
[...]
http://forum.supercell.ne....php/232849-Clan-Wars-FAQHow is strength calculated in clan wars?
Strength is based on each member’s attacking power (troops, army camp capacity, spells and heroes) and defensive strength (defense buildings, walls, traps and heroes). Different layouts and base designs do not affect strength. The only way a member’s strength can be changed is if they upgrade their troops, defenses, spells, etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 27-10-2014 15:10 ]
Misschien alle info eens samenvatten en dan in het algemene topic als start post zetten?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Dacht dat Rob nu wel alle informatie een beetje had na al die OneHive filmpjes, schijnbaar niet udsSteevo_S schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:18:
Misschien alle info eens samenvatten en dan in het algemene topic als start post zetten?

Je kan best de moeite nemen om alles in één post te verwerken maar de vraag is maar net of je hier ook wat aan hebt. De mensen in Tweakers3 die op het forum zitten weten na genoeg alles al of vragen heb even snel in de chat. Weet niet hoe dat in Tweakers2 verder is?
Voor elke clan war word er altijd wel gevraagd hoe of wat en qua info ook, dit spel is ondertussen al zo groot geworden dat er 100den meningen zijn en 100den manieren. Mensen moeten wennen aan de troepen waar ze mee gaan aanvallen en oefenen, je leert helaas niet in 1 aanval hoe je moet gowipen, gowiwien of hoggen (ook al kijk je 1000 hulk videos er zijn zoveel factoren (plus die gast heeft zijn heroes op 30!) dat er altijd wel wat mis gaat).Famous schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:25:
[...]
Dacht dat Rob nu wel alle informatie een beetje had na al die OneHive filmpjes, schijnbaar niet uds![]()
Je kan best de moeite nemen om alles in één post te verwerken maar de vraag is maar net of je hier ook wat aan hebt. De mensen in Tweakers3 die op het forum zitten weten na genoeg alles al of vragen heb even snel in de chat. Weet niet hoe dat in Tweakers2 verder is?
Goed punt, heb dit topic al aardig vol gespamd met goede filmpjes over draken, hogs, gowiwi, enz.Steevo_S schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:18:
Onze OP klopt ook niet helemaal meer zoals het luren van hero's.
Mooie aanval TW2
8 Ballonnen, 8 draken op TH8
YouTube: Clash of Clans TH8 vs TH8 Dragon & Balloon (Dragloon) Clan War 3 Star Attack
https://www.3starsclanwar...ats-pinoy-beerdugo/page/2
https://www.3starsclanwar...ats-pinoy-beerdugo/page/3
https://www.3starsclanwar...ats-pinoy-beerdugo/page/4
Hier nog wat aanvallen TH8 vs TH8 draken en allemaal 3 sterren.
Allemaal mooie aanvallen.
YouTube: Clash of Clans TH8 vs TH8 Dragon & Balloon (Dragloon) Clan War 3 Star Attack
[ Voor 56% gewijzigd door Wackmack op 27-10-2014 16:01 ]
Loot valt alleen zwaar tegen in CW als je een dikke setup gebruikt, ik draai nagenoeg quitte. En dan hebben ze t nog wel verhoogd deze update
Jah, 10x dragon2 is al 300k met daarbij nog 3 spells, dan moet je al 400k per aanval laten opbrengen om er iets uit te halen. Laatste war hield ik er enkel 2k DE aan over :-?
Deze CW qua goud/elixer prima resultaten geboekt. 2 keer aangevallen met hogs en enkele wizz. Iets van 1500 DE verlies gemaakt en bijna 750K goud en elixer gepakt dus dik tevreden.
Kreeg je geen goud dan?R3veNG schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:15:
Jah, 10x dragon2 is al 300k met daarbij nog 3 spells, dan moet je al 400k per aanval laten opbrengen om er iets uit te halen. Laatste war hield ik er enkel 2k DE aan over :-?
Had zelf 3k DE en 400k elixer uitgegeven en winst was 840k/840k + 3.6k. Prima winst dus imo
Onze wars gaan niet altijd zo goed hoor. De war na de bovenstaande hebben we dik verloren maar de afgelopen war gelukkig weer gewonnen. Maar goed onze laatste tegenstander was dan ook wel een makkelijke.Versteegrob schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:56:
Mooie aanval TW2
YouTube: Live Attack #2
Mooie hog attack wel met voorkennis maar prima aanval. Goed punt hoe zij de Hero's kapot maken icm een hog attack
Awesome CW Base voor TH8 YouTube: TH8 Base Building
Als nog twijfelen over een CW base voor TH8, pak deze, heb nog niet vaak een betere gezien. Zeer lastig voor hogs en draken door de goede plaatsing van de AA en kluizen.
Mooie hog attack wel met voorkennis maar prima aanval. Goed punt hoe zij de Hero's kapot maken icm een hog attack
Awesome CW Base voor TH8 YouTube: TH8 Base Building
Als nog twijfelen over een CW base voor TH8, pak deze, heb nog niet vaak een betere gezien. Zeer lastig voor hogs en draken door de goede plaatsing van de AA en kluizen.
[ Voor 35% gewijzigd door Wackmack op 28-10-2014 11:40 ]
Thanks for sharing. 4e mortier op de plek van de DE-tank?
Goede vraag, is nog aardig lastig. Je wilt de DE tank in range van de AA omdat die zoveel hitpoints heeft.
YouTube: TH8 Base Building
Goed punt over double boms op een Th8/TH9 base. Zie iedere CW nog aardige wat bases van ons worden gehogd, eigenlijk vrij onnodig. Denk dat zeker 25% van onze cw base makkelijk te hoggen is. Op deze TH8 zijn 4 potentiële double boms dus vrij zou je zeggen dat je deze base niet aanvalt met hogs.
Goed punt over double boms op een Th8/TH9 base. Zie iedere CW nog aardige wat bases van ons worden gehogd, eigenlijk vrij onnodig. Denk dat zeker 25% van onze cw base makkelijk te hoggen is. Op deze TH8 zijn 4 potentiële double boms dus vrij zou je zeggen dat je deze base niet aanvalt met hogs.
TH8 heeft toch maar 3 big bombs of mis ik iets? :-P
De base schrikt een beetje af, omdat de aanvaller op het eerste zicht al doorheeft dat daar over nagedacht is.
Vraagje: kan ik mijn war base editen zonder dat de Preparation day van een CW aan de gang is?
De base schrikt een beetje af, omdat de aanvaller op het eerste zicht al doorheeft dat daar over nagedacht is.
Vraagje: kan ik mijn war base editen zonder dat de Preparation day van een CW aan de gang is?
Er liggen er toch ook maar 3? 2 boven het TH en eentje onder het CC, naast al die kleine bommetjes.
Deze base heeft veel weg van mijn base. Denk dat ik ze is naast elkaar ga leggen. Ik ben nogal kwetsbaar aan de zijkant en deze opstelling heeft dat toch wat beter opgelost.
Deze base heeft veel weg van mijn base. Denk dat ik ze is naast elkaar ga leggen. Ik ben nogal kwetsbaar aan de zijkant en deze opstelling heeft dat toch wat beter opgelost.
Nee Reveng, dat kan enkel tijdens prep day van de war.
Bedoel er zijn vier potentiële plekken voor een double bom. Erg goede base, zie eigenlijk geen zwakheden. De CC is toch altijd makkelijk te luren op een TH8. Ze komen snel met een TH9 base, ben benieuwd hoe die gaat worden. Dus alle TH8 mensen, deze base nemen 
Zal even de TH9 langs gaan qua hogs
Basju heeft 1 double bom dus vrij easy te hoggen
Daviddebestnl heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Robdegekste 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen, de double boms liggen achter een tweede rij defence.
Erkan heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Streafer 3 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
King-Steeph heeft tig locaties dus moeilijk te hoggen
Milan heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
King-Ray heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Dexter 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
Jeroen 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
TheDon46 heeft 2 double locaties echter liggen er geen double boms, niet aantrekkelijk maar is te hoggen
Frankdegekste 2 double bom in de core echter is het nu vrij duidelijk waar ze liggen maar is niet makkelijk te hoggen omdat je hier niet te kan healen
H.fr 2 double bom in de core echter is het nu vrij duidelijk waar ze liggen maar is niet makkelijk te hoggen omdat je hier niet te kan healen
Stan 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
WarAx 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
Gerben heeft tig locaties dus moeilijk te hogge
j m vd Breekel heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Koempert heeft 4 double locaties echter liggen er geen double boms, niet aantrekkelijk maar is te hoggen
Rhayan 2 double bom locaties dus redelijk moeilijk te hoggen
TH8 bewust niet gedaan omdat hier zelden hogs langs komen. Wel weet iedereen zelf wel van zijn of haar base of die makkelijk te hoggen is. Op een TH10 met inferno's zul je zelden hogs zien langs komen.
Zal even de TH9 langs gaan qua hogs
Basju heeft 1 double bom dus vrij easy te hoggen
Daviddebestnl heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Robdegekste 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen, de double boms liggen achter een tweede rij defence.
Erkan heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Streafer 3 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
King-Steeph heeft tig locaties dus moeilijk te hoggen
Milan heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
King-Ray heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Dexter 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
Jeroen 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
TheDon46 heeft 2 double locaties echter liggen er geen double boms, niet aantrekkelijk maar is te hoggen
Frankdegekste 2 double bom in de core echter is het nu vrij duidelijk waar ze liggen maar is niet makkelijk te hoggen omdat je hier niet te kan healen
H.fr 2 double bom in de core echter is het nu vrij duidelijk waar ze liggen maar is niet makkelijk te hoggen omdat je hier niet te kan healen
Stan 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
WarAx 4 double bom locaties dus moeilijk te hoggen
Gerben heeft tig locaties dus moeilijk te hogge
j m vd Breekel heeft 0 double bom dus vrij easy te hoggen
Koempert heeft 4 double locaties echter liggen er geen double boms, niet aantrekkelijk maar is te hoggen
Rhayan 2 double bom locaties dus redelijk moeilijk te hoggen
TH8 bewust niet gedaan omdat hier zelden hogs langs komen. Wel weet iedereen zelf wel van zijn of haar base of die makkelijk te hoggen is. Op een TH10 met inferno's zul je zelden hogs zien langs komen.
Rob mijn basis lijkt makkelijk te hoggen maar vorige war hebben ze het 3 of 4 keer geprobeerd met hoggs. Allemaal 0 sterren
. Uiteindelijk ben ik gepakt met gowiwi of gowipe.
Waar mijn bomb in het centrum ligt is vooraf ook niet te zien of dat er 1, 2 of 3 zijn omdat daar ook 2 tesla's staan. Ik heb nog geen hogs op mijn base gehad dus geen idee hoe makkelijk/moeilijk hij te hoggen is
Ze komen iig veel springtraps tegen.
[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 28-10-2014 12:59 ]
Intentionally left blank
Was vet he, 4 stuks op rij keihard falen maar lastige base dus wel waren het echte noob dus denk dat deze clan geen goede referentiekader is.Frank_P schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:58:
Rob mijn basis lijkt makkelijk te hoggen maar vorige war hebben ze het 3 of 4 keer geprobeerd met hoggs. Allemaal 0 sterren. Uiteindelijk ben ik gepakt met gowiwi of gowipe.
Zie het, dat is idd een plek waar een double bom kan liggen dus vrij pittig. Ben benieuwd hoe hogs het doen. Als je een goed spelers tegen komt met Hogs 5 en Heal 6 heb je niks wat de hogs kan liggen, alleen traps en ik vraag mij af of dat genoeg is. Wel staan je hero's perfect om hogs te killen.crisp schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:58:
Waar mijn bomb in het centrum ligt is vooraf ook niet te zien of dat er 1, 2 of 3 zijn omdat daar ook 2 tesla's staan. Ik heb nog geen hogs op mijn base gehad dus geen idee hoe makkelijk/moeilijk hij te hoggen isZe komen iig veel springtraps tegen.
kunnen jullie een screenshot van die base delen, evt via dm. Ben nu wel erg benieuwd naar die warbase
Het gaat ook niet alleen om de bombs Rob..
Als je een anti hog base hebt blijjven de hogs maar rond lopen en pakken ze de traps waardoor ze al heel wat hogs verliezen. Tevens worden ze in een anti hog base altijd aan aangevallen.
Dubbele bombs helpt hierbij maar hogs 5 blijft dan gewoon leven. Daarom is het belangrijk om bij een anti hog base de giant bombs bij wiz tower te leggen.
Echt kan je je niet tegen alles verdedigen en zal je door andere troops worden gepakt.
Het mooie is dat mensen wel kijken naar een dubbele bomb locatie en als hier niets ligt gaat hun stratergie al mis. Daarom heb ik ook zoveel open plekken en fake tesla plekken in mijn farm base.
Als je een anti hog base hebt blijjven de hogs maar rond lopen en pakken ze de traps waardoor ze al heel wat hogs verliezen. Tevens worden ze in een anti hog base altijd aan aangevallen.
Dubbele bombs helpt hierbij maar hogs 5 blijft dan gewoon leven. Daarom is het belangrijk om bij een anti hog base de giant bombs bij wiz tower te leggen.
Echt kan je je niet tegen alles verdedigen en zal je door andere troops worden gepakt.
Het mooie is dat mensen wel kijken naar een dubbele bomb locatie en als hier niets ligt gaat hun stratergie al mis. Daarom heb ik ook zoveel open plekken en fake tesla plekken in mijn farm base.
Hogs 5 blijft leven in een double bom? Nee hoor, dit maakt ze direct kapot.
Verder eens met je verhaal. Jou CW base is een mooie anti draken/hogs base.
YouTube: Clash of Clans - Hog Riders VS. Big Bombs Epic Fail!
[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 28-10-2014 13:19 ]
Paar balonnetjes op een paar defense en een anti-hog base is geen anti-hog meer hoor. Je hoeft altijd maar een paar defense uit te schakelen om de route waarvan ze willen dat je hogs lopen, te doorbreken.
@famous, als 2 giant bombs vrijwel tegelijk (of net na elkaar) afgaan zijn je hogs gewoon weg hoor.
@famous, als 2 giant bombs vrijwel tegelijk (of net na elkaar) afgaan zijn je hogs gewoon weg hoor.
[ Voor 20% gewijzigd door De Koempert op 28-10-2014 13:20 ]
Ja alleen hoe vaak zie je dat? Heb dit bv nog nooit iemand tegen onze clan zien doen.
Bij mijn base staat de defence in de range van de AA dus dat zullen ze niet zo snel doen.
Zal woensdag wel weer en gowipe of gowiwi krijgen
Voor Kristof, hogs 5 op TH10
YouTube: Clash of Clans - NEW Hog Rider How To! Episode 103
Bij mijn base staat de defence in de range van de AA dus dat zullen ze niet zo snel doen.
Zal woensdag wel weer en gowipe of gowiwi krijgen
Voor Kristof, hogs 5 op TH10
YouTube: Clash of Clans - NEW Hog Rider How To! Episode 103
[ Voor 25% gewijzigd door Wackmack op 28-10-2014 13:24 ]
Maar hogs lopen niet in 2 tiles door het midden en zeker voorop niet.
Ik heb nog nooit gehad dat ik mijn hogs kwijt was door dubbele giant bomb inclusief heal.
Ik heb nog nooit gehad dat ik mijn hogs kwijt was door dubbele giant bomb inclusief heal.
Geloof ik niet, laat maar is zien hoe jou hogs een double bom inclusief heal overleven.
Is gewoon een feit als de bombs goed geplaatst zijn je hogs dood zijn.
Fam gebruikt waarschijnlijk HAXXCKX.
Ik leg het toch uit hierboven?Versteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:27:
Geloof ik niet, laat maar is zien hoe jou hogs een double bom inclusief heal overleven.
Ik heb ZELF nog nooit gehad dat beide bombs tegelijk afgingen omdat hogs niet met een grote groep lopen.
Kan je wel zeggen "kwestie van bombs goed plaatsen" maar daar zit weinig speling in.
Ook niet echt slim om daar te starten. was 1 van de 3 plekken waar een dubbele bom kon liggen binnen de muren./Versteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:17:
Hogs 5 blijft leven in een double bom? Nee hoor, dit maakt ze direct kapot.
Apart, wil je is een aanval delen waarin ze niet bij afgaan terwijl ze er wel liggen.Famous schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:31:
[...]
Ik leg het toch uit hierboven?
Ik heb ZELF nog nooit gehad dat beide bombs tegelijk afgingen omdat hogs niet met een grote groep lopen.
Kan je wel zeggen "kwestie van bombs goed plaatsen" maar daar zit weinig speling in.
Gaat er iemand de CW base voor TH8 gebruiken? Ben echt benieuwd hoe die het doet.
Oja, de skelet trap staan op air om de draken weg te houden.
Misschien kunnen we als clan wat vaker een CW base van ons eruit halen en proberen te verbeteren. Onze clan heeft zoveel goede kennis dat er aan iedere base wel iets kan worden verbeterd.
Twijfel nog over de CC wat is nou goed? 30 boogies? Wizz met boogies? Ballon? Heks?
[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 28-10-2014 13:53 ]
Nee..Versteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:47:
[...]
Apart, wil je is een aanval delen waarin ze niet bij afgaan terwijl ze er wel liggen.
Gaat er iemand de CW base voor TH8 gebruiken? Ben echt benieuwd hoe die het doet.
Ze gaan wel af alleen niet tegelijk en heal 6 healt zo snel dat ze daarom met 10% healt er gewoon bij weg lopen. Gaan ze wel tegelijk af kan ik mijzelf voorstellen dat ze kapot zijn maar dit heb ik nog nooit gehad.
Probeer het eens uit? 2 wars geleden moesten we tegen een clan die alleen maar boogjes hadden. Dit vond ik zelf echt super vervelend, want je moest 3 keer luren...Versteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:47:
[...]
Apart, wil je is een aanval delen waarin ze niet bij afgaan terwijl ze er wel liggen.
Misschien kunnen we als clan wat vaker een CW base van ons eruit halen en proberen te verbeteren. Onze clan heeft zoveel goede kennis dat er aan iedere base wel iets kan worden verbeterd.
Twijfel nog over de CC wat is nou goed? 30 boogies? Wizz met boogies? Ballon? Heks?
Ik heb, als het goed is, een ballonnetje (lvl 5+) in mn verzoek staan, 2 wizzies en de rest boogjes. Ben benieuwd of het werkt.
Over de anti-hog bases etc. Het blijft lastig om je overal tegen te weren. Heb je een perfecte anti-hog base dan wordt je platgelegd met draken en vice versa. Wat ik soms merk is dat tegenstanders (en ook clanleden) vaak eerst de op het oog gemakkelijke bases pakken, degene die zo van internet zijn gekopieerd. Als je een custom made base hebt, moeten mensen meer nadenken en dat schrikt af.
Hebben jullie de war al gestart? Zou op zich best wel een keer mee willen doen met jullie
[ Voor 3% gewijzigd door Steevo_S op 28-10-2014 14:15 ]
Neen,Steevo_S schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:15:
Hebben jullie de war al gestart? Zou op zich best wel een keer mee willen doen met jullie
Wij starten hem dinsdag om 20:00 en zaterdag om 10:00
Dat zeker, een base kan bijvoorbeeld kei goed zijn maar die zijn al achterhaalt. Daarom ook altijd je eigen twist aan een base geven en niet zomaar overnemen.Curva schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:10:
[...]
Probeer het eens uit? 2 wars geleden moesten we tegen een clan die alleen maar boogjes hadden. Dit vond ik zelf echt super vervelend, want je moest 3 keer luren...
Ik heb, als het goed is, een ballonnetje (lvl 5+) in mn verzoek staan, 2 wizzies en de rest boogjes. Ben benieuwd of het werkt.
Over de anti-hog bases etc. Het blijft lastig om je overal tegen te weren. Heb je een perfecte anti-hog base dan wordt je platgelegd met draken en vice versa. Wat ik soms merk is dat tegenstanders (en ook clanleden) vaak eerst de op het oog gemakkelijke bases pakken, degene die zo van internet zijn gekopieerd. Als je een custom made base hebt, moeten mensen meer nadenken en dat schrikt af.
[ Voor 64% gewijzigd door Famous op 28-10-2014 14:18 ]
Dit is ook de reden dat ik bijv. op http://clashofclansbuilder.com/ bij pagina 10 of later begin te kijken naar een basis. Degene op de eerste 3 bladzijden zie je echt super vaak voorbij komen.
Ligt eraan waar je hem op gesorteerd heb natuurlijk.Renzzie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:21:
Dit is ook de reden dat ik bijv. op http://clashofclansbuilder.com/ bij pagina 10 of later begin te kijken naar een basis. Degene op de eerste 3 bladzijden zie je echt super vaak voorbij komen.
Ik kijk af en toe wel eens hier voor een CW base en de eerste die erop stond (normale base) met iets van "Farm TH9 4th Mortar!" kwam ik die heel snel en vaak tegen tijdens het farmen
Goed idee, pm anders de leiding even. Volgens mij doet Famous weer niet mee (3 x op rij) en Prestin ook niet ivm zijn Queen. En daarna evalueren zou fijn zijn. Misschien zie je rare punten die bij ons niet opvallen.Steevo_S schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:15:
Dat is zijn goed recht he RobVersteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:01:
[...]
Goed idee, pm anders de leiding even. Volgens mij doet Famous weer niet mee (3 x op rij) en Prestin ook niet ivm zijn Queen. En daarna evalueren zou fijn zijn. Misschien zie je rare punten die bij ons niet opvallen.
Jama, Famous was bijna onze clan-Champion ... ons uithangbord.
I wonder why 

Als mijn PEKKA aanstaat dan gaan we weer proberen om Champion te halenR3veNG schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:07:
[ Voor 64% gewijzigd door Famous op 28-10-2014 15:11 ]
Heb nu mijn heroes beide aan staan om ze naar 11 te brengen (ja ja loop hopeloos achter..) volgende week doe ik graag een keertje mee als het magVersteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:01:
[...]
Goed idee, pm anders de leiding even. Volgens mij doet Famous weer niet mee (3 x op rij) en Prestin ook niet ivm zijn Queen. En daarna evalueren zou fijn zijn. Misschien zie je rare punten die bij ons niet opvallen.
Wat mij betreft prima hoor. Wie weet kunnen we wat van elkaar leren. Is jouw clan het daar wel mee eens?Steevo_S schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
Heb nu mijn heroes beide aan staan om ze naar 11 te brengen (ja ja loop hopeloos achter..) volgende week doe ik graag een keertje mee als het mag
Je kan mij DM sturen wanneer je 'ready' bent.
Wij starten de wars zaterdag om 10.00 en dinsdag om 20.00.
Denk dat beide clans er zijn voordeel uit kan halen
Hahaha snap ik, alleen vond het zonde maar zie de reden, duidelijker wordt die nietCurva schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:04:
[...]
Dat is zijn goed recht he RobAl doet ie 20 keer niet mee. En doneren doet ie tijdens de CW nog vol op, dus ik zie geen probleem!
Doe dan graag een keertje mee met jullie als het mag van onze leiding. Dat is dan over 3 weken als ik Heal 6 en Hogs 5 heb.Steevo_S schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:17:
Heb jij em op Nederlands staan??? Nederlands ziet er echt niet uit man!!!!Famous schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:09:
I wonder why
[afbeelding]
[...]
Als mijn PEKKA aanstaat dan gaan we weer proberen om Champion te halen

Jij bent nu ons nieuwe uithangbord! 6 sterren toch?R3veNG schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:07:
Leuk idee! Wil ook wel een keertje buurten bij jullie, leuk om de clans zo wat dichterbij elkaar te brengen, vooral gezien het verleden (zonder daar weer over te beginnen)Steevo_S schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:17:
[ Voor 46% gewijzigd door De Koempert op 28-10-2014 16:41 ]
Guys, ik wil best meedoen hoor, maar je Queen missen is best significant.
Of ik moet gwn th9's bashen, dat moet geen probleem zijn.
Ik laat het even aan de leiding wat zij vinden dat het beste is.
Of ik moet gwn th9's bashen, dat moet geen probleem zijn.
Je moet doen wat je zelf wil. Iedereen is vrij om wars over te slaan als je geen zin hebt of bepaalde upgrades hebt. Als je maar wel tijdig leaved anders moet je meedoenSamD schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:09:
Of ik moet gwn th9's bashen, dat moet geen probleem zijn.![]()
Pak dan gewoon een TH9 inderdaad, de top heeft vrijwel altijd wel een hero-upgrade aan staan. Gewoon th9 bashen, niks aan de hand.SamD schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:09:
Of ik moet gwn th9's bashen, dat moet geen probleem zijn.![]()
Gaat een TH8 deze base nog maken?Versteegrob schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:01:
Goede vraag, is nog aardig lastig. Je wilt de DE tank in range van de AA omdat die zoveel hitpoints heeft.
Lekkere CW match! Zie erg veel bases ideaal voor hoge zowel TH8 als TH9. Ook met hoge 3 kan je succes hebben.
[ Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 28-10-2014 20:44 ]
Roger that.De Koempert schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:19:
[...]
Pak dan gewoon een TH9 inderdaad, de top heeft vrijwel altijd wel een hero-upgrade aan staan. Gewoon th9 bashen, niks aan de hand.
Jammer dat ik niet eventjes gekicked ben 
Koempert stuurde opeens een Whatsapp waarom ik niet eruit gegaan was
Koempert stuurde opeens een Whatsapp waarom ik niet eruit gegaan was
Als iedereen er zo over denkt, verliezen we sowieso... Mijn BK staat in de steigers ik pak wel een TH7... Gaat niet werken op deze manier heDe Koempert schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:19:
[...]
Pak dan gewoon een TH9 inderdaad, de top heeft vrijwel altijd wel een hero-upgrade aan staan. Gewoon th9 bashen, niks aan de hand.
Naja als hij er van overtuigd is dat het anders niet lukt. Mij maakt het zelf geen zak uit, al zou ik m'n queen wel aardig missen.Curva schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:04:
[...]
Als iedereen er zo over denkt, verliezen we sowieso... Mijn BK staat in de steigers ik pak wel een TH7... Gaat niet werken op deze manier he