[iOS/Android] Clash of clans! [Tweakers.net]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Als wel ver voor staan, zal het wel neerkomen op loot pakken, bv simpel bij #3 of #4

Eerst maar is hun 'dag' afwachten, tot nu toe hebben ze maar 3 aanvallen gedaan, maar dat is afwachten.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Inderdaad. We doen het nu wat beter dan de vorige war, al zie ik nog steeds tenenkrommende aanvallen. Maar ik geloof dat ik daar nu maar even wijselijk mijn mond over dichthoud, gelet op mijn eigen resultaten.

Toch is het wachten op hun aanvalsmomenten. Maar het leken me Russen, dus die zijn ook wel al lang wakker nu.

[ Voor 21% gewijzigd door Hoppa! op 28-05-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:23
zowieso is het vaag dat je midden in de nacht (bij hun) gaan beginnen toch? Ik zou dat nooit doen.

Ach Hoppa! iedereen heeft weleens een mindere CW :)

ps: mn belofte van minimaal 5 ster gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Matchmaking kan ook uuuuuren duren, hebben wij zelf ook ervaren, waren we 8 uur verder :s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Benieuwd wanneer de tegenstander wakker wordt... of ze hebben er geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:14:
Inderdaad. We doen het nu wat beter dan de vorige war, al zie ik nog steeds tenenkrommende aanvallen. Maar ik geloof dat ik daar nu maar even wijselijk mijn mond over dichthoud, gelet op mijn eigen resultaten.

Toch is het wachten op hun aanvalsmomenten. Maar het leken me Russen, dus die zijn ook wel al lang wakker nu.
Dit moet je dus niet doen, helemaal niet als leiding.
Zo gaat het de volgende war gewoon door en gaan veel meer mensen zich ergeren. Momenteel heb ik alleen die van Clavenger en jou gezien en daar wil ik het ook wel bijhouden gezien ik geen staff meer ben.

Dadelijk heb je weer twee klote aanvallen en dan zeg je weer niets erover. Je kan het eventueel altijd nog via DM doen :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:31:
[...]

Dit moet je dus niet doen, helemaal niet als leiding.

Dadelijk heb je weer twee klote aanvallen en dan zeg je weer niets erover. Je kan het eventueel altijd nog via DM doen :)
Als ik dat doe, dan sowieso via DM. Ik ga niemand openlijk aan de schandpaal nagelen. En natuurlijk doen we dat ook. Kijk, het verschil is dat ik gewoon weet wat er bij mij fout is gegaan deze keer. Dat had ik 1 keer niet in de hand, en bij de andere aanval wel. Twee keer wel dezelfde uitkomst overigens, wel willen luren+killen, maar twee keer slordig uitgevoerd door verschillende redenen. Net als overigens in mijn vorige war een keer.

Maar ik zie ook weer mensen die gewoon niet luren. Of luren in het bereik van een mortier. Bak boogjes er in om de draak te killen en 1 mortiertje en alles weg. Ik ga natuurlijk niet alle aanvallen terugkijken, maar wel die van mensen die 1 of geen sterren halen. Als je 2 sterren haalt tegen een tegenstander die aansluit bij je eigen kwaliteiten, dan interesseert het me geen biet hoe je dat doet. Als je een lagere tegenstander aanvalt en je pakt nada resultaat, dan ga ik wel even kijken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
8)7
Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:43:
[...]

Als ik dat doe, dan sowieso via DM. Ik ga niemand openlijk aan de schandpaal nagelen. En natuurlijk doen we dat ook. Kijk, het verschil is dat ik gewoon weet wat er bij mij fout is gegaan deze keer. Dat had ik 1 keer niet in de hand, en bij de andere aanval wel. Twee keer wel dezelfde uitkomst overigens, wel willen luren+killen, maar twee keer slordig uitgevoerd door verschillende redenen. Net als overigens in mijn vorige war een keer.

Maar ik zie ook weer mensen die gewoon niet luren. Of luren in het bereik van een mortier. Bak boogjes er in om de draak te killen en 1 mortiertje en alles weg. Ik ga natuurlijk niet alle aanvallen terugkijken, maar wel die van mensen die 1 of geen sterren halen. Als je 2 sterren haalt tegen een tegenstander die aansluit bij je eigen kwaliteiten, dan interesseert het me geen biet hoe je dat doet. Als je een lagere tegenstander aanvalt en je pakt nada resultaat, dan ga ik wel even kijken ja.
Dan weet ik wellicht al wie je bedoelt. Had in de chat ook al gezegd wie het even uitging leggen aan meneer.
Zelf heb ik daar echt geen zin meer in gezien ik het al zo vaak gedaan heb (en ik geen staff meer ben, anders wel natuurlijk. Tips zoals hier boven doe ik graag en vind ik ook leuk, maar niet luren e.d. voel ik mij niet meer verantwoordelijk voor.

Het verschil tussen weten wat fout ging, hoe je het beter kon en tussen niets doen, niet terug kijken en alles prima vinden is een HEEL groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:48:
8)7
[...]

Dan weet ik wellicht al wie je bedoelt. Had in de chat ook al gezegd wie het even uitging leggen aan meneer.
Zelf heb ik daar echt geen zin meer in gezien ik het al zo vaak gedaan heb (en ik geen staff meer ben, anders wel natuurlijk. Tips zoals hier boven doe ik graag en vind ik ook leuk, maar niet luren e.d. voel ik mij niet meer verantwoordelijk voor.

Het verschil tussen weten wat fout ging, hoe je het beter kon en tussen niets doen, niet terug kijken en alles prima vinden is een HEEL groot verschil.
Precies. Ik vind ook echt niet alles goed, de opmerking dat ik beter even mijn mond kon houden is natuurlijk ook niet serieus. Natuurlijk ga ik de prutsers ook aanspreken, ook als ik zelf een klote war heb. Ik geloof dat ik in eerdere wars genoeg sterren heb gepakt en dat komt ook echt wel weer terug.

Het verschil is ook dat ik er bewust voor kies om de wat lastiger te luren basissen te pakken. Soms pakt dat goed uit, soms niet. Maar als de king en cc aan de rand staan en het lukt dan nog niet om goed te luren, tja, dan heeft iemand advies nodig.

Ik merk trouwens sowieso dat met een max TH9 leger van 220 plekken, dat het vrij krap is om een leger hoggs te maken dat sterk genoeg is om een sterke TH9 basis plat te leggen, en om nog genoeg ruimte over te houden voor lure+kill troepen. Met 36 hoggs (of 32 hoggs en 4 giants) houd je nog maar 40 plekken over, waarvan er 20 voor een draak zijn. Ik zou het liefst een draak en een PEKKA meenemen, en dan nog wat boogjes, maar dat gaat niet.

Ik heb nu al twee keer meegemaakt dat ik niet genoeg troepen bij had om de gelurede troops af te maken, zonder dat ik mijn King en Queen moest inzetten. Misschien moet de conclusie voor mij, over de afgelopen 2 wars, ook zijn dat ik gewoon wat makkelijkere basissen moet pakken, omdat ik nog niet zo goed ben als ik denk.

Ik kan ook best een keer een basis pakken met de TH aan de rand en dan blij zijn met 2 sterren. Het gevaar van hoggs en basissen met TH in het midden is dat het vaak alles of niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vooral het inzetten van je heroes voor het killen van CC troops is funest. Ze pakken elke keer maar één troop maar worden er wel door 25 aangevallen en ontvangen dus veel damage.
Als mijn hoggs eenmaal zover zijn neem ik denk ik 10 barbs mee en 30 archers (afhankelijk van het aantal hoggs) inclusief twee rage en twee heal spells. Handig is het dan om een draak in het CC te hebben die over de muren vliegt.

Ik heb echt nog nooit met hoggs aangevallen en weet ook niet of het bovenstaande werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Met hoggs kun je beter vier healspells meenemen. Die heb je echt hard nodig tegen een stevige th9.

Ik wil heroes ook niet gebruiken, maar moest het nu wel een paar keer. Dat is echt klote voor de rest van je aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hoggs komen ooit wel, vandaag weer twee 'draken-aanvallen' gedaan in de CW, ik weet niet wat dat is...
Normaal val ik ook niet aan met draken, waarschijnlijk omdat het te lang duurt om een leuk legertje te fixen.

Ben benieuwd wat de tegenstander gaat doen, hier en daar is een aanval die ik voorbij zie komen, maar geen volledige attack-wave... Of ze komen nog, of ze communiceren niet goed, want waarom zouden er dan wel een paar 'goede' en volledige aanvallen worden uitgevoerd. Momenteel 42*** uit 24 aanvallen, das erg prima zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:37:
Met hoggs kun je beter vier healspells meenemen. Die heb je echt hard nodig tegen een stevige th9.

Ik wil heroes ook niet gebruiken, maar moest het nu wel een paar keer. Dat is echt klote voor de rest van je aanval.
Zelf gebruik ik 3 healspells en 1 rage, die healspells zijn zat en vaak hebben tegenstanders wel meerdere defense bij elkaar staan. Die heb je dan extra snel neer en zo scheelt het weer veel health op je hogs.

Btw, nog over "Ik weet wat er fout ging". Wat mij betreft zou dat niet uit moeten maken waarom iemand verliest, met een disconnection als uitzondering. Feit blijft dat je maar 0-1 ster hebt gehaald. In eerdere wars zouden we iemand gekickt hebben. Ik probeer je niet dwars te zitten, maar zoals je zelf al zegt, als je niet in een situatie bent om 100% zeker een aanval te kunnen doen, doe het dan niet. Ik doe het bijvoorbeeld alleen in de bus op 4G, of als ik thuis ben en zeker weet dat m'n vriendin geen aandacht nodig heeft O-)

Maargoed, vooralsnog staan we redelijk voor en het tijdsverschil is maar 2 uur geloof, dus dat zal het niet zien. Hopelijk winnen we weer, ookal zaten er weer wat dramatische aanvallen tussen.

[ Voor 40% gewijzigd door De Koempert op 28-05-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
De Koempert schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:56:
[...]

Zelf gebruik ik 3 healspells en 1 rage, die healspells zijn zat en vaak hebben tegenstanders wel meerdere defense bij elkaar staan. Die heb je dan extra snel neer en zo scheelt het weer veel health op je hogs.

Btw, nog over "Ik weet wat er fout ging". Wat mij betreft zou dat niet uit moeten maken waarom iemand verliest, met een disconnection als uitzondering. Feit blijft dat je maar 0-1 ster hebt gehaald. In eerdere wars zouden we iemand gekickt hebben.
Dat is onzin en dat weet je. We hebben nooit mensen gekickt die gewoon goede intenties toonde en hun best deden. Er werd alleen gekickt op het moment dat mensen inactief waren of keer op keer niet lurede of met kansloze legers aanvielen. Niet op basis van sterren, want dan waren Famous, ikzelf en CLB er ook allang uit geweest. En zeker niet op basis van 1 war met 1 ster. En zelfs Anne heeft een war slechte resultaten gehaald.

En tja, misschien gaan dingen nu ook wel anders. Ik weet dat dat lastig voor je is, maar ik heb je via de DM diverse handreikingen gedaan om een aantal bezwaren weg te nemen. Doe daar mee wat je wilt. Ik vind dit ronduit kinderachtig gedrag van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Lol, ik heb het er niet moeilijk mee, ik ben het alleen op 1 punt niet met je eens. Maar deze posts worden nu wel amusant. Ik denk dat je er wat te zwaar aan tilt allemaal sinds je leider bent. Why so serious?

Maargoed, als kritiek uiten alleen nog maar wordt gezien als "Je bent niet zo constructief bezig" dan zal ik voor de rest braaf m'n momd houden. Ik vind 2 inactieve elders met geen goede CW gedachte bijv ook niet constructief, of elke inactieve middelmatige former-member toelaten ook niet. Maargoed, jij moet het helemaal doen zoals je wil en ik heb daar niks over te vertellen. De gemiddelde kwaliteit van de spelers is iig hard achteruit gehold.

Voordat je helemaal boos gaat reageren, denk ik even na over wat ik zeg en of het misschien wel klopt. Meerdere members die ik heb gesproken zijn het iig met me eens.

[ Voor 59% gewijzigd door De Koempert op 29-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
De Koempert schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:55:
Lol, ik heb het er niet moeilijk mee, ik ben het alleen op 1 punt niet met je eens. Maar deze posts worden nu wel amusant. Ik denk dat je er wat te zwaar aan tilt allemaal sinds je leider bent. Why so serious?
Dat vroeg ik me bij jou ook af na je DM's. Maar goed, dat vond je kennelijk ook niet belangrijk genoeg, wel klagen, maar als ik oplossingen aanreik dan hoor ik niks meer.. Laten we er dan maar over op houden en proberen het gezellig te houden.

Het is me nu wel duidelijk dat ik jou niet meer zo serieus moet nemen.

En als anderen het met je eens zijn, dan laat ze zich hier maar uitspreken. Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik open sta over een discussie over het leiderschap/elderschap. Vooralsnog zie ik alleen een relpoging van jou.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoppa! op 29-05-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:07:
[...]

Niet op basis van sterren, want dan waren Famous, ikzelf en CLB er ook allang uit geweest. En zeker niet op basis van 1 war met 1 ster. En zelfs Anne heeft een war slechte resultaten gehaald.
Hé niet zo over mij hé!
Ik moest de balloons nog even onder de knie krijgen, dan moet je me niet meteen neerhalen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Daarom de vraag van mijn kant of er misschien een XP-level of minimaal boog-level aan de 'entrance' gehangen kan worden. We zijn in den beginne een redelijk fanatieke clan met hoog gelevelden, maar door het toelaten van lager gelevelden vind ik het persoonlijk wat minder worden... Hoe denken jullie daarover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Dat is in elk geval een constructief voorstel waar we over kunnen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:19:
Daarom de vraag van mijn kant of er misschien een XP-level of minimaal boog-level aan de 'entrance' gehangen kan worden. We zijn in den beginne een redelijk fanatieke clan met hoog gelevelden, maar door het toelaten van lager gelevelden vind ik het persoonlijk wat minder worden... Hoe denken jullie daarover?
Precies hetzelfde maar aan de andere kant wil ik me er ook niet meer echt mee bemoeien.
Ik gaf destijds ook al aan in te stellen dat mensen minimaal level 60 moesten zijn maar daar werd ook niet echt naar geluisterd. Toen nog een keer aangehaald misschien instellen dat de belangrijkste troops 4+ moesten zijn maar ook weinig reactie op, volgens mij zeiden enkel Koempert en jij er wat over (dat het goed was) :)

Daarna heb ik het maar opgegeven.

het afkicken lukt nog niet echt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Heb je dat op de CoC-chat geopperd?

Want aan mij is dat voorbij gegaan, in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Sowieso enkele keren in de chat en volgens mij ook op het forum maar dat weet ik niet zeker meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Nou ja, dat soort info kun je het beste hier droppen natuurlijk. Op de chat lees ik natuurlijk lang niet alles. Maar goed, laten we het er gewoon over hebben. Voor nieuwe spelers een minimaal xp level en minimaal reuzen en boog op lvl4?

Wat vinden we daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
De Koempert schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 11:55:

Maargoed, als kritiek uiten alleen nog maar wordt gezien als "Je bent niet zo constructief bezig" dan zal ik voor de rest braaf m'n momd houden. Ik vind 2 inactieve elders met geen goede CW gedachte bijv ook niet constructief, of elke inactieve middelmatige former-member toelaten ook niet. Maargoed, jij moet het helemaal doen zoals je wil en ik heb daar niks over te vertellen. De gemiddelde kwaliteit van de spelers is iig hard achteruit gehold.

Voordat je helemaal boos gaat reageren, denk ik even na over wat ik zeg en of het misschien wel klopt. Meerdere members die ik heb gesproken zijn het iig met me eens.
Mijn mening is dat je inderdaad veel kritiek aan het uiten bent, voor mijn gevoel richting rellen/proveceren. Die mening heb ik al een tijdje en zal er nu maar eens op reageren.
Dat komt omdat ik vooral lees hoe je het niet wilt zien, maar ik lees weinig tot niet over iets wat goed gaat of hoe je het wel wilt zien. Suggesties hoe wij het wel kunnen aanpakken lees ik niet.

Na de crisis was er 1 kip ei probleem. We willen veel spelers hebben van hoge kwaliteit. En we kicken iedereen eruit die niet mee kan komen met het niveau, waardoor de clan leeg liep. De MM van de CW's kut werd en sfeer kelderde. En leiding het bijltje erbij neer legt.

Nu hebben wij inderdaad de toegangseisen van de clan verlaagd om meer leden te krijgen. Via die weg komen talenten en minder talent volle spelers binnen, waar in de loop van de tijd de talent volle kunnen blijven en niet talentvolle verdwijnen. En zo krijg vanzelf een clan op beter niveau. Het probleem is naar mijn mening niet eenvoudig op te lossen door een blik talentvolle hoge lvl spelers open te trekken, want die is er gewoon niet. En de vijver van tweakers waarin we vissen is daarvoor gewoon te klein. Een standaard MMO probleem, gegenaraliseerd van mijn ervaringen qua patronen zijn het zelfde als in world of tanks.

Ja ik ben de afgelopen week (4 hele dagen) een inactieve elder geweest. Ik heb een zoontje van 3 maanden en ben deze week meer dan 13u per dag van huis geweest, dus dan verschuiven de prios even naar real life. Dat is naar verwachting eenmalig en heb wel achter de schermen EWK en GOW kunnen ondersteunen met debateren, maar niet zichtbaar geweest voor de clan. Wat had jij dan willen zien van mij, nu ik wel actief ben?

Hoe je erbij komt dat ik een verkeerde cw gedachte heb begrijp ik niet. Het is uberhaubt knap dat jij voor mij kan denken.

just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Hoppa! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:11:
[...]

Dat vroeg ik me bij jou ook af na je DM's. Maar goed, dat vond je kennelijk ook niet belangrijk genoeg, wel klagen, maar als ik oplossingen aanreik dan hoor ik niks meer.. Laten we er dan maar over op houden en proberen het gezellig te houden.

Het is me nu wel duidelijk dat ik jou niet meer zo serieus moet nemen.

En als anderen het met je eens zijn, dan laat ze zich hier maar uitspreken. Ik heb al vaak genoeg aangegeven dat ik open sta over een discussie over het leiderschap/elderschap. Vooralsnog zie ik alleen een relpoging van jou.
Nee ik heb ze ook ten zeerste afgeraden om zich uit te spreken omdat er toch niks mee gedaan wordt. Daarom reageer ik ook niet meer op de DMs, ik kan er gewoon helemaal niks mee.

Ik vind tevens niet dat je open staat voor de discussie, je bent vanaf de eerste letter bezig om een weerwoord te vormen ipv iets te lezen en erover na te denken. Tja, het als een relpoging afdoen is natuurlijk makkelijk.

Ik vind je nog altijd een prima vent hoor, ik vind je alleen geen goede leider (in ieder geval niet hoe je het nu doet) en ik vind dat ik me daar over mag uitspreken.

CLB en Famous geven dezelfde punten aan als ik, nl. dat het o.a. het niveau zwaar omlaag gaat, alleen zijn ze wat genuanceerder, maar in feite zeggen ze hetzelfde als ik steeds aangeef. En als zij het nu zeggen kan je er opeens wat mee. Wat terugkomt op wat ik mn 2e alinea aangeef.

@Simple,
Ik heb geen zin en tijd om alles te lezen, en ik ben maar gestopt toen ik las dat ik niet aangeef hoe het wel kan. Dan maak je wel overduidelijk dat je nog niet zo lang meedraait hier. Het totaal aantal zinnen waarin ik aangeef hoe je het beste kan aanvallen e.d. is hoger dan het aantal zinnen dat menig mens in zijn hele leven heeft getypt. Er is tevens geen talent gekomen, alleen mensen die gekickt zijn bij gebrek aan talent op een enkeling na.

[ Voor 12% gewijzigd door De Koempert op 29-05-2014 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Famous schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:24:
[...]

Precies hetzelfde maar aan de andere kant wil ik me er ook niet meer echt mee bemoeien.
Ik gaf destijds ook al aan in te stellen dat mensen minimaal level 60 moesten zijn maar daar werd ook niet echt naar geluisterd. Toen nog een keer aangehaald misschien instellen dat de belangrijkste troops 4+ moesten zijn maar ook weinig reactie op, volgens mij zeiden enkel Koempert en jij er wat over (dat het goed was) :)

Daarna heb ik het maar opgegeven.

het afkicken lukt nog niet echt :/
Er is wel iets voor te zeggen dat je een eis stelt, maar waar. Je wilt wel nieuwe leden krijgen, maar wilt de vijver niet te klein maken waar in je vist.

Als er een grens gesteld moet worden, gaat mijn mening naar minimaal een solide lvl 7 basis, geen TH rusher en doordachte lay-out. Zo krijg je nog wel wat nieuwe guppies binnen de clan die van zelf high lvl worden en je clan wat kan groeien. Klein blijven is vervelend, want dan krijg je die nare MM weer van CW.
De talenten hou je dan en minder volle talenten moeten weer gaan. Wil je dat objectief observen gaat er al gauw minimaal 2 weken overheen.

En we zijn nu nog maar amper 2 weken verder dan crisis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
De Koempert schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:33:
[...]

@Simple,
Ik heb geen zin en tijd om alles te lezen, en ik ben maar gestopt toen ik las dat ik niet aangeef hoe het wel kan. Dan maak je wel overduidelijk dat je nog niet zo lang meedraait hier. Het totaal aantal zinnen waarin ik aangeef hoe je het beste kan aanvallen e.d. is hoger dan het aantal zinnen dat menig mens in zijn hele leven heeft getypt. Er is tevens geen talent gekomen, alleen mensen die gekickt zijn bij gebrek aan talent op een enkeling na.
Ja in de tijd van je leiders rol heb je zerk wel geholpen, maar nu naar de crisis is dat volgens mijn omgedraaid.

Beetje apart dat je nu zicht didnt read, dikke doei. Terwijl je nu wel tegen ongeveer elke steen aanschopt.
Klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
[...]

Nee ik heb ze ook ten zeerste afgeraden om zich uit te spreken omdat er toch niks mee gedaan wordt. Daarom reageer ik ook niet meer op de DMs, ik kan er gewoon helemaal niks mee.
Dat is wel heel makkelijk hé? Jij geeft in je DM's aan dat je het verschrikkelijk vindt dat de clan nu openstaat voor oud-leden, omdat sommige gekickte leden jou geschoffeerd en uitgescholden hebben. Als ik vervolgens vraag over wie het dan concreet gaat dan kom je met 3 leden, waarvan er 1 nooit gekickt is, een tweede al weg was voor ik überhaupt bij de clan kwam en bovendien zelf vertrokken is en de derde waar je mee kwam die was nog niet eens terug toen je de discussie begon. En geen van drieën hebben ze jou openbaar geschoffeerd. Het ging dus letterlijk helemaal nergens over.

Vervolgens geef je aan dat het ook om mensen gaat die nog niet zijn teruggekomen, maar die dat mogelijk in de toekomst wel gaan doen. Als ik je vervolgens vraag om wie het gaat, zodat we bij een request kunnen kijken hoe het gedrag naar jou is geweest, dan laat je niks meer horen. Sorry, maar dan denk je niet in oplossingen maar wil je alleen moeilijk doen om het moeilijk doen.
Ik vind tevens niet dat je open staat voor de discussie, je bent vanaf de eerste letter bezig om een weerwoord te vormen ipv iets te lezen en erover na te denken. Tja, het als een relpoging afdoen is natuurlijk makkelijk.

Ik vind je nog altijd een prima vent hoor, ik vind je alleen geen goede leider (in ieder geval niet hoe je het nu doet) en ik vind dat ik me daar over mag uitspreken.

CLB en Famous geven dezelfde punten aan als ik, nl. dat het o.a. het niveau zwaar omlaag gaat, alleen zijn ze wat genuanceerder, maar in feite zeggen ze hetzelfde als ik steeds aangeef. En als zij het nu zeggen kan je er opeens wat mee. Wat terugkomt op wat ik mn 2e alinea aangeef.
CLB en Famous hebben het fatsoen om met concrete oplossingen te komen, zonder allerlei zurige opmerkingen.

En nu wil het over oplossingen hebben, niet over problemen. Constructief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

SimpelenLeuk schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:42:
[...]

Ja in de tijd van je leiders rol heb je zerk wel geholpen, maar nu naar de crisis is dat volgens mijn omgedraaid.

Beetje apart dat je nu zicht didnt read, dikke doei. Terwijl je nu wel tegen ongeveer elke steen aanschopt.
Klasse!
Ik word er een gewoon een beetje moe. GoW doet hier ook alsof z'n DMs een aansluiting zijn van prachtige voorstellen en dat ik alles maar negeer, maar dat valt mijns inziens tegen.

Nu ik je post heb gelezen is dat idd bevestigd, ik kan er gewoon niks mee.

Ik vind niet dat 2 mensen die er nooit zijn en geen goede CW aanvallen doen (reus/healer, healspell gooien terwijl giants full hp hebben etc) geen elder horen te zijn. Heel goed dat jullie hebben meegedacht met GoW, maar moet je dan meteen elder zijn? Een elder accept invites en kan tips geven, dat eerste doen GoW en EWK aangezien ze actief zijn en ik vind niet dat de aanvallen van de elders dusdanig goed zijn om iemand anders wat te leren.

Tips?
Niet elke voormalige member accepteren, er zijn er zat die in het verleden lang voor de CW zijn gekickt. We zijn altijd heel streng geweest met kicken, oftewel het duurde LANG voordat iemand een keer werd gekickt.

Grenzen stellen, voor zowel joinen als blijven. Ik heb zelf altijd voor de clan gekozen, en niet voor de individuele speler die blijft blunderen of niks toevoegt, anderen hebben daar ook last van.

Er zijn nu een paar members waaraan je aan de base en aanvallen kan zien dat ze over geen talent beschikken, tevens chatten ze 1x per week. Leuk dat je nu kan zeggen we hebben zo veel meer members, maar wat heb je er nu aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Als je alleen actieve members wilt die op het niveau spelen dat jij wenst, dan zitten we in no-time op een ledenaantal waarmee we geen CW meer spelen. Sterker nog, 2 weken geleden zaten we gewoon op dat punt.

Maar goed, er is een tussenweg en daar moeten we het over hebben. Je laatste post heeft in ieder geval meer constructiviteit dan alles wat ik van je heb gezien sinds je vertrek als leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:30:
Nou ja, dat soort info kun je het beste hier droppen natuurlijk. Op de chat lees ik natuurlijk lang niet alles. Maar goed, laten we het er gewoon over hebben. Voor nieuwe spelers een minimaal xp level en minimaal reuzen en boog op lvl4?

Wat vinden we daarvan?
Is alweer eventjes geleden hoor, was sowieso voor van de splitsing tussen de Clan topics.
Ik ben er nog steeds voor, zeker als je keek naar de titel die jij uitgekozen had in het begin voor dit topic ;). Het accepteren van "noobjes" is leuk maar niet voor Tweakers1 vind ik persoonlijk.

Zoals ik eerder aangaf vind ik tips geven geen probleem en doe het met plezier (houd ik mijzelf ook scherp) maar over luren of andere basis dingen ga ik echt niets meer zeggen. Tot op heden heb ik het ook nog niet voorbij zien komen dat iemand anders (van de staff) of echt alles moet via DM gaan? Daarnaast vind ik de elders sowieso inactief, kunnen ze een reden voor hebben uiteraard maar kies in het begin dan iemand anders.

Verder weet ik niet wat er tussen Koempert en Hoppa! gecommuniceerd is maar voor een groot gedeelte zal ik achter de punten staan van Koempert denk ik. Ik wil ga me er echter niet mee bemoeien omdat ik geen zin heb in gezeur of gezeik.

@Simple; De toegangsdrempel is niet zo zeer verlaagd maar er zijn oude members terug. Van de hogere members die er nieuw bij zijn heb ik zeker een goed woordje tegen gezegd en zijn dan ook van een hoge clan overstapt naar ons. Hierdoor denk ik ook zeker niet dat de drempel laag moet ligggen maar we wellicht wat actiever moeten zijn of brutaler en mensen gewoon naar TWK1 halen.

Een solide TH7 kan ook in het begin van TH7 al en dat zegt verder ook niets over de eventuele ervaring die iemand heeft. Een TH7 kan level 40 zijn maar ook level 60 en op het laatste weet je dus dat hij waarschijnlijk goed doneert en al wat clan ervaring heeft.

Naast dat iemand ver inactief is (jij in dit geval) kan dit ook best even gemeld worden vooral als het de leiding is.. Naast dat vind ik dat er sowieso niet veel geluid van de staff vandaan komt maar daar kunnen jullie natuurlijk anders over denken.

---------------------------------------------------

Und jetzt houd ik er meteen weer over op en het bovenstaande heb ik enkel ff snel getypt. Ik kijk nu toch wel met een andere kijk op het spel en wil me er ook niet meer zo druk over maken al erger ik mij wel soms aan bepaalde dingen.

Daarnaast is dat kleine schoffie van een neefje van mij vandaag één jaar geworden en nog belangrijker voor de clan, Jeroen is vandaag ook jarig :D *O*

Was ook een puntje waar ik me aan ergerde, hij geeft aan dat die jarig is en niemand, maar dan ook niemand zei er wat over, dit terwijl er wel requesten kwamen of er gepraat werd. Een beetje sociaal doen mag van mij zeker wel anders is de lol er snel vanaf

Er zijn nog wat post onder mij geweest dus wellicht zijn er al dingen besproken, maar #yolo <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Op deze twee punten wil ik graag reageren.
[terugblik]Hoppa! is zo ineens leider geworden en ik vind dat hij het goed heeft opgepakt.
Met zn vieren zijn we bezig gegaan om een te kijken hoe we nieuwe leden konden krijgen en welke 'regels' we belangrijk vinden en hoe strak we hierin willen zitten. Besloten om voor nu vooral relax te doen en te kijken hoe het loopt. (voorlopig) niet met de harde hand regeren. Sfeer terug + nieuwe leden = dan verder kijken. Achter de schermen spreken ook wel regelmatig tweakers aan per dm (bijvoorbeeld als hun warbase nog niet is aangepast), daar krijgen jullie weinig/niets van mee. Ook hebben we volgens mij bijna dagelijks contact met z'n vieren, zonder dat iemand dit misschien weet/wist. Misschien is daardoor het gevoel ontstaan dat er wat inactiever 'leiding' is? [/]

[vooruitblik] Ja, het niveau is misschien wat minder dan toen er met de harde hand werd geregeerd en laten we daar lekker constructief over discussiëren! Niet in de chat, maar hier, zodat iedereen kan reageren en het overzichtelijk blijft. Dit vind ik nou juist de meerwaarde van Tweakersclan, iedereen kán en mag meediscussiëren. Dus laten we nu vooruit kijken naar welke eisen we aan de poort gaan stellen, want volgens mij is dat nu het discussiepunt [/]

Mening: Ik vind het voorstel van Famous een goed idee. Eerst level 60 en boog 4+ en reus 4+ . Tweakers die nu <60 zijn kunnen gewoon blijven.

Iemand hier nog wat over zeggen?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:57:
[...]

TL;DR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen

:9

Edit: En fam en Jeroen!

[spontaan]
Gefeliciteerd kerel! *O* *O* *O* *O* [/]

[ Voor 10% gewijzigd door EWK op 29-05-2014 13:05 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:03:
[...]

Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen
Ik mag niet happen

Wil je afvallen >:) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 06:12
Nog steeds dus hommels :D

Ik heb iig mijn hogs op 5

edit: typo

[ Voor 12% gewijzigd door Floks op 30-05-2014 01:11 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:23
Hommels zie ik hier niet hoor.. alleen Koemp en Hpppa!

(en nee die hommels is geen typo :P)

Jeroen gefeliciteerd dudemans!
Famous jij ook met je neefje,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Floks schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:05:
Nog steeds dus hommeles :D

Ik heb iig mijn hogs op 5
Nee hoor en provoceren heeft dus ook geen zin.

Dank beebie :) leuke aan een kinderverjaardag is dat Despicable me op staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

EWK schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:57:
[...]

Op deze twee punten wil ik graag reageren.
[terugblik]Hoppa! is zo ineens leider geworden en ik vind dat hij het goed heeft opgepakt.
Met zn vieren zijn we bezig gegaan om een te kijken hoe we nieuwe leden konden krijgen en welke 'regels' we belangrijk vinden en hoe strak we hierin willen zitten. Besloten om voor nu vooral relax te doen en te kijken hoe het loopt. (voorlopig) niet met de harde hand regeren. Sfeer terug + nieuwe leden = dan verder kijken. Achter de schermen spreken ook wel regelmatig tweakers aan per dm (bijvoorbeeld als hun warbase nog niet is aangepast), daar krijgen jullie weinig/niets van mee. Ook hebben we volgens mij bijna dagelijks contact met z'n vieren, zonder dat iemand dit misschien weet/wist. Misschien is daardoor het gevoel ontstaan dat er wat inactiever 'leiding' is? [/]

[vooruitblik] Ja, het niveau is misschien wat minder dan toen er met de harde hand werd geregeerd en laten we daar lekker constructief over discussiëren! Niet in de chat, maar hier, zodat iedereen kan reageren en het overzichtelijk blijft. Dit vind ik nou juist de meerwaarde van Tweakersclan, iedereen kán en mag meediscussiëren. Dus laten we nu vooruit kijken naar welke eisen we aan de poort gaan stellen, want volgens mij is dat nu het discussiepunt [/]

Mening: Ik vind het voorstel van Famous een goed idee. Eerst level 60 en boog 4+ en reus 4+ . Tweakers die nu <60 zijn kunnen gewoon blijven.

Eerder wilden we GoW co-leider maken, dat wilde hij niet omdat hij wilde gaan minderen. Famous, CLB en ik waren een beetje klaar waren met leiding zijn, Famous en ik omdat we moe werden van mensen 100x hetzelfde vertellen en er alleen maar gemiep over kregen en CLB omdat hij eigenlijk nooit leiding wilde zijn. Toen waren wij er met zn drieën klaar mee en nam GoW over, ik vind het te veel lijken alsof dit moest van ons of dat hij geen keus had. Hij had ook gewoon kunnen zeggen, co-leider wilde ik niet zijn dus leider al helemaal niet. Ik vind het prima dat ie het op zich neemt, maar we hebben niks aan hem "overgelaten"vind ik. Dat kunnen jullie anders zien.

Ik weet prima wat er achter de schermen speelt, overleggen/whatsapp hadden we met de vorige leiding ook, dat zal nu niet anders zijn. Ik vind dat de inactiviteit komen door de 2 elders die ik eigenlijk vrij weinig heb gezien in alle tijd dat ze lid zijn, en nu nog niet heel veel. Dat is niet mijn idee van een elder, maar wederom, daar kan je anders over denken. Het constructieve wat je hier zelf uit kan halen is dat je of mensen zoekt die actief zijn, CWs kunnen aansturen, chatten, invites accepten en tips geven op bases, aanvallen e.d. Of je besluit dat je het zo doet. Ik als leider zou zelf niet voor zulke elders kiezen en had met GoW en CLB dan ook prima elders die actief waren en nuttig op de andere punten die ik aangaf. Maar je moet hier gewoon je eigen invulling aan geven.

Ik wil nog even voor de laatste keer zeggen dat er nooit met harde hand is "geregeerd", we hebben nooit iemand zomaar gekickt en vaak genoeg was ergernis in de app van de leiding dat een CW was gestart terwijl er nog iemand gekickt moest worden. Zo kwam het vaak zat voor dat iemand niet 2 maar 5,6, 7 kansen kreeg.

Ten slotte, GoW leven gewoon op goede voet met elkaar, maar zijn het over een paar punten oneens. De rest moet hier dan ook niet te zwaar aan tillen en gewoon lekker het spelletje blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
De Koempert schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Ik weet prima wat er achter de schermen speelt, overleggen/whatsapp hadden we met de vorige leiding ook, dat zal nu niet anders zijn. Ik vind dat de inactiviteit komen door de 2 elders die ik eigenlijk vrij weinig heb gezien in alle tijd dat ze lid zijn, en nu nog niet heel veel. Dat is niet mijn idee van een elder, maar wederom, daar kan je anders over denken. Het constructieve wat je hier zelf uit kan halen is dat je of mensen zoekt die actief zijn, CWs kunnen aansturen, chatten, invites accepten en tips geven op bases, aanvallen e.d. Of je besluit dat je het zo doet. Ik als leider zou zelf niet voor zulke elders kiezen en had met GoW en CLB dan ook prima elders die actief waren en nuttig op de andere punten die ik aangaf. Maar je moet hier gewoon je eigen invulling aan geven.
Mijn intentie is niet om iedereen tips te gaan geven zoals als verwachting stelt, dat is niet voor mijn weg gelegd. Ik zelf ben nog redelijk een newbie en daar ben ik mij goed van bewust.

Noch ga ik super actief worden in de chat, zo ben ik gewoon niet en daar heb ik ook de tijd niet voor.

Nu probeer ik vooral constructief mee te denken waar nodig, zodoende hebben GoW en EWK mij er destijds bij betrokken. Als de meerderheid een ander invulling gaat geven aan deze functie, dan ben ik de eerste die hem weg zal geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ben nooit leiding geweest, ik was elder... ivm mensen accepteren.
Zoals ik zei ben ik voor lvl60+ en lvl4-troops vind ik ook een goede.

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 29-05-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
De Koempert schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:53:
[...]

Eerder wilden we GoW co-leider maken, dat wilde hij niet omdat hij wilde gaan minderen. Famous, CLB en ik waren een beetje klaar waren met leiding zijn, Famous en ik omdat we moe werden van mensen 100x hetzelfde vertellen en er alleen maar gemiep over kregen en CLB omdat hij eigenlijk nooit leiding wilde zijn. Toen waren wij er met zn drieën klaar mee en nam GoW over, ik vind het te veel lijken alsof dit moest van ons of dat hij geen keus had. Hij had ook gewoon kunnen zeggen, co-leider wilde ik niet zijn dus leider al helemaal niet. Ik vind het prima dat ie het op zich neemt, maar we hebben niks aan hem "overgelaten"vind ik. Dat kunnen jullie anders zien.
Toen Koemp en Famous weggingen als leiding en CLB vertrok, was ik van alles wat overbleef de meest actieve speler. Het was logisch om die rol op me te nemen, ook omdat ik me als 'staflid' verantwoordelijk voelde voor de staat van de clan. Ik kan met droge ogen elke kick in die periode daarvoor verdedigen, maar ik concludeer wel dat op het moment dat ik de leiding kreeg, de clan er slecht aan toe was. We waren nog met krap 20 man (18 zelfs volgens mij), en niemand was echt vrolijk. De chat was leeg en de sfeer was gewoon kut. Het eerste wat ik wilde was terug naar 25 leden om fatsoenlijk te kunnen Clanwarren en weer wat bezigheid op de chat.
Ik als leider zou zelf niet voor zulke elders kiezen en had met GoW en CLB dan ook prima elders die actief waren en nuttig op de andere punten die ik aangaf. Maar je moet hier gewoon je eigen invulling aan geven.
Wederom, kijk eens naar wat er over was toen jij, Famous en CLB aangaven te willen stoppen. Met alle respect voor iedereen in de clan, maar als je dan alleen topspelers die veel online zijn als Elder wilt..... De enige spelers 'boven' mij op dat moment waren Ocra (die net terug was van een kick) en Anne, die geen rol wil in de staff. EWK was natuurlijk een logische keuze, ook vanwege zijn uitgesprokenheid en verder heb ik bewust gekozen voor mensen die op dat moment nog positief waren en mee wilde denken. Daar heb ik geen moment spijt van, want achter de schermen zijn Bart en Simple goud waard.

Ik heb trouwens al een paar keer aangegeven dat er wat mij betreft gewoon 1 of 2 Elders bij kunnen. Daar heeft niemand bezwaar tegen. We hebben dan ook besloten om CLB weer Elder te maken.
Ik wil nog even voor de laatste keer zeggen dat er nooit met harde hand is "geregeerd", we hebben nooit iemand zomaar gekickt en vaak genoeg was ergernis in de app van de leiding dat een CW was gestart terwijl er nog iemand gekickt moest worden. Zo kwam het vaak zat voor dat iemand niet 2 maar 5,6, 7 kansen kreeg.
Ik onderschrijf dit ook. Uitgaande van de lijn van dat moment vind ik ook dat mensen genoeg kansen hebben gekregen en dat er geen 'harde lijn' was. Maar mijn conclusie is wel dat het in de beleving van een hoop mensen wel zo was en dat de clan (mede) daardoor een slechte naam aan het krijgen was. Met als gevolg geen aanwas van nieuwe leden en wel gemor en het vertrek van leden. En, en Koempert heeft dat eerder ook al gezegd, misschien hebben we ook te hoge verwachtingen gehad.
Ten slotte, GoW leven gewoon op goede voet met elkaar, maar zijn het over een paar punten oneens. De rest moet hier dan ook niet te zwaar aan tillen en gewoon lekker het spelletje blijven spelen.
Precies. Tussen Koempert en mij knetterde het even, maar dat is volstrekt logisch gelet op onze rollen kort geleden en de rollen nu. Ik geloof dat we het vandaag via WhatsApp even zwaar hadden met elkaar, maar dat dat nu wel wat beter is.

Tot slot wil ik nog op 1 ding reageren. Ik lees een aantal keer terug dat het niveau van de spelers achteruit zou zijn gehold sinds ik de leiding heb. Ik wil iedereen die dat zegt vragen om even objectief te kijken naar de spelers nu en 2 weken geleden. Dan zie je dat dat reuze meevalt. Daarbij helpt het ook bij de matchmaking als je wat lager geplaatste spelers hebt, als die tenminste maar snel leren hoe ze CW moeten spelen. Daar zal de leiding zo veel als mogelijk aandacht aan besteden. Ik heb liever lvl 60 spelers die leren hoe ze een CW aanval moeten winnen, dan lvl 90 spelers die dat niet kunnen.

Dat gezegd hebbende, we hebben nu weer genoeg leden om goed te kunnen Warren en dat is het moment om misschien ook meer eisen te stellen. Eigenlijk wilde ik die discussie starten op het moment dat we weer op 30 leden zouden zitten, maar ach, op 29 kan dat ook wel!

Mijn voorstel voor nieuwe leden: Minimaal level 70 met boog en reus lvl 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Hoppa! schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:45:

Mijn voorstel voor nieuwe leden: Minimaal level 70 met boog en reus lvl 4?
Vanaf 35 leden vind ik dat prima, maar laten we voor nu even blijven bij lvl60.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangemeld als Sil Huurdeman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:55:
Morgen begint Tweakers1 [Tweakers] weer een nieuwe Clanwar. We zitten op dit moment op 29 leden, dus met nog 1 lid spelen we morgen 30 tegen 30! En dat zouden we erg leuk vinden.

Heb je interesse en ben je minimaal level 60, heb je een TH 8 (of een hele stevige TH 7 basis) en je archers op level 5 (of 4 met TH7)? Dan zijn wij op zoek naar jou!!

Ask not what Tweakers can do for you, but what you can do for [Tweakers]!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Njaa, inderdaad. Archer 5 kan niet met TH 7. Maar goed, hele sterke TH 7 spelers (mits lvl 60+) zijn ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wellicht nog iets met leeftijd doen?
Of vinden jullie dit niet belangrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ligt een beetje aan het gedrag, hoeft wat mij betreft niet 18+ te zijn. Wat vinden jullie?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hee Aymen, welkom, toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Er zitten ook genoeg volwassenen in de clan die zich als kleuters gedragen, he fam? :9 ;)

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 30-05-2014 19:12 . Reden: smiley toegevoegd, want straks vat iemand het nog verkeerd op, krijg je dat... ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:10:
Er zitten ook genoeg volwassenen in de clan die zich als kleuters gedragen, he fam?
Verklaar je nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
EWK schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:08:
Ligt een beetje aan het gedrag, hoeft wat mij betreft niet 18+ te zijn. Wat vinden jullie?
Laten we 18+ wel aanhouden. Leeftijdsgrenzen zijn altijd klote. Famous is 25, maar gedraagt zich als een puber van 12, en een ander is misschien 16 en komt volwassen over. Maar je moet ergens een grens stellen en ik wil het in de chat wel gewoon over drank, sex en drugs kunnen hebben.

En inderdaad alleen mensen met een Tweakersaccount en enige activiteit daarmee. Ik wil graag meer activiteit in dit topic omdat ik denk dat dat de clan goed zal doen. Dan helpt het niet als mensen niets met 'Tweakers' hebben en alleen een account maken om in onze supertoffe, ongelooflijk fantastische, clan te mogen.

[ Voor 56% gewijzigd door Hoppa! op 30-05-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:53:
[...]

Laten we 18+ wel aanhouden.
NSFW :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Is inmiddels ook in de clantekst aangepast.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
EWK schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:09:
Is inmiddels ook in de clantekst aangepast.
Dat we het in de chat over porno en verdovende middelen hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Het account 'Gerben' gaat weer terug naar zijn oude clan.

Dag Tweakers. En over dat gezeur over clanwar, dat was mijn broertje, die is medeeigenaar.

Minimaal 18? Dan val ik sowieso af.

Voor nadere redenen, ik heb een hele PM naar God of War gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:52:
Het account 'Gerben' gaat weer terug naar zijn oude clan.

Dag Tweakers. En over dat gezeur over clanwar, dat was mijn broertje, die is medeeigenaar.

Minimaal 18? Dan val ik sowieso af.

Voor nadere redenen, ik heb een hele PM naar God of War gestuurd.
Doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Beste clangenoten, zoals jullie gezien hebben is de Clanwar weer gestart. Morgen rond 9:45 barst het geweld weer los.

Hoe de uitkomst ook zal zijn, het wordt (voorlopig in elk geval) mijn laatste Clanwar bij [Tweakers]. Na de Clanwar draag ik het leiderschap over aan EWK en ga ik de clan verlaten. Een tijdje clanhoppen, ofzo.

Daar zijn verschillende redenen voor, maar het belangrijkste is dat ik echt de komende periode heel erg wil minderen met het spel. Dat gaat niet als leider van een fanatieke clan. Ik denk dat dat zelfs niet gaat als lid in een fanatieke clan als [Tweakers].

Dus, het was bere gezellig hier, maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan! Eerst nog even keihard deze Clanwar winnen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik heb hier eens over nagedacht. Momenteel ben ik echt knetterdruk met afstuderen. Ter afleiding kan ik tussendoor mooi even zeuren op het forum of de chat en (vanaf de zijlijn) meedoen met discussies / koers van de clan. Mijn huidige rol vind ik prima, maar zelf de kar gaan trekken gaat hem niet worden.

Daarom wil ik het volgden voorstellen:
• Ik word (als Hoppa! weg gaat) een soort interim leider
• Alle leden kunnen zich verkiesbaar stellen om leider te worden op het forum tot (!) de start van de volgende clanwar, tot dinsdag 10.00 uur dus.
• Bij één kandidaat wordt dat de nieuwe leider
• Indien er meerdere kandidaten zijn kan er gestemd worden, meeste stemmen = leider.
• Bij geen kandidaten blijf ik interim leider en zal ik mijn best doen deze rol zo goed mogelijk te vervullen.

Doel is vooral iemand te vinden actief is, er 100% voor gaat en voorlopig ook echt aanblijft als leider.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dan kan ik waarschijnlijk nu al aangeven dat de clan uit elkaar gaat vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Of wil iedereen mij supergraag als leider en vinden jullie het niet erg dat ik niet altijd even snel in kan spelen op een nieuwe discussie of ontwikkeling? Ik vind het wel mijn verantwoordelijkheid om de clan bij elkaar te houden, maar niet tegen elke prijs.

Als jullie bovenstaande accepteren (wellicht een of twee clanoudsten erbij) dan wil ik wel leider worden. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door EWK op 31-05-2014 13:26 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:21:
Of wil iedereen mij supergraag als leider en vinden jullie het niet erg dat ik niet altijd even snel in kan spelen op een nieuwe discussie of ontwikkeling? Ik vind het wel mijn verantwoordelijkheid om de clan bij elkaar te houden, maar niet tegen elke prijs.

Als jullie bovenstaande accepteren (wellicht een of twee clanoudsten erbij) dan wil ik wel leider worden. ;)
Een Zoveelste wissel is voor de members niet fijn maar ook niet voor de toekomstige leaders/elders.
Naast dat zijn er denk ik twee mensen die het actiefst (no-life) zijn en dat zijn CLB en ik. Die laatste is enkele dagen geleden tot Elder benoemd zodat hij mensen kon toelaten (in mijn ogen aparte keuze, maargoed) omdat de staff niet zo vaak online was (althans, zo kwam het op mij over).

Gezien er bij een wisseling in het bestuur ook wat veranderd aan de visie, niemand denkt immers gelijk, weet ik niet hoe het ditmaal op de clan slaat. Enkele members vinden het soms te soft nu maar als we wat strenger worden is de staff bang dat we met 20 members overblijven. Naast dit heb ik de staff ook niet tot amper tips of wat dan ook zien geven aan de mindere mensen wat soms wel echt nodig was/is.

Ik vind de sfeer goed en we hebben elkaar ook gewoon leren kennen (sommige in elk geval) wat ik top vind. Echter wil ik nu wel weer wat vaste grond onder mijn voeten en heb dan ook de leader van Tweakers3 gevraagd of ik daar welkom ben (als er plek is). Dit omdat ik de start van TWK3 heb mee gemaakt met het noobie accountje van me.
Zolang er geen plek is of als ik niet welkom ben, blijf ik mij gewoon inzetten voor TWK1 en alle keuzes accepteren zonder mijn mond open te trekken.

edit; Jou als leider lijkt mij prima maar dan zou ik voorstellen om wat actievere members als elder aan te stellen en eventueel mensen die er al langer bij zitten (maar daar zijn er niet meer zoveel van over).

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 31-05-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Famous schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:43:
[...]

Gezien er bij een wisseling in het bestuur ook wat veranderd aan de visie, niemand denkt immers gelijk, weet ik niet hoe het ditmaal op de clan slaat. Enkele members vinden het soms te soft nu maar als we wat strenger worden is de staff bang dat we met 20 members overblijven. Naast dit heb ik de staff ook niet tot amper tips of wat dan ook zien geven aan de mindere mensen wat soms wel echt nodig was/is.

Ik vind de sfeer goed en we hebben elkaar ook gewoon leren kennen (sommige in elk geval) wat ik top vind. Echter wil ik nu wel weer wat vaste grond onder mijn voeten en heb dan ook de leader van Tweakers3 gevraagd of ik daar welkom ben (als er plek is). Dit omdat ik de start van TWK3 heb mee gemaakt met het noobie accountje van me.
Jammer dat je weggaat, maar het is niet anders.

Over het aanspreken, dat deed dit 'bestuur' voornamelijk achter de schermen per DM en niet/minder in het openbaar. Daarom heb je denk ik dit idee. De sfeer is inderdaad een stuk beter dan wat het geweest was en daar ben ik erg blij mee.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Momenteel zit TWK3 vol en daarnaast weet ik ook niet of ik welkom ben ;) Voor nu blijf ik dan ook gewoon bij TWK1 en ben benieuwd naar de wijzigingen.

Wellicht was het een slimmer idee geweest om eerst alles te bespreken en de wijzigingen door te voeren voordat de CW gestart werd maar dat valt niet meer terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous, één van de punten waar ik me aan ergerde is de tegengestelde verwachtingen. Enerzijds wil iedereen een actieve grote clan, maar anderzijds willen we wel een bepaald niveau en zit je vast aan dat we alleen Tweakers willen. Met 4 Tweakers clans is dat gewoon niet meer realistisch. En dan wordt het voor de kleinste clan heel moeilijk.

En Famous, ik vertrek pas na de CW, wilde juist EWK en iedereen in de clan de kans geven om voor te bereiden op een nieuwe situatie. Dus dat probleem is niet bestaand, wat mij betreft. We gaan deze gewoon nog even winnen.

Overigens vind ik kritiek op de leiding (zoals nu ook weer) erg goedkoop. Zoals je zelf aangeeft zijn jij en CLB de actiefste leden. Maar jullie willen beide de leiding niet. Gevolg is automatisch minder actieve leiders.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoppa! op 31-05-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Oke, de reacties hierboven lijkt mijn voorstel het niet te halen :9.

Daarom benoem ik mijzelf maar als interim leider voor onbepaalde tijd en wie de functie wil of denkt dat ie het beter kan, mag solliciteren. Ik heb nu duidelijk genoeg aangegeven dat ik niet niet altijd mee kan discussiëren en in kan spelen op de laatste ontwikkelingen.

Tot zo ver het negatieve, ja het lijkt me heel leuk om leider te worden, maar heb ik simpelweg niet altijd de tijd voor omdat ik midden in mijn afstudeerscriptie zit en daarnaast ook nog bijna fulltime werk. Geen kantoorbaan of veel onderweg dus kan ook niet elk halfuur mijn mobiel er bij pakken om uitgebreid te discussiëren. De laatste drie weken kon dat wel omdat ik een maand had vrijgenomen om aan mijn scriptie te werken. Als iedereen dit snapt en accepteert, dan word ik met alle liefde de clanleider :>.

[ Voor 15% gewijzigd door EWK op 31-05-2014 14:12 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 13:58:
Famous, één van de punten waar ik me aan ergerde is de tegengestelde verwachtingen. Enerzijds wil iedereen een actieve grote clan, maar anderzijds willen we wel een bepaald niveau en zit je vast aan dat we alleen Tweakers willen. Met 4 Tweakers clans is dat gewoon niet meer realistisch. En dan wordt het voor de kleinste clan heel moeilijk.

En Famous, ik vertrek pas na de CW, wilde juist EWK en iedereen in de clan de kans geven om voor te bereiden op een nieuwe situatie. Dus dat probleem is niet bestaand, wat mij betreft. We gaan deze gewoon nog even winnen.

Overigens vind ik kritiek op de leiding (zoals nu ook weer) erg goedkoop. Zoals je zelf aangeeft zijn jij en CLB de actiefste leden. Maar jullie willen beide de leiding niet. Gevolg is automatisch minder actieve leiders.
Voor mij hoeft (en meerdere met mij) de clan echt niet groot te zijn. Ik heb liever een gezellige clan met 25 man dan een actieve clan met 45 man maar die niet gezellig is. De gezelligheid vind ik een sterk punt van de Tweakersclan en daarom was ik ook snel weer terug. Een bepaald niveau lijkt mij helemaal niet lastig om te realiseren en volgens mij is dit gisteren dan ook doorgevoerd met recommends om te joinen.

Je vertrekt dan wel pas ná de CW maar toch komt er weer geroezemoes en wie weet wat nog meer. Dit kan uiteraard betekenen dat members of niet aanvallen of met een simpel legertje. In het ergste geval hebben ze er genoeg van en gaan ze weg uit de clan zonder uberhaupt aan te vallen. Daarnaast leest lang niet iedereen dagelijks het forum en zal dan ook weer onverwachts uit de hoek komen.

Dat het commentaar op de leiding goedkoop is kan jij vinden. Ik heb met alles zo'n beetje mijn mond dicht gehouden en geen commentaar gegeven sinds de wisseling. Als ik dan zeg dat het beter is om een actievere leiding te hebben vind ik dat niet eens commentaar en denk dat jijzelf hier precies het zelfde over denkt.
Daarnaast is CLB nu toch Elder en maakt hij deel uit van de leiding. Ik ben hiervoor niet gevraagd dus vind het apart dat je mij toch noemt. :)

edit; EWK ik had al gezegd dat het mij prima lijkt als jij leader wordt. Wellicht kan jij dit niet lezen omdat ik later mijn bericht het gewijzigd. Even je browser refreshen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 31-05-2014 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Dat het commentaar op de leiding goedkoop is kan jij vinden. Ik heb met alles zo'n beetje mijn mond dicht gehouden en geen commentaar gegeven sinds de wisseling. Als ik dan zeg dat het beter is om een actievere leiding te hebben vind ik dat niet eens commentaar en denk dat jijzelf hier precies het zelfde over denkt.
Daarnaast is CLB nu toch Elder en maakt hij deel uit van de leiding. Ik ben hiervoor niet gevraagd dus vind het apart dat je mij toch noemt. :)
Met 'leiding' bedoel ik in dit geval niet de 'Oudsten'. Maar de leider en co-leider.

En wat ik bedoel is dat een 'actievere leiding' gewoon niet realistisch is met de huidige leden in de clan. Jij wilde geen leider meer zijn en dan blijft van de altijd-online mensen alleen CLB over.

En CLB als oudste vond je ook een raar besluit, type je hierboven. Wat wil je dan? Wie moeten er volgens jou dan opstaan?

Bovendien, de kans op een actievere clan is groter met meer leden....

[ Voor 3% gewijzigd door Hoppa! op 31-05-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het is prima als de leaders zelf niet heel actief zijn (dit gaf ik ook aan in de post richting EWK). Maar één of twee actievere Elders die het kunnen ondersteunen was prima geweest. EWK en jou als leader vond ik dan ook prima en dacht dat we nu een stabiele basis hadden waarmee we de clan konden opbouwen.

Daarnaast weet jij niet of ik wel of geen leader wilde worden net als elder zijnde. Hier is namelijk helemaal niet naar gevraagd of überhaupt iets gepeild. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat ik wel mede-auteur wilde worden van het topic zodat ik alles kan bijwerken maar hier werd ook geen gehoor aan gegeven ondanks dat ik er direct op reageerde. Prima, maar ga dan nu niet zeggen dat ik niet ergens voor in was of dat mijn commentaar goedkoop is. Dit is niet iets tegen jou, maar mensen die voor mij gaan denken/beslissen zonder ook maar iets te vragen kan ik niet zo goed tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:30:
Het is prima als de leaders zelf niet heel actief zijn (dit gaf ik ook aan in de post richting EWK). Maar één of twee actievere Elders die het kunnen ondersteunen was prima geweest. EWK en jou als leader vond ik dan ook prima en dacht dat we nu een stabiele basis hadden waarmee we de clan konden opbouwen.

Daarnaast weet jij niet of ik wel of geen leader wilde worden net als elder zijnde. Hier is namelijk helemaal niet naar gevraagd of überhaupt iets gepeild. Daarnaast heb ik ook aangegeven dat ik wel mede-auteur wilde worden van het topic zodat ik alles kan bijwerken maar hier werd ook geen gehoor aan gegeven ondanks dat ik er direct op reageerde. Prima, maar ga dan nu niet zeggen dat ik niet ergens voor in was of dat mijn commentaar goedkoop is. Dit is niet iets tegen jou, maar mensen die voor mij gaan denken/beslissen zonder ook maar iets te vragen kan ik niet zo goed tegen.
Twee weken geleden heb je het leiderschap weggegeven. Heel gek, maar dan ga ik er vanuit dat je geen leider meer wilt zijn. My bad. Maar goed, ga het gesprek met EWK aan zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:40:
[...]

Twee weken geleden heb je het leiderschap weggegeven. Heel gek, maar dan ga ik er vanuit dat je geen leider meer wilt zijn. My bad. Maar goed, ga het gesprek met EWK aan zou ik zeggen.
Als de huidige vorm bleef aanhouden wilde ik best Elder worden. Als jij van te voren had gezegd joh fammie ik ga weg hoe denk jij erover? Dan wilde ik de taak van leader wellicht op me nemen, in elk geval over nadenken.
Ik heb immers al meerdere keren gezegd dat ik toch veel blijf spelen en het minder niet echt lukt. Dit was dé reden dat ik het leiderschap af stond en eventjes uit de clan was. Gezien er op de rest geen reactie of antwoord komt laat ik het hier maar bij.

Maar zoals ik al aangaf heb ik bij Tweakers3 gevraagd of zij binnenkort nog een plekje verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Je wilt het dus niet. Prima, had ik het toch goed ingeschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Oke, aankondiging.
Na veel gecommuniceer is het plan het volgende. Zoals jullie weten gaat Hoppa! maandag aftreden als leider. Vanaf dan zal ik leider worden.

Bart, CLB en Famous gaan me ondersteunen in de taak van leider. Allen vier staan we achter de koers die in het document staat, aan de huidige koers zal voorlopig niets veranderen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Welk document gaat dit om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Die in de topicstarter staat.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Mooi dat jullie er uit zijn. Succes allen! Eerst deze CW nog even knallen. Een 3-win streak staat goed op mijn CV als leider. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Hoppa! schreef op zondag 01 juni 2014 @ 08:11:
Mooi dat jullie er uit zijn. Succes allen! Eerst deze CW nog even knallen. Een 3-win streak staat goed op mijn CV als leider. ;)
Straks wordt je nog voor Team NL gerecruit!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
RickvN schreef op zondag 01 juni 2014 @ 10:41:
[...]

Straks wordt je nog voor Team NL gerecruit!
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Waarom zijn er 4 verschillende topics?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Postius schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:47:
Waarom zijn er 4 verschillende topics?
Een algemene en de andere drie zijn per clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
Ik bewaar mijn hogs nog even. Deze war lijkt me voorlopig kansloos.

En ik wil aankondigen dat ik morgen uit de clan stap. Ik wil ook mijn speeltijd wat verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Sendy schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:42:
Als iedereen dit denk dan gaan we zeker niet winnen, we staan 32-31. Kansloos zou ik ons noemen als we 5-31 stonden.
En ik wil aankondigen dat ik morgen uit de clan stap. Ik wil ook mijn speeltijd wat verminderen.
Oke, jammer, maar ik wens je veel succes!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Rete-spannend deze war. We staan voor, maar hebben behoorlijk wat aanvallen meer gedaan. We kunnen gewoon winnen, maar alleen als we al onze aanvallen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Wow, wat een war! En Anne, je bent mijn/onze held!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09
Was spannend! Goed werk iedereen!

Ik wil gelijk bekendmaken dat ik sinds vorige week de statistieken van de CW ook bijhoudt. Ik gebruik hiervooor een aangepaste versie van de excel sheet van Tweakers3 (met toestemming van Curva ;)). Als ik de resultaten van deze CW heb verwerkt zal ik deze ook met jullie delen.

We zullen nav de persoonlijke statistieken alleen nooit iemand kicken oid. Deze kunnen alleen inzicht geven wie er veel sterren haalt en wie minder sterren haalt en dat is niet direct gelinkt aan hoe goed je presteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Ik ben er van tussen!

Lief zijn en er elkaar niet om de oren vliegen :p

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Bedankt voor je inzet!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Sendy schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:42:
Zeker kansloos die war, voor de tegenpartij! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
MeltedForest schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:01:
[...]
Zeker kansloos die war, voor de tegenpartij! >:)
Haha. Ik ben blij dat ik toch mijn steentje heb mogen bijdragen in deze laatste, en eerdere wars.

Ik heb intussen de clan verlaten en wens jullie allemaal veel loot en happy times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Zoals beloofd hier de statistieken:

[Tweakers] CW statistieken

Ik zal deze link ook in de TS verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Toch jammer dat je de clannaam van onze russische vrienden niet hebt overgenomen :P

[ Voor 7% gewijzigd door MeltedForest op 02-06-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Thanks voor het bijhouden Bart!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zeker, wordt gewaardeerd! Kan iemand mij mede-TS'er maken, kan ik 'm ooit eens pimpen, dit is fugly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 14:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Toch raar dat ik de laatste aanval maar 2 sterren krijg omdat deze base al 1 ster had. Ik heb hem op 3 sterren gekregen? Tsja maakt het ook uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hurricane schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:41:
Toch raar dat ik de laatste aanval maar 2 sterren krijg omdat deze base al 1 ster had. Ik heb hem op 3 sterren gekregen? Tsja maakt het ook uit.
Logisch toch, zo heeft super cell het ook aangegeven :).
Het eerste sterretje is daarom ook grijs in het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Hurricane schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:41:
Klopt, ik hou alleen de 'verdiende sterren' bij. Je totaal behaalde sterren zegt imho vrij weinig.
MeltedForest schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:07:
Toch jammer dat je de clannaam van onze russische vrienden niet hebt overgenomen :P
Haha, als je hem even naar me toestuurt zet ik hem erbij O-)
CLB schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:40:
Zeker, wordt gewaardeerd! Kan iemand mij mede-TS'er maken, kan ik 'm ooit eens pimpen, dit is fugly!
Done

[ Voor 41% gewijzigd door Bartske op 02-06-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Wel echt super dat we deze CW weer gewonnen hebben. Prachtig resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:50
Thnx voor de stats Bart. Interessant om even te bestuderen. Dit weekend nieuwe war? Hopelijk kan ik dan goed actief zijn, zondagavond vlieg ik weer naar NL.

Kijk er stiekem wel naar uit om thuis weer lekker gemakkelijk op de ipad coc te kunnen doen..

Nogmaals mijn complimenten ook voor laatste war!
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste