Mik 'm op de V&A danNielsjuhz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:49:
[...]
Heb van ziggo een GalaxyTab 3 7" gekregen bij onze internetabbo maar we gebruiken hem nooit... (En hij is slechts 1.5" groter dan mijn phone ..
"Toevallig"Bundin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:49:
Het is midden op de dag, werk/school/studie zitten veel mensen in de weg denk ik. Ik zit toevallig ziek thuis, anders zou ik vanavond ontdekt hebben dat er een hunt is
dat heet tegenwoordig het nieuwe werken

[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 26-05-2014 13:52 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Denken we binnen 40 minuten een doos tegen te komen?
Ik moet toch echt even de deur uit eigenlijk..
Haha mijn internet doet het gelukkig nogmystiqu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:53:
Ziggo onderhoud. Joepie.
ik kijk ff voor je:Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:54:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Jah, maar dat dacht ik een uur geleden ook...Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:54:
En de eerste 2uur van de hunt ook...
Dus...
Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:54:

Denk wel na 41 minuten. That shit happens every time
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik denk dat deze Varta-batterijen nog 39 minuten duren.. Be quick!
PSN: Fruitschaaltje
Ibood rookt? Waar is die nieuwe aanbieding? Box?
hier alles witFruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:00:
Ibood rookt? Waar is die nieuwe aanbieding? Box?
nieuwe paus?
Batterijen van de server zijn op. Was ook een pakje varta denk ik
Ze houden t spannend
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
ze wachten tot bron terug is.
"Today is the worst day since yesterday"
Nou, deze aanbieding zuigt... zaten we daar zo lang op te wachten?
jes gratis borstel
Stadia was beter....
Aha die zoog de bandbreedte dus op. En bedankt maar weer
Dat hoort die aanbieding ook te doen xDNotna schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:02:
Ik wil de Jamo's
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Hoe is de kwaliteit van die Dirt Devil?
hahaNotna schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:02:
Mijn ervaring: 1x, nooit weer. Ging snel stuk en zoog zwak.Fruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:04:
[ Voor 36% gewijzigd door Pinjataaa op 26-05-2014 14:06 ]
Volgens mij zijn het prima stofzuigers, heb er alleen zelf geen ervaring mee.Fruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:04:
mn vriendin vind hem plastic fantastic maar zuigt wel goed
Stadia was beter....
Je vriendin of de dirt devil?artificial_sun schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:05:
That's what she said!artificial_sun schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:05:
Ok, flauw
also 'zeer geringe geluidspiek van 74 dB'
'Ultrastil'
Het is maar wat je referentiekader is...
[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 26-05-2014 14:09 ]
Die had ik afgelopen hunt. Was een goede aankoop
En een goede prijs. Normaal wordt je ermee doodgegooid, totdat je ze wilt hebben.DGonlag2 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:10:
[...]

heb 1 set thuis, heb nog 2 sets besteld (computerkamer en voor ouders)DGonlag2 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:10:
[...]
Vroeg ik me ook al af
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Jongens, dit moet je echt hebben, anno 2014 kun je niet meer zonder, je kunt tegenwoordig niet meer zonder dubbelglas drink glazen, je staat voor schut bij vrienden en familie als je er niet voor kiest om deze in huis te halen. Al is het niet duur voor 6 glazen...
Heel handig, mocht hij op de grond vallen, breekt met een beetje geluk alleen de buitenkant. Kun je nog altijd de binnenkant gebruiken voor je heerlijke thee.
Wil hem opzich ook wel kopen maar me vriendin "ziet" het nu er niet van inDGonlag2 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:10:
[...]
Oke opzich wel grote speakers voor een 20m2 woonkamertje
Heb twee van die dubbelwandige dingen, voor 2 euro van Action, alleen glaskwaliteit zelf is beroerd als de pest. Vraag me af of deze kwaliteit goed is? Iemand bekend met dit merk?
Bodem is bekend om deze glazen. Zijn erg goed, maar erg fragiel. Je kan er niet goed met ijzeren lepeltjes in roeren (dus glazen roestaafjes gebruiken) en je moet ze met care behandelen bij het afwassen.
dit is topkwaliteit!! bij de blokker en zo echt nog 60 euro.RonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:14:
Heb twee van die dubbelwandige dingen, voor 2 euro van Action, alleen glaskwaliteit zelf is beroerd als de pest. Vraag me af of deze kwaliteit goed is? Iemand bekend met dit merk?
Over het algemeen is Bodum wel een aardig merk. Heb zelf het set net besteld. Vind het persoonlijk wel mooie glazen om te zien en drinken ook lekker.RonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:14:
Jah, heb hem thuis alleen dan ander model.RonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:14:
die voelen fijn in de hand en je merkt niet dat er kokend water erin zit.
Ook vaatwas bestendigd.
Zag mijn vriendin ook niet. Tot we een film gingen kijken en ze in de woonkamer stonden. Had ze gekocht voor de game/filmkamer. Maar ze moesten van mevrouw per se in de woonkamer blijven...Nielsjuhz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:14:
[...]
Wil hem opzich ook wel kopen maar me vriendin "ziet" het nu er niet van in
Oke opzich wel grote speakers voor een 20m2 woonkamertje
pfff okeee jij je zin!
Ik heb alleen maar glazen van Bodum, prima kwaliteit. Nooit problemen gehad. Heb er af en toe een laten vallen maar meestal overleven ze dit gewoon. Alleen in het begin is het risico dat je je mond verbrand vrij grootRonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:14:
"Be brave, don't shave"
Ok deze hou ik erin, komt vast nog een keer voorbij
Hmm een Wi-Fi muis, dat is op zich best handig voor de serie in bed... ik heb nu nog alles met draadjes.
HA config, hoe hebben we ooit zonder gekund.
Wilde altijd al iets over computers weten
1+1=2
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
En je krijgt er nog 1 bij voor je zusje ook.
Haha, Maarja sinds 2maanden net eerste full-time baan gekregen en gaan samenwonen dus snap ook wel dat ze wil dat ik niet gelijk alles ga uitgeven ^^Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:17:
[...]
Zag mijn vriendin ook niet. Tot we een film gingen kijken en ze in de woonkamer stonden. Had ze gekocht voor de game/filmkamer. Maar ze moesten van mevrouw per se in de woonkamer blijven...
pfff okeee jij je zin!
Dus moet maar wachten op de volgende hunt voor die speakerset ^^
Toetsenbord is overbodig, 2 muizen is de toekomst!
Hehe, blijkt wel wie de broek aan heeft
"Be brave, don't shave"
Het probleem met net samenwonen is dat je toch juist zoveel mogelijk uitgeeft voor inrichting etc?Nielsjuhz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:18:
[...]
Haha, Maarja sinds 2maanden net eerste full-time baan gekregen en gaan samenwonen dus snap ook wel dat ze wil dat ik niet gelijk alles ga uitgeven ^^
Dus moet maar wachten op de volgende hunt voor die speakerset ^^

Kut, alleen Windows 7. Jammer; ik heb Windows 8
Toen ik ging samenwonen heb ik bestek, messensets, glazen, pannensets en ander spul van de hunt gehaald, scheelt dikke centenRonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:20:
[...]
Het probleem met net samenwonen is dat je toch juist zoveel mogelijk uitgeeft voor inrichting etc?Zie het als een mooie investering
mee eens. je kan nu wel een gaar setje boxen halen onder het mom goedkoop. maar uiteindelijk vervang je het toch. en boxen verbeteren nou niet echt meer (oude tech) dus kan je beter gelijk goed halen. is uiteindelijk goedkoperRonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:20:
[...]
Het probleem met net samenwonen is dat je toch juist zoveel mogelijk uitgeeft voor inrichting etc?Zie het als een mooie investering
Same, same.Ralphoman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:21:
[...]
Toen ik ging samenwonen heb ik bestek, messensets, glazen, pannensets en ander spul van de hunt gehaald, scheelt dikke centen
"Be brave, don't shave"
uitgeeft of uitmest?RonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:20:
[...]
Heel veel dubbele zooi gaat er toch eerst uit en voor de rest bakkeleien over wie waar de mooiste van heeft.
True, Maarjah er komt binnenkort ook nog nieuwe TV eraan en HTPC is al besteld en moet sparen en ik ben geen goedkope eter xD (kan wel maar das dan voor een keertjeRonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:20:
[...]
Jou dubbele zooi op MP, en daarvan mooie JAMO speakers kopensambalbaj schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:21:
[...]
uitgeeft of uitmest?
Heel veel dubbele zooi gaat er toch eerst uit en voor de rest bakkeleien over wie waar de mooiste van heeft.
Deze dyson is wel heel bruut hoor, helaas niet nodig maar wat een vet apparaat vind ik dit altijd!
"Be brave, don't shave"
In een goede relatie heeft niemand de broek aan

WAT is dit voor futuristisch geniaal iets? werkt dit? hoeveel geluid maakt dit?
vermenigvuldigt lucht maarliefst 15 keer!
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
If you know what i mean...Robsta86 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:24:
[...]
Bestek heb ik al van toen ik op mezelf woonde,Ralphoman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:21:
[...]
Toen ik ging samenwonen heb ik bestek, messensets, glazen, pannensets en ander spul van de hunt gehaald, scheelt dikke centen
messenset zou wel kunnen.
Glazen hebben we een overschot.. (stuk of 30+ glazen ofzo hebben we hier, en we drinken cola toch 9,5/10 uit de fles)
We hebben 2 koekenpannen en 1 wok (van ibood) en daarmee koken we altijd mee. Als we meer hadden zouden we niet afwassen xD
Het is er al zeker een jaar of wat. Het werkt prima voor een ventilator maar ik vind alsnog dat het aardig wat geluid maakt. Maar het verplaatst lucht; je zal altijd wat horengarriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:24:
[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 26-05-2014 14:26 ]
ja het werkt en het maakt weinig geluid.garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:24:
"Be brave, don't shave"
Een soort terraformer, dus?cfeijt schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:24:
vermenigvuldigt lucht maarliefst 15 keer!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
zat ik ook aan te denken.. paar op mars neer zetten en wachten
Hmm voor 200 ballen, is het een koopje, maar ik denk dat ik toch liever lig te zweten in bed.
Klopt, die zit dan alleen maar in de wegRobsta86 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:24:
[...]
"Be brave, don't shave"
Ik vind die dyson duur voor een veredelde ventilator:P
Xbox: Gulpener88
Op het plaatje ziet er meer uit als
Dyson, Firing my AirLaZor
Dyson, Firing my AirLaZor
Maar een airco is niet stil! en vermenigvuldigd niet de lucht.. Hoe vermenigvuldigd dat ding überhaupt lucht? Hoe kun je meer lucht creëren? dat kan toch niet.NotSoSteady schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:27:
Haha voor dat bedrag heb je een airco.
Er begint weer wat herhaling in te komen. Met een beetje geluk straks de Jamo's
anders heb ik nog wel een set voor je. heb toch dubbel besteld50Miles schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:29:
Er begint weer wat herhaling in te komen. Met een beetje geluk straks de Jamo's
Zou deze echt waterdicht zijn tot op 2 meter?
Zat hier net naar te kijken. Ding zuigt gewoon lucht in en blaast het gelijkmatig uit. Minder indrukwekkend dan ik hoopte
Is niet zo heel lastig als je het knopje niet indrukt, kwestie van O-ringen goed onderhouden.Fruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:30:
Zou deze echt waterdicht zijn tot op 2 meter?
Olight is een redelijke middenmoot fabrikant op het gebied van flashlights.
Waar je wel aan moet denken is dat deze CR123 batterijen gebruikt, redelijk duur in een normale winkel (7-8 euro per stuk) maar online wel goedkoop te halen (1,50 per stuk).
[ Voor 21% gewijzigd door reiker op 26-05-2014 14:32 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
En wat wil je daarop verdienenWaah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:29:
[...]
anders heb ik nog wel een set voor je. heb toch dubbel besteld
Welke batterij gebruikt dit apparaat? Nog nooit van gehoord.!?
Hebben ze trouwens dit keer bij de ibood box weer een Chapta of iets anders ?
CR123, werden "vroeger" in fotocamera's wel gebruikt. Nu ook nog trouwensFruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:31:
Welke batterij gebruikt dit apparaat? Nog nooit van gehoord.!?
Online goed te vinden voor rond de 1,50 per stuk bij afname van tien ofzo. In een normale winkel als MediaMarkt kosten ze zo rond de 8 euro per stuk!
Omdat ze een hoge energiedichtheid hebben worden ze veel gebruikt in "high-end" zaklampen. Ze kunnen ook veel vermogen leveren in tegenstelling tot bv. AA en AAA batterijgen, dus helemaal gunstig voor dingen die veel vermogen vragen.
[ Voor 32% gewijzigd door reiker op 26-05-2014 14:34 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
bij www.batterijenhuis.nl kosten ze als je er 5 besteld 14,00 en worden gratis verzonden van duracellreiker schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:32:
[...]
CR123, werden "vroeger" in fotocamera's wel gebruikt. Nu ook nog trouwens
Online goed te vinden voor rond de 1,50 per stuk bij afname van tien ofzo. In een normale winkel als MediaMarkt kosten ze zo rond de 8 euro per stuk!
Niets :Pde set is leuk voor mezelf, maar de gamekamer is nog lang niet klaar, en de JAMO set komt nog wel eens langs
Ik kreeg een afbeelding te zien waar je een bepaald vlakje moest aanklikken.Raaa010 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:32:
Hebben ze trouwens dit keer bij de ibood box weer een Chapta of iets anders ?
Kwam er helaas alsnog niet doorheen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]