past het geluid volgens mij aan. Stelde niet veel voor volgens review op tweakers.net
Wat is er mis met Samsung tv's?DonkMatt schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:33:
55"... leuk! Samsung... Nee.
Ik had eerst een Philips die werkte niet heel erg goed nu een 42" Samsung die werkt perfect!
Voetbalmodus is automatisch opnemen van beelden wanneer het geluid in stadion hard wordt, dus bij een goal of overtreding. Dit kun je dan later terugkijken.
zoals ik al zei.
net te laat zeg maar....Football Mode –Neem automatisch hoogtepunten op
...
De verwachte verzenddatum van dit product is 16 juni 2014
"Today is the worst day since yesterday"
tis een Football mode. worden alle ronde objecten ovaal van
Stadia was beter....
Spotjes die ik had waren halogeen iigAdmiralSnipe schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:33:
[...]
Het waren LED lampen, die geven toch niet veel warmte af?
En kan iemand mij snel uitleggen wat een voetbalmodus is?
Edit: al gelezen
[ Voor 3% gewijzigd door Snappie88 op 26-05-2014 11:36 ]
Surfin' paradise!
Heb het ook moeten Googlen. Blijkbaar is het een combinatie van features, maar vooral Image/sound enhancement gericht op voetbal-gerelateerde dingen, zodat spelers en bal duidelijker zichtbaar zijn en gejuich uit het publiek beter te horen is. Daarnaast zijn er nog gimmicks zoals een record-functie die alleen de momenten opneemt waarbij het volume uit het publiek hoog genoeg is om zo automagisch een highlight recording te maken.
In hoeverre het daadwerkelijk iets toevoegt is een ander verhaal...
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Even gezocht... quote: Bij Samsung is de beeldkwaliteit volgens ons slechter in voetbalmodus dan in standaardmodus. Dus.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
"Football Mode –Neem automatisch hoogtepunten op"
Zit een cameraatje aan de voorkant die opvallende bewegingen en geluiden detecteert.
Wanneer je met je bezopen kop gekke kreten ten gehore brengt of wild met je armen heen en weer zwaait, zal de TV dit automatisch voor je opnemen.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
dit had "drunk mode'' moeten hetenAdmiralSnipe schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:38:
[...]
Zit een cameraatje aan de voorkant die opvallende bewegingen en geluiden detecteert.
Wanneer je met je bezopen kop gekke kreten ten gehore brengt of wild met je armen heen en weer zwaait, zal de TV dit automatisch voor je opnemen.
Wat extra peper voor je Partner...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zie de review van de Samsung TV op de Tweakers frontpage
Dus misschien beter een "Hangover" mode?AdmiralSnipe schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:38:
[...]
Alles wat je mist tijdens je gek doen kan je herzien
Hier zat ik ook mee, maar ben laatst verhuist en zit nu zo 5meter van mijn tv vandaan. De huidige 37inch werd volgens mijn vriendin toch iets te klein (ik vond het wel meevallen, maar wie ben ik om hier tegen in te gaan
Als je op 5 meter afstand zit, zal UHD toch niet zoveel uithalenJerX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:42:
[...]
Hier zat ik ook mee, maar ben laatst verhuist en zit nu zo 5meter van mijn tv vandaan. De huidige 37inch werd volgens mijn vriendin toch iets te klein (ik vond het wel meevallen, maar wie ben ik om hier tegen in te gaan). Tevens is er nog niet zoveel UHD beeld materiaal beschikbaar, dus ik kan voorlopig nog wel vooruit
Wat een spectaculaire actie: een bbq van 1660 euro voor maar 400 euro!!!
oeh geweldige BBQ
alleen nog steeds erg prijzig.
alleen nog steeds erg prijzig.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
BBQ van 1660€, geef mij dan maar een 55inch tv
Krijg je er een vriendin bij die het vlees omdraait?
Surfin' paradise!
Ik zie een kleine bbq met 2 snijplankjes voor 400?
Nee, wel een super low-tech thermometerSnappie88 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:47:
Krijg je er een vriendin bij die het vlees omdraait?
Ik vind 'm mooi, daar niet van. Zal best kwaliteit zijn ook, maar ik ben niet yup genoeg om 'gezien' te willen worden met mijn bbq. En zeker niet voor dit geld
het is inderdaad niet zomaar een BBQ maar meer een zeer slow cooking device volledig keramisch en 88kg zwaar. Niet zo'n kogelbbq van aluminiumfolie 
Maar blijft een flinke prijs helaas
Maar blijft een flinke prijs helaas
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Dus dan ben ik voortaan 8 uur aan het bbq-en? Pfff en dan tussen de hamburger en de speklap in een uur wachten?harley schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:49:
...maar meer een zeer slow cooking device ...
Om je bbq van 400 mee vast te leggen
Koop dan ineens het kettingslot erbij, dan komt niemand je BBQ stelen!
MAAR 25€ ipv 100!
MAAR 25€ ipv 100!
Denken jullie dat de Jamo's vandaag nog eens voorbij komen?
Ik heb ze vanochtend gemist, en voor die prijs moet ik gewoon een set hebben
.
Please
Ik heb ze vanochtend gemist, en voor die prijs moet ik gewoon een set hebben
Please
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik denk van wel. De set vloog er sowieso niet heel snel uit.
Wij denken van wel, maar da's niet gebaseerd op enige kennis van zaken natuurlijk. Al is het alleen maar om jou de hele dag aan het iBood topic gekluisterd te houden
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Ik hoop het van harte!GENETX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:58:
Ik denk van wel. De set vloog er sowieso niet heel snel uit.
Waiting for this one..50Miles schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:56:
Denken jullie dat de Jamo's vandaag nog eens voorbij komen?
Ik heb ze vanochtend gemist, en voor die prijs moet ik gewoon een set hebben.
Please
PSN: Fruitschaaltje
Jij ook al aan het wachten?
Er zullen vast en zeker meer dan 3 setjes zijn
.
Zooo!Fruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:00:
Er zullen vast en zeker meer dan 3 sletjes zijn.
Dat is een nieuwe bug feature om slowchat te ontmoedigencctl01 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:02:
Waar is de Quickreply? mag dat niet?
Alhoewel... er is ook geen topic warning.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wauw, ik twijfelde aan me zelf..
het is ook een stuk verminderd de slowchat heb ik het idee.. dus het werkt welPinobigbird schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:04:
[...]
Dat is een nieuwe bug feature om slowchat te ontmoedigen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ok, Mark Rutte.lowg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:05:
Mensen, koop dit luchtje.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik weet het niet, er zit een luchtje aan volgens mij.lowg schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:05:
Mensen, koop dit luchtje.
androidlover schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:08:
[...]
Ik weet het niet, er zit een luchtje aan volgens mij.

[ Voor 23% gewijzigd door spartacusNLD op 26-05-2014 12:10 ]
Ben zo panisch op Jamo's aan het wachten dat ik thuiswerk met dualscreen, intussen is een bouwbedrijf hier aan het verbouwen, en als ik daar even bij moet kijken ga ik met mijn tablet naar ze toe. Ik hou het in de gaten
.
LOL!
LOL!50Miles schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:09:
Ben zo panisch op Jamo's aan het wachten dat ik thuiswerk met dualscreen, intussen is een bouwbedrijf hier aan het verbouwen, en als ik daar even bij moet kijken ga ik met mijn tablet naar ze toe. Ik hou het in de gaten.
Ik hoop op een mooie LED LG TV, >42"
[ Voor 50% gewijzigd door Pinjataaa op 26-05-2014 12:10 ]
androidlover schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:08:
[...]
Ik weet het niet, er zit een luchtje aan volgens mij.

De komende box zal in ieder geval wel (lekker) ruiken zo te zien.
Citaat van specs:
- Geschikt voor in de vaatwasser
Ja, m'n hamster ook. Alsof je messen dan lekker lang scherp blijven!
179 euro voor 13 euro?
die mesjes hebben serious 179 euro gekost?
die mesjes hebben serious 179 euro gekost?
Ravocs schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:13:
Citaat van specs:

Ik heb van Royalty Line die pannenset uit de vorige hunt (I know...). Die zouden zgn koude handgrepen behouden tijdens het koken. Nou dat hebben mijn handen geweten, Damn!
DonkMatt schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:15:
Ik heb van Royalty Line die pannenset uit de vorige hunt (I know...). Die zouden zgn koude handgrepen behouden tijdens het koken. Nou dat hebben mijn handen geweten, Damn!

deze messen zien er uit alsof ze alleen maar beter kunnen worden van de vaatwasser.Ravocs schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:13:
Citaat van specs:
Maar het is weer leuke box vulling toch?
Ja, echt koud blijven ze nietDonkMatt schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:15:
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Voorheen hadden ze leuke setjes van Sabbatier, dat is iig een knap messen merk! Tevens nooit je messen in de vaatwasser doen!
"Be brave, don't shave"
Toevallig ook roestvorming in de deksel (schroefje)?DonkMatt schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:15:
Messen moet je niet op bezuinigen, goed materiaal maakt koken een stuk [leuker/minder kut]. Om een prutspan kan je nog wel heenwerken met temperatuurbeheersing, maar beroerde messen kosten je tijd en (mij in ieder geval) frustratie bij veel snijwerk.
Het hoeft geen duizend euro te kosten, maar een goed koksmes + schilmes + vleesmes + broodmes is een paar decennia plezier.
Het hoeft geen duizend euro te kosten, maar een goed koksmes + schilmes + vleesmes + broodmes is een paar decennia plezier.
[ Voor 20% gewijzigd door Bundin op 26-05-2014 12:22 ]
Hear, hear.Bundin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:21:
Messen moet je niet op bezuinigen, goed materiaal maakt koken een stuk [leuker/minder kut]. Om een prutspan kan je nog wel heenwerken met temperatuurbeheersing, maar beroerde messen kosten je tijd en (mij in ieder geval) frustratie bij veel snijwerk.
"Be brave, don't shave"
Hetzelfde geldt voor dit gereedschap.Bundin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:21:
MANNESMAN! Voor al uw mannelijke materialen!
[ Voor 7% gewijzigd door Fruitschaal op 26-05-2014 12:28 ]
die text bij de gereedschaps set

Meer informatie
Als we de dames mogen geloven is er niet zo sexy als een vent die goed overweg kan met zijn gereedschap. Zelfs met het kleinste schroevendraaiertje valt een grootse prestatie te leveren, want “It doesn’t matter what size it is, it’s how you use it”. Alleen dat al is reden genoeg om deze 155-delige gereedschap set in huis te halen. Met deze aankoop heb je in één klap alle denkbare hulpmiddelen in huis om elke klus te klaren. En wij geven er nog een gratis tip bij. Zorg ervoor dat je een echte leren “tool-belt” ergens vandaan haalt en misschien ben jij daarna net zo’n babe magnet als Nico Zwinkels. Deze Mannesmann bevat een gereedschap box van plaatstaal met 2 licht lopende laden en afsluitbare deksel met handgreep. Hij is zeer compleet gevuld (totaal 155-delig) met o.a. een 3,6 Volt staafschroevendraaier met verstelbare greep en adapter, 1/2" en 1/4" ratel met uitgebreid assortiment doppen, korte en lange bits, verlengingen, adapters etc. en meer onmisbare handgereedschappen voor klussen in en om het huis.
Kan je trouwens een bestelling plaatsen zonder direct te betalen? Ik heb nu namelijk geen random reader bij me en ik wil als het kan toch nog producten bestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door ulTimaS op 26-05-2014 12:29 ]
Eens, het geldt eigenlijk voor alles wat je vaak doet. Omdat ik bijna iedere dag kook en 1x per jaar iets te klussen heb, kom ik weg met 2 goede schroevendraaiers en verder rotzooi. Ik gebruik het niet vaak genoeg om aan te schaffen. Als ik eens iets te boren heb in keihard beton, dan huur ik wel zo'n ding voor twee tientjes. Kan ik 25x doen (=60 jaar) voor hetzelfde geld.
Nope, je hebt slechts 15 minuten de tijd om de betaling volledig af te ronden, anders is het dikke pech.ulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:28:
Kan je trouwens een bestelling plaatsen zonder direct te betalen? Ik heb nu namelijk geen random reader bij me en zo kan ik toch nog producten bestellen.
Nope. Kan niet. Heb je niet je Rabo-app geactiveerd zodat je kunt betalen met de app?ulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:28:
Kan je trouwens een bestelling plaatsen zonder direct te betalen? Ik heb nu namelijk geen random reader bij me en zo kan ik toch nog producten bestellen.
Credit card misschien?
"Be brave, don't shave"
Ik heb wel ingesteld dat ik tot 100 euro kan overmaken zonder RR, maar hoe werkt dit dan met ideal?Fruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:29:
[...]
Nope. Kan niet. Heb je niet je Rabo-app geactiveerd zodat je kunt betalen met de app?
Niet. Blijkbaar tegenwoordig wel, zie 2 posts hieronderulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Ik heb wel ingesteld dat ik tot 100 euro kan overmaken zonder RR, maar hoe werkt dit dan met ideal?
[ Voor 11% gewijzigd door Bundin op 26-05-2014 12:32 ]
Als je de app geinstalled hebt op je telefoon en via de telefoon betaald, opent de site automagisch je app en hoef je tot 100 euro geen random reader te gebruiken.ulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:31:
[...]
Ik heb wel ingesteld dat ik tot 100 euro kan overmaken zonder RR, maar hoe werkt dit dan met ideal?
Tenminste, dat is bij alle andere aankopen (lees: Bol.com enz. ) wel zo
[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 26-05-2014 12:32 ]
Oh nice, dan probeer ik het wel via de telefoon als er iets interessants langs komt. ThxNotna schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:32:
[...]
Als je de app geinstalled hebt op je telefoon en via de telefoon betaald, opent de site automagisch je app en hoef je tot 100 euro geen random reader te gebruiken.
En anders is het pech gehad voor nu.
[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 26-05-2014 12:33 ]
Maar je moet geactiveerd hebben dat je naar 'vreemde' rekeningnummers geld kan overmaken. Je kunt ook die grens van €100,- verhogen.Notna schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:32:
[...]
Als je de app geinstalled hebt op je telefoon en via de telefoon betaald, opent de site automagisch je app en hoef je tot 100 euro geen random reader te gebruiken.
Zoals deze GE-WEL-DI-GE handdoeken!ulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:32:
[...]
Oh nice, dan probeer ik het wel via de telefoon als er iets interessants langs komt. Thx
ze hebben nu ook een optie onder remboursulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:32:
[...]
Oh nice, dan probeer ik het wel via de telefoon als er iets interessants langs komt. Thx
Haha, no thx
Dat gaat em niet worden met producten die zelf maar 20 euro kostenRaaa010 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:33:
[...]
ze hebben nu ook een optie onder rembourskomt alleen wel 20 + bij
dat is waar maar bij een box wel een optieulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:34:
[...]
Dat gaat em niet worden met producten die zelf maar 20 euro kosten
Beste korting weer

"Be brave, don't shave"
Die in de pricewatch heeft eeen 500 gb hdd geen hdd. Die van Ibood 1 tb..
[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 26-05-2014 12:40 ]
en dan de ''verzendkosten'' nog erbij... pff
Categorie MediaspelersFruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:37:
Die in de pricewatch heeft eeen 500 gb hdd. Die van Ibood 1 tb..
Merk Mede8er
Product Mede8er MED800X3D
Uitvoering
zonder WiFi en harde schijf 512MB
Volgens de Pricewatch slechts 512mb opslag..
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]