Probeer de zin nog eens opnieuw te lezen door achter de eerste regel een komma met wat pauze toe te voegen..
Ja, daar ben ik ook een beetje bang voor... We gaan aan het eind van de week 3 weken op vakantie....Dusche schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:48:
[...]
Ik haf MN Fischer oordopjes bij de vorige Hunt binnen een week
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Troost je, elke hunt zit ik op de nachtboxen na, bij elke box in de laatste stap - en wordt er dan uit geknikkerdLanithro schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:51:
elke keer ben ik toch een beetje gefrustreerd dat ik hem niet heb weten te bemachtigen... Zeker als ik bij de laatste stap zit...
Had jij er een paar hunts terug niet twee ..paulus_01 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:52:
[...]
Troost je, elke hunt zit ik op de nachtboxen na, bij elke box in de laatste stap - en wordt er dan uit geknikkerd
oh, hebben ze wel boxen deze keer.
Naja, die wil ik niet eens.
Alleen het druk mee f5'en vind ik er leuk aan.
Lukt het in de nacht makkelijker om een box te bemachtigen of is die ook binnen een paar seconden uitverkocht?
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
gaat altijd HEEL snel. heb mijn boxen (tot nu toe 2, 2 hunts terug en nu 1) altijd vroeg in de ochtend gehad. Blijkbaar ben ik een ochtend-box-mensHenri_G schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:55:
Lukt het in de nacht makkelijker om een box te bemachtigen of is die ook binnen een paar seconden uitverkocht?
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 26-05-2014 09:56 ]
AAh dus jij zorgt die server overloadsambalbaj schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:54:
oh, hebben ze wel boxen deze keer.
Ik snap de ophef over die box niet echt eigenlijk. Misschien dat ik relatief gezien een arme sloeber ben, maar 100 euro voor random materiaal dat ik misschien helemaal niet kan gebruiken vind ik een hoop geld. Dan kan er voor 300 euro aan meuk inzitten, maar dat moet dan ook nog maar eens verkocht kunnen worden. Of ik eindig met spul waar ik prima zonder kan.
Dan liever voor die 100 euro wat items die ik gegarandeerd kan gebruiken (of de centen in mijn zak houden).
Dan liever voor die 100 euro wat items die ik gegarandeerd kan gebruiken (of de centen in mijn zak houden).
Je kan het zien als een soort van investeren. Kijken of je er geld uit kan halen of dat er nog wat leuks voor je in zit..Bundin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:57:
Ik snap de ophef over die box niet echt eigenlijk. Misschien dat ik relatief gezien een arme sloeber ben, maar 100 euro voor random materiaal dat ik misschien helemaal niet kan gebruiken vind ik een hoop geld. Dan kan er voor 300 euro aan meuk inzitten, maar dat moet dan ook nog maar eens verkocht kunnen worden. Of ik eindig met spul waar ik prima zonder kan.
Dan zal ik het vannacht maar eens een keer proberen, Gelukkig heb ik morgenochtend toch vrij.Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:56:
[...]
gaat altijd HEEL snel. heb mijn boxen (tot nu toe 2, 2 hunts terug en nu 1) altijd vroeg in de ochtend gehad. Blijkbaar ben ik een ochtend-box-mens
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Er zijn ook genoeg mensen die 100,- euro wel ''even'' kunnen missen en zodoende winst maken op de spullen om ze 2dehands van de hand te doen. Mits de waarde van de inhoud voldoende is natuurlijk.Bundin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:57:
Ik heb eigenlijk nog nooit een uitgepakte box gezien waarvan ik dacht: "Ah daarvan krijg ik die 100 euro niet meer terug". Je kan er gewoon van uitgaan dat er in ieder geval één product in zit dat het aankoopbedrag waard is, die verkopen, en dan is de rest voor jezelfBundin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:57:
Ik hoop dat er deze keer wel 50 euri boxen zijn =/
Denken jullie dat de box kopen en de spullen verkopen rendabel is?
Zoek een paar unboxing filmpjes op.. Waarde is sowieso hoger dan die €100,-Zspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:00:
PSN: Fruitschaaltje
Waarom denk je dat de website anders crashed na 0.5s nadat er een box verschijnt?Zspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:00:
dat weet ik zeker. mijn 1e box was best wel rommel. veel refurb en weinig waar ik wat aan had. Heb 120 euro verkocht (box was 100) en heb er een Android stick, buitenlamp en wat kleiner spul aan overgehouden. dus rendabel is het zekerZspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:00:
Blah schiet me nu tebinnen maar ziggo heeft ongelukkige timing voor internet onderhoud...
had vrijdag mailtje gekregen van ziggo dat ze vandaag en morgen onderhoud plegen aan het netwerk dus de internet kan eruit vallen... Nu net tijdens de hunt ><
Ziggo wil zelf boxen innen.... dus dan maar de mensen uitschakelen..
had vrijdag mailtje gekregen van ziggo dat ze vandaag en morgen onderhoud plegen aan het netwerk dus de internet kan eruit vallen... Nu net tijdens de hunt ><
Ziggo wil zelf boxen innen.... dus dan maar de mensen uitschakelen..
vind het toch wel een hoop gedoe voor een betrekkelijk kleine marge. En er zit tegenwoordig toch wel steeds meer junk in.Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:02:
[...]
dat weet ik zeker. mijn 1e box was best wel rommel. veel refurb en weinig waar ik wat aan had. Heb 120 euro verkocht (box was 100) en heb er een Android stick, buitenlamp en wat kleiner spul aan overgehouden. dus rendabel is het zeker
Over het algemeen wel. Afhankelijk van hoeveel geluk je hebt is de inhoud een veelvoud van die 99 euro waard (zeg 200-1000 euro). De kans dat je door verkoop van een of meerdere items niet die 99 euro terug verdient (en dan nog heel wat spullen overhoudt) is nihil.Zspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:00:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Welk uurtarief reken je voor het zitten jagen op de box, uitpakken, advertentie plaatsen, contacttijd met evt. kopers, ect.Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:02:
[...]
dat weet ik zeker. mijn 1e box was best wel rommel. veel refurb en weinig waar ik wat aan had. Heb 120 euro verkocht (box was 100) en heb er een Android stick, buitenlamp en wat kleiner spul aan overgehouden. dus rendabel is het zeker
Voor mij is het niet rendabel iig. Tenzij je dit meer moet zien als een hobby
Precies mijn reden om een box te krijgen. Ik ga er vanuit om er winst op te draaien. En als ik leuke zaken zie ik graag wil hebben en vast niet nodig is dat ook meegenomen.Nielsjuhz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:58:
[...]
Je kan het zien als een soort van investeren. Kijken of je er geld uit kan halen of dat er nog wat leuks voor je in zit..
En ja, ik hou er ook rekening mee dat alles uit de box niet in 'ideale' staat kan zijn...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Heb met mijn eerste box (die overigens buitengewoon goed gevuld was) circa 450 euro winst gemaaktZane11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:04:
[...]
Welk uurtarief reken je voor het zitten jagen op de box, uitpakken, advertentie plaatsen, contacttijd met evt. kopers, ect.
Voor mij is het niet rendabel iig. Tenzij je dit meer moet zien als een hobby
niet een paar hunts geleden - wel 5 hunts geleden (of 4)mystiqu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:54:
[...]
Had jij er een paar hunts terug niet twee ..?
Maar daarna, heel vaak tot ideal gekomen zonder succes.
En ook ik volg de hunt de hele dag/avond/deel vd nacht
Ik vind het ook teveel moeite, maar gezien de reacties denk ik dat mensen de spanning ook wat waard vinden inderdaad. Jullie mogen blij zijn, ik ben in ieder geval geen concurrent 
Dit zijn wel buitensporig lelijke spots trouwens...
Dit zijn wel buitensporig lelijke spots trouwens...
[ Voor 13% gewijzigd door Bundin op 26-05-2014 10:06 ]
Laatste Box had ik een azerty laptop met een hoop dooie pixels. Ik kon de box terugsturen, maar had stom genoeg al een zaklamp doorverkocht. Haalde mijn geld er nauwelijks uit. Wel zo'n handige eurostekker er in, anyone?Moi_in_actie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:03:
[...]
Over het algemeen wel. Afhankelijk van hoeveel geluk je hebt is de inhoud een veelvoud van die 99 euro waard (zeg 200-1000 euro). De kans dat je door verkoop van een of meerdere items niet die 99 euro terug verdient (en dan nog heel wat spullen overhoudt) is nihil.
dat is het ook wel... is toch een adrenaline rush als het je lukt denk ik dan maar. (ik had het hart in me keel IIG zonet).Bundin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:05:
Ik vind het ook teveel moeite, maar gezien de reacties denk ik dat mensen de spanning ook wat waard vinden inderdaad. Jullie mogen blij zijn, ik ben in ieder geval geen concurrent
en tja.... leuk al die uurlonen etc. Maar dit kan ik ff snel na mijn werk verkopen. Zonder erg veel moeite (als je totaal een uur kwijt bent met verkopen van 10 dingen, is het lang). En uurloon vind ik sowieso grappig. Alsof je anders had gewerkt ipv gehunt.
Tja, lijkt me wel.Zspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:00:
Ik was bij mijn 1e en enige 100e box in ieder geval blij verrast een compleet nieuwe 4 bay Iomega nas incl 2*2tb schijven te hebben
You b*tch! das wel heel vet! i hoop ook op een NASpaulus_01 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:07:
[...]
Tja, lijkt me wel.
Ik was bij mijn 1e en enige 100e box in ieder geval blij verrast een compleet nieuwe 4 bay Iomega nas incl 2*2tb schijven te hebben
Hoeveel tijd heb je achter de computer doorgebracht zitten staren naar die pagina? Hoeveel tijd heeft het je totaal gekost om alle meuk te verkopen?Senui schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:05:
[...]
Heb met mijn eerste box (die overigens buitengewoon goed gevuld was) circa 450 euro winst gemaaktreken het uurloon maar uit
Haalt niet weg dat je het misschien leuk vind om te doen.
Heb hem zelf ook staan. Echt een prima set!GENETX schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:25:
Zo, na vele iBood hunts dan eindelijk net eens iets besteld. Voor 150 euro kon ik de Jamo HCS 3 426 niet laten staan. Moet ik ook nog op gaan letten of er nog een leuke versterker langs komt.
Daarna 2e hands een STR-DN1010 en een SUB210 gekocht.
Verwijderd
Alsof je de hele tijd naar Ibood zit te kijken. Gewoon 2de scherm open, geluidje wanneer nieuw product, even kijken en weer verder.Zane11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:08:
[...]
Hoeveel tijd heb je achter de computer doorgebracht zitten staren naar die pagina? Hoeveel tijd heeft het je totaal gekost om alle meuk te verkopen?Het is een degelijke winst mits je minder dan 2 daagjes bezig bent geweest. (werk tijden) En niet iedere box heeft een winst van 450,-
Hoe groot is de kans dat ik de iPad mini straks weer voorbij zie komen voor 219 euro? Wil m hebben!
Had je anders wel gewerkt? het is niet dat je vrij neemt ervoor, OF dat je uberhaupt anders was gaan werken....Zane11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:08:
[...]
Hoeveel tijd heb je achter de computer doorgebracht zitten staren naar die pagina? Hoeveel tijd heeft het je totaal gekost om alle meuk te verkopen?Het is een degelijke winst mits je minder dan 2 daagjes bezig bent geweest. (werk tijden) En niet iedere box heeft een winst van 450,-
functie dat de tv rond wordsambalbaj schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:09:
wat is een tv met voetbalmodus?
Kun je uit het raam schoppen als je hem zat bent?
Gewoon een naampje net zoals 'sport modus', waarbij belichting/contrast is aangepastsambalbaj schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:09:
Minder beeldcorrectie volgens mij, zodat het beeld sneller ververst en je minder kartels ziet.sambalbaj schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:09:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zo, ik heb vier van die Philips spots aangeschaft. Zat al naar design spots te zoeken, maar die ik wilde koste € 230,-. Dan is € 30,- voor spots die er heel erg op lijken toch wel een betere prijs 
Had er alleen vijf nodig
Had er alleen vijf nodig
Surfin' paradise!
Dus nu moet je op zoek naar dit discontinued modelletje of ze allemaal op marktplaats plempen?Snappie88 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:10:
Zo, ik heb vier van die Philips spots aangeschaft. Zat al naar design spots te zoeken, maar die ik wilde koste € 230,-. Dan is € 30,- voor spots die er heel erg op lijken toch wel een betere prijs
Had er alleen vijf nodig
[ Voor 63% gewijzigd door Bundin op 26-05-2014 10:11 ]
Om eerlijk te zijn was ik de ochtend opgestaan om naar een tentamen te gaan, maar ik kon het niet laten om even naar de hunt te gaan. Ik had het grote geluk om binnen 10 minuten de box tegen te komen en te bemachtigen. Maar inderdaad als je je wilt "verzekeren" van een box dan moet je wel wat meer uurtjes op je schermpje kijken.Zane11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:08:
[...]
Maar doorverkopen is echt bijna geen moeite. Gewoon een advertentie schrijven en het spul laten ophalen.
Ach, scheelt je dus 1000 euro met de andere, zo kan je het ook zienSnappie88 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:10:
Had er alleen vijf nodig
En ditVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:09:
[...]
Alsof je de hele tijd naar Ibood zit te kijken. Gewoon 2de scherm open, geluidje wanneer nieuw product, even kijken en weer verder.
Even google geraadpleegd:RonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:10:
[...]
Gewoon een naampje net zoals 'sport modus', waarbij belichting/contrast is aangepast
Met speciaal voor voetbal geoptimaliseerde beeld- en geluidskwaliteit kijk je de beste wedstrijden met het beste beeld. En met nieuwe functionaliteiten zoals zoom-in (werd Robben nu wel of niet aangetikt, jij weet het als eerste zeker) brengt Samsung de actie wel erg dichtbij. Hoogtepunten worden automatisch voor je geselecteerd aan de hand van het gejuich in het stadion. Zo zit je altijd bovenop de actie.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
5 x 100W....Snappie88 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:10:
Had er alleen vijf nodig
Damn, gewoon 500 Watt aan je plafond. Dan laat je de schijf wel draaien.
Vrije tijd is ook wat waard. Tenzij je in de bijstand zit en geen andere manier weet om geld te verdienen zie ik genoeg andere manieren om meer geld te verdienen in een andere tijdsbesteding. Waarbij de zekerheidsfactor een stuk hoger is.Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:09:
[...]
Had je anders wel gewerkt? het is niet dat je vrij neemt ervoor, OF dat je uberhaupt anders was gaan werken....
mensen die over uurloon beginnen zijn:
A ) Jaloers
B ) proberen mensen van de BOX af te praten voor eigen gewin
C ) Hebben geen 100 euro
D ) Alle bovenstaande
Let the flamewar commence!
maar even serieus: niemand hunt alleen voor de box 2 dagen lang voor winst. Je wilt gewoon iets leuks kopen voor weinig, en als dat langs komt is leuk meegenomen. En de BOX is dan een bijvangst.
A ) Jaloers
C ) Hebben geen 100 euro
D ) Alle bovenstaande
maar even serieus: niemand hunt alleen voor de box 2 dagen lang voor winst. Je wilt gewoon iets leuks kopen voor weinig, en als dat langs komt is leuk meegenomen. En de BOX is dan een bijvangst.
[ Voor 42% gewijzigd door Waah op 26-05-2014 10:14 ]
Over bijstand gesproken, het is lang geleden dat we wat van verleemen gehoord hebben...Zane11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:12:
[...]
Vrije tijd is ook wat waard. Tenzij je in de bijstand zit en geen andere manier weet om geld te verdienen zie ik genoeg andere manieren om meer geld te verdienen in een andere tijdsbesteding. Waarbij de zekerheidsfactor een stuk hoger is.
Je kunt inderdaad pech hebben. Ik zie het hetzelfde als wanneer ik een staatslot koop. Koop je voor 100 euro aan staatsloten dan is de kans vele malen kleiner dat je je geld eruit haalt, je mag zelfs blij zijn als je uberhaupt iets wint. Bij de iBood box krijg je gegarandeerd iets, niet altijd dat wat je zelf kunt gebruiken, maar de kans dat je minimaal je inleg terug krijgt is groter dan de kans dat je bij de staatsloterij met eenzelfde inleg 10 euro terugverdient.tpb102718 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:07:
[...]
Laatste Box had ik een azerty laptop met een hoop dooie pixels. Ik kon de box terugsturen, maar had stom genoeg al een zaklamp doorverkocht. Haalde mijn geld er nauwelijks uit. Wel zo'n handige eurostekker er in, anyone?
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
OF E) Alle bovenstaandeWaah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:13:
A) Jaloers
proberen mensen van de BOX af te praten voor eigen gewin
C) Hebben geen 100 euro
D) Alle bovenstaande
Of F) Beter lezen, want deze stond er al
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Er zijn mensen die twee dagen lang niet productief zijn voor een box van 100,-Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:13:
A) Jaloers
C) Hebben geen 100 euro
D) Alle bovenstaande
Stel je wint daar 200,- op, dan had je net zo goed ergens een bijbaantje kunnen nemen om hetzelfde geld te verdienen. Ik snap de redenering wel...
Maar ach, het is ook een soort ontspanning
Is niet hetzelfde, ik kan ooit zeggen aan mijn kleinkinderen dat ik een box heb kunnen kopenalbino71 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:14:
[...]
Er zijn mensen die twee dagen lang niet productief zijn voor een box van 100,-
Stel je wint daar 200,- op, dan had je net zo goed ergens een bijbaantje kunnen nemen om hetzelfde geld te verdienen. Ik snap de redenering wel...
G: Blindstaren op Ibood Hunt is slecht voor de gezondheid
Ja, maar dan moet je een baantje voor 2 dagen nemenalbino71 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:14:
[...]
had mijn post wat toegevoegd maar dat neemt de site niet mee...albino71 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:14:
[...]
maar denk dat niemand 2 dagen hunt voor de box... meer voor leuke spulletjes goedkoop, en de box is bijvangst.
Zelf zit ik voor de JAMO Speakerset (heb er 1 thuis staan en tevreden, heb een 2e gekocht + een 3e voor mijn vader. 150 euro voor surround speakers van die kwaliteit is belachelijk weinig.... zie maar watje normaal voor 150 euro koopt.)
Verder op zoek naar de Haspel met terugslagfunctie of whatever.
Goedkope NIKON 1 voor me pa zou leuk zijn.
Want een bijbaantje voor 2 dagen vind je binnen 10 seconden? Wat een onzin. Ik denk niet dat er mensen zijn die geld toeleggen om hier te zijn. Ikzelf ben toevallig vandaag ziek, check mijn rondje sites en zie een hunt. Ik zou er nooit een vrije dag voor opnemen of doen alsof ik ziek ben (want ik naai mijn baas niet). En ik denk dat dat voor de meesten geldt: zouden anders ook tijd hebben, of weten het te combineren op zo'n manier dat de baas het niet erg vindt (of merkt).
@waah: ik wacht ook op nogmaals die speakers, ben al jaren aan het bedenken dat ik een receiver wil in plaats van mijn bejaarde creative inspire set die aan mijn tv/mediaplayer hangt, maar de afweging is steeds dat ik speakers nodig heb voor een receiver en een receiver voor speakers. En tegelijk aanschaffen is net geld
@waah: ik wacht ook op nogmaals die speakers, ben al jaren aan het bedenken dat ik een receiver wil in plaats van mijn bejaarde creative inspire set die aan mijn tv/mediaplayer hangt, maar de afweging is steeds dat ik speakers nodig heb voor een receiver en een receiver voor speakers. En tegelijk aanschaffen is net geld
[ Voor 25% gewijzigd door Bundin op 26-05-2014 10:19 ]
Plus je kan hunten onder je werk, dubbele winstFrolow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:16:
[...]
Ja, maar dan moet je een baantje voor 2 dagen nemenAanmelden, solliciteren, gesprek e.d. en dan na 2 dagen ontslagen worden
En je moet er heen, het is wsl rotwerk terwijl je hier lekker kan GoT'en terwijl je werkt

Idd, ben ik de enige die opgestaan is met een verschrikkelijk stijve rug?RonaldDesigns schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:15:
[...]
*gaat altijd op het puntje van zijn stoel zitten tijdens de hunt*
Zit te denken om een nieuwe tv te halen mits het een goede aanbieding is. Probleem is dat de verzendtijd vaak zo lang is dat de tv pas na het wk binnen is.
https://www.youtube.com/@droommotor
Ach ik ben niet jaloers hur, en aan die BOX heb ik niet zoveel. Het laten verschepen naar Australië kost zoveel dat ik daar alle spullen wel nieuw voor kan kopen.Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:13:
A) Jaloers
C) Hebben geen 100 euro
D) Alle bovenstaande
Lol wie hunten als vervanger voor werk ziet, is dan toch ook wel een beetje een mafkees. Zo'n hunt is er vooral voor de gezelligheid en zo'n box is een leuk en spannend extraatje.
Ik wil er bijna op reageren maar doe het maar nietFrolow schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:17:
[...]
Idd, ben ik de enige die opgestaan is met een verschrikkelijk stijve rug?
Hunt is waardeloos. Boxen zijn praktisch leeg, wát erin zit is meestal niet meer waard dan een pak A4tjes en het kost je dagen tijd. Gewoon niet doen. NIET DOEN. Ga maar gewoon verder werken.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
UhuJT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:19:
Hunt is waardeloos. Boxen zijn praktisch leeg, wát erin zit is meestal niet meer waard dan een pak A4tjes en het kost je dagen tijd. Gewoon niet doen. NIET DOEN. Ga maar gewoon verder werken.
Ja, vooral NIET doen !!!JT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:19:
Dat is waarZane11 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:18:
[...]
Ach ik ben niet jaloers hur, en aan die BOX heb ik niet zoveel. Het laten verschepen naar Australië kost zoveel dat ik daar alle spullen wel nieuw voor kan kopen.Ik snap het best dat de spanning ''leuk'' kan zijn, maar het argument puur voor de winst met woorden als ''rendabel'' en ''investeren'' zie ik als discutabel.
de edit:
A ) Jaloers
C ) Hebben geen 100 euro
D ) Alle bovenstaande
E) Alle bovenstaande
ik heb ook een aantal keer geprobeerd een box te kopen, maar ik ben wel van mening dat het qua aanbieding slecht gesteld is bij ibood. De prijzen zijn nauwelijks veel beter als bij andere acties.
En ik zie bij unboxing videos ook dat de inhoud vaak tegen valt. Tis gewoon goeie marketing, meer niet.
En ik zie bij unboxing videos ook dat de inhoud vaak tegen valt. Tis gewoon goeie marketing, meer niet.
Kijk zo komt mijn grap over E) een beetje beter tot z'n rechtWaah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
[...]
A ) Jaloers
C ) Hebben geen 100 euro
D ) Alle bovenstaande
E) Alle bovenstaande
Er zijn genoeg mensen die daar enkel voor de box zitten te vissen.Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
[...]
Deze aanbieding is voor iedereen die hier mensen proberen te fucken.
Hoop een 100 euro box te kopen bij deze hunt
Hoop een 100 euro box te kopen bij deze hunt
bij de durex van nu denk ik meteen aan South Park. Is dat erg?
Why don't you go across the street and buy some condoms, because we should at least be safe if you're going to FUCK ME, MOM!!!
Why don't you go across the street and buy some condoms, because we should at least be safe if you're going to FUCK ME, MOM!!!
Ik hunt juist met name wel voor de box - niet voor de winst, maar omdat het kanWaah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
[...]
En als er dan iets leuks langs komt voor weinig, wat ik eigenlijk niet nodig heb, dan ligt het zoals veel dingen nu hier stof te vergaren
Ik denk eerder omgekeerd: hoofdzaak is de box, niemand gaat zich scheel kijken voor een ander item.Waah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
[...]
Maar ik wil ook nog:
- sokken
- korting fotoboek
- iets anders per toeval???
Precies. Gewoon niet hunten en zeker niet voor een box.Dennis013 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:21:
ik heb ook een aantal keer geprobeerd een box te kopen, maar ik ben wel van mening dat het qua aanbieding slecht gesteld is bij ibood. De prijzen zijn nauwelijks veel beter als bij andere acties.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
40 condooms is wel heel optimistisch, deze sla ik even over
SSD wil ik ook nog, maar veel te duur voor mijn doel
Tsja, de box is gewoon een kwestie van leuk vinden of niet. Zelf heb ik er absoluut geen zin in om al die rommel te moeten verkopen, op te ruimen en/of uiteindelijk weg te moeten gooien.
Voor mij is het ook echt gericht hunten deze keer. Dit soort sites moeten het eigenlijk hebben van impuls inkopen. Dat past niet bij mij, ik lees me bij deze duurdere dingen altijd in en maak een bewuste keuze waar ik goed over nadenk.
In dit geval van de hunt heb ik dat dus vooraf gedaan: Welke apparatuur wil ik hebben. De Jamo set was er één van. Voor een eventuele versterker en subwoofer heb ik ook een shortlist. Komt ie langs, dan grijp ik hem.
Voor mij is het ook echt gericht hunten deze keer. Dit soort sites moeten het eigenlijk hebben van impuls inkopen. Dat past niet bij mij, ik lees me bij deze duurdere dingen altijd in en maak een bewuste keuze waar ik goed over nadenk.
In dit geval van de hunt heb ik dat dus vooraf gedaan: Welke apparatuur wil ik hebben. De Jamo set was er één van. Voor een eventuele versterker en subwoofer heb ik ook een shortlist. Komt ie langs, dan grijp ik hem.
pricewatch: Samsung 840 EVO 500GB
5 TB voor 200 euro @ Zspirit?
5 TB voor 200 euro @ Zspirit?
[ Voor 12% gewijzigd door Fruitschaal op 26-05-2014 10:26 ]
PSN: Fruitschaaltje
Ja die zou ik ook wel willen.
Nulletje teveel
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
haha oeps, anders kocht ik er ook wel 2 ja
Ze gaan aan de wanden, slaapkamer x2, gang x2 (en dus voor het toilet nog een). Zullen niet vaak aan staan, en uiteraard gaan er wel andere lampjes inalbino71 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:12:
[...]
5 x 100W....
Damn, gewoon 500 Watt aan je plafond. Dan laat je de schijf wel draaien.
Surfin' paradise!
Zie nu pas dat er een Hunt is maar in de producthistory zie ik veel producten die al eerder op ibood zijn geweest voor de zelfde prijs
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
dat is het hele idee? dat ze van hun voorraad afkomen....audiojunk schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:28:
Zie nu pas dat er een Hunt is maar in de producthistory zie ik veel producten die al eerder op ibood zijn geweest voor de zelfde prijs
Eerst condooms en nu een 500g SSD.... Mooie combinatie
Komen er nog weber BBQ's voorbij?
De wijzen komen uit het Oosten!
Hm weet niet wat jij van plan bentRobsta86 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:29:
Eerst condooms en nu een 500g SSD.... Mooie combinatie

Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]