ora et labora
Over die pauze heb ik een dubbel gevoel. Op zich goed, want ik moet toch weer werken morgen en het is altijd lastig naar bed gaan tijdens de hunt.sambalbaj schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:02:
pff, kut ibood.
Nog een dag en dan weer om 1.45u een pauze tot morgenvroeg
Aan de andere kant, mijn beste box ooit heb ik gescoord rond 4 uur 's nachts.
Toen je aan de "Powder" zat zekerPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:04:
[...]
Over die pauze heb ik een dubbel gevoel. Op zich goed, want ik moet toch weer werken morgen en het is altijd lastig naar bed gaan tijdens de hunt.
Aan de andere kant, mijn beste box ooit heb ik gescoord rond 4 uur 's nachts.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Gezien de vorige hunts hadden er al 3 boxen vandaag langs moeten komen. Maar dat hebben ze dus doorbroken plus er is nu nog een dag. Het wordt dus onvoorspelbaar.mrc4nl schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:03:
en was het het wachten waard? ik bedoel: wat is nu de kans dat een box voorbij komt in boxen / minuut
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
PSN: Fruitschaaltje
Verwijderd
En wat voor 1 is dit. Schrijfsnelheid van 10 mb/sec *zucht*Fruitschaal schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:05:
Geheugenkaartjes niet te weinig deze hunt..
Mijn Canon camera slikt alleen maar CF.
[ Voor 20% gewijzigd door Blord op 28-05-2014 00:07 ]
Nee, heb ik niet nodig, ben nou eenmaal een avond / nachtmens.... Lekker chatten hier met o.a. AdmiralSnipe, de jukebox enzo...
Heej daar is de man man man (man) weerAdmiralSnipe schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:05:
Man man man man man, 3e dag, hoe komen ze erop.
Man man man......
Over dat laatste dacht ik ook over jou post.mercapto schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:06:
Ze gaan vannacht alle crap die niet verkocht op een hoop vegen en bedenken hoeveel dozen er morgen de deur uit gaan, ik gok op 5x een doos morgen, vol turtles, sd kaarten en vol automatische prullenbakken
Automatisch in de prullenbak
het zou verboden moeten worden, dat kan echt niet meerAdmiralSnipe schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:05:
Man man man man man, 3e dag, hoe komen ze erop.
ora et labora
KOOP DAN!!
KOOP DAN!!!!!
WANNEER GA JE KOPUUH!!
YouTube: Winkelmanager Jumbo flipt ''KOOP DAN!''AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:07:
WANNEER GA JE DIE F*CKIN" GEHEUGENKAARTJE KOPEN DAN!!!
KOOP DAN!!
KOOP DAN!!!!!
WANNEER GA JE KOPUUH!!
Niet milibit, maar megabyte.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:06:
[...]
En wat voor 1 is dit. Schrijfsnelheid van 10 mb/sec *zucht*
AdmiralSnipe schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:07:
WANNEER GA JE DIE F*CKIN" GEHEUGENKAARTJE KOPEN DAN!!!
KOOP DAN!!
KOOP DAN!!!!!
WANNEER GA JE KOPUUH!!

ora et labora
Als ze nou nog CF kaartjes zouden aanbieden breekt de hel los, klaagt iedereen over dat iBood oude meuk aanbiedtBlord schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:06:
Jammer dat er geen CF kaartjes in aanbiedingen zaten. Het is nu SD wat de klok slaat.
toettoett

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Er zijn adapters voor.Blord schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:06:
Jammer dat er geen CF kaartjes in aanbiedingen zaten. Het is nu SD wat de klok slaat.

Dit dus.. Morgenvroeg maar eens verder hunten... Misschien wel in mijn trainingspak.
Je vergeet een paar: de ssd's, wolle sokken, nog meer lampjes en de stekkers of courseVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:07:
vergeet geen koffers, dubbelwandige glazen, lampen en pannen!
I bad beat my meat by busting my nuts!
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

yes YES YESSS ALLL LEAVE SO I CAN GET MY BOX!!

evil plan is working hehehe
[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 28-05-2014 00:15 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

En dan 3x een hartaanval krijgen zeker...
Het was twee keerAdmiralSnipe schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:14:
[...]
En dan 3x een hartaanval krijgen zeker...
#Yolo
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Het past mij wel maar rekt behoorlijk, 47 hier ook.ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:14:
Stomme sokken, gaat altijd 43-46... Is er niet iets dat in de buurt van 46-47 komt?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Het valt mij op dat jij niets koopt.JT schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:15:
Wat me ook opvalt, dat Adidas pak van daarnet wordt amper verkocht en bij die Sony koptelefoons van rond half 9 ging er misschien 1px van de balk af? Geeft toch wel aan dat er teveel meuk wordt aangeboden/de hunt te lang duurt.
Volgens mijn bronnen 3x, als het 2x is valt het nog wel mee...

46 komt toch redelijk in de buurt van 46. Ik zou het doen!ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:14:
Stomme sokken, gaat altijd 43-46... Is er niet iets dat in de buurt van 46-47 komt?
[ Voor 3% gewijzigd door Visophetdroge op 28-05-2014 00:17 ]
Know your facts; YouTube: Heart Attack Story, Dan Bilzerian, Off The Felt Bonus FeatureAdmiralSnipe schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:16:
[...]
Volgens mijn bronnen 3x, als het 2x is valt het nog wel mee...
Ik heb 1 niet-box gekocht
Ecodan warmtepomp
Punt is met sokken dat 43-46 bij mij niet lekker/mooi/comfortabel zit. Dan moet ik echt combinaties >46 hebben (favo sokken zijn daarom ook 46-48)Visophetdroge schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:16:
[...]
46 komt toch redelijk in de buurt van 46
ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:17:
[...]
Punt is met sokken dat 43-46 bij mij niet lekker/mooi/comfortabel zit. Dan moet ik echt combinaties >46 hebben (favo sokken zijn daarom ook 46-48)
Niet zeiken en gewoon kopen, doe het voor de mede Tweakers!
Dag 3!! : WOW 3 dagen hunt... Wij gaan lekker naar de klote, doe jij met ons mee?
Mensen die ze hebben, zijn ze een beetje comfy? Dus niet 0.1mm dik zodat je tenen er na 3 uur doorheen prikken? Ik haat te dunne sokken....
Ouch dat zal wel pijn doen.
Je hoeft niet, meer kans voor mij op de box.Zandhaas schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:19:
we worden genaaid denk ik. hun quote:
Dag 3!! : WOW 3 dagen hunt... Wij gaan lekker naar de klote, doe jij met ons mee?
3e keer was een longembolie las ik net.
Was ook een mislukt grapje. Ik heb het omgekeerd met kleine en smalle voeten. Ik heb twee maten kleiner nodig, doordat het anders niet prettig zit. Met sokken gaat dat nog, maar schoenen... Daarmee slaag ik pas goed in zuid- of oost-europa.ShitHappens schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:17:
[...]
Punt is met sokken dat 43-46 bij mij niet lekker/mooi/comfortabel zit. Dan moet ik echt combinaties >46 hebben (favo sokken zijn daarom ook 46-48)
Een stuk of 30000Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:21:
Hoeveel mensen zouden er nu zitten wachten op zo'n box? Ik vraag me dat echt af.
Alleen wij twee.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:21:
Hoeveel mensen zouden er nu zitten wachten op zo'n box? Ik vraag me dat echt af.
Blord schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:21:
Waar zijn de tijden toen de producten voorbij vlogen. Je had niet eens de tijd om de omschrijving door te lezen.

Ik lig, telt dat ook?Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:21:
toettoett
Ahhhh, die goeie ouwe tijd.... toen de lucht nog schoon was en sex nog vies....Blord schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:21:
Waar zijn de tijden toen de producten voorbij vlogen. Je had niet eens de tijd om de omschrijving door te lezen.
Hoe oud ben jij dan? Toen de lucht nog schoon wasPowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:22:
[...]
Ahhhh, die goeie ouwe tijd.... toen de lucht nog schoon was en sex nog vies....
273.... (in hondenjaren, dat dan weer wel)Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:23:
[...]
Hoe oud ben jij dan? Toen de lucht nog schoon was
Box ouwePowder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:22:
[...]
Ahhhh, die goeie ouwe tijd.... toen de lucht nog schoon was en sex nog vies....

Grote hond of kleine hond?Powder Toastman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:24:
[...]
273.... (in hondenjaren, dat dan weer wel)

PSN: Finally_Chris
Life is simple, make choices, don't look back...
Moederborden uit 1838
edit: Mhao
[ Voor 9% gewijzigd door Fruitschaal op 28-05-2014 00:28 ]
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
SSTTT Tweakers willen dit kopencoptician schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:28:
Geweldig, een socket 1155 moederbord van 120 euro... Daar zitten we op te wachten...

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 28-05-2014 00:31 ]
pls change rules for zlatan
ora et labora
kom er net vandaan en heb geen reed gemistFamous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:33:
Ik moet zo naar mijn vriendin toe.. Beter schiet die box op...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Dan heb je toch al een doos?Famous schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:33:
Ik moet zo naar mijn vriendin toe.. Beter schiet die box op...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Was je met de auto? Of bedoel je kont? In dat gevalt is het met een "t"!
Mijne is nog aan het werk, eventjes wacht nog.. Probeerde het al af te zeggen maar mevrouw wilde wat

Soms is een andere ook fijn
tussen ons
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]