Famous schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:11:
[...]
Wat is ananas in het Engels? Ananas of Annanas?
FOUT! Het is Pineapple
YouTube: Ananas
Jeej candygrabberr!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Must. haz. this.Quad schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:11:
Jeej candygrabberr!!
Hij blijft gewoon heel leuk
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
*Famous doet credits opeisen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Mooi voor op m'n bureau op t werk.. Nu eten collega's binnen no-time m'n snoeppot leeg.
dan staan ze de hele dag aan je bureau te rammelen, wat heb je liever?Pinjataaa schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:13:
Mooi voor op m'n bureau op t werk.. Nu eten collega's binnen no-time m'n snoeppot leeg.
Ananas verloren.
Beschrijving:
<----- Daar dus
Beschrijving:
- Geel Jasje
- Groene pet
<----- Daar dus
PSN: Fruitschaaltje
Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:15:
Ananas verloren.
Beschrijving:Laatst gezien:
- Geel Jasje
- Groene pet
<----- Daar dus

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sorry famous
eigen plaatje waarbij je denkt.. WTF?
http://www.break.com/pict...hungry-for-apples-2614214
koopt iemand nog een tomtom als het ook op tel kan. Wel degelijk ding trouwens.
Zo de hele dag gewerkt en geen box langs gekomen
Mooi dat ik geen vrij heb genomen, nu de hele avond/nacht wachten

Good guessing!nanoChip schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:17:
Zo de hele dag gewerkt en geen box langs gekomenMooi dat ik geen vrij heb genomen, nu de hele avond/nacht wachten
Koop ondertussen even een TomTOm
Met lifetime maps updates is het grootste nadeel dat je kaartupdates moet kopen wel verdwenen. Moet zeggen dat Maps wel grote sprongen maakt, maar TomTom's zijn nog steeds wel nette apparaten eigenlijkDusche schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:16:
koopt iemand nog een tomtom als het ook op tel kan. Wel degelijk ding trouwens.
Yeah anderhalf uur weg geweest om naar de media markt te gaan en geen box gemist
grappig dat de plaatjes verschillend zijn van die tomtom. welk model is het nou dan?
allemaalFunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:19:
grappig dat de plaatjes verschillend zijn van die tomtom. welk model is het nou dan?
you sir, are the biggest dusche in the universe
Mijn vrouw zweert bij een standalone navigatie-apparaat ipv een smartphone-app en onze huidige TomTom is inmiddels antiek, dus maar even een nieuwe gescoord
|| Vierkant voor Wiskunde ||
DANKUUUUFunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:20:
you sir, are the biggest dusche in the universe
Edit: die stond vorige week nog voor Groupon ( zelfde prijs)
[ Voor 78% gewijzigd door Fruitschaal op 27-05-2014 20:23 ]
Deze bril heb ik al, en t is een aanrader
Haalt het niet bij de ray-ban's die ik heb liggen, maar desondanks draag ik hem het meest
Really? Kopen?TFDev schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:23:
Deze bril heb ik al, en t is een aanraderHaalt het niet bij de ray-ban's die ik heb liggen, maar desondanks draag ik hem het meest
Bedankt he, nu heb ik hem ook moeten bestellenTFDev schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:23:
Deze bril heb ik al, en t is een aanraderHaalt het niet bij de ray-ban's die ik heb liggen, maar desondanks draag ik hem het meest
Life is simple, make choices, don't look back...
Nu heel Tweakers ermee gaat lopen, ga ik hem niet meer bestellenLittle Bear schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:26:
[...]
Bedankt he, nu heb ik hem ook moeten bestellen
-
off-topic: je icoontje is niet meer up-to-date. Ik mis iets!
Don't follow the trend, set itEdd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:26:
[...]
Nu heel Tweakers ermee gaat lopen, ga ik hem niet meer bestellen
Scheelt iig dat ik nagenoeg geen IRL tweakers ken
Je mag er een ananas in foto-shoppen! Be my guestTweakersOnly schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:27:
[...]
off-topic: je icoontje is niet meer up-to-date. Ik mis iets!
Als het aan mij ligt wel. Laatst bij de flash-sales wilde ik nog 2 modellen bij bestellen, t was dat ik t op t werk zag, en toen ik thuis was er niet meer aan dacht
Game of Thrones
Damn you.. Ik had er niet eens 1 nodig .TFDev schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:23:
beetje laat... maar als je gepolariseerde glazen hebt gehad in een zonnebril... wil je niet anders meer
heb zelf ook van polaroid welke niet verkleuren... echt master!
Waarschijnlijk is het de versie waarbij je reclame op je scherm en lockscherm krijgt. Verder ook geen toegang tot app store.Dusche schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:29:
is die Kindle trouwens iets?
Wellicht zijn er jailbrakes om hem wel fijn te krijgen
ohh dan laat maar, is toch al wegPWM schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:30:
[...]
Waarschijnlijk is het de versie waarbij je reclame op je scherm en lockscherm krijgt. Verder ook geen toegang tot app store.
Op XDA is nog niets te krijgen voor dit modelPWM schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:30:
[...]
Waarschijnlijk is het de versie waarbij je reclame op je scherm en lockscherm krijgt. Verder ook geen toegang tot app store.
* PsychoMantis_NL houdt het bij zijn SerengetiWaah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:30:
beetje laat... maar als je gepolariseerde glazen hebt gehad in een zonnebril... wil je niet anders meerheb zelf ook van polaroid welke niet verkleuren... echt master!
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
€310 duurder.. En ik ben zo onhandig dat ik wel eens op m'n zonnebril ga staan. Maar wel een mooi ding !!PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:34:
[...]
* PsychoMantis_NL houdt het bij zijn Serengeti
Is deze backpack goed voor lange wandellingen?
Ghehe daarom doe ik dat ding altijd meteen weer in z'n doosjePinjataaa schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:35:
[...]
€310 duurder.. En ik ben zo onhandig dat ik wel eens op m'n zonnebril ga staan. Maar wel een mooi ding !!
nee, of je moet al gaan wandelen op je laptop.Ghostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:36:
Is deze backpack goed voor lange wandellingen?
Verwijderd
Ik weet hoe je je voelt. Ik ga er regelmatig op zitten, of als ie op de bijrijdersstoel ligt dat ik mijn tas er op gooi...Pinjataaa schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:35:
[...]
€310 duurder.. En ik ben zo onhandig dat ik wel eens op m'n zonnebril ga staan. Maar wel een mooi ding !!
*zucht* ik zie het weer, de trend is overgeslagen op alleen maar absurde antwoorden
Same here, al van alles gehad polaroid, rayban, armani, CK, maar de serengeti is echt geniaal, nooit meer iets anders.PsychoMantis_NL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:34:
[...]
* PsychoMantis_NL houdt het bij zijn Serengeti
En heel gek maar opeens ga je nooit meer op e zonnebril zitten en dat komt omdat je hem nooit meer wil afzetten ws.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wat moet het tegen het einde van dag 3 dan wel niet voor niveau worden.....Ghostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:37:
*zucht* ik zie het weer, de trend is overgeslagen op alleen maar absurde antwoorden
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
nee sorry moet je even kijken bij meer info, voor waterpockets, materiaal enzo, ik heb zelf een wenger en vind ze wel lekker dragenGhostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:37:
Pff, ik had me mentaal voorbereid dat dit de laatste dag zou zijn.. Dus de planning was om nu alle crap te delen.charops schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:38:
[...]
Wat moet het tegen het einde van dag 3 dan wel niet voor niveau worden.....
-- idd. Ik besloot het niet aan te schaffen toen ik nergens iets over een waterbestendige gedeelte las.Dusche schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:39:
[...]
nee sorry moet je even kijken bij meer info, voor waterpockets, materiaal enzo, ik heb zelf een wenger en vind ze wel lekker dragen
Uuuh, radio-fail? Iemand?
Mja ben sowieso wel voorzichtig op m'n spullen maar inderdaad, een zonnebril van 300+ ben je net iets zuiniger op als op die van 15,- van de Xenos, en als je inderdaad eenmaal de kwaliteit van de glazen verkiest boven het merk van je montuur dan kom je toch al snel bij zo iets uitFlagg schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:38:
[...]
Same here, al van alles gehad polaroid, rayban, armani, CK, maar de serengeti is echt geniaal, nooit meer iets anders.
En heel gek maar opeens ga je nooit meer op e zonnebril zitten en dat komt omdat je hem nooit meer wil afzetten ws.

AU..Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:41:
Uuuh, radio-fail? Iemand?

Zijn deze lampen een aanrader? Iemand? Niet dimbaar he?
edi;
Te laat, weg...
edi;
Te laat, weg...
[ Voor 19% gewijzigd door TFDev op 27-05-2014 20:42 ]
Deze kussens zijn inderdaad niet dimbaar.
RadioYes=stoomboot van sinterklaas.
Zitten ook synthetische vezels in, als je erop gaat liggen voelt het alsof je zweeft, zo zacht is dit materiaal.
Je kunt het echter ook snuiven, wat ongeveer hetzelfde gevoel teweegbrengt.
Je kunt het echter ook snuiven, wat ongeveer hetzelfde gevoel teweegbrengt.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Zo dekbed besteld. Tot nu toe enige aankoop nog tijdens de hunt...
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
zou een grap zijn als je een box hebt en er zitten kussens en lampen in xD.
Edit; THE INTIMIDATOR.
Edit; THE INTIMIDATOR.
[ Voor 14% gewijzigd door Dusche op 27-05-2014 20:47 ]
Fijn dekbed, heb ik de vorige hunt gekocht.BaZnGaNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:46:
Echt slim, een aluminium koffer voor een lantaarn.
Niet dus.
Niet dus.
Was er niet iemand die een box had besteld en een zaklamp als bevestiging kreeg.... lijkt me nu een mooi moment om het omgekeerde te bereiken.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Dekbed??BaZnGaNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:46:
Ow crap, de hele reden dat ik de hunt tot nu toe heb gevolgd, was om een nieuw dekbed te scoren. Ik ga me nooit weer douchen tijdens een hunt

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Lees ik net de mail.. Dag 3 erbij lol. Wordt me inderdaad een niveau aan het eind v/d dag
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
AmateurFiresphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:48:
[...]
Dekbed??
Ow crap, de hele reden dat ik de hunt tot nu toe heb gevolgd, was om een nieuw dekbed te scoren. Ik ga me nooit weer douchen tijdens een hunt![]()
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit dekbed komt echt heel vaak op iBood, dus geen paniekFiresphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:48:
[...]
Dekbed??
Ow crap, de hele reden dat ik de hunt tot nu toe heb gevolgd, was om een nieuw dekbed te scoren. Ik ga me nooit weer douchen tijdens een hunt![]()
Daarom dacht ik laat ik ze ff van hun voorraad helpen.. Mij is geleerd GELD moet ROLLEN... (Mits je het ook kan gebruiken.Pinjataaa schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:49:
[...]
Dit dekbed komt echt heel vaak op iBood, dus geen paniek
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Nou, ik ga me nu douchen, misschien krijg je een 2e kans, en anders een boxFiresphere schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:48:
[...]
Dekbed??
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
de buren gaan wel gek worden van alle pakjes die ze de komende tijd voor mij gaan aannemen vrees ik...
En ik maar zonnebrillen kopen. Had verdorie beter een paraplu kunnen kopen..BaZnGaNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:50:
[...]
Daarom dacht ik laat ik ze ff van hun voorraad helpen.. Mij is geleerd GELD moet ROLLEN... (Mits je het ook kan gebruiken.)
Rollend geld kun je altijd gebruiken. Het is complexer om te spelen dan knikkerenBaZnGaNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:50:
[...]
Daarom dacht ik laat ik ze ff van hun voorraad helpen.. Mij is geleerd GELD moet ROLLEN... (Mits je het ook kan gebruiken.)
zo, ze hebben echt veel van die sd kaartjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Ghostier op 27-05-2014 20:52 ]
die SD kaart komen ze echt niet vanaf he....
We worden er helemaal kapot mee gegooid..FunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:52:
die SD kaart komen ze echt niet vanaf he....
Gisteren was vanaf 20.00 ook dikke prut. Grote kans dat het vandaag weer zo gaat als ze morgen nog een dag willen doen.SvL88 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:55:
De hele hunt gaat ook erg traag deze keer
Mja zolang de slips, sokken, thermometers en lolly's nog niet (terug) komen ben ik nog wel van de partij
Probeer al die rommel maar eens kwijt te rakenjip_86 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:56:
[...]
Gisteren was vanaf 20.00 ook dikke prut. Grote kans dat het vandaag weer zo gaat als ze morgen nog een dag willen doen.
Gisteren was er wel om 1900 en rond 2200 een boxjip_86 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:56:
[...]
Gisteren was vanaf 20.00 ook dikke prut. Grote kans dat het vandaag weer zo gaat als ze morgen nog een dag willen doen.
Even voor de scripters een boxje
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Lol, je merkt wel direct dat Ibood langzamer wordt wanneer er een artikel met 'Box' online komt.. De site haperde direct..
PS: Waarom is het hier ineens zo stil?
PS: Waarom is het hier ineens zo stil?
Niemand die de aaipad in de lucht wil gooien?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]