~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
En de hunt daarvoor waren er een stuk of 7.oerbrood schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:02:
Ik denk niet dat er nog een box komt, er zijn nu 4 boxen al voorbij gekomen, en in februari waren er ook in totaal 4. Bron: producthistory.eu
Conclusie: alles kan.
Volgens mij was de 3 box een retry van de 2 deoerbrood schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:02:
Ik denk niet dat er nog een box komt, er zijn nu 4 boxen al voorbij gekomen, en in februari waren er ook in totaal 4. Bron: producthistory.eu
Vroegâh kwamen en nog wel eens 12 boxen in één dagAdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:03:
[...]
En de hunt daarvoor waren er een stuk of 7.
Conclusie: alles kan.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
dat was ikEdd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:54:
Ok.. Wiens script triggert er op box en heeft nu een koelbox?

Beter zetten ze de server in een koelbox, dat ding raakt aardig snel oververhit aan al die foutmeldingen te zien.jip_86 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:04:
[...]
Ze stoppen nu af en toe boxen in koelboxen zodat de server niet elke keer plat gaat
Je zou er maar in de buurt wonen en verrast worden met het beste van het beste
Je heb heel weinig goede deals, als ze er zijn moet je al uitgezocht hebben welke tv je bv wil hebben, anders is de tijd te kort om op kopen te drukken.
Heel veel kleine deals die met de verzendkosten op een paar euro uitkomen.
Je heb ook nog is veel van die producten die je echt niet wil hebben.
Zou de klandisie al afnemen ?
Dit idee heb ik er ook van.caanova1984 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:11:
Vraag me toch echt af hoeveel van die troep ze verkopen bij een hunt.
Je heb heel weinig goede deals, als ze er zijn moet je al uitgezocht hebben welke tv je bv wil hebben, anders is de tijd te kort om op kopen te drukken.
Dat is juist de kracht van Ibood, IMPULSAANKOPEN!caanova1984 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:11:
Vraag me toch echt af hoeveel van die troep ze verkopen bij een hunt.
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Denk dat er iemand van iBOOD gewoon met de percentagebalk kan spelen, om zo de druk op te voeren

De originele prijs is nog meer bizar. Topkoks misschien
Verwijderd
Wij hebben er eentje van €700 staan. Maar dat is wel flink wat groter en uitgebreider als dit..
Dan leg ik beter wat kolen in mijn ovenKrilo_89 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:15:
[...]
De originele prijs is nog meer bizar. Topkoks misschien
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
wat maak je erop klaar? soep?Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:15:
[...]
Wij hebben er eentje van €700 staan. Maar dat is wel flink wat groter en uitgebreider als dit..

Daar ook eens spammn

Ze hadden vorig jaar wel veel doosjes hoor

Was je in het magazijn?Valandin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:16:
[...]
Ze hadden vorig jaar wel veel doosjes hoor
[afbeelding]
Of stokbroodjes ?
Levendige stijd tussen forum en irc
Je kan de order cancellen...cfeijt schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:14:
[...]
Dat is juist de kracht van Ibood, IMPULSAANKOPEN!
Heb best wel wat gekocht maar kleine dingen. Ik dachtdat ze misschien de verzendkosten als hun marges hebben en dat de rest de deal is van de leverancier ?
Oh jah en de adviesprijs is eigenlijk ook het bedonderen van je klanten
[ Voor 10% gewijzigd door NLKornolio op 27-05-2014 19:20 ]
Ik net. Wil al lang zo'n kamado en kon ze nergens onder de EUR600 vinden, dit was wel een redelijke deal. Die adviesprijs slaat nergens op, dat dan weer wel.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
Snel rennen nu danjohn2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:21:
Ik hoop dat er voor 19:50 nog een box komt, om 20:00 is de supermarkt dicht en heb nog geen boodschappen gedaan.
Niet nodig! Je kan ook nog steeds bestellenjohn2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:21:
Ik hoop dat er voor 19:50 nog een box komt, om 20:00 is de supermarkt dicht en heb nog geen boodschappen gedaan.
PSN: bryanlost
Wat is er zo speciaal aan dat ding dan, dat je daar 600,- voor uit wilt geven (of ja, eigenlijk niet dus maar je snapt mefranssie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:20:
[...]
Ik net. Wil al lang zo'n kamado en kon ze nergens onder de EUR600 vinden, dit was wel een redelijke deal. Die adviesprijs slaat nergens op, dat dan weer wel.
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Life is simple, make choices, don't look back...
wil je er video bij, dat we met vlagen stoicijns naar dat beeldscherm aan het staren zijn ?Waah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:24:
best grappig... we zijn tweakers, maar communiceren nog op iets ouds als een forum en IRC.... damn
Dat veranderd wel binnenkort hoor. We konden gewoon nog niet iets beters universeels gebruiken.Waah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:24:
best grappig... we zijn tweakers, maar communiceren nog op iets ouds als een forum en IRC.... damn
Maar de '3d' en VR/AR werelden zijn aan het groeien, dus ik denk dat er best wel over 2 jaar of iets meer VR-zones zijn die goed genoeg zijn voor tweakers om te gaan hangen met z'n allen.
Virtual reality werelden on their way!Waah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:24:
een landschap, met allemaal bureau's en pc's in een rij waar, iedereen F5 aan het drukken is.Ghostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:26:
[...]
Dat veranderd wel binnenkort hoor. We konden gewoon nog niet iets beters universeels gebruiken.
Maar de '3d' en VR/AR werelden zijn aan het groeien, dus ik denk dat er best wel over 2 jaar of iets meer VR-zones zijn die goed genoeg zijn voor tweakers om te gaan hangen met z'n allen.
Gezien de hoeveelheid nerds zullen ze wel allemaal een avatar van een lekker wijf nemenGhostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:26:
[...]
Dat veranderd wel binnenkort hoor. We konden gewoon nog niet iets beters universeels gebruiken.
Rijen met lekker wijven die steeds tegen de tafelpoot je weet wel, om de pagina's te refreshen
Wat leuke stem vervormingen, reclame van tennis en die scheids schiet me te binnen, tijdens F5 drukkenGhostier schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:29:
@Caanova & Funfair dat kunnen we best wel combineren.
Rijen met lekker wijven die steeds tegen de tafelpoot je weet wel, om de pagina's te refreshen
[ Voor 22% gewijzigd door NLKornolio op 27-05-2014 19:36 ]
ShitHappensShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:32:
dafuq mijn Chrome plugin triggerde op de bloeddrukmeterErgste is, dat ik precies deze al heb/

edit
+ weg is ie.
[ Voor 21% gewijzigd door Ghostier op 27-05-2014 19:37 ]
Kan beter er na!!Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:34:
Na die bloeddruk meter komt de box natuurlijk.. kan niet missen..
"Be brave, don't shave"
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
JaNightw1ng schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:38:
Die ging eng snel...
Cons:::BB4E
kan je zo deze thermometer bij gebruiken!ShitHappens schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:32:
dafuq mijn Chrome plugin triggerde op de bloeddrukmeterErgste is, dat ik precies deze al heb/
doe mij zo'n plugin
PSN: Fruitschaaltje
(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻
Haha want ja alleen vrouw kan die dingen gebruiken ?wuswug schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:40:
toch wel veel vrouwen die de Iboodhunt in de gaten houden
kunnen ze niks aan doen.... ze weten niet eens wat het isHertog6 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:40:
[...]
Haha want ja alleen vrouw kan die dingen gebruiken ?
mja, de vrouw kan wel beide uiteindes tegelijk insteken....Hertog6 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:40:
[...]
Haha want ja alleen vrouw kan die dingen gebruiken ?
Verwijderd
ROFL..Fruitschaal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:39:
Was dat seksspeeltje refurbished?
"Voor speel plezier samen"
Ik wil echt niet weten waar je die dan moet steken
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:41:
[...]
ROFL..
Cons:::BB4E
Ik kan me daar wel een voorstelling van maken... Google maar eens op "pegging"Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:41:
[...]
ROFL..
je kan ook plezier hebben, door een ander plezier te LATEN hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:41:
[...]
ROFL..

"In Nederland is de term `pegging`, in tegenstelling tot de Verenigde Staten, niet wijdverbreid"
leuke woordkeuze

Bwahah lekker voor je, heb ze allemaal opgekocht.AFT0570 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:43:
Is niet zo moeilijkene uiteinde gaat in de vagina, andere uiteinde ligt op de clitoris. Ding is zo ontworpen dat de penis er nog bij in past, is echt een aanrader!
Helaas net te laat
Ik wil ook nog aan me trekken komen hoAFT0570 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:43:
Is niet zo moeilijkene uiteinde gaat in de vagina, andere uiteinde ligt op de clitoris. Ding is zo ontworpen dat de penis er nog bij in past, is echt een aanrader!
Helaas net te laat
Verwijderd
Ah een user!FunFair schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:43:
gasten, dat ding gaat niet in de anus, maar langs de penis en over de venusheuvel
Je snapt dat je nu alle teleurgestelde kopers in je PM-box gaat krijgen met de vraag of ze er eentje mogen overnemen hè?AdmiralSnipe schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:44:
[...]
Bwahah lekker voor je, heb ze allemaal opgekocht.
wie koopt die schermen zo snel? lezen mensen geen reviews van te voren?

Toys will still be toysRaaa010 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:
O god sins wanneer hebben nerds verstand van sex toys![]()
RTFMRaaa010 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:
-
zolang er technische data op staat (GHZ, RPM) zullen nerds snel geinteresseerd zijn..........Raaa010 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:
Hmmm, maar even PM uitzetten dan.AFT0570 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 19:45:
[...]
Je snapt dat je nu alle teleurgestelde kopers in je PM-box gaat krijgen met de vraag of ze er eentje mogen overnemen hè?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]