Ryzen 5800X3D + 32GB GSKILL @3600 op X570 Aorus Pro + FE 3090 + ASUS ROG OLED PG32UCDM
[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 26-05-2014 16:28 ]
@ Samsung EVO 840 250GB
"Per enveloppost (kleine, lichte zendingen) € 2,95"
Mag hopen dat die dingen dan aankomen.
[ Voor 33% gewijzigd door Source90 op 26-05-2014 16:29 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Be brave, don't shave"
Sokken... GG ik ga roken.
[ Voor 40% gewijzigd door garriej op 26-05-2014 16:30 ]
Daarbuiten groeit het naar 43-46.
PSN: Fruitschaaltje
Vorige keer de maatje groter besteld, zijn prima!
⏩ PVOutput☀️
Lopen ze trouwens lekker zacht in het begin?Quad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:30:
[...]
Vorige keer de maatje groter besteld, zijn prima!
Klinkt raar maar ik heb vaak sokken van Boss, en die lopen echt als een wolkje in het begin, vooral bij je hiel

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
idd.. niet goed genoeg zulke sokkenFruitschaal schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:30:
Niet 100% katoen..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ze zitten wel zacht om je voeten ja, niets mis mee!Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:32:
[...]
Lopen ze trouwens lekker zacht in het begin?
Klinkt raar maar ik heb vaak sokken van Boss, en die lopen echt als een wolkje in het begin, vooral bij je hiel
⏩ PVOutput☀️
Exactement monsieur..spartacusNLD schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:33:
[...]
idd.. niet goed genoeg zulke sokken
[afbeelding]

Dan hoop ik dat de grotere versie straks nog voorbij komt!Quad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:34:
[...]
Ze zitten wel zacht om je voeten ja, niets mis mee!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[ Voor 33% gewijzigd door ulTimaS op 26-05-2014 16:36 ]
Volgens het plaatje is het 43-46.Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:35:
[...]
Dan hoop ik dat de grotere versie straks nog voorbij komt!
2TB nuulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:36:
Alweer dat ding?!?!? of was die net 1TB?
nu 2tb ipv 1ulTimaS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:36:
Alweer dat ding?!?!? of was die net 1TB?
la vache qui rit monsieur
Maareh, ervaringen?
[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 26-05-2014 16:40 ]
Surfin' paradise!
"ga weg ik moet sokken kopen!"Snappie88 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:40:
Kutjebef.... Wilde dus eigenlijk wel zo'n set sokken hebbenmaar kwam net een collega binnen
Maareh, ervaringen?
De klus prutser kan hier prima mee aan de gang.FlyEragon schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:44:
Is de Makita set een beetje goed voor de gemiddelde klus prutser ?
Cached maar eerste wat ik vond is dat ze hem daar voor 15 pound verkochten.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Voor zo af en toe een klus in huis is het best goed te doen, voor zwaarder dagelijks gebruik zou ik het niet aanraden.matroosoft schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:47:
Zijn er ook niet-prutsers die ervaring hebben met dit setje?
hehe, ik ben zooo blij met mn tweede scherm op t werkzakkenjongen schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:47:
zzz hele dag alleen maar op die doos aan het wachten
"Be brave, don't shave"
Daar zit dan ook vaak het verschil, veel gebruik of even een schilderijtje ophangen.Scorpio861 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:49:
[...]
Voor zo af en toe een klus in huis is het best goed te doen, voor zwaarder dagelijks gebruik zou ik het niet aanraden.
Haha inderdaad, ik loop stage heb speciaal mijn laptop meegenomen voor vandaag:Tiestor schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:49:
[...]
hehe, ik ben zooo blij met mn tweede scherm op t werk
"waarom staat je macbook vol met aanbiedingen?"
" oh er zijn allemaal aanbiedingen vandaag op deze site om de zoveel tijd een nieuwe"
"en die wil jij kopen"
" misschien"
" weer typisch iets voor jouw dit"
Weet niet of ik dat als compliment moet zien.
Uit die reactie blijkt dat je een beetje raar bent. In hun ogen, maar daar is niks mis mee, misschien zelfs wel een goed iets.Zspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:51:
[...]
Haha inderdaad, ik loop stage heb speciaal mijn laptop meegenomen voor vandaag:
" oh er zijn allemaal aanbiedingen vandaag op deze site om de zoveel tijd een nieuwe"
"en die wil jij kopen"
" misschien"
Hahaha, mooi! Eerste keer dat ik dit aan had staan duurde het niet heel lang voordat er een man of 5 om mn bureau heen stondZspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:51:
[...]
"en die wil jij kopen"
" misschien"
"Be brave, don't shave"
Ik zou nooit mn laptop meenemen naar stage voor de hunt, het internet daar is zo brak (terwijl alles wat ik doe internet vereist lol) -_- Kan ik nog beter op mijn mobiel hunten zegmaar. Alhoewel, laptop mee en dan wifi hotspot van mobiel maken kan dan weer wel..Zspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:51:
[...]
eigenlijk verlaat moederdagcadeau.
⏩ PVOutput☀️
Let op wat een emoticon met die zin kan doen:Quad schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:55:
Mesjes besteld, cadeautje voor mn ma. ^^
eigenlijk verlaat moederdagcadeau.
Mesjes besteld, cadeautje voor mn ma.
Rofl! Maar je hebt gelijk!garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:55:
[...]
Let op wat een emoticon met die zin kan doen:
Mesjes besteld, cadeautje voor mn ma.
"Be brave, don't shave"
Maar dan mis je de Box die er nu aan komtgarriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:57:
Tijd om af te gaan sluiten en op naar huis, het was gezellig mensjes.
Tot vanavond?garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:57:
Tijd om af te gaan sluiten en op naar huis, het was gezellig mensjes.
"Be brave, don't shave"
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
klopt, maar wat doe je eraan. even gaspedaal intrappen ben ik met 20 min thuis.
Je eten gaat zoveel beter smaken wanneer je een rood koksmes gebruiktEvaluationCopy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:59:
Altijd al een rood koksmes willen hebben. Ik weet zeker dat mijn vrouw ze nog fantastisch gaat vinden ook
Das 14 minuten te laatgarriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:59:
[...]
Haha en dat vinden ze nog goed ook? Prive zaken tijdens werk / stageZspirit schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:51:
[...]
"en die wil jij kopen"
" misschien"
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Over op de telefoon?garriej schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:59:
[...]
Zie de headline al voor me morgen:
"Ernstig autoongeluk, bestuurder verloor controle over de auto nadat hij een doos probeerde te kopen tijdens het rijden"
Haha, maar dan wel heel trots eruit stappen "Ik heb hem!"Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:06:
[...]
Zie de headline al voor me morgen:
"Ernstig autoongeluk, bestuurder verloor controle over de auto nadat hij een doos probeerde te kopen tijdens het rijden"
en dan op je scherm als je uit je wrak stapt, 'Betaling niet geslaagd'Bron schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:06:
[...]
lolDouble-X-L schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:08:
[...]
en dan op je scherm als je uit je wrak stapt, 'Betaling niet geslaagd'

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
remboursLlewy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:11:
Wat is nou de snelste manier van betalen?
PostduifieLlewy schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:11:
Wat is nou de snelste manier van betalen?
Nee zo beleeft men de deaf experience
Congratz, via Twitter zie ik.DennusB schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:15:
Ik win net gewoon een gratis pizza van 1dagskoopjesDat is wel heel cool haha
⏩ PVOutput☀️
Jep, klopt
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 26-05-2014 17:21 ]
Heb ik ook, het is altijd wel goedkoper, maar het is vaak net mijn merk niet, het formaat van een product is niet goed etc. Maar het is natuurlijk ook lastig om voor iedereen een gepersonaliseerde aanbieding te makenjip_86 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:20:
Hmm, zag hem uiteindelijk voor 500 bij hificorner.nl. Zag er wel uit als een goede deal opzich. Alleen jammer dat hij dan net weer uitverkocht is (en ergens gaat het me ook wel ver om voor zo'n aankoop op kopen te rammen)
Hier een nette prijs van €399. http://www.correct.nl/artikel.php?ARTNR=481889jip_86 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:20:
Hmm, zag hem uiteindelijk voor 500 bij hificorner.nl. Zag er wel uit als een goede deal opzich. Alleen jammer dat hij dan net weer uitverkocht is (en ergens gaat het me ook wel ver om voor zo'n aankoop op kopen te rammen)
[ Voor 88% gewijzigd door matroosoft op 26-05-2014 17:28 ]
weinig keukenmeuk e.d
I bad beat my meat by busting my nuts!
HTPC's zijn leuker, maar voor de gewone consument is dit nog steeds een van de betere oplossingen. Plus dat dit een van de betere merken mediaspelers is imo.
"Be brave, don't shave"
Alleen een beetje klein..
[ Voor 45% gewijzigd door Tiestor op 26-05-2014 17:33 ]
"Be brave, don't shave"
Opzich ben ik wel een klein beetje aan het rondkijken om te vervangen, mijn receiver is namelijk echt nog uit het pre-HDMI tijdperkNotSoSteady schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:22:
[...]
Heb ik ook, het is altijd wel goedkoper, maar het is vaak net mijn merk niet, het formaat van een product is niet goed etc. Maar het is natuurlijk ook lastig om voor iedereen een gepersonaliseerde aanbieding te maken.
Ik laat mezelf wel uit.
"Be brave, don't shave"
Ik heb me de afgelopen 17 uur bezig gehouden met het maken van een "night mode" aka zwarte versie van 1DK.nl
Wellicht wel handig voor de mensen die vanavond/vanacht tot in de late uurtjes doorgaan met hunten
http://userstyles.org/sty...pjes-ibood-hunt-nightmode

[ Voor 7% gewijzigd door Ryber op 26-05-2014 17:37 ]
Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG
Where is my ANY key
Zeker niet verkeerd, MultEQ XT instapper, das veel en geinig voor weiniggeldermalsen schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:53:
Net impulsief een denon avr x1000 gekocht is dat wat?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen V&A, ook geen bedekte toespelingen als "DM me maar" of andere manieren om V&A in het topic te bedrijven.~~~[/html]