[WK2014] Groep H (Belgie, Algerije, Rusland, Zuid-Korea)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 12.046 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

En een goed teken voor de rest van de wedstrijd denk/hoop ik :Y

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:46

Fiber

Beaches are for storming.

Is het wedstrijdbeeld opeens omgedraaid...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-09 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fiber schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:18:
Nueh, beetje te laat en ze gaan langzaam tijdrekken.

Oh 4-1.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:41
Fiber schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:18:
Schijn bedriegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Over en sluiten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nou, ondanks het matige begin is het een zeer vermakelijk potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

SinergyX schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:18:
[...]

Nueh, Algerije scoort nu namelijk de 4-1 :P
Fixed that for you :Y)

Absoluut een vermakelijke pot overigens, zeker na Rusland-België :P

[ Voor 16% gewijzigd door Migrator op 22-06-2014 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
RoD schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:19:
Nou, ondanks het matige begin is het een zeer vermakelijk potje :)
Inderdaad, echt een heerlijke wedstrijd om naar te kijken vergeleken bij België - Rusland. Dat was gewoon pure marteling. Ik ben dan ook, net als die supporter, halverwege in slaap gevallen.

Jammer dat teams als België het dan toch weer op één of andere manier voor mekaar krijgen om door te gaan. Hoop echt dat ze snel uitgeschakeld worden, want ik geniet op dit moment meer van ploegen als Algerije en Costa Rica, puur qua inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:08

Quad

Doof

Doelpunt nummer zes! :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:21
Rusland Algerije wordt leuke pot :-)
Denk dat Algerije wel doorkomt, leuk weer eens een ander team

Verbaas me echt over de inzet en bezieling van sommige teams, zo groot. (Gaat Nederland het nog moeilijk mee krijgen, off topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:29:
Jammer dat teams als België het dan toch weer op één of andere manier voor mekaar krijgen om door te gaan. Hoop echt dat ze snel uitgeschakeld worden, want ik geniet op dit moment meer van ploegen als Algerije en Costa Rica, puur qua inzet.
Met Costa Rica ben ik het eens maar Algerije? Heb je hun vorige match gezien? Zij waren net de reden dat België -Algerije een saaie match was met hun anti-voetbal en dan klaag jij over België maar zijn zij wel te genieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Harribo schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:30:

Verbaas me echt over de inzet en bezieling van sommige teams, zo groot.
Tja, die kleine landjes gaan een wedstrijd in met de instelling "we hebben toch niks te verliezen" dus die zijn gebrand en geven alles, terwijl de grote landen arrogant en traag spelen. Zo van "dat varkentje wassen we wel even". Maar je ziet het, Spanje eruit, Italië eruit, Engeland eruit, dus ja..

Ook de wissels steeds, steeds een jong ventje erin voor een oude vedette en dat jonge ventje is natuurlijk gebrand om te spelen dus die vreet het gras op en scoort vaak ook (Depay en Origi bijvoorbeeld). Ik vind dat prachtig! Het is gewoon over met dat tikkie-takkie voetbal, het gaat nu puur om inzet, en dan krijg je dit soort wedstrijd. Is toch een genot om naar te kijken? 90 minuten lang gas geven! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:12
Italie eruit? Doen nog gewoon mee.

[ Voor 44% gewijzigd door Untouchablezz20 op 22-06-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Ik hoop het! Uruguay zal gebrand zijn en Suarez is in topvorm, dus ik hoop dat ze ze eruit knikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 04:01

Clush

Do as I say...

Vnze schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:36:
[...]

Met Costa Rica ben ik het eens maar Algerije? Heb je hun vorige match gezien? Zij waren net de reden dat België -Algerije een saaie match was met hun anti-voetbal en dan klaag jij over België maar zijn zij wel te genieten?
Een verdedigende tactiek is geen antivoetbal. België - Algerije was ook helemaal niet zo saai. Wel matig voetbal van beide kanten, maar saai zou ik niet zeggen.

Antivoetbal is wat Griekenland doet: de wedstrijd compleet om zeep helpen door elke 5 seconden te gaan liggen of een overtreding te maken, continu tijd te rekken en dat soort dingen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Het punt is: niemand wil tegen België spelen.

Iedereen loopt te zeiken dat België geen sprankelend voetbal brengt en blablabla. Het feit is: je moet geen sprankelend voetbal spelen om resultaten te behalen. En dat is wat België nu doet: resultaten behalen.

België heeft sinds 2012 geen enkele wedstrijd met inzet verloren. Is het voetbal goed? Nee, soms zelfs heel slecht. Ik herinner mij bvb ook de kwalificatiematch tegen Servië in Servië. België deed niet mee in de eerste helft. Het eerste half uur hadden we 3-0 moeten achterstaan. Maar nee, we scoren die 0-1 tegen het wedstrijdverloop in. Servië zakt fysiek en mentaal in en we winnen 0-3.

Omgekeerd gaat het dan een week later thuis in België tegen Servië. België moet het spel maken en ik bemerk dat het dan moeilijker gaat. Net zoals op dit WK. België is een jonge ploeg die nog veel ervaring moet opdoen. En we hebben geen wereldspits zoals Robben of Van Persie, dus scoren is heel moeilijk. Ik zie België nooit een doelpunt maken vanuit de opbouw. Altijd vanuit de counter: de omschakeling verdedigen -> aanvallen. Zo winnen we ook van Servië thuis met 2-1, maar veel moeizamer dan op verplaatsing.

Nu, de laatste wedstrijd tegen Rusland ook. Vanwaar komt onze goal? De omschakeling verdediging -> aanval met de dodelijke efficiëntie van een Hazard.

En meer is ook niet nodig. Wie wil er tegen België spelen? Niemand!

Ik denk zelfs dat België geen schrik moet hebben om in de 1/8ste finale tegen Duitsland te komen. De Duitsers zullen favoriet zijn, zeker na deze matchen van België op het WK. Maar pas op: wij zijn dan pas het gevaarlijkst.

Ook fysiek is België meer dan paraat. Ik zie dit WK al veel spelers na een half uur met krampen op de grasmat liggen. De spelers van België zijn fysiek meer dan paraat. Zeker in de rechtstreekse uitschakeling: een wedstrijd van 120 minuten. Daar draaien spelers zoals Van Buyten (wat een fysiek op zijn 36 jaar), De Bruyne, Hazard en Witsel hun handen niet voor om. Ik durf stellen dat België fysiek het sterkste team van het ganse WK heeft.

Ik eindig met de vraag: hoe win je van België? Niemand weet het antwoord. De manier van spelen van Algerije of Rusland al zeker niet. Maar als het spel moet maken ook niet: vraag het maar aan Kroatië.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

DarthDavy schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:11:
[...]

Ik eindig met de vraag: hoe win je van België? Niemand weet het antwoord...
Behalve Louis van Gaal. Die weet namelijk alles en kan ook alles... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

@DarthDavy: We moeten nu niet doen alsof Belgie zo'n wereld elftal heeft. Het is toch vooral veelal gokken op een bevlieging van Hazard. Als een tegenstander hem kan neutraliseren zijn er vrij weinig alternatieven.

PS: Nederland is sinds kort ook een counter ploeg hoorde ik vanavond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
chim0 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 22:29:
[...]
want ik geniet op dit moment meer van ploegen als Algerije en Costa Rica, puur qua inzet.
_O- 8)7
Door de hele wedstrijd tegen België in hun eigen 16 meter te staan omdat ze 1 domme penalty hadden gescoord.

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 23-06-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Kompany is echt een topverdediger.
http://gfycat.com/GrayWarmheartedIndianjackal

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 22:49

Hironshy

Orooo!!!

@DarthDavy

Belgie wint 2 wedstrijden van Algerije en Rusland. En dan praten over winnen van Duitsland. Natuurlijk kan alles gebeuren maar je doet alsof Belgie 1 van de topfavoriet is.

Landen die er wel 2-3 kunnen scoren tegen Belgie zijn het zwaarst. Want dan moet belgie de game gaan maken om te scoren zonder echt top spitsen te hebben. Maar goed we zullen het zien in de playoffs, tegen sterke landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Ik eindig met de vraag: hoe win je van België? Niemand weet het antwoord.
Ik weet het! Ahum ... door een keer meer te scoren dan België :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Het punt is: niemand wil tegen België spelen..
Ik wil met Nederland best tegen België spelen. Dankzij Robben en Van Persie is de angst andersom groter.

Je bent België toch wel aan het overschatten nu. Tegen Duitsland ga je er echt van af, dat is wel een verschilletje met Algerije en Rusland. Achtste finale ga je waarschijnlijk overleven, want je ontloopt Duitsland, maar daarna is het denk ik snel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En meer is ook niet nodig. Wie wil er tegen België spelen? Niemand!
Ik denk dat als je de 15 overige landen die doorgaan een lijstje vraagt met top-3 landen waar ze wel tegen zouden willen spelen in de 1/8 finales, Belgie in alle lijstjes staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 13:40
Ik heb nog geen enkel land gezien waarvan ik denk, daartegen maken we geen kans.
Vergeet niet dat, hoe verder we komen, hoe minder we zelf het spel hoeven te maken, en net dan zijn we op ons sterkst. Ik zie geen reden waarom we bijvoorbeeld niet van Duitsland zouden kunnen winnen. Die verdediging is ook allesbehalve solide gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 22:38
Wilibrord schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:20:
Ik heb nog geen enkel land gezien waarvan ik denk, daartegen maken we geen kans.
Vergeet niet dat, hoe verder we komen, hoe minder we zelf het spel hoeven te maken, en net dan zijn we op ons sterkst. Ik zie geen reden waarom we bijvoorbeeld niet van Duitsland zouden kunnen winnen. Die verdediging is ook allesbehalve solide gebleken.
Daar werden gaten gevonden door een Ghana die er 200% voor ging, sorry, maar als Belg zijnde, zie ik "ons" dit niet doen op die manier...

Mijns inziens moet er veel vlotter gespeeld worden om kans te maken tegen een land als Duitsland, Hazard gaf al aan dat hij zichzelf slechts 20% als score gaf voor 3/4 van de wedstrijd tegen Rusland.

In de groepen moeten we klaar zijn om met meer snelheid (en vertrouwen) te spelen, ik vermoed dat we vanaf dan een ander België gaan zien. We zijn eigenlijk met weinig fysieke inspanningen geplaatst, de wedstrijden volgen vrij snel op elkaar, ik denk dat het te zwaar gaat worden voor bepaalde teams.
We gaan vanavond misschien al iets meer zien met mogelijk 4 wissels in onze basis.

[ Voor 14% gewijzigd door BlackShadow op 26-06-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Niku schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:55:
[...]

Ik wil met Nederland best tegen België spelen. Dankzij Robben en Van Persie is de angst andersom groter.

Je bent België toch wel aan het overschatten nu.

[knip]
Ik weet niet of je het weet, maar laatste keer dat NL won van België was in 1997. Van de zes wedstrijden daarop, won NL dus geen enkel duel. Vier draws en twee maal winst voor BE. En op papier (yes, I know) zouden we nu de beste lichting sinds jaren moeten hebbebn, terwijl dat bij jullie net andersom is.

Ik zou dus niet zó zeker zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Ach, Nederland heeft ook voor eerst van Australie gewonnen dit toernooi.

Maar Belgie zal het nog heel erg zwaar tegen VS of Duitsland krijgen in de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Ben ik ook wel heel zeker van. Benieuwd naar Januzaj/Origi icm met Hazard. Misschien dat dit een heel ander beeld schept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Ik eindig met de vraag: hoe win je van België? Niemand weet het antwoord. De manier van spelen van Algerije of Rusland al zeker niet. Maar als het spel moet maken ook niet: vraag het maar aan Kroatië.
En tegen welke echte grote landen heeft België nou gespeeld de afgelopen twee jaar? Paar vriendschappelijke gelijkspelen tegen een in opbouw zijnd Frankrijk zijn de grootste palmares. Voor de rest stuk voor stuk doorsneekwalificatiewedstrijden.

Ik zie Mexico zondag als een veel lastiger horde voor Nederland dan België. Voorlopig heeft Belgié dit toenooi nog niet laten zien de ervaring, routine, souplesse of scherpte te hebben om echt ver te komen op dit WK, en die oefenpot van vanavond gaat daar weinig aan veranderen.

Vooralsnog zie ik België eruit gaan tegen Argentinië in de kwartfinale als ze echt getest worden, maar ik hoop op een derby der lage landen in de halve finale. Als België die bereikt door Messi en Co weg te zetten heb ik echt respect voor ze, maar tot die tijd moeten ze het maar eens laten zien.

Ik heb het idee dat een hoop mensen, en niet alleen in België, dit team groter maken dan het is omdat het zonder enige twijfel het best Belgische team van de afgelopen 20 jaar is. Dat maakt het niet automatisch tot titelkandidaat. Nederland is dat vooralsnog ook niet, ik blijf landen als Duitsland en Brazilië hoger inschatten en Argentinië als het van de pot komt ook. Zelfs Frankrijk is beter dan de beide nederlanden ;)
Ik weet niet of je het weet, maar laatste keer dat NL won van België was in 1997. Van de zes wedstrijden daarop, won NL dus geen enkel duel. Vier draws en twee maal winst voor BE. En op papier (yes, I know) zouden we nu de beste lichting sinds jaren moeten hebbebn, terwijl dat bij jullie net andersom is.
Hm, indekken met statistieken ;) Nederland heeft al wat trends gebroken dit WK, dus pas maar op :P

Uiteindelijk gaat het erom wat je op de dag laat zien en daar is Nederland op moment toch echt wel beter bezig dan België. Vooraf was het allemaal 3x verliezen maar de waarheid is dat Nederland gewoon 3x wint en op twee dubieuze pingels na weinig weggeeft en er tien inschiet. België loopt tegen twee vrij matige teams een stuk stroever tot nu toe.

[ Voor 20% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-06-2014 10:46 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:28
Coltrui schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:36:
[...]

Ik zou dus niet zó zeker zijn ;)
Met je eens Belg, oja er was ook nog een 5-5 haha.

Nee die Belgen weten als geen anders hoe ze een counterend Holland moeten pakken, zeg maar ze weten vast een "Hiddinkje" tegen ons te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Vooraf wist iedereen al dat dit de zwakste poule is. België is daar met het heel veel geluk doorheen gekomen, maar dat zegt dus nog niets over de werkelijke kracht van het team. In de 8ste finales waarschijnlijk ook weer een van de zwakst overgebleven tegenstanders. Met alleen gelukkige lotingen word je geen wereldkampioen, het is echt nog maar de vraag of België op kan tegen landen van het kaliber Spanje, Duitsland, Brazilië, Argentinië. De vraag is ook nog of België in het toernooi groeit zoals we dat wel van andere landen verwachten.

Dat niemand tegen België wil spelen is niet waar. Van de huidige ploegen in de 8ste finale schat ik alleen Nigeria en Zwitserland (plus de nummers 2 uit poules G en H) zwakker in op basis van de prestaties tot nu toe. Ik zeg niet dat Nederland zo maar van België wint, maar ik heb toch veel liever België als tegenstander dan clubs uit het bovenstaande rijtje. Ploegen als Chili, Mexico en Costa Rica spelen ook indrukwekkend.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Belgie is eigenlijk niet in te schatten op dit moment. Die kleine overwinningen tegen Rusland & Algerije doen denken aan Nederland in 2010, ook qua het ietwat zakelijke/saaie voetbal.
Het wordt voor Belgie een testcase als ze tegen Duitsland moeten, maar ook tegen de mentaliteit en "ehrgeiz" van de VS zal een serieuze testcase zijn om te kijken hoever Belgie nu echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:58
ph4ge schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:21:
Vooraf wist iedereen al dat dit de zwakste poule is. België is daar met het heel veel geluk doorheen gekomen, maar dat zegt dus nog niets over de werkelijke kracht van het team. In de 8ste finales waarschijnlijk ook weer een van de zwakst overgebleven tegenstanders. Met alleen gelukkige lotingen word je geen wereldkampioen, het is echt nog maar de vraag of België op kan tegen landen van het kaliber Spanje, Duitsland, Brazilië, Argentinië. De vraag is ook nog of België in het toernooi groeit zoals we dat wel van andere landen verwachten.

Dat niemand tegen België wil spelen is niet waar. Van de huidige ploegen in de 8ste finale schat ik alleen Nigeria en Zwitserland (plus de nummers 2 uit poules G en H) zwakker in op basis van de prestaties tot nu toe. Ik zeg niet dat Nederland zo maar van België wint, maar ik heb toch veel liever België als tegenstander dan clubs uit het bovenstaande rijtje. Ploegen als Chili, Mexico en Costa Rica spelen ook indrukwekkend.
Ze hoeven al niet bang te zijn dat ze Spanje tegen komen ;-)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Ik ben het niet eens dat we "veel geluk" gehad hebben. Ik ben het er mee eens dat we slecht tot heel slecht gespeeld hebben, maar ook dat in beide matchen er op basis van de match geen enkele andere uitkomst was dan een winst van ons. Hakken comfortabel over de sloot, imho.

Slechte voorronde, goede knockouts? Of gewoon nooit echt uit de startblokken raken? Wie zal het zeggen. We zullen zien in ronde 2. Tegen de VS geef ik ons een goede kans, tegen Portugal zeker, tegen Ghana ook wel. Alleen als de VS nu ineens een WOIItje doen en Duitsland verslaan, dan wordt het een heroische match, maar dan vrees ik een onverdiend verlies om naast Brazilië 2002 en Duitsland 1994 te zetten in onze hall of broken dreams.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

horizon1978 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:37:
Belgie is eigenlijk niet in te schatten op dit moment. Die kleine overwinningen tegen Rusland & Algerije doen denken aan Nederland in 2010, ook qua het ietwat zakelijke/saaie voetbal.
Het wordt voor Belgie een testcase als ze tegen Duitsland moeten, maar ook tegen de mentaliteit en "ehrgeiz" van de VS zal een serieuze testcase zijn om te kijken hoever Belgie nu echt is.
Ben ik het mee eens. Hetzelfde met Nederland eigenlijk. Beide teams moeten zich bewijzen in de achtste finale's ook al heeft Belgie nog een kans tegen Zuid-Korea om ECHT indruk te maken. (ook al is dat het zwakste land van de poel ... als er maar gelijkgespeeld word of met 1 - 0 gewonnen zegt dat toch veel over Belgie)

Dus de achste finale's ... dat moeten Nederland en Belgie zich bewijzen. Ik denk dat de kans dat een van de twee landen uitgeschakeld word op 50% zit. Maar overleven beide teams de 8ste finale's met indrukwekkend voetbal dan zullen de verwachtigen nog nooit zo hoog zijn geweest. Belgie dus tegen de USA en dat moet te doen zijn ook al zal het echt niet gemakkelijk zijn. De USA heeft elk toernooi een beter team. En Nederland tegen Mexico dat voor een Zuid-Amerikaans publiek speelt. Dat word echt een hele moeilijke wedstrijd. Maar we kunnen het! Hopelijk zijn de voetbalgoden ons dit toernooi goed gezind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Opstelling voor vanavond:

Doel: Courtois
Verdediging: Vanden Borre, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen
Middenveld: Fellaini, Defour, Dembélé
Aanval: Mertens, Mirallas, Januzaj

Genoeg animo voor een wedstrijdtopic?

[ Voor 10% gewijzigd door BlackShadow op 26-06-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Hele vreemde beslissing van Wilmots. Heeft niet geleerd van Oranje in 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat België nodig heeft is gewoon een dikke overwinning en zeer goede match welke vertrouwen geeft naar de volgende ronde, dan hebben ze kans op overleven en succes.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Dr. Strangelove schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:24:
Hele vreemde beslissing van Wilmots. Heeft niet geleerd van Oranje in 2008.
Ook niet van België-Saudi-Arabië in '94.
http://sporza.be/cm/sporz...26_Van_Himst_Saudi-Arabie

We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Wat is er dan zo heel vreemd aan z'n beslissingen? Nemen jullie wel rekening met gele kaarten en eventuele blessures & even wat meer uitrusten ;)
Daarnaast zou ik veel van deze spelers niet slechter of beter noemen ..

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Quad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:29:
Wat België nodig heeft is gewoon een dikke overwinning en zeer goede match welke vertrouwen geeft naar de volgende ronde, dan hebben ze kans op overleven en succes.
Helemaal eens, maar dat kan je beter met je basiself doen dan je halve bank.
SmokingCrop schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:36:
Wat is er dan zo heel vreemd aan z'n beslissingen? Nemen jullie wel rekening met gele kaarten en eventuele blessures & even wat meer uitrusten ;)
Daarnaast zou ik veel van deze spelers niet slechter of beter noemen ..
Meer routine, ervaring en vertrouwen opdoen, elementen die België behoorlijk mist. Die lui in de basis zitten nu op de bank, leuk als je subs een goede trainingspot neerzetten tegen een al uitgespeeld Zuid-Korea maar wat heb je daaraan? Ik had die ploeg van de eerste twee wedstrijden gewoon laten spelen.

[ Voor 47% gewijzigd door Dr. Strangelove op 26-06-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
http://sporza.be/cm/sporz...625_RD_Wilmots_Zuid_Korea

Zuid-Korea lijkt slechts een tussendoortje voor de Belgen op weg naar de achtste finales, maar de bondscoach wil per se een scenario zoals in 1994 vermijden. "Dat wil ik geen tweede keer meemaken."

"Ons toernooi duurt hopelijk nog lang, dus ik moet ervoor zorgen dat iedereen fris blijft", zegt Wilmots. "Maar aan de andere kant is het belangrijk om matchritme te behouden. Ik wil niet rekenen en het wordt zeker geen B-team. Die term haat ik."

[ Voor 75% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Ja idd, zijn uitleg is dat de kwaliteit van de bank even hoog is als het basiselftal, waardoor er dus geen sprake is van een B elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dr. Strangelove schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:37:
[...]

Helemaal eens, maar dat kan je beter met je basiself doen dan je halve bank.
Je kan ook met gedeelte bank beginnen en 3 basisspelers laten invallen, omgekeerde van Nederlands succes dus, het gevoel creëren dat het hele team mee doet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Hark Van Buyten die de verdediging gaat leiden tegen wendbare meter vijftigjes. Ik hou mijn hart vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:40:
[...]

Je kan ook met gedeelte bank beginnen en 3 basisspelers laten invallen, omgekeerde van Nederlands succes dus, het gevoel creëren dat het hele team mee doet.
Ik snap niet zo goed wat je hier bedoelt?

Ik hoop inderdaad dat het een flitsende overwinning voor de Belgen wordt.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bij Nederland brengen de bankzitters succes met hun invalbeurten, zie Depay en Fer. België moet dan even omgekeerde doen met de basisspelers, die laten invallen en de overwinning bezorgen. Teamspirit terug dat ze het allemaal samen doen en knallen die hap.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hoop dat de Belgen er een teringzooi van bakken, en naar de andere tak van de pot gaan, tegen Dld. Hoeven wij alleen maar tegen Argentinie op weg naar finale, en als het meezit gaat Arg. er voor de halve finale uit. Muuaahahahaaaaa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:49:
Bij Nederland brengen de bankzitters succes met hun invalbeurten, zie Depay en Fer. België moet dan even omgekeerde doen met de basisspelers, die laten invallen en de overwinning bezorgen. Teamspirit terug dat ze het allemaal samen doen en knallen die hap.
Mertens & Fellaini deden het echter wel als invallers tegen Algerije ;)
Origi was ook als invaller die scoorde tegen Rusland

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Beter laat dan nooit:
Modbreak:[WK2014] Groep H: Zuid-Korea - Belgie

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Mooie goal van Rusland, uit het niets. Rusland dus nu op 2.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:49

Herman

FP ProMod
Beetje een harde wedstrijd. Algerije krijgt nu wel goede kansen!

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Was net pingel voor algerije die slimani werd en shirt 3n broek getrokken. Belach3lijk dat scheids dit niet zag of als hij wel zag geen pingel gaf...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Pfff, Groep H had beter Groep G(aap) of Groep G(eeuw) kunnen zijn. Met afstand de minste kwaliteit van dit WK. Belgie hoeft niet en kan het spel niet maken, de rest kan gewoon niet.

Zelfs de Grieken brachten meer naar dit WK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hopelijk gaat Rusland er in de tweede helft alsnog aan. Maar voor de rest is het slappe hap, in beide wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:49

Herman

FP ProMod
Wow 1-1

Ik zou het toch wel een grote verrassing vinden als Algerije zich voor de 2e ronde plaatst :)

[ Voor 87% gewijzigd door Herman op 26-06-2014 23:22 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Terechte 1-1. En die twee gele kaarten voor de Russen zeer terecht ook. Wat een laffe manier van verdedigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Daar zal Zuid Korea niet blij mee zijn. Die zie ik met een mazzeltje nog wel winnen van de Belgen. Die zijn echt zwak vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Jammer dat er met een laserpen werd geschenen. Wel respect voor Algerije, die gaan straks gewoon naar de tweede ronde. Dat hele land staat op zijn kop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Poetin zal niet blij zijn als het zo blijft. Enkeltje Siberië voor de spelers...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Enkeltje Oekraïne eerder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als Nederland het niet redt zou Rusland-USA als finale wel leuk zijn.
Dan moet Rusland wel gaan scoren nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Duitsland - Algerije.... de wraak van Gijon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Algerije gaat niet ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Soldaatje schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:26:
Als Nederland het niet redt zou Rusland-USA als finale wel leuk zijn.
Dan moet Rusland wel gaan scoren nu.
Dat lijkt me echt heel onwaarschijnlijk. Het zijn beide ploegen van erg laag niveau. Rusland heeft overigens iets meer voetbal in de ploeg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
P.O. Box schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:29:
Duitsland - Algerije.... de wraak van Gijon :)
dat gaat er komen ook, ja ik ben wat dat betreft bijgelovig, en denk dat Algerije beetje met de hulp vd Goden spelen, a.s. maandagavond.

Leuk trouwens, dat er mensen de straat op zijn gegaan in Frankrijk, bedoel had verder nog niks gehoord dat er ergens ter wereld mensen gek werden, zoals bijv wel in 1994 S-Arabië.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.