I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 21:55 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat lijkt me ook leuk.SmokingCrop schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:55:
Hopelijk brengen ze eens wat mooi voetbal, het is een vrij andere ploeg die op het veld staat vandaag.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou bedankt!
Belgen met een zeer aanvallende opstelling en matige verdediging. Ik zeg: doelpuntenkermis!
Zal je zien dat het 0-0 blijft.
DanielWW2 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:55:
Dus België speelt grotendeels met de reservebank. Kijken of er nu iets gebeurd wat naar mijn mening het zwakste team op dit WK is...

Wat zijn de ploegen die er van verliezen dan wel niet!
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 21:58 ]
En dan vraag je je af waarom Nederlanders zo graag grappen maken over België. Maak het ons dan niet zo makkelijk.
Oke, ben klaar, voor nu.
Niet waardig voor een WK en kijk eens aan.SmokingCrop schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:58:
[...]
![]()
Wat zijn de ploegen die er van verliezen dan wel niet!
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-06-2014 22:02 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aan de kant van België gaat dat al mis. Mirallas is toch miral-jas en niet mirral-las
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waarom geeft Vertonghen die vrije traps eigenlijk? Heb hem nog nooit een deftige zien geven
[ Voor 30% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 22:19 ]
Lijkt wel of ik naar het NL elftal kijk van 2 jaar geleden, zit nauwelijks ballen en tempo naar voren in. Balletje breed, keer naar voren welke weer tikkie terug gaat etc.
⏩ PVOutput☀️
Met een beetje nadeel vliegt er een 1, zoals met alle goals van België tot nu toe
This too shall pass
⏩ PVOutput☀️
This too shall pass

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 22:25 ]

⏩ PVOutput☀️
Wut, serieus? Den Bele?Joosie200 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:25:
Dus.. zo zie je gewoon dat Zuid-Korea nog eerder scoort
Den Bele ligt te kermen
Dembélé.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Nope, volg met de eredivisie alleen mijn eigen team: PECQuad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:29:
Speler die bij AZ en Ajax heeft gevoetbald, en nog niet kent?
dutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:29:
Hoor je ook wat ik ook als Nederlander hoor bij "Vertongen"?!

+

??
⏩ PVOutput☀️
This too shall pass
Daar lijkt het inderdaad wel op.Baggeraar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:32:
geen kompany, geen verdedinging.
/mierenneukerij.
⏩ PVOutput☀️
Close enough, origineel is het wel
Ik zat met aan "verdom me" te denken:+
Geen spits, geen aanvalBaggeraar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:32:
geen kompany, geen verdedinging.
[ Voor 24% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 22:37 ]
This too shall pass
This too shall pass
Maar wel veel actie.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Defourgerre22 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:39:
En de presentator zit ook mis met de namen hoor: mertens tegen de mat. Het was Dufour.
This too shall pass
⏩ PVOutput☀️
This too shall pass
⏩ PVOutput☀️
This too shall pass
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 26-06-2014 22:47 ]
[ Voor 5% gewijzigd door gerre22 op 26-06-2014 22:47 ]
This too shall pass
Dus pakt hij nu rood.
Misschien wel mooie kans voor de belgen om eens onder zware druk te komen met een man minder.
Eens kijken wat ze brengen in helft 2.
★ What does that mean? ★
Wat Mirallas al niet direct is denk ik.dutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:52:
Die vleugel spitsen zijn leuk voor de snelle cijfers en voorzetten, maar je moet iemand in het midden hebben die ze er in schiet.
Niks. Zijn al groepswinnaar en eenmaal rood is wel genoeg schade voor een wedstrijd. België wil niet meer, Korea kan niet meer... ik zou naar de andere wedstrijd overschakelen. Niet dat die zo spannend is, overigens, maar ik denk dat dat wél gaat veranderen in de tweede helft.MrMonkE schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:48:
Eens kijken wat ze brengen in helft 2.
Toch erg armoedig hoor, tegen dit zwakke Korea. Welgeteld 1 kans, en die dan ook nog eens kansloos gemist. Zoals gezegd, ik verwacht deze wedstrijd geen verbetering.
... not as I do.
Nee, die staat normaal rechts mid/buiten dacht ik.
Koppen wordt wat lastig met die lengte.
... not as I do.
This too shall pass
Zie wilmots hem er nog afhalen nu....gerre22 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:14:
Ik ben positief verrast van Januzaj
Allez wissels. Komop goals nu!
You said. Hij leest mee.
⏩ PVOutput☀️
Als we winnen of gelijk spelen, zien we Duitsland pas in de finale, goede deal voor mijKain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:17:
Ja Belgie zal dit wel winnen of een gelijkspel maar daarna de USA en dan Duitsland. Ik denk niet dat het team dat aan kan. We hebben wel een goede keeper ...
Allez wissels. Komop goals nu!
[ Voor 22% gewijzigd door nFo op 26-06-2014 23:21 ]
Pfft, we missen toch echt een goeie coach... Onbegrijpelijk dat Alderweirelt al 2 matchen de voorkeur krijgt op Vandenborre.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
Als je tegen Korea gelijk speelt ga je de finale niet halenBlackShadow schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:18:
[...]
Als we winnen of gelijk spelen, zien we Duitsland pas in de finale, goede deal voor mij
Dit topic is gesloten.