daarom netdutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:20:
[...]
Als je tegen Korea gelijk speelt ga je de finale niet halen
Zien we ze nooit
daarom netdutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:20:
[...]
Als je tegen Korea gelijk speelt ga je de finale niet halen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 23:24 ]
Er zijn al 2 wissels geweest...gerre22 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:24:
Hazard en Witsel aan het warmlopen?
[ Voor 40% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:26 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Neuh, iemand een gokje?Baggeraar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:26:
dus kan er nog 1x gewisseld worden.
hoeft het dan al geweten zijn wie het gaat worden?
De 11de man...Baggeraar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:26:
dus kan er nog 1x gewisseld worden.
hoeft het dan al geweten zijn wie het gaat worden?
Komt best sneu over dit.Kain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:25:
Elke keer als ik de baard van van den borre in beeld zie hoor ik deze jingle:
[video]
⏩ PVOutput☀️
Nog één als het zo doorgaat.Kain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:28:
Hoeveel wedstrijden van Belgie is deze relevant?
[afbeelding]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:31 ]
Als ze dat dan maar niet tegen "ons" doenKain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:31:
Maar kun je je voorstellen als ze tegen de USA 0 - 0 houden tot de 85ste minuut en dan eventjes er eentje inkopen en vervolgens hetzelfde tegen Duitsland doen ... dat zou wat zijn zeg ....
Of ze verliezen deze nog eventjes en dan moeten ze meteen tegen Duitsland.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 50% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:35 ]
aan wie zijn kant sta jij eigenlijk?gambieter schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:32:
Die Koreanen proberen de bal het doel in te lopen. Schiet toch eens een keer...
Soms wil je toch gewoon dat er iets gebeurd. Zelfs als je liever hebt dat de ander wint.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
[ Voor 45% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 23:36 ]
⏩ PVOutput☀️
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy
The thing about Korea is they always try and walk it in.gambieter schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:32:
Die Koreanen proberen de bal het doel in te lopen. Schiet toch eens een keer...
... not as I do.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van Gaal doet even voor:-Klimaks- schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:36:
Een back over de middenlijn, gaat Wilmots daar wel voor juichen?
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 28% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:40 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 42% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 23:38 ]
Tsssj dit moet geheim blijvenKain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:38:
Ik denk dat al die Belgische spelers gewoon een binnenpretje hebben.
Misschien is het een hele geniepige tactiek om alle komende tegenstanders te doen denken dat Belgie gewoon wat geluk heeft terwijl ze eigenlijk het beste team van het WK hebben maar het opzettelijk niet willen laten zien.
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
En jij bent toevallig Belg?Kain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:38:
Misschien is het een hele geniepige tactiek om alle komende tegenstanders te doen denken dat Belgie gewoon wat geluk heeft terwijl ze eigenlijk het beste team van het WK hebben maar het opzettelijk niet willen laten zien.
Zit in het DNA van de vorige generatie, en daar plukken ze dan een coach uit, vind het nog altijd jammer dat Advocaat vertrokken is.gambieter schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:38:
Onverdiend, maar ze tellen wel. Maar dit Belgie valt zwaar tegen en kan zelf geen spel maken.
In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Ik heb het ook al vaak gedacht, zeker van Hazard (hele match tegen Rusland niets en dan opeens 2 flitsen).
[ Voor 93% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:43 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 61% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:45 ]
Kain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:41:
In ieder geval ik kijk de wedstrijd nu met mijn liedje op de achtergrond. Vele beter zo
Iedereen:
Een Belgische Amerikaan die zie je al van verren staan,
een Belgische Amerikaan die zie je al van verren staan,
;;;;;;;;;
[ Voor 75% gewijzigd door nFo op 26-06-2014 23:46 ]
Heeft er in elk geval iemand een leuke avond in het stadion daar.Kain_niaK schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:38:
... not as I do.
Hey als ik beide liedjes door elkaar speel krijg ik die waarvan ik niet weet wat het is maar wel aangenamer is om naar te kijken dan het Belgische elftal ....
[ Voor 79% gewijzigd door SmokingCrop op 26-06-2014 23:49 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:51 ]
Verwijderd
Tijdrekken heeft geen zin als die tijd er gewoon bijgeteld gaat wordenBaggeraar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:51:
tijdrekken 1e klasse.
[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 26-06-2014 23:52 ]
wait wut? heb je het nu over Vandenborre?Baggeraar schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:51:
tijdrekken 1e klasse.
[strike]zijnde?[/strike]dutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:52:
Hoogtepunt van de wedstrijd, was niet op het beeld
[ Voor 13% gewijzigd door Baggeraar op 26-06-2014 23:53 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Gaat eind van de rit enkel om winst, sim-pel. Veel plezier tegen US en Argentiniëgerre22 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:53:
Voila, binnen en wederom niet zeker of het wel echt verdiend is. (Dat gezegd als zelf Belg zijnde)
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 26-06-2014 23:56 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
... not as I do.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Maar vermits de Belgen de hele wedstrijd aan het aardappelschillen waren wel relevant!dutchgio schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:52:
Hoogtepunt van de wedstrijd, was niet op het veld
[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 27-06-2014 00:03 ]
Maar U bent geen Belg.Quad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:58:
Ik ook niet, dus.?
Dat bericht kwam bij mij ook als en mokerslag binnenQuad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:59:
Morgen voor het eerst geen WK wedstrijd 's avonds.. #FWP
Courtois wint jupiler league bij Genk, wint bij atletico de uefa supercup, spaanse beker & spaanse league + heeft hij de laatste 2 jaar op rij de trofee voor minste tegendoelpunten in Spanje..Quad schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:58:
Ik ook niet, dus.?
Jup, maar goed heb een bruiloft, kan even de emotie van mij af drinken.dutchgio schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:01:
[...]
Dat bericht kwam bij mij ook als en mokerslag binnen
Nope, zie HK -> GKMT.SmokingCrop schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:02:
[...]
Courtois wint jupiler league bij Genk, wint bij atletico de uefa supercup, spaanse beker & spaanse league + heeft hij de laatste 2 jaar op rij de trofee voor minste tegendoelpunten in Spanje..
Denk niet dat jij zoiets bereikt hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 27-06-2014 00:04 ]
⏩ PVOutput☀️
en moeten we weten wat die afkortingen zijn?Quad schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:03:
Nope, zie HK -> GKMT.
Maar je mist het sarcasme een beetje.![]()
[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 27-06-2014 00:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq