I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vond het een zeer leuke wedstrijd, de Duitsers minder.
Muller als nummer 9 werkt gewoon niet.
Bij elke pass zie je gewoon dat de verdedigers van Ghana puur op de bal letten en niet op Muller maar hier weet hij geen gebruik van te maken. Hij blijft gewoon meelopen met de verdedigers.
Dat klopt, de verdediging liep niet goed en de eindpas was slecht etc.tweaker2010 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:00:
Duitsland speelde gisteren als team ook minder, Muller kan het ook niet in zijn eentje.
Maar toch is Muller geen nummer 9, een echte 9 zou denk ik toch al een verschil uitmaken. Ja tegen Portugal ging het goed maar tegen Ghana zag je toch weer dat hij niet op de plek hoort te staan.
Bij Duitsland hebben ze veel goede middenvelders maar dat zijn niet echt spelers die veel goals maken, dus een echte nummer 9 zou dan denk ik wel lekker zijn, al helemaal als je zo wilt spelen.
Het is dan wel lekker dat Muller in het centrum 2 tot 3 Ghanezen bezig hield maar als de spelers eromheen daar niets mee doen dan heb je er niets aan.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 22-06-2014 18:22 ]
Dat gecombineer werkt wel, maar voor de goal moet het gewoon boem pats zijn en niet nog meer gecombineer. Bij Duitsland hebben ze spelers die vanuit de 16 dodelijk kunnen zijn: Schweinsteiger, Klose, Kroos en Götze.
Tegen Portugal zat het wel weer tegen, maar gister kwam Ghana in een 3 vs 2 moment en dat speelde zij niet uit, dat zegt ook wel genoeg hoor. Ze konden 1-3 voorkomen tegen Duitsland en maken daar vervolgens geen gebruik van, eigenlijk wel erg sneu..
Duitsland had overigens gewoon moeten winnen, ze speelden meer tegen zichzelf met dat gerommel in de 16. Hopelijk pakken ze zich tegen USA weer op!
[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 22-06-2014 23:09 ]
Sorry van die gifjes jongens, voortaan hyperlinks naar de html5 video van gfycat.
[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 22-06-2014 23:59 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Blijkbaar hebben ze de meeste kaarten gekocht van alle (buitenlandse) landen en meeste bezoekers op waarschijnlijk Argentinie die er met de auto, etc. naartoe konden ...
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 23-06-2014 00:02 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 23-06-2014 00:03 ]
Ben benieuwd wat Ronaldo kan laten zien en of ie echt fit is. De temperatuur zal ook wel een rol spelen.
Edit: BAM! 1-0
[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 23-06-2014 00:05 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 23-06-2014 00:07 ]

Wel zijn ze gemotiveerd want ze hebben gewoon niets te verliezen. En portugezen hebben al laten zien dat ze snel hun motivatie kunnen verliezen.
En wel of niet verdienen, ik vind dat een team wat minder goals maakt gewoon niet verdient om door te gaan...
[ Voor 58% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2014 00:08 ]
aub niet hier. Post die maar lekker op nu.nl of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gewoon een paar van die Blackhawks er op af sturen in de rust en een paar van die Porto's in Guantánamo Bay gooien.Joosie200 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:06:
Ik zou het grappig vinden als Portugal er straks net zoals Spanje, Engeland en dergelijke gewoon uitligt. Maar met 1-0 gaat het lastig worden voor een niet-voetballand ala USA om terug te komen
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dat was een bij wijze vanFiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:08:
[...]
aub niet hier. Post die maar lekker op nu.nl of zo...
American stylemax schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:09:
[...]
Gewoon een paar van die Blackhawks er op af sturen in de rusten en een paar van die Porto's in Guantánamo Bay gooien.
Als ik zo kijk naar de stand.. kan beter Portugal dit winnen, Ghana winnen van Portugal en DLD van USA. Dan staat DLD onbetwist op plek 1, Ghana met 4 punten op plek 2, Portugal en VS met 3 punten beide liggen eruit
Vandaag ook goed?apis29 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:06:
Daar mag wel ff een .gif van komen morgen
(van Ronaldo's 1e actie). Had nog een 0-2 staan en niet meer aangezeten maar zou best een gelijkspel kunnen worden (edit: maar ondertussen al 0-1 geworden). Veloso was in 2008 nog een groot talent; nu is het een trage zakkenvuller bij Dynamo Kiev

Sjongejonge, gaat Portugal nu alweer tijdrekken? Das ook 1 van de redenen dat ik liever USA zie doorgaan dan Portugal. Die Portugezen zijn gewoon geen leuk team om naar te kijken en vooral het tijdrekken en zwaar overdrijven is gewoon irritant.
[ Voor 85% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2014 00:15 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Hij heeft een zere knie. Valt me nog mee dat hij in het veld staat...Niku schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:26:
Ronaldo kan zich beter SjokSjok7 noemen, ongelofelijk.
Mja zeker, creeren best makkelijk de kansen. Dan vraag ik me af waarom het de eerste wedstrijd zo mager ging.Miki schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:25:
Je kunt veel zeggen van Amerika maar ze spelen echt wel goed voetbal. Positie spel is van echt behoorlijk niveau en ook pressing op het middenveld is meer dan aardig.
Dan heb je dus effectief 1 man waar je weinig aan hebt. Verklaard overigens wel waarom het midden veld van de VS toch wat dominanter isFiber schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:27:
[...]
Hij heeft een zere knie. Valt me nog mee dat hij in het veld staat...
Ronaldo is geen middenvelder maar goed. De VS mag blij zijn dat hij niet helemaal fit is want in topvorm wil je hem niet tegenkomen. Denk dat die goal te vroeg viel waardoor het nu verder een saaie wedstrijd blijft.Martinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:28:
[...]
Dan heb je dus effectief 1 man waar je weinig aan hebt. Verklaard overigens wel waarom het midden veld van de VS toch wat dominanter is
Daardoor kan de back opkomen (of in ieder geval meer doen) en dus doorschuiven en een man meer op het middenveld geventweaker2010 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:31:
[...]
Ronaldo is geen middenvelder maar goed. De VS mag blij zijn dat hij niet helemaal fit is want in topvorm wil je hem niet tegenkomen. Denk dat die goal te vroeg viel waardoor het nu verder een saaie wedstrijd blijft.
Vind ze sowieso wel goed meekomen, jammer van de fout aan het begin.
Damn, als je dit zo ziet, waarom dan niet gewoon een drinkpauze inlassen
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2014 00:39 ]
Vrije trap, Ronaldo, mis...
[ Voor 38% gewijzigd door Fiber op 23-06-2014 00:43 ]
Smiling as the shit comes down...
Morgen ... die dingen staat een paar minuten nadat het gebeurt online.apis29 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 00:06:
Daar mag wel ff een .gif van komen morgen
(van Ronaldo's 1e actie). Had nog een 0-2 staan en niet meer aangezeten maar zou best een gelijkspel kunnen worden (edit: maar ondertussen al 0-1 geworden). Veloso was in 2008 nog een groot talent; nu is het een trage zakkenvuller bij Dynamo Kiev
Bedoel je deze?
http://gfycat.com/HospitableAdoredDunlin
En hier vind je de rest --> http://www.reddit.com/r/s...ted_states_of_america_vs/
[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 01:05 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Hironshy op 23-06-2014 01:16 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 01:30 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Ronaldo is gewoon geblesseerd lijkt totaal niet op zichzelf
Verwijderd
Als ik Ronaldo was zou ik ook gek worden van dat elftal, man wat zijn ze slechtGoron schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:22:
Lekker hoor haha Jones
Ronaldo is gewoon geblesseerd lijkt totaal niet op zichzelf
BOEM KOEKOEK KOOL
Nu er op en er over...
Jones 1
Gifje staat er binnen 5 minuten op! Lang leven het internet!
[ Voor 118% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 01:29 ]
Verwijderd
Vind dat niet gek met 38 graden en een luchtvochtigheid van 70%. Ben allang blij dat we een paar fatsoenlijke aanvallen zienFleximex schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:25:
Wat spelen die Portugezen het telkens slecht uit zeg. En Nani speelt werkelijk een draak van een wedstrijd.
Het is geen 38 maar 30 geloof ik, maar hier worden ze toch voor betaald en getraind?Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:25:
[...]
Vind dat niet gek met 38 graden en een luchtvochtigheid van 70%. Ben allang blij dat we een paar fatsoenlijke aanvallen zien
Verwijderd
Lulargument hier worden ze voor betaald. Een mens, sporter of niet is dit niet gewend en daar is niet op te trainen nee.Martinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:27:
[...]
Het is geen 38 maar 30 geloof ik, maar hier worden ze toch voor betaald en getraind?
Het is daar gewoon het klimaat, dus dat er niet op te trainen is, is gewoon bullshit. En alsof we hier nooit een hoge vochtigheidsgraad hebben.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:27:
[...]
Lulargument hier worden ze voor betaald. Een mens, sporter of niet is dit niet gewend en daar is niet op te trainen nee.
Verwijderd
Er is niet op te trainen nee, want ieder land heeft een voorbereidingstijd van 1-2 weken maximaal ivm lopende competities dus er is niet op te trainen ivm tijd.Martinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:28:
[...]
Het is daar gewoon het klimaat, dus dat er niet op te trainen is, is gewoon bullshit. Alsof we hier nooit een hoge vochtigheidsgraad hebben.
Ware het niet dat de USA hier wel fit oogt en Portugal niet. Vergeet niet dat het in Portugal ook gewoon heel heet kan zijn. Daar zal ook nog wel eens een vochtigheid worden bereikt die niet prettig is. Plus het is avond, geen zonlicht erbij dus een stuk minder ernstig.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:29:
[...]
Er is niet op te trainen nee, want ieder land heeft een voorbereidingstijd van 1-2 weken maximaal ivm lopende competities dus er is niet op te trainen ivm tijd.
En voorbereiding? Ze spelen toch ook gewoon kwalificatie? Het is dus niet alsof die ploeg in een 2 weken ook kennis moet maken. Sure ze zullen wat scherpte missen, maar is wel te doen.
Overigens heeft portugal die scherpte ook niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2014 01:31 ]
Verwijderd
In USA bijv Florida is het gewoon veel warmer als in PortugalMartinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:30:
[...]
Ware het niet dat de USA hier wel fit oogt en Portugal niet. Vergeet niet dat het in Portugal ook gewoon heel heet kan zijn. Daar zal ook nog wel eens een vochtigheid worden bereikt die niet prettig is. Plus het is avond, geen zonlicht erbij dus een stuk minder ernstig.
Overigens heeft portugal die scherpte ook niet.
EN zie daar, geelVerwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:32:
Scheidsrechter is wel matig overigens. Had wel paar kaarten mogen geven (wanneer je ze moet geven moet je ze ook geven) en dit had ook een pingel kunnen zien. Of Nani de stip nu zoekt of niet, hij werd wel geblocked.
Maar ik vind het op zich niet verkeerd als een scheidsrechter wat minder streng fluit. Hou je het spel in leven waardoor het niet zo in kakt.
Verwijderd
Dat klopt maar hij had toch zeker 2-3 kaarten meer moeten geven. Wedstrijd in leven of niet, kaart is een kaart.Martinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:33:
[...]
EN zie daar, geel
Maar ik vind het op zich niet verkeerd als een scheidsrechter wat minder streng fluit. Hou je het spel in leven waardoor het niet zo in kakt.
Verwijderd
Niet altijd even eerlijk als je de laatste wedstrijd speelt tegen een ploeg die nergens meer voor speelt -> voordeel.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:36:
Moet wel zeggen dat dat kijken naar doelsaldo en dan pas onderling resultaat veel leuker is. Zo is bijna elke poule tot de laatste wedstrijd spannend.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Handtasje echt wtf ben je voor debielKain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:40:
YES YES YES bye bye handtasje ... laat het WK maar aan Messi over.

Kain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:40:
YES YES YES bye bye handtasje ... laat het WK maar aan Messi over.

Ook 3?Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:40:
[...]
Handtasje echt wtf ben je voor debielOok Messi gaat het niet waarmaken durf ik wel 2 maandsalarissen op te zetten.
Maar ik vind hem gewoon zo een naar karakter hebben. Geef mij maar Messi.
En zeg nu zelf ... beelden van een huilende Ronaldo zijn toch heerlijk?
[ Voor 17% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 01:42 ]
Verwijderd
Over zijn piek is? De beste man heeft dit seizoen zowat alles gewonnen met een vracht aan goals, over zijn piek iddKain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:42:
Ronaldo is een van de beste voetballers van de laatste jaren ... alhoewel hij nu wel over zijn piek is.
Maar ik vind hem gewoon zo een naar karakter hebben. Geef mij maar Messi.
ik vind ze beide goed, alhoewel CR7 completer is en het overal waarmaakt en Messi alleen bij Barca.
PSN: Finally_Chris
Misschien heeft Ronaldo iets te veel goals gemaakt afgelopen seizoen en is er nu niks meer over.
Dit topic is gesloten.