Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zlatan bijt in ieder geval meer van zich af. Oh nee...wacht...
Nou ik ben wel teleurgesteld dat Ghana naar huis is .... maar ik hoop dat Jermain Jones van de USA in de rest van het toernooi nog wat balletjes intrapt zoals die indraaiende bal. Wat een beauty!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Mja die goal van Ghana (niet de eigen goal natuurlijk
) is erg mooi. Voorzet was misschien nog wel mooier. Erg knap gedaan.
Portugal heeft aardig wat kansen gehad maar Ronaldo speelde gewoon erg slecht. Afmaken lukt hem gewoon niet dus dan moet je gewoon wisselen. Wel zorgt ie voor veel kansen, maar als je ze niet kan afmaken, dan hoor je daar gewoon niet thuis.
Portugal heeft aardig wat kansen gehad maar Ronaldo speelde gewoon erg slecht. Afmaken lukt hem gewoon niet dus dan moet je gewoon wisselen. Wel zorgt ie voor veel kansen, maar als je ze niet kan afmaken, dan hoor je daar gewoon niet thuis.
En toch krijgt ie er 1 in en boort me 180 punten door de neus
(damn bijna de heilige 400
)
(vooral de laatste was gewoon rood). Zo'n soort elleboog is dus net zo'n actie als die dracula actie alleen dan maatschappelijk geaccepteerd
...

Hij kreeg geel voor die drie ellebogen die ie uitdeelde om zich los te rukkenTupac schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:37:
Kreeg Jordan Ayew geel terwijl hij vast werd gepakt bij zijn broek???
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 26-06-2014 20:41 ]
YouTube: dingetje - kaplaarzen (de rubberen laarzen) (1992)(dutch/english lyrics)
@kain: heb jij nou een 3e monitor midden boven staan?
[ Voor 9% gewijzigd door Sjah op 26-06-2014 21:25 ]
Professionele salon overwinning voor Duitsland. Duitsland speelde met de handrem erop en nog konden ze kansen creëren. Dat is wel eng.
Klopt, ik ben remote sysadmin voor een hele zooi kleine bedrijfjes en vzw's en dan nog zo'n 400 digital signage displays dus is het hebben van flink wat monitors wel aangenaam.Sjah schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:21:
[...]
YouTube: dingetje - kaplaarzen (de rubberen laarzen) (1992)(dutch/english lyrics)
@kain: heb jij nou een 3e monitor midden boven staan?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Kan zijn dat ze met een half oog naar de andere wedstrijd hebben gespeeld, en USA een doelpunt laten maken als Ghana voor zou komen.horizon1978 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 21:49:
Professionele salon overwinning voor Duitsland. Duitsland speelde met de handrem erop en nog konden ze kansen creëren. Dat is wel eng.
How do you save a random generator ?
Geen idee, maar er hing een aardige anaconda uit z'n broek. Holy moly!Martinspire schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:36:
Wtf was dat getouwtrek met die broek van die Ghanees?
Dit topic is gesloten.