Inderdaad. Als die er niet snel uitvliegen vreet ik mijn schoen op, wat een baggerteam.gambieter schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:32:
Het mocht ook wel na die zaadwedstrijd van Argentinie.
Volgens mij krijgen we een record aantal doelpunten op dit toernooi

Smiling as the shit comes down...
Dat zei laatst ook iemand tijdens een wedstrijd en toen kon ie op het einde z'n schoenen gaan eten....Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:32:
[...]
Inderdaad. Als die er niet snel uitvliegen vreet ik mijn schoen op, wat een baggerteam.
Goeie tip btw die sporza verslaggever is stukken beter dan de nederlandse!!
Damn heerlijke wedstrijd!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Knuddige vrije trap zeg..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Dit Argentinië gaat niet de halve finale halen of ze moeten extreem veel mazzel hebben qua loting, maar anders gaan ze er zo uit denk ik, zoals altijd de laatste jaren.schwarzenegger schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:34:
[...]
Dat zei laatst ook iemand tijdens een wedstrijd en toen kon ie op het einde z'n schoenen gaan eten....
Ook beter dan de BBC?v8power67 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:34:
* Fiber heeft gewoon de Duitser opstaan...v8power67 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:34:

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alleen zuiver schieten lukt de ghanezen niet zo gemakkelijk.
edit: Suffe vrije trap van Duitsland
http://giant.gfycat.com/MemorableLittleCivet.gif
http://giant.gfycat.com/VacantGloriousBronco.gif
edit: Suffe vrije trap van Duitsland
http://giant.gfycat.com/MemorableLittleCivet.gif
http://giant.gfycat.com/VacantGloriousBronco.gif
[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 22-06-2014 12:02 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Argentinie moet van belgie winnen in de kwartfinale en tegen Nederland in de halve finaleVerwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:34:
[...]
Dit Argentinië gaat niet de halve finale halen of ze moeten extreem veel mazzel hebben qua loting, maar anders gaan ze er zo uit denk ik, zoals altijd de laatste jaren.
Mits alle 3 de teams eerste eindigen in de poule.
Ontopic:
Gelijkspel is wel balen voor beide teams maar is wel terecht gezien de game.
Duitsland gaat dit nog wel winnen vrees ik. Zal uiteindelijk wel 4-2 worden na die 2-2.
Dief idd jaJoosie200 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:29:
Echt een goaltortjesdief/goaltorgetter die Klose
Kijk overigens ook op Belgie vanaf de voorbeschouwing al; met Jan Mulder ... (Jan Boskamp is ziek thuis blijkbaar vandaar al een paar keer niet meer te zien geweest)
[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 21-06-2014 22:40 ]
Gelijkspelletje, of Ghana winnen, Portugal winnen van de Vs, en dan Ghana-Portugal als beslisser!

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 21-06-2014 22:41 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zag ik daar een terugspeelbal?
Hallo met Tim
Doe mij maar zo'n mooi gelijkspel en dan mag Ghana de volgende wedstrijd Portugal oprollen en Duitsland de VS waardoor Gha en Dui doorgaanHironshy schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:38:
[...]
Gelijkspel is wel balen voor beide teams maar is wel terecht gezien de game.

edit:
Dat wat Ramzzz zegt dus
Dat wat Ramzzz zegt dus
[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 21-06-2014 22:42 ]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Verwijderd
Dit scenario had ik ook in gedachten en dan zal Ghana wel winnen gok ik.Ramzzz schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:40:
Gelijkspelletje, of Ghana winnen, Portugal winnen van de Vs, en dan Ghana-Portugal als beslisser!
Ohh damn
⏩ PVOutput☀️
wat een wedstrijd zeg, verdikke nog aan toe!!
Ze horen beide elkaar ook in de finale tegen te komen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Wat een kansen over en weer!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maar dit wk is ook gewoon fantastisch!
⏩ PVOutput☀️
Onder het motto Afrikaanse teams kunnen niet verdedigen.
Van mij mag Ghana een Duitser doen en even een derde scoren.
Van mij mag Ghana een Duitser doen en even een derde scoren.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Indrukwekkend wat voor pot Ghana neerlegd. Als je dit spel vergelijkt met de andere Afrikaanse ploegen dan in dit echt heel goed. Naast het typische Afrikaanse power football ook echt techniek en goed opbouwen van het spel.
Respect, kan niet anders dan dat zeggen.
Verwijderd
4 jaar geleden verdienden ze ook de halve finale vond ik maarjaMiki schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:46:
Indrukwekkend wat voor pot Ghana neerlegd. Als je dit spel vergelijkt met de andere Afrikaanse ploegen dan in dit echt heel goed. Naast het typische Afrikaanse power football ook echt techniek en goed opbouwen van het spel.
Duitsers in de laatste paar min nog eentje maken zoals altijd?
Die ghanezen gaan echt slecht met hun kansen om, maar wat een leuke pot voetbal.
Komt niet vaak voor dat het tot op de laatste minuut spannend is, dikke +1 voor deze wedstrijd, heerlijk om naar te kijken!
Precisie en nauwkeurigheid in de passing zijn wel ver te zoeken aan beide kanten...
Wow Muller onder het bloed.
⏩ PVOutput☀️
Lekker einde voor Muller
Mooi geen Duitsers gedaan door Duitsland. Nu mag Ghana Portugal slopen en dan regelt Duitsland de VS wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Botsing in de laatste seconde: kop tegen kop.
Kop tegen schouder meerFiber schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:53:
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
kop tegen schouderFiber schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:53:
Wát een wedstrijd om te zien! Ik heb echt genoten
.
2-2 is een mooie uitslag voor een Duitsland dat niet super aan het verdedigen was af en toe en een Ghana dat nog wat kansen liet schieten. Echt waar, wat mij betreft is elke wedstrijd vanaf nu zo mooi
2-2 is een mooie uitslag voor een Duitsland dat niet super aan het verdedigen was af en toe en een Ghana dat nog wat kansen liet schieten. Echt waar, wat mij betreft is elke wedstrijd vanaf nu zo mooi
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Wat een wedstrijd! Misschien wel de leukste omdat ook de eerste helft ook nog redelijk leuk was.
Nou -Dat- was een mooie wedstrijd!
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Beste WK sinds 1998 !!!!!!Quad schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:44:
Maar dit wk is ook gewoon fantastisch!

http://giant.gfycat.com/WellmadeDiligentAntelope.gif
http://giant.gfycat.com/SkinnySomeAnemone.gif
http://giant.gfycat.com/WeightySparklingCurlew.gif
http://giant.gfycat.com/GregariousWiltedAsiantrumpetfish.gif
http://giant.gfycat.com/IllegalSickBuzzard.gif
Laatste acties en practisch alles wat er gebeurt is in deze wedstrijd staat embedded als gif in de comments!
Als iemand een comment heeft gepost op een betere timing gelieve dan even je post te editen met de relevante gif uit mijn posts en stuur me een DM dan haal ik em uit mijn post.
[ Voor 66% gewijzigd door gambieter op 22-06-2014 12:01 . Reden: moving gifs in urls omgezet ]
In ieder geval: Auw...
Damn, wie had verwacht dat dit zo'n goede wedstrijd zou worden en dan vooral dat Duitsland het zo zwaar zou krijgen en er zelfs een behoorlijke kans was dat ze hadden verloren.
Meer van dit soort wedstrijden graag!
(alhoewel we al redelijk verwend zijn dit WK)
Meer van dit soort wedstrijden graag!
Het stadium was ook helemaal wild de laatste 10 minuten. Moet machtig zijn als je daar bij kunt zijn ..
Laat die Hugo Borst bij de NOS alstublieft opdonderen, die voegt echt helemaal niks toe.
Heb liever Mart Smeets de hele avond.
Pfff kan de geluidstechnicus weer water over het mengpaneel morsen. Wat een gelul zeg.
[ Voor 5% gewijzigd door martijn.s op 21-06-2014 22:56 ]
Dan hebben we zo'n mooie wedstrijd gezien, en dan hebben ze het in de studio alleen maar over de streaker

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Poe als Ghana die 4 tegen 2 op het laast niet zo dom verpest had....
Het jammere is wel dat als VS wint van Portugal dat Ghana dan niet doorgaat....
Beetje jammer.
Beetje jammer.
Verwijderd
Mart SmeetsScrooLoose schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:56:
Laat die Hugo Borst bij de NOS alstublieft opdonderen, die voegt echt helemaal niks toe.

Heb weinig met voetbal en schakelde toevallig in vanaf de 2-2, wat een wedstrijd nog... Super spannend!
Dat ben ik 100% met je eens maar Mart Smeets heeft tenminste verstand van zaken (meestal) en voegt wel degelijk wat toe aan een discussie.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:57:
[...]
Mart SmeetsDe beste man wordt al geil van zichzelf als die alleen maar praat, kwal eerste klas.
Weet iemand of Ronaldo gaat spelen? Ik hoop van wel zodat Ghana nog een kans heeft. Portugal zonder Ronaldo gaat niet winnen denk ik zo...Hironshy schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:56:
Het jammere is wel dat als VS wint van Portugal dat Ghana dan niet doorgaat....
Beetje jammer.
De eeuwige alfa aapVerwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:57:
[...]
Mart SmeetsDe beste man wordt al geil van zichzelf als die alleen maar praat, kwal eerste klas.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Nee meneer Smeets denkt dat hij overal wat vanaf weet, maar weet vrij weinig. Ja van basketbal maar dat interesseert niemand in NLScrooLoose schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:58:
[...]
Dat ben ik 100% met je eens maar Mart Smeets heeft tenminste verstand van zaken (meestal) en voegt wel degelijk wat toe aan een discussie.
Der zit geen voetbal emotie meer bij de NOS. Daar voor moet je bij sporza zijn of VI. (alhoewel daar ook af en toe veel zuur gelul naar voren komt is VI wel vermakkelijk)Pinobigbird schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:56:
Dan hebben we zo'n mooie wedstrijd gezien, en dan hebben ze het in de studio alleen maar over de streaker
Leuke en sportieve wedstrijd.
Jammer dat die droeftoeters in de studio weer... nou ja laat ook maar. Er is wel genoeg gezegd over commentaar en 'analisten'.
Jammer dat die droeftoeters in de studio weer... nou ja laat ook maar. Er is wel genoeg gezegd over commentaar en 'analisten'.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Je hoeft niet te kijken...martijn.s schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:56:
Pfff kan de geluidstechnicus weer water over het mengpaneel morsen. Wat een gelul zeg.
Der zijn honderden streams die je op het internet kunt vinden. Dan kijk je gewoon naar je HD tv en zet je het geluid van de TV af en het geluid van de computer aan. Even stream wat pauzeren tot het sync is en dan hoef je je niet meer te ergeren aan de NOS en heb je toch nog mooi beeld.
Mensen, azijnpissen over het commentaar svp op nujij.nl of zo
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Beste wedstrijd tot nu toe, hands down !
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Nederland - Spanje was toch echt beter...!KipCurreh schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:03:
Maar deze was ook 'best leuk'...
Wat een heerlijke wedstrijd zeg. Was Ghana nou zo goed of was Duitsland nou zo slecht?
In mijn ogen waren ze gewoon echt aan elkaar gewaagd.
Een van de beste. Spanje-Nederland is gewoon de beste van dit WK.KipCurreh schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:03:
Maakt niet uit wat er nog komt. Zelfs als Oranje in de finale met 10-0 van Duitsland wint dan was Spanje-NL de beste.
Dat ligt er aan of Ronaldo speelt en fit is...Sjah schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:05:
Reitsma heeft wel een punt dat Ghana eigenlijk met lege handen staat. Zie USA doorgaan.
Haha... Voor jullie Nederlanders was Ned-Spa misschien wel beter, ma die eerste helft was ook niet echt schitterend toch...Fiber schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:04:
[...]
Nederland - Spanje was toch echt beter...!
Maar deze was ook 'best leuk'...
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Volgens mij gewoon een wenkbrauw gevalletje; wel weer op de juiste plek zo in de laatste seconden die Muller ...
Ronaldo traint gewoon mee en lijkt fit te zijn, Ik ga er vanuit dat hij morgen speelt.DanielWW2 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:58:
[...]
Weet iemand of Ronaldo gaat spelen? Ik hoop van wel zodat Ghana nog een kans heeft. Portugal zonder Ronaldo gaat niet winnen denk ik zo...
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Zeker, maar Muntari speelt al niet, èn je bent afhankelijk van morgen (als USA wint is het over).Fiber schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:06:
[...]
Dat ligt er aan of Ronaldo speelt en fit is...
Beide zijn goed, Ghana speelde in 2010 ook verrassend goedRBH schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:04:
Wat een heerlijke wedstrijd zeg. Was Ghana nou zo goed of was Duitsland nou zo slecht?![]()
Zie sowieso liever Ghana of PT doorgaan dan de VS, maar PT zie ik liever niet als mogelijke tegenstander voor oranje.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Die waren ook niet zo vreselijk goed in hun eerste wedstrijd. Jammer dat USA - Portugal pas zondag-nacht is... (En ik maandag vroeg op moet...)Sjah schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:09:
[...] (als USA wint is het over).
USA - Portugal komt hierna toch? Verkeerd gekeken.Fiber schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:12:
[...]
Die waren ook niet zo vreselijk goed in hun eerste wedstrijd. Jammer dat USA - Portugal pas zondag-nacht is... (En ik maandag vroeg op moet...)
[ Voor 4% gewijzigd door martijn.s op 21-06-2014 23:17 ]
Ik zie Tom Egbers wel denken, kunnen die mafkezen hun klep niet houden.

⏩ PVOutput☀️
Mijn excuses voor mensen met traag internet. Ondersteuning voor embedded html5 video toevoegen en compatible maken met websites zoals gfycat zou wel leuk zijn. Ik verplaats de gifs straks nog wel naar het juiste moment waar de reacties hier ook over de actie gingen.
edit: En weg ... voor ik browsers begin te crashen
edit2: Gifs staat op hun plaats verspreid over een aantal pagina's
edit: En weg ... voor ik browsers begin te crashen
edit2: Gifs staat op hun plaats verspreid over een aantal pagina's
[ Voor 101% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2014 23:59 ]
En waar zijn de excuses voor mensen met fatsoenlijk internet?
Tja over html5 is het 10 keer zo klein ....
Wat een affiche... Net zo interessant als het veld zien groeien/gemaaid worden.
Ah, was het die gifjes waardoor Safari ineens veranderde in stroop?
[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 21-06-2014 23:24 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Binnenkort eindelijk glasvezel...
Doe dat eens niet zeg.
Doe dat eens niet zeg.

Je bent me net voor. Plaats dan linkjes, kunnen mensen zelf kiezen of ze klikkenKain_niaK schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:19:
En weg ... voor ik browsers begin te crashen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is het zo okay gambieter? Enigszins verspreid over verschillende pagina's ?
Embedded is gewoon zo veel leuker dan linkjes ... alleen jammer dat gif zo een hopeloos inefficiente manier voor video is.
Embedded is gewoon zo veel leuker dan linkjes ... alleen jammer dat gif zo een hopeloos inefficiente manier voor video is.
Ik vraag me af: iedereen is nu positief maar hoe zou dat zijn als Oranje gelijk zou spelen tegen Ghana? Ik vermoed dat we dan vooral zouden benadrukken dat we niet gewonnen hebben.
-Edit: verkeerde groep.
[ Voor 79% gewijzigd door andries.t.net op 22-06-2014 00:21 ]
Da's het leuke aan de enigszins neutrale toeschouwer zijn. Als Nederland speelt kan het ons niet schelen of er een kangaroe het veld op huppelt en 11 spelers oppeet ...als we maar winnen.D-e-n schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:08:
Ik vraag me af: iedereen is nu positief maar hoe zou dat zijn als Oranje gelijk zou spelen tegen Ghana? Ik vermoed dat we dan vooral zouden benadrukken dat we niet gewonnen hebben.
De pagina's zijn nog steeds zo traag als str*nt. Liever dus niet, al vermoed ik dat er niemand terug gaat bladeren. Het is duidelijk gewoon niet geschikt voor dit mediumKain_niaK schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:47:
Is het zo okay gambieter? Enigszins verspreid over verschillende pagina's ?
Klopt, ik moet maar eens een feature request openen voor het uitbreiden van de video tag.
Ben benieuwd hoe moeilijk html5 video te implementeren is. Is ondersteuning daarvoor niet native in gebouwd in de beter browsers?
Nog een leuk dat ik deze niet gepost heb --> http://www.gfycat.com/KindlyDistantBarracuda
De gif is 400 MB!
Ben benieuwd hoe moeilijk html5 video te implementeren is. Is ondersteuning daarvoor niet native in gebouwd in de beter browsers?
Nog een leuk dat ik deze niet gepost heb --> http://www.gfycat.com/KindlyDistantBarracuda
De gif is 400 MB!
Mijn macje trekt het slecht die gifjes
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Ja hier ook klacht over die gifjes.
Voor USA - Por hoop ik op gelijk spel, wegens dat het goed is voor Ghana. Portugal winnen hoeft nou ook weer niet.
Voor USA - Por hoop ik op gelijk spel, wegens dat het goed is voor Ghana. Portugal winnen hoeft nou ook weer niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 22-06-2014 11:53 ]
Dit topic is gesloten.