Speelt in een dramatisch elftal. En als je dan amper aanvoer krijgt tja dan zal het niks worden, erg jammer. Messi heeft daar ook last van overigens. Heeft het nog nooit echt laten zien bij Argentinië en dan heb ik het niet over goals tegen de lamme en de blinden zoals Iran. CR7 heeft Portugal trouwens naar dit WK geschoten maar dat terzijdeGoron schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:43:
Zoveel Ronaldo haters. Ik vind het zonde dat hij zo eruit gaat, het is een wereldspeler
Messi maakt het laatste jaar ook geen fijne indruk op mij. Loopt er een beetje sloom bij en maakt opeens overtredingen. Nu is die wel vaak beslissend, maar toch kan je dan wat vrolijker op het veld lopen.
Vroeger spatte de vrolijkheid er van af.
Vroeger spatte de vrolijkheid er van af.
Tot zijn blessures was hij aan zijn beste seizoen ooit bezig.Kain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:42:
Ronaldo is een van de beste voetballers van de laatste jaren ... alhoewel hij nu wel over zijn piek is.
Maar ik vind hem gewoon zo een naar karakter hebben. Geef mij maar Messi.
Vreemd om dan te stellen dat hij over zijn piek is

PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Je roept zomaar wat, dat is wel duidelijk. Steeds op zoek naar argumenten om de beste speler ter wereld af te zeiken, beetje disrespectvol naar mijn idee. Hij heeft gewoon de pech dat hij in een verschrikkelijk slecht elftal speelt nu.Kain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:44:
Mijn excuses dan .. ik heb het voetbal in Europa al twee jaar niet meer gevolgd.
Misschien heeft Ronaldo iets te veel goals gemaakt afgelopen seizoen en is er nu niks meer over.
Toch moet je ook nageven dat als ie een vrije trap 5 meter over schiet, hij niet bepaald lekker speelt vandaag. Ook deze kopbal lukt weer niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2014 01:47 ]
Okay okay .. je hebt wel gelijk. Ik ben gewoon nog altijd een beetje kwaad op Portugal voor die nare wedstrijden tegen Nederland van heel lang geleden (2004?). Ik vind dit gewoon leuk leedvermaak. Spanje eruit, Engeland eruit, nu misschien Portugal. Italië misschien eruit. Nederland door! Prachtig toch!
[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 01:48 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Afgelopen 3 wedstrijden als een natte krant gespeeld. CL finale en 2 groepswedstrijden, of daar nog iets tussen zat weet ik niet.Martinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:46:
Toch moet je ook nageven dat als ie een vrije trap 5 meter over schiet, hij niet bepaald lekker speelt vandaag
Het is het lot van spelers als CR, Messi, Zlatan, Suarez maar ook Bale/Giggs. Spelen in topclubteams en zijn bij het nationale elftal omringd door middelmatige waterdragers.Goron schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:43:
Zoveel Ronaldo haters. Ik vind het zonde dat hij zo eruit gaat, het is een wereldspeler
Ik vind het jammer dat een topper als C.Ronaldo naar huis moet, maar zal geen traan laten om de zwakke dramaqueens die Portugal momenteel meestuurt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ow Nani toch

[ Voor 6% gewijzigd door Fleximex op 23-06-2014 01:48 ]
Hoop Europese ploegen die er al in de eerste ronde uit gaan vliegen op deze manier. Kunnen kennelijk niet met de druk en het klimaat omgaan.
Verwijderd
Gambietergambieter schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:47:
[...]
Het is het lot van spelers als CR, Messi, Zlatan, Suarez maar ook Bale/Giggs. Spelen in topclubteams en zijn bij het nationale elftal omringd door middelmatige waterdragers.
Ik vind het jammer dat een topper als C.Ronaldo naar huis moet, maar zal geen traan laten om de zwakke dramaqueens die Portugal momenteel meestuurt.
Verwijderd
Klimaat voornamelijk. Het is niet voor niets dat er nog nooit een land uit Europa in Z-Amerika de wereldtitel heeft gewonnenCR1691 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:48:
Hoop Europese ploegen die er al in de eerste ronde uit gaan vliegen op deze manier. Kunnen kennelijk niet met de druk en het klimaat omgaan.
Misschien was de piek net de wedstrijd voor het WK. Dan is hij er nu over.
Als iemand net terug is van blessure gaan stellen dat diegene over zijn piek isKain_niaK schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:50:
[...]
Misschien was de piek net de wedstrijd voor het WK. Dan is hij er nu over.

Verwijderd
Die hebben al gespeeldMartinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:51:
Dus straks gaat Duitsland en Ghana uitmaken wie er door gaan. Zullen ze blij mee zijn in Duitsland
Technisch gezien is dat dan ook wel zoandries.t.net schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:51:
[...]
Als iemand net terug is van blessure gaan stellen dat diegene over zijn piek is
Natuurlijk niet direct, maar daar gaat het dan wel om draaien omdat de VS met 6 punten al door is.
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 23-06-2014 01:52 ]
Dempsey is nu al 1 van de helden van het toernooi. Niet de beste voetballer maar wel beslissend en zijn doorzettingsvermogen is echt bewonderenswaardig.
Scoort Portugal net
Scoort Portugal net
NEEEEEE!
Smiling as the shit comes down...
Slecht van de VS want dit was eigenlijk een counter.
Damn, prima voorzet. Jammer voor de VS. Had het ze wel gegund
En zo legt de "over zijn piek zijnde" CR de bal panklaar op het hoofd voor de 2-2. Nuff said.
Weinig professioneel van de VS, die hadden het uit moeten spelen.
Weinig professioneel van de VS, die hadden het uit moeten spelen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooie goal zeg! Een van de mooiste tot nu toe.
En ondanks dat het een 'ongelofelijk slecht elftal' is krijgen ze hem er toch nog in.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ze mogen dan wel een puntje gehaald hebben maar met dit slappe spel gaan ze het niet redden tegen die Ghanezen.
Mooi doelpunt, maar o wat pijnlijk voor de democratiebrengers.
En daar gooit de VS de 1/8ste finale plaats zo weg...
Oh wat dom want nu moet de VS winnen van Duitsland.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Gelijkspel is zat hoor en kleine nederlaag misschien zelfsDanielWW2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:54:
En daar gooit de VS de 1/8ste finale plaats zo weg...
Ik zeg het niet vaak maar arme Amerikanen. Snel naar Reddit ...
well fuck. denk dat ik ongeveer de enige moet zijn geweest die 2-1 had voorspeld in de poule, geven ze het weg in de laatste seconde

... not as I do.
De VS is toch een gevaarlijke underdog als ze door weten te komen. Alleen al omdat ze zo goed met deze zware omstandigheden kunnen omgaan.
Hoezo gaat Duitsland - USA 0-0 worden? 
Portugal moet met grote cijfers van Ghana winnen om een kans te maken. Maar het gaat leuk worden!
Portugal moet met grote cijfers van Ghana winnen om een kans te maken. Maar het gaat leuk worden!
Amerikanen en Duitsers die het op een akkoordje gaan gooien. Wie had dat ooit gedacht
Klinnsman roept dat ze allemaal voorin moeten blijven, krijgen ze een counter om de oren met een verdediging die zoek is!
Ja en Duitsland gaat zeker genoegen nemen met maar een gelijkspel...Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:55:
[...]
Gelijkspel is zat hoor en kleine nederlaag misschien zelfs
Ik zie de Duitsers het doelsaldo van de VS behoorlijk slopen. Het enige dat de Amerikanen kan redden is een gelijkspel tussen Ghana en Portugal en beide teams moeten winnen en met getallen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Deze groep word zeker en vast het allerspannendst! Ik zie toch liever Ghana door gaan dan USA of Portugal.
[ Voor 35% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 01:59 ]
Verwijderd
Ghana en DuitslandTupac schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:58:
Wie gaat er door als Ghana wint met 1-0 en USA verliest met 1-0?
Waarom zou Duitsland? Ze zijn echt wel door, of er moet iets goed gek gaan qua hoeveelheid dat Ghana scoort...
Na de 2-2 tegen Ghana zie ik Duitsland echt niet genoegen nemen met nog een gelijkspel. En als VS toch nog eentje inprikt dan is er zelfs kans dat Duitsland niet doorgaat. Kleine kans maar toch.
Beide hebben aan een puntje genoeg. Duitsland eerste in de poule en Amerika ook door naar de volgende ronde. Als een kwartier voor tijd nog gelijk staat zullen ze het allebei wel prima vinden.
Klinsman gaat wat belletjes plegen denk ik
Vergeet niet dat Klinsmann en Low beste vrienden zijn!
Als het 1-0 wordt voor Ghana en USA verliest met 1-0 dan hebben beide teams 6 doelpunten totaal en 0 doelsaldoFleximex schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:59:
Degene met het betere doelsaldo.
Verwijderd
Dan gaat USA door want die hebben van Ghana gewonnenTupac schreef op maandag 23 juni 2014 @ 02:03:
[...]
Als het 1-0 wordt voor Ghana en USA verliest met 1-0 dan hebben beide teams 6 doelpunten totaal en 0 doelsaldo
Doelsaldo telt toch eerst?
Verwijderd
Ja maar dat is bij 1-0 gelijkCR1691 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 02:04:
Doelsaldo telt toch eerst?
Het is al laat merk ik
Ghana heeft het dus niet meer in eigen hand.
En die goal van Jones komt in de top 10 van mooiste doelpunten van dit WK.
Kijk dit dan ... hij krulde binnen --> http://gfycat.com/ThreadbareEcstaticFinch
En die goal van Jones komt in de top 10 van mooiste doelpunten van dit WK.
Kijk dit dan ... hij krulde binnen --> http://gfycat.com/ThreadbareEcstaticFinch
[ Voor 64% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 02:13 ]
Stand is nu:
Lijkt me toch niet geheel onwaarschijnlijk dat VS - Du een bloedeloze 0 - 0 wordt...
code:
1
2
3
4
5
| Land G W G V + - Pt Du 2 1 1 0 6 2 4 VS 2 1 1 0 4 3 4 Gha 2 0 1 1 3 4 1 Port 2 0 1 1 2 6 1 |
Lijkt me toch niet geheel onwaarschijnlijk dat VS - Du een bloedeloze 0 - 0 wordt...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Stel Duitsland wint met 1-0 van Amerika:
... dan moet Ghana met 2-0 winnen van Portugal.
... dan moet Portugal met 4-0 winnen van Ghana.
Stel Amerika wint met 1-0 van Duitsland:
... dan moet Ghana met 4-0 van Portugal winnen.
... dan moet Portugal met 8-0 van Ghana winnen
.
... dan moet Ghana met 2-0 winnen van Portugal.
... dan moet Portugal met 4-0 winnen van Ghana.
Stel Amerika wint met 1-0 van Duitsland:
... dan moet Ghana met 4-0 van Portugal winnen.
... dan moet Portugal met 8-0 van Ghana winnen
In het laatste scenario .... dan ligt Duitsland er wel uit. Ik denk dat Duitsland gewoon gaat winnen en ik hoop dat Ghana wint van Portugal met grote cijfers.
[ Voor 45% gewijzigd door Kain_niaK op 23-06-2014 02:43 ]
Inderdaad, net als België.fsfikke schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:54:
[...]
En ondanks dat het een 'ongelofelijk slecht elftal' is krijgen ze hem er toch nog in.
Duitsland - VS word toch gewoon gelijkspel.
waarom zou men
1: Riskeren dat ze zelf verliezen en Ghana/Portugal toevallig met de juiste cijfers wint?
2: Riskeren dat een speler geblesseerd raakt
3: Riskeren dat een speler direct rood pakt.
4: Riskeren dat Portugal, op papier een sterkere tegenstander dan de VS of Ghana door gaat
Als je dit soort situatie zou willen vermijden in de toekomst moet je gelijkspel maar afschaffen.
waarom zou men
1: Riskeren dat ze zelf verliezen en Ghana/Portugal toevallig met de juiste cijfers wint?
2: Riskeren dat een speler geblesseerd raakt
3: Riskeren dat een speler direct rood pakt.
4: Riskeren dat Portugal, op papier een sterkere tegenstander dan de VS of Ghana door gaat
Als je dit soort situatie zou willen vermijden in de toekomst moet je gelijkspel maar afschaffen.
[ Voor 11% gewijzigd door Player1S op 23-06-2014 08:04 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Klinsmann wil Low laten zien dat hij nog altijd de betere trainer is. Low wil laten zien dat hij beter is. Resultaat een boeiend gelijkspel.
Maar Duitsland heeft niet zo veel meer te verliezen toch? Die kunnen gewoon de wedstrijd in gaan om te winnen. Dat doelsaldo zit wel goed.
Wat ging die Bradley gruwelijk de fout in bij die 2-2. Op het middenveld de bal verspelen met ± 25 seconden te gaan en zodoende een counter tegen krijgen.
Verder was het een vermakelijke pot
.
Verder was het een vermakelijke pot
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 23-06-2014 09:42 ]
Portugal ligt er toch zo'n beetje uit? Die moeten dik winnen van Ghana, zie ik ze sowieso niet doen
Ik hoop het ook, heb een enorme hekel aan Portugal
Ik hoop het ook, heb een enorme hekel aan Portugal
Nou, het zal een loting worden bij USA 0-3 DUI en POR 2-0 GHA. Alles beter voor Portugal en ze zijn door. Niets is onmogelijk, er zijn dit WK al heel wat verrassingen geweest. Ik sta er niet van te kijken als ze er toch tussendoor glippen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Bij Portugal straalt de onmacht er echt vanaf vind ik, net als bij Argentinie bijvoorbeeld. Ze kunnen de druk niet aan en hebben beide maar een matig elftal met 1 sterspeler. De VS en Ghana hebben een betere teamgeest.
Hij schiet al jaren de ballen vijf meter overMartinspire schreef op maandag 23 juni 2014 @ 01:46:
Toch moet je ook nageven dat als ie een vrije trap 5 meter over schiet, hij niet bepaald lekker speelt vandaag. Ook deze kopbal lukt weer niet.
Pirlo aan de andere kant is een van de weinigen die echt meester is over de ballen van nu qua zwabber effect
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 23-06-2014 12:11 ]
Dat vind ik ook zo zuur, Portugal maakt dan (via mazzeltje) nog een doelpunt en voelen zich weer de man, straks helemaal als ze door zijn. Dan gun ik het VS 10x meer.tweaker2010 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:03:
Bij Portugal straalt de onmacht er echt vanaf vind ik, net als bij Argentinie bijvoorbeeld. Ze kunnen de druk niet aan en hebben beide maar een matig elftal met 1 sterspeler. De VS en Ghana hebben een betere teamgeest.
Rijtje wat naar huis mag kan nog best leuk worden, van de 'toplanden' blijven er dan maar weinig over.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik mag toch hopen dat DLD Amerika gewoon overklast en dat Ghana de wedstrijd van hun leven gaan spelen door dik van Portugal te winnen. DLD/Ghana door is leuker qua team dan DLD/USA al hadden de Amerikanen vannacht een paar leuke doelpunten

Duitsland en Amerika gaan gewoon lekker 90 minuten klaverjassen in de middencirkel (bij wijze van spreken). Waarom moeilijk doen? En Duitsland heeft al eens eerder zo'n dienst bewezen op een WK.
Löw wil gewoon winnen hoor, net als Klinsi.arsimo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:40:
Duitsland en Amerika gaan gewoon lekker 90 minuten klaverjassen in de middencirkel (bij wijze van spreken). Waarom moeilijk doen? En Duitsland heeft al eens eerder zo'n dienst bewezen op een WK.
En fyi, het team van 2014 is niet hetzelfde team als toen.
Wikipedia: Het bedrog van Gijónarsimo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:40:
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ja willen wel, maar risico's nemen? Je hoeft maar tegen een counter aan te lopen en als Ghana of Portugal wint met voldoende cijfers, dan ben je de pineut en lig je er uit.
Als het een half uur voor tijd bij Duitsland - USA gelijk staat dan gaat er helemaal niets meer gebeuren in die wedstrijd.
^ dat dus.arsimo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:23:
[...]
Ja willen wel, maar risico's nemen? Je hoeft maar tegen een counter aan te lopen en als Ghana of Portugal wint met voldoende cijfers, dan ben je de pineut en lig je er uit.
Als het een half uur voor tijd bij Duitsland - USA gelijk staat dan gaat er helemaal niets meer gebeuren in die wedstrijd.
Duitsland gaat echt niet riskeren dat de VS toevallig een topdag heeft en een Ghana verdorie ook nog even met voldoende doelpunten van Portugal wint (of Portugal van Ghana). Zeker niet als een gelijkspel voldoende is.
En als de VS vol voor de overwinning zou gaan word het een strijd en strijd kan blessures en rode kaarten opleveren.
Ik zou eerder geld inzetten op gelijkspel dan op een overwinning van 1 van de 2.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
En vervolgens het laten afhangen van de wedstrijd erna? Het is geen safe spelen zoals Chili-NL, die toch al door zijn, maar in theorie kunnen ze alle 4 (naja, portugal..) nog door. Elk land zal z'n optie nemen als er maar iets veilig te stellen is, dat ook veilig te stellen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wedstrijden zijn gelijktijdig dus dat scheelt dan nog weer zo ver.SinergyX schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:53:
En vervolgens het laten afhangen van de wedstrijd erna? Het is geen safe spelen zoals Chili-NL, die toch al door zijn, maar in theorie kunnen ze alle 4 (naja, portugal..) nog door. Elk land zal z'n optie nemen als er maar iets veilig te stellen is, dat ook veilig te stellen.
Hij bedoelt dat als ze het rustig aan gaan doen en voor een gelijkspel gaan. Ze altijd het risico lopen dat ze door een ongelukkige situatie gedurende de rest van de wedstrijd opeens op achterstand komen en hun lot in de handen van anderen komt te liggen. Dat risico willen ze niet graag nemen lijkt mij.L1nt schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:51:
[...]
Wedstrijden zijn gelijktijdig dus dat scheelt dan nog weer zo ver.
Er zal wel niks echt worden afgesproken tussen Klinsman en Low, maar als het na een uur (nog) gelijk staat, zal die wedstrijd gewoon doodbloeden. Dat hoef je niet af te spreken, dat zal vanzelf wel gebeuren.
Komop Ghana!!
Stel dat Dld met 0-2 verliest, en Ghana wint 3-0, dan staan Dld en Ghana gelijk, en onderling resultaat geeft ook al niet de uitslag?? Wat dan?
Stel dat Dld met 0-2 verliest, en Ghana wint 3-0, dan staan Dld en Ghana gelijk, en onderling resultaat geeft ook al niet de uitslag?? Wat dan?
Ik verwacht dat Duitsland de eerste helft gewoon normaal speelt, mocht het dan in de 60e minuut nog gelijk staan dan zullen ze wel wat gas terugnemen (en andersom voor VS natuurlijk ook)Sjah schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:34:
Komop Ghana!!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Oh ow...
Bondscoach Ghana stuurt Boateng en Muntari weg
Bondscoach Ghana stuurt Boateng en Muntari weg
[ Voor 26% gewijzigd door Fleximex op 26-06-2014 13:16 ]
Als Ronaldo het op zijn heupen krijgt geef ik dan Portugal dan nog zelfs kans. We hebben gekkere dingen gezien
Loting volgens mij..Sjah schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:34:
Komop Ghana!!
maar ik denk niet dat de duitsers het zo ver laten komen en zelfs niet dat ze tevreden zouden zijn met een gelijkspel tegen de VS.
Er is onderling genoeg concurrentie en spelers die zich willen verzekeren van een plaats, of wat te bewijzen hebben na geen overdreven sterk optreden in de eerste twee wedstrijden.
Zelfs tegen portugal waren eigenlijk enkel Müller en Kroos echt overtuigend.. vaste krachten als Lahm, Schweinsteiger, Özil hebben het moeilijk en krijgen veel kritiek of zijn zelfs hun basisgarantie kwijt..
spelers als Schürle, Götze, Podolski kunnen zich met goede prestaties tot gezette spelers maken en een basisplek afdwingen.
De eerste 60 minuten zal duitsland zeker proberen of de USA te 'knakken' valt, of als er een verrassende goal van de amerikanen juist valt zullen ze alles moeten doen terug te vechten..
afhankelijk van de stand in de andere wedstrijd kan rond de 60e minuut wel een 'beslissing' vallen als beide teams het voor gezien houden.
Ervanuitgaande dat duitsland mogelijk met één goal verschil zou kunnen verliezen van de VS, zou Ghana 4 goals verschil nodig hebben en portugal zelfs 8..
de kans dat dat na 60 minuten spelen dichtbij lijkt, is imho wel erg klein, en zal er vast aan bijdragen dat het dan voor duitsland ook gewoon wel over is... maar tot die tijd zullen individuele spelers zich vast willen bewijzen voor de rest van het toernooi
portugal zal volgens mij zeker 4 goals moeten scoren (ik denk niet dat de VS met meer dan een goal verschil gaat verliezen) en dat enkel te laten afhangen van een speler is verdomd zwaar voor die ene speler..laat dat nu ook al langer portugals probleem zijn, dat het wel heel erg hangt op die ene wereldster en ze juist daarom extra kwetsbaar zijn.D-e-n schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:23:
Als Ronaldo het op zijn heupen krijgt geef ik dan Portugal dan nog zelfs kans. We hebben gekkere dingen gezien
Ook in Portugal zal het binnen de selectie er vast niet 'vreedzaam' aa toe gaan (na de inmaakpot tegen duitsland en hun bijna-uitschakling die in de laatste seconde voorkomen werd), hooguit houden ze het misschien net wat beter binnenskamers
[ Voor 19% gewijzigd door RM-rf op 26-06-2014 13:44 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Is het een vreemde aanname te denken dat Klinsmann en Löw er samen wel uitkomen?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Een vreemde aanname is het niet. Klinsmann = Duits, Löw = Duits, 'oh dan zullen ze wel samenspannen'.Ramzzz schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:41:
Is het een vreemde aanname te denken dat Klinsmann en Löw er samen wel uitkomen?
Een beetje simplistisch wellicht.
Het schijnen ook vrinden te zijn buiten het veld.
Ik geloof niet in een akkoord vooraf, maar inderdaad wel in een soort onuitgesproken verbond als het rond de 60ste minuut nog gelijk staat.
Ik geloof niet in een akkoord vooraf, maar inderdaad wel in een soort onuitgesproken verbond als het rond de 60ste minuut nog gelijk staat.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, 'Het schijnen' niet ook vrienden te zijn, het zijn vrienden. Dat hebben ze tijdens de afgelopen persconferentie nog eens duidelijk onderstreept. Maar goed, het is ook niet anders te verwachten dan dat ze voor velen de schijn sowieso tegen hebben vanwege wat ik net al noemde.
Ik denk dat eerder niet.. Klinsmann was in 2006 eigenlijk vooral afhankelijk van Löws tactische ingevingen, die toen als zijn assistent in zn schaduw stond, maar heeft nadat Klinsmann snel afgedankt werd, zich ook duidelijk gedistantieert van diens stijl.Ramzzz schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:41:
Vrienden met nog steeds een vriendelijk persoonlijk contact zijn ze wel, maar beiden weten ook dat het voor hun positie belangrijk is dat ze presteren en juist deze onderlinge wedstrijd is ook een kwestie van zich willen bewijzen, juist tegenover elkaar... klinsmann tegen een opvolger die hem ondertussen duidelijk 'overstraald' heeft, en Löw zal zeker ook zich nu duidelijk willen 'losmaken' van zn voorganger en toenmalige 'ontdekker'
bv Phillip Lahm heeft in een autobiografie ook behoorlijk kwaadaardig over Klinsmann capaciteit als trainer geschreven en deze grote schade toegebracht in duitsland... Grinsi-Klinsi is het typ er wel voor om daarvoor graag wraak te willen, en laat nu juist Lahm dit toernooi erg wisselvallig en kwetsbaar spelen.
Ik denk dat Klinsmann zeker geen zin heeft aan duitsland kadootjes te doen en ook allerminst het typ is om het uit te laten komen op de 'bereidwilligheid' van de duisters hem een handje toe te steken, die wil op eigen kracht door en wil zich ook naar duitsland toe graag ebwijzen.
[ Voor 17% gewijzigd door RM-rf op 26-06-2014 14:57 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Tenzij de ene Zuid-Koreaan en de ander Noord-Korean of de ene Joods en de ander Moslim zou zijn komen de meeste coaches er wel uit.fsfikke schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:43:
[...]
Een vreemde aanname is het niet. Klinsmann = Duits, Löw = Duits, 'oh dan zullen ze wel samenspannen'.
Een beetje simplistisch wellicht.
Tenzij er 22 geweldige acteurs op het veld staan word het geen leuke pot om naar te kijken. Gelijkspel is voor beide voldoende dus zullen ze beide er niet vol voor gaan en genoegen nemen met een puntje.
Gaat lekker bij Ghana: http://www.nu.nl/sport/38...sterspelers-selectie.html
Ben benieuwd hoe Ghana nu voor de dag gaat komen zonder deze twee spelers..
Ben benieuwd hoe Ghana nu voor de dag gaat komen zonder deze twee spelers..
Dit topic is gesloten.