Hahaha. Geeft wel sfeer...
...ofzo
Ik kan Arno trouwens geen seconde uithouden. Gelukkig is de wedstrijd ook op BBC 1 te zien.
...ofzo
Ik kan Arno trouwens geen seconde uithouden. Gelukkig is de wedstrijd ook op BBC 1 te zien.
Wat? Ik zat niet te kijken. Snel de TV aan.PWM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:08:
Zo, weer een terechte goal afgekeurd
Keeper spring in de 5 meter zelf tegen een aanvaller op, terwijl hij de bal mist. Andere speler scoort, maar scheids fluit af.
[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 16-06-2014 21:17 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Deze ploegen waar het minst slecht van hun continent vermoed ik?Kevinp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:40:
Waarom spelen deze ploegen op het WK?
Omdat Luxemburg, Liechtenstein, Faroer en Ijsland hebben afgezegd.Kevinp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:40:
How do you save a random generator ?
Om praktisch gratis geld te verdienen wanneer deze tegen goede ploegen spelenKevinp schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:40:
En met enig gezond respect ook, best hard maar wel sportief.Kain_niaK schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:45:
Vind het best een aardige wedstrijd .... word hard gevochten.
[ Voor 18% gewijzigd door Kain_niaK op 16-06-2014 21:50 ]
Nog altijd beter dan IrannFo schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:48:
Nigeria speelt kick & rush voetbal.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ja klopt, ik had wel iets meer verwacht van Nigeria.Herman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:53:
[...]
Nog altijd beter dan IranDat speelt alleen kick...
Wordt dit dan het eerste gelijkspel van het wk?
Nog niet de neiging gehad om je icon aan te passen ???majoh schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:55:
Ik had die Nigerianen misschien iets te hoog zitten met een 0-5 overwinning...
Als we m nu wel winnen zekerenchion schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:03:
[...]
Nog niet de neiging gehad om je icon aan te passen ???
Nigeria heeft 2x met 2-0 gewonnen en de rest was 1-0 of 1-1 in kwalificatie rondes. 5-0 was een beetje optimistisch tegen Iran die nauwelijks een bal heeft binnengekregen.majoh schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:55:
Ik had die Nigerianen misschien iets te hoog zitten met een 0-5 overwinning...
Hoop het toch niet... heb vlak voor de wedstijd mijn voorspelling aangepast naar 3-1 (voor Nigeria) van 1-1. Maar op dit moment vraag ik me vooral af hoe deze beide teams ooit tot scoren moeten komen.Herman schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:53:
[...]
Nog altijd beter dan IranDat speelt alleen kick...
Wordt dit dan het eerste gelijkspel van het wk?
... not as I do.
[ Voor 58% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 22:15 ]
Ja, of een eigen doelpunt.
... not as I do.
[ Voor 18% gewijzigd door Yemoke op 16-06-2014 22:25 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Jup, straks bij Ghana - USAFiber schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:24:
Gaan we nog doelpunten krijgen vanavond...?
www.steamloco.info
lol Drogba is ivoorkustenchion schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:25:
Ze moeten Drogba inzetten.
[ Voor 74% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 22:26 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Fleximex op 16-06-2014 22:27 ]
... not as I do.
[ Voor 19% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 22:38 ]
Ach ja je bent even buiten, benen gestrekt enzo..SmokingCrop schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:38:
38 000 mensen in het stadium, wat een top match waar ze voor betaald hebben xD
hoeveel kost zo'n ticket eigenlijk?
[ Voor 32% gewijzigd door Yemoke op 16-06-2014 22:42 ]
Oh god onze heldere ster is weer aan het verslaanschwarzenegger schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:37:
Arno heeft daar vast wel op geoefend en zit dan heel ijdel te kijken dat hij de naam goed uitspreekt.
(ps ik hoorde net iemand die Arno de blanke Chinees noemt)
Smiling as the shit comes down...
Al even slecht als de spelers die er op staanScrooLoose schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:45:
Slecht veld zeg, heb het nog niet zo slecht gezien.
[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 22:51 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik denk dat die Amerikanen iets beter kunnen mikken...Kain_niaK schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:53:
Vond het best spannend! En kuddos voor de Iraanse verdediging. Ze geven het goede voorbeeld voor binnen een paar jaar wanneer de Amerikanen komen.
... not as I do.
VS is wel beter.Kain_niaK schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:53:
Vond het best spannend! En kuddos voor de Iraanse verdediging. Ze geven het goede voorbeeld voor binnen een paar jaar wanneer de Amerikanen komen.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
[ Voor 9% gewijzigd door nFo op 16-06-2014 23:13 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Onterecht dus, want er viel gewoon een goal voor Nigeria die goed gekeurd had moeten worden. En ik had uiteraard een 0-1 overwinning voor Nigeriaapis29 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:54:
[...]
+1. Toch wel zo dramatisch dus als ik had verwacht toen ik het invulde
. Schakel net pas weer in bij de laatste 5 seconden en tot m'n verbazing was het nog steeds 0-0!
Vanavond wel 'De grote Messi show'...?apis29 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:49:
[...]
Zoals de meeste al gezegd hebben was het gewoon niet goed van Messi...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat had je dan verwacht. Die kunnen gewoon niets anders spelen dan dit tegen een land als argentinie. Die komen voor mogelijk wat punten, dan gaan ze echt geen aanvallend voetbal spelen tegen een WK kandidaat.Catorce schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:53:
Wat een vreselijk negatief voetbal is dat van Iran, zeg...![]()
Pluisje, GriekenlandFiber schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:16:
Quizvraagje: Wie scoorde er exact 20 jaar geleden zijn laatste WK goal en tegen wie...?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
U gaat door voor de koelkast...
Mejor así
Of een discutabele pingel...tweaker2010 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:27:
Het zal wel weer 1-0 worden dankzij een intikkertje van Messi ofzo... vrees ik
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq