[WK2014] Groep F (Argentinie, Bosnie-Herz., Iran, Nigeria)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 6.202 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter

Groep F

De landen:
Argentinie
Bosnie-Herzegovina
Iran
Nigeria

Wedstrijden Groep F
Datum (Tijd)
16 juni 2014 (00:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ARG.pngArgentinieAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/BIH.pngBosnie-Herzegovina2-1
16 juni 2014 (21:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/IRN.pngIranAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NGA.pngNigeria0-0
21 juni 2014 (18:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ARG.pngArgentinieAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/IRN.pngIran1-0
22 juni 2014 (00:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NGA.pngNigeriaAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/BIH.pngBosnie-Herzegovina1-0
25 juni 2014 (18:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NGA.pngNigeriaAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ARG.pngArgentinie2-3
25 juni 2014 (18:00)Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/BIH.pngBosnie-HerzegovinaAfbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/IRN.pngIran3-1

Stand Groep F
landpuntendoelsaldo
1Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/ARG.png Argentinie 9 (uit 3)6 - 3
2Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/NGA.png Nigeria 4 (uit 3)3 - 3
3Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/BIH.png Bosnie-Herzegovina 3 (uit 3)4 - 4
4Afbeeldingslocatie: http://img.uefa.com/imgml/flags/18x18/IRN.png Iran 1 (uit 3)1 - 4

[ Voor 144% gewijzigd door gambieter op 25-06-2014 20:04 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Gereserveerd :)

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 20-05-2014 00:29 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Nou, duidelijk een groep die iedereen interesseert :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staten
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Mijn verwachting voor Iran - Nigeria is 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
gambieter schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 01:21:
Nou, weet je dat wedstrijden ala Iran - Nigeria nog wel eens de hoogste amusementswaarde bieden.

En verder benieuwd naar Bosnie, hadden al eerder, net als Belgie, een keer op een toernooi moeten verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Vulde gister nog last-minute de telegraaf poule in en zag opeens Bosnie in de achtste finales, maar nu ik deze groep zo zie kan dat best gebeuren :) . Ook nog last-minute Messi als topscoorder gekozen bij flexvoetbal, ipv Neymar die ik had staan, vanwege deze zwakke poule en relatief zwakke helft. Ondertussen heeft Neymar er al twee in liggen ... O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Ja mij interesseert het! Als geboren Bosniër hoop ik dat Bosnie goed debuteert op het WK, we hebben een goede voorhoede en de poule zou te doen moeten zijn. Argentinie wordt lastig maar Nigeria en Iran moeten kunnen worden verslagen. Met Dzeko en Ibisevic hebben we een goede aanval.

Bosnie-Iran wordt hopelijk belangrijk en ik ben er bij in salvador om ze aan te moedigen om de tweede plaats te halen (ik ga ook naar de 1/8 finale). Ik ben benieuwd naar morgen hopelijk kan Bosnie verrassen, tot nu toe zijn er veel verrassingen op het WK dus ik heb hoop :)

Overigens was in net zo graag naar een wedstrijd van NL geweest maar die waren allemaal uitverkocht

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@Hierboven>> je kan de gok nemen dat Oranje in de kwartfinale komt in Fortaleza. Maar ik snap ook dat er misschien een einde aan je portemonnee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Om twaalf uur staat er een kraker op de planning. Ik ben benieuwd naar Argentinië vs Bosnië. Topploeg tegen een sterke debutant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Sjah schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:25:
@Hierboven>> je kan de gok nemen dat Oranje in de kwartfinale komt in Fortaleza. Maar ik snap ook dat er misschien een einde aan je portemonnee zit.
Alles na de groepsfase is uitverkocht volgens de FIFA site bij mij, net zoals Nederland - Spanje terwijl er nog best wat plaatsen leeg waren in het stadion, misschien is dat voor de lokale mensen (heb je een Braziliaans BSN nodig wat ik niet heb). De prijzen van de kaartjes zelf vallen nog wel mee maar als ik het halve land moet overvliegen plus hotel boeken dan tikt het flink aan.

Ik weet trouwens niet hoe goed ik Nigeria in moet schatten, ik denk iets beter dan Iran, maar daar weet ik misschien nog wel minder van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:05
Kom zelf ook uit bosnie,gelukkig zijn we nu erbij.Verwacht niet al teveel vanavond hoop dat we niet met hoge cijfers onderuit gaan.Al blijf ik hopen op een gelijkspel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@Arm1n: yup hotel is bizar duur hoorde ik. Alleen Fortaleza ligt dichtbij Salvador, daarom kwam ik ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Sjah schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:40:
@Arm1n: yup hotel is bizar duur hoorde ik. Alleen Fortaleza ligt dichtbij Salvador, daarom kwam ik ermee. :)
Dat hangt een beetje van de stad af. In Salvador viel het heel erg mee, heb een erg goed hostel voor €30 per nacht, in Brasilia begonnen de prijzen vanaf €150 euro p/n :X

Ik ben overigens "gevestigd" in de buurt van Belo Horizonte, dus moet alsnog naar Salvador vliegen (wat met €150 retour ook best mee valt gezien de periode).

Gelukkig zijn de Brazilianen geen fan van het Argentijnse elftal dus ik heb er vanavond gratis wat extra mede-supporters bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10

Fiber

Beaches are for storming.

Gaat Bosnië het redden tegen Messi en co...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Er is ook maar één reden om geïnteresseerd te zijn in deze groep: de voorhoede van Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik vind het zo jammer dat we het bij argentinië altijd over "Pluisje" moeten hebben. Ik kan die vent niet uit staan, wat een kwal...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik verwacht vuurwerk van Messi. Anders ben ik voor niets opgebleven :)

Edit: nou prima begin :P

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 16-06-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Nou dat is wel rap, gewoon al een goal gemist lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
owngoal! heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Lekker begin inderdaad!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Net zo makkelijk Bosnie pleegt zelfmoord.

Messi is gewoon TE groot. :D

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik had 3-0 voorspeld op Scorito maar als de score zo snel wordt geopend ...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Shit, ik wil dat Argentinie zijn best moet doen, niet dit suf gedoe van Bosnie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ocharme Bosnië :')
Als het hele tijd zo zal zijn, dan komt er niet veel van in huis voor bosnië :p

maar mss kan dzeko ofzo nog iets doen

[ Voor 85% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:29

Niku

Alagaesii

Hangt gelukkig eindelijk wel sfeer in een stadion met die Argentijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ze zetten toch wat meer druk nu, toch geen hopeloze match? :p

edit: wat een kans :o

[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo, Messi heeft tot nu toe alle ballen verspeeld. Ondanks dat hij zich nadrukkelijk laat zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
misschien de stress en moet er wss nog wat inkomen, er staat toch veel druk op messi door de fans etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Ja ik snap ook niet waarom de verwachtingen zo hoog zijn, hij heeft het nog nooit echt laten zien tijdens wedstrijden met Argentinie geloof ik. Maarja de avond is nog jong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Lijkt nog steeds in zijn dip te zitten, al is de 18de minuut al wat vroeg voor conclusies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
tsjah, ze weten ookwel dat messi voor z'n linker gaat gaan :p
maakt het wat makkelijker om te blocken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bosnie is geen slecht team vind ik. Maar misschien moet Argentinie nog wat in het toernooi groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Argentinië is sowieso nog niet erg sterk. Maargoed, we zijn nog geen half uur onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Dat Bosnie maar snel de 1-1 mag maken, ze verdienen het niet om achter te staan door zo'n lamme eigen goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die verdediging van Argentinie is ook niet echt van wereldklasse, weinig rust achterin.

PS: ziekelijk die commentator die alle namen perse goed wil uitspreken. Dsssssjeko :O

[ Voor 34% gewijzigd door tweaker2010 op 16-06-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Daar kies je zelf voor. Je kan ook op Canvas, ZDF of BBC kijken om er een paar te noemen.

(Maar goed, die discussie hebben we een ander topic voor...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Jammer van dat lullige doelpunt, want ik vind Bosnië best goed spelen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41

Vos

AFCA

Wat een matig Argentinië. De topspelers Aguero, Messi en Di Maria komen totaal niet in het spel voor. Valt me op dat veel spelers niet actief in het spel meedoen, veel gesjok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Jerry schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:44:
Jammer van dat lullige doelpunt, want ik vind Bosnië best goed spelen.
Bosnië is gewoon beter. Zeker in het tweede deel van de eerste helft. Als het zo doorgaat zie ik Bosnië in de tweede helft nog wel minimaal langszij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Messi gaat gewoon te veel alleen vind ik..
en gaat bij sommige acties totaal niet mee

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmokingCrop schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:46:
Messi gaat gewoon te veel alleen vind ik..
Messi en het nationale team is het gewoon niet zo. Tuurlijk scoort hij weleens in de kwalificatie, maar het is het gewoon niet. Daarbij is het verdedigend gewoon slecht en het middenveld matig. Ik schat ze echt niet hoog in. Al hadden ze 3 Messi's voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Mwah Messi krijgt gewoon geen support. Hij wordt aangepakt door minstens 3 spelers elke keer. Toch lopen de rest vd argentijen dan niet door maar blijven rustig achterin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Kan me er iets bij voorstellen dat Messi een soort wurgafspraak heeft met z`n club mbt spelen voor het nationale elftal.

Hij gaat imho nl erg voorzichtig om met z`n benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Vos schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:44:
Wat een matig Argentinië. De topspelers Aguero, Messi en Di Maria komen totaal niet in het spel voor. Valt me op dat veel spelers niet actief in het spel meedoen, veel gesjok.
Ik mag toch hopen dat de tweede helft beter wordt. Of zal ik maar naar bed gaan...? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Goron schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:48:
Mwah Messi krijgt gewoon geen support. Hij wordt aangepakt door minstens 3 spelers elke keer. Toch lopen de rest vd argentijen dan niet door maar blijven rustig achterin staan.
Steeds genoeg spelers om hem heen hoor, hij kiest steeds om zelf te gaan, wat mislukt, en als hij dan past mislukt dat ook. Ook aguero lijkt niet in beste doen en die passes van Di Maria met buitenkant voet word je ook niet vrolijk van. Normaal moet Argentinië het toch juist hebben van geniale acties van hun 5 geweldige aanvallende spelers, vandaag helaas van slecht verdedigen van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De tweede helft gaat bijna beginnen. Laten we hopen dat er flink wat actie komt na een saaie eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Als ik die kop van die Argentijnse coach zie, en hoor dat het een verdigend typje is, weet ik niet genoeg, dit Argentinie haalt er niet ui wat er inzit. En dan Scolari bij Brazilie, die teams werken zichzelf tegen.

Gelukkig hebben wij de Wizard van de Watergraafsmeer. _o_

Gokje >> dit wordt een onverdiende 1-0 voor Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Hyundai reclame wordt ik ondertussen gestoord van. Die app stelt ook nog eens niets voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Op de Belg en de BBC in de rust ook geen goed woord voor Messi. 'Hoort thuis in een veteranen-elftal'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04:01

Clush

Do as I say...

enchion schreef op maandag 16 juni 2014 @ 00:49:
Kan me er iets bij voorstellen dat Messi een soort wurgafspraak heeft met z`n club mbt spelen voor het nationale elftal.

Hij gaat imho nl erg voorzichtig om met z`n benen.
Messi speelt het hele jaar al matig, in elk geval voor zijn doen. De theorie was juist (ikzelf dacht daar ook aan) dat hij zich volledig op dit WK heeft gericht dit jaar. Revalidatie in Argentinië doen ipv bij de club, dat soort dingen. Ik zag dus ook erg uit naar deze wedstrijd en had voor het geval dat alvast maar 5-0 ingevuld.

Wat hij, en eigenlijk heel Argentinië, hier laat zien is toch wel een hele koude douche. Dit moet zijn tournooi worden en het hele Argentijnse team draait om hem, en als hij nu niet thuis geeft is dat een mokerslag waar ze hoogstwaarschijnlijk niet mee om kunnen gaan. Er is geen tijd meer om iets anders te verzinnen dit WK. All-in op Messi (worden ze toevallig gesponsord door Adidas?).

Hij heeft nog anderhalve wedstrijd om iets te verzinnen, eentje meer als Argentinië dit weet te houden. Zou mooi zijn voor iedereen als de knop toch nog om gaat.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op maandag 16 juni 2014 @ 01:03:
[...]

Messi speelt het hele jaar al matig, in elk geval voor zijn doen. De theorie was juist (ikzelf dacht daar ook aan) dat hij zich volledig op dit WK heeft gericht dit jaar. Revalidatie in Argentinië doen ipv bij de club, dat soort dingen. Ik zag dus ook erg uit naar deze wedstrijd en had voor het geval dat alvast maar 5-0 ingevuld.

Wat hij, en eigenlijk heel Argentinië, hier laat zien is toch wel een hele koude douche. Dit moet zijn tournooi worden en het hele Argentijnse team draait om hem, en als hij nu niet thuis geeft is dat een mokerslag waar ze hoogstwaarschijnlijk niet mee om kunnen gaan. Er is geen tijd meer om iets anders te verzinnen dit WK. All-in op Messi (worden ze toevallig gesponsord door Adidas?).

Hij heeft nog anderhalve wedstrijd om iets te verzinnen, eentje meer als Argentinië dit weet te houden. Zou mooi zijn voor iedereen als de knop toch nog om gaat.
Argentinië heeft sinds 1986 niets gepresteerd. Je kan niet automatisch zeggen; Ow ze hebben een van de beste spelers ter wereld dus zijn ze favoriet. Het team als geheel is veel te zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het lijkt wel alsof Argentinië niet echt een plan heeft, ze doen maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 01:06:
[...]

Argentinië heeft sinds 1986 niets gepresteerd. Je kan niet automatisch zeggen; Ow ze hebben een van de beste spelers ter wereld dus zijn ze favoriet. Het team als geheel is veel te zwak.
Correctie, 1990 (finale) ;)

Wat een duffe pot :O

Messi doet toch mee!

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 16-06-2014 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Messi, de Federer van het voetbal :/

edit : ik zei niks ;)

[ Voor 25% gewijzigd door mercapto op 16-06-2014 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Zo moet ie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:27

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pff 3indelijk wat actie mooie goal.messi.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

En toch messi !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Eindelijk! Een messi-waardige actie! Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
Doet ie het toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Is omdat ik even niet meer aan het kijken was :+

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 16-06-2014 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wilde net gaan typen "Belgen waarom zijn jullie bang voor Argentinie in de kwartfinale (stel)" , komt Messi eindelijk met ik hoop het begin van de kroon op zijn werk (een finaleplaats ritselen voor Argentinie, als winnaar zie ik een andere ploeg ;) ) Zat gewoon te juichen hier, wat een klasse, en ja ik snap de Belgen, Messi kan een veel beter Belgie nog verslaan met 2 van zulke goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zo doen ze dat. Ze sussen je in slaap en slaan dan keihard toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 16 juni 2014 @ 01:30:
Wilde net gaan typen "Belgen waarom zijn jullie bang voor Argentinie in de kwartfinale (stel)" , komt Messi eindelijk met ik hoop het begin van de kroon op zijn werk (een finaleplaats ritselen voor Argentinie, als winnaar zie ik een andere ploeg ;) ) Zat gewoon te juichen hier, wat een klasse, en ja ik snap de Belgen, Messi kan een veel beter Belgie nog verslaan met 2 van zulke goals.
Wij hebben schrik van alle iets grotere landen en zijn voorzichtig bij "must-winners" :+
Komt ook doordat het al heel lang geleden is dat we nog een deftige ploeg hadden, laat staan een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Wat een aanname van Messi. Hij draaide gigantisch snel in een keer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Aah toch mooi voor Bosnie! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ha ha. Nog zes minuten om gelijk te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wel terecht, maar slecht voor mijn toto ;).

Het aantal foute passes is wel héél hoog. Wat een droevig Argentinië.

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 16-06-2014 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Zouden we nog een beetje Argentijnse paniek zien? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Ik hoop het van harte, zou toch wel te gek zijn als ze nog gelijk maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Moeten ze wel beter leren mikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
Tuurlijk nog even piepen om wat tijd te rekken man man man
Roger that :P

[ Voor 15% gewijzigd door Yemoke op 16-06-2014 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Yemoke schreef op maandag 16 juni 2014 @ 01:46:
Tuurlijk nog even piepen om wat tijd te rekken man man man
Even de herhaling afwachten volgende keer ;). Was goed raak.

Bosnië kan niet meer? Zetten weinig druk.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 16-06-2014 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die voorzet van die speler van Bosnië 30 sec voor het eindsignaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Helaas voor Bosnië. Toch zie ik ze nog wel verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Saaiste pot zeg. Wie had dat gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:05
Jammer dat die eigendoelpunt viel,wat was argentinie slecht zeg pff beide teams waren niet in vorm.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja ook bitter teleurgesteld in Bosnië hoor. En Argentinië.... houdt zijn kruit droog, geef ze ongelijk.... vieze toernooiploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik snapte eerlijk gezegd ook niet waarom Argentinie zo ultra defensief met slechts 2 spitsen speelde.
Je laat Higuain toch niet op de bank zitten? En Bosnie speelde ook erg behoudend met maar 1 spits (Dzeko).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas Argentinië speelde gisteren niet best, er ging veel te veel fout. En behalve op het doelpunt van Messi na dan. Het leek wel of Messi met ijzeren kettingen om speelde, niks lukte en liep er als zoutzak bij. Ik kan maar 2 redenen bedenken waarom we niet de Messi van FC Barcelona zien. A: De druk op die jongen is enorm, heel Argentinië verwacht van hem dat ie even de wereldtitel pakt als of het de normaalste zaak van de wereld is. B: Laat die jongen gewoon vrij en geef de aanvoerdersband aan een andere speler. Die jongen is geen Diego Armando Maradonna die heeft een heel ander karakter. Messi zou je buurjongen uit de straat kunnen zijn. Hij is veel te timide en geen mafkees als zijn voorganger uit de 80er jaren. Daar zit hem naar mijn mening de crux waarom Argentinië het zo moeilijk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Inderdaad, de spanning en druk droop van Messi af gister. Die jongen moet lekker vrij in z'n hoofd zijn om optimaal te kunnen presteren. Bij barca is de druk groot, maar in het argentijns elftal nog vele malen groter. Een heel land verwacht van hem dat ie de wereldbeker ff gaat ophalen in Brazilie.

En wat voor rol had hij gister eigenlijk? Volgens mij is messi geen een keer in de zestien van Bosnie geweest.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leipo18
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-03-2017
@Amahusu @Puyol .... hoop dat ik me zelf bij het gesprek kan toevoegen.

Persoonlijk denk ik dat Lionel Messi niet optimaal presteert in het WK/EK, omdat hij niet de juiste mensen om zich heen heeft. Bedenk wel dat Lionel Messi in Barcelona Iniesta en Neymar naast zich heeft staan... dat zijn ontzettend goede spelers. Lionel Messi is een speler die het van de zijflanken een zetje in de goede richting moet hebben....als Messi goede spelers om zich heen heeft, speelt hij met veel meer zelfvertrouwen en durft hij meer dat laat hij dan kan ook zien op het veld van Barcelona. Het omgekeerde zie je juist in het WK/EK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Joh, Messi is bevrijd na gister die actie. Nee ik maak me geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een speler als Messi kan ook een mindere periode hebben, maar dan nog kan je er wel alles aan doen om te proberen er zo veel mogelijk uit te halen. Voornamelijk de eerste helft liep hij er totaal ongeïnteresseerd bij! Hij sjokte wat over het veld. Dat kan ik niet koppelen aan druk. Zijn vele foute passes wel. En eventuele scherpte voor de goal, maar daar is hij niet heel veel geweest ;).

De tweede helft zag ik iets meer spirit, ging duels aan en trok zo nu en dan felle sprints. Bij de goal zag je opluchting. Echter nog steeds oogde hij veelal loom.

Statistieken:

8.6 km gelopen (team gemiddeld 8.9 km)

Zijn high activity cijfers zijn in de tweede helft ook een stuk hoger.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 16-06-2014 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Misschien moeten we eens af van dat gezeik op 'sparen voor WK', 'ongemotiveerd', 'hij sjokt teveel' en vooral af van het idee dat hij het lekker in zijn eentje moet uitzoeken. Echt waar, men kon gisteren niet wachten om Messi af te zeiken... Juist de bal ophalen op of achter de middenlijn moet hij niet doen. Als jullie geinteresseerd zijn: http://www.catenaccio.nl/...-schim-van-zichzelf-werd/

Uitstekend stuk, ga dat eens lezen. Sabella heeft het gewoon ontzettend verkloot de eerste helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Catorce schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:37:
Misschien moeten we eens af van dat gezeik op 'sparen voor WK', 'ongemotiveerd', 'hij sjokt teveel' en vooral af van het idee dat hij het lekker in zijn eentje moet uitzoeken. Echt waar, men kon gisteren niet wachten om Messi af te zeiken... Juist de bal ophalen op of achter de middenlijn moet hij niet doen. Als jullie geinteresseerd zijn: http://www.catenaccio.nl/...-schim-van-zichzelf-werd/

Uitstekend stuk, ga dat eens lezen. Sabella heeft het gewoon ontzettend verkloot de eerste helft.
Goed stuk inderdaad en dat verklaart voor een groot gedeelte ook zijn tegenvallende spel de afgelopen tijd, maar het doet niets af aan het feit dat zijn passing ondermaats is, hij verkeurde keuzes maakt en minder meters maakt. De rol van de taktiek en zijn medespelers hebben daar zeker mee te maken, maar ik kan me gewoon niet aan de indruk onttrekken dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zit.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

leipo18 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:30:

Persoonlijk denk ik dat Lionel Messi niet optimaal presteert in het WK/EK, omdat hij niet de juiste mensen om zich heen heeft. Bedenk wel dat Lionel Messi in Barcelona Iniesta en Neymar naast zich heeft staan... dat zijn ontzettend goede spelers. Lionel Messi is een speler die het van de zijflanken een zetje in de goede richting moet hebben....als Messi goede spelers om zich heen heeft, speelt hij met veel meer zelfvertrouwen en durft hij meer dat laat hij dan kan ook zien op het veld van Barcelona. Het omgekeerde zie je juist in het WK/EK.
Met Iniesta en Neymar presteerde hij dit jaar bij Barca ook niet best dus dat kan de reden niet zijn. Hij is juist een topspeler omdat hij zelf zo goed is, niet omdat de rest zo goed is toch? Of was die gouden bal een foutje? Het grootste probleem is volgens mij dat Messi geen echte aanvoerder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Catorce schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:37:

Hoezo gezeik? Het is gewoon een constatering dat de beste speler ter wereld ondermaats speelde. En ja de tactiek ligt er mede aan ten grondslag, maar dan nog speelde hij ondermaats. Een pass bij een tegenstander in de voeten is gewoon niet goed ;).

En zoals ik al zei was het de 2e helft een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:08:
[...]

Met Iniesta en Neymar presteerde hij dit jaar bij Barca ook niet best dus dat kan de reden niet zijn. Hij is juist een topspeler omdat hij zelf zo goed is, niet omdat de rest zo goed is toch? Of was die gouden bal een foutje? Het grootste probleem is volgens mij dat Messi geen echte aanvoerder is.
Natuurlijk is Messi de beste en rendeert het beste als hij gewoon een vrije rol heeft. En het Argentijnse team volledig in dienst van hem speelt. Ik vindt hem vele malen beter als modepop CR7 en ook veel sympathieker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
'Velen malen beter' ben ik het niet mee eens. Laatste jaar is Cristiano Ronaldo gewoon beter. Hij is veel fitter en maakt optimaal gebruik van zijn atletische lichaam. Ook scoort hij met het hoofd wat vaker dan Messi. Op dit moment een veel completere speler.
Laatst komt hij in mijn ogen juist beter over dan Messi, die loopt altijd maar met zijn koppie naar beneden en maakt tegenwoordig opeens ook overtredingen. Cristiano Ronaldo heeft een arrogantie die nu juist uitstaanbaar is omdat alles bij hem lukt. Je ziet hem eveneens meer lachen dan ooit te voren en blijft minder lang na een overtreding op de grond liggen.

Cristiano Ronaldo is ook goed in welk team dan ook. Messi is goed als het team zich op hem aanpast. Op dat punt vind ik Cristiano Ronaldo een groot voordeel hebben en dat is iets wat voor mij toch zwaar weegt in wie-is-de-best-voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
leipo18 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:30:

Iniesta en Neymar kan je nog 1 op 1 vervangen door Aguero en Di Maria, het is de rest van het team wat een stuk minder is :D (voor mij ook absoluut geen titelkandidaat vooraf, alhoewel ik altijd voor Argentinie "ben". 2006 selectie was de laatste topselectie) . Dat je in 2014 nog steeds met Maxi Rodriguez in de basis aan komt zetten :') (al schijnt ie in de Argentijnse competitie nog top te zijn) ...
Zoals de meeste al gezegd hebben was het gewoon niet goed van Messi, veel foute passes en veel te veel zelf (willen) doen. Die vrije trap was ook veelzeggend, alleen een minuut later scoorde ie een geweldige goal (althans zo beleefde ik het in de nacht :*) )

Denk dat ie wat meer aan z'n fitness mag werken, meer krachttraining, maar een trainingsperiode specifiek daarvoor is er nauwlijks.

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 16-06-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dat de tactiek in de eerst helft niet klopte is waar en dat Messi daar het slachtoffer van was klopt ook. Maar hij zit ook niet echt lekker in z'n vel. Vraag is alleen wat de oorzaak en wat het gevolg is. Een echt grote speler als Cruijff bepaalde zelf de tactiek en de opstelling... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:22:
[...]

...Ik vindt hem vele malen beter als dan modepop CR7 en ook veel sympathieker
'Vele malen beter...'

Je benamingen voor CR zeggen al genoeg over je afgunst tegen hem.

Ja Messi is sympathier en CR arrogant, maar om zijn voetbalkwaliteiten kan je totaal niet heen.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 16-06-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik moet altijd wel lachen om die mensen die Ronaldo afkraken om zijn instelling en uitstraling en tegelijk bijvoorbeeld een Zlatan ophemelen terwijl dat in mijn ogen best vergelijkbare spelers zijn. Messi is duidelijk een ander type speler. Alleen een knuffelbeer als imago is niet goed genoeg om wereldkampioen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Krijgen we deze discussie weer....

Het zijn allemaal fantastische voetballers, en hun koppen staan je wel of niet aan, lekker boeiend.
Laten we het over de wedstrijden hebben en niet over wie wel of niet een poster van Messi / Ronaldo / Ibra boven zijn bed heeft hangen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:21:
[...]

'Vele malen beter...'

Je benamingen voor CR zeggen al genoeg over je afgunst tegen hem.

Ja Messi is sympathier en CR arrogant, maar om zijn voetbalkwaliteiten kan je totaal niet heen.
Christian Ronaldo zijn voetbal kwaliteiten betwist ik ook niet, maar het is het zelfde als met Louis van Gaal zodra de camera's op beide heren gericht zijn gaat er op eens een knop om en gaan ze impopulaire maniertjes vertonen. Ze hebben een voorbeeld functie naar het grote publiek toe.Gedraag je er ook naar dan. Ipv dat filmsterren gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:15:
[...]

Christian Ronaldo zijn voetbal kwaliteiten betwist ik ook niet, maar het is het zelfde als met Louis van Gaal zodra de camera's op beide heren gericht zijn gaat er op eens een knop om en gaan ze impopulaire maniertjes vertonen. Ze hebben een voorbeeld functie naar het grote publiek toe.Gedraag je er ook naar dan. Ipv dat filmsterren gedrag.
Waarom zou dat moeten? Wees blij dat het niet allemaal saaie brave types als De Vrij en Fred Rutten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:06
Fijn die sun flare bij Iran - Nigeria :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

20 miljard voor een toernooi, maar een zonnekap voor de camera, ho maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
PWM schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:03:
20 miljard voor een toernooi, maar een zonnekap voor de camera, ho maar
dadelijk ziet Arno V. het weer niet goed door de zon... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Kunnen ze niet een assistent erbij roepen die met een kartonnetje erboven gaat staan? :P

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.