leipo18 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:30:
@Amahusu @Puyol .... hoop dat ik me zelf bij het gesprek kan toevoegen.
Persoonlijk denk ik dat Lionel Messi niet optimaal presteert in het WK/EK, omdat hij niet de juiste mensen om zich heen heeft. Bedenk wel dat Lionel Messi in Barcelona Iniesta en Neymar naast zich heeft staan... dat zijn ontzettend goede spelers. Lionel Messi is een speler die het van de zijflanken een zetje in de goede richting moet hebben....als Messi goede spelers om zich heen heeft, speelt hij met veel meer zelfvertrouwen en durft hij meer dat laat hij dan kan ook zien op het veld van Barcelona. Het omgekeerde zie je juist in het WK/EK.
Iniesta en Neymar kan je nog 1 op 1 vervangen door Aguero en Di Maria, het is de rest van het team wat een stuk minder is

(voor mij ook absoluut geen titelkandidaat vooraf, alhoewel ik altijd voor Argentinie "ben". 2006 selectie was de laatste topselectie) . Dat je in 2014 nog steeds met Maxi Rodriguez in de basis aan komt zetten

(al schijnt ie in de Argentijnse competitie nog top te zijn) ...
Zoals de meeste al gezegd hebben was het gewoon niet goed van Messi, veel foute passes en veel te veel zelf (willen) doen. Die vrije trap was ook veelzeggend, alleen een minuut later scoorde ie een geweldige goal (althans zo beleefde ik het in de nacht

)
Denk dat ie wat meer aan z'n fitness mag werken, meer krachttraining, maar een trainingsperiode specifiek daarvoor is er nauwlijks.
[
Voor 11% gewijzigd door
apis29 op 16-06-2014 13:21
]