Komt die gast van NEC nog? Die scoort wel eens op dit soort momenten
Die Iraanse keeper heeft wel de dag van z'n leven vandaag
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Altijd was Argentinië een team wat met veel passie en vechtlust speelde. Dit team komt niet eens in de buurt. Zo passief en zonder fantasie. In mijn ogen heel erg teleurstellend dit WK.
Was er altijd gecharmeerd van.
Was er altijd gecharmeerd van.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
OK, beginnen we nu aan de derde helft...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lekker aanvallende wissels bij Argentinie. 2 spitsen eraf

Higuain speelde echt baggertweaker2010 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:36:
Lekker aanvallende wissels bij Argentinie. 2 spitsen eraf
Iran heeft wel echt 10 verdedigers opgesteld, ze staan niet eens allemaal op hun eigen helft maar op hun eigen kwart...
De rest van de elf ook dus dan kun je beter een verdediger eruit halen.
Reza? Speelt al hele potD-e-n schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:29:
Komt die gast van NEC nog? Die scoort wel eens op dit soort momenten
Ownee. Je doelt op Alireza
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 21-06-2014 19:46 ]
Woppa... Iran gooit gewoon hun nummer 9 erin
En dan nog krijgen ze de beste mogelijkhedenFeihcretsam schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:39:
Iran heeft wel echt 10 verdedigers opgesteld, ze staan niet eens allemaal op hun eigen helft maar op hun eigen kwart...
Mejor así
Huh, Argentinië nog op 0-0?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
NEEEE!!! Oh wat jammer, was een mooie straf geweest voor dit ongeïnspireerde zooitje.
Iran vecht voor elke meter. Heerlijk om te zien
Veel grote landen stellen teleur en de underdogs doen het best goed. Raar WK gewoon.
En deze wedstrijd kijkend.... was Nigeria dan net zo goed als Argentinië?
(geintje natuurlijk)
(geintje natuurlijk)
De favoriet heeft gewoon beide wedstrijden tot nu toe gewonnen hoorHironshy schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:47:
Veel grote landen stellen teleur en de underdogs doen het best goed. Raar WK gewoon.

JA haha 1-0
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Messiiiiiiii
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waauw doet ie het toch! Prachtige goal!
Mejor así
Kut
Smiling as the shit comes down...
Wat sneu zeg!
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Dit is echt sneu.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bah wat een naarling is het toch ook
Bah vind het niet eens leuk. Messi is de enige die dat team draagt.
Wel mooie goal
Wel mooie goal
En toch Messi.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Fantastische goal! Maar zoals ik begrijp niet helemaal verdiend? Alleen laatste 10 min gezien
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Zijn ze er toch ingetuindschwarzenegger schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:49:
ohhh het zijn net Duitsers.

Nu pas hoor je de Argentijnse supporters
Mejor así
Nee, Iran verdiende gelijkspel in mijn ogen.Migrator schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:50:
Fantastische goal! Maar zoals ik begrijp niet helemaal verdiend? Alleen laatste 10 min gezien
Dat dus. Prachtige goal, maar Iran had wel een puntje verdiend vind ik.Joosie200 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:50:
Mooie goal zonder meer, maar zo onverdiend en onterecht
1-0 en gelijk tijdrekken... wat een zielig team is het ook
Messi doet het toch weer... Wel heel sneu voor Iran - ook ik had hen een punt gegund. Zelfs 3, de hele wedstrijd in achting genomen.
Dat doet ELK team, Nederland ook... hoort helaas bij het spelletje.tweaker2010 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:52:
1-0 en gelijk tijdrekken... wat een zielig team is het ook
Smiling as the shit comes down...
Geen intikkertje, maar verder helemaal correct.tweaker2010 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:27:
Het zal wel weer 1-0 worden dankzij een intikkertje van Messi ofzo... vrees ik
Jammer. Argentinie was echt teleurstellend en Iran vocht er tenminste voor. Argentinie heeft genoeg goede spelers, maar alleen Messi wist eventjes boven de middelmaat uit te komen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou, ik hoop dat Argentinië er in de volgende ronde direct uit vliegt. De hele wedstrijd waardeloos spelen, Iran had een paar mooie kansen in de tweede helft en dan in de 91e minuut scoort Messi.. bah.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Jammer voor Iran, lekker voor Messi. Toch veel bekritiseerd, speelt niet lekker, maar beslist toch elke wedstrijd tot nu toe.
Ja Messi is echt een topspeler. Dat schot was best van ver. Die kerel heeft een ongelooflijk overzicht. Ruikt hij een goal dan maakt hij een goal. Iran mag trots zijn op zijn spelers ... die hebben echt gevochten en hun best gedaan. Gelijkspel was meer dan verdiend maar tegen de beste voetballer van de wereld doe je niet zo veel!
Als de rest van het Argentijnse team nu eens doorkrijgt dat ze allemaal moeten gaan spelen als Barcelona en gewoon 100% focussen op alle ballen aan messi geven dan gaat Argentinie nog ver komen.
Ik gun het Messi wel ... hij heeft nog nooit echt iets kunnen laten zien op een WK. Ookal is het zuur voor zijn medespelers ... ze zijn gewoon niet zo goed als Messi en zouden als landsbelang afstand moeten doen van hun ego en 100% in dienst van Messi gaan spelen.
Da's ook supergoed voor het WK. Een goal van Messi is altijd een genot om te zien.
Als de rest van het Argentijnse team nu eens doorkrijgt dat ze allemaal moeten gaan spelen als Barcelona en gewoon 100% focussen op alle ballen aan messi geven dan gaat Argentinie nog ver komen.
Ik gun het Messi wel ... hij heeft nog nooit echt iets kunnen laten zien op een WK. Ookal is het zuur voor zijn medespelers ... ze zijn gewoon niet zo goed als Messi en zouden als landsbelang afstand moeten doen van hun ego en 100% in dienst van Messi gaan spelen.
Da's ook supergoed voor het WK. Een goal van Messi is altijd een genot om te zien.
[ Voor 85% gewijzigd door Kain_niaK op 21-06-2014 20:11 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wat dat betreft zijn Messi en Cristiano Ronaldo ook weer te vergelijken: omringd door middelmatigheid. Alleen had CR de pech tegen een topteam (Duitsland) te moeten spelen terwijl Argentinie in een poule met kleintjes zit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik was gaandeweg gewoon voor Iran. Man wat valt Argentinie tegen zeg, nog slechter dan Brazil - hoop dat ze er allebei uitgeschakeld worden.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Wat een dramatisch spel zonder de bal van het team om Messi heen zeg. Totaal geen beweging, elke keer als hij de bal had was het met zijn allen stil staan en kijken of hij wat kon forceren. Waar ook Di Maria normaliter een dozijn aan goede voorzetten geeft en er vaak langs komt lukte niets, Higuain heeft een waardeloze pot gespeeld en ook Aguero kon geen potten breken. En dan 10 man rond de 16 van Iran, dan is het logisch dat Messi weinig kan doen.
Toch heel fijn dat hij heeft gescoord. Iran heeft wat goede kansen gehad, maar voor rust had Argentinië wel een stuk of 3x mogen scoren. Uiteindelijk vind ik het een terechte uitslag. Zie ook laatste paar tweets hier: https://twitter.com/11tegen11
Toch heel fijn dat hij heeft gescoord. Iran heeft wat goede kansen gehad, maar voor rust had Argentinië wel een stuk of 3x mogen scoren. Uiteindelijk vind ik het een terechte uitslag. Zie ook laatste paar tweets hier: https://twitter.com/11tegen11
Hen je de kansen van Iran gezien? Een gelijkspel was imo verdiend geweest.Catorce schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:06:
Uiteindelijk vind ik het een terechte uitslag.
Sterker nog, Iran had een penalty moeten krijgen. Jammer dat de scheidsrechter het niet durfde.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 22-06-2014 02:02 ]
Volgens mij noem je nu alles op wat er verkeerd gaatKain_niaK schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 20:08:
Ja Messi is echt een topspeler. Dat schot was best van ver. Die kerel heeft een ongelooflijk overzicht. Ruikt hij een goal dan maakt hij een goal. Iran mag trots zijn op zijn spelers ... die hebben echt gevochten en hun best gedaan. Gelijkspel was meer dan verdiend maar tegen de beste voetballer van de wereld doe je niet zo veel!
Da's ook supergoed voor het WK. Een goal van Messi is altijd een genot om te zien.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar eens kijken dan
; drie minuten voor tijd voorspelling van 1-1 in 2-1 voor Nigeria veranderd ... ben benieuwd
.

Verwijderd
Van de grensrechter bedoel jeSafaci schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:20:
Oei, wat een fout van de scheids
Pfff weer fout gefloten voor buitenspel...
Sneu voor bosnie wat was mooie goal.
Sneu voor bosnie wat was mooie goal.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zo, meters buitenspel, wat een dramaspits die Dzeko! Je moet beter timen !
Gaan we weer hoor
Gaan we weer hoor

[ Voor 14% gewijzigd door andries.t.net op 22-06-2014 00:22 ]
Die assistent-scheidsrechter stond zeker tegen de zon in te kijken, anders is hier geen verklaring voor.
Damn scheids doet het wel goed. Fluit niet snel en deze goal was gewoon een sterk duel. Australische scheids. Mogen meer scheodsen zo doen. Gewoon mannelijke sport en niet dat pussy gedrag.
Gebeurt overigens opvallend vaak dit WK dat niemand de 16 in loopt bij een afstandsschot, zo vaak voorgekomen dat keepers de bal niet klemmen terwijl er wel iemand stond die die loopactie had kunnen maken, maar dat niet deed.
Waarom spreekt die dude op nederland 1 dzeko uit als diego....
Verder eens met iemand hier die riep emenike is een beest. Dat is ie inderdaad!!
Verder eens met iemand hier die riep emenike is een beest. Dat is ie inderdaad!!
Verwijderd
Dat was ik
Emenike is zo belachelijk sterk en snel (ook al ziet het eruit alsof hij wandelt). Zet verdedigers gewoon aan de kant alsof ze er niet zijn
Ja jij ja
Ja inderdaad gewoon sterk erlangs. Lijkt me niet tof hem te moeten verdedigen
Ja inderdaad gewoon sterk erlangs. Lijkt me niet tof hem te moeten verdedigen
Je bedoelt Tsjeeko? Irritante commentator idd.v8power67 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:36:
Waarom spreekt die dude op nederland 1 dzeko uit als diego....
Dzeko speelt trouwens erg matig, verder als een schot over vanuit de 2e lijn komt ie niet. Nigeria staat terecht met 1-0 voor, ze spelen veel feller.
Terechtis het niet hellemaal want als ze die buitenspel goal wat het niet was gewoon erkende was het een andere wedstrijd denk ik.
Maar daarna was nigeria stukken beter inderdaad.
Maar daarna was nigeria stukken beter inderdaad.
Met 2 benen al springend een tackle inzetten blijkt geen geel of rood meer te zijn. Voor iemand in de weg lopen is wel geel... Dat heeft niks met mannelijke sport te maken maar puur met wederom een slechte scheids. Die nummer 7 van Bosnië mag ook alles schoppen wat in de buurt van hun 16 komtv8power67 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:31:
Damn scheids doet het wel goed. Fluit niet snel en deze goal was gewoon een sterk duel. Australische scheids. Mogen meer scheodsen zo doen. Gewoon mannelijke sport en niet dat pussy gedrag.
Helaas, Bosnië mag naar huis. Jammer van die laatste bal op de paal...
Ellende 
Heb er als geboren Bosniër zwaar de pest in, onterecht afgekeurde goal, bal op de paal, man man man.
Het 1/8ste finale kaartje wat ik had heb ik maar weer terug de verkoop in gestuurd.
Meest zure is nog wel dat ik komende woensdag naar Bosnië - Iran ga wat nu een wedstrijd is die helemaal nergens over gaat.
Heb er als geboren Bosniër zwaar de pest in, onterecht afgekeurde goal, bal op de paal, man man man.
Het 1/8ste finale kaartje wat ik had heb ik maar weer terug de verkoop in gestuurd.
Meest zure is nog wel dat ik komende woensdag naar Bosnië - Iran ga wat nu een wedstrijd is die helemaal nergens over gaat.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Wou net zeggen, Iran had twee enorme kopkansen en had die partij gewoon kunnen winnen.YellowOnline schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:52:
Zelfs 3, de hele wedstrijd in achting genomen.
Jammer voor Bosnië, had het Dzeko wel gegund.
Wel lullig die duels gister.
Bij 0-0 had Iran een penalty kunnen krijgen
Bij 0-0 wordt een doelpunt van Bosnie onterecht afgekeurd.
Uiteindelijk winnen de tegenstanders.
Bij 0-0 had Iran een penalty kunnen krijgen
Bij 0-0 wordt een doelpunt van Bosnie onterecht afgekeurd.
Uiteindelijk winnen de tegenstanders.
Hoorde op de radio vannacht in een paar flitsen die langskwamen dat Bosnië beter was, maar je moet wel kansen creëren.
Paar dingen over dit Wk:
Messi maakt het nu ergens wel een beetja waar, moet nog meer, maar het begin is er echt wel.
De Europese landen doen het niet goed, met een beetje geluk gaan enkel Belgie, NL, Dui en Fra over. Geluk ja, want Europa is toch wel een beetje overheersend als je kijkt wie altijd doorging naar de 2e ronde en verder. Mag best een trapje minder voor een keer.
Paar dingen over dit Wk:
Messi maakt het nu ergens wel een beetja waar, moet nog meer, maar het begin is er echt wel.
De Europese landen doen het niet goed, met een beetje geluk gaan enkel Belgie, NL, Dui en Fra over. Geluk ja, want Europa is toch wel een beetje overheersend als je kijkt wie altijd doorging naar de 2e ronde en verder. Mag best een trapje minder voor een keer.
Je kansen creëren? Ze zijn gewoon keihard genaaid, net als Kroatië tegen Brazilië. Een zuiver doelpunt, dat werd afgekeurd wegens buitenspel, wat geen buitenspel was. Dzeko stond er minstens een halve meter achter.Sjah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:47:
Hoorde op de radio vannacht in een paar flitsen die langskwamen dat Bosnië beter was, maar je moet wel kansen creëren.
En niet te vergeten de belachelijke, arbitrale blunders. Het is gewoon lachwekkend onderhand (niet alleen hier, maar ook in de reguliere competities).Paar dingen over dit Wk:
Er moet echt snel iets gebeuren met technologische hulpmiddelen, want dit gaat helemaal nergens meer over. Ik krijg steeds minder zin om te kijken op deze manier.
FIFA is erg slecht bezig deze WK ni normaal,oke bosnie is toch een klein land zullen ze zeggen.En laat die afrikanen maar door gaan,extra stemmen voor die blatter.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zoveel beter, als ze al beter waren, waren ze niet (vond van niet iig). Spahic (CD) was ronduit beroerd bijv. en van Pjanic weinig doelgerichts gezien. (Zo goed als) enige die kansen om te scoren had was Dzeko waarvan ie er 3 verknalde (incl. die uiteindelijk op de paal belandde maar zoals boven allang afgefloten had moeten worden aangezien ie die bal met twee armen aannam) en 1 afgekeurd. Invaller spits nog een halve kopkans iirc en dat was het ook wel.Sjah schreef op zondag 22 juni 2014 @ 11:47:
Beide landen 20 schoten waarvan op doel 9 voor Nigeria (waaronder meerdere kansloze afstandschoten, wel echte poeiers
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 22-06-2014 14:10 ]
Had 'm niet voor niets in mijn Fifa 13 Ultimate TeamVerwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:36:
Dat was ikEmenike is zo belachelijk sterk en snel (ook al ziet het eruit alsof hij wandelt). Zet verdedigers gewoon aan de kant alsof ze er niet zijn
Maar heeft het niet gered bij Spartak Moskou (toch geen kleine club in Rusland) en ik schat de Russische competitie toch iets hoger in dan de Turkse. Je kan wel groot, sterk en snel zijn, maar er moet ook wel iets van techniek bij zitten.Niku schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:19:
[...]
Had 'm niet voor niets in mijn Fifa 13 Ultimate Team
Het zou op zich wel grappig zijn als Argentinië z'n plicht doet en 'gewoon' wint van Nigeria.
Als Iran dan weet te winnen van Bosnië dan is Iran door naar de volgende ronde. Klinkt onwaarschijnlijk, maar op dit WK zeker niet onmogelijk...
Als Iran dan weet te winnen van Bosnië dan is Iran door naar de volgende ronde. Klinkt onwaarschijnlijk, maar op dit WK zeker niet onmogelijk...
Puntje is genoeg voor Argentinië en Nigeria. Gelijkspelletje...?

Messi: 1-0!

[ Voor 18% gewijzigd door Fiber op 25-06-2014 18:03 ]
1-1 Gaat hard: Musa
[ Voor 72% gewijzigd door Fiber op 25-06-2014 18:04 ]
Wat een heerlijk begin. Helemaal in de stijl van dit WK
Wow
Snelste 1-1 ooit? 5 minuten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo jongens, nu even rustig allemaal, dan gaan we nu echt voetballen...
Anders til je hem gewoon even helemaal op...
Zo dat Argentinië heeft ook wat zitten hoor
Aquero geblesseerd, gewoon ff Lavezzi erin
Weet niet hoe het met jullie zit maar vermaak me niet echt met Argentinië tot nu toe dit wk
Aquero geblesseerd, gewoon ff Lavezzi erin
Weet niet hoe het met jullie zit maar vermaak me niet echt met Argentinië tot nu toe dit wk
Dit topic is gesloten.