Hallo!
Daar kunnen we best wat belastingcentjes voor opofferen
ah ja, dat zijn dezelfde beelden als net al bij de NOS en VI Oranje te zien waren.
Ben benieuwd wat er precies gebeurd is.
Maar hij kan ook als verdediger uit de voeten, met wat meer voetballende kwaliteiten dan alleen afstopper.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:02:
[...]
Het is dus een CDM en geen verdedigerNa Pique en Ramos is het echt niets bij Spanje.
En nou niet doen alsof Pique en Ramos niets zijn, maar daar win je geen wedstrijd mee zo blijkt
nondeknetter op welke zender is die stoot te zien....
Verwijderd
Ik zeg juist niet dat ze niets zijn. Hun vervangers (die er niet zijn) zijn slecht (Bartra etc). Spanje heeft in de verdediging weinig tot niets op de bank en dat gaat voor problemen zorgen wanneer 1-2 spelers geblesseerd raken.dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:07:
[...]
Maar hij kan ook als verdediger uit de voeten, met wat meer voetballende kwaliteiten dan alleen afstopper.
En nou niet doen alsof Pique en Ramos niets zijn, maar daar win je geen wedstrijd mee zo blijkt
Hopen dat Chili zich niet helemaal kapot speelt en zo na 60 minuten op zijn en dat Spanje daarna met de buit ervan door gaat.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Tuurlijk niet. Gewoon 0-2uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:08:
Hopen dat Chili zich niet helemaal kapot speelt en zo na 60 minuten op zijn en dat Spanje daarna met de buit ervan door gaat.
Niet echt moeilijk om achter te komen lijkt me.schwarzenegger schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:07:
nondeknetter op welke zender is die stoot te zien....![]()
![]()
![]()
How do you save a random generator ?
De wereldkampioen na twee wedstrijden al naar huis zou wel een sensatie zijn...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Laten we duimen dan
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mexicoenchion schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:09:
[...]
Niet echt moeilijk om achter te komen lijkt me.
Waarom weer geen Villa? Die weet hoe Barcelona en Costa spelen, dat is de link die je nodig hebt.
Pedro heb ik sowieso nooit geweldig gevonden. En Silva kan goede dingen doen maar is even zo vaak erg vlak.
Pedro heb ik sowieso nooit geweldig gevonden. En Silva kan goede dingen doen maar is even zo vaak erg vlak.
Verwijderd
Villa is ook niet geweldig (weggestuurd bij Barca). Dan zie ik liever die Delefoeu of hoe je het mag schrijvenhorizon1978 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:11:
Waarom weer geen Villa? Die weet hoe Barcelona en Costa spelen, dat is de link die je nodig hebt.
Ja dat had ik dus ook net gevonden... beetje jammer weer dit.
Waarom zijn zulke lekkertjes niet in NL als verslaggever op pad
Verwijderd
Maakt niks uit. Gewoon slopenDacuuu schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:12:
Wat is nu de gunstigste uitslag voor nederland tussen spa - chi?
0-1Dacuuu schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:12:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Deulofeu
Maar alles wat buiten de Liga BBVA speelt heeft bij Spanje bij voorbaat al een kleinere kans op selectie.
Maar alles wat buiten de Liga BBVA speelt heeft bij Spanje bij voorbaat al een kleinere kans op selectie.
Ja, meerdere zelfs. Maar ook redelijk wat slechte.Royz schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 20:25:
Heeft Cillessen, ook maar 1 goede uittrap gehad vandaag?
Echter is de keeper wel de laatste waar ik me druk om zou maken na deze wedstrijd. Waren wel 7 veldspelers slechter.
Bij ons doen ze hockey (Fatima).schwarzenegger schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:12:
[...]
Ja dat had ik dus ook net gevonden... beetje jammer weer dit.
Waarom zijn zulke lekkertjes niet in NL als verslaggever op pad
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Wij hebben Dione...
Verwijderd
Mwa zijn zat leuke hoor (Jennifer Hoffman, Yolanthe, Chantal Janzen etc of moeten het perse presentatrices zijn?
Beste kans voor Spanje. Chileense keeper heeft auw...
0 - 0Dacuuu schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:12:
Nee winst voor spanje toch? Op basis van doelsaldo worden we dan zelfs eerste als we tegen Chili verliezen. Of er moeten hele rare uitslagen komen..
Liefst een uitslag waarbij NL-CHI nergens over gaat. Geen kaarten of blessures.
This too shall pass
In theorie wel. In de praktijk levert dat vaak allerlei gedoe op. Zie 2008...Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:17:
[...]
Verwijderd
Gewoon winnen dan hoef je je nergens druk om te maken. Nooit uitgaan van anderen, gewoon van eigen krachtSallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:17:
[...]
Dat krijg je toch nooit. Bij verlies, gelijkspel of winst van Chili op Spanje heeft Chili iets om voor te spelen (bij verlies om de knockoutfase te bereiken, eveneens bij gelijkspel en bij winst groepswinnaar).Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:17:
[...]
Torrrr
Hopla de gast met michael jordan in zijn nek scoort lol
[ Voor 83% gewijzigd door Yemoke op 18-06-2014 21:20 ]
Spanje ligt er zo uit
1-0 WOW
Spanje gaat naar huis
als het zo blijft dan
Spanje gaat naar huis

[ Voor 79% gewijzigd door RedHat op 18-06-2014 21:20 ]
Als een vis op het droge dat Spanje.
Nu is het eigenlijk jammer dat Pepe er niet is.... die had zich weer eens mooi kunnen misdragen.
Maar jeetje zeg, wat gaat Spanje hier af zeg. Dit hadden weinig mensen verwacht denk ik!
Maar jeetje zeg, wat gaat Spanje hier af zeg. Dit hadden weinig mensen verwacht denk ik!
Spanje moet nu komen en ze zijn gewoon niet sterk, dus ik verwacht eigenlijk ook een grote afdroging van Spanje.
Olé
This too shall pass

These are my principles. If you don't like them, I have others.
Verwijderd
Het is enigzins verrassend, maar een land kan nooit 10 jaar regeren ivm stoppen van spelers en spelers die ouder worden dus eigenlijk had je dit wel kunnen zien aankomen.schwarzenegger schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:20:
Nu is het eigenlijk jammer dat Pepe er niet is.... die had zich weer eens mooi kunnen misdragen.
Spanje

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Wut? Pepe? Je weet welke twee landen nu tegen elkaar spelen, toch?schwarzenegger schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:20:
[ Voor 8% gewijzigd door Coltrui op 18-06-2014 21:22 ]
Mooie aanval trouwens.
This too shall pass

[ Voor 74% gewijzigd door Fiber op 18-06-2014 21:23 ]
Chili moet niet te dik winnen. Ons doelsaldo van +5 moet voldoende blijven om met een gelijkspel eerste te worden.
Nederland krijgt het moeilijk genoeg tegen Chili als ik ze zo zie spelen.
ja ik weet dat ie bij Portugal speelt maar ik bedoel die had zich met zoiets weer kunnen misdragen.Coltrui schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:21:
[...]
Wut? Pepe? Je weet welke twee landen nu tegen elkaar spelen, toch?
Eerst zeg maar de nederlaag tegen NL en nu achter tegen Chili.
Dat is toch voor Pepe een ideale situatie voor kortsluiting.
Een goede coach zei eens: Always change a winning team...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:21:
[...]
Het is enigzins verrassend, maar een land kan nooit 10 jaar regeren ivm stoppen van spelers en spelers die ouder worden dus eigenlijk had je dit wel kunnen zien aankomen.
Verwijderd
Waarom gaan de meeste Nederlanders zo angstig om met een WK? Gewoon slopen dat Chili met 2 a 3-0 niks gelijkspelDr. Strangelove schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:24:
Chili moet niet te dik winnen. Ons doelsaldo van +5 moet voldoende blijven om met een gelijkspel eerste te worden.
Groepswinnaar hier ontwijkt wel hoogstwaarschijnlijk Brazilië.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Chile speelt zo onbevangen en fris
.
Verwijderd
Eerste pot waren ze erg zwak vond ik en was een gelijkspel meer op zijn plaats. Beetje wat Nederland nu precies andersom heeft.uchiha tijntje schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:25:
Nederland krijgt het moeilijk genoeg tegen Chili als ik ze zo zie spelen.
Omdat we niet zo goed zijn. We kwamen goed weg bij Australië, voetballend toch de zwakste broeder in deze poule. Beetje realisme is niet verkeerdVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:25:
[...]
Waarom gaan de meeste Nederlanders zo angstig om met een WK? Gewoon slopen dat Chili met 2 a 3-0 niks gelijkspel
En dat was niet geheel ontoevallig tegen Australië...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:26:
[...]
Eerste pot waren ze erg zwak vond ik en was een gelijkspel meer op zijn plaats. Beetje wat Nederland nu precies andersom heeft.
Heb de 1e wedstrijd niet gezien. Maar ze hebben toch wel erg veel beweging in hun spel zitten. WELK SYSTEEM MOETEN WE GAAN SPELEN MEDE BONDSCOACHES!?!?
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-06-2014 21:28 ]
Verwijderd
Anderen zijn ook niet zo goed, dat is nu wel duidelijk na de eerste week. Gewoon uitgaan van eigen kracht en proberen zo goed mogelijk te spelen.RoD schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:27:
[...]
Omdat we niet zo goed zijn. We kwamen goed weg bij Australië, voetballend toch de zwakste broeder in deze poule. Beetje realisme is niet verkeerd
Brazilië kan ook gewoon 2e worden met hun matige spel, dus ga daar maar niet van uit. In de huidige vorm is dat overigens geen drama.lukadad schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:25:
Groepswinnaar hier ontwijkt wel hoogstwaarschijnlijk Brazilië.
Ik denk dat Chili net naar NLD tegen AUS heeft gekeken en het zo geinterpreteerd heeft, als Nederland net zoveel moeite heeft met Australie als wij en Nederland heeft met 5-1 gwonnen van Spanje dan kunnen wij dus ook met 5-1 van Spanje winnen.
Verwijderd
+ tegen Brazilië doet Nederland het als een van de weinigen altijd goed. Wij hebben ze best vaak gepakt zoals in 2010. Denk dat die Brazilliaantjes angstiger voor ons zijn (want hun moeten) dan wij voor hun.dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:29:
[...]
Brazilië kan ook gewoon 2e worden met hun matige spel, dus ga daar maar niet van uit. In de huidige vorm is dat overigens geen drama.
Da,s nou het verschil tussen op de XBox, en de paar miljoen die je als individu niet virtueel kunt pakkenVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:25:
[...]
Waarom gaan de meeste Nederlanders zo angstig om met een WK? Gewoon slopen dat Chili met 2 a 3-0 niks gelijkspel
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Verwijderd
Weet niet waar deze post over gaat, maar ik zal even lachenRev-anche schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:32:
[...]
Da,s nou het verschil tussen op de XBox, en de paar miljoen die je als individu niet virtueel kunt pakken
Voetbal is een teamsportVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:32:
[...]
Weet niet waar deze post over gaat, maar ik zal even lachen
Diego Costa is wel erg aan het schoffelen op zijn Cahills.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou als die Spanjaarden zo doorgaan, spelen wij tegen de bank van Chili lol
Mocht wel rood zijn...
This too shall pass
+ X Alonso...gambieter schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:38:
Diego Costa is wel erg aan het schoffelen op zijn Cahills.
Wat is Spanje in vredesnaam aan het aanknoeien? Als ze zo doorgaan liggen ze er na 2 wedstrijden uit.
Olé Olé
This too shall pass
Die is duidelijk erg gefrustreerd.vhal schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:41:
+ X Alonso...
Pfff, wat een goal. En weer Casillas die de fout in gaat bij de vrije trap, het schot daarna was erg mooi. Mourinho en Ancelotti hebben het toch goed gezien.
[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 18-06-2014 21:47 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hahahaha 2-0
Wedje: komt er rood deze wedstrijd: JA
Wedje: komt er rood deze wedstrijd: JA
Je hebt leedvermaak en je hebt dit
Ge-wel-dig!!!!!
[ Voor 13% gewijzigd door Fiber op 18-06-2014 21:45 ]
Hahah ciao Spain!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Spanje is het Nederland van twee jaar geleden. 
Ongelofelijk dit.
Ongelofelijk dit.
Whahahahaha wat heerlijk dit
hopppaaaa..
In de categorie, afslachting eerste helft
In de categorie, afslachting eerste helft
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zo zeg wat een goal. Spanje kan tapas gaan eten
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Dit topic is gesloten.