These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wil ik ook wel een wedje om maken, veel overtredingen
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat zijn de 2 ergste houthakkers
Bron: Jack van Gelder 13 juni 2014 Spanje -Nederland
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Behalve als Chili met meer dan 3-0 wint. Dan heeft juist Chili in de laatste wedstrijd aan een gelijkspel voldoende.
Toch niet helemaal ze hebben wel al twee grote bekers binnen met dit team.
How do you save a random generator ?
Right for all the wrong reasons.
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verder moet Chili winnen, hebben we maandag nog een doel vwb 1e of 2e in de poule en ligt Spanje er na vanavond al uit
www.google.nl
Verwijderd
DuitsersFiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:49:
De Duitsers hebben het al over 'Nach Hause gehen' en 'Mit ein Bein in die Cabinen...'

Dat wordt dan wel de moeilijkste wedstrijd tot nu toe.
Chili wil ook niet tegen Brazilie in de volgende ronde, misschien een salonremise?CynicRelief schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:47:
die Chilenen spelen met 2 keer zoveel inzet als Australie en ze voetballen 2 keer beter, dus ja, dat wordt een pittig potje maandag
Verwijderd
Mwa gelijkspel is zat en ik geloof niet dat Chili dit spel vast kan houden, daarvoor zijn ze over de totale breedte te slecht. Tegen Australië was het ook niet veel. Denk dat ze nu zo goed spelen, omdat dit ook hun kans is.dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:50:
Spanje op schoffeltour? Geen problemen mee, scheelt maandag weer
Verwijderd
Wow waarom zou je niet tegen Brazillie willen spelen? Any day of the week juist. Zeker nu, want ze spelen echt hondsberoerd en hebben niet zo'n goede selectie als een paar jaar terug (Cesar, Fred bijv).tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:50:
[...]
Chili wil ook niet tegen Brazilie in de volgende ronde, misschien een salonremise?
[ Voor 22% gewijzigd door Chris Smoove op 18-06-2014 21:53 ]
Verwijderd
Daar krijg je 10,10 voor terugschwarzenegger schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:50:
Zo € 10,- ingezet op dat Ramos tenminste 1 kaart ontvangt
Moeilijkste? Makkelijkste! Gaat nergens meer om...dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:50:
Spanje op schoffeltour? Geen problemen mee, scheelt maandag weer
We kunnen alle wisselspelers speeltijd geven als we willen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou nee, Unibet zegt bij YES een quote van 3,00
Dus ik zit te hopen op een mooie charge
Idd want het wordt of een relatief slecht Brazilie of waarschijnlijk een goed Mexico, maw de eerste wedstrijd na de poule wordt even zwaar of we nou eerste of tweede worden in de poule.Fiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:55:
[...]
Moeilijkste? Makkelijkste! Gaat nergens meer om...
We kunnen alle wisselspelers speeltijd geven als we willen...
Verwijderd
Dat thuisvoordeel hebben we gemerkt iddD-e-n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:58:
Brazilië met het thuisvoordeel vrees ik dan toch wat meer hoor.

Ehm... iets met thuisland, publiek en Neymar misschien? Brazilie wil je in deze fase nog niet tegenkomen.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:52:
[...]
Wow waarom zou je niet tegen Brazillie willen spelen? Any day of the week juist. Zeker nu, want ze spelen echt hondsberoerd en hebben niet zo'n goede selectie als een paar jaar terug (Cesar, Fred bijv).
Die penalty in de openingswedstrijd is thuisvoordeel. Dus liever niet nee
Verwijderd
Niks van gemerkt. Je kan ze juist beter nu treffen dan in de halve of finaletweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:00:
[...]
Ehm... iets met thuisland, publiek en Neymar misschien? Brazilie wil je in deze fase nog niet tegenkomen.
Liever nu dan in de finale, ze zijn nu aangeslagen. Tegen de tijd dat ze ver komen is het vertrouwen ook wel weer terug.tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:00:
[...]
Ehm... iets met thuisland, publiek en Neymar misschien? Brazilie wil je in deze fase nog niet tegenkomen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Cillesen had een zelfde makkelijke bal vandaag die hij verprutste. Gewoon geen keepersgroepTristan schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:56:
Casillas is omgekocht, kan niet anders!
Verwijderd
Het maakt niets uit. Om wereldkampioen te worden moet je elke tegenstander op elk moment kunnen verslaan. Er is geen ideale volgorde, je moet gewoon winnen!Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:02:
[...]
Liever nu dan in de finale, ze zijn nu aangeslagen. Tegen de tijd dat ze ver komen is het vertrouwen ook wel weer terug.
In theorie wel, in de praktijk niet. Denemarken, Griekenland...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:03:
[...]
Het maakt niets uit. Om wereldkampioen te worden moet je elke tegenstander op elk moment kunnen verslaan. Er is geen ideale volgorde, je moet gewoon winnen!
Kunnen blijkbaar niet voetballen onder druk, alleen het volkslied zingen gaat ze goed af
Spanje Zwitserland 2010 suggereert dat je hypothese niet altijd houdt.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:03:
[...]
Het maakt niets uit. Om wereldkampioen te worden moet je elke tegenstander op elk moment kunnen verslaan. Er is geen ideale volgorde, je moet gewoon winnen!
This too shall pass
Er zijn meer opties: BBC, ARD, Canvas...gekkie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:03:
jammer .. arno is weer niet gewisseld
Hoeft niet eens Chili verslaat ons, ze zijn beter. Kortom Bra- NL in Belo Horizonte, ik reken er al op.RoD schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:47:
[...]
Behalve als Chili met meer dan 3-0 wint. Dan heeft juist Chili in de laatste wedstrijd aan een gelijkspel voldoende.
Nee, want als je de halve haalt ontmoet je Duitsland, dat Chili zo goed is..... dik ongunstig.Sallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:02:
[...]
Liever nu dan in de finale, ze zijn nu aangeslagen. Tegen de tijd dat ze ver komen is het vertrouwen ook wel weer terug.
[ Voor 33% gewijzigd door Sjah op 18-06-2014 22:12 ]
Mweh moet ik m'n eigen tv stream weer aanslingeren bij gebrek aan een beeldbuis .. en NL was op de livestream juist wel prima .. met jackie als audiostream erop
Verwijderd
Zo werkt een poulsysteem nu eenmaal. Wat mij betreft gaan we direct naar een knock-out systeem. Met zeven wedstijden kunnen we dan zelfs 64 landen laten deelnemenSallin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:04:
[...]
Spanje Zwitserland 2010 suggereert dat je hypothese niet altijd houdt.
Verwijderd
Je baseert dat op 1 wedstrijd? Volgens mij speelde wij Spanje ook van de mat in de tweede helft nietwaar? Chili was ontzettend slecht tegen Australië vergeet dat nietSjah schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:07:
[...]
Hoeft niet eens Chili verslaat ons, ze zijn beter. Kortom Bra- NL in Belo Horizonte, ik reken er al op.
Verwijderd
Nee natuurlijk niet. Dan is 1 scheidsrechterlijke dwaling direct je ondergang etc. Factor geluk is dan te groot.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:08:
[...]
Zo werkt een poulsysteem nu eenmaal. Wat mij betreft gaan we direct naar een knock-out systeem. Met zeven wedstijden kunnen we dan zelfs 64 landen laten deelnemen
Dan heb jij iets anders gezien dan ik in hun 1e match.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:08:
[...]
Je baseert dat op 1 wedstrijd? Volgens mij speelde wij Spanje ook van de mat in de tweede helft nietwaar? Chili was ontzettend slecht tegen Australië vergeet dat niet
Verwijderd
Ze toonden strijd, maar voetballend dus qua positiespel waren ze ontzettend zwak. Het was een wonder dat dat geen gelijkspel werd uiteindelijk.Sjah schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:09:
[...]
Dan heb jij iets anders gezien dan ik in hun 1e match.
En dan het risico lopen dt je na één ongelukkige wedstrijd al weer naar huis mag...?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:08:
[...]
Zo werkt een poulsysteem nu eenmaal. Wat mij betreft gaan we direct naar een knock-out systeem. Met zeven wedstijden kunnen we dan zelfs 64 landen laten deelnemen
Komt omdat Australie gewoon goed staat, of heb jij vanmiddag niet gezien. Het is voorbarig voor eind van deze match, maar Chili overtuigt meer.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 18-06-2014 22:12 ]
Verwijderd
Ik denk dat de chemie gewoon weg is. Het team is geen team meer, zoals wij dat in 2012 ook hadden.RoD schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:11:
Toch speelt Spanje niet heel slecht. Het is beneden hun niveau, maar heel gelukkig zijn ze ook niet met het spelverloop.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als beide teams absoluut niet tegen Brazilie willen uitkomen kunnen we aardig wat eigen doelpunten gaan verwachten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Dan wordt je als land gewoon gediskwalificeerdenchion schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:13:
Als Brazilie tweede wordt in hun poule wordt de wedstrijd tussen Nederland en Chili pas echt interessant.
Als beide teams absoluut niet tegen Brazilie willen uitkomen kunnen we aardig wat eigen doelpunten gaan verwachten.
Zegt niet alles. Wellicht kunnen ze dan geen eerste meer worden...D-e-n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:13:
Brazilie speelt later

Nog meer thuisvoordeel voor Brasil dus.D-e-n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:13:
Brazilie speelt later

Staat dat serieus in de regels?Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:14:
[...]
Dan wordt je als land gewoon gediskwalificeerdDat staat ook gewoon in de regels. FIFA is niet helemaal van gisteren natuurlijk.
Bewijs trouwens maar eens dat het opzet is als je de bal laat gaan. Genoeg keepersgeknoei dit toernooi.
Verwijderd
Als dat 4 keer in een wedstrijd gebeurd dan trekken ze heus wel aan de bel hoorDr. Strangelove schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:15:
[...]
Staat dat serieus in de regels?
Bewijs trouwens maar eens dat het opzet is als je de bal laat gaan. Genoeg keepersgeknoei dit toernooi.
Zo inderdaad, dat slaat nergens op en is eigenlijk wel bijzonder opmerkelijk.D-e-n schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:13:
Brazilie speelt later
is volgens mij ook zoFiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:18:
Ik dacht eigenlijk dat de laatste wedstrijden in de poule op hetzelfde tijdstip moesten zijn...
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
PowerUp schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:18:
Zitten wij in de poule met Brazilië dan?

matchfixing v2: braziliaan naturaliseert tot spanjaard en verzaakt spanje het toernooi uit ... clevertweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:19:
Waarom wordt Diego Costa eigenlijk niet gewisseld? Snap die hype rond hem niet, zo goed is ie niet.
Hij is volgens mij nog gewoon geblesseerd... zag je toen toch in de CL finale ook al.tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:19:
Waarom wordt Diego Costa eigenlijk niet gewisseld? Snap die hype rond hem niet, zo goed is ie niet.
Maar je wordt op je wenken bediend, hij gaat eruit
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hij is toch gewisseld...?tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:19:
Gaat Torres Spanje redden?
Die wedstrijd kunnen ze net zo goed schriftelijk afdoen als het zo blijft...Ares408 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:24:
Australië heeft Cahill te hard nodig om te scoren, dus ik zie ze niet van Spanje winnen.

Net als NL in 2012 zal Spanje de gifbeker helemaal leeg moeten drinken ben ik bang voor ze.Fiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:25:
[...]
Die wedstrijd kunnen ze net zo goed schriftelijk afdoen als het zo blijft...
This too shall pass
Ach liefde maakt Blind ?Fiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:27:
Hoe kun je hem missen...
This too shall pass
Ik snap hun gepruts ook niet meer. Ik ben benieuwd naar het droevige gezicht van hun bonds-coach straks ...tweaker2010 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:43:
Wat is Spanje in vredesnaam aan het aanknoeien? Als ze zo doorgaan liggen ze er na 2 wedstrijden uit.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Voor mij ook - plus nog een extraatje voor ChiliFiber schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:29:
Voor mijn pool zou een (late) goal van Spanje nog wel leuk zijn. Zal wel niet meer gebeuren.
Idiocracy: it is real!
Volgens Arno........Investig8or schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:31:
Volgens Arno V. net kunnen Nederland en Chili gaan rekenen want Brazilie speelt de dag ervoor. Ik dacht hier net te lezen dat Brazilie juist na Nederland-Chili speelt?

Nederland 18:00 en Brazilië 22:00 uur. Zelfde dagInvestig8or schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:31:
Volgens Arno V. net kunnen Nederland en Chili gaan rekenen want Brazilie speelt de dag ervoor. Ik dacht hier net te lezen dat Brazilie juist na Nederland-Chili speelt?

Idiocracy: it is real!
Dit topic is gesloten.