Die Keeper van Mexico zit momenteel zonder team, haha, niet meer voor lang
Als we het heel koel bekijken, wat heeft Brazilië laten zien waar we als Nederland zijnde nu zo bang voor moeten zijn?
Mexico en Kroatie gaan door in deze poule

Smiling as the shit comes down...
Ik heb liever Brazilië dan Mexico op het moment
.
Dan breekt de hell daar los
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Neuh, Brazilië gaat wel winnen van Kameroen en dan zijn ze gewoon door...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Haha wat hierboven gezegd word. Met dit spel heb je liever Brazilie dan Kroatie. Maar goed, Kameroen winnen en ze zijn door wat ze toch normaal wel doen. Zou wat zijn, NL als groepswinnaar door en dan alsnog tegen Brazilie...!
Ach ja, de bal rolt...
Ach ja, de bal rolt...
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
dat is juist het kloterige.... zul je zien dat ze het tegen NL dan ineens op de heupen krijgen en ons helemaal van de mat spelen... om vervolgens de volgende ronde lafjes op penalties door te gaan en in de halve finale te stranden omdat ze toch echt niet beter kunnen....Niku schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:53:
Als we het heel koel bekijken, wat heeft Brazilië laten zien waar we als Nederland zijnde nu zo bang voor moeten zijn?
Brazilië wordt ook wel eerste denk ik. Kameroen was echt matig, en Mexico krijgt het toch zwaar tegen Kroatië. Bovendien is het doelsaldo beter.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Bra 7
Kro 6
Mex 4
Kam 0
Kro 6
Mex 4
Kam 0
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik heb me wel vermaakt deze wedstrijd ondanks 0-0. Toch vond ik die Mexicanen goede weerstand bieden alleen was de goal net te laag voor hun
Koekje voor ColtruiColtrui schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:01:
Mexico pakt minstens een punt. Volgens mij een van de meest onderschatte ploegen van het WK.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Waarom zou Mexico niet van Kroatie kunnen winnen? Ze kunnen de boel goed dichthouden achterin.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:59:
Brazilië wordt ook wel eerste denk ik. Kameroen was echt matig, en Mexico krijgt het toch zwaar tegen Kroatië. Bovendien is het doelsaldo beter.
Heb ik al gecalled voor de wedstrijd ooit begon
SmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:15:
Ergens heb ik het gevoel dat Mexico wel eens een gelijkspel of zelf winnaar kan zijn tegen Brazilië
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 23:08 ]
* Herman ook SmokingCrop een koekje geeftSmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:07:
[...]
Heb ik al gecalled voor de wedstrijd ooit begon
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik zeg dat ze het zwaar krijgen, denk wel dat ze alle kans hebben te winnen. Bovendien moeten ze een goal meer maken dan Brazilië om eerste te worden, en ik denk dat dat net een brug te ver is.tweaker2010 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:04:
[...]
Waarom zou Mexico niet van Kroatie kunnen winnen? Ze kunnen de boel goed dichthouden achterin.
En waarom zou Kroatië met al die prachtige technische voetballers niet van de Mexicanen kunnen winnen. Tegen Brazilië mochten ze niet winnen...
Ook met een technisch sterker team kan je tegen een ploeg die verdedigend prima staat een heel erg moeilijke wedstrijd hebben. Technisch is Mexico misschien iets minder(vergis je niet er werden ook nog genoeg duels 1-1 van de Brazilianen gewonnen) maar tactisch stond de verdediging gewoon prima. En de keeper was erg wakker en had het geluk een beetje mee.Fiber schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:12:
En waarom zou Kroatië met al die prachtige technische voetballers niet van de Mexicanen kunnen winnen. Tegen Brazilië mochten ze niet winnen...
Zoals de verdediging van Mexico staat zal het ook voor Kroatië heel moeilijk worden om hun spitsen te bereiken. Er gaan gegarandeerd bij Kroatië ruimtes vallen waar Mexico heeft laten zien best met wat combinatie's gebruik van te maken.
Het wordt gewoon een interessante wedstrijd. (mits Kroatië niet heel vroeg voor komt, als dat gebeurd moet Mexico komen en worden ze van de mat gespeeld)
[ Voor 7% gewijzigd door martijn_tje op 18-06-2014 07:23 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Lekker wedstrijdje hoor. Wat een tempo
edwin winkels @edwinwinkels · 10 uur
Alle conclusies zijn voorbarig, maar hoe dan ook: ik tref liever niet Brazilië in eigen land. 12e man, lange arm FIFA, schijterige scheids
Dit dus.
Alle conclusies zijn voorbarig, maar hoe dan ook: ik tref liever niet Brazilië in eigen land. 12e man, lange arm FIFA, schijterige scheids
Dit dus.
je moet gewoon voetballen om te winnen... en dan zie je wel tegen wie je komt te staan... als je gaat voetballen om brazilie te vermijden zul je zien dat je er in de 1/8ste finales er sowieso uitgeknikkerd wordt door Kroatie/Mexico/Kameroen..... Dat is het noodlot over jezelf afroepen.
Wat mij betreft schrijft iedereen Brazilie veel te snel af.
In de historie van EK en WK zijn er meerdere toernooi eindzeges gegaan naar een ploeg die zijn laatste strohalm pakte in wedstrijd 3 of zelfs afhankelijk waren van het resultaat van anderen.
EK88 is wat dat betreft een mooi voorbeeld, waar Nederland werkelijk waar alle mazzel van de wereld had en slecht speelde (zelfs de 3-1 tegen Engeland) en pas in minuut 89 van wedstrijd 3 doorging. Stapels voorbeelden van gelijke verlopen op toernooien.
Brazilie herpakt zich nog wel.
In de historie van EK en WK zijn er meerdere toernooi eindzeges gegaan naar een ploeg die zijn laatste strohalm pakte in wedstrijd 3 of zelfs afhankelijk waren van het resultaat van anderen.
EK88 is wat dat betreft een mooi voorbeeld, waar Nederland werkelijk waar alle mazzel van de wereld had en slecht speelde (zelfs de 3-1 tegen Engeland) en pas in minuut 89 van wedstrijd 3 doorging. Stapels voorbeelden van gelijke verlopen op toernooien.
Brazilie herpakt zich nog wel.
Serieus? Lame.Joster schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:00:
Plus er valt niets te kiezen want de beslissingswedstrijden in Poule A zijn pas na die van Poule B
Ja, Maandag 23 juni: Nederland 18:00 uur, Brazilië 22:00 uur.
[ Voor 16% gewijzigd door Joster op 18-06-2014 12:37 ]
Je zult die wedstrijden sowieso moeten spelen om uiteindelijk kampioen te worden.P.O. Box schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:58:
je moet gewoon voetballen om te winnen... en dan zie je wel tegen wie je komt te staan... als je gaat voetballen om brazilie te vermijden zul je zien dat je er in de 1/8ste finales er sowieso uitgeknikkerd wordt door Kroatie/Mexico/Kameroen..... Dat is het noodlot over jezelf afroepen.
Als je nu Brazilië verliest in de 1/8 of in de finale maakt ook niet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat kan wel zijn. Maar Zwolle had met normale tegenstanders de bekerfinale nooit gehaald, en toen ze er instonden werd het 5-1Bospa01 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 13:03:
[...]
Je zult die wedstrijden sowieso moeten spelen om uiteindelijk kampioen te worden.
Als je nu Brazilië verliest in de 1/8 of in de finale maakt ook niet.
Twijfelt er nou echt iemand dat Brazilie niet 1e wordt? Ik zet er een piepklein vraagteken bij, die maken Kameroen gewoon in.
Zie Portugal in '04...Joster schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:21:
edwin winkels @edwinwinkels · 10 uur
Dit dus.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat niet alleen ze weten er ook gewoon goals in te prikken getuigen de 3 tegen kameroen (ja 2 ervan onterecht afgekeurd). Ze zijn verder de regerend Olympisch Kampioen (zegt niet bijster veel maar dan nog) en Brazilie kon ze niet kloppen.tweaker2010 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:04:
[...]
Waarom zou Mexico niet van Kroatie kunnen winnen? Ze kunnen de boel goed dichthouden achterin.
Mijn voorspelling in de tweakers pool (en andere) was gisteren dan ook 2-2, maar het bleef dus bij 0-0. Ik verwacht dus dat ondanks het misschien een spannende wedstrijd wordt, Mexico gewoon Kroatie klop gaat geven en zelfs de mogelijkheid bestaat dat ze eerste in hun poule worden (ofja dat heb ik maar gokkend voorspeld omdat ik toch wat anders moet hebben dan de rest
Als Kameroen dit wint weet ik zeker dat Roger Milla tegen Brazilie op 1 of andere manier weer meedoet.
How do you save a random generator ?
Kameroen heeft wat goed te maken, die gaan er vol voor in de eerste minuten!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar niet goed genoeg: 0-1gambieter schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:08:
Kameroen heeft wat goed te maken, die gaan er vol voor in de eerste minuten!
Maar Kroatië scoort.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoezo is het een mythe dat Afrikaanse teams niet kunnen verdedigen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Brazilië gaat echt wel even vertrouwen tanken tegen Kameroen, zwakke ploeg...
Verwijderd
Kroatië daar hebben we nog een appeltje mee te schillen van 98. Leuke tegenstander voor ons.
Ik ga de amazing comeback van Roger Milla morgen ochtend meemaken.
How do you save a random generator ?
Song rood voor slaan!
Wat een domme actie zeg, tjonge jonge wat is dat toch
Slimme actie.
⏩ PVOutput☀️
Dat soort agressieve kutventjes zouden toch gewoon een permanente ban van de Fifa moeten krijgen...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
'Support your local team!' Song didn't get the memo...
Zelfde memo als Pepe ontvangen 
Was ook totaal geen aanleiding toe, misschien wat racistisch gescheld van de Kroaat, zou niks anders kunnen bedenken. Het was in ieder geval een hele domme actie
Was ook totaal geen aanleiding toe, misschien wat racistisch gescheld van de Kroaat, zou niks anders kunnen bedenken. Het was in ieder geval een hele domme actie
[ Voor 71% gewijzigd door Arm1n op 19-06-2014 00:51 ]
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Lachen met Gordon Strachan, vrij vertaald: we zien zoveel nieuwe dingen op dit WK, nu ook een nieuwe manier van ellebogen-rood.
Wat een dombo is die Song.
Wat een dombo is die Song.
Kroatië - Mexico gaat nog een leuke wedstrijden worden zo.
Wat is dit Kameroen slecht zeg. Zeven verdedigers en geen een die springt voor de corner.
hahaha koratie ook de makkelijkste bal missen lol, jammer van de lat voor kameroen, voor het idee was het leuk geweest
Omg ook nog ff bijna met elkaar knokken die van kameroen LOL
Omg ook nog ff bijna met elkaar knokken die van kameroen LOL
[ Voor 70% gewijzigd door Yemoke op 19-06-2014 01:48 ]
Haha je eigen teammaat een kopstoot verkopen

Ja. Geweld tegen een teamgenoot is ook rood
Volgens de Amerikaanse ESPN commentatoren blijkbaar wel
Lekker team dat kameroen!
Had eto'o niet een eigen hotel geregeld zodat hij niet bij zijn team hoefde te zijn? Dat zegt ook wel wat
Zelfs geweld tegen "supporters" kan je rood opleveren.gambieter schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 01:51:
[...]
Ja. Geweld tegen een teamgenoot is ook rood
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja, Romero bij Ajax-AZ in de beker een paar jaar terugMrVegeta schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 01:53:
Zelfs geweld tegen "supporters" kan je rood opleveren.
Kroatie - Mexico beloofd interessante wedstijd te worden. Kroatie moet aanvallen en heeft ook nog eens kwaliteit om te kunnen scoren. Mexico is geslepen genoeg om dat te kunnen tegenhouden.
Brazilie zal makkelijk van Kameroen winnen en dan toch gewoon (?) groepswinnaar worden.
Brazilie zal makkelijk van Kameroen winnen en dan toch gewoon (?) groepswinnaar worden.
Ik vond Kameroen al zwak na de eerste pot, maar dit was echt heel slecht, zwakste ploeg van het WK. Kroatië gaat Mexico goed partij geven en Brazilië gaat gewoon doelsaldo oppoetsen en alsnog met twee vingers in de neus eerste worden.
Dus kunnen wij die zware pot tegen Chili maar beter binnenhalen. Alles om voor te spelen maandag!
Dus kunnen wij die zware pot tegen Chili maar beter binnenhalen. Alles om voor te spelen maandag!
Je bedoelt Esteban?gambieter schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 01:54:
[...]
Ja, Romero bij Ajax-AZ in de beker een paar jaar terug
De vraag is wat dat precies zegt, wat ik er een beetje van heb begrepen komt het er vooral op neer dat hij zich "beter voelt" ofzo. Hij was het iig niet eens met de beslissing vanuit zijn land allemaal bij elkaar te slapen.Yemoke schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 01:53:
Lekker team dat kameroen!Had eto'o niet een eigen hotel geregeld zodat hij niet bij zijn team hoefde te zijn? Dat zegt ook wel wat
Kan ook
Ik meen me te herinneren dat er ooit iemand met rood afging nadat hij een ballenjongen een duw verkocht ofzo. Ooit. Ergens.
Ah, gevonden. http://www.mirror.co.uk/s...r-kicking-ballboy-1552195
Ah, gevonden. http://www.mirror.co.uk/s...r-kicking-ballboy-1552195
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Wilde bijna vragen of iemand naar Kameroen had gekeken, net samenv. gezien, mooiste die kopstoot op eigen kameraad.
Bah, zag dat de wedstrijden pas om 22:00 beginnen NL-tijd. Vond het verschil tussen 18:00 en 21:00 al vervelend lang maar dit wordt weer een latertje.
Na vandaag zijn alle wedstrijden op die tijdstippen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Brazilië kan theoretisch er nog uitvliegen toch? Mij alleen niet helemaal duidelijk hoe.
⏩ PVOutput☀️
Brazilie moet verliezen en Mexico moet verliezen, waarbij Brazilie met 3-0 moet verliezen en Mexico met 1-0?
Dat is hem volgens mij.
Dat is hem volgens mij.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als ze verliezen en Mexico - Kroatië wordt gelijk.
Bij verlies gaat Brazilië sowieso van +2 naar +1 of slechter qua doelsaldo. Doordat Kroatië op +2 blijft bij gelijkspel, gaan zij door.
Bij verlies gaat Brazilië sowieso van +2 naar +1 of slechter qua doelsaldo. Doordat Kroatië op +2 blijft bij gelijkspel, gaan zij door.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ah dat kan ook nog
Nou, dat zou wat zijn zeg.... Brazilie verliezen van Kameroen en Kroatië en Mexico gelijk
[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-06-2014 21:53 ]
Verliezen van Kameroen. Ik denk het niet, maar het kan raar lopen
Welke wedstrijd gaan 'we' kijken...?
Brazilië zal wel winnen van Kameroen lijkt mij Kroatië - Mexico gaat spannend worden. Ik gok op Kroatië.
Brazilië zal wel winnen van Kameroen lijkt mij Kroatië - Mexico gaat spannend worden. Ik gok op Kroatië.
Ik hoop mexico. Ik denk dat we meer kans maken tegen mexico dan kroatie.
Na 2 minuten Brazilië wel duidelijk, die zijn door.
⏩ PVOutput☀️
Ik denk niet dat we er iets van kunnen zeggen, er zijn zoveel factoren die meespelen.uchiha tijntje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:00:
Ik hoop mexico. Ik denk dat we meer kans maken tegen mexico dan kroatie.
Dit WK loopt sowiezo al niet zoals verwacht werd; een paar grote landen uitgeschakeld/teleurstellend en Nederland presteerd goed tegen alle verwachtingen in.
Heb je eindelijk een HD-tv met HD-zenders, zenden ze alsnog een deel op SD uit.
Ik merk trouwens aan mijzelf ook op dat ik programma's minder leuk ga vinden als de beeldkwaliteit slechter is....
Ik merk trouwens aan mijzelf ook op dat ik programma's minder leuk ga vinden als de beeldkwaliteit slechter is....
Speel ook Balls Connect en Repeat
Een paar rode kaarten in deze wedstrijd is ook niet verkeerd
Op de Belg is het net omgekeerd daar wordt de wedstrijd Kameroen - Brazilië in HD uitgezonden.PWM schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:01:
Ik kijk Mexico, maar ook omdat de beeldkwaliteit veul beter is dan ik Nederland 3
Brazilie heeft er maar weinig zin in. Ze wandelen gewoon over het veld zo traag gaat het.
Vrij belachelijk inderdaad. Als die fabrikanten zo nodig hun UHD curved OLED wondertjes aan de man willen brengen, moeten ze misschien eens overwegen de omroepen een zak geld te geven om ook in die kwaliteit uit te zenden. Waarom zou je in vredesnaam zo'n ding kopen als de uitzendkwaliteit op z'n best SD+ is?Onbekend schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:09:
Heb je eindelijk een HD-tv met HD-zenders, zenden ze alsnog een deel op SD uit.![]()
OT: Brazilië gaat weer niet echt lekker
[ Voor 3% gewijzigd door alexbl69 op 23-06-2014 22:14 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit is juist veel beter...vhal schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:49:
Bah, zag dat de wedstrijden pas om 22:00 beginnen NL-tijd. Vond het verschil tussen 18:00 en 21:00 al vervelend lang maar dit wordt weer een latertje.
Die wedstrijden die om middernacht startten waren 'killing' voor mijn nachtrust en de wedstrijden zaten mij te dicht op elkaar...

Dank je.kwiebus schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:10:
[...]
Op de Belg is het net omgekeerd daar wordt de wedstrijd Kameroen - Brazilië in HD uitgezonden.
Was het niet zo dat de zenders maar een licentie krijgen om maar 1 wedstrijd tegelijkertijd in HD uit te zenden?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Daar is ie
Om blu rays of andersoortig HQ spul op af te spelen...alexbl69 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:14:
[...] Waarom zou je in vredesnaam zo'n ding kopen als de uitzendkwaliteit op z'n best SD+ is?
Nee maar... Neymar scoort de 1-0
Mjah.. Ze scoren net wel 1-0 op een vrij simpele manier. Zal wel aan Kameroen liggen, wat stond te slapen
-
Kameroen doet overigens weer alle moeite om maar vooral niet elf man op het veld te houden.
Dan gaat de wedstrijd tussen Mexico en Kroatië echt ergens over
Ben benieuwd naar het verloop van deze wedstrijd. Lekker een uitputtingslag
Ja, lekker 4 rode en 15 gele kaartenuchiha tijntje schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:18:
Dan gaat de wedstrijd tussen Mexico en Kroatië echt ergens overBen benieuwd naar het verloop van deze wedstrijd. Lekker een uitputtingslag

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.