Beide ploegen zien er wel rijp uit voor ''ons'' 5-3-2 systeem. Veel ruimte achterin, alleen wat meer scorend vermogen dan Spanje denk ik..
Spectaculair is het, net zoals de Jupiler League spectaculair kan zijn. Wat een verschrikkelijk voetbal.
Wel goede keeper van Mexico.
Wel goede keeper van Mexico.
Brazilie is eigenlijk al jaren het 1e team van Portugal.Joosie200 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:43:
Denken hier nog steeds mensen dat Brazilië te lastig is voor Oranje?
Maw ja erg lastig maar niet vanwege het voetbal.
How do you save a random generator ?
Ik hoor die man van de NOS net praten over Ramires, maar die jongen tikt ook niet echt richtig of wel ?
Hij maakt graag horror tackles ? Die op El Ahmadi en bijvoorbeeld nog eens op Götze..
Hij maakt graag horror tackles ? Die op El Ahmadi en bijvoorbeeld nog eens op Götze..
Ramires nog boos ook dat ie geel krijgt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zelf doen ze nooit iets verkeerd, als het op hen gebeurt moet het rood zijngambieter schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:46:
Ramires nog boos ook dat ie geel krijgt. :x
Eens met die vaststellingenchion schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:45:
[...]
Brazilie is eigenlijk al jaren het 1e team van Portugal.
Maw ja erg lastig maar niet vanwege het voetbal.

Mexicanen schreeuwen met z'n allen "Puto!" als de keeper van de tegenstanders uittrapt, deden ze tegen Kameroen ook. Ik denk dat we allemaal wel ongeveer weten wat puto betekent.SmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:42:
[...]
Denk niet dat ze echt iets bepaald zeggen/schreeuwen, gewoon een opbouwende pep-talk schreeuw
Daarnaast zijn de Brazilianen de slechtste niet en schreeuwen vrolijk precies hetzelfde als de Mexicaanse keeper uittrapt.
Ik vind het wel grappig
Ik ben zeer benieuwd naar morgen zeg, dan kunnen we eens echt zien waar we staan tegenover de rest.
Australie heeft geen slecht team en zal ook moeten winnen na hun nederlaag tegen Chili.Tristan schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:57:
Ik ben zeer benieuwd naar morgen zeg, dan kunnen we eens echt zien waar we staan tegenover de rest.
Ik verwacht een stevige pot waar het er fysiek aan toe zal gaan. Ze zullen zeker niet alleen gaan verdedigen.
Wat een saaie pot weer, zoals ik al eerder zei: er zit helemaal geen samba in dit voetbal.
Fred werd flink afgemaakt bij de BBC net (en terecht)
tis toch schandalig dat je zo'n slungel voorin zet?
Fred werd flink afgemaakt bij de BBC net (en terecht)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
lol ik dacht dat ze hun keeper aanmoedigdenSpamChinchilla schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:55:
[...]
Mexicanen schreeuwen met z'n allen "Puto!" als de keeper van de tegenstanders uittrapt, deden ze tegen Kameroen ook. Ik denk dat we allemaal wel ongeveer weten wat puto betekent.
Daarnaast zijn de Brazilianen de slechtste niet en schreeuwen vrolijk precies hetzelfde als de Mexicaanse keeper uittrapt.
Ik vind het wel grappig
Hebben ze nou de linksgeorienteerde vlag van mexico rechts op het scorebordje geplakt?
... not as I do.
Maar het is nog 0-0.Clush schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:10:
Hebben ze nou de linksgeorienteerde vlag van mexico rechts op het scorebordje geplakt?
Lijkt zo gek niet meer eh?SmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:15:
Ergens heb ik het gevoel dat Mexico wel eens een gelijkspel of zelf winnaar kan zijn tegen Brazilië
Is het nou uit met dat geknoei? Het hele punt van Spanje afmaken was dat we Brazilië vermijden, maar op deze manier schiet dat niet op!
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Na deze twee wedstrijden twijfel ik of Brazilië ontlopen wel echt nodig is.
Echt een mooie wedstrijd tot nu toe.
Mexico mag nou wel eens scoren, hebben ze wel verdiend.
Mexico mag nou wel eens scoren, hebben ze wel verdiend.
Kom maar op met Brasil. Die hakken we ook in de pan net zoals Spanje. Ik heb meer vrees voor Australië (met hockey lukte het de mannen ook niet) en Chili met hun we hebben niks te verliezen, alleen te winnen instelling.
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 17-06-2014 22:16 ]
Mooi pupke kwam daar voorbij in mijn beeld.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hoe groot achten we de kans dat er nog een controversiële pingel wordt toegekend aan Brazilië?
Niet, zo'n pingel wordt meteen toegekend zoals bij de openingswedstrijd of vrij vlug zoals Nederland vs Spanje. Nu komt dat niet meer juist omdat de arbiters onder vuur hebben gelegen op Kuipers na.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:18:
Hoe groot achten we de kans dat er nog een controversiële pingel wordt toegekend aan Brazilië?
Ik zat stiekum aan het idee te wennen dat beide teams eigenlijk een gelijkspel wel leuk vinden, om allebei door te kunnen gaan.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:18:
Brasil heeft nauwelijks manieren om de bal naar voren te krijgen lijkt het wel
Behalve de scheidsrechter.Goron schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:23:
Die zal wel komen als Brasil het niet op eigen kracht kan. Tweede gele kaart = rood aan het adres van Mexico blijft ook een optie.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:18:
Divide and conquer.
Kan dat gezeik nu eens ophouden ?

Smiling as the shit comes down...
Ze worden door Mexico aardig onder druk gezet en ik vind ze in de passing ook erg slordig. Eerste wedstrijd waren ze ook niet goed, maar ik had vandaag wel verwacht dat ze een beetje de schroom van zich af hadden gegooid na de eerste 3 punten.
Zou het er dan toch niet in zitten voor Brazilië dit toernooi? Ze zullen echt moeten groeien om kampioenskandidaat te blijven.
Zou het er dan toch niet in zitten voor Brazilië dit toernooi? Ze zullen echt moeten groeien om kampioenskandidaat te blijven.
En als ze wel naar voren kunnen leveren ze de bal weer vrij gemakkelijk in.Goron schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:23:
Ik zie Mexico zo nog wel de score openen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
slim van die verdediger om niet helemaal door te gaan
Dat is idd het probleem met mijn theorie, om een pingel te krijgen moet je op zijn minst in de buurt van het strafschopgebied komen.Goron schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:23:
Ochoa man of the match

[ Voor 4% gewijzigd door Joosie200 op 17-06-2014 22:26 ]
Zonder twijfel
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Behoorlijk fysiek spel spelen de Mexicanen. Veel duwen en trekken, als we die maar niet later tegenkomen als winnaar of tweede van hun poule...
[ Voor 3% gewijzigd door wimpie op 17-06-2014 22:31 ]
Divide and conquer.
Ineens zijn ze opgehouden met overtredingen maken en begonnen met voetbal ?
Kies maar, Mexico of Brazilië ? Op basis van deze pot is het lood om oud ijzer.
Ik heb niet veel gezien van deze pot. Is het een beetje aan te gluren...?
Rood?
Rood?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Van achteren, gestrekt been en in de schaar met twee benen. Wanneer is het dan wél rood?
En dat is de 2de 'ik krijg geel maar ik had rood moeten krijgen' voor Brazilie.. gaat lekker voor gastland.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Begint leuk te worden, jammer dat we niet kunnen verlengen.Fiber schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:36:
Ik heb niet veel gezien van deze pot. Is het een beetje aan te gluren...?
Rood?
Stel je nou eens voor dat de scheidsrechter in openingswedstrijd zijn werk had gedaan, dan was Brazilië nu echt bijna klaar geweest.
En weer wordt brazilie gespaard door de scheitsrechter.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Keeper van Mexico staat wel lekker te ballen.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
De Mexicanen worden moe. Met een beetje hulp van de scheids zit er nog wel wat in voor de Brazilianen..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Heerlijk ja. Zijn zaakwaarnemer zal heel wat belletjes krijgen, zijn contract bij Ajaccio heeft hij niet verlengd.Sallin schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:39:
Organisatie mag zich wel eens achter de oren krabben hoe lang het zo opzichtig moet blijven. Het lijkt wel of Brazilië niet benadeeld mag worden.
Wat een slome ploeg is dit... Dit kan toch geen kampioen worden zou je zeggen.
Vind heel mexico best lekker gaan, maar wederom lijkt het een scheits verhaaltje te gaan worden, ik zie het zo nog wel 1-0 worden.Sallin schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:39:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die tackle van achter was toch dik rood zou je zeggen
Of is die nul - nul gewoon afgesproken en worden we allemaal voor de gek gehouden...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het blijft één grote flipperkast. Kan nog alle kanten op..
tuurlijk niet gewoon penalty voor brazilie dadelijk nog.
Ochoa...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Knap om die bal precies op de keeper te koppen
Die keeper verdiend een standbeeld..
Soms vraag ik me af of die gasten betaald worden om te voetballen of om het grasveld te testen.
For fucks sake zeg, kunnen die ook wat anders dan elke 30 seconden gaan liggen?
For fucks sake zeg, kunnen die ook wat anders dan elke 30 seconden gaan liggen?

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Beste keeper

Smiling as the shit comes down...
offtopic:
Mooie shirtjes van Mexico
Mooie shirtjes van Mexico
This too shall pass
Heeft een paar knappe reddingen in huis zeg!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Precies, vond dit ook geen redding. Het was moeilijk om hem niet tegen te houden.PWM schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:43:
Met alle respect voor de keeper, maar dit was wel waardeloos ingekopt.
Keeper heeft uiteraard al wel een hoop ballen knap tegengehouden.
Wat een beest is die Ochoa zeg, is een van de betere keepers van dit toernooi tot nu toe.
Knappe redding... Recht op het midden van de goal gekopt
Goed gedaan scheids.
Hmm, hier ging iets mis. Dat had de beloofde penalty moeten zijn.
Daar was bijna mijn pingel
Daar komt Mexico toch goed weg, er is voor minder een penalty gegeven.
De reflex was wel knap... anders had ie de bal in zijn gezicht gekregen
Marcelo wil de Schwalbuarez titel halen. Jammer dat de scheids geen geel geeft.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat kennen ze nergens volgens mij dan hadden er heel wat minder mensen in het veld gestaan.SmokingCrop schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:46:
Geef Marcello dan geel voor Schwalbe?
Scheids zal in de kleedkamer wel opgewacht worden door wat "FIFA officials"
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Hoeveel kansen hebben ze nog nodig. Allemachtig
Man man man, waar blijven ze de energie halen!
Over en weer
[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 17-06-2014 22:48 ]
Zeker. Met bloemen en een enveloppe...max schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:47:
Scheids zal in de kleedkamer wel opgewacht worden door wat "FIFA officials"
Eerder met een schaal bessen (the hunger games deel 1)
Gelijkspelletje is in principe 2de plek voor mexico.
Geweldige wedstrijd geweest van beide kanten.
Enorm veel kansen over en weer, en maar blijven gaan.
Enorm veel kansen over en weer, en maar blijven gaan.
Mwa nee. Als Kroatië zijn tweede wedstrijd wint dan hebben zij het in eigen hand in de laatste wedstrijd tegen Mexico.SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:49:
Dat is wel het minste waar Mexico recht op heeft.
Terechte uitslag zeg... Goede wedstrijd van Mexico, zeer matig van Brazilië
Zelfs voor 0-0 inderdaad erg mooi potje om te zien.
Ja, dan bedoel ik, zal afhangen van die wedstrijd.RoD schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:50:
[...]
Mwa nee. Als Kroatië zijn tweede wedstrijd wint dan hebben zij het in eigen hand in de laatste wedstrijd tegen Mexico.
Jammer zeg, 0-0 is niet wat de wedstrijd verdiende..
Hallo met Tim
Zul je zien, wordt Oranje groepswinnaar, krijg je nog Brazilië...
This too shall pass
Klopt, wordt een spannende pot dan. Mexico heeft dan natuurlijk wel aan een gelijkspel genoeg.SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:51:
Zelfs voor 0-0 inderdaad erg mooi potje om te zien.
[...]
Ja, dan bedoel ik, zal afhangen van die wedstrijd.
Mexico verdiende toch wel een doelpuntje, kan nog een lastige tegenstander worden.
Als brazilie tweede wordt, moet je er dan niet gewoon van winnen?
Of gaat Kroatië nog winnen van Mexico...?SinergyX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:49:
Dit topic is gesloten.