[WK2014] Groep A (Brazilie, Kroatie, Mexico, Kameroen)

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 13.114 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
wat een gezeur over dat volkslied, ja de Brazilianen maken er een show van, geheel in lijn met hun aard en cultuur, en wij Nederlanders, binnenvetters dat we zijn, mispelen wat ingehouden mee; nou en?

evengoed, Wilhelmus bij aanvang wedstrijd, altijd kippevel!

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
albino71 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:34:
Brazilië staat ook een klein beetje onder hoogspanning natuurlijk en die krampachtigheid was gisteren wel goed te zien. Daarnaast was Kroatië erg goed op sommige momenten en daar zal heel Brazil ook van geschrokken zijn.

Jammer van de scheids, maar weer een extra reden om voor meer hulpmiddelen te gaan.
Voetbal moet eerlijker worden...

Dan iets anders..

Wat vonden we van het volkslied moment van Brazilië?

Kippenvel momentje voor mij om die bezieling te zien! Caesar hield het zelfs niet droog. Geweldig!

Dat brengt me dan ook meteen op ons Wilhelmus.......... :X

Ik snap dat we geen Zuid-Amerikaans bloed hebben en niet die zonnige passie, maar het Wilhelmus is toch niet meer van deze tijd....

Saai, deprimerend, nietszeggend en verbind/verbroederd 'ons' toch helemaal niet (of nauwelijks)?!

Ik pleit voor een nieuw volkslied! :Y

NL vanavond: Ik denk dat Louis een verrassing in petto heeft...
Ik vind het wilhelmus mooi en statig klinken, prima voor een volkslied. Bovendien is het het oudste volkslied ter wereld, zonde om weg te doen. De spelers hoeven van mij ook geen nationalistische show op te voeren, zolang ze maar goed voetballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:48

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

kaos- schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:07:
[...]

Dus jij denkt dat ze dit WK gewoon even voor de lol doen? Even een potje lummelen tegen Kroatië? _O-

Het is niet nep, die mensen zijn gewoon zo. Wij als nuchtere Hollanders snappen dat niet omdat we zelf niet zo in elkaar steken. Die Brazilianen willen niet alleen goed voetballen, ook de show eromheen moet erbij, dat is inherent aan dat land.
Ik geef gewoon aan dat ik weinig onder de indruk ben van die hele show met dat meeschreeuwen van dat volkslied en die tranen in de ogen.. als Brazilie vervolgens na de aftrap twintig minuten zonder enige 'emotie' en 'inzet' over het veld gaat waggelen...

Je hebt helemaal niks aan dat overdreven 'showmanship' als je in de wedstrijd vervolgens zo lang nodig hebt om te ontdekken dat de wedstrijd begonnen is...

wat mij betreft vond ik de tranen van waggelmans Julio Cesar weinig betekend, maar de tranen van Marcello een kwartiertje later, die waren écht imho

Afbeeldingslocatie: http://resources3.news.com.au/images/2014/06/13/1226952/830191-522f06da-f284-11e3-94a8-09c2117d0a9e.jpg
in direct contrast met dit:
Afbeeldingslocatie: http://rack.1.mshcdn.com/media/ZgkyMDE0LzA2LzEyLzliL01BUkNFTE9PV05HLjkzYmY5LmdpZgpwCXRodW1iCTU3NXg0MDk2Pg/ec858a1b/86d/MARCELO-OWN-GOAL.gif

[ Voor 13% gewijzigd door RM-rf op 13-06-2014 11:18 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik snap je punt volkomen hoor,heb zelf ook niet zoveel met dat neppe gedoe, maar je kan er maar beter om lachen, want die gekken veranderen toch niet :D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Laatst online: 21-02 22:26
RM-rf schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Ik geef gewoon aan dat ik weinig onder de indruk ben van die hele show met dat meeschreeuwen van dat volkslied en die tranen in de ogen.. als Brazilie vervolgens na de aftrap twintig minuten zonder enige 'emotie' en 'inzet' over het veld gaat waggelen...
Dat heeft meer te maken met de speelstijl van Brazilie tegenwoordig: slaapverwekkend Europeesch ipv het vroegere creatieve spel. De meeste spelers spelen in Europa, dus die weten ook niet meer beter, en Scolari hangt die stijl ook aan ... jammer, dat wel; geldt natuurlijk voor meer landen, zelfs voor Afrikaanse landen, het wordt allemaal een beetje eentonig, en puur resultaat-gericht, al valt daar natuurlijk wel wat voor te zeggen, maar het komt het kijkplezier niet altijd ten goede

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
St@m schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 07:49:
Zo.. beetje teleurstellende openingswedstrijd.. en ook weer super irritant dat de commentator zich had voorgenomen om alle namen lekker "buitenlands" uit te gaan spreken.. Fredsj? Zsjo? man wat kan ik me daar aan ergeren.. en het gaat nog erger worden :(
Verder dan Fredsj kwam ie ook niet vlgns mij :+ . Een "R" aan begin of eind spreek je als een "H" uit in het (Braziliaans Portugees http://www.portugueseforc...s-brazilian-portuguese-r/) ...

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 13-06-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Saai, deprimerend, nietszeggend en verbind/verbroederd 'ons' toch helemaal niet (of nauwelijks)?!
Saai? Statig, waardig!
Deprimerend? Kippenvelbezorgend!
Nietszeggend? Alleszeggend, verdiep je eens in de prachtige geschiedenis van ons land.
Verbindt. Verbroedert.
Ja, laten we een eeuwenoud symbool vervangen door een hip klinkend deuntje dat over tien jaar niet meer hip is.

Daarbij: een volkslied is niet alleen maar het begin van een wedstrijd. Er is ook nog zoiets als een Dodenherdenking, om maar wat te noemen.
Niku schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:05:
Het Wilhelmus slaat inhoudelijk als een lul op een drumstel natuurlijk
:X :X :X :X

Godallemachtig, wat wordt er nog geleerd op school? :'(

Lees desnoods deze versie maar verdiep je eens in onze geschiedenis. Jullie allebei, nu! Vort!

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:50
Niku schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:05:
Het Wilhelmus slaat inhoudelijk als een lul op een drumstel natuurlijk, maar toch krijg ik altijd kippenvel als ik 'm hoor voorafgaand aan een wedstrijd.

:)F
Dat je na zo'n opmerking nog een Nederlands vlaggetje eronder durft te zetten |:(
Je hebt in ieder geval nooit opgelet tijdens je geschiedenislessen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:57

St@m

@ Your Service

Anders gaan we gewoon alleen nog het 3e couplet zingen.. keer voor de afwisseling. Hebben ze bij onze oosterburen ook gedaan. Voila, nieuw volkslied.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

jbdeiman schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:05:
[...]
De nummer 10 *(Modriç) was niet diegene die dat deed, dat was OIic. Die ging op gegeven moment bijna achterin proberen met sambavoetbal 3 spelers uit te spelen, rugnummer van Olic weet ik zo niet. :-)
Olic had rugnummer 18 dacht ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:57

St@m

@ Your Service

Meh :D ook bij VI is het ze opgevallen:
• Donderdagavond maakten we bij het openingsduel van het WK kennis met de Braziliaanse spelers Fredsj en Hoelk. Wil je weten hoe je jouw naam in uitstekend Braziliaans uitspreekt. Test het hier.
http://www.vi.nl/nieuws/x...-injectievrees-ribery.htm

[ Voor 13% gewijzigd door St@m op 13-06-2014 12:59 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-09 21:21
Laat Brazilie maar allemaal showpikkerig en overdreven doen, als ze zo blijven spelen wordt het echt een heel kort wk voor ze.

Zag zelfs spelers van Kroatie in het strafschopgebied van Brazilie gewoon vrij ballen mogen aannemen, wist niet wat ik zag. Kroatie heeft niet echt killers maar het eerste team dat dat wel heeft, dan krijgt Brazilie ze om de oren. Of Luiz maakt weer een paar stomzinnige overtredingen waar penalty's uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 20:35
Resultaat, resultaat. Eerste pot gewonnen, geen geblesseerden, geen geschorsten? Resultaat is gewoon goed.

Het zegt nl. allemaal geen moer, de volgende wedstrijd is weer helemaal open. Wat wel doortelt is thuisvoordeel, motivatievoordeel (en thuisfluitervoordeel :X).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je weet dat scheidsrechters nooit hun eigen land fluiten toch?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 16:47
Ik heb natuurlijk ook gister de wedstrijd gezien en ik vond het toch matig.
Een groot punt van kritiek heb ik toch echt op de keeper van Kroatie, die was echt ondermaats op dat niveau bezig. Niet te geloven :/

Daarnaast vond ik de scheids ook een zwakke fluiter. Hij was niet constant en leek wel een beetje zenuwachtig.

Ik vond Brazilië in ieder geval matig, maar goed, ze kunnen nog altijd door groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Mosin schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:00:
Ik heb natuurlijk ook gister de wedstrijd gezien en ik vond het toch matig.
Een groot punt van kritiek heb ik toch echt op de keeper van Kroatie, die was echt ondermaats op dat niveau bezig. Niet te geloven :/

Daarnaast vond ik de scheids ook een zwakke fluiter. Hij was niet constant en leek wel een beetje zenuwachtig.

Ik vond Brazilië in ieder geval matig, maar goed, ze kunnen nog altijd door groeien.
Nadat hij de bal op de stip gelegd had rende bij met z'n spreekwoordelijke staart tussen de benen weg(naar de achterlijn). Die blik in zijn ogen was angst. Dat hoort niet. Zoek het maar op als het je niet is opgevallen. Ben het volkomen met je eens, die Scheidsrechter was niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Tot het moment van de penalty vond ik de scheids juist uitstekend fluiten! Hij liet zich niet van de wijs brengen door kaartenvragende Brazilianen (incl. Scolari :')) en floot redelijk constant en liet ook aardig wat doorspelen. Hij had wellicht 1 of 2 gele kaarten extra moeten uitdelen, maar goed.

Maar ja, die penalty sloeg natuurlijk nergens op. Bij mij komt dan meteen, sinds ik dat boek voetbalmaffia gelezen heb, een naar gevoel naar boven: wat als deze man € 50.000 heeft gehad om een penalty aan Brazilië te geven? Laten we hopen van niet en er van uitgaan dat het een inschattingsfout was. Maar na die penalty floot hij bijna alles voor de Brazilianen (nog een tackle met 2 benen, ik meen van Oscar, niet bestraft. Was weliswaar op de bal, maar toch), zo was die afgekeurde actie van Olic waaruit Kroatië uiteindelijk nog scoorde ook dubieus.

Ik vond het volkslied moment erg mooi om te zien, mensen die denken dat dat nep is hebben het duidelijk niet begrepen. Heel het stadion (en spelers) zingt nog 30 sec door nadat de muziek gestopt is, mooi toch? Je zag de waardering van Srna vlak daarna, ook de Kroaten vonden dat gewoon mooi.
En de Brazilianen toonden geen inzet en hadden geen motivatie? Echt WTF!! Die gasten zijn tot op het bot gemotiveerd, dit is voor al die gasten het belangrijkste toernooi uit hun leven. Er is niets mooier dan het WK winnen in eigen land en het Braziliaanse volk neemt met minder ook geen genoegen, dus de motivatie is gewoon 200% aanwezig.

Oh en die opmerking over het Wilhelmus zal ik als historicus maar even als niet gemaakt beschouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
MrVegeta schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:56:
Je weet dat scheidsrechters nooit hun eigen land fluiten toch?
Je weet wat een thuisfluiter is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
garriej schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:02:
[...]

Nadat hij de bal op de stip gelegd had rende bij met z'n spreekwoordelijke staart tussen de benen weg(naar de achterlijn). Die blik in zijn ogen was angst. Dat hoort niet. Zoek het maar op als het je niet is opgevallen. Ben het volkomen met je eens, die Scheidsrechter was niet best
Inderdaad, dat kun je zo wel zeggen.

Ik heb nog wel een aantal dingen waarvan ik dacht, dat het niet klopte. Ik begon zelfs te denken, dat het lichtelijk corrupt was, maar misschien zit ik wel hartstikke fout en Kroatië kan toch niet meer winnen. Het heeft dan ook weinig zin om daarover nog te beginnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 13-06-2014 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dr. Strangelove schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:47:
[...]

Je weet wat een thuisfluiter is toch?
a: iemand die fluit voor de thuisspelende ploeg
b: lokale scheids die op een lokale voetbalclub in voordeel van zijn club fluit

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:08
Hmm. Dit was niet bepaald buitenspel. Kom op Kameroen. :+ Mijn pool hangt van jullie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:13
Nou, de arbitrale wanprestatie van gisteravond krijgt een waardig vervolg... |:(

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

1.3 wedstrijd gehad op het WK, maar scheidsrechter lijke fouten genoeg voor het toernooi wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik snap wel waarom het logo van het WK ontworpen is als iemand die met z'n hand in zijn gezicht zit; je zit bij elke foute beslissing van de scheids direct zo :+

edit @ onder: Jup haha

[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 13-06-2014 18:29 ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Migrator schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:20:
Ik snap wel waarom het logo van het WK ontworpen is als iemand die met z'n hand in zijn gezicht zit; je zit bij elke foute beslissing van de scheids direct zo :+
You mean this one? Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/24826741/got/Photo%2013-06-14%2018%2023%2019.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Safaci op 13-06-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hehe, lekkere fail. Twee mexicanen alleen bij de kop kans en ze verdedigen beter dan de kameroeners :p

Ouch, weer gevlagd.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2014 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:42
Dit WK wordt dat van de arbitrages.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
Haha, het derde afgekeurde doelpunt. :| Dit kan echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Dat was dus geen buitenspel, Mexico kan boos zijn op het arbitrale trio.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:41

Niku

Alagaesii

Jezus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
als die door gekopt werd van mexicaan kan het wel een buitenspel geweest zijn, maar daarvoor moet je de herhaling even stil zetten. Allesinds ZEER close.

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Nou er is dus nog hoop tegen spanje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SmokingCrop schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:32:
als die door gekopt werd van mexicaan kan het wel een buitenspel geweest zijn, maar daarvoor moet je de herhaling even stil zetten. Allesinds ZEER close.
Was iemand van Kameroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
idd. duidelijk te zien nu.
Het is wel heel erg deze openings wedstrijden.. Gebruik dan toch video footage :3

[ Voor 66% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
3... afgekeurde... doelpunten. WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lol, zit een kerel in publiek die fluit ofwa? :X

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Goron schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 18:35:
3... afgekeurde... doelpunten. WTF
* Fiber vraagt zich af wat je allemaal wel niet moet doen om in deze wedstrijd een doelpunt wel goedgekeurd te krijgen... O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kan toch niet meer tegenwoordig dat er geen video als referentie gebruikt mag worden op het "zogenaamde" "grootste" "sport" evenement van de wereld.

zelfs met een slechte mobiel van 50 euro gemonteerd op de lat had dit perfect op een juiste manier geanalyseerd kunnen worden.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Het is wel echt te hopen voor de Mexicanen dat ze in de eerste helft nog een goal maken. Die verdienen ze echt (zeker na 1.25 onterecht afgekeurd doelpunt).

* Migrator mompelt alweer iets over een videoscheidsrechter O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Haha, die laatste actie was buitenspel en daar vlagt hij niet. gg

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 13-06-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:42
Blatter is ermee bezig. Hij heeft nog 10 jaar nodig om zijn missie af te ronden (lees videoscheids ;) )

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Het veld houdt wel goed stand eigenlijk met al die regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:20
Dat brengt me dan ook meteen op ons Wilhelmus.......... :X

Ik snap dat we geen Zuid-Amerikaans bloed hebben en niet die zonnige passie, maar het Wilhelmus is toch niet meer van deze tijd....

NL vanavond: Ik denk dat Louis een verrassing in petto heeft...
Ach, als je luistert naar ons vorige volkslied dan is het Wilhelmus zo slecht nog niet... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
mooie kopbal, lol.
buitenspel staan en dan nog bijna naar andere kant van het veld koppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
De manier van schieten ziet er niet helemaal soepel uit bij de spelers van kameroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Hopen dat MEX de bal nu wel door de mazen van de wet kunnen schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Heuj eindelijk! 1-0 voor Mexico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Mexico, eindelijk!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Nu nog een goal in de laatste minuten voor Kameroen en laat de haat maar beginnen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Leuk dat ze de doellijntechnologie gebruiken om overduidelijke doelpunten te controleren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Goron schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:30:
Leuk dat ze de doellijntechnologie gebruiken om overduidelijke doelpunten te controleren :p
Misschien moeten ze op een willekeurig moment in de wedstrijd eens de technologie gebruiken om er zeker van te zijn dat er geen goals worden gemaakt als de bal op het middenveld is :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:24

Quad

Doof

Ik heb vanaf de 70e minuut meegekeken, Kameroen valt ook wel erg tegen hoor, had ze iets hoger ingeschat.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Prachtige keeper bij Mexico...!

Pfff..., Hoe kun je hem missen...

[ Voor 37% gewijzigd door Fiber op 13-06-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
God, wat is Kameroen slecht, zeg. Had ik niet verwacht. Hoe kan zo'n ploeg 2-2 spelen tegen Duitsland? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Wel leuk trouwens dat Mexico in een zelfde soort 5-3-2 opstelling als Nederland speelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:57
Nederland speelt als een soort 5-3-2 opstelling net als Mexico :P.

Iig Mexico 4 Champion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Kameroen speelde niet erg enthousiast zeg. Terecht dat Mexico toch nog wist te winnen. Kroatië-Mexico wordt wel leuk denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
De Mexicanen krijgen alvast mijn sympathy vote.

Kan btw wel eens zo zijn dat deze wedstrijd ze een goede spirit gaat geven voor de rest van het toernooi, op de manier van zelfs als alles tegen zit kunnen we toch nog winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:06
Goron schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:59:
Kameroen speelde niet erg enthousiast zeg.
Jep, kreeg precies die indruk die vaak wat geringschattend over Afrikaanse teams wordt verteld: die jongens staan er louter voor zichzelf, en interesseert het teambelang niet zoveel. Vaak is dat helemaal niet zo (Nigeria 94), hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Safaci schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 19:54:
God, wat is Kameroen slecht, zeg. Had ik niet verwacht. Hoe kan zo'n ploeg 2-2 spelen tegen Duitsland? :|
Echt dag en nacht verschil; of de Duitse verdediging is nog slechter dan ik dacht >:) (heb wel het grootste deel van die wedstrijd gezien). Gelukkig zitten we al op pagina 15 ;) ...
Eto'o had weer lopen stoken geloof ik, over die WK premies, plus een heel behoudende coach. Hopelijk geen voorteken voor Nederland: gaan verdedigen met beroerde verdedigers (niet normaal hoe slecht die van Kameroen) ...
Weer lekker voor de wk poule (niet :X ) ... + zero points

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 13-06-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 15:38
Na doellijntechnologie zie ik de volgende stap van lijnrechtertechnologie helemaal zitten!
Volgend EK/WK maar eens een pool over scheidsrechtelijke dwalingen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Leon Zwiers schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:12:
Na doellijntechnologie zie ik de volgende stap van lijnrechtertechnologie helemaal zitten!
Volgend EK/WK maar eens een pool over scheidsrechtelijke dwalingen starten.
A.k.a. het snelst lopende voetbaltopic ever? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

2 wedstrijden gehad en nu al iets van vier scheidsrechterlijke dwalingen, gaat lekker zo! :X

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Laatst online: 15:38
Ramzzz schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:32:
[...]

A.k.a. het snelst lopende voetbaltopic ever? :+
Precies! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Even wat peper in de reet van de Brazilianen, die zich vooral als irrirtante autogoalisten, elleboogartiesten, schwalbekunstenaars en kaartenvragers manifesteerden tot nog toe:

Dit Brazilië is nog altijd onovertroffen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
http://www.joop.nl/lekker...69_het_geluid_van_scoren/

Iemand nam het geluid op in een Bijlmer van São Paolo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:53

Eagle Creek

Breathing security

** nevermind **

[ Voor 95% gewijzigd door Eagle Creek op 15-06-2014 16:36 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Eagle Creek schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:27:
Dit vond ik toch wel een van de mooiere:

[afbeelding]
Je zit in het verkeerde topic denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ergens heb ik het gevoel dat Mexico wel eens een gelijkspel of zelf winnaar kan zijn tegen Brazilië :>

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Heb je Mexico gezien in hun 1e, middelmatig hooguit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
No way dat Mexico punten pakt tegen Brazilië... zo goed waren ze niet tegen een zeer pover Kameroen. Brazilië zal met een stuk minder stress spelen dan in de eerste wedstrijd, ik ben ervan overtuigd dat die alleen maar beter worden met elke pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Het kon 3-0 zijn moesten die 2 goals niet onterecht afgekeurd geweest zijn bij Mexico :>
Het is maar gewoon een gevoel dat ik met die match heb, in theorie zou Brazilië met 200% zekerheid moeten winnen.

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:13
Tja, ik twijfel ook, om m'n achterstand in de Pool op m'n werk wat te verkleinen ;)

Met name omdat Brazilië helemaal niet zo goed was, de vraag is vooral, zijn ze weer niet goed, of groeien ze in het toernooi. Groeien ze, dan winnen ze nu van Mexico. Is het weer zo belabberd als de eerste wedstrijd en heeft Mexico wat meer geluk en Brazilië wat minder met de arbitrage t.o.v. hun vorige wedstrijd dan moet ik 't nog maar zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Mexico heeft wel o.a. verloren in de voorbereiding van Honduras, Costa Rica en de VS. Hun voorbereiding was nou niet echt bepaald vlekkeloos.

Ik hou het wel op Brazilië

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zo Brazilie staat mentaal al met 1-0 voor... wat indrukwekkend dat volkslied :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:26
Ik wou net zeggen... kippenvel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Mexico pakt minstens een punt. Volgens mij een van de meest onderschatte ploegen van het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

zo,lekker duwen en trekken meteen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Fel begin inderdaad.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:59

Investig8or

What goes up, could come down

Hopen op een leuke wedstrijd (en kijken hoe de scheids zich mengt in het geheel...)!

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oei scheids, daar had hij rustig geel mogen geven aan Alves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16

nFo

Weinig aan de hand, sommige kunnen beter in GTST gaan spelen.
Ik ben al blij dat de scheidsrechter niet meteen met geel zit te wapperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Haha :P
Als hij gelijk geel geeft, dan weten die show spelers genoeg natuurlijk!
Buiten dat die Mexicaan zich aanstelt, raakt Alves niet de bal.

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 17-06-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Man man man wat een stelletje mietjes zeg. Een peuter die vol op zijn plaat gaat huilt nog minder. :/

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NVhoeR9n6lU]

[ Voor 23% gewijzigd door max op 17-06-2014 21:18 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:18
Nonchalante houding heeft die keeper van Mexico zeg!

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Veel theater maar weinig tactiek tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Poeh, wat een knal jongens, Mexico begint goed te drukken richting de goal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Zo wat een redding zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Inderdaad! Begint leuk te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die bal was trouwens wel bijna over de lijn volgens die doellijn technologie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Goed tempo deze wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Niet zeggen dan jinx je het.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lekker open wedstrijd ook. Het gaat snel van de een naar de andere kant. Dus dat doelpunt kan zo maar als eerste voor Mexico zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Wat schreeuwen ze nou als Caesar een uittrap neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mexico is dreigend :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Goron schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:40:
Wat schreeuwen ze nou als Caesar een uittrap neemt?
Denk niet dat ze echt iets bepaald zeggen/schreeuwen, gewoon een opbouwende pep-talk schreeuw :p

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 17-06-2014 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Die wapperde er maar net naast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200