I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
* Migrator mompelt iets over videoscheidsrechters
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Ik hoop echt dat Kroatië wint, om meerdere redenen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Neymar had rood kunnen hebben en dat was geen penalty.
Bah.
Brazilië, altijd al het lieverdje van de FIFA geweest.

⏩ PVOutput☀️
Tja dat zul je altijd in meer of mindere mate houden. Maar dit is wel een aanfluiting zo in de openingswedstrijdRoD schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:33:
Ongelofelijk, die penal was zó opzichtig géén penaltyWat een fout. Zo gaat het straks weer alleen over de scheidsrechterlijke dwalingen. En nog terecht ook.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
http://www.veronicatv.nl/programmas/wk-in-lingerie/v8power67 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:21:
[...]
Mis ik iets of zijn er meer wedstrijden vandaag nee toch??
Of gaat dit ergens anders over ??
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maar dan kan de FIFA geen matches meer fixen...Jerry schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:34:
Rustig maar jongens, we hebben nu doellijn technologie... dus misschien over 16 jaar krijgen we ook de video scheidsrechter.
Ik zeg 50 jaar. Dan wint Oranje ook meteen eens een WK.
Ja het is een groot complot.

Neemt overigens niet weg dat het een slechte scheids is.
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 12-06-2014 23:40 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Alsof die scheidsrechter dat iets boeit. Die heeft inmiddels een flink gevulde envelop onder z'n deur van z'n hotelkamer geschoven gekregen.gambieter schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:32:
Deze scheidsrechter mogen ze naar huis sturen. Eerst niet durven om Neymar rood te geven, en dan dit cadeautje. Ik hoop dat Brazilie verliest, ze spelen slecht en kunnen het niet zonder hulp.
Bah, wat een corrupte bende is dit, en bij de 1e wedstrijd al.
mad-dog schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:40:
[...]
Alsof die scheidsrechter dat iets boeit. Die heeft inmiddels een flink gevulde envelop onder z'n deur van z'n hotelkamer geschoven gekregen.
Bah, wat een corrupte bende is dit, en bij de 1e wedstrijd al.

BRA of KRO moet ff goaltje maken zodat ik 6 euro verdien verdorie.
[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 12-06-2014 23:40 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Het is geen bewijs en ik denk ook niet dat het bewuste corruptie is. Wel is het gewoon een slecht idee om een zwakke scheidsrechter uit een relatief onbelangrijke competitie hier neer te zetten, je moet iemand hebben die met de druk om kan gaan om tegen het thuisland te durven fluiten.Silvin schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:38:
Kijk, mij hoor je niet beweren dat de FIFA integer en transparant is, maar om dit nu bewijs te noemen is ook weer een tikje emotioneel
Brazilië heeft zelden de scheids tegen op een WK. Toeval? Echt niet. Ik zeg niet dat het bewust is maar zeker dit soort matige scheidsrechters denken veel te snel "oh, Brazilië dus zal het wel een penalty zijn"
Zie die goal van België een aantal WK's terug, ik herinner me iets tegen Ghana, de penalty die Nederland niet kreeg, de buitenspelgoals van Romario en Bebeto.

Beste scheids ooit
Juist bij doelpunten, penalty's, buitenspel etc. niet vlaggen/fluiten bij twijfel. Je draait het nu om.MrVegeta schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:38:
Wauw. Dit topic. wat een hatersWaarom zo haten op de scheids? Hoe had die kunnen zien dat Nymar die speler opzocht? Er worden 100 van zulke overtredingen gemaakt in een competitie. Die penal, tja, er is contact. 1-1 gelijk, wil je die gok nemen om die penal niet te geven terwijl het wel een penal is? Ze kunnen niet kijken in hoeverre het een overtreding was.
Neemt overigens niet weg dat het een slechte scheids is.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Jerry schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:42:
Waar is Collina als je hem nodig hebt?
[afbeelding]
Beste scheids ooit.
Ik draai het niet om, dat doet de scheids. En ik dacht dat tegenwoordig twijfel voordeel voor de aanvallende ploeg is.andries.t.net schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:43:
[...]
Juist bij doelpunten, penalty's, buitenspel etc. niet vlaggen/fluiten bij twijfel. Je draait het nu om.
[ Voor 54% gewijzigd door MrVegeta op 12-06-2014 23:44 ]
Ook nu weer: wat is daar aan de hand? Waarom weer in het voordeel van Brazilie fluiten? In ieder geval is dit Brazilie erg zwak en saai.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Dit. Ben het overigens wel met MrVegeta eens dat dit als bewijs van corruptie zien een beetje heel erg vergezocht is imo.andries.t.net schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:43:
[...]
Juist bij doelpunten, penalty's, buitenspel etc. niet vlaggen/fluiten bij twijfel. Je draait het nu om.
⏩ PVOutput☀️
★ What does that mean? ★
Die tacle in de 16m en net dat BS fluiten...
En waarom niet? Hij gaat fair het duel in.MrMonkE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:44:
Mag je toch niet zo springen tegen keeper daar
Hier kan ik het mee eens zijn. Goed onderbouwd en vrij plausibel dat hier over nagedacht is.gambieter schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:40:
[...]
Het is geen bewijs en ik denk ook niet dat het bewuste corruptie is. Wel is het gewoon een slecht idee om een zwakke scheidsrechter uit een relatief onbelangrijke competitie hier neer te zetten, je moet iemand hebben die met de druk om kan gaan om tegen het thuisland te durven fluiten.
Waar baseer je die 100% zekerheid op?D-e-n schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:42:
Niet zo naïef. Als Kroatië zo'n geval heeft krijgen ze die penalty echt niet. 100% zeker.
⏩ PVOutput☀️
Dat lijkt me ook meer dan terecht qua stand als je ziet hoe beide ploegen voetballen.uchiha tijntje schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:45:
Wat hoop ik dat ze nog 2-2 kunnen maken...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Met het grote verschil dat hij invloed heeft op de stand(en de FIFA uiteraard)
Mijn vaderDeze scheids is nog eerder thuis dan oranje.
Orange? Vodafone toch?
Grappig dat je dat zegt ik dacht net een minuut of 10 geleden "Die kroaten zijn beter dan ons"
★ What does that mean? ★
Wij hebben ons geheime wapen welke weer fit is, DE KABOUTER.aveenhuysen schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:47:
Brazilie gaat het niet worden dit WK, hier gaat Spanje vlot overheen moeten ze alleen 2de worden of misschien wint Nederland van Brazilie ;-)
horizon1978 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:47:
En Brazilië speelt zo ontzettend slecht. Daar maken zowel Spanje of chili of Australië of Nederland gehakt van. Tenminste als er een goede scheids is...
Nou... zullen we eerst nog even afwachten? Er zijn wel eens vaker wereldkampioenen geweest die slecht begonnen. Uiteindelijk pakt Brazilië hier nog "gewoon" de drie punten, terecht of niet.aveenhuysen schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:47:
Brazilie gaat het niet worden dit WK, hier gaat Spanje vlot overheen moeten ze alleen 2de worden of misschien wint Nederland van Brazilie ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 12-06-2014 23:49 ]
Ik ook wel hoor, maar ze zijn gewoon niet goed genoeg. Als ze hadden doorgedrukt bij 1-1 naar 1-3 of zo had ook een zwakke scheids Brazilië niet meer kunnen helpen.Niku schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:46:
Wat gun ik het die Kroaten zeg.
Voor het toernooi is het toch ook wel goed, het land zou te klein zijn als brazilië de volgende ronde niet haalt.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Idem.ralpje schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:51:
3-1. Totaal niet verdiend, maar wel gunstig voor m'n pooltje.
[ Voor 72% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-06-2014 23:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.