Toon posts:

24 uur van Le Mans 2014 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:29
yup, het rijdt!

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:30
En de Rebellion... op 4 :P
Terwijl niemand verwacht had dat die wagen de race uit zou rijden.

Mooie prestatie ook van Bleekemolen... met z'n 2en

[Voor 22% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 15-06-2014 15:06]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:29
KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:05:
Mooie prestatie ook van Bleekemolen... met z'n 2en
Absoluut, alle credits ook naar Cooper McNeil wat dat betreft.

Paar dagen uitrusten en dan mag Jeroen komend weekend opnieuw 24 uur aan de bak 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04
Hé een Le Mans topic :)

Vanmorgen zag ik ook een stukje (rond 8 uur) waarbij tijdens een pitstop de deur uit de auto viel. De monteur om de banden te verwisselen was met linksachter bezig, waarna hij kwam helpen om die deur erin te krijgen. Vervolgens heeft hij nooit de bandenwissel van linksachter afgemaakt. :X
Niet veel later daarna verloor deze onderweg dus zijn linkerachterwiel......

Kan ik ergens dat stukje terugkijken met wat er toen precies gebeurde? (Ik moest daarna weg, dus heb niet kunnen volgen of die auto daarna nog verder is gereden.)

Speel ook Airplane Manager en Repeat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iichel
Dat was de #75 porsche. Misschien dat het helpt bij YT filmpjes zoeken :P

Mooie overwinning van Audi, zeker geen kat-in-'t-bakkie.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:26

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Gave race. Volgens mij hadden alle LMP1 auto's ergens wel problemen.
Er zijn heel weinig auto's geweest die probleemloos over de finish zijn gekomen. Rebellion wordt gewoon 4e overall. Dat is heel cool.

Het was niet zo slim van de #77 om de banden te laten spinnen in de pits, daardoor kregen ze een 3 min. S&G en dat was in mijn ogen het moment dat zij het podium konden vergeten. Heel jammer. :-(
Mooie GTE AM overwinning van de Dane Train (#95 Aston)!

Er waren heel gave gevechten tijdens de race in GTE PRO, alleen jammer dat de Aston Martin weg viel waardoor de Ferrari een grote voorsprong had.
Zoals eerder gezegd, respect voor Bleekemolen en McNeil! Wat een prestatie!

LMP2 werd ook nog gaaf aan het einde. Heel jammer dat de #35 technische problemen had, want ik zou het wel cool vinden als GT Academy coureurs in hun klasse zouden winnen. :D

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:29
Mooie race, ik ging vol goede moed slapen zaterdag avond maar ik werd wel teleurgesteld wakker toen mijn favorite auto (Toyota) er uit lag.

Ze moeten volgend jaar wel winnen want ik heb de hoop dat in 2016 ook Ferrari weer aan de start staat.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• iichel
Vergeet niet volgend jaar Nissan in LMP1 :D

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Gisteravond thuisgekomen, was mijn eerste keer Le Mans, gaaf event om meegemaakt te hebben! :)
Zijn er meer tweakers geweest?

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:04
iichel schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:28:
Dat was de #75 porsche. Misschien dat het helpt bij YT filmpjes zoeken :P
Dank je, maar helaas staat het (nog) niet op Youtube. Misschien over een weekje o.i.d.... :)

Speel ook Airplane Manager en Repeat

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:21
Schuey schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:56:
Gisteravond thuisgekomen, was mijn eerste keer Le Mans, gaaf event om meegemaakt te hebben! :)
Zijn er meer tweakers geweest?
Sinds '98 maar twee gemist. Ben deze keer van donderdag t/m zondag gegaan. Was blij met het weer, heerlijk met een biertje langs de kant, RLM in het oor genieten van mooi racen. Nu last van de Post Le Mans Blues. :'(

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Dat is wat je noemt een hardcore fan. Ik ben ook vanaf donderdag tot en met zondag geweest, super om meegemaakt te hebben. Nu idd ook diezelfde blues... maar aan het koffie-infuus!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08-2021

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Van woensdag t/m maandag geweest. 10e jaar op rij. ;)

Partytent dicht bij de baan op Maison Blanche, was grappig om te zien hoe veel mensen daar ineens inpassen als het begint te regenen. :+

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Langtall, hebben jullie de foto's ook in een afgeschermd deel op de site staan?... kon altijd erg genieten van de foto's die jullie plaatsten een aantal jaar geleden...

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-06 23:14
Was het 7e jaar voor mij, vanaf scrutineering zondag t/m maandag na de race 8)

Wat foto's die ik gemaakt heb:

Ik had gehoord dat er op dinsdag een groepsfoto van de coureurs gemaakt zou worden. Dus in de pitlane tussen de coureurs verzamelen om vervolgens samen met de pers naar start/finish te gaan. Niemand die gemerkt heeft dat ik daar eigenlijk niet tussen hoorde :+

En natuurlijk auto's:

Meer hier: http://www.volgaspics.nl/...4h%20Le%20Mans/index.html

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08-2021

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

P.O. Box schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:20:
Langtall, hebben jullie de foto's ook in een afgeschermd deel op de site staan?... kon altijd erg genieten van de foto's die jullie plaatsten een aantal jaar geleden...
De gallery die we hadden is offline. Foto's worden tegenwoordig door iedereen op Facebook gedeeld.

My wife has passed away:http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:21
Mooie sfeervolle foto's en cool dat je zo kon aansluiten bij de rijdersfoto.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee