Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
Hee, die pijltjes boven je WiFi en mobiel netwerk icoon zijn nieuw. Nieuw onderdeel van WP8.1 of zit dat in de Cyan firmware?

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 14:48
Helaas geeft Azerty aan pas volgende week te kunnen leveren :( .
heb ondertussen wel al mijn CP-637 in ontvangst mogen nemen in de oranje kleur. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
Paar uur geleden besteld bij coolblue, morgen ochtend wordt hij al bezorgd! Groene versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

r2504 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:31:
Zonet ook m'n bestelling geplaatst bij Coolblue Belgie van een zwarte Nokia 930... levering zou morgen voormiddag gebeuren.

Alléén spijtig dat de charging plate in het wit is... en volgens de persoon aan de telefoon was wisselen niet mogelijk (was een aparte actie voorraad).
Ik krijg morgen mijn zwarte, met zwarte draadloze lader. Wil eventueel wel ruilen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Migrator schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 22:52:
Hee, die pijltjes boven je WiFi en mobiel netwerk icoon zijn nieuw. Nieuw onderdeel van WP8.1 of zit dat in de Cyan firmware?
Denk in de Cyan software. Het was mij ook al opgevallen bij de 630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 20:25
hollanderr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 00:05:
heb ondertussen wel al mijn CP-637 in ontvangst mogen nemen in de oranje kleur. :9
Zou je misschien een par foto's willen maken van de cover en vertellen wat je er van vind? Want ik weet nog niet zeker of ik er ook een zal kopen.
En wat voor materiaal is het ?

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
hollanderr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 00:05:
Een weekje wachten overleef ik wel, een maand ga ik hem wel annuleren haha

Edit:
Er staat nu ruim op voorraad, 2 tot drie dagen levertijd. Ben benieuwd 😊

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 09-07-2014 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
Bij Belsimpel zitten ze helaas te slapen :( De Lumia 930 is gewoon op voorraad volgens hun site, maar in mijn bestelstatus staat “Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 09-07-2014”.

Ik krijg hem morgen pas. Jammer belsimpel, dat doet coolblue een stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Herautr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 07:34:
Bij Belsimpel zitten ze helaas te slapen :( De Lumia 930 is gewoon op voorraad volgens hun site, maar in mijn bestelstatus staat “Levering aan Belsimpel.nl verwacht op 09-07-2014”.

Zonder direct een Shopreview te hinten; ik heb altijd goede berichten gezien over Coolblue qua verzenden. Helaas is niet elke leverancier zo snel met versturen en/of updaten van site etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
Met Coolblue heb ik ook hele goede ervaringen, maar omdat belsimpel zoveel doet aan promotie van de Lumia 930 (folders, billboards, etc) vond ik het een goed idee om de Phone daar te bestellen. Het is maar 1 dag extra levertijd, dus geen ramp, maar dit wordt natuurlijk wel een niet al te positieve shop review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-10 19:35
Owkeeeeeeeeej....

Maar goed dat ik even DPD gebeld heb... Ik woon op huisnummer 17 heeft CentralPoint nummer 7!! aan hun doorgegeven.... Terwijl het afleveradres Mevrouw van DPD heeft het wel meteen kunnen aanpassen en ze gaat het doorgeven aan de chauffeur...

Mocht sowieso een blaadje ophangen dat ze hem bij de buren (opa en oma) af mogen geven.

[ Voor 3% gewijzigd door Alpha89 op 09-07-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:54

Sebazzz

3dp

Herautr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 07:34:

Sorry hoor, maar niet zo zeiken.

Het is toen je het bericht postte nog 7:30, dus ja: waarschijnlijk waren de medewerkers van Belsimpel daadwerkelijk aan het slapen.

Ik heb hem ook bij Belsimpel besteld en ik wacht gewoon wat de dag brengt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is inmiddels ook verstuurd *O* Geleverd met DPD dus waarschijnlijk vanavond binnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:24
Bij bol.com mijn Nokia 930 besteld €379,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 17:25
ErwinJ schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:51:
Ik zag die prijs nu ook net staan en schrok al. Zo gaat de prijs wel erg snel omlaag. Wat goed is natuurlijk. :)
Nu de groene nog even wat goedkoper graag.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
rimave schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:54:
[...]

Ik zag die prijs nu ook net staan en schrok al. Zo gaat de prijs wel erg snel omlaag. Wat goed is natuurlijk. :)
Nu de groene nog even wat goedkoper graag.
Ik denk dat het een fout is...dus ff afwachten.
Volgens mij moest die 3 een 4 zijn ;) anders is dit een zeer goede stunt.

[ Voor 4% gewijzigd door ErwinJ op 09-07-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
ErwinJ schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:51:
Huh? Ook maar direct de zwarte besteld >:)

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-09 14:15
ErwinJ schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:56:
[...]

Ik denk dat het een fout is...dus ff afwachten.
Volgens mij moest die 3 een 4 zijn ;) anders is dit een zeer goede stunt.
Lijkt mij ook, want de andere kleuren zijn 519 en 525 euro. Ik wil eigenlijk liever een groene maar 100 euro goedkoper is wel een erg mooie aanbieding. :P

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 15:20
Ik zag het ook ja. Toch wil ik graag een groene en ook een wireless charger erbij.

Hoe zit het eigenlijk? Is Bol.com verplicht te leveren? Of kunnen ze zich herroepen op fouten voorbehouden?

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
bramv82 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:01:
Ik zag het ook ja. Toch wil ik graag een groene en ook een wireless charger erbij.

Hoe zit het eigenlijk? Is Bol.com verplicht te leveren? Of kunnen ze zich herroepen op fouten voorbehouden?
Is afhankelijk van de fout. Is de fout duidelijk voor een standaard koper? Of zou een standaard koper het zien als een goede deal.

In dit geval is de fout imho redelijk duidelijk, zeker omdat de andere kleuren een andere prijs hebben.

Maar je kan het proberen :)

//offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bramv82 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:01:

Een korting van grofweg 20% lijkt me hoogst onwaarschijnlijk voor een nieuw produkt waarbij de overige produkten (in een andere kleur) tegen de 500 Euro lopen. en zal mogelijk ook weinig stand houden in andere/eerdere discussies over rare prijsstelling.

Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
De wet is daar vrij stellig in, als je als koper kunt vermoeden dat het niet klopt dan is de koop niet geldig. Aangezien precies dezelfde toestellen in andere kleur 100€ meer kosten ga je dit verliezen. De vraag is, hoe sportief is bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-08 13:26
Zolang ik kosteloos kan annuleren, heb ik begrip voor de 'fout' :)

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Miki schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:04:
De wet is daar vrij stellig in, als je als koper kunt vermoeden dat het niet klopt dan is de koop niet geldig. Aangezien precies dezelfde toestellen in andere kleur 100€ meer kosten ga je dit verliezen. De vraag is, hoe sportief is bol.com :)
Bol kennende, gaan ze in iedergeval strooien met kortingsbonnen.
Ik had de lumia gepreordered (creditcard, dus nog niet afgeschreven) voor 530. Toen daalde de prijs naar 515; BAM kortingsbon van 15 euro. Toen gingie naar 500 en kreeg ik nog een kortingsbon van 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
Heb hier even een paar foto's van de CP-637 gemaakt. Moet er wel meteen bijzeggen dat de oranje kleur in het echt veel feller is. Deze geeft namelijk gewoon bijna licht.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1zvfo3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/177rtl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2622hsh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2wri435.jpg
vali schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 06:44:
[...]

Een weekje wachten overleef ik wel, een maand ga ik hem wel annuleren haha

Edit:
Er staat nu ruim op voorraad, 2 tot drie dagen levertijd. Ben benieuwd 😊
Ik zie het ja, Goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
hollanderr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:06:
Heb hier even een paar foto's van de CP-637 gemaakt. Moet er wel meteen bijzeggen dat de oranje kleur in het echt veel feller is. Deze geeft namelijk gewoon bijna licht.[...]
Ik hoop dat die foto's niet met een Lumia 930 zijn gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik heb hem toch ook maar besteld bij Bol.com. Wie niet waagt...
Trouwens met een kortingscode uit het Bol.com kortingscode topic krijg je nog eens 2,50 korting.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
bramv82 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:07:
[...]

Ik hoop dat die foto's niet met een Lumia 930 zijn gemaakt :P
Haha Gelukkig niet. 8)7
Deze zijn gemaakt met mijn bijna antieke Desire HD mijn HTC one x is namelijk eergister overleden na al 3 keer terug gestuurd te zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
rimave schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:09:
Ik heb hem toch ook maar besteld bij Bol.com. Wie niet waagt...
Trouwens met een kortingscode uit het Bol.com kortingscode topic krijg je nog eens 2,50 korting.
damn ben ik dat vergeten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Mijn vriendin heeft 'em besteld bij coolblue uit voorraad (word morgen geleverd).

499EUR plus gratis charger.

De charger is alleen in het zwart (ze had em graag in wit gehad...)

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 09-07-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
ErwinJ schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:10:
[...]

damn ben ik dat vergeten :P
:o Nederlandse paspoort inleveren graag :+

Ik hoop dat ik niet weg ben als de postbode komt :') Anders heb ik pech :p
Silent Thunder schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:11:
Mijn vriendin heeft 'em besteld bij coolblue uit voorraad (wordt morgen geleverd).

499EUR plus gratis charger.

De charger is alleen in het zwart (ze had em graag in wit gehad...)
Must...resist....obvious....joke... :p

[ Voor 38% gewijzigd door 5V1NA70G op 09-07-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik ben heel netjes en heb Bol net even gebeld. Medewerkster aan de telefoon zei relatief stellig dat de prijs zoals op de website vermeld gewoon klopt en door hun leverancier bepaald was en dat het produkt daarvoor ook geleverd zal worden.

Natuurlijk zal er wel iemand anders in het bedrijf zijn die dit kan overrulen maar heb 'm toch maar besteld bij ze :) Helaas kreeg ik geen mogelijkheid tot acceptgiro dus nu maar even op de creditcard gegooid (verzekerd & leververplichting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
Sebazzz schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:18:
[...]

Sorry hoor, maar niet zo zeiken.
Aardige reactie, top, echt heel vriendelijk :D :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
hij ziet er wel netjes en strak uit. maar hoe voelt de buitenkant aan glad plastic of meer rubber idee (nexus5/7 htc 8x) ?

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
zoepersooi schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:27:
hij ziet er wel netjes en strak uit. maar hoe voelt de buitenkant aan glad plastic of meer rubber idee (nexus5/7 htc 8x) ?
Als ik de foto's zie, heb ik het idee dat het een beetje rubberig aanvoelt. Niet erg tbh, blijft lekker liggen in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruijnes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-10 08:54
hollanderr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:06:
Heb hier even een paar foto's van de CP-637 gemaakt. Moet er wel meteen bijzeggen dat de oranje kleur in het echt veel feller is. Deze geeft namelijk gewoon bijna licht.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Ik zie het ja, Goed nieuws :)
Waar heb je de CP-637 besteld? Is die op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

Ik heb net ook even gebeld met Bol.com en kreeg het antwoord dat ze het zo niet wisten waarom de zwarte goedkoper was en of de prijs wel klopte. Hij zou de vraag door zetten. Antwoord volgt binnen 4 dagen maar waarschijnlijk sneller 8)7

Op mijn vraag over de levertijd was het antwoord dat het vaker voor kwam dat Bol.com pas later mocht leveren ivm contract afspraken.

Met andere woorden: antwoorden waar we dus niet verder mee komen. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door klaaz op 09-07-2014 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

klaaz schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:34:
Ik heb net ook even gebeld met Bol.com en kreeg het antwoord dat ze het zo niet wisten waarom de zwarte goedkoper was en of de prijs wel klopte. Hij zou de vraag door zetten.

Met andere woorden: antwoorden waar we dus niet verder mee komen. 8)
Fijn dat het altijd zo is dat klantenservices verschillende antwoorden aan verschillende klanten geven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ach, het is een prijs die niet heel ver van de andere prijzen af ligt, maar wel ver genoeg om een beetje ongeloofwaardig te zijn. Het kan mijns inziens dus twee kanten op. Misschien dat het een buitenlands exemplaar is en dat hij daardoor goedkoper is?

Ik vind het wel weer leuk om een gokje te wagen en ik zie wel wat er van komt.
Ik ga hem in ieder geval niet bestellen i.cm. de draadloze lader actie, want die Qi laders zijn voor een tientje wel in china te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
Zojuist de verzendbevestiging van mijn witte bij centralpoint gekregen. Misschien iets later omdat het een zakelijke bestelling was? Hoe dan ook, deze week levering is sneller dan ik van tevoren had gedacht :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij errorfares (te goedkoop aangeboden vliegtickets) geldt altijd 'Don't call the airline', om zoveel mogelijk mensen de kans te geven gebruik te maken van de deal.

Bij prijsfouten op mobiele telefoons lijkt het me ook beter om geen contact op te nemen met de verkoper om dit ook mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
MAX3400 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:18:
Ik ben heel netjes en heb Bol net even gebeld. Medewerkster aan de telefoon zei relatief stellig dat de prijs zoals op de website vermeld gewoon klopt en door hun leverancier bepaald was en dat het produkt daarvoor ook geleverd zal worden.

Natuurlijk zal er wel iemand anders in het bedrijf zijn die dit kan overrulen maar heb 'm toch maar besteld bij ze :) Helaas kreeg ik geen mogelijkheid tot acceptgiro dus nu maar even op de creditcard gegooid (verzekerd & leververplichting).
Ik via ideal, zie binnen nederland niet het verzekerings probleem, en leververplichting kunnen ze onderuit komen ook als je met creditkaart betaald. ( de bekende kleine lettertjes als er een foutive prijs zou staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:49:
Bij errorfares (te goedkoop aangeboden vliegtickets) geldt altijd 'Don't call the airline', om zoveel mogelijk mensen de kans te geven gebruik te maken van de deal.

Bij prijsfouten op mobiele telefoons lijkt het me ook beter om geen contact op te nemen met de verkoper om dit ook mogelijk te maken.
Ik snap je punt en kan niet in je bankrekening kijken maar niet iedereen heeft 1000 Euro op de plank liggen om 2 pre-orders meteen te voldoen tegen het volle pond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
zoepersooi schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:27:
Buitenkant is inderdaad meer rubber achtig. Het is ongeveer hetzelfde materiaal als de Microsoft Surface touch covers mocht dat helpen.
bruijnes schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:34:
[...]

Waar heb je de CP-637 besteld? Is die op voorraad?
Ik had hem vanaf ebay besteld. Levertijd was ook goed 2 dagen na het bestellen had ik hem binnen.
http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Twijfel, twijfel, maar ik ga hem vandaag niet bij Bol.com bestellen. Wil toch wel graag een groene. Kan nu wel 100 euro besparen, maar dan denk ik de komende jaren alleen maar "had ik toch maar een groene" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:31

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

'k heb blijkbaar mijn witte Lumia 930 toch te laat besteld. Net een telefoontje van CB gekregen dat ze te weinig witte hebben en mijn order dus niet vandaag kunnen afleveren. Waarschijnlijk krijgen ze aan het eind van de week weer een nieuwe levering.

Er waren genoeg zwarte en kon die morgen krijgen, maar ik wil perse een witte.

[ Voor 28% gewijzigd door MaakmeGek op 09-07-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Op Bol.com ging de prijs net naar 519,- en daarna weer terug, dus mogelijk zijn ze daar nu bezig met de 'fout' herstellen. Was helaas wel te langzaam voor een screenshot

[ Voor 16% gewijzigd door Moddie op 09-07-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MAX3400 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:41:
[...]

Fijn dat het altijd zo is dat klantenservices verschillende antwoorden aan verschillende klanten geven |:(
De reden dat ik nooit meer iets bij bol.com bestel. Heb daar 2 maanden op mijn geld moesten wachten toen ik mijn Lumia 920 terug stuurde. Boos bellen en slechte reviews schrijven doen hun echt niks.

K*t bedrijf is het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

vali schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:06:
[...]

De reden dat ik nooit meer iets bij bol.com bestel. Heb daar 2 maanden op mijn geld moesten wachten toen ik mijn Lumia 920 terug stuurde. Boos bellen en slechte reviews doen hun echt niks.

En vandaar dat ik net opmerkte dat ik mijn CC heb ingezet; na eerdere "discussie" met een Engels bedrijf, heb ik de CC-maatschappij gewoon opdracht gegeven de betaling in te trekken. Was geen enkel probleem en bedrijf bond daarna heel snel in.

Er zitten voor sommige mensen nadelen aan het krijgen/gebruiken van een CC maar ik ben er ontzettend blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:36

ralpje

Deugpopje

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:49:
Aan de andere kant: als je van de klantenservice telefonisch bevestiging hebt dat de prijs klopt maakt het je case wel sterker als bol.com ineens gaat roepen dat ze niet willen/kunnen leveren voor die prijs.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
MAX3400 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:08:
[...]

En vandaar dat ik net opmerkte dat ik mijn CC heb ingezet; na eerdere "discussie" met een Engels bedrijf, heb ik de CC-maatschappij gewoon opdracht gegeven de betaling in te trekken. Was geen enkel probleem en bedrijf bond daarna heel snel in.

Er zitten voor sommige mensen nadelen aan het krijgen/gebruiken van een CC maar ik ben er ontzettend blij mee.
Het gebruik maken van een cc had jammer genoeg bij mij geen verschil uitgemaakt. Ik heb in het verleden vier Lumia 920 gehad. Ieder hadden zo zijn problemen maar de laatste twee waren echt de druppel. Ik was namelijk niet te verstaan in mijn gesprekken en moest bij klanten telefoneren als ik daar voor een incident was. Ik heb een boze mail naar bol.com en nokia gestuurd en die zeiden dat ik niet een ander toestel kreeg(wilde namelijk een 925 of 1025), maar ik kreeg via bol.com mijn geld terug. Toen ging er echt qua administratie van alles fout bij bol.com.

Ik zie dat de zwarte daar nu 120 euro goedkoper is, maar ik zou hem nog voor geen goud daar willen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
vali schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:06:
[...]

De reden dat ik nooit meer iets bij bol.com bestel. Heb daar 2 maanden op mijn geld moesten wachten toen ik mijn Lumia 920 terug stuurde. Boos bellen en slechte reviews schrijven doen hun echt niks.

Mijn ervaring is heel anders. Heb onlangs nog een slechte ervaring met een verkoper via Bol.com (niet tweedehands, maar de zaken waarmee Bol.com het platform deelt om nieuw spul te verkopen). Product niet geleverd (lege envelop), Bol.com gebeld en die hebben de verkoper gecontacteerd en direct mijn geld gecrediteerd. Binnen een paar dagen had ik het terug.

Daarnaast heb ik wat langer terug weleens een klacht ingediend, waarna ik een kortingsbon kreeg voor een volgende bestelling. Als dank voor het indienen van de klacht.

Daarnaast zijn ze in mijn ervaring (en ik bestel er ook andere spullen dan elektronica) aardig stipt qua levertijden, status updates en dergelijke. Niks tipt aan Coolblue, maar Bol.com vind ik nog steeds een goede tweede.

Ik heb dan ook zojuist de zwarte maar gelijk besteld voor € 379. Met creditcard voor eventuele geschillen, maar ook diefstal, verlies en beschadigingen gedurende de eerste 180 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 'Don't call the airline'...
ralpje schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:12:
Aan de andere kant: als je van de klantenservice telefonisch bevestiging hebt dat de prijs klopt maakt het je case wel sterker als bol.com ineens gaat roepen dat ze niet willen/kunnen leveren voor die prijs.
Ik denk dat zo'n uitspraak van een (waarschijnlijk) ge-outscourced call centre helemaal niets waard is. En nogmaals, het gaat erom om zoveel mogelijk mensen gebruik te laten maken van de deal. Dat je zelf graag zo'n ding wilt voor die prijs moge voor zichzelf spreken. Alleen als de kortingscoupon die je ter verontschuldiging krijgt als het niet door gaat is de moeite waard.
MAX3400 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:57:
Ik snap je punt en kan niet in je bankrekening kijken maar niet iedereen heeft 1000 Euro op de plank liggen om 2 pre-orders meteen te voldoen tegen het volle pond.
MAX3400 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:08:
En vandaar dat ik net opmerkte dat ik mijn CC heb ingezet; na eerdere "discussie" met een Engels bedrijf, heb ik de CC-maatschappij gewoon opdracht gegeven de betaling in te trekken.
Dat en dat, het terug laten boeken ('chargeback') is erg duur voor de acceptant, dus zeker in dit soort gevallen altijd een creditcard gebruiken. Voor een goed begrip: je krijgt dan direkt van de credit cardmaatschappij je geld terug, en die vecht het wel uit met de vendor.

Met andere woorden: mocht er gedoe komen dan is een creditcard het beste, en je hoeft ook nog eens niet voor te financieren tot het moment van levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tja het gaat vaak goed, maar ook meerdere keren(lees de reviews bij bol.com maar) ook goed fout.

Voornamelijk ontstaan deze fouten omdat het personeel waarmee je spreekt via de computer communiceert met de afdeling die de betalingen doet(en ook uiteindelijk mag oordelen over het incident). Ik kreeg dus iedere keer heel leuk te horen dat ik twee weken moest wachten, hoe boos ik ook was, het hielp niks(na een maand hetzelfde horen word je dat vanzelf). Werd mij een extra vergoeding beloofd, maar deze heb ik tot heden nog steeds niet ontvangen.

Voor mij is het in ieder geval de reden om nooit meer daar wat te kopen, hoeveel goedkoper het ook is. Een goede aftersale vind ik belangrijker dan een goedkoper product.

Daarbij lijkt het mij onwaarschijnlijk dat een cc maatschappij je na een jaar je geld terug laat storten.

[ Voor 28% gewijzigd door vali op 09-07-2014 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-10 00:27

EektheMan

DPC

ralpje schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:12:
[...]

Bellen naar de klantenservice werkt toch enkel averechts? Dan geef je ze de kans om de fout te herstellen voordat massa's mensen gebruik hebben kunnen maken van de aanbieding. Met een grote groep sta je sterker om nog iets uit de fout te slepen. Slechte reclame van een grote groep zitten ze niet op te wachten, van een enkeling kunnen ze het nog hebben.

En uiteindelijk kun je in het geheel niets met een telefonische toezegging. Enkel met zwart op wit via email kun je iets, maar dan nog heb je liever dat eerst hele volksstammen het ding besteld aan deze lage prijs. Slapende honden wakker maken :N

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Moddie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:05:
Op Bol.com ging de prijs net naar 519,- en daarna weer terug, dus mogelijk zijn ze daar nu bezig met de 'fout' herstellen. Was helaas wel te langzaam voor een screenshot
Ik heb hem zojuist (met CC) besteld voor 379 euro (min 2,50 korting uit het Bol.com kortingscode forum). Ik ben benieuwd of het gaat werken.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
Zojuist een mail gehad van belsimpel, het toestel wordt vandaag pas verstuurd. Ze hebben dus, zoals ik al dacht, echt zitten slapen helaas omdat de Lumia 930 gisteren al op "24 uur levering" stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

EektheMan schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:35:
[...]

Bellen naar de klantenservice werkt toch enkel averechts?
...
Slapende honden wakker maken :N
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/u7UmRsppMAdC0X37u6rCfhQq/full.jpg

Elke Tweaker met een interesse in een produkt en een RSS-feed, weet het nu al. Plus dat Bol nu al bijna 2 uur een lagere prijs vermeld. Take it or leave it... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Ja, slapende honden wakker maken zal wel meevallen. Niet iedereen bij Bol.com zal even begaan zijn met een specifiek product, maar er zitten ook wel mensen die dit soort dingen in de gaten houden. Het zal daarom ongetwijfeld al de ronde zijn gegaan binnen Bol.com.

Het is juist goed dat iemand heeft nagebeld om te checken hoe het zit, als het namelijk echt foutief zou zijn dan zouden ze dit al heel snel hersteld hebben.

Daarnaast hebben we volgens consumentenrecht te maken met of een prijs redelijk/aannemelijk is. Er zit een wezenlijk verschil tussen een product dat van € 515 naar € 379 'in de aanbieding' gaat of hetzelfde product dat ineens voor € 49 aangeboden zou worden. Er wordt namelijk niet gekeken naar Tweakers die alle ins en outs van de Lumia 930 weten, maar naar de gemiddelde consument. Die gemiddelde consument mag aannemen dat een dergelijke afprijzing normaal is en simpelweg een goede deal. Immers: deze prijs is helemaal niet gek voor een splinternieuw high-end toestel. Kijk maar naar de Nexus 5, Motorola Moto X, etc...
Bijzondere (on)deskundigheid (r.o. 4.13)
De rechter gaat uit van een gemiddeld geïnformeerde potentiële internetkoper.

Bron
Daarbij komt het volgende kijken:
Wanneer komt een overeenkomst tot stand?
Een overeenkomst komt tot stand door aanbod en aanvaarding. Geeft de consument te kennen dat hij het aanbod van een ondernemer accepteert? Dan komt er op dat moment een overeenkomst tot stand. Beide partijen zitten in principe vast aan een overeenkomst. Ook als bijvoorbeeld het product nog niet betaald is of de dienst nog niet is geleverd.

Bron
Natuurlijk kan Bol.com moeilijk gaan doen, maar als deze prijs enkele dagen aangehouden wordt, dan kan Bol.com niet meer redelijk maken dat het een fout is en zijn ze verplicht te leveren.

[ Voor 5% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-07-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 10:08
mijn witte lumia 930 binnen.
Wel vreemd ik dacht dat Central point ook een gratis oplaad plaat leverde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:00:

Natuurlijk kan Bol.com moeilijk gaan doen, maar als deze prijs enkele dagen aangehouden wordt, dan kan Bol.com niet meer redelijk maken dat het een fout is en zijn ze verplicht te leveren.
Zie het als een zogenaamde ''btw'' actie. Mediamarkt en consorten bieden dan producten met 20 procent korting en dan nog kunnen ze kennelijk geld verdienen omdat mensen met de massa's komen.

Daar hoopt bol.com natuurlijk ook op dat er grote groepen gaan afnemen; anders kun je zo'n lage prijs niet veroorloven. Misschien als er weinig animo is dat ze het alsnog bijdraaien. Maar ik denk dat personen die het al besteld hebben, het ook voor die prijs krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Silent Thunder op 09-07-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
BlackwaterEl1te schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:37:
mijn witte lumia 930 binnen.
Wel vreemd ik dacht dat Central point ook een gratis oplaad plaat leverde?
Dat bleek een actie vanuit Coolblue zelf te zijn en gaat niet automatisch op voor andere webshops (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En hij staat nu op 499 bij Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarrood
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:27
ai! net te lang gewacht, in mijn winkelmandje nog € 379,- maar bij afrekenen schoot het opeens naar € 499,-. Jammer, te lang getwijfeld. Had een mooie upgrade vanaf mijn Lumia800 geweest. Nu maar wachten op flinke prijsdaling L920 of nog zo'n actie van bol.com ea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
haarrood schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:44:
ai! net te lang gewacht, in mijn winkelmandje nog € 379,- maar bij afrekenen schoot het opeens naar € 499,-. Jammer, te lang getwijfeld. Had een mooie upgrade vanaf mijn Lumia800 geweest. Nu maar wachten op flinke prijsdaling L920 of nog zo'n actie van bol.com ea
Of je kan mijn Lumia 1020 tweedehands overnemen. :+ Just kidding natuurlijk, daar is dit topic niet voor.

Dat is echter wel de reden dat ik tegenwoordig bij zo'n prijsvermelding gelijk een bestelling plaats met mijn creditcard. Je betaalt nog niet, hebt een bepaalde zekerheid van je cc maatschappij en daarnaast altijd nog minimaal 14 dagen bedenktijd (bij Bol.com zelfs 30). Kortom: eerst bestellen, dan pas nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarrood
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:27
Twijfel sucks! (...... dure vakantie voor de boeg, huidige gsm is nog niet zo oud, gsm werkt in principe nog goed, veel geld voor een gsm, maar voor deze wel zeer goede prijs............) En ja, dat is voor mij ook een reden waarom ik via internet juist wel zoveel mogelijk via cc betaal, dat is pas Ideaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chinook
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:36
930 net bestelt op BOL voor 379,--. Prijs is nu weer 499,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Zojuist mijn Lumia 930 wit, met zwarte wireless charging plate ontvangen via CoolBlue.

Op de website staat, inclusief Headset, is er iemand die zijn Lumia 930 via CB heeft zonder headset? Deze zit namelijk bij mij niet in het doosje.

Alleen een Oplaadstekker / Kabeltje en 2 quick start boekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik heb een uurtje terug de zwarte 930 bij bol.com voor 379 besteld en ik heb gekozen voor de optie "later betalen via accept giro", ik zie dan vanzelf wel of het lukt of niet.
Mocht het niet doorgaan dan hoef ik in ieder geval niet moeilijk te doen om m'n geld terug te krijgen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Belsimpel is bezig om mijn order in te pakken :) Komt goed uit aangezien er morgen de hele dag iemand thuis is om de postbode te onderscheppen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuosity1974
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-09 17:46
Seaofregrets schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:24:
Zojuist mijn Lumia 930 wit, met zwarte wireless charging plate ontvangen via CoolBlue.

Op de website staat, inclusief Headset, is er iemand die zijn Lumia 930 via CB heeft zonder headset? Deze zit namelijk bij mij niet in het doosje.

Ik heb van Coolblue vanochtend mijn toestel ontvangen :) en zat ook geen headset bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-08 09:26
Virtuosity1974 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:32:
[...]

Ik heb van Coolblue vanochtend mijn toestel ontvangen :) en zat ook geen headset bij.
De headset staat ook helemaal niet genoemd op het doosje, inhoud zou alleen telefoon, stekker, kabel en infoboekje moeten zijn. De headset zit er dus sowieso niet bij.

Heb er een melding van gemaakt bij CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurrie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:49:
Zojuist de verzendbevestiging van mijn witte bij centralpoint gekregen. Misschien iets later omdat het een zakelijke bestelling was? Hoe dan ook, deze week levering is sneller dan ik van tevoren had gedacht :-)
Ik heb hem ook zakelijk besteld. Maar die van mij is gister al verzonden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Op de site staat het er duidelijk bij inderdaad;

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/28gxriq.png

De mijne komt vandaag tussen 13:42 en 15:42. Ben benieuwd!

Geen headset boeit me niet, heb de Sennheiser CX400 oortjes. Maar wil dan wel een compensatie :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 19:04
Twijfel nog steeds tussen deze en wachten op Iphone 6.. Lastig. Eerst maar eens een paar tweakerts reviews lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online

http://www.nokia.com/nl-n...l/lumia930/specificaties/

Even onderaan kijken onder Wat zit er in het verkooppakket? en daar zie je dat deze niet meegeleverd wordt. Omdat winkels nooit een koppeling hebben met de websites van fabrikanten, maar dergelijke dingen door mensen in hun eigen database op laten nemen, is het altijd handig om de website van de fabrikant erop na te slaan als zoiets voor jou essentieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Sosua schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:44:
Twijfel nog steeds tussen deze en wachten op Iphone 6.. Lastig. Eerst maar eens een paar tweakerts reviews lezen.
Ik ken in ieder geval 1 iPhone5-gebruiker die net zo fijn op WindowsPhone aan het werk kan. Afgezien van vendor-lockin applicaties/synchronisatie, zijn bijna alle grote/bekende apps overal op te krijgen etc. Zo vind ik het keyboard op de iPhone fijner om te tikken maar beiden zijn we het er wel over eens dat de browser op mijn 8X sneller/fijner te bedienen is.

Geen idee wat je moet kopen; heb je op 1 platform al veel apps/movies/muziek gekocht, dan zou ik daar blijven. Zo niet, live your life en koop wat nieuws :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeKNoRRiS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-06-2024
Telefoon inmiddels ontvangen, top service van coolblue! Binnen 15 uur na bestelling ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
KeKNoRRiS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:55:
Telefoon inmiddels ontvangen, top service van coolblue! Binnen 15 uur na bestelling ontvangen :)
Indrukwekkend van Coolbue. Ik had de Lumia 930 gisteren bij belsimpel besteld (status gisterenmiddag was: op voorraad, 24 uur levering), helaas draaien ze nu ineens levertijd en verzendtijd om. Ze versturen hem pas vandaag:

[]
We hebben de levering inmiddels ontvangen, vanaf gister dus ongeveer 24 uur. Naar alle verwachting zullen we uw pakket vandaag verzenden.
[/]

Geen ramp, maar ze kunnen blijkbaar ook niet tippen aan de snelheid van Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:48:
[...]

Ik ken in ieder geval 1 iPhone5-gebruiker die net zo fijn op WindowsPhone aan het werk kan. Afgezien van vendor-lockin applicaties/synchronisatie, zijn bijna alle grote/bekende apps overal op te krijgen etc. Zo vind ik het keyboard op de iPhone fijner om te tikken maar beiden zijn we het er wel over eens dat de browser op mijn 8X sneller/fijner te bedienen is.

Geen idee wat je moet kopen; heb je op 1 platform al veel apps/movies/muziek gekocht, dan zou ik daar blijven. Zo niet, live your life en koop wat nieuws :+
Yup, hier nog een ex-iPhone gebruiker. Mijn ervaring leert dat met name specifieke apps die bijvoorbeeld met externe hardware werken, denk aan Triggersmart, Withings, Automatic en dergelijke zijn vrijwel uitsluitend iOS only en af en toe Android, maar zelden Windows Phone.

Met je laatste opmerking ben ik het niet helemaal eens: ik koop films op iTunes, maar daarvoor heb ik een Apple TV, MacBook en iPad, datzelfde geldt eigenlijk voor muziek (al wordt dat steeds meer Spotify). Alleen apps, met name tablet/phone compatibiliteit is daarbij wel een punt waar je op moet letten. Al valt dat bij de gemiddelde persoon ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekess
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 16:05
"Uw orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden."

Ik heb hem morgen dus. :) Dagje eerder dan de website vermeld.
Gelijk dan even developer unlocken, de GDR 1 update komt er alweer aan...

[ Voor 25% gewijzigd door Niekess op 09-07-2014 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik heb zelf nog een 920, ben zeer aan het twijfelen of ik de 930 ga nemen, of afwacht met wat voor toestellen Microsoft zelf gaat komen nog dit jaar... Vind het erg lastig!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:18:
[...]

Yup, hier nog een ex-iPhone gebruiker. Mijn ervaring leert dat met name specifieke apps die bijvoorbeeld met externe hardware werken, denk aan Triggersmart, Withings, Automatic en dergelijke zijn vrijwel uitsluitend iOS only en af en toe Android, maar zelden Windows Phone.

Met je laatste opmerking ben ik het niet helemaal eens: ik koop films op iTunes, maar daarvoor heb ik een Apple TV, MacBook en iPad, datzelfde geldt eigenlijk voor muziek (al wordt dat steeds meer Spotify). Alleen apps, met name tablet/phone compatibiliteit is daarbij wel een punt waar je op moet letten. Al valt dat bij de gemiddelde persoon ook wel mee.
Veel van dat soort specifieke apps missen helaas nog wel, maar er komen er gelukkig ook steeds meer bij. Withings wordt bijvoorbeeld nu wel ondersteund op Windows Phone:

Withings Blog: Withings on Windows Phone
http://blog.withings.com/fr/2010/12/24/withings-on-windows-phone-with-run-gps

Zie:
http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/wifi-scale-tracker/178e61ed-233e-4613-a1aa-802759ca3a02

Voor films gebruik ik tegenwoordig Netflix en HBO Go, beide zijn ook aanwezig op Windows Phone

[ Voor 6% gewijzigd door Herautr op 09-07-2014 13:26 . Reden: links naar apps toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Toch wel spijtig dat ik net te laat was die mooie prijs van Bol.com had ik niet laten liggen. Toen ik ging kijken stond hij terug op 499€. Ik wacht het nog even af en dan zal ik voor de 930 gaan en mijn 1020 verkopen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
Heb hem binnen (zwart) wat een prachtig toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Herautr schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:23:
[...]

Veel van dat soort specifieke apps missen helaas nog wel, maar er komen er gelukkig ook steeds meer bij. Withings wordt bijvoorbeeld nu wel ondersteund op Windows Phone:

Withings Blog: Withings on Windows Phone
http://blog.withings.com/fr/2010/12/24/withings-on-windows-phone-with-run-gps

Zie:
http://www.windowsphone.com/nl-nl/store/app/wifi-scale-tracker/178e61ed-233e-4613-a1aa-802759ca3a02

Voor films gebruik ik tegenwoordig Netflix en HBO Go, beide zijn ook aanwezig op Windows Phone
Mooi om te zien dat Withings nu ook over is, dat geeft aan dat WP steeds meer draagvlak krijgt en over een jaar wellicht het excuus van te weinig apps echt achterhaald is. En het klopt dat alle major applicaties er wel gewoon zijn of minstens ermee bezig zijn.

Netflix werkt ook prima op Windows Phone inderdaad. Mocht er geen first-party app zijn, dan zijn er genoeg zeer goede alternatieven, zoals voor YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:27:
[...]

Mooi om te zien dat Withings nu ook over is, dat geeft aan dat WP steeds meer draagvlak krijgt en over een jaar wellicht het excuus van te weinig apps echt achterhaald is. En het klopt dat alle major applicaties er wel gewoon zijn of minstens ermee bezig zijn.

Netflix werkt ook prima op Windows Phone inderdaad. Mocht er geen first-party app zijn, dan zijn er genoeg zeer goede alternatieven, zoals voor YouTube.
Youtube kan je natuurlijk prima in de browser spelen, daar heb je geen app voor nodig. Ik miste een half jaar geleden wel een goede (officiele) Sonos-app. En ik scrobble mijn geluisterde muziek naar last.fm en die functionaliteit zat (nog?) niet in de Spotify app helaas. Dat waren mijn grootste problemen qua apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend de Lumia 930 bij Bol besteld met de €379 'actie'. Nu is de prijs natuurlijk bijgesteld.
Wat gaat er nu gebeuren? Zo lang ik niks hoor, gaat het goed toch? ;) Wat doen jullie, afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Zolang jij een orderbevestiging hebt staan per mail en niks hoort heb je geluk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Streup schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:29:
[...]

Youtube kan je natuurlijk prima in de browser spelen, daar heb je geen app voor nodig. Ik miste een half jaar geleden wel een goede (officiele) Sonos-app. En ik scrobble mijn geluisterde muziek naar last.fm en die functionaliteit zat (nog?) niet in de Spotify app helaas. Dat waren mijn grootste problemen qua apps.
Deels mee eens. Het kan in een browser en voor de video's op zich is het ook om het even, maar een app biedt veel meer mogelijkheden op het gebied van o.a. playlists, subscriptions, watch later en dergelijke. Plus dat een native app vlotter werkt dan voor elke optie een nieuwe pagina laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:56:
Ik heb vanochtend de Lumia 930 bij Bol besteld met de €379 'actie'. Nu is de prijs natuurlijk bijgesteld.
Wat gaat er nu gebeuren? Zo lang ik niks hoor, gaat het goed toch? ;) Wat doen jullie, afwachten?
Procyon in ervaringen topic d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
Gelukkig dat ik goed wakker was vanmorgen :P.
Dit is wel mooi van Bol dat ze dit laten doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
haarrood schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:44:
Ik verkoop mijn 920 :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• capsoft
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 10:42
zoepersooi schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:27:
Heb hem binnen (zwart) wat een prachtig toestel :D
waar had je hem besteld? volgens mij kun je hem toch pas op zijn vroegst hebben op de 19e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

capsoft schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:39:
[...]

waar had je hem besteld? volgens mij kun je hem toch pas op zijn vroegst hebben op de 19e?
Misschien even het topic terug lezen?

De mijne (wit) is ook binnen van Coolblue. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shizoframia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-08 13:59
Ben nog steeds aan het wachten op uitlevering... :-( De telefoon werd begin juni besteld via een B2B kanaal.

Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van iedereen die hem heeft komende week!
Vooral de prestaties van de accu.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemonW
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 19:51

Ook bij CB besteld en net binnengekregen. Ook hier geen headset. Alleen 2 boekjes, en stekkertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Verkeerde topic 8)7

[ Voor 102% gewijzigd door StealthyPeanut op 09-07-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MchlLyn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 17:43
Bij dx kun je goedkope hoesjes bestellen als je met een budget zit ;-). Check:
http://www.dx.com/s/lumia+929

De Lumia 929 of icon is hetzelfde apparaat maar dan van het Amerikaanse Verizon, voor wie het nog niet wist. Er staat ook een wallet model in verschillende kleuren die er nog niet zo verkeerd uitzien (zwart en blauw vallen m.i. nog mee). Het zal niet de kwaliteit zijn van de originele Nokia modellen maar nogmaals...goed voor wie niet te veel geld wil uitgeven :-)

Ik heb nu deze 2 besteld:
http://www.dx.com/p/prote...-translucent-white-299502
http://www.dx.com/p/pudin...black-278555#.U71Do-nlpaQ

Ik twijfel nog over de wallet case, normaliter vind ik dat niet zo fijn omdat dat flapje dan in de weg zit. Daarentegen wel weer optimale bescherming voor je tel.
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste