Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Anoniem: 310869 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:54:
Toffigheid, ik rij de wijk in, zie ik net de koerier wegrijden. Ja hoor, briefje in de bus. Maar de chauffeur rijdt verder de wijk in, ipv naar de snelweg, dus ik snel het nummer gebeld om te vragen of ze hem kunnen vragen alsnog af te leveren. "Nee meneer, daar kunnen we echt niet aan beginnen. Morgen doen we nog een poging." "Hij komt langs mijn huis op weg naar de snelweg naar jullie toe!" "Nee, dat doen we gewoon niet." Uitstekende service! :(
Even voor de goede orde... jij klaagt over de bezorgservice van een bedrijf wat netjes van tevoren een window aangeeft waarin ze langskomen, jij bent niet gedurende dat hele window thuis en dan vind jij dat ze een slechte service bieden omdat ze zich (zoals aangegeven) gewoon aan hun route houden? Beetje de omgekeerde wereld, nietwaar?

En dan nog: een dag later, who cares? Een beetje meer geduld zou de wereld goed doen tegenwoordig. Of ben je ook zo opgefokt in het dagelijkse verkeer? :9
lumiafreak schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:57:
Weet iemand of er bedrijven zijn die momenteel de witte op voorraad heeft?

Daan...
Dit is een goed startpunt.

[ Voor 16% gewijzigd door MooDyBLueS op 10-07-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310869

MooDyBLueS schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Even voor de goede orde... jij klaagt over de bezorgservice van een bedrijf wat netjes van tevoren een window aangeeft waarin ze langskomen, jij bent niet gedurende dat hele window thuis en dan vind jij dat ze een slechte service bieden omdat ze zich (zoals aangegeven) gewoon aan hun route houden? Beetje de omgekeerde wereld, nietwaar?

En dan nog: een dag later, who cares? Een beetje meer geduld zou de wereld goed doen tegenwoordig. Of ben je ook zo opgefokt in het dagelijkse verkeer? :9
Vantevoren? Een window? _/-\o_ grapjas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Welke bezorgdienst is het dan geweest als ik vragen mag? Ik ken er geen een meer die dat niet aangeeft namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:33
Heeft iemand de 930 al in de winkels zien liggen? Ik wil em graag eens zien in het echt voordat ik tot aanschaf over ga, en ben benieuwd of het zou lonen om na het werk even de koopavond mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dennism schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:24:
Heeft iemand de 930 al in de winkels zien liggen? Ik wil em graag eens zien in het echt voordat ik tot aanschaf over ga, en ben benieuwd of het zou lonen om na het werk even de koopavond mee te pakken.
Nog niet maar heb je productreview: Nokia Lumia 930 Zwart review door Alpha89 al gelezen? _/-\o_ _/-\o_

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:33
ja die had ik al snel even doorgelezen gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dennism schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:28:
ja die had ik al snel even doorgelezen gister
Iets zegt me dat Coolblue mogelijk wel het apparaat in de winkel heeft liggen (gezien ook hun snelle verzendingen, bijna als eerste). Eventueel Alternate ook wel maar dat vind ik geen fijne winkel. Denk dat zaken als Mediamarkt en Phonehouse het toestel pas over een paar weken krijgen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 22:32
Aangezien Hi nog niet weet wanneer ze de Lumia 930 gaan aanbieden, waar raden jullie me aan te verlengen? Of zal ik nog even wachten tot Hi hem daadwerkelijk wel kan leveren?

Ik heb op het moment €5,- studentenkorting, gratis Spotify Premium en nog eens €5,- korting omdat ik m'n abonnement dreigde op te zeggen. Bij bijv. belsimpel kom ik dan een stuk duurder uit voor ongeveer hetzelfde abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

dubbeldekkert schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:56:
Aangezien Hi nog niet weet wanneer ze de Lumia 930 gaan aanbieden, waar raden jullie me aan te verlengen? Of zal ik nog even wachten tot Hi hem daadwerkelijk wel kan leveren?

Ik heb op het moment €5,- studentenkorting, gratis Spotify Premium en nog eens €5,- korting omdat ik m'n abonnement dreigde op te zeggen. Bij bijv. belsimpel kom ik dan een stuk duurder uit voor ongeveer hetzelfde abonnement.
Misschien hele domme optie: koop de telefoon los bij bedrijf A en verleng later je abonnement sim-only bij Hi. Ik denk dat de kortingen die je al hebt (en de extra besparing voor sim-only) niet opwegen tegen de korting die Hi of Belsimpel of welk ander bedrijf kan leveren.

Ik heb Hi de afgelopen paar weken al een paar keer gebeld om aan te geven dat ik graag een 930 wil hebben en dat ik wilde weten wat Hi ermee ging doen. Tot afgelopen zaterdag wist niemand iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-05 11:22
Het lijkt er op dat de wireless charger niet meer meegeleverd wordt bij nieuwe bestellingen. Ik zie het er niet meer bij staan in ieder geval :(

Als ik zo'n charger wil bestellen via ebay, werkt dan gewoon iedere Qi charger?

[ Voor 22% gewijzigd door Blackouts op 10-07-2014 14:36 ]

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
Als het goed is wel, het is gewoon een standaard.
The idea behind Qi is simple: all devices with the Qi logo will work with all Qi chargers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-05 14:32
MooDyBLueS schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:59:
[...]

[...]

Dit is een goed startpunt.
Mijn pakket had de levertijd window van 8:30-21:30 ipv het oude 11:00-15:00 (of iets dergelijks), dan weet je natuurlijk nooit winneer je even 20 min boodschappen wildt doen. Heb gelukkig nooit pakketpost gehad na 18:00, maar toch, zelfs 20 min voor levertijd had mijn pakket deze lange tijds-vlak.

Anderzijds is die chauffeur niet verplicht om coulant te zijn, op zijn hoogst kan je voorstellen waar ben je over 20 minuten en ik zal daar dan ook zijn met legitimatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 10:31

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Praat je zo ook tegen je vrouw en kinderen? Ik heb vandaag een familiewindow van 18:00 tot 08:00? En die chauffeur zal het een biet zijn wat jij wilt. Als hij iedereen ook nog eens tijdens het bezorgen (telefonisch) te woord moet staan. Altijd apart om te lezen wat anderen volgens iemand zou moeten doen omdat het hem beter uitkomt. Totaal geen rekening houden met die ander.

Ik snap jouw enthousiasme voor de 930 wel maar je draaft een beetje door.

[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 10-07-2014 16:31 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bramv82 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:34:
Het lijkt er op dat de wireless charger niet meer meegeleverd wordt bij nieuwe bestellingen. Ik zie het er niet meer bij staan in ieder geval :(

Als ik zo'n charger wil bestellen via ebay, werkt dan gewoon iedere Qi charger?
Het is niet heel netjes maar we zitten toch in het levertijden/prijzen-verhaal: ik gebruik mijn Qi charger toch niet. Zat trouwens net wel in het pakket. Voordat ik 'm op V&A zet, interesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-05 13:58
MAX3400 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:34:
[...]

Het is niet heel netjes maar we zitten toch in het levertijden/prijzen-verhaal: ik gebruik mijn Qi charger toch niet. Zat trouwens net wel in het pakket. Voordat ik 'm op V&A zet, interesse?
Ik heb wel interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:11
MAX3400 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:34:
[...]

Same here. Hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 18:06
Mijn vriendin heeft 'em ook sinds deze vanavond.
Valt op dat het scherm erg mooi is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/38LVvMB.jpg?1

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dX538zN.jpg?1

Wat ik ook merk is dat de achterkant vrij warm word; heeft iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Bij mij wordt tie ook warm, vandaag een uurtje de navigatie gebruikt, dan wordt hij bovengemiddeld
Warm, met andere apps weer minder, maar was met mijn 920 precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:43
Ik geloof dat iedere smartphone wel warm wordt bij veel gebruik.
Zo ook met mijn S3, als ik een spel ga spelen. Navigatie aan heb of gewoon opladen.
Achterkant wordt warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
Het is nou eenmaal een Snapdragon 800 die warm wordt (en zelfs soms terugklokt daarom) als er veel van hem gevraagd wordt. Hebben alle hedendaagse smartphones last van. 't Is bovendien een aluminium toestel, dus je voelt het gewoon goed als de cpu aan het werk is. En dit hoort eigenlijk in het ervaringentopic :P

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

bol.com staat nu op 3-6 dagen levertijd :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gcvt0A2SSBDOBYM0HOPuJ62J/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
MAX3400 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 07:25:
bol.com staat nu op 3-6 dagen levertijd :)
[afbeelding]
Dan zou de lever datum van 16-07 kloppen die ik heb gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:32
Ik vind dit een prachtig toestel, iemand een idee hoe lang het meestal duurt voordat de prijzen van dit soort toestellen daalt? Ik vind 480 € voor een telefoon te veel en heb nu nog een prima werkend toestel dus ik ga nog even wachten op een gunstigere bang/buck verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
mathelicious schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:22:
Ik vind dit een prachtig toestel, iemand een idee hoe lang het meestal duurt voordat de prijzen van dit soort toestellen daalt? Ik vind 480 € voor een telefoon te veel en heb nu nog een prima werkend toestel dus ik ga nog even wachten op een gunstigere bang/buck verhouding.
gaat erg snel bij lumias, denk na een paar maanden al rond de 400,-

Ook zullen dan de eerste 930 aangeboden worden op vraag en aanbod, is mijn ervaring,
Zo kocht ik daar een goede 920 van 8 maanden oud voor 200 euro, en na tevreden gebruik
weer verkocht voor 150,- Koop wel van een tweaker met goede feedback!
Daar in tegen blijven apple producten flink aan de prijs, maar ik heb al 3 ipads en een iphone verkocht
in de loop der jaren, en die brengen dan wel weer veel geld op tweede hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535892

Woensdag is het toestel keurig door CoolBlue geleverd, had een oranje besteld als pre-order.
Echter de draadloze oplader was er niet bij geleverd, mailtje gestuurd en een dag later werd de oplader alsnog geleverd. Tot nu toe superservice van Coolblue!
En toestel is echt supercool! in het oranje op een witte ondergrond leggen en het lijkt wel of ie licht geeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Over de service van Coolblue inderdaad niets te klagen.

Twee toestellen besteld, waarvan 1 rare vlekken had in het scherm. Gebeld, helaas niet meer op voorraad, werd de volgende dag geleverd in een winkel van mijn keuze.
Mailtje en SMS gehad, dat hij aangekomen was en klaar lag. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaofregrets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-05 07:40
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:45:
[...]

http://www.nokia.com/nl-n...l/lumia930/specificaties/

Even onderaan kijken onder Wat zit er in het verkooppakket? en daar zie je dat deze niet meegeleverd wordt. Omdat winkels nooit een koppeling hebben met de websites van fabrikanten, maar dergelijke dingen door mensen in hun eigen database op laten nemen, is het altijd handig om de website van de fabrikant erop na te slaan als zoiets voor jou essentieel is.
Prima, maar ik heb vandaag heel netjes een Philips headset als service ontvangen :) Top service van Coolblue weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:43
Infinity85 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:56:
Ik heb vanochtend de Lumia 930 bij Bol besteld met de €379 'actie'. Nu is de prijs natuurlijk bijgesteld.
Wat gaat er nu gebeuren? Zo lang ik niks hoor, gaat het goed toch? ;) Wat doen jullie, afwachten?
Krijg zojuist een mail dat de Lumia 930 verzonden is, ook besteld voor €379! Als het goed is morgen binnen bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2023
Mijn zwarte Lumia is via PostNL onderweg naar België. Ook bij Bol.com voor €379, nice :)

[ Voor 3% gewijzigd door dEX2340 op 12-07-2014 07:36 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streup
  • Laatst online: 07-01 08:05
Jadang schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:39:
[...]

Krijg zojuist een mail dat de Lumia 930 verzonden is, ook besteld voor €379! Als het goed is morgen binnen bij mij. :)
Dito d:)b

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 12:34
De mijne is ook onderweg, maar voor 373 euro. :p
Had nog een stapeltje airmiles liggen en de 2,50 korting.
Toch netjes van Bol dat ze gewoon uitleveren.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
He, zo balen dat ik te laat was!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Mijne van Bol is ook binnen. Helaas had van Belsimpel al 3 dagen eerder een levering gehad. Nou, moet die ook maar weer de verkoop in :P

Wat sommigen al niet doen (dubbel bestellen) om iets snel in huis te hebben... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Welke kleur heb je ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Een zwarte, voor € 450. Simpelweg op zijn naam klikken en naar vraag en aanbod gaan. 8)

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

GerCor schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:05:
Een zwarte, voor € 450. Simpelweg op zijn naam klikken en naar vraag en aanbod gaan. 8)
Concurrentie... :/ 430 ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
rimave schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:31:
De mijne is ook onderweg, maar voor 373 euro. :p
Had nog een stapeltje airmiles liggen en de 2,50 korting.
Toch netjes van Bol dat ze gewoon uitleveren.
Ik heb hem binnen gekregen van Bol vandaag, voor die oo zo mooie prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MchlLyn
  • Laatst online: 24-05 09:10
Vandaag ook de zwarte van bol.com binnen gekregen voor 379 :-). Ik had daarentegen al een witte via Coolblue die eigenlijk ik veel mooier vind. Zit nu dus met een dilemma: "goedkopere" zwarte of duurdere witte. Bij de witte zat wel een wireless charger...als ik die nog los wil kopen moet ik dat natuurlijk wel bij die 379 tellen. Van de andere kant ben ik voornemens om een hoesje te gebruiken, dus zie je de behuizing dan überhaupt nog wel :S

Wat een luxeproblemen he, we hebben het veel te goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ik heb hem ook binnen. Wat een fijn toestel.
Bol op Twitter nog even bedankt voor het prijsvoutje en gezegd dat ik het erg waardeer dat ze toch geleverd hebben. Prompt daarop een reactie van ze ontvangen dat het geen prijsfout was, maar een éénmalige actie. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Hmm eenmalig... Jammerrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:59
rimave schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:55:
Ik heb hem ook binnen. Wat een fijn toestel.
Bol op Twitter nog even bedankt voor het prijsvoutje en gezegd dat ik het erg waardeer dat ze toch geleverd hebben. Prompt daarop een reactie van ze ontvangen dat het geen prijsfout was, maar een éénmalige actie. :)
Wel apart dat het een eenmalige actie was daar hij donderdagochtend weer voor die prijs aangeboden werd ;). Was gelukkig net op tijd om hem te bestellen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

luifel schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:44:
[...]

gaat erg snel bij lumias, denk na een paar maanden al rond de 400,-
Zou kunnen, al is de situatie niet vergelijkbaar met toen de Lumia 920 uitkwam. De specs zijn nu ook direct al op ongeveer hetzelfde of hetzelfde als de directe concurrentie. En het OS is nu volwassen. En de startprijs is voor een 32GB smartphone ook al goed.

Het beste is gewoon om 2de hands met bon te kopen als je 'goedkoop' uit wil zijn. Da's altijd het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Laank schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:38:
[...]

Wel apart dat het een eenmalige actie was daar hij donderdagochtend weer voor die prijs aangeboden werd ;). Was gelukkig net op tijd om hem te bestellen. 8)
Klopt, misschien was dit hun manier om niet toe te hoeven geven dat het uiteindelijk toch om een prijsfout ging en waarschijnlijk waren er zo weinig bestellingen dat het hun niet al te veel pijn in de portemonnee zou doen waardoor ze hebben besloten ze toch te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 486428

Omdat de prijs bij Centralpoint iets om laag is gegaan heb ik een 10 euro waardebon gekregen, iemand enig idee wat ik hier mee moet? Ik neem aan dat er geen wireless chargers zijn van rond de 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MchlLyn
Anoniem: 486428 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:52:
Omdat de prijs bij Centralpoint iets om laag is gegaan heb ik een 10 euro waardebon gekregen, iemand enig idee wat ik hier mee moet? Ik neem aan dat er geen wireless chargers zijn van rond de 10 euro.
Kun je niet gewoon een wireless charger (of iets anders) bestellen en die waardebon invoeren zodat die 10eur van de prijs afgaat? Heb je al eens op bestellen geklikt en dan gekeken of die optie er bij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MichelLoyen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:02:
[...]

Kun je niet gewoon een wireless charger (of iets anders) bestellen en die waardebon invoeren zodat die 10eur van de prijs afgaat? Heb je al eens op bestellen geklikt en dan gekeken of die optie er bij staat?
Ja dat kan wel, maar er zijn nou niet echt mooie wireless chargers op centralpoint.nl of vind jij van wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MchlLyn
Anoniem: 486428 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:46:
[...]

Ja dat kan wel, maar er zijn nou niet echt mooie wireless chargers op centralpoint.nl of vind jij van wel? :)
Ja of ze mooi zijn is een andere kwestie en voor iedereen anders natuurlijk :). Persoonlijk vind ik die van Nokia allemaal wel mooi. Bij CP hebben ze deze:

http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-900/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-901/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-910/

Van andere merken ben ik helaas niet echt op de hoogte, alhoewel elke QI compatible charger zou moeten voldoen naar wat ik gelezen heb. Bij dx.com krijg je ze dirt cheap...maar of het dan iets waard is... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MichelLoyen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:54:
[...]

Ja of ze mooi zijn is een andere kwestie en voor iedereen anders natuurlijk :). Persoonlijk vind ik die van Nokia allemaal wel mooi. Bij CP hebben ze deze:

http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-900/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-901/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-910/

Van andere merken ben ik helaas niet echt op de hoogte, alhoewel elke QI compatible charger zou moeten voldoen naar wat ik gelezen heb. Bij dx.com krijg je ze dirt cheap...maar of het dan iets waard is... :o
Wooow, deze had ik nog niet gezien. Ik had op cp op "qi charger" gezocht en kwam deze daar niet tegen. Bedankt, ga er morgen meteen een bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Volgende keer even op de site van de MS store kijken, daar staan ze ook. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

CoolBlue geeft er 3 weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 22:10

rik

Mss ga ik toch maar een 930 halen, twijfel nog ivm de prijs. Hoe bevalt het draadloos opladen? Duurt een eeuw, of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvans
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01-2023
rik schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:58:
Mss ga ik toch maar een 930 halen, twijfel nog ivm de prijs. Hoe bevalt het draadloos opladen? Duurt een eeuw, of valt dat mee?
Volledig opladen van ca. 25% tot 100% duurt bij mij ongeveer 3 uur, met de telefoon in een CP-637 case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rik schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:58:
Van 20% naar 100% binnen 3 uur bij mij (om 17.00u na het werk op de lader, rond 20.15 na het op bed brengen van de kleine meid er weer af). Geen idee wat de werkelijke tijd is. Ik heb een DT-901 charger trouwens.

Ik overweeg om een QI-pad in de middenconsole van m'n auto te laten monteren, incl een NFC-chip om direct de BlueTooth te activeren overigens. Ex-collega heeft het in z'n Skoda, en hij is er lyrisch over.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 310869 op 16-07-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

KPN en Hi hebben hem nu ook in het assortiment voor de mensen die daar willen verlengen.
Ik vond hem daar alleen te duur ik moest daar 270 euro bij betalen bij een 1 jarig abo. Ik ga nu maar de overstap nemen naar tele2 daar hoef ik maar 99 euro bij te betalen bij een 1 jarig abo.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hmmm nu Telfort nog dan...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Instatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 05:29:
KPN en Hi hebben hem nu ook in het assortiment voor de mensen die daar willen verlengen.
Ik vond hem daar alleen te duur ik moest daar 270 euro bij betalen bij een 1 jarig abo. Ik ga nu maar de overstap nemen naar tele2 daar hoef ik maar 99 euro bij te betalen bij een 1 jarig abo.
Kan bij tele2 geen 930 vinden hoor. Linkje?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-05 12:45
MRELynx schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:09:
[...]

belsimpel.nl heeft 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Coolblue ook, kan je hem ook kiezen. Lekker goedkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 10:46

migros

Nooit meer een Samsung

Instatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 05:29:
Linkje naar waar 99 euro voor `jaar would be nice!

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

MRELynx schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:09:
[...]

Ja ik zat al bij Hi en ik wilde voordat ik de 930 ergens anders zou gaan bestellen eerst weten wat ze bij de klantbehoud afdelling van Hi voor mij konden betekenen. Vaak krijg je dan leuke kortingen als je al langer klant bent, helaas dit keer niet. Ik heb nu dus via Coolblue een 1 jarig Tele2 abo genomen met 150 belminuten en 2500mb. Er zijn ook andere tele2 abo combinaties te kiezen waarbij de lumia 930 onder de 150 euro uit komt met een lager maandbedrag.

Dit is in ieder geval de link naar mijn combinatie:
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=196833

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Update firmware voor de 930. Iets met batterydrain en paarse tint in het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Laatst online: 17-05 11:15
Iemand een idee wanneer de Media Markt hem binnen krijgt? (ivm een flinke stapel VVV bonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Moet je de MM even bellen, lijkt mij de snelste weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb die met verlenging gehaald via Belsimpel.nl. Onbeperkt bellen en sms'en met 3GB data. 45eu per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
SpankmasterC schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:28:
Iemand een idee wanneer de Media Markt hem binnen krijgt? (ivm een flinke stapel VVV bonnen)
In Hengelo hadden ze hem al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Voor hoeveel? Zie de Lumia 930 nog niet op de Mediamarkt.nl site staan. Wel op die van Mediamarkt.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 21:24
529 lag ie bij de MM in Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Dank. Blijkbaar dezelfde prijs als in Duitsland.
Eigenlijk net wat te veel voor de luxe van ophalen dicht bij huis.

Dan maar even wachten. De Witte is al voor de 2de keer uitverkocht bij Coolblue/PDAshop...

[ Voor 15% gewijzigd door Tweaker1234 op 20-07-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Atila schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:48:
[...]

Ik heb die met verlenging gehaald via Belsimpel.nl. Onbeperkt bellen en sms'en met 3GB data. 45eu per maand :)
Ook een optie idd.. Eens kijken :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Bij sommige winkels zou je een wireless charger krijgen bij een lumia 930, waar kan je vinden over welke winkels het gaat, ik wil hem namelijk bestellen bij coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Die actie is inmiddels voorbij. Je kreeg m erbij als je de telefoon zou pre-orderen...

Voor 10 euro heb je er een op Ebay overigens...

[ Voor 50% gewijzigd door Blackouts op 21-07-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben tot nog toe erg tevreden over de telefoon. Het enige waar ik nog niet uitkom is de Wallet-app. Ik zie daar Vodafone NL in staan, waar ik verder niets mee kan (alleen een notitie 'Imported from your Microsoft Account'). Als ik dan op het plusje druk om iets toe te voegen, krijg ik een lijst met apps (o.a. Barcode Wallet en FidMe) die na installatie niets met de Wallet-app doen, maar gewoon "ernaast" bestaan in m'n apps-list. Ook niet beschermd door m'n Wallet-PIN. Heeft iemand al iets kunnen toevoegen aan deze app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-05 16:02

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Gisteren besteld bij Alternate, hij komt vandaag als het goed is binnen. Enige jammere: ik heb nog een gewone SIM kaart en knippen ga ik niet aan beginnen (de chip is niet helemaal gecentreerd op de kaart, dus het gebruik van templates die daar wel van uit gaan durf ik niet aan). Nu dus nog even wachten totdat Telfort me een nieuwe nano-SIM heeft opgestuurd.

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:57
the_shadow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:50:
Gisteren besteld bij Alternate, hij komt vandaag als het goed is binnen. Enige jammere: ik heb nog een gewone SIM kaart en knippen ga ik niet aan beginnen (de chip is niet helemaal gecentreerd op de kaart, dus het gebruik van templates die daar wel van uit gaan durf ik niet aan). Nu dus nog even wachten totdat Telfort me een nieuwe nano-SIM heeft opgestuurd.
Ik ben met mijn sim gewoon langs de MediaMarkt gegaan.. (ondanks dat ik mijn telefoon bij een online winkel heb gekocht) daar naar de telefoon afdeling lopen en een verkoper vragen om je Sim op maat te knippen. Is voor hen twee seconden werk. Hoef je ook niet te wachten.
Dus niet naar de MediaMarkt service desk gaan want die hebben die tang niet :)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:49
En nog wat... de gouden strip is niet de feitelijke chip die ligt er namelijk onder en die is bijna 50% kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:39
Yep, al een paar keer een sim moeten knippen en je ontkomt er niet aan om ook de "chip" te knippen. Nog nooit een probleem gehad, vooral omdat de daadwerkelijke chip veel kleiner is dan wat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Anoniem: 310869 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 13:30:
Ben tot nog toe erg tevreden over de telefoon. Het enige waar ik nog niet uitkom is de Wallet-app. Ik zie daar Vodafone NL in staan, waar ik verder niets mee kan (alleen een notitie 'Imported from your Microsoft Account'). Als ik dan op het plusje druk om iets toe te voegen, krijg ik een lijst met apps (o.a. Barcode Wallet en FidMe) die na installatie niets met de Wallet-app doen, maar gewoon "ernaast" bestaan in m'n apps-list. Ook niet beschermd door m'n Wallet-PIN. Heeft iemand al iets kunnen toevoegen aan deze app?
Yep, PayPal en Microsoft-account (naast T-Mobile). En met alle 3 de mogelijkheid tot aankopen van apps en muziek. (video's misschien ook wel maar dat ga ik toch niet kopen).

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 24-07-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
DonJunior schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Ik ben met mijn sim gewoon langs de MediaMarkt gegaan.. (ondanks dat ik mijn telefoon bij een online winkel heb gekocht) daar naar de telefoon afdeling lopen en een verkoper vragen om je Sim op maat te knippen. Is voor hen twee seconden werk. Hoef je ook niet te wachten.
Dus niet naar de MediaMarkt service desk gaan want die hebben die tang niet :)
Bij de Saturn durven ze er gewoon 10 euro voor te vragen. Zelfs toen ik daar een telefoon had gekocht! ;w

Toen maar langs de Belcompany, daar deden ze het wel voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
bramv82 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:59:
[...]

Bij de Saturn durven ze er gewoon 10 euro voor te vragen. Zelfs toen ik daar een telefoon had gekocht! ;w

Toen maar langs de Belcompany, daar deden ze het wel voor niks.
Je kunt toch ook gewoon bij je telefoonprovider gratis een nieuwe (nano) sim aanvragen? Ik zag tenminste dat dat bij KPN (via MijnKPN) gewoon kan. Je krijgt de SIM dan gratis binnen 2dgn thuisgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Wellicht een tip, Coolblue heeft op marktplaats een outlet waar ze ook Lumia 930's verkopen met flinke kortingen. Zijn teruggestuurd onder tevredenheidsgarantie. Prijzen zijn zo rond de 380/390 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
TheVMaster schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:00:
[...]

Je kunt toch ook gewoon bij je telefoonprovider gratis een nieuwe (nano) sim aanvragen? Ik zag tenminste dat dat bij KPN (via MijnKPN) gewoon kan. Je krijgt de SIM dan gratis binnen 2dgn thuisgestuurd.
Niet overal is het gratis. Bij Simyo bijvoorbeeld vragen ze 5 euro voor een nieuwe simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMonkey
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-04 21:42
Zijn er nog online winkels die leveren in België waar er een draadloze oplader wordt bijgeleverd? Coolblue alvast niet.
het is me totaal niet duidelijk of dit er nu standaard bijhoort of niet.

update: coolblue meldde me dat het niet inbegrepen is

[ Voor 12% gewijzigd door CyberMonkey op 25-08-2014 22:17 ]

• geertvduin
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:30
Goedemiddag,

Ik ben aan het overwegen om de Lumia 930 bij Amazon.de te gaan kopen.
Nu vroeg ik me echter 2 dingen af:

- Zit er verschil tussen de nederlandse en duitse toestellen qua software of hardware?
- Heeft iemand ervaring met verzending vanuit Duitsland van mobiele telefoons? Ik ben namelijk een beetje bang voor schade...

Alvast bedankt voor het meedenken!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
geertvduin schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:18:
- Zit er verschil tussen de nederlandse en duitse toestellen qua software of hardware?
- Heeft iemand ervaring met verzending vanuit Duitsland van mobiele telefoons? Ik ben namelijk een beetje bang voor schade...
- Nee en nee. In principe tenminste. Duitsland krijgt zijn softwares wat eerder meestal maar qua functionaliteit is er geen verschil. Hardwareverschil zou eventueel in de baseband kunnen zitten, maar binnen Europa is daar geen verschil in. Toestellen uit Azië en de VS kunnen daar wel verschil in hebben vanwege andere netwerken.
- Verzending vanuit Duitsland heb ik geen ervaring mee. Amazon is echter wel zo'n groot bedrijf dat ik me daar niet te druk om zou maken.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
CyberMonkey schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:31:
Zijn er nog online winkels die leveren in België waar er een draadloze oplader wordt bijgeleverd? Coolblue alvast niet.
het is me totaal niet duidelijk of dit er nu standaard bijhoort of niet.

update: coolblue meldde me dat het niet inbegrepen is
Nee, is een NL Coolblue actie geweest bij pre-orders.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:43
geertvduin schreef op donderdag 04 september 2014 @ 12:18:
Goedemiddag,

Ik ben aan het overwegen om de Lumia 930 bij Amazon.de te gaan kopen.
Nu vroeg ik me echter 2 dingen af:

Alvast bedankt voor het meedenken!
Amazon verzend meestal gewoon met PostNL vanuit Amsterdam (ook al bestel je bij .de) En anders komen ze gewoon met DHL. Allemaal betrouwbare postverwerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeees. Op de 4e een bestelling (930 oranje) geplaatst bij de 10-jarige T-Mobile. Kon wel direct betalen maar staat nog steeds in behandeling. Zo kan iedereen natuurlijk een webshop beginnen. Betalen en niet leveren. Klojo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 27-05 18:49
Ik heb donderdag bij CoolBlue een bestelling gedaan inc. Vodafone abbo (met nummerbehoud).
Dat hele "morgen in huis" gaat niet op, en blijkbaar telt "contract afhandeling aan de deur" ook niet. Ik wacht nog op een belletje van de bezorgdienst.

Ik vind het wel bijzonder, want bij nummerbehoud in voorgaande jaren kreeg ik altijd mijn nieuwe telefoon met nieuw nummer. Deze werd dan op een bepaald punt overgezet. Is dit nieuw omdat de 06-nummer opraken ofzo?

Edit:
Het bovenstaande ook aangegeven aan CoolBlue en kreeg net een belletje. Ik heb naar de verkeerde datum gekeken van mijn contract. De opgegeven datum was niet mijn afloop contract, maar de datum dat ik weer kon verlengen. Dit is een aantal maanden voor echte afloop contract. Vandaar dat het dus niet helemaal soepel liep. Ik heb dan ook de order stop gezet en ga even verder kijken.
Nette afhandeling van CoolBlue verder, ondanks mijn frustratie ;)

[ Voor 33% gewijzigd door RuudBurger op 08-09-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
RuudBurger schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:44:
Ik heb donderdag bij CoolBlue een bestelling gedaan inc. Vodafone abbo (met nummerbehoud).
Dat hele "morgen in huis" gaat niet op, en blijkbaar telt "contract afhandeling aan de deur" ook niet. Ik wacht nog op een belletje van de bezorgdienst.

Ik vind het wel bijzonder, want bij nummerbehoud in voorgaande jaren kreeg ik altijd mijn nieuwe telefoon met nieuw nummer. Deze werd dan op een bepaald punt overgezet. Is dit nieuw omdat de 06-nummer opraken ofzo?
Vodafone werkt niet met tijdelijke nummers. Nooit gedaan ook trouwens. Toestellen worden bij aanbragen voor Vodafone abonnementen met nummerbehoud daarom altijd pas uitgeleverd als nummerbehoud door Vodafone is goedgekeurd. Dit ligt dus niet aan Coolblue, al hadden ze je dit wel van tevoren kunnen vertellen.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

PinokkioTV schreef op maandag 08 september 2014 @ 20:13:
Zien jullie dat ik het bericht van PinokkioTV kan aanpassen? Lijkt mij niet goed ....
@Ruudburger, ik kon ook vanaf 4 september verlengen en daarmee een gratis telefoon. Je wilt nu toch niet zeggen dat ik 4 maanden moet wachten op mijn telefoon?

[ Voor 80% gewijzigd door GerCor op 09-09-2014 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Yeaah....mijn vrouw krijgt morgen ook de Lumia 930 (verlengen bij KPN). Wel raar trouwens...ze kon kiezen :
  • De Lumia 930 gratis en dan 49 euri per maand betalen
  • De Lumia 930 voor 55 euri krijgen en dan per maand 39 euro betalen
En dat dan 24 maanden lang...die keuze was natuurlijk vrij eenvoudig :+
RuudBurger schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:44:

Edit:
Het bovenstaande ook aangegeven aan CoolBlue en kreeg net een belletje. Ik heb naar de verkeerde datum gekeken van mijn contract. De opgegeven datum was niet mijn afloop contract, maar de datum dat ik weer kon verlengen. Dit is een aantal maanden voor echte afloop contract. Vandaar dat het dus niet helemaal soepel liep. Ik heb dan ook de order stop gezet en ga even verder kijken.
Nette afhandeling van CoolBlue verder, ondanks mijn frustratie ;)
Ik dacht al...heb voor zowel mijzelf als voor m'n vrouw verlengt via Coolblue.....'s avonds besteld....volgende dag in huis beide keren :+ Nouja niet helemaal..mijn vrouw wilde afgelopen vrijdag verlengen, maar ze werd keurig gebeld dat dat pas per maandag (8 sept) kon....dus morgen komt haar (witte) 930 :)

[ Voor 67% gewijzigd door TheVMaster op 09-09-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Laatst online: 27-05 18:49
GerCor schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:57:
[...]

@Ruudburger, ik kon ook vanaf 4 september verlengen en daarmee een gratis telefoon. Je wilt nu toch niet zeggen dat ik 4 maanden moet wachten op mijn telefoon?
Verlengen kon wel (waarschijnlijk met nieuwe telefoon), maar ik stapte over naar andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vanmorgen een berichtje van AMP-logistics. Oranje 930 is niet op voorraad. Vanaf 15 september naar verwachting.

24 maanden voor €30 p/m (€ 90 bijbetalen). En nu nog even een Brodit-houder voor in de auto bestellen.

Kost trouwens bij Brodit zelf € 28 en bij CoolBlue € 34,99. Nou, dat is geen al te moeilijke keuze.

Edit: Yep, 930 is binnen. Topkleur, dat oranje. _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door GerCor op 16-09-2014 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
Jaaaaa, ik mag mijn abo gaan verlengen!!!!
Dus dat wordt een Lumia 930, maar twee maanden geleden kreeg ik hem nog gratis bij een RED abo van Vodafone bij Belsimpel, nu opeens kost hij 105 euro bijbetalen :|

Iemand tips, aangezien de pricewatch van geen meter klopt?
Ik zat bij Coolblue te kijken en daar heb ik de volgende opties:

http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=295067

Vodafone RED:
- 2 jaar, 34 euro per maand, toestel 109 euro bijbetalen
- 2 jaar, 39 euro per maand, toestel 12 euro bijbetalen
- 1 jaar, 39 euro per maand, toestel 127 euro bijbetalen

Twijfel toch erg aan 1 jaar, maar baal een beetje dat hij opeens niet meer gratis is, bij twee jaar 39 euro per maand... Iemand een tip???

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:45
dfrenner schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:13:
Dus dat wordt een Lumia 930, maar twee maanden geleden kreeg ik hem nog gratis bij een RED abo van Vodafone bij Belsimpel, nu opeens kost hij 105 euro bijbetalen :|

Vodafone RED:

Twijfel toch erg aan 1 jaar, maar baal een beetje dat hij opeens niet meer gratis is, bij twee jaar 39 euro per maand... Iemand een tip???
1 jaar is verreweg het goedkoopst. Kun je daarna een goedkope sim only nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Laatst online: 28-05 12:00
En als je overstapt is hij dan niet ergens gratis?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Laatst online: 28-05 06:12
Zo ook de overstap gemaakt naar de 930.
Komende van de Samsung AtiveS (WP8) telefoon, die het eeuwige voor het tragische heeft verwisseld.

Wat een fraai toestel..

Aanbieding bij Cool Blue : 1 jaar KPN 4G abo, 5GB onbeperkt bellen/sms voor 59 euro per maand en 65 euro voor het toestel.

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dfrenner schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 16:13:

Vodafone RED:

Toch de volgende besteld:
- 1 jaar, 34 euro per maand, toestel 163 euro bijbetalen

Al met al als je het uitrekent betaal ik uiteindelijk 14,5 euro per maand voor onbepert bellen en smsen en 2gb data...

(toestel 399 euro)

Bij Coolblue...

Dus tip voor iedereen die goedkoop wil bellen en een mooi toestel (Lumia 930).

Als het goed is wordt hij morgen op mijn werk afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
:( Hmmm, Vodafone heeft een langer verificatieproces, waardoor hij vandaag niet geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zie nu bij Telfort dat een 26 euro/maand toestel 99 euro is, denk nu maar gewoon die combo te nemen, dan een losse sim only voor mijn normale abbo.

https://www.phonehouse.nl...&color=black&&color=black

Alleen dacht ik dat Telfort met die toestelabbo's werkte, vast bedrag in de maand? Die staat bij de info wel op 20 euro/maand, maar in de afrekening weer niet.

Edit, bij nieuw abbo dus ook
https://www.phonehouse.nl...&color=black&&color=black

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2014 23:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste