Okee, ik kreeg vanmorgen de verzendbevestiging en heb zojuist het pakketje van DPD gekregen. En nu gauw uitpakken ;-). Dus als centralpoint mailt dat het verzonden is, kan het best dezelfde dag nog binnenkomen.jurrie schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:49:
Zojuist de verzendbevestiging van mijn witte bij centralpoint gekregen. Misschien iets later omdat het een zakelijke bestelling was? Hoe dan ook, deze week levering is sneller dan ik van tevoren had gedacht :-)
Yieha, ie is er!
Galaxy S23 ultra / Galaxy TAB S5e / Surface Pro (i7-512-16)
yess, die van mij ook, gisterenavond besteld bij CB
Hier is hij ook veilig geland rond 2 uur. Had het even druk met mijn review
...
Ondanks dat raar gedoe met nummer 7 v.s. 17... Stond overal gewoon 17 op... raar!
In ieder geval had, een blaadje op de deur geplakt en toestel is dan ook netjes bij de buren af gegeven.
Ondanks dat raar gedoe met nummer 7 v.s. 17... Stond overal gewoon 17 op... raar!
In ieder geval had, een blaadje op de deur geplakt en toestel is dan ook netjes bij de buren af gegeven.
Verwijderd
Is mijn telefoon eindelijk aan belsimpel geleverd moeten ze mijn abbonementsaanvraag bij Telfort nog regelen... Iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt?
haha Thnx. Maar als ik voor de 920 ga, dan ga ik denk wel voor een nieuwe, zeker als de prijs flink gaat dalen.
De 920 is nauwelijks nog verkrijgbaar. De 925 wel en die zal ook wel in prijs gaan dalen nu de 930 er is.haarrood schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:49:
[...]
haha Thnx. Maar als ik voor de 920 ga, dan ga ik denk wel voor een nieuwe, zeker als de prijs flink gaat dalen.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
Afhankelijk van alle papieren/gegevens die je moest invullen, een minuut of 10? Ik kan me voorstellen dat aanvragen bij providers eens per dag in batch worden ingediend (dus een extra dag wachten voor je op verzenden) maar de 10 minuten baseer ik op een gewone belwinkel waar je binnenloopt, zegt wat je wil hebben etc.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:48:
Is mijn telefoon eindelijk aan belsimpel geleverd moeten ze mijn abbonementsaanvraag bij Telfort nog regelen... Iemand enig idee hoe lang dat ongeveer duurt?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De mijne komt morgen, besteld bij Castle.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Verwijderd
Toffigheid, ik rij de wijk in, zie ik net de koerier wegrijden. Ja hoor, briefje in de bus. Maar de chauffeur rijdt verder de wijk in, ipv naar de snelweg, dus ik snel het nummer gebeld om te vragen of ze hem kunnen vragen alsnog af te leveren. "Nee meneer, daar kunnen we echt niet aan beginnen. Morgen doen we nog een poging." "Hij komt langs mijn huis op weg naar de snelweg naar jullie toe!" "Nee, dat doen we gewoon niet." Uitstekende service!
Laat mij raden, postnl ?Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:54:
Toffigheid, ik rij de wijk in, zie ik net de koerier wegrijden. Ja hoor, briefje in de bus. Maar de chauffeur rijdt verder de wijk in, ipv naar de snelweg, dus ik snel het nummer gebeld om te vragen of ze hem kunnen vragen alsnog af te leveren. "Nee meneer, daar kunnen we echt niet aan beginnen. Morgen doen we nog een poging." "Hij komt langs mijn huis op weg naar de snelweg naar jullie toe!" "Nee, dat doen we gewoon niet." Uitstekende service!
Veel bezorgdiensten zijn niet exclusief per klant. Zij hebben ook een tijd/hoeveelheid per dag te doen en als ze moeten blijven omrijden, komen pakketjes zometeen nooit meer binnen een dag aan.
De Lumia 930 wordt standaard zonder headset geleverd.RemonW schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:08:
[...]
Ook bij CB besteld en net binnengekregen. Ook hier geen headset. Alleen 2 boekjes, en stekkertje
Verwijderd
Heb vanmiddag gebeld naar besimpel en ze houden hier 1-3 werkdagen voor aan. Nou ja dan maar ff wachten moet ik overhebben voor dit toptoestelMAX3400 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 20:25:
[...]
Afhankelijk van alle papieren/gegevens die je moest invullen, een minuut of 10? Ik kan me voorstellen dat aanvragen bij providers eens per dag in batch worden ingediend (dus een extra dag wachten voor je op verzenden) maar de 10 minuten baseer ik op een gewone belwinkel waar je binnenloopt, zegt wat je wil hebben etc.
Bol heeft hem weer voor 379 euro staan.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
haha klopt maar nu met 3-4 weken levertijd.
Ik had hem gisteren gekocht en zou volgende week geleverd moeten worden.
Ben benieuwd
Is alweer veranderd € 487
[ Voor 5% gewijzigd door ErwinJ op 10-07-2014 07:55 ]
Dinsdag een witte besteld bij CoolBlue. Zonet geleverd door bPost, Belgie.
Leveringsomvang: witte charging plate (ovaal type), micro-usb kabel, stroomadapter, in-ear oordopjes!
Wat me wel opviel is dat die charging plate niet via micro-usb werkt maar eerder een kabeltje met dun pinnetje zoals de "oude" Nokia's van weleer.
Voor de rest was ik bang dat het toestel te groot zou zijn (heb kleine handjes) en het is inderdaad een heel groot toestel. Past amper in mijn broekzakken.
Mijn vorig toestel was namelijk een lumia 800. Vind ik qua afmetingen ideaal. Zit al heel erg lang te wachten op een 4" tot 4.3" flagship maar daar hebben de fabrikanten blijkbaar geen zin meer in
Enkel nog low to mid-range toestellen in die grootte. Vind ik toch echt wel jammer en een grote gemiste kans van ze. Er zijn heel veel mensen die deze monster phones niet zo praktisch vinden en/of willen. Heb nu de kogel door de kerk gejaagd omdat ik toch een high end nodig heb, maar ja, mixed feelings toch zo op het eerste zicht.
Het zal ferm wennen en aanpassen worden.
Leveringsomvang: witte charging plate (ovaal type), micro-usb kabel, stroomadapter, in-ear oordopjes!
Wat me wel opviel is dat die charging plate niet via micro-usb werkt maar eerder een kabeltje met dun pinnetje zoals de "oude" Nokia's van weleer.
Voor de rest was ik bang dat het toestel te groot zou zijn (heb kleine handjes) en het is inderdaad een heel groot toestel. Past amper in mijn broekzakken.
Mijn vorig toestel was namelijk een lumia 800. Vind ik qua afmetingen ideaal. Zit al heel erg lang te wachten op een 4" tot 4.3" flagship maar daar hebben de fabrikanten blijkbaar geen zin meer in
[ Voor 35% gewijzigd door wurtelkes op 10-07-2014 08:59 ]
Dat is vreemd? Tenminste, dan heb je erg kleine handjes. Op basis van de specificaties is de 930 maar 5mm langer & breder dan een 8X. En ondanks dat ik ook geen grote handen heb, past mijn 8X zonder problemen in mijn handen of in mijn broekzak (G-Star maatje 29 ).wurtelkes schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 08:49:
Gewoon busje klemrijden en wapperen met je briefje om je pakket uit de achterbak op te eisen.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:54:
Coulante chauffeur zou er best in meegaan; heeft ie weer vrachtje minder..
Maar aan de andere kant: als hij eenmaal in systeem heeft getypt van ''niet thuis'' zal het wel een hele bureacratische molen zijn om het ongedaan te maken. Is het voor hem waarschijnlijk makkelijker om aan procedure vast te houden.
[ Voor 13% gewijzigd door Silent Thunder op 10-07-2014 09:13 ]
tov de 800 is hij toch ongeveer 10mm breder en 20mm langer.
Ben middelmatig van gestalte 1m80, 80kg broekmaat 34. draag wel passende kledij, niks "baggy" houdt echt niks over hoor in mijn zakken.
Hopelijk is het gewoon een kwestie van gewoon worden. Verder zijn de eerste indrukken zoals van andere gebruikers, heel mooi toestel, prachtig afgewerkt. Enkel tsjah, te groot he
Ben middelmatig van gestalte 1m80, 80kg broekmaat 34. draag wel passende kledij, niks "baggy" houdt echt niks over hoor in mijn zakken.
Hopelijk is het gewoon een kwestie van gewoon worden. Verder zijn de eerste indrukken zoals van andere gebruikers, heel mooi toestel, prachtig afgewerkt. Enkel tsjah, te groot he
Verwijderd
Ja, dat is het denk ik. Toch doet DHL dat beter; zelfde soort situatie, ik ben achter hem aan gereden en bij het stoplicht gevraagd of we het ter plekke konden af handelen. Omdat ik wist voor welk adres het pakketje was en het op mijn naam stond, mocht ik het pakketje meenemen na ik m'n rijbewijs had laten zien. Even aftekenen dat ik hem in ontvangst had genomen en klaar.Silent Thunder schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 09:12:
[...]
Gewoon busje klemrijden en wapperen met je briefje om je pakket uit de achterbak op te eisen.
Coulante chauffeur zou er best in meegaan; heeft ie weer vrachtje minder..
Maar aan de andere kant: als hij eenmaal in systeem heeft getypt van ''niet thuis'' zal het wel een hele bureacratische molen zijn om het ongedaan te maken. Is het voor hem waarschijnlijk makkelijker om aan procedure vast te houden.
Mijne is ook bezorgd!!!!
Helaas duurt het nog dik 5 uur voor ik 'm kan uitpakken

Helaas duurt het nog dik 5 uur voor ik 'm kan uitpakken

Weet iemand of er bedrijven zijn die momenteel de witte op voorraad heeft?
Daan...
Daan...
Even voor de goede orde... jij klaagt over de bezorgservice van een bedrijf wat netjes van tevoren een window aangeeft waarin ze langskomen, jij bent niet gedurende dat hele window thuis en dan vind jij dat ze een slechte service bieden omdat ze zich (zoals aangegeven) gewoon aan hun route houden? Beetje de omgekeerde wereld, nietwaar?Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:54:
En dan nog: een dag later, who cares? Een beetje meer geduld zou de wereld goed doen tegenwoordig. Of ben je ook zo opgefokt in het dagelijkse verkeer?
Dit is een goed startpunt.lumiafreak schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:57:
Weet iemand of er bedrijven zijn die momenteel de witte op voorraad heeft?
Daan...
[ Voor 16% gewijzigd door MooDyBLueS op 10-07-2014 13:02 ]
Verwijderd
Vantevoren? Een window?MooDyBLueS schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:59:
[...]
Even voor de goede orde... jij klaagt over de bezorgservice van een bedrijf wat netjes van tevoren een window aangeeft waarin ze langskomen, jij bent niet gedurende dat hele window thuis en dan vind jij dat ze een slechte service bieden omdat ze zich (zoals aangegeven) gewoon aan hun route houden? Beetje de omgekeerde wereld, nietwaar?
En dan nog: een dag later, who cares? Een beetje meer geduld zou de wereld goed doen tegenwoordig. Of ben je ook zo opgefokt in het dagelijkse verkeer?
Welke bezorgdienst is het dan geweest als ik vragen mag? Ik ken er geen een meer die dat niet aangeeft namelijk.
Heeft iemand de 930 al in de winkels zien liggen? Ik wil em graag eens zien in het echt voordat ik tot aanschaf over ga, en ben benieuwd of het zou lonen om na het werk even de koopavond mee te pakken.
Nog niet maar heb je productreview: Nokia Lumia 930 Zwart review door Alpha89 al gelezen?Dennism schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:24:
Heeft iemand de 930 al in de winkels zien liggen? Ik wil em graag eens zien in het echt voordat ik tot aanschaf over ga, en ben benieuwd of het zou lonen om na het werk even de koopavond mee te pakken.
ja die had ik al snel even doorgelezen gister
Iets zegt me dat Coolblue mogelijk wel het apparaat in de winkel heeft liggen (gezien ook hun snelle verzendingen, bijna als eerste). Eventueel Alternate ook wel maar dat vind ik geen fijne winkel. Denk dat zaken als Mediamarkt en Phonehouse het toestel pas over een paar weken krijgen helaas.Dennism schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:28:
ja die had ik al snel even doorgelezen gister
Aangezien Hi nog niet weet wanneer ze de Lumia 930 gaan aanbieden, waar raden jullie me aan te verlengen? Of zal ik nog even wachten tot Hi hem daadwerkelijk wel kan leveren?
Ik heb op het moment €5,- studentenkorting, gratis Spotify Premium en nog eens €5,- korting omdat ik m'n abonnement dreigde op te zeggen. Bij bijv. belsimpel kom ik dan een stuk duurder uit voor ongeveer hetzelfde abonnement.
Ik heb op het moment €5,- studentenkorting, gratis Spotify Premium en nog eens €5,- korting omdat ik m'n abonnement dreigde op te zeggen. Bij bijv. belsimpel kom ik dan een stuk duurder uit voor ongeveer hetzelfde abonnement.
Misschien hele domme optie: koop de telefoon los bij bedrijf A en verleng later je abonnement sim-only bij Hi. Ik denk dat de kortingen die je al hebt (en de extra besparing voor sim-only) niet opwegen tegen de korting die Hi of Belsimpel of welk ander bedrijf kan leveren.dubbeldekkert schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:56:
Aangezien Hi nog niet weet wanneer ze de Lumia 930 gaan aanbieden, waar raden jullie me aan te verlengen? Of zal ik nog even wachten tot Hi hem daadwerkelijk wel kan leveren?
Ik heb Hi de afgelopen paar weken al een paar keer gebeld om aan te geven dat ik graag een 930 wil hebben en dat ik wilde weten wat Hi ermee ging doen. Tot afgelopen zaterdag wist niemand iets...
Het lijkt er op dat de wireless charger niet meer meegeleverd wordt bij nieuwe bestellingen. Ik zie het er niet meer bij staan in ieder geval 
Als ik zo'n charger wil bestellen via ebay, werkt dan gewoon iedere Qi charger?
[ Voor 22% gewijzigd door Blackouts op 10-07-2014 14:36 ]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Als het goed is wel, het is gewoon een standaard.
The idea behind Qi is simple: all devices with the Qi logo will work with all Qi chargers.
Mijn pakket had de levertijd window van 8:30-21:30 ipv het oude 11:00-15:00 (of iets dergelijks), dan weet je natuurlijk nooit winneer je even 20 min boodschappen wildt doen. Heb gelukkig nooit pakketpost gehad na 18:00, maar toch, zelfs 20 min voor levertijd had mijn pakket deze lange tijds-vlak.MooDyBLueS schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:59:
[...]
Even voor de goede orde... jij klaagt over de bezorgservice van een bedrijf wat netjes van tevoren een window aangeeft waarin ze langskomen, jij bent niet gedurende dat hele window thuis en dan vind jij dat ze een slechte service bieden omdat ze zich (zoals aangegeven) gewoon aan hun route houden? Beetje de omgekeerde wereld, nietwaar?
[...]
Dit is een goed startpunt.
Anderzijds is die chauffeur niet verplicht om coulant te zijn, op zijn hoogst kan je voorstellen waar ben je over 20 minuten en ik zal daar dan ook zijn met legitimatie
Praat je zo ook tegen je vrouw en kinderen? Ik heb vandaag een familiewindow van 18:00 tot 08:00? En die chauffeur zal het een biet zijn wat jij wilt. Als hij iedereen ook nog eens tijdens het bezorgen (telefonisch) te woord moet staan. Altijd apart om te lezen wat anderen volgens iemand zou moeten doen omdat het hem beter uitkomt. Totaal geen rekening houden met die ander.
Ik snap jouw enthousiasme voor de 930 wel maar je draaft een beetje door.
Ik snap jouw enthousiasme voor de 930 wel maar je draaft een beetje door.
[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 10-07-2014 16:31 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Het is niet heel netjes maar we zitten toch in het levertijden/prijzen-verhaal: ik gebruik mijn Qi charger toch niet. Zat trouwens net wel in het pakket. Voordat ik 'm op V&A zet, interesse?bramv82 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 14:34:
Het lijkt er op dat de wireless charger niet meer meegeleverd wordt bij nieuwe bestellingen. Ik zie het er niet meer bij staan in ieder geval
Ik heb wel interesseMAX3400 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:34:
[...]
Het is niet heel netjes maar we zitten toch in het levertijden/prijzen-verhaal: ik gebruik mijn Qi charger toch niet. Zat trouwens net wel in het pakket. Voordat ik 'm op V&A zet, interesse?
Same here. Hoeveel?MAX3400 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 16:34:
[...]
Het is niet heel netjes maar we zitten toch in het levertijden/prijzen-verhaal: ik gebruik mijn Qi charger toch niet. Zat trouwens net wel in het pakket. Voordat ik 'm op V&A zet, interesse?
Mijn vriendin heeft 'em ook sinds deze vanavond.
Valt op dat het scherm erg mooi is.

Wat ik ook merk is dat de achterkant vrij warm word; heeft iedereen dit?
Valt op dat het scherm erg mooi is.

Wat ik ook merk is dat de achterkant vrij warm word; heeft iedereen dit?
Bij mij wordt tie ook warm, vandaag een uurtje de navigatie gebruikt, dan wordt hij bovengemiddeld
Warm, met andere apps weer minder, maar was met mijn 920 precies hetzelfde
Warm, met andere apps weer minder, maar was met mijn 920 precies hetzelfde
Ik geloof dat iedere smartphone wel warm wordt bij veel gebruik.
Zo ook met mijn S3, als ik een spel ga spelen. Navigatie aan heb of gewoon opladen.
Achterkant wordt warm.
Zo ook met mijn S3, als ik een spel ga spelen. Navigatie aan heb of gewoon opladen.
Achterkant wordt warm.
Het is nou eenmaal een Snapdragon 800 die warm wordt (en zelfs soms terugklokt daarom) als er veel van hem gevraagd wordt. Hebben alle hedendaagse smartphones last van. 't Is bovendien een aluminium toestel, dus je voelt het gewoon goed als de cpu aan het werk is. En dit hoort eigenlijk in het ervaringentopic
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dan zou de lever datum van 16-07 kloppen die ik heb gekregenMAX3400 schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 07:25:
bol.com staat nu op 3-6 dagen levertijd
[afbeelding]
Ik vind dit een prachtig toestel, iemand een idee hoe lang het meestal duurt voordat de prijzen van dit soort toestellen daalt? Ik vind 480 € voor een telefoon te veel en heb nu nog een prima werkend toestel dus ik ga nog even wachten op een gunstigere bang/buck verhouding.
gaat erg snel bij lumias, denk na een paar maanden al rond de 400,-mathelicious schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:22:
Ik vind dit een prachtig toestel, iemand een idee hoe lang het meestal duurt voordat de prijzen van dit soort toestellen daalt? Ik vind 480 € voor een telefoon te veel en heb nu nog een prima werkend toestel dus ik ga nog even wachten op een gunstigere bang/buck verhouding.
Ook zullen dan de eerste 930 aangeboden worden op vraag en aanbod, is mijn ervaring,
Zo kocht ik daar een goede 920 van 8 maanden oud voor 200 euro, en na tevreden gebruik
weer verkocht voor 150,- Koop wel van een tweaker met goede feedback!
Daar in tegen blijven apple producten flink aan de prijs, maar ik heb al 3 ipads en een iphone verkocht
in de loop der jaren, en die brengen dan wel weer veel geld op tweede hands
Verwijderd
Woensdag is het toestel keurig door CoolBlue geleverd, had een oranje besteld als pre-order.
Echter de draadloze oplader was er niet bij geleverd, mailtje gestuurd en een dag later werd de oplader alsnog geleverd. Tot nu toe superservice van Coolblue!
En toestel is echt supercool! in het oranje op een witte ondergrond leggen en het lijkt wel of ie licht geeft!
Echter de draadloze oplader was er niet bij geleverd, mailtje gestuurd en een dag later werd de oplader alsnog geleverd. Tot nu toe superservice van Coolblue!
En toestel is echt supercool! in het oranje op een witte ondergrond leggen en het lijkt wel of ie licht geeft!
Over de service van Coolblue inderdaad niets te klagen.
Twee toestellen besteld, waarvan 1 rare vlekken had in het scherm. Gebeld, helaas niet meer op voorraad, werd de volgende dag geleverd in een winkel van mijn keuze.
Mailtje en SMS gehad, dat hij aangekomen was en klaar lag. Top!
Twee toestellen besteld, waarvan 1 rare vlekken had in het scherm. Gebeld, helaas niet meer op voorraad, werd de volgende dag geleverd in een winkel van mijn keuze.
Mailtje en SMS gehad, dat hij aangekomen was en klaar lag. Top!
Prima, maar ik heb vandaag heel netjes een Philips headset als service ontvangenMooDyBLueS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:45:
[...]
http://www.nokia.com/nl-n...l/lumia930/specificaties/
Even onderaan kijken onder Wat zit er in het verkooppakket? en daar zie je dat deze niet meegeleverd wordt. Omdat winkels nooit een koppeling hebben met de websites van fabrikanten, maar dergelijke dingen door mensen in hun eigen database op laten nemen, is het altijd handig om de website van de fabrikant erop na te slaan als zoiets voor jou essentieel is.
Krijg zojuist een mail dat de Lumia 930 verzonden is, ook besteld voor €379! Als het goed is morgen binnen bij mij.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:56:
Ik heb vanochtend de Lumia 930 bij Bol besteld met de €379 'actie'. Nu is de prijs natuurlijk bijgesteld.
Wat gaat er nu gebeuren? Zo lang ik niks hoor, gaat het goed toch?Wat doen jullie, afwachten?
Mijn zwarte Lumia is via PostNL onderweg naar België. Ook bij Bol.com voor €379, nice
[ Voor 3% gewijzigd door dEX2340 op 12-07-2014 07:36 ]
iPhone XR
DitoJadang schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 01:39:
[...]
Krijg zojuist een mail dat de Lumia 930 verzonden is, ook besteld voor €379! Als het goed is morgen binnen bij mij.
“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)
De mijne is ook onderweg, maar voor 373 euro. 
Had nog een stapeltje airmiles liggen en de 2,50 korting.
Toch netjes van Bol dat ze gewoon uitleveren.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
He, zo balen dat ik te laat was!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Mijne van Bol is ook binnen. Helaas had van Belsimpel al 3 dagen eerder een levering gehad. Nou, moet die ook maar weer de verkoop in
Wat sommigen al niet doen (dubbel bestellen) om iets snel in huis te hebben...
Wat sommigen al niet doen (dubbel bestellen) om iets snel in huis te hebben...
Welke kleur heb je
?
Een zwarte, voor € 450. Simpelweg op zijn naam klikken en naar vraag en aanbod gaan.
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Concurrentie...GerCor schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:05:
Een zwarte, voor € 450. Simpelweg op zijn naam klikken en naar vraag en aanbod gaan.

Ik heb hem binnen gekregen van Bol vandaag, voor die oo zo mooie prijsrimave schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 09:31:
De mijne is ook onderweg, maar voor 373 euro.
Vandaag ook de zwarte van bol.com binnen gekregen voor 379 :-). Ik had daarentegen al een witte via Coolblue die eigenlijk ik veel mooier vind. Zit nu dus met een dilemma: "goedkopere" zwarte of duurdere witte. Bij de witte zat wel een wireless charger...als ik die nog los wil kopen moet ik dat natuurlijk wel bij die 379 tellen. Van de andere kant ben ik voornemens om een hoesje te gebruiken, dus zie je de behuizing dan überhaupt nog wel 
Wat een luxeproblemen he, we hebben het veel te goed ;-)
Wat een luxeproblemen he, we hebben het veel te goed ;-)
Ik heb hem ook binnen. Wat een fijn toestel.
Bol op Twitter nog even bedankt voor het prijsvoutje en gezegd dat ik het erg waardeer dat ze toch geleverd hebben. Prompt daarop een reactie van ze ontvangen dat het geen prijsfout was, maar een éénmalige actie.
Bol op Twitter nog even bedankt voor het prijsvoutje en gezegd dat ik het erg waardeer dat ze toch geleverd hebben. Prompt daarop een reactie van ze ontvangen dat het geen prijsfout was, maar een éénmalige actie.
Hmm eenmalig... Jammerrr
Wel apart dat het een eenmalige actie was daar hij donderdagochtend weer voor die prijs aangeboden werdrimave schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:55:
Ik heb hem ook binnen. Wat een fijn toestel.
Verwijderd
Zou kunnen, al is de situatie niet vergelijkbaar met toen de Lumia 920 uitkwam. De specs zijn nu ook direct al op ongeveer hetzelfde of hetzelfde als de directe concurrentie. En het OS is nu volwassen. En de startprijs is voor een 32GB smartphone ook al goed.luifel schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 10:44:
[...]
gaat erg snel bij lumias, denk na een paar maanden al rond de 400,-
Het beste is gewoon om 2de hands met bon te kopen als je 'goedkoop' uit wil zijn. Da's altijd het goedkoopste.
Klopt, misschien was dit hun manier om niet toe te hoeven geven dat het uiteindelijk toch om een prijsfout ging en waarschijnlijk waren er zo weinig bestellingen dat het hun niet al te veel pijn in de portemonnee zou doen waardoor ze hebben besloten ze toch te leveren.Laank schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:38:
[...]
Wel apart dat het een eenmalige actie was daar hij donderdagochtend weer voor die prijs aangeboden werd. Was gelukkig net op tijd om hem te bestellen.
Verwijderd
Omdat de prijs bij Centralpoint iets om laag is gegaan heb ik een 10 euro waardebon gekregen, iemand enig idee wat ik hier mee moet? Ik neem aan dat er geen wireless chargers zijn van rond de 10 euro.
Kun je niet gewoon een wireless charger (of iets anders) bestellen en die waardebon invoeren zodat die 10eur van de prijs afgaat? Heb je al eens op bestellen geklikt en dan gekeken of die optie er bij staat?Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:52:
Omdat de prijs bij Centralpoint iets om laag is gegaan heb ik een 10 euro waardebon gekregen, iemand enig idee wat ik hier mee moet? Ik neem aan dat er geen wireless chargers zijn van rond de 10 euro.
Verwijderd
Ja dat kan wel, maar er zijn nou niet echt mooie wireless chargers op centralpoint.nl of vind jij van wel?MichelLoyen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:02:
[...]
Kun je niet gewoon een wireless charger (of iets anders) bestellen en die waardebon invoeren zodat die 10eur van de prijs afgaat? Heb je al eens op bestellen geklikt en dan gekeken of die optie er bij staat?
Ja of ze mooi zijn is een andere kwestie en voor iedereen anders natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:46:
[...]
Ja dat kan wel, maar er zijn nou niet echt mooie wireless chargers op centralpoint.nl of vind jij van wel?
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-900/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-901/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-910/
Van andere merken ben ik helaas niet echt op de hoogte, alhoewel elke QI compatible charger zou moeten voldoen naar wat ik gelezen heb. Bij dx.com krijg je ze dirt cheap...maar of het dan iets waard is...
Verwijderd
Wooow, deze had ik nog niet gezien. Ik had op cp op "qi charger" gezocht en kwam deze daar niet tegen. Bedankt, ga er morgen meteen een bestellen!MichelLoyen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:54:
[...]
Ja of ze mooi zijn is een andere kwestie en voor iedereen anders natuurlijk. Persoonlijk vind ik die van Nokia allemaal wel mooi. Bij CP hebben ze deze:
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-900/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-901/
http://www.centralpoint.nl/zoeken/dt-910/
Van andere merken ben ik helaas niet echt op de hoogte, alhoewel elke QI compatible charger zou moeten voldoen naar wat ik gelezen heb. Bij dx.com krijg je ze dirt cheap...maar of het dan iets waard is...
Volgende keer even op de site van de MS store kijken, daar staan ze ook. ;-)
Mss ga ik toch maar een 930 halen, twijfel nog ivm de prijs. Hoe bevalt het draadloos opladen? Duurt een eeuw, of valt dat mee?
Volledig opladen van ca. 25% tot 100% duurt bij mij ongeveer 3 uur, met de telefoon in een CP-637 case.rik schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:58:
Mss ga ik toch maar een 930 halen, twijfel nog ivm de prijs. Hoe bevalt het draadloos opladen? Duurt een eeuw, of valt dat mee?
Verwijderd
Van 20% naar 100% binnen 3 uur bij mij (om 17.00u na het werk op de lader, rond 20.15 na het op bed brengen van de kleine meid er weer af). Geen idee wat de werkelijke tijd is. Ik heb een DT-901 charger trouwens.rik schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:58:
Ik overweeg om een QI-pad in de middenconsole van m'n auto te laten monteren, incl een NFC-chip om direct de BlueTooth te activeren overigens. Ex-collega heeft het in z'n Skoda, en hij is er lyrisch over.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2014 15:52 ]
KPN en Hi hebben hem nu ook in het assortiment voor de mensen die daar willen verlengen.
Ik vond hem daar alleen te duur ik moest daar 270 euro bij betalen bij een 1 jarig abo. Ik ga nu maar de overstap nemen naar tele2 daar hoef ik maar 99 euro bij te betalen bij een 1 jarig abo.
Ik vond hem daar alleen te duur ik moest daar 270 euro bij betalen bij een 1 jarig abo. Ik ga nu maar de overstap nemen naar tele2 daar hoef ik maar 99 euro bij te betalen bij een 1 jarig abo.
That Is The Question
Hmmm nu Telfort nog dan...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Kan bij tele2 geen 930 vinden hoor. Linkje?Instatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 05:29:
KPN en Hi hebben hem nu ook in het assortiment voor de mensen die daar willen verlengen.
XBL: MRE Inc
belsimpel.nl heeft 'm.MRELynx schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:09:
[...]
Kan bij tele2 geen 930 vinden hoor. Linkje?
Coolblue ook, kan je hem ook kiezen. Lekker goedkoop!
Linkje naar waar 99 euro voor `jaar would be nice!Instatic schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 05:29:
Leuk man gatheren
Ja ik zat al bij Hi en ik wilde voordat ik de 930 ergens anders zou gaan bestellen eerst weten wat ze bij de klantbehoud afdelling van Hi voor mij konden betekenen. Vaak krijg je dan leuke kortingen als je al langer klant bent, helaas dit keer niet. Ik heb nu dus via Coolblue een 1 jarig Tele2 abo genomen met 150 belminuten en 2500mb. Er zijn ook andere tele2 abo combinaties te kiezen waarbij de lumia 930 onder de 150 euro uit komt met een lager maandbedrag.MRELynx schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 15:09:
[...]
Kan bij tele2 geen 930 vinden hoor. Linkje?
Dit is in ieder geval de link naar mijn combinatie:
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=196833
That Is The Question
Update firmware voor de 930. Iets met batterydrain en paarse tint in het scherm?
Iemand een idee wanneer de Media Markt hem binnen krijgt? (ivm een flinke stapel VVV bonnen)
Moet je de MM even bellen, lijkt mij de snelste weg.
Ik heb die met verlenging gehaald via Belsimpel.nl. Onbeperkt bellen en sms'en met 3GB data. 45eu per maandScrisissszzz schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 10:42:
Hmmm nu Telfort nog dan...
In Hengelo hadden ze hem alSpankmasterC schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 12:28:
Iemand een idee wanneer de Media Markt hem binnen krijgt? (ivm een flinke stapel VVV bonnen)
Voor hoeveel? Zie de Lumia 930 nog niet op de Mediamarkt.nl site staan. Wel op die van Mediamarkt.de.
Dank. Blijkbaar dezelfde prijs als in Duitsland.mregeling2005 schreef op zondag 20 juli 2014 @ 16:04:
529 lag ie bij de MM in Arnhem
Eigenlijk net wat te veel voor de luxe van ophalen dicht bij huis.
Dan maar even wachten. De Witte is al voor de 2de keer uitverkocht bij Coolblue/PDAshop...
[ Voor 15% gewijzigd door Tweaker1234 op 20-07-2014 21:01 ]
Ook een optie idd.. Eens kijkenAtila schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 19:48:
[...]
Ik heb die met verlenging gehaald via Belsimpel.nl. Onbeperkt bellen en sms'en met 3GB data. 45eu per maand
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Bij sommige winkels zou je een wireless charger krijgen bij een lumia 930, waar kan je vinden over welke winkels het gaat, ik wil hem namelijk bestellen bij coolblue.
Die actie is inmiddels voorbij. Je kreeg m erbij als je de telefoon zou pre-orderen...
Voor 10 euro heb je er een op Ebay overigens...
Voor 10 euro heb je er een op Ebay overigens...
[ Voor 50% gewijzigd door Blackouts op 21-07-2014 21:14 ]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Verwijderd
Ben tot nog toe erg tevreden over de telefoon. Het enige waar ik nog niet uitkom is de Wallet-app. Ik zie daar Vodafone NL in staan, waar ik verder niets mee kan (alleen een notitie 'Imported from your Microsoft Account'). Als ik dan op het plusje druk om iets toe te voegen, krijg ik een lijst met apps (o.a. Barcode Wallet en FidMe) die na installatie niets met de Wallet-app doen, maar gewoon "ernaast" bestaan in m'n apps-list. Ook niet beschermd door m'n Wallet-PIN. Heeft iemand al iets kunnen toevoegen aan deze app?
Gisteren besteld bij Alternate, hij komt vandaag als het goed is binnen. Enige jammere: ik heb nog een gewone SIM kaart en knippen ga ik niet aan beginnen (de chip is niet helemaal gecentreerd op de kaart, dus het gebruik van templates die daar wel van uit gaan durf ik niet aan). Nu dus nog even wachten totdat Telfort me een nieuwe nano-SIM heeft opgestuurd.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Ik ben met mijn sim gewoon langs de MediaMarkt gegaan.. (ondanks dat ik mijn telefoon bij een online winkel heb gekocht) daar naar de telefoon afdeling lopen en een verkoper vragen om je Sim op maat te knippen. Is voor hen twee seconden werk. Hoef je ook niet te wachten.the_shadow schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 13:50:
Gisteren besteld bij Alternate, hij komt vandaag als het goed is binnen. Enige jammere: ik heb nog een gewone SIM kaart en knippen ga ik niet aan beginnen (de chip is niet helemaal gecentreerd op de kaart, dus het gebruik van templates die daar wel van uit gaan durf ik niet aan). Nu dus nog even wachten totdat Telfort me een nieuwe nano-SIM heeft opgestuurd.
Dus niet naar de MediaMarkt service desk gaan want die hebben die tang niet
*sowieso
En nog wat... de gouden strip is niet de feitelijke chip die ligt er namelijk onder en die is bijna 50% kleiner
Yep, al een paar keer een sim moeten knippen en je ontkomt er niet aan om ook de "chip" te knippen. Nog nooit een probleem gehad, vooral omdat de daadwerkelijke chip veel kleiner is dan wat je ziet.