Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:57
Precies. Daarom wil ik straks ook een abbo met 4G en dus ga ik overstappen van Simyo naar Hi, aangezien ik daar voor het zelfde geld meer krijg.

Ik ga nog wel even wachten tot komende maandag. Ik heb erg mijn best gedaan op een review over een router bij Coolblue. Met een beetje geluk (zeker als ik het niveau van andere winnende reviews zie bij Coolblue) kiezen ze me uit als reviewkoning van de week en krijg ik een cadeaubon van 100 euro :9

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Is het toestel simlock vrij als je een verlenging doet bij de T-Mobile webshop ? Mijn vriendin mag namelijk al een tijdje verlengen. Net ingelogd met haar account en kan dus de zwarte 930 nemen bij verlenging. Echter geeft mijn vriendin geen ene moer om telefoons, dus de deal om de 930 naar mij door te schuiven en mijn nog in perfecte staat verkerende 920 door te schuiven naar haar leverde een Okay op van haar kant.

Ik zit echter bij KPN en zij zit bij T-Mobile. Toestel moet dan wel simlock vrij zijn en het liefst ook nog zonder T-Mobile logo en andere dingen die ze mee leveren.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
bramv82 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:27:
Met een beetje geluk (zeker als ik het niveau van andere winnende reviews zie bij Coolblue) kiezen ze me uit als reviewkoning van de week
* Avalaxy gaat snel nog een aantal hele goede recenties schrijven })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09-2023

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Zie trouwens net een headset bij mijn bestelling bij CoolBlue staan:

Wat krijg ik bij mijn Lumia 930?

De volgende accessoires zijn bij de Lumia 930 meegeleverd:

●Oplader
●Microusb-kabel
●Headset
●Handleiding

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Avalaxy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 23:07:
[...]

* Avalaxy gaat snel nog een aantal hele goede recenties schrijven })
Kun je doen,dan verdien je misschien 100 euro in week 28. Week 27 is toch al voorbij, dus concurreren met mij kun je niet meer ;)

http://www.coolblue.nl/reviewkoningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Avalaxy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:26:
Mijn bestelling bij belsimpel gecancelled en toch maar bij coolblue gedaan :$ Bij Belsimpel zeiden ze dat het sowieso niet deze week zou worden, waarschijnlijk pas naar het einde van volgende week.
Ik heb hetzelfde gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

5V1NA70G schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 07:55:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan :)
Cancel allemaal maar bij Belsimpel; des te meer schuift mijn bestelling op naar voren qua afleveren :+

Ach, wie weet landen er morgen 2 zee-containers met 930's in NL en gaan alle shops ineens tegelijk leveren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:10
Ik krijg vandaag mijn 930 van t-mobile. Heb er helemaal niet bij stil gestaan of het nu een t-mobile branded toestel wordt of niet... maar het lijkt mij sterk dat zij eerder een branded toestel kunnen uitleveren dan de rest normale toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik vind het wel apart dat tot nu toe alleen T-Mobile als enige provider dit toestel aanbied. Bij Vodafone is zelfs geen windows phone te koop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone heeft in z'n winkels nog wel eens Lumia's hangen, maar Windows Phone wordt door Vodafone en BelCompany niet echt gevoerd. Ook bij KPN/Hi werd ik verbaasd aangekeken toen ik om een WP telefoon vroeg. Het is gewoon nog geen courant OS, en de populariteit van iOS en Android is vele malen hoger, dus commercieel aantrekkelijk om die voorradig te hebben. Slim van T-Mobile om dan juist in zo'n niche te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekess
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-06 16:05
Waar ik besteld heb staat nog op "verwacht in juli".. :7
Ondanks dat, ik ga niet mijn bestelling nu annuleren en naar een andere winkel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
Mnup_1 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 08:07:
Ik krijg vandaag mijn 930 van t-mobile. Heb er helemaal niet bij stil gestaan of het nu een t-mobile branded toestel wordt of niet... maar het lijkt mij sterk dat zij eerder een branded toestel kunnen uitleveren dan de rest normale toestellen.
Maar de branding bij WP is toch nooit zo extreem? Volgens mij kunnen fabrikanten alleen apps meeleveren (die stuk voor stuk verwijderbaar (!) zijn) en niks aan het bootscherm o.i.d. Althans dat dacht ik, correct me if I'm wrong.
Heb zelf geen provider-branded toestel (gehad) namelijk :P. Mijn 1520 kwam met twee of drie apps voor de Hong Kong markt; allen zijn door mij direct verwijderd.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekess
Migrator schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:30:
[...]

Maar de branding bij WP is toch nooit zo extreem? Volgens mij kunnen fabrikanten alleen apps meeleveren (die stuk voor stuk verwijderbaar (!) zijn) en niks aan het bootscherm o.i.d. Althans dat dacht ik, correct me if I'm wrong.
Heb zelf geen provider-branded toestel (gehad) namelijk :P. Mijn 1520 kwam met twee of drie apps voor de Hong Kong markt; allen zijn door mij direct verwijderd.
Mijn Windows Phone 7 was branded. Elke keer bij opstarten zag ik de Vodafone logo tevoorschijn komen. Toch wel apart, voor een telefoon die ik via Telfort kreeg bij abonnement. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Topicstarter
Niekess schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:33:
[...]

Mijn Windows Phone 7 was branded. Elke keer bij opstarten zag ik de Vodafone logo tevoorschijn komen. Toch wel apart, voor een telefoon die ik via Telfort kreeg bij abonnement. 8)7
:F

Dus toch ook aanpassingen aan het lockscreen bootscherm. Kon je (eventuele) meegeleverde ongewenste apps wel verwijderen of werden die wel als systeemapps gezien?

edit:
Bootscherm bedoelde ik ook, nog niet helemaal wakker geloof ik :z

[ Voor 8% gewijzigd door Migrator op 08-07-2014 09:42 . Reden: Verkeerd woord ]

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekess
Migrator schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:38:
[...]

:F

Dus toch ook aanpassingen aan het lockscreen. Kon je (eventuele) meegeleverde ongewenste apps wel verwijderen of werden die wel als systeemapps gezien?
Nee, was niet de lockscreen. Ik kreeg die logo zodra ik de telefoon aan zet van compleet uit zijn, vlak voor je het Windows Phone logo zag.

De meegeleverde apps kon ik wel verwijderen, dus was verder ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
Niekess schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:40:
[...]

Nee, was niet de lockscreen. Ik kreeg die logo zodra ik de telefoon aan zet van compleet uit zijn, vlak voor je het Windows Phone logo zag.

De meegeleverde apps kon ik wel verwijderen, dus was verder ook geen probleem.
Dat zou volgens mij dan inhouden dat je bij een firmware-update van Microsoft zelf (developer preview, bijv) dat boot-logo direct kwijt bent. Geen groot obstakel dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Mijn 920 is ook t-mobile branden, alleen dan de duitse variant. Je krijgt enkel tijdens het booten een t-mobile logo te zien, verder nergens nog iets tegen gekomenj. Geen extra apps o.i.d. en simlock vrij. Enige is dat je vaak iets langer moet wachten met een update helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:42

klaaz

it's me!

jurrie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:06:
[...]

Dat zou volgens mij dan inhouden dat je bij een firmware-update van Microsoft zelf (developer preview, bijv) dat boot-logo direct kwijt bent. Geen groot obstakel dus ;)
Nope. Staat er bij mij na een paar dp updates gewoon nog op (HTC 8x). Voor mij ook geen probleem trouwens, zolang het logo maar niet op de telefoon zelf staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:59
Najah enige nadeel van "branded" is dat de provider de update ook moet goedkeuren.

Ik heb een unbranded HTC. Die kreeg alle updates meteen binnen zodra Microsoft ze beschikbaar maakte.

De Vodafone Nokia van een kennis kreeg altijd pas later updates omdat én Nokia de updates deed aanpassen én specifiek de "vodafone" versie van zijn toestel nog geen goedkeuring had. Terwijl andere providers of unbranded versies hem al hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Alpha89 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:04:
Najah enige nadeel van "branded" is dat de provider de update ook moet goedkeuren.

Ik heb een unbranded HTC. Die kreeg alle updates meteen binnen zodra Microsoft ze beschikbaar maakte.

De Vodafone Nokia van een kennis kreeg altijd pas later updates omdat én Nokia de updates deed aanpassen én specifiek de "vodafone" versie van zijn toestel nog geen goedkeuring had. Terwijl andere providers of unbranded versies hem al hadden.
Klopt, dat is slecht geregeld bij Vodafone omdat ze geen focus hebben op WP. Dat was echter eenvoudig op te lossen met de DP updates. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herautr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-11-2014
Ik heb zojuist de Nokia Lumia 930 (Black) besteld bij belsimpel, voor EUR 495,- met gratis draadloze lader. De levertijd is 2 tot 4 werkdagen volgens de site. Ik ben benieuwd :-)

De orderstatus is: Belsimpel.nl wacht nog op levering van dit product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Herautr schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:05:
De levertijd is 2 tot 4 werkdagen volgens de site. Ik ben benieuwd :-)
Zag gister nog op hun Twitter andere berichten: https://twitter.com/swenvdheuvel/status/486114273996070914

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Krijg net een e-mail en SMS dat de Lumia 930 op voorraad is bij CentralPoint!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:03

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Ben net gebeld door CoolBlue voor een afleverafspraak.

Morgenochtend wordt mijn witte Lumia 930 afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
MaakmeGek schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:52:
Ben net gebeld door CoolBlue voor een afleverafspraak.

Morgenochtend wordt mijn witte Lumia 930 afgeleverd.
Yesss, dat begint er op te lijken👍 ,gefeliciteerd alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Ik blijf het toch wel genant vinden dat op de site van Nokia.nl op de product pagina nog prominent in beeld staat: word verwacht
Gezien de eerste leveringen een feit zijn en zelfs de officiële nokia conversations pagina de launch officieus bekend maakte is dit wel een fail :|

Anyway gefeliciteerd voor degene die hem al hebben of z.s.m. geleverd krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruijnes
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-01 11:55
Zijn er ook al cases beschikbaar? Zonde om nu m snel te kopen en binnen een dag met een kras te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

bruijnes schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:09:
Zijn er ook al cases beschikbaar? Zonde om nu m snel te kopen en binnen een dag met een kras te lopen :)
Site van Coolblue heeft al zat cases als je via de 930 doorklikt naar accesoires.

Dat gezegd hebbende; ik heb nu anderhalf jaar een 8X, hiervoor een Titan en daarvoor een weet niet meer. Allemaal met schermen/glas die amper beschermd zijn door een randje. GSM gaat 24/7 mee in de auto, broekzak, bedrand, feestjes etc. 0 krassen, 0 beschadigingen, 0 noemenswaardige defecten door "misbruik".

Snap heel goed dat je zuinig bent op je spullen maar ook met een case, valt er weinig aan te redden als je GSM in de WC valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Galaxy S3 had binnen 2 maanden 6 flinke krassen terwijl ik er erg zuinig mee was (niet in een jaszak met sleutels, voorzichtig op z'n rug leggen, etc etc). Mijn vriendin d'r S3 exact hetzelfde, alleen werd één kras bij haar een barst die Samsung vrolijk als gebruikersschade bestempelde.

Zie nu de voorraden op Central Point; geen witte edities en een beperkte voorraad groen en oranje. Hoop dat ze hem vandaag nog opsturen, dan zou ik hem morgen al binnen kunnen hebben :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekess
Ook bij mij is de status aangepast voor oranje. 11 juli. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruijnes
Toevallig had ik 1 dag mijn 1520 in mn broekzak zitten met sleutels en resulteerde dit in een forse hoeveelheid krassen, dus voortaan maar gewoon een flipcase ofzo er om heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:03
Ik heb het idee dat het ene gorilla glass het andere niet is en dat het glas wat Nokia gebruikt niet al te krasvast is. Mijn Lumia 925 heeft in een paar maanden tijd een veelvoud van het aantal krasjes opgelopen dan ik daarvoor had met een desire HD en huawei w1. Hoop dat het met de 930 beter voorelkaar is.

Gasloos, 3600Wp Zuid, Panasonic 7K l/w warmtepomp, VW ID.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
MAX3400 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:12:
[...]

Site van Coolblue heeft al zat cases als je via de 930 doorklikt naar accesoires.

Dat gezegd hebbende; ik heb nu anderhalf jaar een 8X, hiervoor een Titan en daarvoor een weet niet meer. Allemaal met schermen/glas die amper beschermd zijn door een randje. GSM gaat 24/7 mee in de auto, broekzak, bedrand, feestjes etc. 0 krassen, 0 beschadigingen, 0 noemenswaardige defecten door "misbruik".

Snap heel goed dat je zuinig bent op je spullen maar ook met een case, valt er weinig aan te redden als je GSM in de WC valt :)
Heb zelf ook op mijn 920 tot voor kort 0 krassen gehad. Een strandvakantie bracht daar verandering in, lol. Dus oppassen met zand ;-) Maar bij normaal gebruik heb ik nog geen kras zien ontstaan op dat gorilla glass.

Ben benieuwd wanneer belsimpel gaat uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:17
RaymondD schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:14:
Ik heb het idee dat het ene gorilla glass het andere niet is en dat het glas wat Nokia gebruikt niet al te krasvast is. Mijn Lumia 925 heeft in een paar maanden tijd een veelvoud van het aantal krasjes opgelopen dan ik daarvoor had met een desire HD en huawei w1. Hoop dat het met de 930 beter voorelkaar is.
Vreemd op m'n 920 nooit een screenprotector gehad en ook gewoon met m'n sleutels in de broekzak, maar geen krassen op de telefoon. Heb deze nu anderhalf jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gorilla Glass is geen garantie op krasvrij. S3 is ook voorzien van Gorilla Glass (generatie 3 als ik me goed herinner), maar zoals in het verhaal hierboven al duidelijk werd, is dat geen enkele garantie voor een krasvrij scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Ben het eens dat de ene telefoon de andere niet is en dat krassen op glas A sneller komen dan glas B.

Maar, gezien het feit dat ik altijd zo min mogelijk wil meeslepen (en redelijk offtopic); waarom geen screenprotector erop plakken ipv een zwaarder/dikker hoesje/case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:31:
Ben het eens dat de ene telefoon de andere niet is en dat krassen op glas A sneller komen dan glas B.

Maar, gezien het feit dat ik altijd zo min mogelijk wil meeslepen (en redelijk offtopic); waarom geen screenprotector erop plakken ipv een zwaarder/dikker hoesje/case?
Omdat een screenprotector in mijn ervaring altijd voor een verminderde gevoeligheid van het scherm heeft gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
Op de centralpoint-site staan ze nu ook op voorraad (18 momenteel voor de witte). Ik mag aannemen dat de pre-orders daar al van af zijn gegaan en allemaal deze week verzonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MchlLyn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:16
Zojuist de witte besteld bij coolblue België, in de ordermail staat verwachte levertijd 11-06 :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvans
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01-2023
MichelLoyen schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:55:
Zojuist de witte besteld bij coolblue België, in de ordermail staat verwachte levertijd 11-06 :)B
11-06? Dat is nog lang wachten dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:48
Hun website (smartphoneshop.be) is vandaag aangepast naar...

Verwachte leverdatum: 10-07-2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MchlLyn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:16
Erwinvans schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:58:
[...]

11-06? Dat is nog lang wachten dan!
Wooops! Ik bedoelde 11-07 natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruijnes
Zijn ze al gespot in fysieke winkels? De 2-3 werkdagen levertijd bij jongens als centralpoint heb ik helaas wat negatieve ervaringen mee, dus haal m liever fysiek op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Net gebeld door Coolblue voor een afspraak. Morgen komen ze hem brengen.

Kannie wachten! :D

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 08-07-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruijnes
StealthyPeanut schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:52:
Net gebeld voor een afspraak. Morgen komen ze hem brengen.

Kannie wachten! :D
welke leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg de Oranje 930 ook morgenochtend binnen van Coolblue! Besteld op 30-6, dus echt niks te klagen over levertijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:01:
Krijg de Oranje 930 ook morgenochtend binnen van Coolblue! Besteld op 30-6, dus echt niks te klagen over levertijd!
Hey, ik had veel eerder besteld! Ik wil ook gebeld worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 26 mei bij CP besteld, ik wil ook een verzendbericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

Ook net gebeld, moet even terugbellen.

Hoe nauwkeurig is de bezorgtijd van Coolblue eigenlijk? Moet ik de hele ochtend thuis blijven of is het tijdslot nauwkeuriger?

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Ha! Ik ben blij belsimpel nog niet geannuleerd te hebben :D
Hij wordt morgen geleverd *edit: bij belsimpel :p

[ Voor 11% gewijzigd door 5V1NA70G op 08-07-2014 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Zojuist maar even gebeld met de telefonische bestellijn van Hi. De dame in kwestie geeft aan de ze niet weet wanneer en uberhaupt of de Luma 930 geleverd gaat door Hi.

Kortom bestellen bij een tussenhandelaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand van CP al bericht gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:59

EektheMan

DPC

Ik zie bij de aanbieders van mijn bedrijf dat de prijzen van de telefoon hetzelfde zijn, maar de gratis bijgeleverde Wireless charging plate verschilt. De één levert de Nokia DT-900 mee en de ander de Nokia DT-601.
Misschien wel aardig om daar op te letten. Verschil is mij niet helemaal duidelijk tussen de twee. De 601 is klein en licht. De 900 heeft een led indicator.

http://www.nokia.com/global/products/accessory/dt-601/
http://www.nokia.com/global/products/accessory/dt-900/

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Mijn centralpoint order is zojuist verzonden!

Via DPD.... Benieuwd wanneer die leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:21:
iemand van CP al bericht gekregen?
Net gekregen! *O*
Uw bestelling is verzonden!

Hierbij laten wij u weten dat uw bestelling is verzonden. Deze zending wordt u binnen 2 werkdagen aangeboden. De verzending vindt plaats via DHL, GLS of TNT Post.

Heeft u meerdere producten besteld? Dan is het mogelijk dat uw bestelling via verschillende pakketdiensten op diverse tijdstippen wordt geleverd.

De bijbehorende factuur wordt per separate e-mail aan u verzonden. Indien u meer heeft besteld dan vermeld in onderstaande levering, log dan in op UW ACCOUNT om de levertijd van de na te leveren goederen op te vragen.
08-07-2014 15:30 NOK-A00019550 shipped(COXML) ordernumber leverancier 0012745542, verzonden 1 op 2014-07-08.

[ Voor 8% gewijzigd door Tjesus op 08-07-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha89 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:32:

Die hebben mijn Fatboy Charge Pillow geleverd, een dag nadat ik bericht kreeg van verzending, en in de avond toen ik thuis was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:34:
[...]

Die hebben mijn Fatboy Charge Pillow geleverd, een dag nadat ik bericht kreeg van verzending, en in de avond toen ik thuis was!
Oeh ik ben voor! En tjah, een dag meer maakt niet uit. Geef ik gewoon aan dat ik hem ga halen in het volgende dorp :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iridium
  • Laatst online: 10-09 21:14
Waar blijft mijn levering? Coolblue heeft nog niks van zich laten horen.

Volgens mij maakt het weinig uit wat voor draadloze lader ze leveren; de ene is rond en de andere ovaal. Het oog wil ook wat!

On topic: De zwarte 930 is leverbaar via Coolblue, ik kreeg net een email. Nu nog wachten op de andere varianten.

[ Voor 24% gewijzigd door Iridium op 08-07-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 930 kan niet snel genoeg komen, m'n S3 doet nu 14 uur op een charge :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 12:57

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Iridium schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:48:

On topic: De zwarte 930 is leverbaar via Coolblue, ik kreeg net een email. Nu nog wachten op de andere varianten.
Groen en Oranje zijn op voorraad :) verwacht vanavond dan wel een mail met verzend bevestiging (los gekocht)

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoudBM

ArnoudBM

Wat is een ondertitel?

mijn oranje wordt morgenochtend door Coolblue geleverd.

ff een stukje vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilyvanPutten
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08-2024
Mijn oranje wordt ook morgen bezorgd (Coolblue) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz

klaaz

it's me!

Net een zwarte besteld bij Coolblue (met wireless charger), die pik ik zelf morgen na 12:00 uur op. Ik hoop ter plaatse nog de oranje en witte te kunnen zien en wellicht nog te kunnen wisselen. Zo niet dan wordt het gewoon de zwarte.

[ Voor 40% gewijzigd door klaaz op 08-07-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruijnes
Net de oranje besteld bij coolblue met een of ander hoesje voor een budget prijs in afwachting wanneer de CP-637 leverbaar is.

En nu nog hopen dat Nederland wereldkampioen wordt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door bruijnes op 08-07-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdv
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-05 00:02
Zojuist een verzendbevestiging gehad van Coolblue, een zwarte, morgen wordt hij bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Zijn hier ervaringen van mensen die overgestapt zijn van T-Mobile naar Hi? De 930 met een T-Mobile abbo bestellen scheelt een fors bedrag maar is de meerprijs van Hi het ook waard :?

[ Voor 9% gewijzigd door Miki op 08-07-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alpha89 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:32:

Die van mij os ook verzonden, hopen dat hij vandaag of morgen binnen is.

Ook verzonden via dpd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvans
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-01-2023
Mijn Coolblue bestelling is ingepakt, ik kreeg zojuist per SMS en e-mail de inpakbevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Kun je bij die online winkels ook VVV bonnen inleveren toevallig? Misschien weten jullie dat... Kan het via Google zo snel niet vinden...

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielvn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:04
Mijn order van mijn zwarte Nokia 930 bij Belsimpel geeft nu aan: Levering verwacht op 09-07-2014.
Hopelijk voor het weekend binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMikeS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Ook hier het goede nieuws, gisteren besteld bij CB en morgenmiddag geleverd!
Hé-le-maar goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 10:08
Zijn het voornamelijk de zwarte preorders die verstuurd zijn of andere kleuren ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdv
Alleen wit heb ik nog niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackwaterEl1te
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-01 10:08
mjvdv schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:05:
Aah oke, dam natuurlijk heb ik een witte gepreordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjvdv
BlackwaterEl1te schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:07:
[...]

Aah oke, dam natuurlijk heb ik een witte gepreordered.
Je hebt geluk, pagina 17, 2e van onderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:03

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

mjvdv schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:09:
[...]

Je hebt geluk, pagina 17, 2e van onderen.
Yep ik had gister mijn belsimpel bestelling geannuleerd en bij CoolBlue een witte Lumia 930 besteld en morgen wordt het toestel al geleverd. Gelukkig nog goedkoper ook en op maandelijkse kosten ook 1 euro bespaart ten opzichte van het belsimpel abonnement.

Dus 3dubbel mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik krijg hem morgen ook binnen. Nokia heeft eerder uitgeleverd als verwacht werd gemeld bij de distri ze hebben nog 144 witte op voorraad dus de webshops kunnen hun voorraad nog verhogen indien nodig

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

mjvdv schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:05:
Morgen komen er bij ons vanaf Coolblue twee witte binnen. Een collega van mij krijgt ook twee witte morgen, dus ook de witte worden uitgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Sonneman
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:33
Ook hier komt mijn zwarte 930 morgen binnen via CB

www.vvijsselmeervogels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:48
Zaterdag de zwarte voor mij via coolblue als het goed is, jeej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
m0ridin schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:53:
Zaterdag de zwarte voor mij via coolblue als het goed is, jeej!
Wow vanwaar die datum pas ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Jaja ook net de mail ontvangen.
Mijn groen beest is onderweg naar België.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:30
Pff.. ik ben hier heel onrustig van :P Het gaat sowieso een groene 930 incl Vodafone verlenging worden.. Vodafone levert aldus hun forum pas vanaf week 30. Coolblue "nu" al.

Vodafone Red B 2jr incl toestel

Coolblue= 37Euro/maand + 36Euro voor t toestel.
Vodafone telefonisch verlenging = ...... wellicht goedkoper.. maar dan moet ik wachten.. Iemand ervaring met telefonisch verlengen en dan met name de kortingen die ze kunnen geven. Moeite vh wachten waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Zojuist de zwarte besteld bij coolblue incl gratis draadloze lader
Morgen in huis👍
Dus preorder afgelopen weken had dus geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:59:
Die 930 kan niet snel genoeg komen, m'n S3 doet nu 14 uur op een charge :(
Mijn Xperia S haalt net de 12 uur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r2504
  • Laatst online: 13:48
Zonet ook m'n bestelling geplaatst bij Coolblue Belgie van een zwarte Nokia 930... levering zou morgen voormiddag gebeuren.

Alléén spijtig dat de charging plate in het wit is... en volgens de persoon aan de telefoon was wisselen niet mogelijk (was een aparte actie voorraad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
Jeej mijn groene is ook verzonden bij Cool Blue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Woopsie ook maar een groene besteld bij CB, leuk om te zien dat er veel animo is voor dit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:34:
Kun je bij die online winkels ook VVV bonnen inleveren toevallig? Misschien weten jullie dat... Kan het via Google zo snel niet vinden...
Niemand hier iets over :)?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

ralpje

Deugpopje

Wellicht de winkels zelf? ;)

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:56
Nokia 930 gel case

Deze zou denk ik mooi zijn voor de 930. ( ik hou niet zo van de flipcovers :P )

deze misschien nog beter

Nokia 930 gel cover

[ Voor 30% gewijzigd door ErwinJ op 08-07-2014 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online

MAX3400

Miki schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:21:
Zijn hier ervaringen van mensen die overgestapt zijn van T-Mobile naar Hi? De 930 met een T-Mobile abbo bestellen scheelt een fors bedrag maar is de meerprijs van Hi het ook waard :?
Meerprijs??? Ik ben afgelopen januari overgestapt, wel sim-only toen. Scheelde me 9 Euro per maand maar wel meer belminuten & MB. Was trouwrns ook omdat T-Mob gewoon keihard loog over netwerkklachten.

Met Hi nog geen enkel hikje gehad qua dekking & snelheden. Tja, het is maar wat de telefoon je waard is, in jouw vraagstelling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

Met het oog op morgen heb ik een oranje besteld! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwinJ schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:18:
Nokia 930 gel case

Deze zou denk ik mooi zijn voor de 930. ( ik hou niet zo van de flipcovers :P )
Ik hou helemaal niet van covers. Ik heb nu een Nexus 4 waar ik na een jaar zonder cover nog amper krasjes op heb. Hopen dat de 930 ook een beetje krasbestendig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
Heb al de hele avond mogen spelen met m'n zwarte van t-mobile. Als ex-android gebruiker heeft het me tot nu toe zeer positief verrast. Het toestel is gelukkig ook 100% unbranded.

Ik kreeg er trouwens geen oordopjes bij. Alleen toestel&lader.

[ Voor 15% gewijzigd door Mnup_1 op 08-07-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Kan iemand die 'em al heeft (of binnenkrijgt) ff kijken of de systeemtaal (dus niet het keyboard) op Chinees kan?

--》 中文

Mijn vriendin wil graag weten of het in die taal beschikbaar is.

[ Voor 18% gewijzigd door Silent Thunder op 08-07-2014 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

luifel schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:31:
Dus preorder afgelopen weken had dus geen zin...
Als je een witte wilde wel, die zijn uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemonW
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 19:17
Toch ook maar een besteld bij CB (zwart). Ook nog maar even een nano simkaart besteld, was dat weer helemaal vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48
Mijn Oranje van Centralpoint is ook verzonden.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
Silent Thunder schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:04:
Kan iemand die 'em al heeft (of binnenkrijgt) ff kijken of de systeemtaal (dus niet het keyboard) op Chinees kan?

--》 中文

Mijn vriendin wil graag weten of het in die taal beschikbaar is.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/op7fkg.png

Deze talen kan je downloaden.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste