Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSI/BTO/XNOTEBOOK/ACER/ASUS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello tweakers,

Ik ben van plan om gaming/editing laptop te zoeken.
Ik gebruik hem vooral om te gamen eigenlijk ;) ( zware games )

Budget:
Ik heb een budget van 1200 max. Hoger geef ik niet uit.
want gamen op pc > laptop.

Ik ben van plan om dit laptop elke dag te nemen ( naar school ) :(

Voorkeuren:

- Ik heb liever gtx gpu dan radeon.
( 750m telt niet mee, want het is in mijn mening troep :P )
- i7 4th gen
- 17 inch
- betrouwbare merken

Alvast bedankt, als je tips heb of mening dan hoor ik het graag!

Groet

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Als ik je wensen invoer in de pricewatch houd ik 4 opties over, waarvan de specs van de Medion het beste lijken (incl SSD, 16GB RAM en het laagste gewicht, maar de 850M GPU is bij MSI weer beter). Maar dat heb je natuurlijk zelf ook al gevonden toch? :P

Edit: Bij BTO kan je ook een aardige laptop samenstellen voor 1200 euro.

[ Voor 28% gewijzigd door Streup op 10-05-2014 10:20 ]

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

Verwijderd

Ik zou voor de Medion gaan .. en als je echt zwaar wilt gamen op een laptop (en editten) spaar dan maar iets door en ga voor een Asus ROG of Dell Alienware.

• Bananendoos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-11 12:14
Ik denk dat dit er een voor je is pricewatch: MSI Gaming Series GE70 2PC-018NL
Tevens kan je ook makkelijk naar de pricewatch gaan, maximum van €1200 instellen, alle i7, 4e generatie's selecteren als processor en 17 inch scherm instellen.

Hey, Hey jij daar, dit is mijn signature :) #UnitedWeAre

Verwijderd

Topicstarter
http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-850M-vs-GeForce-GTX-765M

Welke is nou eigenlijk beter?????

Ik word gek van al die zoeken :s

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-11 22:00
De 850M met ongeveer 12%, zie HIER.

Ik twijfel zelf ook nog tussen laptops, mijn budget ligt echter rond de 1000 ~ 1100, Ik neig zelf voor MSI dan wel BTO te gaan. Lenovo komt pas rond juli met nieuw spul en mogelijk anderen zoals Acer en Asus nog later.

• nokie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:07
Als je de 17 inch eis dropt kan je misschien ook gaan voor de asus n550jk bijvoorbeeld heeft ook een 850m erin en lijkt me een heel mooi dingetje... Ik denk wel dat je er zelf nog een ssd moet inzetten maar dat zou binnen budget moeten lukken.

Verwijderd

nokie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:08:
Als je de 17 inch eis dropt kan je misschien ook gaan voor de asus n550jk bijvoorbeeld heeft ook een 850m erin en lijkt me een heel mooi dingetje... Ik denk wel dat je er zelf nog een ssd moet inzetten maar dat zou binnen budget moeten lukken.
De 750jk (17" variant) komt ook binnenkort verwacht ik, aangezien deze al in verschillende landen te koop is. In deze zit ook de 800m serie

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:26
http://www.paradigit.nl/l...3nl/80012017/details.aspx
Y510P is ook een optie.
SLI kan een nadeel zijn omdat sommige spellen het niet supporten, maar qua rouwe rekenkracht is die 755M in SLI sneller dan de 850M en de 765M.

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:43
Dan kan je ook mischien nog even wachten op de Lenovo y50

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:26
Dat is ook een goede optie.
Alleen denk ik dat de versie met de GTX 860 een stuk duurder wordt dan 1049 euro bij de introductie.
Je hebt dan wel een veel gunstigere batterijduur.

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:59
De combinatie 17" en elke dag meenemen lijkt me ook niet geweldig...weet je HEEL zeker dat je 17" wilt? 15" is veel makkelijker mee te nemen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb eigenlijk liever 17 inch.

ik heb deze gevonden.
http://www.laptopshop.nl/.../msi-gt70-2od-829xnl.html

mening?

• Yasna72
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-11 04:54

Yasna72

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Doe het dan ook niet.

[ Voor 100% gewijzigd door Bolletje op 19-05-2014 00:09 ]

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 09:45
Mocht de op nog niet hebben gekozen,
Ik heb zelf de BTO XBOOK 17cl58 met gtx860m gekocht.
Ik kwam uit op 1111,60 euro totaal, met 72% GAMUT mat scherm, 8gb ram en een hdd, wel luxe tas erbij genomen.

Ik heb hem woensdag besteld en vandaag binnen gekregen.
Laptop zat netjes verpakt in schuim en doos en die doos zat ook weer in een doos.

Laptop is een mooi ding, iets zwaarder als mijn Acer aspire 7745g maar dat maakt mijns inziens niks uit (ik sjouw er ook de hele dagen mee, ook met mijn aspire die eveneens 17" is)

Verwijderd

stefspee schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 20:51:
Mocht de op nog niet hebben gekozen,
Ik heb zelf de BTO XBOOK 17cl58 met gtx860m gekocht.
Ik kwam uit op 1111,60 euro totaal, met 72% GAMUT mat scherm, 8gb ram en een hdd, wel luxe tas erbij genomen.

Ik heb hem woensdag besteld en vandaag binnen gekregen.
Laptop zat netjes verpakt in schuim en doos en die doos zat ook weer in een doos.

Laptop is een mooi ding, iets zwaarder als mijn Acer aspire 7745g maar dat maakt mijns inziens niks uit (ik sjouw er ook de hele dagen mee, ook met mijn aspire die eveneens 17" is)
Al getest? Hoe bevalt de laptop?

OP: Asus ROG raad ik je zeker aan!

• m0h4life
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:00:
[...]

Al getest? Hoe bevalt de laptop?

OP: Asus ROG raad ik je zeker aan!
Ik ben momenteel een SSD aan het inbouwen, die kon ik lokaal goedkoper krijgen dan via hun site en tevens meer gig, maar voor wat ik tot nu toe heb getest bevalt de laptop mij prima.
Het scherm is, wanneer dichtgeklapt, wel in te drukken maar het is minder erg als bij mijn aspire, het toetsenboard beweegt overigens niet mee.
Geluid wat er uit het onkyo systeem komt klinkt mooi en duidelijk, ik mis echter wel diepte (zover het kan in de laptop) ten opzichte van mijn Aspire.
Ook als je niet hebt gekozen voor een OS wordt die standaard geleverd met windows 7, ongeactiveerd.
Dus wel elke 5 minuten een schermpje wegklikken die je informeert dat je misschien wel slachtoffer bent geworden van illegale software |:(

Ik zal, zodra ik hem een weekje heb gebruikt een goede review maken hierover, maar tot dusver ben ik dus zeker tevreden

Verwijderd

stefspee schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 21:31:
[...]

Ik ben momenteel een SSD aan het inbouwen, die kon ik lokaal goedkoper krijgen dan via hun site en tevens meer gig, maar voor wat ik tot nu toe heb getest bevalt de laptop mij prima.
Het scherm is, wanneer dichtgeklapt, wel in te drukken maar het is minder erg als bij mijn aspire, het toetsenboard beweegt overigens niet mee.
Geluid wat er uit het onkyo systeem komt klinkt mooi en duidelijk, ik mis echter wel diepte (zover het kan in de laptop) ten opzichte van mijn Aspire.
Ook als je niet hebt gekozen voor een OS wordt die standaard geleverd met windows 7, ongeactiveerd.
Dus wel elke 5 minuten een schermpje wegklikken die je informeert dat je misschien wel slachtoffer bent geworden van illegale software |:(

Ik zal, zodra ik hem een weekje heb gebruikt een goede review maken hierover, maar tot dusver ben ik dus zeker tevreden
Top, thanks. Let me know, omdat ik ook nog een keuze moet maken voor een laptop. Btw, hoe is de koeling?

• m0h4life
Hierbij een korte update:
Ik heb zelf een SSD gekocht en deze erin geplaats, en dit is makkelijk te doen, je kan ook makkelijk bij de RAM, de schroevjes die gebruikt zijn zijn van degelijke qualiteit, daar bedoel ik mee dat de lak er niet afbladerd na één keer schroeven (je kan nu dus niet zien of de laptop open is geweest of niet).

Het toetsenboard is, na wennen, zeer fijn te gebruiken en je hebt ook enige feedback wanneer je een toets in drukt.

Voor ingame prestaties heb ik maar even Saintsrow IV gebruikt aangezien dit het enige spel is wat ik momentele heb geinstalleerd, op de optimale settings van GeForce experience (kan ook hoger maar dan krijg je die bloom en dof wat ik dus echt niks vind).
YouTube: Saints Row IV Dubstepgun

Zoals je ziet draait het allemaal soepel, tijdens het opnemen van deze video werd mijn been redelijk warm omdat die ventilator over mijn been zat te blazen maar de rest bleef lekker "koel".
hier een foto van het koelsysteem en de SSD
Afbeeldingslocatie: http://i207.photobucket.com/albums/bb86/stefspee/IMG-20140517-WA0022_zpsc203d389.jpg
Pagina: 1