geweldig, Conchita queen of Europe!
Ta-fucking-da.CyBeR schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:27:
[...]
Hoe meer ik 't zie, hoe meer ik denk dat oostenrijk eigenlijk een fucking serieuze kans maakt om bovenaan te eindigen. Dat was echt fantástisch gezongen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
%@$%&@^^*^%*36376(37693697479
"When you grow up your heart dies"
roodwitbloauw oranje velstje
ora et labora
Hurhurhur
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Borat
Een van mijn vrouwelijke promovendi vliegt vandaag naar Wenen, ze mag een baard meenemen...
We hebben teveel landen gehad waar we geen punten van kregen. Om met Frits (Freek & the Nits) te spreken: Het is beter zo, veel beter zo.
We hebben teveel landen gehad waar we geen punten van kregen. Om met Frits (Freek & the Nits) te spreken: Het is beter zo, veel beter zo.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daar sta je dan als Zwitserland zijnde, de winst is al verdeeld, maar geef de punten toch nog maar even door omdat het moet ...
Just my thoughts.. Wel jammer dat het op deze manier moet. Als het een 'normale' vrouw of man was geweest, waren ze waarschijnlijk niet de winnaar geweestbobsquad schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:23:
Gadverdamme Oostenrijk winnaar alleen om eens statement niet omdat het zo'n goed nummer was

Volgend jaar maar niet meer skien in oostenrijk..
hadden we dan een homo statement moeten maken met geer en goor?
ora et labora
Tja, dan moet je er een soort 'The Voice' van maken...Satom schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:25:
[...]
Just my thoughts.. Wel jammer dat het op deze manier moet. Als het een 'normale' vrouw of man was geweest, waren ze waarschijnlijk niet de winnaar geweest
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Baard is in. Snor is uit.markdm schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:26:
En Frankrijk 2 punten. Lol
Dat was met De Toppers al geen succes...mrc4nl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:25:
Hahahahaha, de toppers hadden anders ook niet gewonnenmrc4nl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:25:
Niet normaal, wat een aanstellerij zeg. Wat een natte wind, die kan nu echt niet meer zingen na al dat gehuil.....
Tweede, netjes.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Tja, dat was met Lordi en consorten natuurlijk helemaal niet zoSatom schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:25:
[...]
Just my thoughts.. Wel jammer dat het op deze manier moet. Als het een 'normale' vrouw of man was geweest, waren ze waarschijnlijk niet de winnaar geweest
QFT!Ardana schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:26:
Tweede, netjes.
www.google.nl
Die zijn al geweest, met nog een andere homo.mrc4nl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:25:
Het is Dana International all over again.
Mooi gedaan van Ilse & Waylon
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat wel. Dat oostenrijk zou winnen zag ik al aankomen.Ardana schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:26:
Tweede, netjes.
Tja, niet onverdiend maar als het gewoon een vrouw was geweest hadden wij gewoon gewonnen
Smiling as the shit comes down...
Gefeliciteerd Oostenrijk. En natuurlijk veel lof voor the Common Linnets!
Ok, ze moet het bij zingen houden en verder geen woord zeggen. Argh!
Doet ze ook mee aan de Miss-verkiezing ofzo... Peace and Freedom geneuzel...
www.google.nl
Dat durf ik te betwijfelen.ScrooLoose schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:28:
Tja, niet onverdiend maar als het gewoon een vrouw was geweest hadden wij gewoon gewonnen
Dat, en ik kan er verder niet mee zitten hoor....gambieter schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:27:
Het is Dana International all over again.
Peace and Freedom...!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgend jaar maar weer sturen. Zal niet de eerste keer zijn dat het dan wel lukt.
Dat heeft Ilse toch maar even goed gedaan. Verslagen door een act, dat ies natoer. Oh nee, toch niet.
Oh ja, en Waylon.
Oh ja, en Waylon.
Zanger Rinus zou ook wel een statement zijn.
:D
Maar eens goed gaan spammen overal dat het numner van Austria gejat is. Krijgen we over paar maanden alsnog de 1ste plek.
Ik vind het een goed idee!KoffieNT schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:29:

markdm schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:29:
Iedereen in de reacties is Polen vergeten, ik had dat optreden nog wel een keer willen zien

Polen is echt niet zo een plat land als ik gedacht had!
Romana met een baardKoffieNT schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:29:
Een enkeltje dan wel.KoffieNT schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:29:
Daar staat het internet toch bol van ?markdm schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:29:
Iedereen in de reacties is Polen vergeten, ik had dat optreden nog wel een keer willen zien
markdm schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:29:
Ik heb me gedurende de halve stemming af zitten vragen of Anouk ook gekeken heeft.
Bij elke punt (voor NL) zat die vast op de bank van 'NEEEE die bitch doet het beter dan ik
'
Bij elke punt (voor NL) zat die vast op de bank van 'NEEEE die bitch doet het beter dan ik
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Malta had ik toch persoonlijk wel in de top 5 gehad, jammer
Nou dat valt goed mee.Aghanim schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:26:
Niet normaal, wat een aanstellerij zeg. Wat een natte wind, die kan nu echt niet meer zingen na al dat gehuil.....
Ghehe, I know what you mean.KrazyJay schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:30:
Polen is echt niet zo een plat land als ik gedacht had!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik ook...CyBeR schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:27:
[...]
Dat wel. Dat oostenrijk zou winnen zag ik al aankomen.
Fiber schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:35:
Heb alleen de twee samenvattingen gezien. Vond IJsland eigenlijk wel 'catchy', maar er zaten nog wel een paar aardige nummers bij. En die 'vrouw met baard' verdient natuurlijk bonuspunten. Nu maar wachten op de vele 'douze points' voor Nederland...
Het scheelde maar een haartje.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Riiiiiiiiiiiise liiiiiike a penix [insert muzieknoot hier]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hahaha daar heb ik ook wel aan gedacht ... ach die had vast een hele grote zwarte lolly om het weer een beetje goed te makenGlashelder schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:31:
Ik heb me gedurende de halve stemming af zitten vragen of Anouk ook gekeken heeft.
Bij elke punt (voor NL) zat die vast op de bank van 'NEEEE die bitch doet het beter dan ik'
Mama appelsapKrazyJay schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:33:
Een baardje toch?ralpje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:32:
Het scheelde maar een haartje.
En zo zijn we verslagen door een gimmick. Liedje is behoorlijk goed natuurlijk, maar die baard en de hype erom heen zorgde voor de extra 50 punten die het nodig had...
Jammer.
Dit dus.
M'n vriendin maakte dezelfde grap ook alKrazyJay schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:33:
Mijn idee! Gvd! Ik ben echt kwaad, Oostenrijk heeft een statement gemaakt, geen muzikaal meesterwerkje, flikker op. Ja noem mij maar O-europees.bobsquad schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:20:
We gaan belgie annexeren!!!!
Tuurlijk was zijn stem niet slecht, maar Nl heeft verloren van een wijf met een baard.
[ Voor 16% gewijzigd door Sjah op 11-05-2014 00:35 ]
Opmerking van vriend: Doorgestoken baard!
:D
Oostenrijk had een goed nummer, maar kreeg sympathy votes door de baard gimmick. Ilse en Waylon: goed gedaan!

roflKoffieNT schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:35:
Opmerking van vriend: Doorgestoken baard!
oekraine steunen, zou ook een statement tegen rusland geweest.
politiek spelletje
politiek spelletje
ora et labora
Ik snap er ook echt nog steeds niets van.. Serieus een freakshow..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Is Armenië nu 3e geworden ? dat klonk echt nergens naar
Nee, zweden.ScrooLoose schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:39:
Is Armenië nu 3e geworden ? dat klonk echt nergens naar
Half-life 3 ?markdm schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:39:
Nederland heeft wel 238 punten, is nog steeds goed. 238, 8-3-2=3!!!! Raad eens wat dat betekend! Volgend jaar heb ik wel iets anders te doen dan het songfestival!
Lelo Multipass is ook grappig na Oostenrijk en Frankrijk.
need for speed underground 3 natuurlijk, de remake waar de fans al jaren op zitten te wachten
ora et labora
kan ik morgen ochend weer bijtijds risen like a penis ...
en gewoon braaf ff scheren .. voor moeders de vrouw
en gewoon braaf ff scheren .. voor moeders de vrouw
Klopt. Tweede halve finale gewonnen door Oostenrijk.Anoniem: 244101 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:43:
Nederland schijnt de halve finale te hebben gewonnen overigens.
volgend gaan we gewoon een verbouwde ilse insturen, met baard en dikke jetsers. 3 in èèn!
ora et labora
#Eurosong lijkt op het WK-voetbal. Vooraf roepen de Nederlanders dat ze gaan winnen. Uiteindelijk worden ze 2de.
Ik ga morgen m'n baard maar eens afscheren, gewoon,om een statement te maken.
The ramblings of an idiot
Marijke Helwege.... onee die is niet omstreden genoeg.
[ Voor 56% gewijzigd door Sjah op 11-05-2014 00:47 ]
NOS Journaal zegt net dat oostenrijk in de 1e halve finale zat. Wat volgens mij niet klopt maar eurovision.tv is overbelast ofzo dus ik kan 't niet checken.ralpje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:43:
[...]
Klopt. Tweede halve finale gewonnen door Oostenrijk.
Ilse met een baard en Waylon met geblondeerde harenmrc4nl schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:45:
volgend gaan we gewoon een verbouwde ilse insturen, met baard en dikke jetsers. 3 in èèn!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Mijn stem heb je!McBoom schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:46:
Die neiging had ik ook, maar dat gaat mij een stapje te verMcBoom schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:46:
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Viel mij ook op. Eurovision twitter-account meldde 'Austria' als winnaar tweede semi's.CyBeR schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:46:
[...]
NOS Journaal zegt net dat oostenrijk in de 1e halve finale zat. Wat volgens mij niet klopt maar eurovision.tv is overbelast ofzo dus ik kan 't niet checken.
https://twitter.com/Eurovision/status/465257864190500866
Wel doen met Venus scheermesjes hea?McBoom schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:46:
[i am your *beeb* i am your fire, your disire]
ora et labora
Ondertussen doet 'ie het weer en inderdaad 100% zeker dat 't de tweede was.ralpje schreef op zondag 11 mei 2014 @ 00:48:
[...]
Viel mij ook op. Eurovision twitter-account meldde 'Austria' als winnaar tweede semi's.
https://twitter.com/Eurovision/status/465257864190500866
Dus NOS: doe 's fact checken voortaan.
Sowieso: tweede worden op het ESF en dan het journaal openen met wat vrijgelaten gegijzelde Nederlanders. Doe 'ns prioriteiten stellen ofzo.