Als we geluk hebben hebben we de juryvotes gewonnen. Dat betekend 50% van de stemmen
Dat scherm zou dit kunnen zijn.
"When you grow up your heart dies"
Is het geen glas dat middels een spanning mat gemaakt kan worden.Umbrah schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:55:
Ik gok dat die kubus 35-graden projectiefilm heeft, als je er op projecteerd onder die hoek heb je een zwevende projectie. Soort hologramfolie. Alternatief: T-OLED
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Welkom op Tweakers, waar we meer discussieren over hoe het paneel op het podium in elkaar zit en hoe de cameraman het voor elkaar krijgt, in plaats van de muziek
Ik heb zo'n idee dat omdat we zo'n klein rustig liedje gebracht hebben meer gewaardeerd zullen worden dan die 12 in dozijn SF pulp.
Voor mij de top 3
Baardmans
Denemarken
Nederland
Voor mij de top 3
Baardmans
Denemarken
Nederland
Ik heb meelij met Graham... Molly mag er wezen maar het is iets te repititief en te power to the people-achtig...
Noorwegen.
Ik hoop niet dat Oostenrijk wint. Ondanks dat het goed gezongen is heb ik dan toch het gevoel dat de act, oftewel je als vrouw verkleden om op te vallen, het wint van de muziek zelf. Dat was toen met die Dana international ook al zo.
En met die metal vikingen van een paar jaar terug.Aghanim schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:00:
Ik hoop niet dat Oostenrijk wint. Ondanks dat het goed gezongen is heb ik dan toch het gevoel dat de act, oftewel je als vrouw verkleden om op te vallen, het wint van de muziek zelf. Dat was toen met die Dana international ook al zo.
Smiling as the shit comes down...
Wat XeNeRgY zegt, en bij Oekraine heb ik ook een dubbel gevoel. Muziek ben ik alweer vergeten maar klonk niet verkeerd geloof ik + knappe dame + sympathie vanuit Europa nu is hopelijk geen voorbode voor een op voorhand besliste overwinning.
Verwijderd
Punt is wel dat hij fantastisch kan zingenAghanim schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:00:
LordiScrooLoose schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:01:
[...]
En met die metal vikingen van een paar jaar terug.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:02:
[...]
Punt is wel dat hij het fantastisch kan zingen
Hardrock Hallelujah? Die vond ik nog best goedScrooLoose schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:01:
[...]
En met die metal vikingen van een paar jaar terug.
Sow, daar wordt je blij va, zit je rustig te werken, komt er allemaal confetti binnen zijlen...
Ben ik trouwens de enige die dit door elkaar geouwehoer erg irritant vind?
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Helaas inderdaadJoosie200 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:04:
Recap in 3,2,1 tot in het oneindige
Ik vind dat meestal ook wel irritant, maar even de commentatoren bedanken is wel leuk. Maar ipv bij Graham te blijven hangen en lullen, had gewoon een camera voor alle boxen langs laten gaan. Krijg je ze allemaal even in beeld, dat zou ik leuker vinden.Ardana schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:03:
Sow, daar wordt je blij va, zit je rustig te werken, komt er allemaal confetti binnen zijlen...
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
De enigste nummer 1 die ik me nog kan herinneren... lekker nummer, en leuke dame

YouTube: ABBA Waterloo Eurovision 1974 (High Quality)ScrooLoose schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:05:
[video]
De enigste nummer 1 die ik me nog kan herinneren... lekker nummer, en leuke dame
Die herinner ik me forever.
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Ein bischen Liebe?
ik ben toch wel onder de indruk van het zangtalent van montenegro rusland en oostenrijk
ora et labora
Dan zeg ikcyclofosfamide schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:07:
[...]
YouTube: ABBA Waterloo Eurovision 1974 (High Quality)
Die herinner ik me forever.
YouTube: Eurovision 1969 - Lenny Kuhr - De troubadour
Die roemeense chick kon er ook wat van hoormrc4nl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:08:
ik ben toch wel onder de indruk van het zangtalent van montenegro rusland en oostenrijk
En spanje ook trouwens
[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2014 23:09 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Double Date! Of wonnen die nou niet?
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Van Ein email to berlin?ralpje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:09:
Double Date! Of wonnen die nou niet?
Ja, google die shit maar even
[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2014 23:10 ]
maar die vent bakt er niet zoveel vanCyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:09:
[...]
Die roemeense chick kon er ook wat van hoor
En spanje ook trouwens
ora et labora
Ja. Geschreven door Jan Rot.
Dubbele prijs voor Nederland
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 10-05-2014 23:12 ]
Mietjes.... doe die kabels eens af!

Wat is dit, een slap aftreksel van Ode to Joy?
* iChaos ergert zich aan het onrecht dat een klassiek stuk wordt aangedaan
Edit: het is een slap aftreksel van Ode to Joy
Edit: het is een slap aftreksel van Ode to Joy
[ Voor 16% gewijzigd door iChaos op 10-05-2014 23:14 ]
Verwijderd
+1 En dan dat gevoel proberen te geven van kijk wij zijn Europa wij zijn eeniChaos schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:13:
Wat is dit, een slap aftreksel van Ode to Joy?

Verwijderd
Schijnen ook een munt te hebbenBarres B. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:14:
Nooit geweten dat wij blijkbaar een europees volkslied hebben.
Yup. Al veertig jaar ofzo.Barres B. schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:14:
Nooit geweten dat wij blijkbaar een europees volkslied hebben... of een aftreksel of zoiets
Fuck, nu is de ondertiteling weg...
Borgen?
Ja, maar wel lache
Wat heeft f*cking China hier nou mee te maken? o.O
Polen Polen!
Polen Polen!
Signature
Ban Ki Moon
roflmarkdm schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:17:
Dit liedje over 12, Sesamstraat is er niks bij. Maar want! 12? 1+2=3! Half life 3 confirmed!
Polen had wel 2 grote pluspunten.mimang schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:17:
Polen Polen!
Het songfestival wordt ook in China uitgezonden.mimang schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:17:
Polen Polen!
kindersongfestival? tsss
ora et labora
2x2=4
op 3 zenden ze soms overdag ook van die meuk uit, zo'n kinder nationaal songfestival ofzo.
[ Voor 22% gewijzigd door two op 10-05-2014 23:20 ]
Signature
Kan iemand die jankende kat even dood trappen?
Ik schrok van dat schreeuwend kind.. nu hangt mn custom rom
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Geen Half- Life dus?
Portal 3Ardana schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:19:
Geen Half- Life dus?
jewel 1 en 2Ardana schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:19:
Geen Half- Life dus?
ora et labora
Gelukkig krijgen we nog eens alle 24 de nummers met bijbehorende sms-codes, was het alweer bijna vergeten
Toch wel Azerbeijan heeft nummer 3!
Signature
Goed, mobiel en gewone telefoon gebruikt om voor NL te stemmen 
Ik vond Duitsland en Italie vreselijk slecht, Spanje wel aardig (maar iemand moet die dame vertellen dat ontblote armen en tattoeages niet goed samen gaan in zo'n geval), Denemarken viel me mee en Griekenland was erg vrolijk. Zwitserland had een Rybak-kopie...
Ik vond Duitsland en Italie vreselijk slecht, Spanje wel aardig (maar iemand moet die dame vertellen dat ontblote armen en tattoeages niet goed samen gaan in zo'n geval), Denemarken viel me mee en Griekenland was erg vrolijk. Zwitserland had een Rybak-kopie...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wij mogen niet sms-en 😢. Ook geen app. Alleen bellen.
Verwijderd
Gambieter heeft er kijk op, alleen vrouwen en tattoos kan prima zie een Pink, Rihanna etc.gambieter schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:21:
Goed, mobiel en gewone telefoon gebruikt om voor NL te stemmen
Via de app maoh wacht poleng nietmand stemmen, alleen via telefoon of sms. (apps leveren niks op tenslotte)
Frankrijk is echt grappig, beetje YMCA-achtig.
T9 stuk?CyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:22:
Via de app maoh wacht poleng nietmand stemmen, alleen via telefoon of sms. (apps leveren niks op tenslotte)
Wou het net vragen inderdaad, vroeg me al af waarom ze die app ook toestonden (Dealtje met Google voor Admob met speciale ads wellicht?
)
was aan 't typen, werd onderbroken
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2014 23:25 ]
Angelina JolieVerwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:21:
[...]
Gambieter heeft er kijk op, alleen vrouwen en tattoos kan prima zie een Pink, Rihanna etc.
Heb op Montenegro gestemd. Mooie muziek en leuk om dat geschaats te zien. Het gaat niet alleen om de zanger(es) tenslotte. Gun ze punten.
Mijngod wat heeft Hongarije een irritant nummer. Zo vermoeiend om naar te luisteren
Als het nummer dat wint op de radio kapotgedraaid gaat worden, doe dan maar Nederland!
Wat zei Ilse nou?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
"Dat was mooi, man!"
Waarschijnlijk.
Waarschijnlijk.
Kud ik wilde net gaan stemmen
ora et labora
Gelukkig nieuw jaar
Is toch de enige die 2 keer gewonnen heeft?
Iets van "dit was de vetste keer van allemaal"Pinobigbird schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 23:26:
Wat zei Ilse nou?