Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Je had verwacht dat die kerel in een jurk .. genaamd worst .. wel even had bedankt .. voor het licht uit holland ?Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:22:
Applausje voor Nederland. Zowat al het licht en geluid is van Nederlandse komaf
Als ook de cameras en apparatuur.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:22:
Applausje voor Nederland. Zowat al het licht en geluid is van Nederlandse komaf
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Minimaalgekkie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:24:
[...]
Je had verwacht dat die kerel in een jurk .. genaamd worst .. wel even had bedankt .. voor het licht uit holland ?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Je vergeet Roze Maandagralpje schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:25:
Mannen in jurk bedanken jaarlijks voor de bloemen uit Holland, dat is genoeg.
Dat is toch een ander feestje .. al zijn er vast genoeg parallen te trekken
Hmm tijd om er eens een straffe pot bier bij te pakken .. om het leed wat te verzachten
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Partijen als Essent kijken elke 5 seconden op de meter en denken let it riseeeeCyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:26:
Ik probeer me in te beelden hoeveel stroom zo'n productie gebruikt. Dat is allemaal geen klein spul wat daar op volle sterkte staat te branden.
Maar dan ook echt. Elke lamp die je ziet daar is minimaal 1500 a 2000 Watt.Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:27:
[...]
Partijen als Essent kijken elke 5 seconden op de meter en denken let it riseeee
Verwijderd
Al aantal jaren niet meer gelukkig. Het ESF is best wel een serieuze bedoeling tegenwoordig (gelukkig).Trenchdog schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:26:
Valt me op dat er geen echte bagger tussen zit. Smaken verschillen en zo, maar toch
Verwijderd
Zal wel fixed price zijn denk ik?CyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:27:
[...]
Maar dan ook echt. Elke lamp die je ziet daar is minimaal 1500 a 2000 Watt.
"When you grow up your heart dies"
Dat schaamtegevoel is er toch ieder jaar ?gekkie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:30:
vanmiddag hoorde ik nog ergens het gesjaaalalie sjaaalalalalotjes op de radio .. kreeg toch wel weer met terugwerkende kracht een schaamtegevoel .. man man man
Volgens mij niks van het vrouwvolk dit jaar.
Oh wacht die frontvrouw van duitsland.
Niks mis met onze inzendingingen van deze en vorig jaar?FreestyleFrl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:31:
[...]
Dat schaamtegevoel is er toch ieder jaar ?
[ Voor 31% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2014 22:31 ]
Verwijderd
Echt he hahaCyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:31:
[...]
Volgens mij niks van het vrouwvolk dit jaar.
Oh wacht die frontvrouw van duitsland.
Jup, wat dacht je van "de Toppers" van een aantal jaar geledengekkie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:30:
vanmiddag hoorde ik nog ergens het gesjaaalalie sjaaalalalalotjes op de radio .. kreeg toch wel weer met terugwerkende kracht een schaamtegevoel .. man man man

Er werd de afgelopen jaar wat geëxperimenteerd met wat nou succesvol zou zijn. Maar daar zijn we nu mee gekapt en nu sturen we gewoon kwalitatieve liedjes.Fixer schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:31:
[...]
Jup, wat dacht je van "de Toppers" van een aantal jaar geleden
Mwah vind het dit jaar wel meevallen .. en heb niks met anoekepoek maar opzich hoefde je je er ook niet echt voor te schamen .. nagenoeg alles wat er voor zat wel ja :-)FreestyleFrl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:31:
[...]
Dat schaamtegevoel is er toch ieder jaar ?
Ja op z'n fluit bandje heeft tie lang kunnen oefenen :-)sewer schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:33:
Hij kan beter fluiten dan zingen
Dat staat dan weer wél op de backing track. (Zo recht in een mic fluiten is niet iets wat succesvol gaat zijn namelijk.)sewer schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:33:
Hij kan beter fluiten dan zingen
Om het ook maar enigszins echt te laten lijken, zet er minimaal en microfoon bij...
[ Voor 34% gewijzigd door Matis op 10-05-2014 22:35 ]
Ik vermoedde het alCyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:34:
[...]
Dat staat dan weer wél op de backing track. (Zo recht in een mic fluiten is niet iets wat succesvol gaat zijn namelijk.)
Al zou dat bij sommige acts wel hylarisch zijn!
Alle zang móet live. Muziek móet met een backing track (of, als het gastland daarin voorziet, een orkest.)gekkie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:34:
ergens wel jammer dat niet gewoon alles live moet
Dat laatste is om dat 't gewoon onmogelijk is om dit te doen als je ook nog allerlei instrumenten moet gaan aansluiten voor elke act.
Verwijderd
Voor het plaatje + dat ze instrumenten niet allemaal live kunnen doen. Neemt veel teveel tijd in beslag met aan en loskoppelen iedere act.Matis schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:35:
Ik vind instrumenten op het podium zo'n flauwekul. Het staat toch allemaal op band.
Daar zou ik zeker voor zijn. Denk ook dat 't voor veel liedjes best meerwaarde zou hebben, zoals zweden en oostenrijk.
Verwijderd
Iedereen wil zijn eigen orkestsjaool schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:37:
En een goed orkest kan echt, maar dan ook echt alles spelen. Dat hoeft geen belemmering te zijn voor het snel schakelen tussen de acts.
Een orkest is dat ook niet. Alle acts gebruiken dan hetzelfde orkest. (Het was ver in het verleden zelfs verplicht dat alle muziek gespeeld werd door het orkest.)sjaool schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:37:
En een goed orkest kan echt, maar dan ook echt alles spelen. Dat hoeft geen belemmering te zijn voor het snel schakelen tussen de acts.
Maar om eigen instrumenten te doen, waarvan sommige ingeplugd kunnen worden maar heel veel akoestiek zijn waardoor je ze moet micen wat best lastig is, nee dat kan echt niet.
Zie het al wel voor me!
"Clash of the orchestra"
Hij was vorige dinsdag ook al.McBoom schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:39:
Dit nummer komt me bekend voor....
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Verwijderd
Maar live spelen moet tegenwoordig toch prima kunnen. Dat ompluggen neemt niet zoveel tijd in, doen bands zelf ook regelmatig bij eigen optredens. Alles gaat tegenwoordig digitaal, dus met presets is dat zo geregeld. Eventueel zorg je voor dubbele aansluitingen, kunnen de ene artiesten spelen en de andere alvast aansluiten.
[ Voor 82% gewijzigd door Barres B. op 10-05-2014 22:44 ]
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
wel een lekker nummer iig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
ora et labora
Tsja zolang ze hun bontkraagje en gewatteerde jas uit doen ..iChaos schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:47:
Apart, als deze jongen wint hebben de afgelopen 3 jaar 2 Marokkanen gewonnen
In Nederland zit genoeg voetbaltalent, een goede zanger zal er toch ook wel zijn?gekkie schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Tsja zolang ze hun bontkraagje en gewatteerde jas uit doen ..
Zo zit ik hier ooksewer schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:50:
Eerste keer dat ik het liedje hoor. Beetje rustig tot nu toe
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Zal misschien een projectie zijn?CyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:41:
En ik heb dus nog steeds geen idee wat voor magische shit die doorzichtige schermen zijn (met nu die gezichten erop)
Verwijderd
HAHAHAH Volgens geruchten hebben ze de jury visits gewonnensewer schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:52:
Niet slecht, maar geen favoriet imho.
Oled?CyBeR schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:41:
En ik heb dus nog steeds geen idee wat voor magische shit die doorzichtige schermen zijn (met nu die gezichten erop)
ora et labora
Ohh, dat zou zeker kunnen. Wel uitstekend gedaan dan want daar zie je niks van.
(En holy shit, 32 Barco 40k lumen projectors, dan ben je ook een paar miljoen verder.)

Smiling as the shit comes down...
The host broadcaster gets to organize the show and show off to all the other broadcasters what they can do with the latest technology. Danish broadcaster DR this year is looking to use the largest LED screen in Europe, as well as to create an impressive stage construction. The team has also leveraged social media very heavily, with the inclusion of user-generated content in the show with 'the choir of Europe' assembled on-screen using smartphone video clips in the opening of the first semi-final.
Dat is wat er áchter de kubus zit. (Staan nu lampen op)sjaool schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:54:
Het schijnt het grootste LED scherm van Europa te zijn.
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 10-05-2014 22:55 ]
Ja idd, zit er vanavond behoorlijk naar te kijken en ben echt blowed away hiervan, zo fenomenaal!ScrooLoose schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:53:
De echte ster van de avond is toch wel het podium en de projectie er omheen allemaal, zier er telkens best indrukwekkend uit
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️