heb hem ingevuld!
Weinig tijd, en we helpen je ermee dus waarom niet!
Weinig tijd, en we helpen je ermee dus waarom niet!
Reden voor mij was de teleurstelling van de 360 in bouwkwaliteit. Destijds was de 360 qua games nog veruit superieur aan de ps3, maar de red ring waar ik ook last van had maakte helaas een einde aan de pret. Omdat ik toch wilde gamen toen maar als alternatief een gamewise mindere console (destijds) gehaald.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:29:
[...]
Thanks voor de feedback. Om welke reden ging het hier precies? Misschien kan ik nader uitleggen waarom ik hier voor gekozen heb.
[ Voor 5% gewijzigd door two op 02-05-2014 22:45 ]
Signature
Ach ja, er klopt wel meer niet.mimang schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:44:
Ingevuld! Alleen de vragen met hoe belangrijk kloppen niet helemaal
De vraagstelling:
Wat zijn de belangrijkste motieven voor u om een PS3 aan te schaffen?
- De voordelige bundels
Dat is een mening, niet iedereen vindt ze voordelig
Veel succes ermee!
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
[ Voor 13% gewijzigd door pa4jv op 02-05-2014 23:23 ]
You will understand energy and you will be happy.
I get the point. Dus in dit geval moest er nog een optie bij staan met "ik ben/ was niet tevreden met mijn oude console". Er was wel een optie "ik wil mijn oude console vervangen door iets nieuws", wat eigenlijk een verzameling is voor dergelijke zaken (op een subtiele manier aangebracht dan). Uiteindelijk zou ik dan 20 verschillende antwoorden ter beschikking moeten hebben, dat is wat lastig aan een gesloten onderzoekOrian schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 22:16:
[...]
Reden voor mij was de teleurstelling van de 360 in bouwkwaliteit. Destijds was de 360 qua games nog veruit superieur aan de ps3, maar de red ring waar ik ook last van had maakte helaas een einde aan de pret. Omdat ik toch wilde gamen toen maar als alternatief een gamewise mindere console (destijds) gehaald.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
FNAC 16 GB status overzicht: www.outfitted.nl , stuur me een DM met jou status om het nog completer te maken!
omg, kan je aub eens leestekens gebruiken, je post is totaal onleesbaar.loonstar schreef op maandag 05 mei 2014 @ 10:32:
had hier meer aandacht willen hebben over twee spellers of meer offline spellen of met
meerdere computers offline spellen zoals boderlands lego games zijn nog wel meer
moet wel zo wezen als ze de server uit de lucht hallen als ik dat thuis nog kan doen
heb alle consols twee keer lekker tegen elkaar spellen hou ik wel van online spellen niet
beetje dom achter elkaar aan rennen coöp. is wel leuk met zijn tweeën de wereld door lopen
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Old school gamer met een lag en een traan.
[ Voor 17% gewijzigd door Flex0r op 10-07-2014 11:30 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq