Benchmarks zeggen uiteraard niet zo veel over real life performance.Orandajin schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:13:
Hmmm, de performance is niet echt "je-van-het"in deze testen...
www.gsmarena.com/lg_g3_vs...laxy_s5-review-1092p6.php
It's worth noting that the LG G3 has some serious overheating issues, and that the quoted benchmark numbers dropped significantly after just a few minutes of active benchmarking.
Dat weet ik het was maar ter info, ik ga de G3 ook nog steeds kopenRazer schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:46:
[...]Benchmarks zeggen uiteraard niet zo veel over real life performance.

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Hij heeft het helaas ook over de oververhitting. Ik hoop dat het meevalt, gebruik nl. de telefoon altijd als navigatie, en heb geen zin dat hij er onderweg mee stopt omdat ie te heet wordt.westergas schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 20:28:
Hoppa de review van Marques!
YouTube: LG G3 Review!
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Helderheid iets lager zetten en geen probleem meer denk ik.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Iemand een idee hoe je je notificaties die binnekomen (sms'en en whatsapp etc) als floating boxje op je homescreen krijgt?
Whatsapp heeft een eigen optie daarvoor, iets met Message preview bij settings.
Bambu Lab P1S Combo
Het probleem kwam volgens mij ook voor bij de automatische stand en icm opladen tijdens het navigeren zal het wel problemen geven.Michaelg schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:26:
Helderheid iets lager zetten en geen probleem meer denk ik.
Nou ja, ik kijk het aan wanneer het toestel binnenkomt, kan hem altijd nog terugsturen mocht het niet werkbaar zijn.
De 16GB versie wordt omschreven als "metallic black" terwijl de 32GB als "black" wordt aangeduid. De 32GB zal toch ook de metallic coating hebben?
waar ergens?
[ Voor 4% gewijzigd door WALUIGI96 op 20-06-2014 21:14 ]
De vergelijkingssites zoals studentmobiel en gsmeasy.
Volgens de review van Cnet zijn er geen performance issues.
@Arnoud wanneer is de Tweakers review klaar?
Zo te zien de niet Koreaanse versie.Powered by a quad-core Qualcomm Snapdragon 801 processor clocked at 2.5GHz, the G3 was blazing fast. I didn't have any issues with the performance of the phone, even when playing 3D games.
@Arnoud wanneer is de Tweakers review klaar?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dan wil ik toch wel eens zien waar jij bij mijn HTC One M7 (en ook de nieuwe M8) lag kunt ontdekken.Brad Pitt schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:42:
Vind het allemaal wel best. M'n S2 had lag, m'n S4 heeft soms lag, elk Android device heeft op zijn tijd ergens wel lag. Wat men ook zegt ("ja maar mijn xxx lagt NOOIT!" gaat stantepede in dev/null).
Die is er idd echt nooit namelijk (nee ook niet heel af toe).
Ik heb al jaren Androids en idd vroeger was er altijd wel lag en bij Samsung (heb ik ook gehad) is die er nog steeds (nog afgezien van dat de rest van de software van Samsung ook ellende is) maar de top HTC's zijn net zo vloeiend als IOS nu.
Verwijderd
Hey,
waarschijnlijk een beetje een stomme vraag, maar hier komt hij;
Ik heb nu twee jaar een iPhone, en ben er echt blij mee. Toch begin ik me te ergeren aan het weinig te customizen homescreen (ik neem liever niet de risico's om te jailbreaken enz.). Ik heb nu al een poosje wat gecustomized op Android telefoons van mensen die ik ken, hiervoor gebruik ik meestal andere launchers dan die er standaard op zitten.
Nu heb ik gehoord dat de LG G3 zo'n goede batterijduur heeft door speciale technieken (triple A, etc.) Als ik op de LG G3 een andere launcher download, blijven deze technieken dan nog steeds werken? Of werken deze alleen op de standaard launcher van LG.
Ik weet dat het misschien niet het belangrijkste is als je een telefoon koopt, maar het blijft voor mij, en waarschijnlijk veel anderen, veel geld en daarom probeer ik ook naar details te kijken waaraan ik mij later kan ergeren.
Alvast bedankt
Ik heb nu twee jaar een iPhone, en ben er echt blij mee. Toch begin ik me te ergeren aan het weinig te customizen homescreen (ik neem liever niet de risico's om te jailbreaken enz.). Ik heb nu al een poosje wat gecustomized op Android telefoons van mensen die ik ken, hiervoor gebruik ik meestal andere launchers dan die er standaard op zitten.
Nu heb ik gehoord dat de LG G3 zo'n goede batterijduur heeft door speciale technieken (triple A, etc.) Als ik op de LG G3 een andere launcher download, blijven deze technieken dan nog steeds werken? Of werken deze alleen op de standaard launcher van LG.
Ik weet dat het misschien niet het belangrijkste is als je een telefoon koopt, maar het blijft voor mij, en waarschijnlijk veel anderen, veel geld en daarom probeer ik ook naar details te kijken waaraan ik mij later kan ergeren.
Alvast bedankt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2014 16:33 ]
Die triple A techniek (Eigenlijk: 3A) bestaat uit het volgende:
Adaptive frame rate
Adaptive clocking
Adaptive time control
Als het goed is, is dit niet afhankelijk van het homescreen.
Als ik het goed heb, werken de LG widgets ook niet op een alternatief homescreen...
Dit is ook het geval op mijn G Pad
Adaptive frame rate
Adaptive clocking
Adaptive time control
http://www.phonearena.com...tom-3A-technology_id56565Adaptive frame rate cools down the display refresh times when displaying still images, similar to what Sharp does with its IGZO display technology, for instance, thus effectively limiting the power draw on the battery unit significantly. The other two seem to be a function of the processor management - the adaptive CPU clocking and adaptive timing control limit the processor speed when running less intensive apps, and shuffles the workload around in the most efficient manner possible. Thus, one improvised test already showed six and a half hours of video playback time out of the G3, which is rather impressive given that the endurance has been tested at the screen's full brightness.
Als ik het goed heb, werken de LG widgets ook niet op een alternatief homescreen...
[ Voor 6% gewijzigd door WALUIGI96 op 21-06-2014 16:44 ]
Ken zat mensen die zeggen dat de S4/S5 ook geen lag heeft. Nexus5 zelfde verhaal. Zegt (mij) allemaal niet zo veel. Ligt er ook maar net aan wat je allemaal doet met je telefoon. Niets vreemds aan als je op de achtergrond data zit te pompen via ftp, je een app installeert op dat moment en je bent via TB wat dingen aan het backuppen en je ziet een animatie even laggen. Het blijft gewoon een telefoon.StrayDog schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:43:
[...]
Dan wil ik toch wel eens zien waar jij bij mijn HTC One M7 (en ook de nieuwe M8) lag kunt ontdekken.
Ik heb al jaren Androids en idd vroeger was er altijd wel lag en bij Samsung (heb ik ook gehad) is die er nog steeds (nog afgezien van dat de rest van de software van Samsung ook ellende is) maar de top HTC's zijn net zo vloeiend als IOS nu.
Nickname does not reflect reality
Er zijn ook gewoon nog pc's te koop die zwakker zijn dan een G3, S5 of een andere telefoon
Andere launcher doet niks met je standby tijd, LG heeft als het ware zijn eigen launcher gebruikt maar je zou ook gewoon google now Launcher kunnen gebruiken (is gewoon te downloaden op playstore) je zit dus niet vast aan LG's thema en het doet niks met de onderliggende software.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:31:
Hey,
Alvast bedankt
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Google Now Launcher werkt toch alleen op Nexus apparaten?
Trouwens, widgets van LG apps werken niet op alternatieve launchers helaas
NopeWALUIGI96 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:51:
Google Now Launcher werkt toch alleen op Nexus apparaten?
Ik denk niet dat ik iets mis met de widgets van LG
[ Voor 6% gewijzigd door D0gtag op 21-06-2014 19:01 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Oja, de apk werkt wel, heb ik ook even geprobeerd op mijn g pad, maar beviel niet want het was meer een telefoon launcher
Ik heb zelf een Nexus 5 en heb wel eens een M7 in mijn handen gehad en laatst een M8 en de HTC's laggen wel degelijk af en toe eens. Het is echt minimaal, maar zelfs mijn Nexus heeft het af en toe wel eens. Wel is het in mijn ervaring zo dat de HTC's vergeleken met andere grote fabrikanten (naast de Nexus 5) de minste lag vertonen.StrayDog schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 14:43:
[...]
Dan wil ik toch wel eens zien waar jij bij mijn HTC One M7 (en ook de nieuwe M8) lag kunt ontdekken.
Verwijderd
WALUIGI96 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:44:
Die triple A techniek (Eigenlijk: 3A) bestaat uit het volgende:
Adaptive frame rate
Adaptive clocking
Adaptive time control
[...]
http://www.phonearena.com...tom-3A-technology_id56565
Okay, bedanktD0gtag schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 18:48:
[...]
Andere launcher doet niks met je standby tijd, LG heeft als het ware zijn eigen launcher gebruikt maar je zou ook gewoon google now Launcher kunnen gebruiken (is gewoon te downloaden op playstore) je zit dus niet vast aan LG's thema en het doet niks met de onderliggende software.
Dit maakt de keuze een stuk makkelijker!
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2014 20:03 ]
Het verschilt natuurlijk ook per persoon of die een lag überhaupt merkt en of hij er een groot probleem mee heeft.cordonbleu schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:57:
[...]
Ik heb zelf een Nexus 5 en heb wel eens een M7 in mijn handen gehad en laatst een M8 en de HTC's laggen wel degelijk af en toe eens. Het is echt minimaal, maar zelfs mijn Nexus heeft het af en toe wel eens. Wel is het in mijn ervaring zo dat de HTC's vergeleken met andere grote fabrikanten (naast de Nexus 5) de minste lag vertonen.
De meeste mensen merken een lag niet eens of storen zich er niet aan.
Anderzijds hebben die vaak ook niet zo veel apps.
Ik nam de Nexus 5 dan ook als uitgangspunt en dat is in mijn ervaring momenteel de android telefoon met de minste lag/het meest 'smooth'.WALUIGI96 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 20:08:
[...]
Het verschilt natuurlijk ook per persoon of die een lag überhaupt merkt en of hij er een groot probleem mee heeft.
De meeste mensen merken een lag niet eens of storen zich er niet aan.
Anderzijds hebben die vaak ook niet zo veel apps.
voor de mensen die het zich afvroegen screen on time is +-4.5 uur(zie video marcusbrownlee)
Verschillen tussen de Koreaanse versie en de internationale versie
1 de Koreaanse versie heeft een antenne voor tv
2 de internationale versie heeft andere connectoren lay-out
3 de internationale versie batterij klep heeft nfc en wireless charging erin de Koreaanse versie alleen nfc
Camera info
Lowlight performance= camera noisy
Normal light performance = good
Er is op xda een Hack om de lowlight performance te verbeteren
Ivm de snapdragon 805 versie(zie lg g3 prime)
Deze versie zal er niet komen(internationaal) de reden hiervoor is vrij simpel klnaten verliezen vertrouwen in een onderneming wanneer hun gsm na 1 maand al outdated is(zie htc) wat lg hoogstwaarschijnlijk gaat doen is de snapdragon 805 variant uitbrengen in Korea(zie samsung galaxy s5 prime)
Even een snelle in de doos
1 micro-usb charger
2 usb wall adapter 1.8 A
3 1 batterij
4 de gsm zonder batterij in
5 quadbeats 2 oortjes
6 boekjes die niemand echt leest
Did you know trivia
1 Voor de mensen die hem meteen willen, bestel nu want dan krijg je een quickcircle case van lg(alleen preorders)
2 heeft 1 tray waar zowel de simkaart als de micro sd kaart in wordt gestoken
3 er zitten metaalschilfers in de batterij klep
4 de batterij klep heeft een textuur en voelt niet aan alsof het plastiek is(je kan de metaal(nep) groeven voelen)
als er nog vragen zijn stel ze maar
Verschillen tussen de Koreaanse versie en de internationale versie
1 de Koreaanse versie heeft een antenne voor tv
2 de internationale versie heeft andere connectoren lay-out
3 de internationale versie batterij klep heeft nfc en wireless charging erin de Koreaanse versie alleen nfc
Camera info
Lowlight performance= camera noisy
Normal light performance = good
Er is op xda een Hack om de lowlight performance te verbeteren
Deze versie zal er niet komen(internationaal) de reden hiervoor is vrij simpel klnaten verliezen vertrouwen in een onderneming wanneer hun gsm na 1 maand al outdated is(zie htc) wat lg hoogstwaarschijnlijk gaat doen is de snapdragon 805 variant uitbrengen in Korea(zie samsung galaxy s5 prime)
Even een snelle in de doos
1 micro-usb charger
2 usb wall adapter 1.8 A
3 1 batterij
4 de gsm zonder batterij in
5 quadbeats 2 oortjes
6 boekjes die niemand echt leest
Did you know trivia
1 Voor de mensen die hem meteen willen, bestel nu want dan krijg je een quickcircle case van lg(alleen preorders)
2 heeft 1 tray waar zowel de simkaart als de micro sd kaart in wordt gestoken
3 er zitten metaalschilfers in de batterij klep
4 de batterij klep heeft een textuur en voelt niet aan alsof het plastiek is(je kan de metaal(nep) groeven voelen)
als er nog vragen zijn stel ze maar

[ Voor 3% gewijzigd door suljo op 22-06-2014 00:45 ]
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
Dit geloof ik niet, er is verschil tussen de Galaxy S5 LTE-A, welke waarschijnlijk alleen in Korea verkocht gaat worden, daarnaast komt er waarschijnlijk nog een Galaxy F, welke dus de Galaxy S5 Prime is.suljo schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:43:
Ik heb nog altijd het vermoeden dat LG/Samsung/HTC ten tijde van en rond de iPhone 6 launch met een line-up gaan komen. Zoals Sony al een tijdje werkt met release cycles van een half jaar.
Moet je me toch uitleggen hoe ze dan LTE Advanced willen gaan uitrollen zonder hardware, fabrikanten hebben een keuze, of wel een LTE toestel uitbrengen en zo consumenten hun product laten afnemen en mogelijk consumenten 'bedonderd' laten voelen (wordt het een slechter toestel als er een maand later een andere type uitkomt?) of geen toestel uitbrengen en de concurrentie met de eer strijken van als eerste met LTE-A of alleen keuze uit Samsungs en iphones (iphones die een paar maanden later waarschijnlijk uitkomen). Samsung heeft de S5 met sd805 hier al laten zien (kpn dan) en ik verwacht over een paar maanden gewoon een sd805 in een lg g3. Want buiten korea gaat Duitsland ook deze zomer van start met LTE-A. Ik noem Duitsland maar ik had ook gewoon Europa kunnen zeggen + Nieuw Austraasizee land, Japan, Rusland etc etc.. Zie hier.suljo schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:43:
voor de mensen die het zich afvroegen screen on time is +-4.5 uur(zie video marcusbrownlee)
Heb je het toestel al of zit je nu de features op te noemen wat allemaal al langs is gekomen?
(Doet me denken aan de keer dat Apple net na de retina ipad een paar maanden later de ipad met lightning connector voorstelde).
[ Voor 4% gewijzigd door D0gtag op 22-06-2014 19:17 ]
ik heb hem al, ik kreeg een reviewer zover om hem even aan mij te lenen tot de mijne binnenkomt(27/06)
ik zeg niet welke reviewer,reden is simpel lg ontdekt dat hij toestellen uitleent en stopt met hem toestellen te geven
lg g3 prime issues
er zijn een paar problemen met het uitbrengen van deze versie namelijk
1) lte-a is niet overal beschikbaar slechts in een handvol landen.
2) ik heb nog geen stotterende annimaties gehad om de g3 dussoc zijn sterk genoeg
3) het enige nadeel dat ik heb ondervonden aan de g3 is dat die soms warm wordt bij het (langdurig) spelen van spellen, dit wordt met een zwardere soc veel merkzamer dan met de huidige soc
4) klanten tevredenheid daalt snel(nog is kijk htc)
lg g3 prime benefits
1) de niet tweaker kent het verschil tussen een snapdragon 805 & 800 en zal denken bigger is veel beter
2) ze kunnen mee met nieuwere smartphones*
*ze kunnen ook gewooon een lg g pro versie releasen om de note series te overtreffen
overigens de g5 lte-a is (aan de binnenkant) de prime variant maar qualcom can de demand naar de 805-808-810 niet meer bijhouden dus het is zeer waarschijnlijk dat lg slechts enkele landen met de 805 zal bedienen(waarom geld stekken in een chip die slechts een beetje beter is dan de801 als je geld kan stekken in een chip die veel beter is nl. de 810 )
de vraag naar de 810 is groot ondanks het feit dat die pas in 2015 uitkomt
ik zeg niet welke reviewer,reden is simpel lg ontdekt dat hij toestellen uitleent en stopt met hem toestellen te geven
lg g3 prime issues
2) ik heb nog geen stotterende annimaties gehad om de g3 dussoc zijn sterk genoeg
3) het enige nadeel dat ik heb ondervonden aan de g3 is dat die soms warm wordt bij het (langdurig) spelen van spellen, dit wordt met een zwardere soc veel merkzamer dan met de huidige soc
lg g3 prime benefits
1) de niet tweaker kent het verschil tussen een snapdragon 805 & 800 en zal denken bigger is veel beter
*ze kunnen ook gewooon een lg g pro versie releasen om de note series te overtreffen
overigens de g5 lte-a is (aan de binnenkant) de prime variant maar qualcom can de demand naar de 805-808-810 niet meer bijhouden dus het is zeer waarschijnlijk dat lg slechts enkele landen met de 805 zal bedienen(waarom geld stekken in een chip die slechts een beetje beter is dan de801 als je geld kan stekken in een chip die veel beter is nl. de 810 )

[ Voor 72% gewijzigd door suljo op 23-06-2014 03:11 ]
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
Tweakers heeft een video en geschreven review gemaakt over de Lg G3.
Fijn allemaal weer.wilke77 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:31:
Tweakers heeft een video en geschreven review gemaakt over de Lg G3.
"Hij lijdt aan hetzelfde euvel als veel Samsung-apparaten: sporadische schokjes en haperingen bij het navigeren door de interface. Een notificatiescherm dat niet vloeiend naar beneden komt, animaties die niet vloeiend tonen, een multitaskingmenu dat even op zich laat wachten en een app-drawer die eerst leeg is en na een seconde pas icoontjes toont."
Plus brakke accuduur. Plus een scherm met slecht contrast. En en en en...
Zou de pre-order bijna cancellen vanwege zo'n review
Ik vind een aantal punten wel " apart" aan de review,
Accuduur zou slechter zijn dan van de G2, terwijl ik dit in andere reviews nog niet ben tegengekomen en ook de haperingen zijn volgens Wout vele malen erger, terwijl in andere reviews dit niet zo naar boven komt (vooral erg sporadisch).
Accuduur zou slechter zijn dan van de G2, terwijl ik dit in andere reviews nog niet ben tegengekomen en ook de haperingen zijn volgens Wout vele malen erger, terwijl in andere reviews dit niet zo naar boven komt (vooral erg sporadisch).
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Nou ja, gelukkig alsnog "net aan" een goed als score, da's wel fijn, voor zo'n telefoonMichaelg schreef op maandag 23 juni 2014 @ 08:52:
Ik vind een aantal punten wel " apart" aan de review,
De review hier op Tweakers is toch stuk minder positief dan andere reviews die ik zie op het internet. Bv de accuduur daar zijn veel reviews lovend over en sommige, waaronder Tweakers, een stuk minder positief.
Precies waar ik dus bang voor was is waarheid geworden, de Snapdragon 801 trekt het volgens Tweakers niet om het scherm aan te drijven. Goed geschreven review van Tweakers.
Ook dit stukje in de review spreekt boekdelen...de LG G2 is gewoon smoother!!! Ik quote:
Snapdragon 800-chip is op papier wat trager dan de 801 uit de G3, maar in de praktijk voelt de G2 net wat vloeiender.
Ook dit stukje in de review spreekt boekdelen...de LG G2 is gewoon smoother!!! Ik quote:
Snapdragon 800-chip is op papier wat trager dan de 801 uit de G3, maar in de praktijk voelt de G2 net wat vloeiender.
[ Voor 39% gewijzigd door alwaysleft op 23-06-2014 10:05 ]
Waarom zou je wel Tweakers geloven met 1 review en die tientallen andere reviews niet?
Ben nog steeds onder de indruk van het toestel en (misschien te wijten aan cognitive dissonantie) heb het idee dat het merendeel van de reviews het toestel als 'zeer goed' bestempelen.
Ik laat mijn bestelling gewoon staan en kan niet wachten om hem te gebruiken in juli!
Ik laat mijn bestelling gewoon staan en kan niet wachten om hem te gebruiken in juli!
Die meningen zullen verschillen. Ik vind het een behoorlijk negatief geschreven en niet diepgaande "review".alwaysleft schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:02:
Goed geschreven review van Tweakers.
Uiteraard vanwege deze reden ook hoor
[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 23-06-2014 10:34 ]
Ik ben vooral benieuwd of het toestel gebruik maakt van de Koreaanse model en of de laatste firmware is gebruikt.
Aan de 4 connector pins (bovenaan links) op de achterzijde van het toestel en de codes op de onderdelen (D855) te zien:polopolo150 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:34:
Ik ben vooral benieuwd of het toestel gebruik maakt van de Koreaanse model en of de laatste firmware is gebruikt.

is het de Europese versie
grote foto
[ Voor 10% gewijzigd door HansH op 23-06-2014 10:40 ]
Aan de achterzijde te zien niet de bekende Koreaanse variant die je in vrijwel elke andere review ziet.polopolo150 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:34:
Ik wacht eerst allaboutphone en beste product, hardware. info af, Vinden die mensen die de review schrijven ook dat de batterij minder is als de G2 en zijn er haperingen. Dan ga ik voor een ander toestel.
Allaboutphone heeft al een preview klaar en daar werd gezegt dat het toestel nu veel vloeiender loopt als op de beurs.http://www.allaboutphones.nl/video/25745/lg-g3-preview.html
Het kan natuurlijk ook dat tweakers geen goed toestel heeft gehad.
Ik wacht nog even af.
Allaboutphone heeft al een preview klaar en daar werd gezegt dat het toestel nu veel vloeiender loopt als op de beurs.http://www.allaboutphones.nl/video/25745/lg-g3-preview.html
Het kan natuurlijk ook dat tweakers geen goed toestel heeft gehad.
Ik wacht nog even af.
[ Voor 28% gewijzigd door wilke77 op 23-06-2014 11:27 ]
Tweakers heeft altijd een andere mening dan andere reviewers, het lijkt wel of ze het er om doen. Ik weet nog dat toen ik mijn Galaxy S4 uitzocht precies hetzelfde aan de hand was. Heb gelukkig toen niet geluisterd naar tweakers en hem toen gewoon gekocht en nooit spijt van gehad. Hetzelfde ga ik dus doen met de LG G3
Maar wij zijn tweakers, wij stellen technologie op de proefmytheory schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:57:
Tweakers heeft altijd een andere mening dan andere reviewers, het lijkt wel of ze het er om doen. Ik weet nog dat toen ik mijn Galaxy S4 uitzocht precies hetzelfde aan de hand was. Heb gelukkig toen niet geluisterd naar tweakers en hem toen gewoon gekocht en nooit spijt van gehad. Hetzelfde ga ik dus doen met de LG G3

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Hier nog iets over de batterij duur van de LG G3
.http://www.nieuwemobiel.nl/061413/8126/Batterijduur-LG-G3-blaast-concurrentie-weg.html
Dit is toch weer heel iets anders dan de review van tweakers.
.http://www.nieuwemobiel.nl/061413/8126/Batterijduur-LG-G3-blaast-concurrentie-weg.html
Het is maar net wat je er mee doet. Met gamen verliest de G3 het. Met browser komt die dan wel weer heel ver.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik vind het toch wel wat eng, dat warmlopen van de telefoon...
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Begin nu toch een beetje te twijfelen over de aanschaf van de G3. Al vind ik de review van Tweakers wellicht wat negatief gekleurd, ze zijn niet de enige die wat kritiek hebben op het 'nut' van een QHD scherm op 5.5 inch/warmte ontwikkeling. De vraag is denk ik ook: gaan er nog applicaties komen die hier echt op inspelen, naast een Netflix op 4k bv.
Daarnaast is de breedte van het scherm in de ogen van Wout een negatief punt, net als de fletsheid van het scherm.
Alternatief is toch een Galaxy S5. Het is de Volkswagen Golf onder de smartphone, maar ook de laatste Golf is eigenlijk wel een hele goede auto. Maar ik zou zelf nooit een Golf kopen... Ik ben het meest gecharmeerd van het AMOLED scherm in de S5, wat toch toch flink verbeterd schijnt te zijn tov de S4. Dan kun je bv Active Notifications gebruiken. Camera schijnt ook iets beter te zijn en de telefoon is waterdicht.
G3 heeft dan weer draadloos opladen en OIS 4K filmen. Mijn Nexus 5 heeft een 8 mp OIS camera van LG en deze vind ik toch al best behoorlijk, zowel in HDR shoots als in filmen.
Ik heb nu een Nexus 5, en heb de G3 maten op karton uitgetekend en vind het niet schrikbarend groter. Natuurlijk kun je minder makkelijk bij de notificaties en de aan/uit knop maar dat heeft LG software matig mooi opgelost met knock code en toevoegen van notificatie knop in de android menu bar. Iemand ook deze afweging aan het maken/gemaakt?
Daarnaast is de breedte van het scherm in de ogen van Wout een negatief punt, net als de fletsheid van het scherm.
Alternatief is toch een Galaxy S5. Het is de Volkswagen Golf onder de smartphone, maar ook de laatste Golf is eigenlijk wel een hele goede auto. Maar ik zou zelf nooit een Golf kopen... Ik ben het meest gecharmeerd van het AMOLED scherm in de S5, wat toch toch flink verbeterd schijnt te zijn tov de S4. Dan kun je bv Active Notifications gebruiken. Camera schijnt ook iets beter te zijn en de telefoon is waterdicht.
G3 heeft dan weer draadloos opladen en OIS 4K filmen. Mijn Nexus 5 heeft een 8 mp OIS camera van LG en deze vind ik toch al best behoorlijk, zowel in HDR shoots als in filmen.
Ik heb nu een Nexus 5, en heb de G3 maten op karton uitgetekend en vind het niet schrikbarend groter. Natuurlijk kun je minder makkelijk bij de notificaties en de aan/uit knop maar dat heeft LG software matig mooi opgelost met knock code en toevoegen van notificatie knop in de android menu bar. Iemand ook deze afweging aan het maken/gemaakt?
Ik heb eigenlijk hetzelfde, had de LG al bijna gepreordered, maar twijfel nu toch. Ik twijfel niet tussen de G3 en S5 maar tussen de G3 en One M8.bramberk15 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:10:
Begin nu toch een beetje te twijfelen over de aanschaf van de G3. *knip*
Waar ik vooral bang voor ben is dat het scherm te groot is, waardoor hij in sommige gevallen met 2 handen bediend moet worden, dat is wmb al over de grens van toegestane grootte van een telefoon.
Wat me aan de LG vooral trekt zijn de handige software-dingetjes als dat screen-knocken, gastaccount, daarnaast ook wel de goede camera.
De One heeft dan weer zijn degelijke uitstraling (ik wil echt wel 2 jaar met de telefoon doen), goede accu (vind ik echt heel belangrijk) en prima design.
Ik wil hem denkik eerst in mijn handen hebben. Binnenkort maar even langs de telefoonwinkel om hem vast te houden.
HTC valt voor mij af ivm de helaas brakke camera. Het verschil in hoogte tussen de LG en andere daar worden software matig alternatieven voor geboden. Maar de breedte is toch iets wat je dient te testen. Vandaar mijn uitgeknipte karton
ik neig toch wel naar de G3..zoals gezegd: ik zou ook geen Volkswagen Golf aanschaffen. Daarnaast lijkt het erop dat het scherm vd G3 vergelijkbare eigenschappen heeft dan mijn N5. Erg natuurgetrouw.. Maar wat lagere helderheid.
Twijfel tussen de toestellen is redelijk normaal omdat ze eigenlijk heel veel overeenkomsten hebben en elk op kritieke punten verschillen (de een heeft precies niet wat de andere wel heeft). O.a. amoled maar zoals tweakers zegt dat het scherm matig is qua contrast zeggen andere weer dat het uitstekend is met contrast.
Mijn persoonlijke lijst: (de HTC m8 & Z2 heeft boomsound (zo noemt sony het niet) maar dat doet mij niks ik luister nooit over telefoon speakers naar muziek, dat doe ik alleen als ik in de trein zit zodat ik iedereen mee kan laten genieten... ooh wacht ik zit nooit in de trein
)
)
Ik heb nu een iphone 5 maar zelfs daarmee kan ik niet met 1 hand typen zonder veel fouten te maken dus daar gebruik ik het toestel ook bijna altijd met twee handen.
Mijn persoonlijke lijst: (de HTC m8 & Z2 heeft boomsound (zo noemt sony het niet) maar dat doet mij niks ik luister nooit over telefoon speakers naar muziek, dat doe ik alleen als ik in de trein zit zodat ik iedereen mee kan laten genieten... ooh wacht ik zit nooit in de trein
- Ik vind persoonlijk de s5 spuuglelijk maar hij is waterdicht & amoled (jammer dat er een afdrukscanner & hartslag meter inzit want die werken helemaal niet naar behoren -zoals een iphone)
- De HTC m8 is mooi om te zien, maar heeft een (relatief) slechte bouwkwaliteit (ik heb het niet over materiaal keuze) en slechte camera, veelte grootte bezels. Maar wel unibody aluminium.
- De Z2 heeft een (voor mij) mooi design & uitstekende bouw en materiaal keuze, uitstekende camera, noise cancelling headphones meegeleverd, goed scherm en waterdichte behuizing dun toestel. Alleen een zeer groot toestel met grote bezels en scherp aanvoelend toestel/makkelijk te laten vallen. Glas voor en achter.
- De G3 heeft smalle bezels dus veel scherm, (voor mij) mooi ontwerp, draadloos laden en als je dat belangrijk vind een 1440p scherm. Hij is (deels) van plastic en de cpu heeft veel werk met het grootte aantal pixels en mogelijk oververhitting issues op 100% brightness. (het toestel heeft een lichtmetalen/magnesium frame, maar de achterpartij is wel helemaal van plastic)
Ik heb nu een iphone 5 maar zelfs daarmee kan ik niet met 1 hand typen zonder veel fouten te maken dus daar gebruik ik het toestel ook bijna altijd met twee handen.
Nieuwemobiel verkoopt toestellen en zijn er dus bij gebaad dat het positief uitvalt, nieuwemobiel is geen reviewsite gebruikt slechts het verhaal van phonearena (staat ook in de tekst).wilke77 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:11:
http://www.nieuwemobiel.n...ast-concurrentie-weg.html
Alle toptelefoons liggen natuurlijk erg dicht bij elkaar, dus uiteindelijk komt het uit op smaak en prioriteiten. Ik vind de S5 lelijk en kan Samsung niet vergeven dat ze geen drol doen aan hun design (ik heb de S3). De One M8 heeft perfect design, maar de slechte camera ligt me niet. De Z2 (glas) voelt voor mij gewoon niet goed in de hand en het is log, maar het ziet er wel prachtig uit wat helaas resulteert in een premium prijs.
De G3 blijft dus over als compromis. Niet zo lelijk als de S5, maar lelijker dan de M8. NIet zo premium als de Z2, maar ook niet zo log en duur. Camera die een stuk beter is dan de One M8, maar net ietsje slechter dan de S5 etc.
Ik ga dus voor de allrounder in dit geval. Mijn mening uiteraard
De G3 blijft dus over als compromis. Niet zo lelijk als de S5, maar lelijker dan de M8. NIet zo premium als de Z2, maar ook niet zo log en duur. Camera die een stuk beter is dan de One M8, maar net ietsje slechter dan de S5 etc.
Ik ga dus voor de allrounder in dit geval. Mijn mening uiteraard
Ondanks de punten van kritiek gaat mijn voorkeur toch uit naar de G3. De concurrentie heeft nu gewoon niets wat me kan boeien.
Alleen de oververhitting zit me niet lekker. WTF is dat nou weer? Wat dat betreft laat ik de early adopters proefkonijn spelen (sorry).
Alleen de oververhitting zit me niet lekker. WTF is dat nou weer? Wat dat betreft laat ik de early adopters proefkonijn spelen (sorry).
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dta we hier een "wat zal ik kopen" discussie krijgen. Daar hebben we Mobile Aankoopadviesforum voor
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Waarschijnlijk kijk je alleen naar de megapixels...Camera die een stuk beter is dan de One M8, maar net ietsje slechter dan de S5 etc.
De M8 heeft maar 4 megapixel, maar wel 'ultrapixel' oid, hoewel 4 mp altijd weinig is.
De S5 heeft 16 mp tegenover 13 mp van de LG, maar dat verschil zie je toch niet op die kleine schermpjes, en vaak kan 13 mp veel beter zijn dan 16 mp
Just saying
Hoelang screen on heb jij?suljo schreef op maandag 23 juni 2014 @ 02:50:
ik heb hem al, ik kreeg een reviewer zover om hem even aan mij te lenen tot de mijne binnenkomt(27/06)
lg g3 prime issues
lg g3 prime benefits
1) de niet tweaker kent het verschil tussen een snapdragon 805 & 800 en zal denken bigger is veel beter![]()
overigens de g5 lte-a is (aan de binnenkant) de prime variant maar qualcom can de demand naar de 805-808-810 niet meer bijhouden dus het is zeer waarschijnlijk dat lg slechts enkele landen met de 805 zal bedienen(waarom geld stekken in een chip die slechts een beetje beter is dan de801 als je geld kan stekken in een chip die veel beter is nl. de 810 )![]()
Ben zeer benieuwd naar de batterij.
Ik wil ermee whatsappen, browsen foto s maken en af en toe een spelletje doen. Hoelang houd het toestel het dan uit?
Misschien een brutale vraag, zou u ( jij) het willen testen?
Alvast bedankt
Iedere gebruiker heeft natuurlijk een ander gebruikspatroon...
Wat jij 'af en toe een spelletje' noemt is voor anderen uren achter elkaar gamen.
Nagenoeg alle reviews hebben het weer over een zeer goede accuduur dus daarmee zit het wel goed hoor
Wat jij 'af en toe een spelletje' noemt is voor anderen uren achter elkaar gamen.
Nagenoeg alle reviews hebben het weer over een zeer goede accuduur dus daarmee zit het wel goed hoor
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
De m8 heeft gewoon een slechte camera utlra pixel verhaal is onzin. Het levert gewoon slechte foto's af, samsung heeft bewezen dat de 16mp sensor goed is. Sony heeft een 20mp sensor en downsampled die naar 8mp met als gevolg dat hij zeer goed(lees: het beste) in weinig licht doet en veel meer details toont in normaal/veel licht.WALUIGI96 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:00:
[...]
Waarschijnlijk kijk je alleen naar de megapixels...
De M8 heeft maar 4 megapixel, maar wel 'ultrapixel' oid, hoewel 4 mp altijd weinig is.
De S5 heeft 16 mp tegenover 13 mp van de LG, maar dat verschil zie je toch niet op die kleine schermpjes, en vaak kan 13 mp veel beter zijn dan 16 mp
Just saying
4mp is gewoon te weinig en de diepte camera is gewoon een gimmik (leuk geprobeerd volgend jaar iets beters), je kan niet croppen en zelfs de foto's uit reviews zien er wazig en met weinig detail uit (ik bekijk ook mijn foto's gewoon op een desktop en laptop).
Even ter illustratie, de LG g3 heeft een 3,7 megapixel scherm.
2800 x1440 is al 4mp dat ga je ECHT wel zien op je Qhd scherm zeker met Jpg compressie en meeste sensoren maken ook nog is 4:3 foto's (ook de g3) voor op een 16:9/10 scherm.
Voor zowel DSLR als wat voor camera dan ook vind ik 8mp het minimum om werkbaar te blijven.
(D0gtag heeft 2x24mp camera's, maar dat is op een ander forum draadje relevanter
De LG g2 had al een uitstekende camera de g3 is misschien het zelfde in mp maar technisch vlak niet en levert nog iets beter resultaat en de laser focus lijkt in veel reviews ook echt zijn werk te doen en verdient dus meer aandacht dan alleen 'een hoog gimmick gehalte'. Nou vind ik wel dat ze vaag doen over de snelheid van de lens is het nu f2.4 of f2. F2.4 (dit is ook relevant omdat het iets verteld over de sensor) maakt op zich niet uit aangezien ze optische stabilisatie hebben en dus per definitie bij lagere snelheden kunnen schieten dan een f2 zonder OIS, maar ze geven ook niet aan hoeveel snelheids winst je maakt. (Bij reguliere camera's zijn er wel 2 tot 4 stops winst met IS, dit getal zal wel lager liggen met een mini sensor)
Ook is het onduidelijk welke sensor er in ligt de sony IMX135 of IMX214 ('ze' zeggen de eerste maar volgens de tech papers kan die geen 4k video aan of HDR video de IMX214 wel)
Vragen vragen en LG geeft geen duidelijkheid zo ook niet de review of teardown sites (tweakers zegt ook dat de sensoren het zelfde is tussen de g2 en g3 terwijl de imx135 de first gen en imx214 2nd gen is).
De oppo 7 en oneplusone hebben ook de 13mp imx214.
Het was me net opgevallen dat er erg veel posters langs de weg zijn (phonehouse) met de LG g3 en gratis quickcircle case met lever datum 3 juli. Ze doen meer aan reclame dan b.v. HTC daar heb ik niks van gezien.
*Nu ook bij T-mobile met quick case.
^langer verhaal geworden dan verwacht
Het lijkt mij dat jij juist op MPs let. Ik heb reviews gelezen.WALUIGI96 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:00:
[...]
Waarschijnlijk kijk je alleen naar de megapixels...
Just saying
@mister_S, het kwam een beetje zo over, sorry dat mijn conclusie zo snel getrokken was...
@D0gtag, ik had erover dat je het verschil tussen 13 mp en 16 mp vrijwel niet kan zien op zo'n schermpje. Voordeel van 16 mp is dat je verder kan inzoomen, nadeel is de bestandsgrootte.
Dat hebben ze dus mooi opgelost bij de Sony Z2, want die heeft het "inzoomvoordeel" van 20 mp, maar ook het voordeel van de 8 mp bestandsgrootte en 8 mp is ook een prima aantal pixels.
En ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in ultrapixel, maar vooral dat het maar 4 mp is, dat is gewoon niet goed; ik heb een LG Optimus L5 gehad, die had zelfs al 5 mp. Hoewel ik nu appels en peren vergelijk
@D0gtag, ik had erover dat je het verschil tussen 13 mp en 16 mp vrijwel niet kan zien op zo'n schermpje. Voordeel van 16 mp is dat je verder kan inzoomen, nadeel is de bestandsgrootte.
Dat hebben ze dus mooi opgelost bij de Sony Z2, want die heeft het "inzoomvoordeel" van 20 mp, maar ook het voordeel van de 8 mp bestandsgrootte en 8 mp is ook een prima aantal pixels.
En ik geloof eerlijk gezegd ook niet zo in ultrapixel, maar vooral dat het maar 4 mp is, dat is gewoon niet goed; ik heb een LG Optimus L5 gehad, die had zelfs al 5 mp. Hoewel ik nu appels en peren vergelijk
over die batterij.... is zo een app als juice defender nog zinvol om een langere duur te krijgen?
Pfff prutsers daar. Heb me geregistreerd. Krijg ik een bevestigingsmail met mijn gebruikersnaam en WACHTWOORDBrad Pitt schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 00:56:
Wederom een review, deze van Techradar.
Plus de registratiepagina voor de gratis cover is live, incl. gratis vreselijke spelfouten
Toch weer de zoveelste site:
Overall, battery life is excellent on the LG G3, and as something that most people look for in a new smartphone, this is a real recommendation.
Maar ook dat ie wederom lag vertoont als een malle. Nou ja, anderhalve week nogD0gtag schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:50:
Toch weer de zoveelste site:
Mm twijfel twijfel... Beetje jammer van de batterijduur had toch echt gehoopt dat de G3 op deze punten de S5 en M8 zou verslaan. Heb nu de Nexus 5, en mijn enige irritatie punt op dit moment is echt de batterijduur.
Ja dat zie je ook om en om, wel of niet. Ik vraag me dus af of het subjectief is (verwende reviewers) of echt een issue.Brad Pitt schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:04:
[...]
Maar ook dat ie wederom lag vertoont als een malle. Nou ja, anderhalve week nog
Zullen zien idd, ik verwacht zelf dat die 'issues' wel meevallen en met name voor de accuduur haal ik gewoon er een extra batterij bij (is voor mij een must dat de batterij te vervangen is).
De Techradar review zegt wel dat de QI charger die de reviewer had liggen niet werkte met het toestel. Ik heb inmiddels een QI charger in bestelling staan (Nillkin magic disk), hoop dat die wel werkt.
De Techradar review zegt wel dat de QI charger die de reviewer had liggen niet werkte met het toestel. Ik heb inmiddels een QI charger in bestelling staan (Nillkin magic disk), hoop dat die wel werkt.
Een mooie artikel van gsmarena waarin ze de G3 en de One M8 tegenover elkaar zetten. Leuk om te zien dat ze allebei sterke en zwakke kanten hebben.
http://www.gsmarena.com/lg_g3_vs_htc_one_m8-review-1094.php
Schrok me werkelijk kapot toen ik die panorama foto zag van de M8. Dacht hmmm da's zeker een verkleinde weergave, even op klikken om full size te zien. Welnu, het wás reeds full size dus de tab sloot zichzelf. Mijn God wat een bizarre "kwaliteit". Blijft, voor mij, nog steeds dé ultieme dealbreaker van dat toestel. Crap 1a.mister_S schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 13:11:
Een mooie artikel van gsmarena waarin ze de G3 en de One M8 tegenover elkaar zetten. Leuk om te zien dat ze allebei sterke en zwakke kanten hebben.
Die problemen als haperende software zullen wel opgelost worden, maar dat (te) grote scherm van de G3 is voor mij toch wel dé ultieme dealbreaker.
En toch is de G3 maar ietsje groter dan de M8 die een stuk kleinere scherm heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door mister_S op 25-06-2014 21:16 ]
Verwijderd
Gek eigenlijk dat hun marketingding zich behoorlijk tegen hun keert. Kan je je voorstellen wat voor extra sales ze zouden hebben (valt misschien ook wel weer mee trouwens haha) als ze de 13mp camera hadden gehad die overal in zit.Brad Pitt schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:08:
[...]
Schrok me werkelijk kapot toen ik die panorama foto zag van de M8. Dacht hmmm da's zeker een verkleinde weergave, even op klikken om full size te zien. Welnu, het wás reeds full size dus de tab sloot zichzelf. Mijn God wat een bizarre "kwaliteit". Blijft, voor mij, nog steeds dé ultieme dealbreaker van dat toestel. Crap 1a.
Dat "te" grote scherm van de G3 is voor mij juist DE reden om hem te nemen. Ik wil graag een lekker groot scherm en vind oktober/november nog te lang wachten voor de note4. Dat ie in buitenlicht minder goed is vind ik erg jammer maar neem ik er maar voor lief. Over de accu maak ik mij het minste zorgen want je kunt hem gewoon vervangen en het is tegenwoordig vrij normaal om hem elke nacht aan de lader te hangen. Ik kijk ook erg uit naar de knock-code.CrabpPeople schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 21:01:
Die problemen als haperende software zullen wel opgelost worden, maar dat (te) grote scherm van de G3 is voor mij toch wel dé ultieme dealbreaker.
Wat is de algemene ervaring met het beschikbaar stellen van een nieuwe versie van Android door LG voor hun toestellen?
Ben hier benieuwd naar vanwege het bericht op de frontpage dat HTC binnen 90 dagen na beschikbaar zijn van Android L het zal uitrollen naar de M7 en M8.
Ben hier benieuwd naar vanwege het bericht op de frontpage dat HTC binnen 90 dagen na beschikbaar zijn van Android L het zal uitrollen naar de M7 en M8.
Ik heb 3 toestellen van LG (gehad)
De eerste was de LG Optimus L5. Deze begon op Android 4.0 en ik kreeg vorig jaar juni de upgrade naar 4.1.2.
De tweede is de LG Optimus L7 II. Deze begon op Android 4.1.2 en draait nog steeds hierop, maar heb wel een knock-on update gekregen.
De derde is de LG G Pad 8.3. Deze begon op Android 4.2.2 en draait sinds begin april op Android 4.4.2 KitKat.
Conclusie:
Als ze zin hebben doen ze een apparaat voorzien van een Android Upgrade.
Btw:
Had pas nog LG gemaild of ze nieuws hadden van upgrades/updates (zou graag de G3 interface op mijn tablet willen) en kreeg dit als reactie:
De eerste was de LG Optimus L5. Deze begon op Android 4.0 en ik kreeg vorig jaar juni de upgrade naar 4.1.2.
De tweede is de LG Optimus L7 II. Deze begon op Android 4.1.2 en draait nog steeds hierop, maar heb wel een knock-on update gekregen.
De derde is de LG G Pad 8.3. Deze begon op Android 4.2.2 en draait sinds begin april op Android 4.4.2 KitKat.
Conclusie:
Als ze zin hebben doen ze een apparaat voorzien van een Android Upgrade.
Btw:
Had pas nog LG gemaild of ze nieuws hadden van upgrades/updates (zou graag de G3 interface op mijn tablet willen) en kreeg dit als reactie:
Dank u wel voor uw email en uw getoonde interesse in onze producten.
Helaas moet ik u informeren dat wij geen informatie hebben over updates, zowel de inhoud van updates als de release datum van updates, worden pas op het laatste moment aan ons bekend gemaakt.
Zodra deze informatie bekend is, wordt dit gedeeld op onze website. Ik wil u dan ook adviseren om onze website in de gaten te houden. Dit is de snelste manier om op de hoogte te blijven.
Mijn excuses dat ik u geen sluitend antwoord heb kunnen bieden. Ik hoop dat ik u met bovenstaande toelichting in ieder geval voldoende service heb kunnen bieden.
Krijgen reviewers testmodellen van de Europese final versies voor release datum? Of werkt dat niet zo met telefoons?
Zit Google Now standaard ingebakken in deze LG G3 of is er de mogelijkheid om het te installeren met de standaard look and feel?
Of moeten we het doen met de LG variant?
Een paar pagina's terug al langs gekomen, je hebt een zoek functieMisterxx2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:12:
Zit Google Now standaard ingebakken in deze LG G3 of is er de mogelijkheid om het te installeren met de standaard look and feel?
Verwijderd
Ongeveer 3 keer paar muisklikken verwijderd geweest van een pre-order van G3/32gb/3gbRam. Voelt als een dief van eigen portemonnai om voor €50 minder 16 gb minder opslage te nemen. Die extra Ram zal niet uitmaken.
Echter erg verwarrend de tegengestelde conclusies over accuduur. Wie en welke media zijn betrouwbaar? En overhitting gaat natuurlijk enorm ten koste van levensduur apparaat. Toch maar verder onderzoek plegen. Zo ook maar kijken of ze bij BCC de 16 gb in de winkel hebben liggen om eens in het echt te zien. Dunne bezels zijn het mooist, maar tegen een val kunnen erg belangrijk. Anders wordt het miscchien toch weer zo'n kotslelijke Samsung nu model S5 met ook losse batterij en externe Sd. Alleen prettig te krijgen met custom rom zonder hun ultra walgelijke en stroperige Touchwiz. Echter wel tot nu toe stevige bouwkwaliteit wat persoonlijke ervaring betreft.
Moeilijk kiezen weer
Echter erg verwarrend de tegengestelde conclusies over accuduur. Wie en welke media zijn betrouwbaar? En overhitting gaat natuurlijk enorm ten koste van levensduur apparaat. Toch maar verder onderzoek plegen. Zo ook maar kijken of ze bij BCC de 16 gb in de winkel hebben liggen om eens in het echt te zien. Dunne bezels zijn het mooist, maar tegen een val kunnen erg belangrijk. Anders wordt het miscchien toch weer zo'n kotslelijke Samsung nu model S5 met ook losse batterij en externe Sd. Alleen prettig te krijgen met custom rom zonder hun ultra walgelijke en stroperige Touchwiz. Echter wel tot nu toe stevige bouwkwaliteit wat persoonlijke ervaring betreft.
Moeilijk kiezen weer
Goeiemorgen allen,
Ik was van de mensen die erg uitkeek naar de G3 en aanvankelijk zeer enthousiast was over het gepresenteerde model in previews. Nu ik me uitgebreid verdiept hebt in reviews ben ik daar toch heel anders over gaan denken. Ik wil deze informatie toch graag met jullie delen;
Allereerst heb ik een goede verklaring gevonden voor de (grote) verschillen in batterijprestaties in verschillende reviews.
De reviews van Tweakers en Hardeware.info laten bij afspelen van MP4 full HD video batterijduur zien van resp. 7:40h en 5:25h. Dat is dus zonder enige stand-by tijd. De LG G2, de Galaxy S5 en One M8 haalden bij dezelfde HWI test allemaal >10 uur, de S5 zelfs 17 uur en in de Tweakers test 14 uur. Tweakers doet tevens een webbrowse test met 5:37h als uitslag.
Dit terwijl GSM Arena in hun review een batterijduur vindt van 10 uur video en 6:40 uur webbrowsen. http://www.gsmarena.com/lg_g3-review-1086p3.php
Tweakers en Hardware.info stellen de telefoons af op gelijke brightness (candela/m2), terwijl GSM Arena alle telefoons instelt op 50% brightness (zie: http://www.gsmarena.com/gsmarena_lab_tests-review-751p6.php). 50% brightness is voor de meeste telefoons behoorlijk helder, en genoeg om je telefoon op een bewolkte dag buiten te gebruiken. Echter, niet in het geval van de G3, daar komen we zo op terug.
En dan dit;
Terugkomend op de screen brightness en kwaliteit van het scherm.
Zie deze review YouTube: LG G3: Display Quality and Battery Life so far van Erica Griffin vanaf ca. 4:30min, waar ze uitgebreid in gaat op kwaliteit van scherm (incl. objectieve tests) en battery life van de G3.
Ook legt ze de telefoon naast veel andere flagships waardoor je kan zien dat de brightness op de G3 >70% moet staan om de rest op auto-brightness bij te benen. Op 65% brightness (daaronder is niet echt bruikbaar) haalt ze 4 uur screen-on time met 9 uur stand by time op mix van wifi en LTE! Dat is wsl. 3,5 uur bij 18 uur stand by time. Dat is ongeveer hetzelfde als mijn oude beestje, de Nexus 4 van 1.5 jaar oud. Een van de belangrijkste redenen voor mij om een nieuw toestel aan te schaffen (qua snelheid doet ie nog perfect namelijk) is de matige batterijduur. Nou daar hoef ik dan geen G3 voor te hebben dus. Ze vertelt dat 4 uur niet heel slecht is, maar ze bij G2 6 en zelfs 7 uur screen on-time behaalde met een volle dag gebruik. Dat vind ik wel een grote achteruitgang.
Dan de schermkwaliteit; dat het scherm scherp is, daar is geen twijfel over. Er wordt echter behoorlijk veel arteficial sharpening toegepast door LG om het scherm extra scherp te laten lijken, maar wat alleen maar veel artefacts oplevert rond tekst e.d. Daarbij komt een teleurstellend contrast, ook zijn de kleuren flets en gedimd terwijl de saturatie enorm is opgeschroefd. Zie wederom de genoemde video review. Deze punten worden terloops overigens ook in andere reviews aangekaart. Daar zijn ze echter zo geïnteresseerd in het QHD scherm en "of je het verschil met 1080p" kan zien, dat andere aspecten van het scherm maar matig aan bod komen. Daar tegenover staat de G2, die uitstekende lichtopbrengst had en kleuren die van het scherm afspatte: Een stukje oude opnames van de G2 in deze videoreview maakt dat ook meteen duidelijk. Dit valt in het niet bij het minimale scherptevoordeel tov 1080p.
Tot slot blijkt ook hier dat de Snapdragon 801 een zware kluif heeft aan het aansturen van al die pixels. Tja, mijn Nexus 4 hapert ook "wel eens" maar is over het geheel genomen nog 99% vloeiend. Waarom zou ik upgraden naar een nieuwe telefoon met 2x de cpu kracht die ook af en toe hapert?
Bovendien veroorzaakt zowel het scherm dat op hoge brightness moet draaien als de krachtige CPU voor hitteproblemen, wat de levensduur niet ten goede zal komen. Zo gebruik ik mijn telefoon regelmatig als navigatie in de auto. Achter het dashboard wordt mijn Nexus 4 soms al bloedheet bij zonnige dag, dan vrees ik het ergste voor de G3.
Na een volle dag research ben ik uiteindelijk gaan kijken naar de S5 en manieren om die afschuwelijke lelijke backcover met gaatjes te vervangen door een brushed metal variant zoals deze. Begrijp me goed, ik vind de G3 véél mooier en heb een hekel aan TouchWiz; ik zou op de eerste dag al een custom ROM installeren, i.t.t. de nieuwe LG interface. Maar de batterijduur is aanzienlijk beter (50 tot 100% beter). En de camera ook (een van de andere redenen om mijn Nexus 4 vaarwel te zeggen). En een gewoon 1080p scherm, waarop 3D games e.d. wel 100% soepel kunnen draaien.
Misschien kan mijn mening nog bijgesteld worden door gebruikersreviews van de Europese G3, en een side-by-side comparison in de winkel, maar heb weinig hoop eerlijk gezegd.
Ik hoop jullie hiermee goed geinformeerd te hebben!
Ik was van de mensen die erg uitkeek naar de G3 en aanvankelijk zeer enthousiast was over het gepresenteerde model in previews. Nu ik me uitgebreid verdiept hebt in reviews ben ik daar toch heel anders over gaan denken. Ik wil deze informatie toch graag met jullie delen;
Allereerst heb ik een goede verklaring gevonden voor de (grote) verschillen in batterijprestaties in verschillende reviews.
De reviews van Tweakers en Hardeware.info laten bij afspelen van MP4 full HD video batterijduur zien van resp. 7:40h en 5:25h. Dat is dus zonder enige stand-by tijd. De LG G2, de Galaxy S5 en One M8 haalden bij dezelfde HWI test allemaal >10 uur, de S5 zelfs 17 uur en in de Tweakers test 14 uur. Tweakers doet tevens een webbrowse test met 5:37h als uitslag.
Dit terwijl GSM Arena in hun review een batterijduur vindt van 10 uur video en 6:40 uur webbrowsen. http://www.gsmarena.com/lg_g3-review-1086p3.php
Tweakers en Hardware.info stellen de telefoons af op gelijke brightness (candela/m2), terwijl GSM Arena alle telefoons instelt op 50% brightness (zie: http://www.gsmarena.com/gsmarena_lab_tests-review-751p6.php). 50% brightness is voor de meeste telefoons behoorlijk helder, en genoeg om je telefoon op een bewolkte dag buiten te gebruiken. Echter, niet in het geval van de G3, daar komen we zo op terug.
En dan dit;
Hier zijn heel veel Engelse en Nederlandse nieuwsberichten over te vinden die gestoeld is op een door technische fout onjuiste review van PhoneArena, qoute:wilke77 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:11:
Hier nog iets over de batterij duur van de LG G3
De huidige review vindt een batterijduur van 6:14 uur PhoneArena bij browsen, slechter dan de 2014 flagships van de concurrenten.Update (Jun 25, 2014): Due to a technical mistake, this article previously stated that the G3 has record battery life of almost 9 hours. We can assure that this mistake is an isolated issue and have updated our our stories to reflect the actual result. Sorry for the inconvenience.
Terugkomend op de screen brightness en kwaliteit van het scherm.
Zie deze review YouTube: LG G3: Display Quality and Battery Life so far van Erica Griffin vanaf ca. 4:30min, waar ze uitgebreid in gaat op kwaliteit van scherm (incl. objectieve tests) en battery life van de G3.
Ook legt ze de telefoon naast veel andere flagships waardoor je kan zien dat de brightness op de G3 >70% moet staan om de rest op auto-brightness bij te benen. Op 65% brightness (daaronder is niet echt bruikbaar) haalt ze 4 uur screen-on time met 9 uur stand by time op mix van wifi en LTE! Dat is wsl. 3,5 uur bij 18 uur stand by time. Dat is ongeveer hetzelfde als mijn oude beestje, de Nexus 4 van 1.5 jaar oud. Een van de belangrijkste redenen voor mij om een nieuw toestel aan te schaffen (qua snelheid doet ie nog perfect namelijk) is de matige batterijduur. Nou daar hoef ik dan geen G3 voor te hebben dus. Ze vertelt dat 4 uur niet heel slecht is, maar ze bij G2 6 en zelfs 7 uur screen on-time behaalde met een volle dag gebruik. Dat vind ik wel een grote achteruitgang.
Dan de schermkwaliteit; dat het scherm scherp is, daar is geen twijfel over. Er wordt echter behoorlijk veel arteficial sharpening toegepast door LG om het scherm extra scherp te laten lijken, maar wat alleen maar veel artefacts oplevert rond tekst e.d. Daarbij komt een teleurstellend contrast, ook zijn de kleuren flets en gedimd terwijl de saturatie enorm is opgeschroefd. Zie wederom de genoemde video review. Deze punten worden terloops overigens ook in andere reviews aangekaart. Daar zijn ze echter zo geïnteresseerd in het QHD scherm en "of je het verschil met 1080p" kan zien, dat andere aspecten van het scherm maar matig aan bod komen. Daar tegenover staat de G2, die uitstekende lichtopbrengst had en kleuren die van het scherm afspatte: Een stukje oude opnames van de G2 in deze videoreview maakt dat ook meteen duidelijk. Dit valt in het niet bij het minimale scherptevoordeel tov 1080p.
Tot slot blijkt ook hier dat de Snapdragon 801 een zware kluif heeft aan het aansturen van al die pixels. Tja, mijn Nexus 4 hapert ook "wel eens" maar is over het geheel genomen nog 99% vloeiend. Waarom zou ik upgraden naar een nieuwe telefoon met 2x de cpu kracht die ook af en toe hapert?
Bovendien veroorzaakt zowel het scherm dat op hoge brightness moet draaien als de krachtige CPU voor hitteproblemen, wat de levensduur niet ten goede zal komen. Zo gebruik ik mijn telefoon regelmatig als navigatie in de auto. Achter het dashboard wordt mijn Nexus 4 soms al bloedheet bij zonnige dag, dan vrees ik het ergste voor de G3.
Na een volle dag research ben ik uiteindelijk gaan kijken naar de S5 en manieren om die afschuwelijke lelijke backcover met gaatjes te vervangen door een brushed metal variant zoals deze. Begrijp me goed, ik vind de G3 véél mooier en heb een hekel aan TouchWiz; ik zou op de eerste dag al een custom ROM installeren, i.t.t. de nieuwe LG interface. Maar de batterijduur is aanzienlijk beter (50 tot 100% beter). En de camera ook (een van de andere redenen om mijn Nexus 4 vaarwel te zeggen). En een gewoon 1080p scherm, waarop 3D games e.d. wel 100% soepel kunnen draaien.
Misschien kan mijn mening nog bijgesteld worden door gebruikersreviews van de Europese G3, en een side-by-side comparison in de winkel, maar heb weinig hoop eerlijk gezegd.
[ Voor 3% gewijzigd door davidov2008 op 30-06-2014 11:35 ]
Ik heb ook diverse reviews gelezen en deels dezelfde conclusie getrokken als davidov2008.
Dankzij het scherm is deze telefoon op lang niet alle vlakken een verbetering t.o.v. mijn G2 (zeker nu ik de G3 ROM erop heb gezet).
Daarom ga ik mijn preorder (ondanks € 549 ipv 599 voor 32 Gb) met een pijn in het hart en enorme twijfel, toch annuleren en wachten op een opvolger die de nadelen van de G3 niet heeft.
Dankzij het scherm is deze telefoon op lang niet alle vlakken een verbetering t.o.v. mijn G2 (zeker nu ik de G3 ROM erop heb gezet).
Daarom ga ik mijn preorder (ondanks € 549 ipv 599 voor 32 Gb) met een pijn in het hart en enorme twijfel, toch annuleren en wachten op een opvolger die de nadelen van de G3 niet heeft.
Ik twijfel ook. Ik denk dat ik wacht totdat de prijs is gezakt of tot ik een goede 2e hands op de kop kan tikken.
Als scherm niet bevalt omdat ik Amoled-fan-1a ben zal er spoedig eentje op V&A komen te staanwestergas schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:38:
Ik twijfel ook. Ik denk dat ik wacht totdat de prijs is gezakt of tot ik een goede 2e hands op de kop kan tikken.
Ik ben ook tot dezelfde conclusie gekomen, ik heb de 549,- /32 GB preorder ook geannuleerd. Als er een G3 met een 805 uit komt ga ik die misschien wel halen, of een ander toestel met de 805. Misschien wordt de Note 4 wel interessant.arene schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:56:
Ik heb ook diverse reviews gelezen en deels dezelfde conclusie getrokken als davidov2008.
Note 4 zeker interessant maar duurt nog zo lang.The Wizard schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:58:
[...]
Ik ben ook tot dezelfde conclusie gekomen, ik heb de 549,- /32 GB preorder ook geannuleerd. Als er een G3 met een 805 uit komt ga ik die misschien wel halen, of een ander toestel met de 805. Misschien wordt de Note 4 wel interessant.
Er zijn helaas niet zoveel alternatieven als je een groot scherm wilt helaas.
Iedereen hier is blijkbaar hardcore gamer of wil persé 16 uur screen-on time hebben
Nu een S4 hier. Haal daar ook "maar" 4 uur screen-on mee. Deze heeft ook lag, net zoals elke telefoon wel eens heeft (op basis van het gebruik). De G3 zal dus waarschijnlijk even lang mee gaan met een veel groter scherm. Voor mij goed genoeg. Enige dat er snel moet komen is een custom recovery anders gaat het ding stantepede de deur uit. Ongeopend wellicht nog. Geen custom recovery = sowieso interesse nul.
Een zwaardere batterij in ploffen zal geen optie zijn zeker? Nu uiteraard nog niet maar misschien later wel?
Als ik stukjes uit een paar reviews haal lijkt de LG G3 de allerbeste telefoon ooit gemaakt. Je kunt ervan maken wat je wilt natuurlijk, reviews zijn altijd subjectief. Hoe een telefoon is ligt aan welke reviews je gelooft en welke prioriteiten je stelt.
Als je een andere backplate er op zet en daarmee een veel dikkere telefoon krijgt is dat geen enkel probleem. In dezelfde form-factor gaat dit een illusie zijn, al denken bepaalde after-market accu leveranciers daar anders over. Echter zijn die batterijen in de praktijk zonder uitzondering onzin want halen de opgegeven capaciteit nooit.Sphinkx schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:11:
Een zwaardere batterij in ploffen zal geen optie zijn zeker? Nu uiteraard nog niet maar misschien later wel?
De S4 had ook previous-gen batterij prestaties, dat is geen vergelijking, minder dan 5 uur bij browsetest in de Tweakers test, slechter dan de G3. Presteerde ook slechter dan de Nexus 5, en de Nexus lijn staat nou niet echt bekend om z'n top-end batterij prestaties.Brad Pitt schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:02:
Iedereen hier is blijkbaar hardcore gamer of wil persé 16 uur screen-on time hebbenNu een S4 hier. Haal daar ook "maar" 4 uur screen-on mee. Deze heeft ook lag, net zoals elke telefoon wel eens heeft (op basis van het gebruik). De G3 zal dus waarschijnlijk even lang mee gaan met een veel groter scherm. Voor mij goed genoeg. Enige dat er snel moet komen is een custom recovery anders gaat het ding stantepede de deur uit. Ongeopend wellicht nog. Geen custom recovery = sowieso interesse nul.
Het mooie van de nieuwe generatie smartphones is juist dat er een paar modellen zijn die wél goeie battery life hebben, en nee, dat hoeft geen 16 uur screen on time te zijn. De praktijk wijst gewoon uit dat als je je telefoon intensief gebruikt, zeker als je niet overal Wifi hebt en in gebouwen zit met slechte tot matige antenne ontvangst (vergroot het standby verbruik enorm, tot factor 5 op mijn Nexus), je niet de dag doorkomt. M.a.w. als je 's avonds nog ergens heen gaat leg je thuis nog even je telefoon een half uurtje aan de lader omdat je niet met 15-20% ofzo op pad wil. En soms heb je geen lader bij je etc. Geen ramp natuurlijk, maar liever niet.
Nou geen probleem dan toch? Gewoon een van die nemen. Heb je sowieso of beter geluid of een betere camera en waterdichtheid of een ander voordeel. Okay, het scherm is kleiner en heeft een veel lagere resolutie maar ook dat schijnt voor velen juist een voordeel te zijn. Voor elk wat wilsdavidov2008 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:44:
[...]
Het mooie van de nieuwe generatie smartphones is juist dat er een paar modellen zijn die wél goeie battery life hebben, en nee, dat hoeft geen 16 uur screen on time te zijn.
Bij de Oppo 7 heb je bv 2 batterijen. De a heeft 2800 en de 7 3000 of zelfs 3200? Die heeft volgens mij wel dezelfde afmetingen. Dus daar is het wel degelijk mogelijk. Het is natuurlijk wel zo dat LG zal proberen een zo groot mogelijke batterij in de gsm te ploffen. Dus allicht is bij de huidige kwaliteit/prijs dit het hoogste dat ze er kunnen in steken.
Ik ben echter geen gamer. Wel constant online en soms veel op de messenger chat met mijn vriendin. Dat is een echte energie vreter... Zit nu wel te twijfelen of ik voor de G3 ga of niet. Van mijn Find5 ben ik ook niet zo tevreden van batterij. Als ik die dan omruil naar tel met terug een mindere batterij is het wel zonde. Dat QHD scherm was voor mij ook niet noodzakelijk. Hetzelfde maar een HD scherm was perfect voor mij. Jammer dat ze niet hetzelfde gedaan hebben. G3 met gewoon en QHD scherm. Rest zelfde specs. Die met HD scherm zou dan de (bijna) perfecte huidige smartphone zijn.
Ik ben echter geen gamer. Wel constant online en soms veel op de messenger chat met mijn vriendin. Dat is een echte energie vreter... Zit nu wel te twijfelen of ik voor de G3 ga of niet. Van mijn Find5 ben ik ook niet zo tevreden van batterij. Als ik die dan omruil naar tel met terug een mindere batterij is het wel zonde. Dat QHD scherm was voor mij ook niet noodzakelijk. Hetzelfde maar een HD scherm was perfect voor mij. Jammer dat ze niet hetzelfde gedaan hebben. G3 met gewoon en QHD scherm. Rest zelfde specs. Die met HD scherm zou dan de (bijna) perfecte huidige smartphone zijn.
Denk dat het daar ook een gedeelte marketing/kosten is. In het formaat van de 3000-versie komt ook nooit een aftermarket accu van bijv. 4000mAh. Dat kan gewoon niet, met de huidige technieken. Een (merkbaar) hogere capaciteit kan alleen in een (veel) grotere form-factor. Al die ebay-accu's die bij dezelfde formaten een veel hogere capaciteit beloven zijn dan ook gewoon pure nonsens.Sphinkx schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:55:
Bij de Oppo 7 heb je bv 2 batterijen. De a heeft 2800 en de 7 3000 of zelfs 3200? Die heeft volgens mij wel dezelfde afmetingen. Dus daar is het wel degelijk mogelijk.
Heb ook nog getwijfeld of ik mijn pre-order zou annuleren, maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.
Het is echt een fantastisch mooie telefoon. Ondertussen ben ik het zo gewoon om mijn telefoon elke dag in te steken en het stoort me zelfs niet. Heb dan ook overal kabeltjes insteken (op het werk, in mijn pc thuis, aan mijn bed). Als hij ergens moet opgeladen worden, zal dat wel goedkomen. Over 2 jaar zijn we weer een dikke generatie verder en koop ik wel opnieuw een gsm.
Echter hadden ze er van mij een 1080p scherm in mogen steken, dan had al deze shit er ook niet geweest. (of gewoon toch gewacht op die 805 soc)
In ieder geval: ik ben tevreden
Zou hem normaal vanavond in mijn handen moeten hebben.
Het is echt een fantastisch mooie telefoon. Ondertussen ben ik het zo gewoon om mijn telefoon elke dag in te steken en het stoort me zelfs niet. Heb dan ook overal kabeltjes insteken (op het werk, in mijn pc thuis, aan mijn bed). Als hij ergens moet opgeladen worden, zal dat wel goedkomen. Over 2 jaar zijn we weer een dikke generatie verder en koop ik wel opnieuw een gsm.
Echter hadden ze er van mij een 1080p scherm in mogen steken, dan had al deze shit er ook niet geweest. (of gewoon toch gewacht op die 805 soc)
In ieder geval: ik ben tevreden
Ik wacht sowieso dat het toestel uitgekomen is en een tijdje op de markt (ook met het vooruit zicht naar de 805/808/810 en note4) Ik heb geen haast ik koop het toestel toch zonder contract. Als de gebruikers (o.a. hier) negatief zijn zoals ik tussen de regels ook lees op het HTC m8 topic dan ga ik op zoek naar een alternatief. Mogelijk moet ik dan wachten op volgend jaar maar ja ik wil wel een tijdje met me telefoon doen want 500+ € stukslaan op een toestel dat na een jaar minimaal de helft oplevert koop ik liever een leuke lens voor
Het is jammer dat er niet meer toestellen zijn met zo'n kleine bezel en met oled scherm, hopelijk verkoopt de s5 slecht
dat samsung is een keer wakker wordt en met een beter design komt.
Het is jammer dat er niet meer toestellen zijn met zo'n kleine bezel en met oled scherm, hopelijk verkoopt de s5 slecht
Paul O'Brien is ook wat ervaringen met de G3 aan het posten, ook leuk om in de gaten te houden:
https://twitter.com/PaulOBrien
https://twitter.com/PaulOBrien
En de de NUTech review:
http://www.nutech.nl/revi...e-maakt-slachtoffers.html
Weer minpunten voor de accuduur
http://www.nutech.nl/revi...e-maakt-slachtoffers.html
Weer minpunten voor de accuduur

Verwijderd
Goede reviews zijn niet subjectief. De eerder aangehaalde review van Erica Griffin probeert juist zo objectief mogelijk te zijn. Met kleurtesten en dat soort dingen.mister_S schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:12:
Als ik stukjes uit een paar reviews haal lijkt de LG G3 de allerbeste telefoon ooit gemaakt. Je kunt ervan maken wat je wilt natuurlijk, reviews zijn altijd subjectief. Hoe een telefoon is ligt aan welke reviews je gelooft en welke prioriteiten je stelt.
Ik wilde de G3 ook pre-orderen, want ik was verliefd geworden op hoe hij er uit zag, de functies, zelfs de interface stond me aan. Ik ben afgehaakt omdat ik twijfel over het scherm. Ik wil het eerst een keertje in het echt zien voordat ik de knoop door kan hakken.
en al die batterijsaving apps dan? Op mijn S3 ging ik van 1,5 dag naar ruim 2dgn met juice defender.
Dat zou toch ook moeten werken voor de G3?
Dat zou toch ook moeten werken voor de G3?
Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.