Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:21:
[modbreak]Prijzen, winkels, levertijden en dat soort zaken graag in een apart topic, zoals gewoonlijk.[/]
[LG G3] Levertijden en Prijzen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 20:48
Zelfde sensor geloof er weinig van,toch maar is reviews afwachten.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Als dit waar is, wordt het geen LG G3 voor mij. Gewoon dezelfde sensor gebruiken, wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:05
alwaysleft schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:45:
[...]

Als dit waar is, wordt het geen LG G3 voor mij. Gewoon dezelfde sensor gebruiken, wtf.
Misschien halen ze veel meer uit de sensor? Review maar eens afwachten.

Kijken naar een type nummer in plaats van het foto resultaat. Wtf ;)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Kees_frl schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:54:
[...]

Misschien halen ze veel meer uit de sensor? Review maar eens afwachten.

Kijken naar een type nummer in plaats van het foto resultaat. Wtf ;)
Mwah, eerst eens reviews afwachten, maar teleurstellend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hier wat camera samples in deze preview van Stuff, ziet er evenwaardig uit zoals de G2:

http://www.stuff.tv/g3/lg-g3-hands-review/feature

Toch blijft het jammer, verbeter je bijna alles van de G2, zoals snelheid focus en meer aan de camera...behalve de foto kwaliteit zelf. Come on LG...

[ Voor 42% gewijzigd door alwaysleft op 27-05-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Die accu is ook hetgeen waar ik het meeste benieuwd naar ben. Het qhd scherm is leuk, maar had van mij niet gehoeven. Het sd-slot is hetgeen ik het meest mis op mijn G2.

Als hij net zo lang doet met een lading dan is het wel een toptelefoontje hoor. Nauwelijks groter dan de G2 en dan zulke specs!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:11:
Hier wat camera samples in deze preview van Stuff, ziet er evenwaardig uit zoals de G2:

http://www.stuff.tv/g3/lg-g3-hands-review/feature

Toch blijft het jammer, verbeter je bijna alles van de G2, zoals snelheid focus en meer aan de camera...behalve de foto kwaliteit zelf. Come on LG...
Vind hem tegenvallen ter vergelijking met de LGG2. Vond de G2 in de meeste gevallen beter...

Dit zou toch reden voor mij zijn om de telefoon te skippen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:30:
[...]

Vind hem tegenvallen ter vergelijking met de LGG2. Vond de G2 in de meeste gevallen beter...

Dit zou toch reden voor mij zijn om de telefoon te skippen.
De sensor die er dus inzit is dezelfde ook als de Galaxy S4. Die sensor wordt dus al een jaar (!) gebruikt in smartphones. Dit wordt geen G3 voor mij, stilstand dus qua echte foto kwaliteit bij LG. Jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
alwaysleft schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:36:
[...]

De sensor die er dus inzit is dezelfde ook als de Galaxy S4. Die sensor wordt dus al een jaar (!) gebruikt in smartphones. Dit wordt geen G3 voor mij, stilstand dus qua echte foto kwaliteit bij LG. Jammer :/
Ik denk dat LG hetzelfde doet als Sony dit jaar met de Z2: zie YouTube: Sony Xperia Z2 vs Samsung Galaxy S5 en HTC One M8 review - Hardware.Info TV (Dutch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Erg jammer van de camera,volgend jaar beter.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
We wachten de reviews af, hier wat meer camera samples van Gsmarena:

http://www.gsmarena.com/lg_g3-review-1082p3.php

Vallen ook relatief tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Ik vind het wat raar dat er zoveel mensen de camera afschieten terwijl er niet eens een review is die alle camera's tegenover elkaar zet...

Als de camera gewoon meekomt met de rest dan maakt het toch niet uit dat de module hetzelfde is?

Misschien zit er wel zelfs wel een andere processor achter of iets dergelijks.

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Orandajin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:00:
Ik vind het wat raar dat er zoveel mensen de camera afschieten terwijl er niet eens een review is die alle camera's tegenover elkaar zet...

Als de camera gewoon meekomt met de rest dan maakt het toch niet uit dat de module hetzelfde is?

Misschien zit er wel zelfs wel een andere processor achter of iets dergelijks.
Blijft het feit dat de sensor gewoon relatief ouderwets aan doet voelen, met zijn 1/3.06” sensor. LG is altijd heel vooruitstrevend, op dit vlak dus minder.

Hier nog meer over de foto kwaliteit: http://www.techradar.com/...1/review/2#articleContent

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 27-05-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Hmm, ook hier wordt gesproken over dezelfde camera kwaliteit.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:18:
[...]

Hmm, ook hier wordt gesproken over dezelfde camera kwaliteit.
Zelfs minder dan de G2 in sommige gevallen. Blijft toch moeilijk, een telefoon maken die echt alles goed heeft. Camera, scherm en snelheid plus uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:22:
[...]

Zelfs minder dan de G2 in sommige gevallen. Blijft toch moeilijk, een telefoon maken die echt alles goed heeft. Camera, scherm en snelheid plus uiterlijk.
Naja, beetje raar, want de Oppo find 7 en de One Plus One gebruiken de Sony Exmor IMX214 een nieuwe sensor van Sony. Raar dat een grote speler las LG dat niet voor elkaar krijgt om die nieuwe sensor erin te krijgen. Deze heeft better lowlight performance

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:38:
[...]

Naja, beetje raar, want de Oppo find 7 en de One Plus One gebruiken de Sony Exmor IMX214 een nieuwe sensor van Sony. Raar dat een grote speler las LG dat niet voor elkaar krijgt om die nieuwe sensor erin te krijgen. Deze heeft better lowlight performance
Precies. Een apparaat van 350 euro heeft dus een betere camera dan een 550 euro smartphone. (One plus one). Apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffreeman
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-09 18:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Foto's vergelijken met verschillende omstandigheden is vrij nutteloos imho. Nee, eerst eens de gsmarena reviews van deze wereld afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
De demotoestellen waren namelijk allemaal bedoeld voor de Koreaanse markt en stonden bomvol met bloatware van Koreaanse telecomproviders. Daarnaast ging het om een bètaversie van de firmware en LG benadrukte dat de prestaties nog verbeterd zouden worden.
Viel me op dat bijna alle test-modellen ook een provider logo achterop hadden. Wellicht dat de ''final'' (NL)-versie betere prestaties biedt, ook op camera vlak. Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Zo. Even een nachtje over kunnen slapen en ben erg tevreden van wat ik tot nu toe heb gezien/gelezen.
Lg heeft echt enorme stappen gemaakt in de laatste twee jaar. Waar Samsung enorm haar best doet om zoveel mogelijk nutteloze functies (hartslagmonitor) toe te voegen. Lijkt lg juist dingen simpeler te maken.

De laser om te focussen is iets wat natuurlijk een hoog nerd gehalte heeft, maar ook nog eens echt iets lijkt toe te voegen. De flatten UI vind ik zelf erg mooi en zal ik ook zeker een kans geven (itt touchwiz op mijn note 3 welke ik gelijk heb vervangen door nova launcher).
Skin blijft natuurlijk persoonlijk maar goed om te zien dat LG luistert naar de consument en er iets anders van probeert te maken.

Daarnaast is het uiterlijk (persoonlijk) ook mooier/strakker dan van de g2. Dus ook op dat punt hebben ze stappen gezet.

Seflie door NU.nl gemaakt :

http://media.nu.nl/m/m1mxnbiadkb1_wd640.jpg

Ziet er erg goed uit moet ik zeggen.

Leuk achtergrond verhaaltje over het design van de G3.

[ Voor 11% gewijzigd door Michaelg op 28-05-2014 08:25 ]

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Michaelg schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:35:
YouTube: LG G3 Official Unboxing !

Als er nou al een unboxing van de t-mobile versie op staat, kan een release toch niet zo lang op zich laten wachten?
Wat me zorgen baart is toch wel duidelijk de UI lag juist na het opstarten en ook als hij in de appdrawer gaat.
En dit is maar een T-Mobile branded versie en niet de overbloated Asian versie van de testtoestellen.

Ik begin meer en meer te denken dat de SoC toch ''net niet dat'' is voor het scherm.
Ik ga nog traditionele reviews afwachten maar op het moment neig ik toch meer naar een goedkoper 1080p toestel dat me de tijd helpt te overbruggen tot het 1ste Google Silver device eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:26
alwaysleft schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:36:
[...]

En dat vind je lang? Canon gebruikt in zijn DSLR camera's al sinds de 550D dezelfde 18MP sensor. Deze is inmiddels al ruim 4 jaar oud. Wil dat zeggen dat nieuwere modellen geen verbetering geven? Nee absoluut niet, want door een betere processor, ruisreductie, betere lenzen, betere AF-unit is de 700D bijvoorbeeld toch een betere camera dan de 550D.

Camera sensoren verouderen niet zo snel, dat laten de fotografie merken wel zien en ze worden vaak hergebruikt. De manier waarop zo'n sensor gebruikt wordt, met welke processor, en lens maakt veel meer uit. Ik denk dat LG in de G3 zeker een stap vooruit maakt met zijn nieuwe AF-systeem en betere processor en software voor de camera. Oké en misschien is die nieuwe sensor in low-light beter maar ja wat heb je daaraan als je niet knap kunt focussen in het donker? :P

Ik wordt een beetje moe van mensen die (met name) telefoons vroegtijdig afkraken en verwachten dat de perfecte telefoon ooit nog eens uitkomt, en dan zeuren dat er over 4-6 maanden weer een betere is? Ja dan moet je gewoon nooit meer een nieuwe smartphone kopen als je het mij vraagt. ;)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Davidshadow13 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:47:
[...]

En dat vind je lang? Canon gebruikt in zijn DSLR camera's al sinds de 550D dezelfde 18MP sensor. Deze is inmiddels al ruim 4 jaar oud. Wil dat zeggen dat nieuwere modellen geen verbetering geven? Nee absoluut niet, want door een betere processor, ruisreductie, betere lenzen, betere AF-unit is de 700D bijvoorbeeld toch een betere camera dan de 550D.

Camera sensoren verouderen niet zo snel, dat laten de fotografie merken wel zien en ze worden vaak hergebruikt. De manier waarop zo'n sensor gebruikt wordt, met welke processor, en lens maakt veel meer uit. Ik denk dat LG in de G3 zeker een stap vooruit maakt met zijn nieuwe AF-systeem en betere processor en software voor de camera. Oké en misschien is die nieuwe sensor in low-light beter maar ja wat heb je daaraan als je niet knap kunt focussen in het donker? :P

Ik wordt een beetje moe van mensen die (met name) telefoons vroegtijdig afkraken en verwachten dat de perfecte telefoon ooit nog eens uitkomt, en dan zeuren dat er over 4-6 maanden weer een betere is? Ja dan moet je gewoon nooit meer een nieuwe smartphone kopen als je het mij vraagt. ;)
Amen!

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
Ik hoop dat het bereik beter is dan bij de G2, die valt me namelijk behoorlijk tegen in vergelijking met de Nexus 5.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 10:26
The Wizard schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:21:
Ik hoop dat het bereik beter is dan bij de G2, die valt me namelijk behoorlijk tegen in vergelijking met de Nexus 5.
Ligt dat niet aan je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, gebruik al jaren KPN, ik heb het uitgetest, de G2 presteert slechter dan de Nexus 5, Galaxy S en de Note 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Dat is ook waar ik al op probeerde te vertellen een paar posts terug, bedank voor de haarfijne uitleg Davidshadow13 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 21:37
Volgens LG site zit het draadloos laden standaard in het model, de afwijking zit dus enkel in het RAM i.c.m. geheugen, voor mij geen groot probleem! Wel zal ik wachten tot de eerst goede ROM uitkomt, want ik verwacht van LG weer een totaal niet geoptimaliseerd apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan denk ik dat je verkeerde verwachtingen hebt :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

CLB schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:48:
Dan denk ik dat je verkeerde verwachtingen hebt :)
Niet helemaal waar denk ik. Ik heb al meerdere keren gezien dat het ding een beetje lagged, ook in de preview van Tweakers

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koreaanse bloated versie & geen final software

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Totaal niet geoptimaliseerd? Ondanks dat ik CloudyPro op mijn G2 heb staan vond ik het toestel daarvoor prima werken.

Ah, 16gb G3 voor €540 bij Belsimpel?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
CLB schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:25:
Koreaanse bloated versie & geen final software
Er is ook een Youtube video van een standaard US T-Mobile branded device vrij van Korean bloat en die lagged ook.

Ik zal het niet echt lag noemen op de G3 maar eerder een twijfel moment wanneer ie de app drawer open doet of vanuit welke app dan ook terug naar het homescreen gaat.
Nuja gelijk het nu staat koop ik hem niet ( 16gb 2gb ram kan ik nog mee leven ) maar dan verwacht ik performance zoals op de M8 of Nexus 5 , zeker voor 500+ Euro.

Anders hadden ze gewoon hand in eigen borst moeten steken en gewoon wachten tot de 805 beschikbaar was zoals met de G2 in September, 500+ is een hoop geld voor een stukje tech in je handen en als ik dat aan vrienden moet laten zien met dezelfde ''twijfelmomentjes van de UI'' zoals in de hands on videos dan help je de naam LG ook niet vooruit ;w

[ Voor 22% gewijzigd door Katmi op 28-05-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik zei, geen final software, eerst maar is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 19:34
Wachten op de 805 had gewoon velen maler verstandiger geweest, aangezien die een 2 keer zo hoge fill rate heeft als de 801. Het 1440p scherm had op grafisch vlak gewoon veel beter af geweest met de 805.

http://www.anandtech.com/...805-performance-preview/3

[ Voor 17% gewijzigd door cordonbleu op 29-05-2014 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

CLB schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:07:
Zoals ik zei, geen final software, eerst maar is afwachten.
Dit wordt vaak geroepen, nog nooit enig verschil gezien tussen pre-release software en final software. Dus ik heb er een hard hoofd in.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
FrankGuthrie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:16:
[...]

Dit wordt vaak geroepen, nog nooit enig verschil gezien tussen pre-release software en final software. Dus ik heb er een hard hoofd in.
Ze moeten wat roepen,wie gelooft ze nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
cordonbleu schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 00:31:
Wachten op de 805 had gewoon velen maler verstandiger geweest, aangezien die een 2 keer zo hoge fill rate heeft als de 801. Het 1440p scherm had op grafisch vlak gewoon veel beter af geweest met de 805.

http://www.anandtech.com/...805-performance-preview/3
Interessant, tot 50% performance increase 805 t.o.v. 801 bij hogere graphic quality settings 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 01:16:
[...]

Ik ook, ik heb nu een Nexus 5, wacht nog wel even op de ultieme smartphone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Ieder jaar komen er meerdere "Ultieme smartphones" uit maar helaas zijn er altijd wel wat op en aanmerkingen...

Ben wel van mening dat ze er bij LG G3 de 805 in hadden mogen zetten

Alle concepten hangen aan elkaar van de compromissen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Orandajin schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:18:
Ieder jaar komen er meerdere "Ultieme smartphones" uit maar helaas zijn er altijd wel wat op en aanmerkingen...

Ben wel van mening dat ze er bij LG G3 de 805 in hadden mogen zetten

Alle concepten hangen aan elkaar van de compromissen... :F
De 805 is alleen nog niet klaar voor massaproductie. Pas eind dit jaar komen de 805 smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
alwaysleft schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:42:
[...]

De 805 is alleen nog niet klaar voor massaproductie. Pas eind dit jaar komen de 805 smartphones.
Na de zomer,en 810 komt al ook snel begin 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Amaze86 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:26:
[...]

Na de zomer,en 810 komt al ook snel begin 2015.
Klopt, de 805 is gewoon schandalig laat ( roadmap was voor Q1 2014 ) en nu is die SoC niets meer dan een Snapdragon 600 was, het gat van 4-5 maand opvullen tot the next big thing ( 808/810 64 bit met 430 gpu ) er is in Q1 2015.

Al geloof ik nog bitter weinig van Qualcomm hun roadmaps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katmi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:45:
[...]

Klopt, de 805 is gewoon schandalig laat ( roadmap was voor Q1 2014 ) en nu is die SoC niets meer dan een Snapdragon 600 was, het gat van 4-5 maand opvullen tot the next big thing ( 808/810 64 bit met 430 gpu ) er is in Q1 2015.

Al geloof ik nog bitter weinig van Qualcomm hun roadmaps :P
Klopt. Vermoedelijk overvallen door 64 bit van Apple.
Moet je de rescources dus verdelen. De 801 is een opgepompte 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Hier nog een Duitser met accessoires en daadwerkelijk bezit van het toestel.
Je ziet onder andere cases met en zonder draadloos laden. (prijs in DE voor 32gb versie)
Mogelijk heeft alleen de duurste versie Draadloos laden
Youtube 1 toestel zelf
YT2 quick circle cover & headset & armband/watch (faux leer!!!)

[ Voor 11% gewijzigd door D0gtag op 29-05-2014 22:22 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Davidshadow13 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Canon heeft ook gewoon bagger sensoren sony veranderd elk half jaar zijn sensoren en met succes nikon (sony sensoren) en sony hebben momenteel de beste sensoren in camera land. :+

De g3 heeft 13 mp iS en snelle focus, mijn 8mp iphone maakt ook uitstekende foto's, ik vraag me wel af wat de snelheid van de lens is, de g2 had een f2.4 geloof ik, da vindt ik opzicht wel jammer als het deze 'feature' ook overgenomen heeft. :) PIxel peepen is zo nutteloos bij een camera telefoon, meeste foto's eindigen al fb foto's of in telefoon plaatjes (hoe dan ook, gedownscaled) Hierbij zijn kleuren reproductie en focus snelheid meer van belang dan ultieme scherpte.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
De LG g3 heeft en mooi scherm. Wat ik mezelf afvraag. Kunnen alle apps geopend worden met en wqhd scherm. Of ga je dan alles korrelig zien?
Bijv. YouTube filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 08:44
Alle apps kunnen volgens mij gewoon geopend worden.
Youtube gebruikt niet alle pixels, omdat de meeste filmpjes niet in Quad HD zijn, maar het wordt niet heel korrelig, omdat de pixels al bijna niet te onderscheiden waren bij Full HD, laat staan bij Quad HD.
De rest wordt volgens mij niet korrelig omdat alles goed geschaald wordt. Een beetje als bij een PC; als je een hogere resolutie scherm aansluit blijft alles nog scherp op het nieuwe scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Je kan het ook omdraaien. Zou je op een 5,5"scherm met full HD resolutie dingen korrelig gaan zien? Nee, nou dan is dat ook niet het geval op een 5.5"scherm met een hogere resolutie :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een full HD-app schaalt niet precies op een quad-HD scherm, zoals Apple met Retina en non-Retina, dus ik vraag het me af of textures van bijvoorbeeld een game mooi schalen op een scherm wat niet precies tig x zoveel pixels heeft. Al met al zullen apps / games wel updates moeten krijgen net zoals met 720p --> 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Leuke Hands-on van de altijd charmante Erica Griffin. LG G3: In-depth Impressions and Hands On: http://youtu.be/3Xb5AkqV6Zg

[ Voor 7% gewijzigd door Michaelg op 30-05-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Video is verwijderd door gebruiker. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Was een uitgebreide review van 20min.
Van alles wat, pro´s en cons, jammer dat ze de video verwijderd heeft om wat voor reden dan ook.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metallic Black, Silk White en Shine Gold:
16GB-variant gaat € 549,00 kosten
32GB-variant gaat € 599,00 kosten

Quick Charger gaat € 29,90 kosten
Quick Circle Case gaat € 39,90 kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiefDelicious
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
CLB schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:10:
Metallic Black, Silk White en Shine Gold:
16GB-variant gaat € 549,00 kosten
32GB-variant gaat € 599,00 kosten

Quick Charger gaat € 29,90 kosten
Quick Circle Case gaat € 39,90 kosten
Leverbaar in NL begin Juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
En hij is weer geplaatst :LG G3: In-depth Impressions and Hands On: http://youtu.be/3Xb5AkqV6Zg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Betekend dat dat er een 32gb versie in NL komt of staat die prijs er gewoon bij als reference ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat betekend dat er inderdaad een 32GB-variant te koop zal zijn in NL :) Zie al meerdere (web)shops ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Wow een hoesje van 40 euro. Dat is nog erger dan de S3 toen ze met de cover case kwamen.
Snap niet hoe ze de prijzen berekenen een oplader goedkoper dan een hoesje... 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Xepos op 30-05-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Hier GEEN prijzen/levertijden/winkels. Lees De regels voor dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphinkx
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 21:16
Is wel geen normaal hoesje volgens mij.. Maar weet nog niet exact wat de meerwaarde er van zal zijn. Als je de 32 gig versie wil + hoesje + quick charger ben je wel 670 euro kwijt.

Hebben nog maand om te beslissen. Ben ook wel nieuwsgierig wat de Flex 2 zal brengen. Als die een 1080p scherm zal hebben en gelijkaardige prijs is die mss ook wel te overwegen. Maar die komt allicht pas eind Q3 of zelfs Q4 uit want daar is nog helemaal niets over geweten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:38

westergas

rikkie_pc

Aangezien de G3 de mogelijkheid heeft om een SD kaart te gebruiken..wat heb je dan aan een duurdere 32GB variant?

Ik kan me voorstellen dat intern sneller is dan extern (SD) maar zijn er echt mensen die meer dan 16GB aan apps hebben geïnstalleerd? Een andere noodzaak voor snelle opslag kan ik me even niet voorstellen namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door westergas op 30-05-2014 16:58 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sneller, beter voor apps, helemaal met de KitKat-perikelen en nog 1GB RAM in dat model ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
3gb ram ipv 2gb
Build in QI draadloos chargen ( zover ik weet ontbreekt dit in de 16gb cover )
en 32gb ( 25gb vrij ) ipv 16 gb ( 10 gb vrij )

Voor slechts 49 Euro extra lijkt me dat wel een mooie deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Heb je al bronnen over dat draadloos opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Michaelg schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:25:
Heb je al bronnen over dat draadloos opladen?
Kan het niet meteen terugvinden maar ik meen te herinneren dat verschillende hands on video's zeiden dat het op de 16gb ontbreekt, dat zag je ook in de video dat aan de binnenkant vd backcover niets was qua contactpunten, in tegenstelling tot de 32gb back cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:51:
Leuke Hands-on van de altijd charmante Erica Griffin. LG G3: In-depth Impressions and Hands On: http://youtu.be/3Xb5AkqV6Zg
Volgens haar is het verschil tussen full hd en 2k wel te zien
anderen zeggen weer van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Meer foto samples geschoten met de LG G3, wat een middelmatige kwaliteit: http://blog.gsmarena.com/lg-g3-camera-samples/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 19:34:
[...]

Volgens haar is het verschil tussen full hd en 2k wel te zien
anderen zeggen weer van niet
Heb meerdere hands on gezien waarbij ze verschil zien al is het minimaal. Vraag mezelf af of dit scherm met deze resolutie een meerwaarde heeft ten opzichte van het extra detail dat je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
alwaysleft schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:20:
Meer foto samples geschoten met de LG G3, wat een middelmatige kwaliteit: http://blog.gsmarena.com/lg-g3-camera-samples/
Vind het lastig te beoordelen zo. Volledig croppen is natuurlijk niet echt mijn manier om foto's te beoordelen. Behalve als je het doet van meerdere toestellen naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

alwaysleft schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 20:20:
Middelmatig? vergeleken met wat een sony a7? Ik vind de foto's prima, kleuren zijn mooi en de 13mp geeft voldoende detail. Ik zie voornamelijk sterke ruis reductie, niks wat software niet kan veranderen (raw mode?)
Het enige wat er slecht uitziet is het weer :) Ik zou graag van mensen willen horen waarom dit zo slecht is ipv 'het is slecht'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:26
Vaak is het een beetje een vooroordeel / voor gevoel van: op papier niet de beste sensor dus dan moeten de foto's er wel slecht uitzien, dus dan gaan die foto's er ook slechts uitzien in je gedachte, terwijl dat objectief helemaal niet zo hoeft te zijn.

Maar nu heeft alwaysleft al wel laten doorschemeren de laatste pagina's niet echt objectief te zijn maar behoorlijk negatief over de LG G3, als dat gevoel eenmaal in je zit is dat er lastig uit te krijgen zeker bij iets objectiefs als foto's bekijken zeker zonder vergelijkingsmateriaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Davidshadow13 op 30-05-2014 22:18 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Davidshadow13 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:18:
Maar nu heeft alwaysleft al wel laten doorschemeren de laatste pagina's niet echt objectief te zijn maar behoorlijk negatief over de LG G3, als dat gevoel eenmaal in je zit is dat er lastig uit te krijgen zeker bij iets objectiefs als foto's bekijken zeker zonder vergelijkingsmateriaal.
Dat idee heb ik ook idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik vind de foto's zeker niet slecht voor een telefoon. Maar kom op, het zijn toch maar kiekjes die je er mee maakt? Snap zelf niet dat een (klein?) verschil in foto kwaliteit een reden kan zijn om voor een ander toestel te kiezen.

Foto's van goede kwaliteit maak je met een fotocamera, dat zie ik voorlopig nog niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Kan me best voorstellen als je €550+ voor een toestel betaald dat je prioriteiten stelt of kwaliteit verwacht. Kan voor snelle prof doeleinden wel bepalend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

polopolo150 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:00:
Kan me best voorstellen als je €550+ voor een toestel betaald dat je prioriteiten stelt of kwaliteit verwacht. Kan voor snelle prof doeleinden wel bepalend zijn.
Maar niet bij een mobiel waarbij het verschil tussen en slechte en goede camera telefoon marginaal is (binnen de high end dus) en 550euro is weinig voor een high end telefoon bij introductie (tegenwoordig). De foto's zijn gewoon goed te noemen van de g3 net zoals de g2 ook prima foto's maakte en gewoon mee kon met de 5s en Samsung s5. (zie de reviews online) Mensen zitten te zeuren over de foto's zonder inhoudelijk te vertellen wat er nu precies fout is. Ik kan nog geen oordeel geven tav concurrenten omdat de software nog niet finale is en er nog geen productie unit beschikbaar is. Maar de nu uitgekomen foto's zijn gewoon prima en zien er prima uit op een quad hd scherm of 1/2uhd scherm :+ waar 90% van de foto's straks geshowed worden :)

Edit: volgens lg heeft de sensor zelfde mp count maar is het een nieuwere sensor. (we wachten op ifixit) maar het kan nooit slechter zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door D0gtag op 01-06-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met een telefoon gemaakte foto's nog nooit serieus op een scherm beoordeeld....of überhaupt serieus genomen. Ik heb ook nog nooit een statement van een fabrikant gezien die zegt dat hun telefoon betere foto's kan maken dan een betere digicam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
D0gtag schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 23:12:
[...]

Maar niet bij een mobiel waarbij het verschil tussen en slechte en goede camera telefoon marginaal is (binnen de high end dus) en 550euro is weinig voor een high end telefoon bij introductie (tegenwoordig). De foto's zijn gewoon goed te noemen van de g3 net zoals de g2 ook prima foto's maakte en gewoon mee kon met de 5s en Samsung s5. (zie de reviews online) Mensen zitten te zeuren over de foto's zonder inhoudelijk te vertellen wat er nu precies fout is. Ik kan nog geen oordeel geven tav concurrenten omdat de software nog niet finale is en er nog geen productie unit beschikbaar is. Maar de nu uitgekomen foto's zijn gewoon prima en zien er prima uit op een quad hd scherm of 1/2uhd scherm :+ waar 90% van de foto's straks geshowed worden :)

Edit: volgens lg heeft de sensor zelfde mp count maar is het een nieuwere sensor. (we wachten op ifixit) maar het kan nooit slechter zijn.
Goed informatief filmpje :) Wel jammer dat ik weer iets van lag zie terug komen op dit filmpje, op de LG G2 nooit gehad. Dat vind ik nog belangrijker dan de foto kwaliteit, een smooth experience :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:26:
[...]

Goed informatief filmpje :) Wel jammer dat ik weer iets van lag zie terug komen op dit filmpje, op de LG G2 nooit gehad. Dat vind ik nog belangrijker dan de foto kwaliteit, een smooth experience :)
Viel me dus ook op. Nu meerdere filmpjes gezien en overal wel lag gezien. Denk toch dat QHD teveel van de processor vraagt. Ben benieuwd of CM hier wel smooth op draait.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:57:
[...]

Viel me dus ook op. Nu meerdere filmpjes gezien en overal wel lag gezien. Denk toch dat QHD teveel van de processor vraagt. Ben benieuwd of CM hier wel smooth op draait.
Als er in iedere review straks lag wordt genoemd als grote minpunt, dan mag LG zich voor de kop stoten dat ze niet "gewoon" een full hd paneel in die G3 hadden gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

alwaysleft schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:31:
[...]

Als er in iedere review straks lag wordt genoemd als grote minpunt, dan mag LG zich voor de kop stoten dat ze niet "gewoon" een full hd paneel in die G3 hadden gestopt.
Dat zit ik dus ook te denken. Daarom is de Oneplus One weer een optie geworden. 5,5 inch met 1080p. Was ik eindelijk happy om niet meer te wachten op de OPO, wordt het tcoh weer een optie. Eens kijken hoe het met de productie daarvan gaat.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Groot nadeel van de Oneplus One is de afwezigheid van 4G (voor onze netwerken).

Ik wacht eerst de reviews af, ik denk persoonlijk dat het wel mee zal vallen met de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
The Wizard schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:54:
Niet voor T-Mobile en voor Vodafone deels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Dat denk ik ook wel. In de review van MKBHD valt het hem in ieder geval totaal niet op. Plus dat het nog allemaal pre-productie modellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idem hier. Als je weer in de developer options het e.e.a. aan kan passen dan scheelt het allicht iets. En dan nog: waarom nu al conclusies trekken. Dat is m.i. nog geen discussie waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:06:
Idem hier. Als je weer in de developer options het e.e.a. aan kan passen dan scheelt het allicht iets. En dan nog: waarom nu al conclusies trekken. Dat is m.i. nog geen discussie waard.
Waarom niet? Men doet altijd alsof er in de laatste weken voor de release een magisch software verise op het toestel komt, terwijk ik nooit een verbetering heb gezien. Hier en daar een aanpassing in de camera software, maar er wordt altijd geschermd met pre-release software 8)7.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat doe ik niet ;) Maar recensies worden gemaakt n.a.v. het uiteindelijke product dus daarom wacht ik met het trekken van conclusies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcauseway
FrankGuthrie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 07:50:
[...]
Dat zit ik dus ook te denken. Daarom is de Oneplus One weer een optie geworden. 5,5 inch met 1080p. Was ik eindelijk happy om niet meer te wachten op de OPO, wordt het tcoh weer een optie. Eens kijken hoe het met de productie daarvan gaat.
Ik zit ook met een scheef oog mee te kijken naar vorderingen v/d oneplus one. Nadeel tov de G3 zijn toch de nog grotere buiten afmetingen. 'k Zie in reviews van de oneplus one ook de slechte belkwaliteit als een minpunt terugkomen. Lijkt me toch wel de essentie van een telefoon om normaal te kunnen bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

FrankGuthrie schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:57:
[...]

Ik weet haast wel zeker dat dit niet het probleem kan zijn aangezien ik ze ook 3d games heb zien spelen op de G3 met hoge framerates (1080p waarschijnlijk).Ik weet zeker dat dit te maken heeft met de custom skin ipv. de gpu. Eerst wat ik doe als ik zo'n telefoon haal is kijken naar een google play edition rom (custom roms) :+, ik heb al filmpjes gezien van g2 gebruikers met de keyboard van de g3 dus bij introductie zal er al iets te kiezen zijn. Maar ik wacht sowieso af op de htc one en samsung s5 prime's (voornamelijk die laatste). Als ze ook zo'n groot scherm weten te stoppen in zo'n klein frame en echt van metaal is als de htc one m8 dan ben ik verkocht _/-\o_

De eerste teardown is een feit :)
Het lijkt erop dat de G3 wel een metalen/magnesium frame heeft en dat hij erg gemakkelijk te repareren is.

Edit: ik keek ook naar de one plus maar die heeft geen sdkaart. voor mij hoeft een telefoon geen quadHD scherm te hebben, maar ik vind de bezel scherm verhouding erg fraai van LG.

[ Voor 14% gewijzigd door D0gtag op 02-06-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FrankGuthrie schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:09:
[...]

Waarom niet? Men doet altijd alsof er in de laatste weken voor de release een magisch software verise op het toestel komt, terwijk ik nooit een verbetering heb gezien. Hier en daar een aanpassing in de camera software, maar er wordt altijd geschermd met pre-release software 8)7.
Precies, die uiteindelijke software verbeteringen vallen vies tegen. Over 4 weken ligt dit apparaat al in de winkel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik denk dat de haperingen komen door de tweaks die LG heeft toegevoegd om de batterij langer mee te laten gaan. Ik heb iets gehoord over de refresh rate die omlaag gaat en dat soort gekkigheid. Dat zou kunnen verklaren dat een telefoon soms hapert (vanuit idle bijvoorbeeld) en het in games gewoon goed doet. Ik zou me dus ook kunnen voorstellen dat LG na de kritiek besluit deze tweaks weer ongedaan te maken in ruil voor wat kortere batterij duur.

Ik hoop het iig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
hoe is de reputatie van LG inmiddels wat betreft updates?
hoeveel kans is er op een GPE versie? (maar die mist dan zeker de knock codes enzo)

heb een Optimus 2X gehad, toen was het niet best (en dat ding was veel te traag kwa data transfer rates)

krijg steeds meer zin in de LG G3, mijn Butterfly S ondersteund geen 4G op het netwerk van KPN, wil ook graag een iets groter scherm en aangezie de G3 met z'n 5.5" nauwelijks groter is dan de Butterfly S...

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De G2 was al van een andere orde dan de 2X en dat zal bij de G3 hopelijk niet anders zijn. Ik zou absoluut niet wachten op een GPE. Na verloop van tijd kan je evt. rooten en er een zo kaal als mogelijke rom op knallen. Wil je dat niet dan wordt het evt. wachten op een Google variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Wizard schreef op maandag 02 juni 2014 @ 08:54:
Groot nadeel van de Oneplus One is de afwezigheid van oneplus one-telefoontoestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ik ga ook niet wachten op die GPE versie :)
(en als ie er toch komt, dikke kans dat je die dan naderhand kan flashen en anders idd een andere rom)

op de oneplus ga ik al helemaal niet meer wachten, als dat ding inderdaad tegen kostprijs wordt verkocht, geloof ik er niks van dat ie in grote aantallen leverbaar gaat worden

bovendien is ie veel te groot...

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de G3 een notificatie LED? Niet kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ja, die heeft ie, links van de front camera.

http://www.lg.com/nl/mobiele-telefoons/lg-G3-D855-smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 15:03
Hallo

Ik ben aan het twijfelen om men S3 te vervangen.

Ik had eerst gedacht aan de oneplus one, maar ik lees dat die nog redelijk wat bugs heeft en hoe zit het met de beschikbaarheid? Op dit moment via een invite systeem.

Nu heb ik mijn oog laten vallen op de LG G3. Ik heb wel geen ervaring met die knoppen achteraan de GSM.

Nu ben ik wat previews aan het lezen of hands-on aan het bekijken op YouTube en het ziet er voor mij al positief uit.

Waarom hebben ze nu 2 modellen?
16gig / 2gig = 550 euro
32gig / 3 gig = 600 euro

50 euro meer voor 16gig en 1 gig geheugen. Meerwaarde of niet?

Voor mij zeker geen Samsung meer. Nu is men S3 ook geroot met Archidroid 2.4.5. Draait stukken beter.

Andere alternatieven zijn mss de experia z2, Nexus 5, huawei p7, G2,.....
Pagina: 1 ... 5 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.