Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:42
In wat landen om ons heen is de uitrol van Marshmallow begonnen, een nieuwere build dan degene welke al uit was (30B eerst nu 30C):

http://www.mylgphones.com...tware-update-d85530c.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Razer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:05:
In wat landen om ons heen is de uitrol van Marshmallow begonnen, een nieuwere build dan degene welke al uit was (30B eerst nu 30C):

http://www.mylgphones.com...tware-update-d85530c.html
Ik krijg hier nog steeds de melding geen update beschikbaar.

Zowel via OTA als via de LG Mobile support tool.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
@r!k schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:21:
[...]

Ik krijg hier nog steeds de melding geen update beschikbaar.

Zowel via OTA als via de LG Mobile support tool.
OTA duurt altijd langer, en op mijn linkje kon je zien welke landen aan de beurt waren vandaag. Onder andere Duitse Vodafone toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:42
Mooi dat ie nu eindelijk eraan komt! Ben benieuwd wanneer ik hem ontvang want mijn LG komt van origine uit Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
onnaj schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:17:
Mooi dat ie nu eindelijk eraan komt! Ben benieuwd wanneer ik hem ontvang want mijn LG komt van origine uit Duitsland.
Als je hem dan aan LG PC Suite hangt van LG kan het zijn dat die er al is :) Ik zou het even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 00:28
Bij mij alleszins niet :S

Bij Samsung kon je via de registry de update-tool laten denken dat je uit land x kwam en versie y van de GSM had, bij LG heb ik die mogelijkheid nog niet gevonden ;(
Razer schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Als je hem dan aan LG PC Suite hangt van LG kan het zijn dat die er al is :) Ik zou het even checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
TPar schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:32:
Bij mij alleszins niet :S

Bij Samsung kon je via de registry de update-tool laten denken dat je uit land x kwam en versie y van de GSM had, bij LG heb ik die mogelijkheid nog niet gevonden ;(

[...]
Misschien de Duitse PC Suite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Nee heeft te maken met de zogenaamde "Buyer Code" in je telefoon, aan de hand daarvan worden LG telefoon updates uitgerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Ik kan wel aangeven uit welk land ik zogenaamd kom. Heb hem ook al ooit op Polen gezet maar dat maakte ook niks uit. Terwijl in Polen de uitrol als eerste was begonnen.

Zal hem zo dadelijk toch nog eens aansluiten....:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TPar
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 00:28
Voor de ongedurigen onder ons (en daar ben ik deel van).

De toestellen met Byer Code 06NLTN kregen de vorige keer 3 dagen na de eerste batch de update (was toen eerste batch op vrijdag en de 2e dus op maandag). Aangezien de nu gereleaste versies toen ook in de eerste batch zaten, ga ik er van uit dat onze update er heel snel aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draak1978
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 21:20
stash_nl schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:04:
http://www.droidviews.com...g3-d855-using-flash-tool/

zojuist deze guide er bij gehouden.
je hoeft je g3 dus echt niet te rooten ofzo
gewoon doen wat er in de gids staat.
zo te zien heb ik nu toch echt een g3 marshmallowtje
Ik draai nu zelf de Fullmics rom, bevalt mij beter dan stock. Maar draaide de 30a vanaf het begin al.
Hoe bevalt 6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:00
Hier mensen ervaring met het installeren van TWRP (3.0) op een G3? Ik heb toch best wat ervaring met dit soort dingen, maar de G3 maakt het wel erg moeilijk voor me.

Allereerst geprobeerd via de TWRP app, wel zo makkelijk. Uiteraard heb ik de G3 daarvoor geroot. Het leek allemaal als een zonnetje te werken, totdat ik daadwerkelijk in recovery wilde rebooten -> secure booting error. Oftewel; hij kan recovery niet booten.

De G3 werkt verder nog wel, dus toen maar proberen met TWRP 2.8. Helaas hetzelfde resultaat.

Even wat verder zitten zoeken. Blijkt dat toch een bekend probleem te zijn (zul je altijd zien). Maar, er is een oplossing: de app AutoRec. Nou, prima. App geïnstalleerd, gaat allemaal goed tot ik op de flash knop wil drukken. Die knop doet het simpelweg niet?? Dus ook op die manier geen TWRP.

Ook het los flashen middels Flashify geeft helaas hetzelfde resultaat.

Anderen hebben dit ook gehad zo te zien op XDA, maar de oplossingen gaan vrij. Daarom vroeg ik mij iemand hier dit probleem ook heeft gehad en het wellicht relatief makkelijk opgelost heeft?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
onnaj schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:25:
Ik kan wel aangeven uit welk land ik zogenaamd kom. Heb hem ook al ooit op Polen gezet maar dat maakte ook niks uit. Terwijl in Polen de uitrol als eerste was begonnen.

Zal hem zo dadelijk toch nog eens aansluiten....:-)
Getest maar werkte helaas niet. Landinstelling op zowel Pools als Duits gezet en natuurlijk Nederlands maar geen update beschikbaar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan Bloemen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-03 16:39
Ik heb het ook even geprobeerd. Ik heb de link van de officiële LG site gebruikt: http://www.lg.com/nl/ondersteuning-mobiel/lg-LGD855

Gewoon de stappen volgen en ik zit nu ook op 6.0 :) . Good luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 21:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frie2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:55
Via toestel menu kreeg ik geen update, via LG Suite wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Mooi, vanmiddag updaten!

Edit: heb problemen met PC Suite, hij is al drie keer gestopt tijdens het downloaden...

[ Voor 65% gewijzigd door Jack O10 op 22-03-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:37
Net via de PC Suite proberen te updaten, bleef hangen bij 17% en er kwam een error in beeld van PC Suite dat het proces niet voltooid kon worden. Toen sprong 'ie op 0% en herkende de software de telefoon niet meer. Hard reset werkt ook niet. Gebeld met LG, ''Dat kan soms gebeuren meneer met Android, gaat u maar terug naar de winkel'' Wat een prutsers, weten jullie nog oplossingen? Ik heb hem nooit geroot en dus ook geen ROM's gebruikt. Ik zou dus voor de zekerheid PC Suite niet gebruiken!

[ Voor 6% gewijzigd door MasterStig op 22-03-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 18:42
MasterStig schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:55:
Net via de PC Suite proberen te updaten, bleef hangen bij 17% en er kwam een error in beeld van PC Suite dat het proces niet voltooid kon worden. Toen sprong 'ie op 0% en herkende de software de telefoon niet meer. Hard reset werkt ook niet. Gebeld met LG, ''Dat kan soms gebeuren meneer met Android, gaat u maar terug naar de winkel'' Wat een prutsers, weten jullie nog oplossingen? Ik heb hem nooit geroot en dus ook geen ROMS gebruikt.
Dan wacht ik toch maar even met installeren gezien de problemen van jullie hier.
Aangezien je niet geroot bent, en dus geen recovery menu hebt, zie ik zo snel even geen oplossing voor je. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat het een tijdje geleden is dat ik echt zelf bezig ben geweest met rooten en custom roms etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Rossi46 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 17:06:
Hier mensen ervaring met het installeren van TWRP (3.0) op een G3? Ik heb toch best wat ervaring met dit soort dingen, maar de G3 maakt het wel erg moeilijk voor me.

Allereerst geprobeerd via de TWRP app, wel zo makkelijk. Uiteraard heb ik de G3 daarvoor geroot. Het leek allemaal als een zonnetje te werken, totdat ik daadwerkelijk in recovery wilde rebooten -> secure booting error. Oftewel; hij kan recovery niet booten.

De G3 werkt verder nog wel, dus toen maar proberen met TWRP 2.8. Helaas hetzelfde resultaat.

Even wat verder zitten zoeken. Blijkt dat toch een bekend probleem te zijn (zul je altijd zien). Maar, er is een oplossing: de app AutoRec. Nou, prima. App geïnstalleerd, gaat allemaal goed tot ik op de flash knop wil drukken. Die knop doet het simpelweg niet?? Dus ook op die manier geen TWRP.

Ook het los flashen middels Flashify geeft helaas hetzelfde resultaat.

Anderen hebben dit ook gehad zo te zien op XDA, maar de oplossingen gaan vrij. Daarom vroeg ik mij iemand hier dit probleem ook heeft gehad en het wellicht relatief makkelijk opgelost heeft?
Odd, tijdje terug met flashify een recovery d'r ingezet. Ware het wel dat gewoon updaten compleet in een bootloop kwam en ik alleen via download mode de boel weer normaal kon krijgen 8)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Marcel_ schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 18:11:
[...]

Dan wacht ik toch maar even met installeren gezien de problemen van jullie hier.
Aangezien je niet geroot bent, en dus geen recovery menu hebt, zie ik zo snel even geen oplossing voor je. Maar ik moet wel eerlijk bekennen dat het een tijdje geleden is dat ik echt zelf bezig ben geweest met rooten en custom roms etc.
Ach ik heb hem vanmiddag om 12 uur geupdate.
Nergens problemen mee gehad.
Nu morgen kijken als hij opgeladen is of de batarij langer mee gaat.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
MasterStig schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 17:55:
Net via de PC Suite proberen te updaten, bleef hangen bij 17% en er kwam een error in beeld van PC Suite dat het proces niet voltooid kon worden. Toen sprong 'ie op 0% en herkende de software de telefoon niet meer. Hard reset werkt ook niet. Gebeld met LG, ''Dat kan soms gebeuren meneer met Android, gaat u maar terug naar de winkel'' Wat een prutsers, weten jullie nog oplossingen? Ik heb hem nooit geroot en dus ook geen ROM's gebruikt. Ik zou dus voor de zekerheid PC Suite niet gebruiken!
Zet je phone in download mode, download KDZ, flash via LGUP of Flashtool en klaar, weer werkende telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Razer schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 20:36:
[...]

Zet je phone in download mode, download KDZ, flash via LGUP of Flashtool en klaar, weer werkende telefoon.
Mijn G3 is niet geroot, anders was dat idd een optie. Thanks voor het meedenken iig! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:43
Vage rebootprobleem gehad, bij elk accupercentage. Third market batterij bij DX gekocht, eentje van 7000mAh. Probleem verdween als sneeuw in de zon. En mijn accu gaat ruim 3 dagen mee met normaal gebruik! Nu maar hopen dat de accu het nog steeds zo goed doet na een aantal keer ontladen en opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
MasterStig schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 21:47:
[...]
Mijn G3 is niet geroot, anders was dat idd een optie. Thanks voor het meedenken iig! ;)
LGUP =no root needed hè ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
Update is gelukt en werkt hier nu. Lijkt best soepel te lopen, komende dagen aankijken hoe de batterij etc. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
LGUP herkent mijn telefoon niet... Het herkent wel een device, maar verder is 'ie 'unknown'.

[ Voor 13% gewijzigd door MasterStig op 22-03-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
MasterStig schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:15:
[...]
LGUP herkent mijn telefoon niet... Het herkent wel een device, maar verder is 'ie 'unknown'.
Hmmm okay, heb al tijdje geen G3 meer dus wat dat specifiek betekent weet ik niet. Op XDA ook niks te vinden dan?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Brad Pitt schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 22:45:
[...]

Hmmm okay, heb al tijdje geen G3 meer dus wat dat specifiek betekent weet ik niet. Op XDA ook niks te vinden dan?
Nee, blijkbaar gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

[...]

Je moet de telefoon in download mode zetten. Daarna de drivers die van de lg site zelf hebt gehaald installeren.

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 23-03-2016 05:42 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
[...]

En anders Flashtool gebruiken daar werkt het ook gewoon mee, maar ook je telefoon in download mode. Zolang je download mode en recovery hebt is ie gewoon te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Razer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:05:
[...]

En anders Flashtool gebruiken daar werkt het ook gewoon mee, maar ook je telefoon in download mode. Zolang je download mode en recovery hebt is ie gewoon te redden.
Ik krijg hem niet in download mode, dat is het grote probleem. Al heel vaak geprobeerd maar het lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

MasterStig schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 11:50:
[...]

Ik krijg hem niet in download mode, dat is het grote probleem. Al heel vaak geprobeerd maar het lukt niet.
Hoe doe jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Telefoon uit, volumeknop omhoog indrukken en dan usb-kabel aansluiten. Dit zou de manier moeten zijn, alleen schiet de telefoon meteen door naar het firmware update scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
MasterStig schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:05:
[...]

Telefoon uit, volumeknop omhoog indrukken en dan usb-kabel aansluiten. Dit zou de manier moeten zijn, alleen schiet de telefoon meteen door naar het firmware update scherm.
Volgens mij moet het dan alsnog lukken, probeer ook eens op een andere PC.
Probeer ook de LG Support Tool, eventueel firmware herstel in deze tool:

http://lg-support-tool.en.lo4d.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Ik zie hier dat de update inderdaad beschikbaar is. Verwacht nog een telefoontje maar zal het later vandaag ook eens proberen met de LG support software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterStig
Razer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 12:25:
[...]

Volgens mij moet het dan alsnog lukken, probeer ook eens op een andere PC.
Probeer ook de LG Support Tool, eventueel firmware herstel in deze tool:

http://lg-support-tool.en.lo4d.com/
Echt super bedankt voor die LG Support Tool tip! Upgrade foutherstel werkte om de update opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
MasterStig schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:36:
[...]

Echt super bedankt voor die LG Support Tool tip! Upgrade foutherstel werkte om de update opnieuw te installeren.
Oeh yeah!!! Super!
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Hij is nu ook OTA beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
onnaj schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:56:
Hij is nu ook OTA beschikbaar!
Bij mij niet....

Live today! Nobody promised you tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-08 22:15
Iemand ervaring mee dat de g3 uit zich zelf opnieuw opstart.
Laatste tijd valt mijn g3 uit en start uit zich zelf weer op. Dit gebeurt vaak wanneer de telefoon ''Veel'' moet rekenen. Bijvoorbeeld bij filmen of een app opstarten.
Ook na het opstarten is mijn accu percentage flink gedaald bijvoorbeeld van 40% naar 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Nder schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:50:
Iemand ervaring mee dat de g3 uit zich zelf opnieuw opstart.
Laatste tijd valt mijn g3 uit en start uit zich zelf weer op. Dit gebeurt vaak wanneer de telefoon ''Veel'' moet rekenen. Bijvoorbeeld bij filmen of een app opstarten.
Ook na het opstarten is mijn accu percentage flink gedaald bijvoorbeeld van 40% naar 3%.
Op XDA verschillende keren zien voorbij komen. Heeft in 99 van de 1000 gevallen met de accu te maken. Bestel eens via eBay een originele replacement batterij. Kosten maar rond de 12 euro. Doet waarschijnlijk wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Hier vindt de Support Tool dus niks, heb nog steeds "de nieuwste versie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Mizgala28 schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:57:
Hier vindt de Support Tool dus niks, heb nog steeds "de nieuwste versie".
Dan heb je geen Nederlands model en moet je nog even geduld hebben tot voor jou product code de update ook uitgerold wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Razer schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:04:
[...]

Dan heb je geen Nederlands model en moet je nog even geduld hebben tot voor jou product code de update ook uitgerold wordt.
Ik heb de 6GB model en die heeft volgens een lijst van Lg (iemand postte een link ervan hier) al de update naar 6.0, ik wacht wel in ieder geval, heb de geduld wel zeker aangezien de boel nu op gang komt.

(6GB - model uit Groot-Brittannië)

Mijn partner kreeg dan wel de 6.0 update vandaag, die is uit sinds 21 maart, maar in dit geval gaat het om de 6HU model (uit Hongarije dus).

Nog even geduld in mijn geval dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Mizgala28 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:58:
[...]

Ik heb de 6GB model en die heeft volgens een lijst van Lg (iemand postte een link ervan hier) al de update naar 6.0, ik wacht wel in ieder geval, heb de geduld wel zeker aangezien de boel nu op gang komt.

(6GB - model uit Groot-Brittannië)

Mijn partner kreeg dan wel de 6.0 update vandaag, die is uit sinds 21 maart, maar in dit geval gaat het om de 6HU model (uit Hongarije dus).

Nog even geduld in mijn geval dus.
Waar kun je die code vinden? Ik dacht altijd dat ik de nederlandse versie had maar begin nu te twijfelen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Nu online
Met de flashtool is het uiteindelijk gelukt! De drivers waren steeds het probleem maar via de site van LG ging het in één keer goed.

[ Voor 73% gewijzigd door pvanmegen op 24-03-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Bij mij gisteren wel maar nu ineens niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@r!k schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:06:
[...]

Waar kun je die code vinden? Ik dacht altijd dat ik de nederlandse versie had maar begin nu te twijfelen.
Ik vond het op de sticker aan de zijkant van het doosje van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-08 22:15
Razer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:55:
[...]

Op XDA verschillende keren zien voorbij komen. Heeft in 99 van de 1000 gevallen met de accu te maken. Bestel eens via eBay een originele replacement batterij. Kosten maar rond de 12 euro. Doet waarschijnlijk wonderen.
Heb er een besteld! Zal waarschijnlijk helpen want als de telefoon op de lader ligt geen problemen.
maar als ik hem nu zonder lader opstart en hij is onder de 40% komt hij of in een bood loop of valt al weer uit bij het invoeren van de pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Heb nu de 2e dag marshmallow draaien en moet zeggen, vind het veel soepeler dan lollipop draaien en de accu duur is sterk verbeterd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
dutchnltweaker schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:11:
Heb nu de 2e dag marshmallow draaien en moet zeggen, vind het veel soepeler dan lollipop draaien en de accu duur is sterk verbeterd! :)
Viel mij ook op bij mijn partner, MM draait veel soepeler en bij games gaat de accu minder hard leeg en wordt de toestel minder warm.

Werkt lekker soepel maar het valt wel op dat tijdens het switchen tussen de app drawer en homescreen er een soort van lag is dat onder LP niet aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mizgala28 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 00:35:
[...]

Viel mij ook op bij mijn partner, MM draait veel soepeler en bij games gaat de accu minder hard leeg en wordt de toestel minder warm.

Werkt lekker soepel maar het valt wel op dat tijdens het switchen tussen de app drawer en homescreen er een soort van lag is dat onder LP niet aanwezig is.
Ik heb die lag die jij zegt helemaal juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Nu online
Alleen al voor de accurduur zou je updaten... na een dag nog 86%... Wel iets minder gebruikt dan op een andere dag maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geen update mogelijk hier naar 30c blijft hangen op 30% bij het analyseren via LG suite, heb er al 6.0 30b op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:37:
Helaas geen update mogelijk hier naar 30c blijft hangen op 30% bij het analyseren via LG suite, heb er al 6.0 30b op zitten.
Razer in "[LG G3] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 12:55
Bij mij draait-ie ook veel sneller sinds de update. Had sinds eergister wel problemen met wifi en bluetooth en spontane reboots. Factory reset mocht niet baten, dus heb hem maar ter reparatie opgestuurd. Enerzijds lijkt het een hardware probleem omdat wifi en bluetooth het allebei niet meer doen, anderzijds is het een bekend probleem bij verschillende Android telefoons dat vaak de kop op steekt na een upgrade (wat Google werk levert vooral voorbeelden op van Kit Kat naar Lollipop). Meer mensen hier last van gehad? Zo ja, dan misschien goed te weten voor andere tweakers die overwegen te upgraden. Gaat om de stock upgrade overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 08:44
Ik merk vooral dat als ik hem een lange tijd niet gebruikt, dat de wifi dan uitgeschakeld is en dat de data gebruikt wordt, maar na een paar seconden gaat hij toch weer door op wifi.
Verder heb ik geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
WALUIGI96 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:01:
Ik merk vooral dat als ik hem een lange tijd niet gebruikt, dat de wifi dan uitgeschakeld is en dat de data gebruikt wordt, maar na een paar seconden gaat hij toch weer door op wifi.
Verder heb ik geen problemen ondervonden.
Lijkt mij niet bepaald wenselijk, ik wil mijn data bundel namelijk afschaffen omdat ik geen data meer gebruik onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
ik heb nu 700 mb data wat ik niet eens op krijg. Maar gebruik het wel veel onderweg in het openbaar vervoer.

Maar ik denk dat ik in de accubesparing een applicatie aan moet zetten, wat op de achtergrond aan moet blijven. Ik weet alleen niet wat.

[ Voor 39% gewijzigd door WALUIGI96 op 27-03-2016 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Bij instellingen. Wifi. 4 blokjes bovenin.geavanceerd.
Bij slaapstand wifi aanlaten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
dat stond al aan, had ik al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update gelukt, had de kabel op de usb 3.0 waar LG pc suite niet goed mee ging.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2016 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:55

Onbekend

...

Ik heb sinds kort ook een LG G3. M'n eerste Android telefoon. :)
Wat betekent dat icoon links naast het WiFi icoon? Het is een soort zwarte N in een wit vierkant.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
dat is NFC, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:55

Onbekend

...

Dat is 'em inderdaad.
Als je de tekst weet is het gemakkelijk zoeken, maar op een beschrijving van een afbeelding zoeken is erg lastig. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark22
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-08 23:17
Hoeveel screen-on time halen jullie met Android 6.0? Ik ben misschien van plan de G3 te kopen maar ik heb begrepen dat in 5.1 de batterij niet zo goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb nu 2 dagen Android 6 er op staan en de batterij loopt veel sneller leeg bij mij t.o.v. Android 5. Zijn er nog mensen met dit probleem? Als ik in de instellingen kijk bij batterij is er niets te zien dat als abnormaal kan beschouwd worden qua batterijverbruik... Dus ik snap het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-08 00:44
vdvaxel schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:17:
Ik heb nu 2 dagen Android 6 er op staan en de batterij loopt veel sneller leeg bij mij t.o.v. Android 5. Zijn er nog mensen met dit probleem? Als ik in de instellingen kijk bij batterij is er niets te zien dat als abnormaal kan beschouwd worden qua batterijverbruik... Dus ik snap het niet goed.
Integendeel, bij mij is het batterijverbruik bizar veel beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Willaaam schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:31:
[...]

De verwerkingscapaciteit van het tabel/smartphone laat zich, iirc, dynamisch aanpassen naar "hoeveel" capaciteit het spel/app vereist. Voor een simpel tetris spelletje hoef je de GPU en een octacore niet op volle toeren te draaien. Dit gebeurde volgens mij al enigszins, maar nu is het meer toegespitst. Ik kan er naast zitten, enigszins :) Niet goed genoeg geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Willaaam schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:31:
[...]

Ik snap er niks van. Heb zelfs een factory reset gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb zelfs de nieuwe functie van Android 6 in gebruik, namelijk die dat de achtergrondprocessen vermindert... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Z-
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 10:17

-Z-

GrowMyHair schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:35:
Ik heb al een hele tijd, een half jaar ongeveer, een probleem met de GPS van mijn G3. Deze valt tijdens het navigeren vaker uit. Nadat hij uitvalt heb ik ongeveer een halve minuut geen GPS fix en daarna komt hij weer terug. Dit kan erg vervelend zijn, omdat je niet op je GPS kunt vertrouwen en heb er ook al een paar keer een afslag door gemist.
Dit gebeurt tijdens het navigeren ongeveer elk half uur een keer. Op mijn vaste route lijkt het ook vaker op bepaalde plekken voor te komen (maar dat zou ook tijdsgebonden kunnen zijn, omdat op mijn vaste route tijd en locatie natuurlijk gecorreleerd zijn).

Ik draai een zelf geflashte stock rom, met root rechten. Ik gebruik nu de GPS status app, en heb mn AGPS data geupdated, maar dit brengt geen verbetering. Herkent een van jullie dit probleem? En heeft er iemand een oplossing? Of een manier om te analyseren/debuggen?
ik had ook last van gps uitval, dit heeft me geholpen https://code.google.com/p...sues/detail?id=81140#c695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Wat is bij jullie het gemiddeld geheugengebruik als je kijkt bij Instellingen > Geheugen? Dat van mij is constant 60-70% en vroeg me af of dit hoog is. In Clean Master krijg ik namelijk constant de melding dat de CPU oververhit is, waardoor mijn batterij dus snel leeg loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoermansA
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 15:56
vdvaxel schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:22:
Wat is bij jullie het gemiddeld geheugengebruik als je kijkt bij Instellingen > Geheugen? Dat van mij is constant 60-70% en vroeg me af of dit hoog is. In Clean Master krijg ik namelijk constant de melding dat de CPU oververhit is, waardoor mijn batterij dus snel leeg loopt...
Geheugengebruik is wat anders dan CPU belasting. Geheugen gebruik van rond de 70% lijkt me prima. Ik zit op 78% (3GB RAM variant). Voldoende in gebruik om de meest gebruikte appjes snel weer actief te hebben en nog genoeg vrij om een nieuw appje in te kunnen laden zonder eerst andere appjes te moeten killen.

CPU gebruik kan je zien als je in instellingen -> Batterij & Energiebesparing kijkt en doorklikt naar Batterijgebruik. Daaronder zie je de apps die het meeste batterij vreten.

Hoe lang doe je met een batterij lading?

Gratis bier, topless bediening en oneerlijke marketing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
LoermansA schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:03:
[...]

Geheugengebruik is wat anders dan CPU belasting. Geheugen gebruik van rond de 70% lijkt me prima. Ik zit op 78% (3GB RAM variant). Voldoende in gebruik om de meest gebruikte appjes snel weer actief te hebben en nog genoeg vrij om een nieuw appje in te kunnen laden zonder eerst andere appjes te moeten killen.

CPU gebruik kan je zien als je in instellingen -> Batterij & Energiebesparing kijkt en doorklikt naar Batterijgebruik. Daaronder zie je de apps die het meeste batterij vreten.

Hoe lang doe je met een batterij lading?
Dit is het CPU gebruik dat ik onlangs had. Ik had 'm net volledig opgeladen en na 19min zat hij al aan 97%, nochtans met normaal gebruik. Er waren geen zware apps in de achtergrond aan het runnen en ik was ook geen spel aan het spelen of zo. Dit had ik nooit bij Lollipop, toen bleef die veel langer op 100% staan.

Er werd geschat dat ik nog 3u14min (!!) verder zou kunnen met m'n batterij. Ik had ook enkel wifi op staan, geen mobiele data, geen locatie, geen NFC of andere dingen.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2rftqmd.png

[ Voor 7% gewijzigd door vdvaxel op 04-04-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whostino
  • Laatst online: 03-08-2019
Zojuist geupdate naar mm via lg. Nu ben ik mn root kwijt. Heeft iemand een link om mm te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
vdvaxel schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:01:
[...]

Ik snap er niks van. Heb zelfs een factory reset gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb zelfs de nieuwe functie van Android 6 in gebruik, namelijk die dat de achtergrondprocessen vermindert... :/
Bij mij verbruikt ie ook véél meer! Ik heb bij mij het idee dat dit door het NIET originele LG Circle hoesje komt. Ik zie namelijk soms als ik hem dichtklap dat hij blijft staan op het (circle) menu om het type klok te kiezen. Dit zorgt er denk ik voor dat het scherm extra lang aanblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

onnaj schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:54:
[...]

Bij mij verbruikt ie ook véél meer! Ik heb bij mij het idee dat dit door het NIET originele LG Circle hoesje komt. Ik zie namelijk soms als ik hem dichtklap dat hij blijft staan op het (circle) menu om het type klok te kiezen. Dit zorgt er denk ik voor dat het scherm extra lang aanblijft.
Ik heb een orginele en daar doet ie het ook bij.
Ook sinds 6 als ik hem uit me broekzak haal dan staat vaak de circle aan.
Lijkt wel of dat het scherm gevoeliger is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Ik zag bij batterij een proces staan dat veel batterij blijkt te verbruiken, enig idee wat dit is? Het is de "LG Intelligent Agent" maar geen idee wat dat juist is...

Als ik er op klik staat er dat het 6u30 GPS heeft gebruikt (de teller blijft zelfs omhoog gaan!), terwijl locatie niet eens op staat en ik hem nog maar 3u in gebruik heb na het opladen?

Nog een vraagje: ik had voor de update naar Android 6 mijn G3 wel geroot en niet eerst unroot voor de update. Ik veronderstel dat dat niet de oorzaak kan zijn van mijn problemen, of wel?

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/212y9a8.png

[ Voor 48% gewijzigd door vdvaxel op 08-04-2016 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:09
Is het mogelijk om op de g3 de standaard apps te verwijderen, of disablen? Ik heb voor mijn vrouw op haar toestel alle google apps geinstalleerd, omdat ze die gewend is, maar nu heeft ze dus 2 apps voor contacten, photos, klok etc. De disable button bij de settings is grijs en kan ik niet gebruiken lijkt het.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
je kunt wel de icoontjes verbergen in de launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
WALUIGI96 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:14:
je kunt wel de icoontjes verbergen in de launcher
Wil je me vertellen hoe ik dit doe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Uiteraard:
- open de app drawer
- klik op de 3 puntjes rechtsboven
- klik op 'Apps verbergen'
- kies de apps die je wil verbergen
- klik op het vinkje rechtsboven.

Mijn LG G3 draait op marshmallow, het kan zijn dat die bij lollipop iets anders werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
WALUIGI96 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 18:26:
Uiteraard:
- open de app drawer
- klik op de 3 puntjes rechtsboven
- klik op 'Apps verbergen'
- kies de apps die je wil verbergen
- klik op het vinkje rechtsboven.

Mijn LG G3 draait op marshmallow, het kan zijn dat die bij lollipop iets anders werkt.
Hm, ja, dit werkt natuurlijk alleen met de LG launcher. Ik gebruik de google launcher. Nouja, dan zal ze gewoon maar even moeten wennen dat er overbodige icoontjes in het overzicht staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
ah ok, dat wist ik niet :)
overigens lijken de standaard LG apps onder marshmallow nog best redelijk op die van Google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Heeft er iemand ervaring met het downgraden van Marshmallow naar Lollipop? Ik ben de batterijduur van 6 echt beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
vdvaxel schreef op zondag 10 april 2016 @ 17:44:
Heeft er iemand ervaring met het downgraden van Marshmallow naar Lollipop? Ik ben de batterijduur van 6 echt beu.
Doe eens een clean install, zet je foon terug naar fabrieksintellingen.
Dit is een specifiek issue op jou telefoon, hier is batterij duur beter als die ooit is geweest.

Overigens kun je altijd een oudere KDZ flashen via FlashTool, of LG UP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartehhM
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-06 08:41
Ik was eerst aan het overwegen de LG G4 te kopen, maar met kans op bootloops en waardeloze service van dynafix toch maar niet.

In hoeverre is het t nog waard om deze aan te schaffen? Hij is lekker goedkoop, maar zijn er dingen of vreemde issues die dit een dealbreaker kunnen maken?

There is no pleasure in having nothing to do; the real fun is in having lots to do, and not doing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WALUIGI96
Ik heb 'm nu een klein jaartje en hij bevalt prima, zeker voor het geld.
Mooi scherm, goede camera, nieuwste Android.
Soms een beetje lag en hij wordt vrij snel warm.
En de accu is ook niet het beste.
Maar nogmaals, voor het geld valt het niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54

Steeffoon

Smartphone-nerd

MaartehhM schreef op zondag 10 april 2016 @ 19:05:
Ik was eerst aan het overwegen de LG G4 te kopen, maar met kans op bootloops en waardeloze service van dynafix toch maar niet.

In hoeverre is het t nog waard om deze aan te schaffen? Hij is lekker goedkoop, maar zijn er dingen of vreemde issues die dit een dealbreaker kunnen maken?
Absoluut een aanrader.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdvaxel
Razer schreef op zondag 10 april 2016 @ 18:02:
[...]

Doe eens een clean install, zet je foon terug naar fabrieksintellingen.
Dit is een specifiek issue op jou telefoon, hier is batterij duur beter als die ooit is geweest.

Overigens kun je altijd een oudere KDZ flashen via FlashTool, of LG UP.
Spijtig genoeg heb ik fabrieksinstellingen al geprobeerd, zonder succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik ben er niet zo tevreden mee, beide ik en mijn partner hebben nu 6.0 op de G3 en ook na factory reset hetzelfde probleem met de accu (beide telefoons zijn 1 maand oud en uit verschillende winkels)

Onder 5.0 was de accu duur in stand-by altijd ongeveer 1% verbruik per 1 a 1,5 uur en qua SOT had ik meestal tussen de 4 a 4,5 uur.

Nu hebben wij beide qua SOT tussen de 3,5 a 4,5 uur dus niet zo erg, maar de stand-by is een ramp geworden, de ene keer ligt dat ding 7 uur of langer (hele nacht) op de nachtkastje en is de accu verbruik 2% en de andere keer is het zomaar 20%, erg onstabiel en niks lijkt te helpen.

Qua wakelocks is er ook niks raars aan de hand, ik gok dat Doze gebugged is en daarom de stand-by accuduur zo'n ramp is geworden, ik denk dus dat ik of CM13 erop zet (echter ben ik dan de garantie kwijt) of ik ga terug naar 5.0 want dit is niet normaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Mizgala28 schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:21:
Ik ben er niet zo tevreden mee, beide ik en mijn partner hebben nu 6.0 op de G3 en ook na factory reset hetzelfde probleem met de accu (beide telefoons zijn 1 maand oud en uit verschillende winkels)

Onder 5.0 was de accu duur in stand-by altijd ongeveer 1% verbruik per 1 a 1,5 uur en qua SOT had ik meestal tussen de 4 a 4,5 uur.

Nu hebben wij beide qua SOT tussen de 3,5 a 4,5 uur dus niet zo erg, maar de stand-by is een ramp geworden, de ene keer ligt dat ding 7 uur of langer (hele nacht) op de nachtkastje en is de accu verbruik 2% en de andere keer is het zomaar 20%, erg onstabiel en niks lijkt te helpen.

Qua wakelocks is er ook niks raars aan de hand, ik gok dat Doze gebugged is en daarom de stand-by accuduur zo'n ramp is geworden, ik denk dus dat ik of CM13 erop zet (echter ben ik dan de garantie kwijt) of ik ga terug naar 5.0 want dit is niet normaal meer.
Met een alternatieve rom raak je je garantie nooit kwijt. Daar is jurisprudentie over.
En je kunt altijd een stock-rom terug flashen vanaf je pc waarmee je ook je recovery overschrijft naar stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
micheldenhaag schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:33:
[...]

Met een alternatieve rom raak je je garantie nooit kwijt. Daar is jurisprudentie over.
En je kunt altijd een stock-rom terug flashen vanaf je pc waarmee je ook je recovery overschrijft naar stock.
Misschien is dat wel zo, Dynafix denkt daar vaak genoeg anders over, helaas uit ervaring (naast het feit dat ze verdacht vaak onterecht ook de zogenaamde "waterschade" als schuldige aangeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Laatst online: 11-09 11:48
Wat vreemd dat sommige zo een gigantisch stroom verbruik hebben ? Ik heb nu op 6.0 staan. red ongeveer anderhalve dag. Op dit moment geeft hij zelfs 47 uur resterend,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Mizgala28 schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:54:
[...]

Misschien is dat wel zo, Dynafix denkt daar vaak genoeg anders over, helaas uit ervaring (naast het feit dat ze verdacht vaak onterecht ook de zogenaamde "waterschade" als schuldige aangeven)
Altijd via LG zelf aanbieden, dan kom je nooit in de problemen. https://www.lg.com/nl/ond...nvragen?modelCode=G3-D855

Maar even terzijde, buiten wat haarscheurtjes in de behuizing bij eerste batches mankeert er nauwelijks iets aan dit model. En door zijn eenvoudige constructie kun je als de nood daar is zelf van alles in 10 minuten vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:36
Hmz, na Android MM heb ik 2 keer last gehad van een complete freeze. Daardoor overslapen deze morgen.. Niet fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:19
Aangezien ik binnenkort mag verlengen, maar geen diehard gebruiker ben, zit ik te twijfelen tussen een moto g een huawei p8 lite of een lg g3. Wat is volgens jullie de beste keuze? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:19
pvanmegen schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:56:
Alleen al voor de accurduur zou je updaten... na een dag nog 86%... Wel iets minder gebruikt dan op een andere dag maar toch!
Hoe gebruik jij je toestel dan? Want dat is wel heel extreem lijkt mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvanmegen
  • Nu online
lifeguard schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:32:
[...]

Hoe gebruik jij je toestel dan? Want dat is wel heel extreem lijkt mij :D
Ik zit er niet op te gamen maar bellen, mailen, appen, internetten doe ik toch wel vrij regelmatig op dat ding. Ik moet zeggen dat het nu wat minder lang meegaat (hij staat nu ook weer op 86%) maar het is toch al bijna 5 uur...

Pagina: 1 ... 39 ... 41 Laatste

Let op:
Levertijden mag je in [LG G3] Levertijden en Prijzen bespreken.
Vragen over accessoires horen in [LG G3] Accessoires
Offtopic-reacties worden verwijderd.