[Multi] Evolve

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
yinx84 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:23:
Zojuist de plannen gelezen voor hun DLC-praktijken... kan echt m'n ogen niet geloven. Dit moet je als gamer ook gewoon niet willen supporten (o.a. door pre-orders).

http://evolvegame.com/new...igital-versions-breakdown

Als je een dergelijke uitleg nodig hebt over de DLC-plannen dan weet je dat het niet pluis is... 8)7 En dan nog 60 euro voor de 'kale' versie vragen. Nee... dit soort praktijken zijn echt het gezwel van de gaming industry, en als je dit sponsort laat je aan alle andere partijen zien dat dit blijkbaar okay is.

Grote boog...
het zou in eerste instantie een free2play game worden. Dat verklaart wel een beetje die extreme focus op dlc.
60 euro voor een game die gratis zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de plannen gelezen voor hun DLC-praktijken... kan echt m'n ogen niet geloven. Dit moet je als gamer ook gewoon niet willen supporten (o.a. door pre-orders).

Als je een dergelijke uitleg nodig hebt over de DLC-plannen dan weet je dat het niet pluis is... 8)7 En dan nog 60 euro voor de 'kale' versie vragen. Nee... dit soort praktijken zijn echt het gezwel van de gaming industry, en als je dit sponsort laat je aan alle andere partijen zien dat dit blijkbaar okay is.

Grote boog...
Erg jammer, deze stond op mijn lijstje om in de gaten te houden en mogelijk te gaan spelen maar van dit soort dingen wordt ik niet goed, jammer maar helaas, er is weer plek op mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
De DLC constructie irriteert me mij ook mateloos. Maar ik denk dat ik spel na een paar maanden sowieso wel zat ben, DLC gaat daar niks aan veranderen. Uiteindelijk is het goed dat jullie de boel boycotten, zo leren ze het inmiddels, maar doe je je zelf dan ook niet tekort door een leuk uniek spel te laten liggen?

Heb het spel gekocht voor 37 euro totaal, ga er geen cent meer aan uitgeven.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
evilpin0 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:07:
De DLC constructie irriteert me mij ook mateloos. Maar ik denk dat ik spel na een paar maanden sowieso wel zat ben, DLC gaat daar niks aan veranderen. Uiteindelijk is het goed dat jullie de boel boycotten, zo leren ze het inmiddels, maar doe je je zelf dan ook niet tekort door een leuk uniek spel te laten liggen?

Heb het spel gekocht voor 37 euro totaal, ga er geen cent meer aan uitgeven.
Ik snap zeker dat mensen het graag willen spelen. Heb de Alpha met erg veel plezier gespeeld. Had me toen voorgenomen om er max 30 euro voor neer te leggen, m'n verwachte replay value meegenomen in die overweging. Het enige wat er toen bekend was, was dat er een extra Monster beschikbaar zou zijn voor de mensen die het spel pre-orderde... wat al op het randje is, aangezien dit nieuwe gameplay met zich meebrengt. Ik baal dan ook van deze plannen die nu bekend zijn, want ik keek er best naar uit.

Hoop ook niet dat je je persoonlijk aangesproken voelt door m'n ietwat harde post hierboven, was niet de bedoeling :) M'n frustratie was meer gericht op de uitgever/developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
yinx84 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:27:
[...]

Hoop ook niet dat je je persoonlijk aangesproken voelt door m'n ietwat harde post hierboven, was niet de bedoeling :) M'n frustratie was meer gericht op de uitgever/developer.
Ik geef je volledig gelijk :D

Ik verwacht zelf het spel ca een maand te spelen voordat ik het zat ben, daarom voelen de DLC helemaal nutteloos aan. Maar omdat het zo uniek is en ik in de beta altijd het monster kon spelen heb ik hem toch maar gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik heb het spel vlak na de alpha gepre-ordered op een keysite voor iets meer dan 25€ (vanilla zonder monster pack dus). Ik kijk nog wel even de kat uit de boom wat betreft DLC. Ik ga me alleszins genoeg vermaken met het basisspel op zich. Als de DLC's op een gegeven moment dan ook nog eens in promotie staan (al dan niet op een keysite) en ik speel het dan nog regelmatig, zal ik het me niet nalaten om ze te kopen. Op die manier verwacht ik me toch niet veel meer uit te geven dan 40€ in totaal, hetgeen toch wel een mooie prijs is.

TL;DR: er zijn wel wat mogelijkheden om die dure DLC-grap te omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37

Qon

Als iemand een keer een potje samen wilt spelen, add me on steam; "Duijtzer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik wil je wel even aan stukken komen scheuren (ben van plan alleen monster te spelen :D )

Gisteren geulocked, alleen het uitpakken duurder langer dan het downloaden zelf, achja vanavond weer tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik had deze gelezen. Anders geformatteerd, maar geen haar overzichtelijker. Dit moet de meest extreme vorm van pre-release planned DLC ooit zijn, en dat voor spel waar je 60 euro voor moet dokken :X.

Gevolg is dat weinig mensen het gaan kopen en blijven spelen. Voor spel dat je met 5 vrienden MOET spelen (in de beta geprobeerd om te puggen, gruwelijke ervaring) is dat heel slecht.

Men had het spel gewoon gratis moeten uitbrengen, met een hoop gelockt materiaal te koop als "starter pack". Dan had niemand geklaagd, hadden veel meer mensen het spel geinstalleerd en zouden veel meer vrienden samen spelen, met als gevolg een springlevende community ipv het doodgeboren kind dat ze nu neergezet hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 22:44
Redelijk doolhof om te bepalen wat je nu krijgt. Ik heb de standaard pre-order voor de Xone. Ik heb sowieso ook het 3e monster erbij, maar als ik het goed lees ook het 4e. Weg gaan het zien, ik heb er eigenlijk wel zin in.
Vanavond maar eens aan de slag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Qon schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:35:
Als iemand een keer een potje samen wilt spelen, add me on steam; "Duijtzer"
heyhey ik kon je niet op steam vinden
voeg mij anders ff toe ik heet als het goed is somath of darksixkiller
ik ben vanavond online en morgen een groot deel heb wel zin in wat goede co op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
boe2 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:55:
[...]

Ik had deze gelezen. Anders geformatteerd, maar geen haar overzichtelijker. Dit moet de meest extreme vorm van pre-release planned DLC ooit zijn, en dat voor spel waar je 60 euro voor moet dokken :X.

Gevolg is dat weinig mensen het gaan kopen en blijven spelen. Voor spel dat je met 5 vrienden MOET spelen (in de beta geprobeerd om te puggen, gruwelijke ervaring) is dat heel slecht.

Men had het spel gewoon gratis moeten uitbrengen, met een hoop gelockt materiaal te koop als "starter pack". Dan had niemand geklaagd, hadden veel meer mensen het spel geinstalleerd en zouden veel meer vrienden samen spelen, met als gevolg een springlevende community ipv het doodgeboren kind dat ze nu neergezet hebben.
ik denk dat je daar wel aardig gelijk in gaat krijgen. ik hoop maar dat het spel snel zakt in prijs dat zal het spel wel ten goede komen

tot die tijd vermaak ik me wel evenik heb er 30 voor neer gelegd dat vond ik het wel waard opsig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wilde het spel halen, maar wat een onzin DLC systeem zeg. Als ik nou al kijk wat ik "moet" hebben voor een beetje speel ervaring geef ik het al op >_> Jammer, was een leuk idee, maar hiermee slopen ze de opgebouwde hype redelijk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Blader ook eens door de user reviews, opvallend weinig positieve reviews sinds release:

http://steamcommunity.com/app/273350/reviews/#scrollTop=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Grappig om te lezen dat iedereen spontaan begint te klagen bij het woordje DLC.
Toegegeven, het is niet de meesst briljante marketing om bij release meteen over de kosten van DLC te beginnen.

Naar mijn idee krijg je een complete game om te starten.
Mensen klagen veel te snel omdat ze bang zijn tekort te worden gedaan ipv zich nu eens even te verdieping in WAT de DLC nu precies inhoudt en zich de vraag te stellen of ze die DLC uberhaupt wel nodig hebben of WILLEN spelen...

Ziggy D heeft het prima op een rijtje gezet.
YouTube: The EVOLVE Marketing Failure: How to Confuse People Into Avoiding a Great Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik vind vooral de diversiteit aan pakketten nogal verwarrend.
Wat men vergeet is ook dat de extra nieuwe mappen gratis zullen zijn.

Ik vind het meestal bijzonder wanneer een spel als Dying Light direct na de release al komt met DLC.
Maar ook als je destiny leuk vindt en van plan ben om deel 2 te kopen, ben je eigenlijk verplicht om alle dlc aan te schaffen. Want ik verwacht dat je karakter meeverhuist naar Destiny 2. En de prijs staat ook daar niet in verhouden met wat je ervoor krijgt.

Ik heb bij COD:AW nog een digital edition gekocht met alle mappacks. Dit ga ik niet doen voor Evolve en Hardline. Ik ga ze niet meer direct blind kopen ookal omdat ze vrij snel na de release niet meer gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Lowizi schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:30:
ijn idee krijg je een complete game om te starten.
Mensen klagen veel te snel omdat ze bang zijn tekort te worden gedaan ipv zich nu eens even te verdieping in WAT de DLC nu precies inhoudt en zich de vraag te stellen of ze die DLC uberhaupt wel nodig hebben of WILLEN spelen...
Wat men vergeet te vermelden is dat je voor 60 euro gewoon HEEL weinig content krijgt...

Kijk dan naar games zoals Starbound: Een aankoopprijs van 10 euro en die brengen maand na maand tonnen gratis DLC uit.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:58

HellBeast

Oh My GoT!

DLC is natuurlijk nooit een verplichting. Ik zie het meer als een toevoeging als ik het spel echt leuk vind. Ik heb bijvoorbeeld Titanfall gekocht en daar is inmiddels ook een berg DLC voor. Maar ik speel het te weinig, dus koop ik het niet. Mocht ik het nou heel vet vinden, dan kan ik het spel nog uitbreiden.

Dat staat natuurlijk los van het feit dat een spel in basis niet te karig moet zijn. Dat valt in dit geval denk ik wel mee.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
boe2 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:48:
[...]

Wat men vergeet te vermelden is dat je voor 60 euro gewoon HEEL weinig content krijgt...

Kijk dan naar games zoals Starbound: Een aankoopprijs van 10 euro en die brengen maand na maand tonnen gratis DLC uit.
Dit is ook een beetje een scheve vergelijking. COD, BF en Halo staan ook stijf van de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

Grappige is: Je krijgt het wel, maar je mag er niet mee spelen. Dat is misschien nog het aller lulligste.

Of het echt zo gaat gebeuren weet ik niet, maar wie weet is dit de eerste pay-2-win-full-priced game. Betaal je 60 euro voor het spel, wordt je geasswhooped omdat andere betere (paid) classes en monsters hebben.

Ik verwacht dit echter tot nog niet lang te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
[...]

Overdrijven is ook een kunst.
Ten eerste kost de standaard versie van Evolve helemaal geen 60 Euro :)
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=evolve

Daarbij krijg je 12 hunters , 3 monsters, alle maps, alle type games die je kan spelen.
Uhhh... je mist de 4 onaangekondigde hunters en een monster + een paar skins?
Je kan overigens gewoon tegen de Behemoth spelen hoor. Ook al heb je deze niet gekocht.

Ik zou zeggen, ga lekker genieten van alle content die je nu al voor amper 35 Euro krijgt. Ben je uren en uren zoet mee en voordat je de game een beetje beheerst kun je op een later moment nog eens kijken of de DLC wat voor je is.

Voor hetzelfde geld had je nu al betaald voor de DLC en blijkt dat je na een maand Evolve niet meer speelt omdat je er niks aan vindt! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Lowizi op 10-02-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
49 euro is amper 35? Oo mag ik jou rekenmachine? Niet iedereen speelt PC ;)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Daarnaast, steam wil gewoon 60 euro vangen.
Dat het elders goedkoper te krijgen is leuk, maar de meerderheid van aankopen word tegenwoordig via steam gedaan.
40 euro vind ik nog steeds teveel voor de game die je krijgt, voor 15 euro denk ik er nog een keer over na.

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 10-02-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Lowizi schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:09:
[...]
Overdrijven is ook een kunst.
Ten eerste kost de standaard versie van Evolve helemaal geen 60 Euro :)
http://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=evolve
OP die boot kost geen enkel spel 60 euro :z.

Gewone retail en steam verkopen hem gewoon aan 64 euro (ok, 50 voor de 'basis' versie). Dat hij via andere kanalen goedkoper te krijgen is zal vast wel, verandert niets aan de content/prijs verhouding.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 10-02-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Lekker laten liggen dan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
boe2 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:22:
[...]

OP die boot kost geen enkel spel 60 euro :z.

Gewone retail en steam verkopen hem gewoon aan 64 euro (ok, 50 voor de 'basis' versie). Dat hij via andere kanalen goedkoper te krijgen is zal vast wel, verandert niets aan de content/prijs verhouding.
Volgens mij maak ik gewoon een realistische vergelijking tussen wat ik voor een product heb betaald en wat ik ervoor terug krijg.
Daarover ben ik niet geheel ontevreden.

Maar uiteraard deel ik de mening dat je mensen in grote verwarring brengt met zo'n dergelijk DLC systeem. Ik vind het een smet op een anders unieke en zeer vermakelijke game.
Ik vind Evolve simpelweg te leuk om me blind te staren op de DLC rel en daardoor mijn spelplezier te laten vergallen.
Kwestie van positieve instelling. Nu ga ik Evolve spelen en genieten van alle 35 Euro aan content :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
die slaat nergens op..

"de game is 35 euro"
"nee want X of Y"
"laat hem dan liggen"

ik snap hem niet..

Zou hem graag willen hebben voor de PS4, maar ga hem tzt wel uit de budgetbak halen. Bij L4D2 ging dat ook al erg snel gelukkig.

[ Voor 37% gewijzigd door corset op 10-02-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Lowizi schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:09:
[...]

*knip*

Daarbij krijg je 12 hunters , 3 monsters, alle maps, alle type games die je kan spelen.
Uhhh... je mist de 4 onaangekondigde hunters en een monster + een paar skins?
Je kan overigens gewoon tegen de Behemoth spelen hoor. Ook al heb je deze niet gekocht.

*knip*
Sterker nog. Je kan mét de Behemoth spelen, zelfs als je de DLC niét hebt. Enige voorwaarde is dat de speler die Behemoth wel heeft de ronde er mee start en dan (rage)quit. Daarna kan je de bot overnemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gisteren zoals al verwacht alle potjes als monster kunnen spelen (behalve eentje die net begon toen ik binnen kwam).

Ik heb een doel gezet : 100 kills met goliath 0 deaths – 100/0 kd ratio.

Ik stream dit spel een aantal avonden, als iemand wilt mee kijken hoe ik mijn doel probeer te bereiken vanavond: http://www.twitch.tv/jannustitannus/

Dit potje was het hoogtepunt van de avond, ik deed een evolve op een bad spot en probeerde nog te cancelen. Het was tegen een team wat goed gecoördineerd was en wist wat ze deden, er werd veel druk gezet wat eindige in meerdere spannende gevechten waar ik echt ff me best moest ben. Helaas ben ik “onstopbaar” in dit spel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus/c/6089172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:38
Ik heb de Beta gespeeld. Vond het spel vrij sfeerloos.
Nu was mijn verwachting gelijk aan dat van Left 4 Dead. Wellicht oneerlijk in dit geval.

Iemand die zich hier in herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
DLC: The game

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JJLsTVU5EzuyQKu0RjLwaM4a/full.jpg
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ok, dat is wel heel erg ja als je het zo opgesomd ziet. Maargoed, je hoeft er niks mee te doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Skins..
put it in my I dont give a fuck box :) leuk als je er iets anders uitziet en daarvoor moet betalen, maar boeit verder vrij weinig.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
HellBeast schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:52:
Ok, dat is wel heel erg ja als je het zo opgesomd ziet. Maargoed, je hoeft er niks mee te doen natuurlijk.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:57:
[...]

Skins..
put it in my I dont give a fuck box :) leuk als je er iets anders uitziet en daarvoor moet betalen, maar boeit verder vrij weinig.
Het gaat mij om het principe, het is gewoon not done zoveel day 1 DLC.
Het is content dat uit de game is gehaald om los te verkopen aan kindertjes met papa's creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:12:
[...]

[...]

Het is content dat uit de game is gehaald om los te verkopen aan kindertjes met papa's creditcard.
Je hebt een punt. Ze hopen dik te cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Nou en? Er zijn zat mensen die daar geld voor betalen waarom niet.
Als jij er cooler uit wil zien dan kost dat wat. Dat is met zoveel spellen.
Ik heb er geen behoefte aan andere skins dus ik laat dit lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
MeneerKrab schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:15:
Nou en? Er zijn zat mensen die daar geld voor betalen waarom niet.
Als jij er cooler uit wil zien dan kost dat wat. Dat is met zoveel spellen.
Ik heb er geen behoefte aan andere skins dus ik laat dit lekker weg.
Afbeeldingslocatie: http://nooooooooooooooo.com/vader.jpg
Gamers zijn verloren, het word blijkbaar al acceptabel en normaal gevonden om wat skins los te verkopen.
Ik snap dat bij een F2P game en nog enigzins bij CS:GO die voor een paar euro te halen is.
Maar bij een full-price AAA titel is dat echt onacceptabel, vooral omdat je weet dat het content is die uit de game is getrokken.
Zelfde met dat extra monster voor 15€... sorry hoor maar als je dit soort praktijken OK vind dan verdien je het elke laatste cent uit je portemonnee laten trekken.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 11-02-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:18:
[...]

[afbeelding]
Gamers zijn verloren, het word blijkbaar al acceptabel en normaal gevonden om wat skins los te verkopen.
Ik snap dat bij een F2P game en nog enigzins bij CS:GO die voor een paar euro te halen is.
Maar bij een full-price AAA titel is dat echt onacceptabel, vooral omdat je weet dat het content is die uit de game is getrokken.
Zelfde met dat extra monster voor 15€... sorry hoor maar als je dit soort praktijken OK vind dan verdien je het elke laatste cent uit je portemonnee laten trekken.
Ach, dit topic zit vol met mensen die juichen bij day 1 DLC. En daar verdienen ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
nog tweakers die zin hebben in een potje evolve of is iedereen te druk met kibelen over dlc ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
lanerios schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:22:
[...]

Ach, dit topic zit vol met mensen die juichen bij day 1 DLC. En daar verdienen ze aan.
Ik maak me er serieus kwaad om, als de meerderheid dit soort praktijken accepteerd dan heeft straks iedere game dit soort onzin.
Ik trek het mezelf misschien erg aan, maar ik zie een duistere toekomst voor gamers.
Onafgemaakte Early-Access games, P2W games, Day1DLC... Het zijn allemaal dingen van de laatste 10 jaar. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:26:
[...]

Ik maak me er serieus kwaad om, als de meerderheid dit soort praktijken accepteerd dan heeft straks iedere game dit soort onzin.
Ik trek het mezelf misschien erg aan, maar ik zie een duistere toekomst voor gamers.
Onafgemaakte Early-Access games, P2W games, Day1DLC... Het zijn allemaal dingen van de laatste 10 jaar. :'(
als ik werkelijke content mis door dlc, ja ben ik ook zwaar op tegen, early access, maak je zelf de keuze voor om te spelen voor minder geld en later volledige game dus goedkoper te krijgen.
maar ik zie hier 1 season pass voor 20e, de rest skins waar ik geen reet om geef. dus ja dit boeit me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
dit betekend denkik nee ??:P
ik ben het er mee eens hoor maar daarom koop ik ook alleen het spel en laat ik dlc leker zitten
ik vermaak me er best mee moet ik zegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Opvallend dat deze game zo gehyped wordt. Dit was vroeger "een" modus uit Unreal Tournament 2003.
Mutant — Mutant is very similar to a "Juggernaut" or a "King of the Hill" type of gameplay. The first person to make a kill becomes the mutant, which gives them unlimited ammo, camouflage, and super speed. The mutant then tries to get as many kills as he can until he is killed. The person who kills the mutant then becomes the mutant.
In ieder geval losjes gebaseerd op het concept (minus het evolutie aspect en de monster sense etc). Maar de asynchrone "hunter" play heb ik in ieder geval vaker gezien.

Persoonlijk ergerde ik er mij tijdens de Alpha vooral aan dat solo queue in minstens 50% van de gevallen resulteerde in monster play terwijl met een vriend in de queue automatische betekende dat je nooit een monster kon worden (en dus vaak 5 minuten in de queue zat).

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 11-02-2015 13:52 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
sdk1985 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:51:
Opvallend dat deze game zo gehyped wordt. Dit was vroeger "een" modus uit Unreal Tournament 2003.

[...]

In ieder geval losjes gebaseerd op het concept (minus het evolutie aspect en de monster sense etc). Maar de asynchrone "hunter" play heb ik in ieder geval vaker gezien.

Persoonlijk ergerde ik er mij tijdens de Alpha vooral aan dat solo queue in minstens 50% van de gevallen resulteerde in monster play terwijl met een vriend in de queue automatische betekende dat je nooit een monster kon worden (en dus vaak 5 minuten in de queue zat).
Das wel heel vet gezocht. Je zegt nu dat een modje die de stats van een speler in unreal aanpast ongeveer hetzelfde is als evolve.

Dat niemand het monster wilt spelen vind ik serieus jaw dropping. Ik wil hem alleen maar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Ik ben gisteren ook beginnen spelen. Natuurlijk voelde ik me op de HUNT modus het beste thuis aangezien we dat in de alpha/beta hebben kunnen spelen.

Ik heb ook eens een keer RESCUE geprobeerd, maar daar moet je dus helemaal anders spelen. Je ben gelimiteerd in tijd om een aantal survivors te killen, maar je moet ook nog de tijd vinden om te evolven wil je vermijden dat de hunters je direct afmaken.

Hoe spelen jullie die modus? Eerste survivor wave negeren en focussen op evolven? Of direct er los invliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
evilpin0 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:08:
[...]

Das wel heel vet gezocht. Je zegt nu dat een modje die de stats van een speler in unreal aanpast ongeveer hetzelfde is als evolve.

Dat niemand het monster wilt spelen vind ik serieus jaw dropping. Ik wil hem alleen maar spelen.
Het was geen mod maar een officiële gamemode.

Verder kun je dus het monster NIET spelen als je in een party gaat (iig niet in de alpha) en werd je dus min of meer gedowngen het monster te spelen in de solo queue.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
evilpin0 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:08:
[...]

Oh nee, grafisch iets anders betekend dat het een totaal ander iets is.. /cheer.

Ben het er wel mee eens dat dit gewoon een one trick pony is. Ik had dit liever met wat andere opties gezien ipv alleen een "monster vs people" mode. Waar het toch allemaal op neerkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lanerios schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:13:
[...]

Oh nee, grafisch iets anders betekend dat het een totaal ander iets is.. /cheer.

Ben het er wel mee eens dat dit gewoon een one trick pony is. Ik had dit liever met wat andere opties gezien ipv alleen een "monster vs people" mode. Waar het toch allemaal op neerkomt.
Graphics iets anders dan UT 2003? Tsja als je spel al zo negatief benaderd. Spel doet zich ook niet voor alsof het meer is. Een mode met 4 zwakke monsters tegen 4 hunters zou geen eens een gek idee zijn en zou al veel kritiek weg halen. Maar nu ik erover nadenken "Primal carnage" doet eigenlijk al zoiets.

Ik moet eerlijk zeggen, hunter vind ik amper wat aan om te spelen. Dis echt een spel love it (voor even dan) or hate it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
evilpin0 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:43:
[...]

Graphics iets anders dan UT 2003? Tsja als je spel al zo negatief benaderd. Spel doet zich ook niet voor alsof het meer is. Een mode met 4 zwakke monsters tegen 4 hunters zou geen eens een gek idee zijn en zou al veel kritiek weg halen. Maar nu ik erover nadenken "Primal carnage" doet eigenlijk al zoiets.

Ik moet eerlijk zeggen, hunter vind ik amper wat aan om te spelen. Dis echt een spel love it (voor even dan) or hate it.
Dat het grafisch stukken beter is maakt het spel niet totaal anders. Dat is mijn punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, huilebalkjes hier over de DLC.

Voeg me maar toe als je wilt gamen (PS4): Kraakgraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
voor de mensen die hem voor de xbox one hebben en een keer wat potjes willen gaan spelen . ( daradius ) is mijn naam op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

Wat een saai spel, of ligt dat aan mij :/ Waar zit die 26GB aan data in eigenlijk :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb gisteren de PC versie met een Xbox 360 controller gespeeld op mijn beamer en dat was erg leuk. Als je met het monster speelt, dan is een controller prima te doen. Als je als hunter speelt, dan mis ik de muis wel, dan moet je wat nauwkeuriger zijn met schieten, bij het monster hoeft dat minder nauwkeurig. Ik ben tevreden met mijn aankoop in ieder geval.

• mobygo76
Hoge score by IGN een 9, was te verwachten, echt onafhankelijk zijn ze daar niet volgens mij. . Ik snap best het commentaar op de game, maar mensen die iets nieuws proberen worden meestal toch direct afgeschoten. De eerste AC was ook niet de beste.
Toch heb ik weer zin om het vanavond even te spelen. De hoofdreden voor mij om de aanschaf te doen is omdat het toch even weer heel wat anders is dan dat ik momenteel in mijn collectie heb zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door mobygo76 op 12-02-2015 11:21 ]

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 10:11
Damian schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:37:
Wat een saai spel, of ligt dat aan mij :/ Waar zit die 26GB aan data in eigenlijk :/
Heb je het spel überhaupt gespeeld?

• iFap
Somath schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:46:
dit betekend denkik nee ??:P
ik ben het er mee eens hoor maar daarom koop ik ook alleen het spel en laat ik dlc leker zitten
ik vermaak me er best mee moet ik zegen :)
Welk platform speel je?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

iFap schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:10:
[...]

Heb je het spel überhaupt gespeeld?
Ik heb een uurtje als Monster gespeeld, en een uurtje als dat team, maar het kan me niet echt vasthouden :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• iFap
Damian schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:28:
[...]

Ik heb een uurtje als Monster gespeeld, en een uurtje als dat team, maar het kan me niet echt vasthouden :/
Kun je dat onderbouwen? Waarom kan het je niet echt vasthouden? Wat kan volgens jou dit spel leuker maken?

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
iFap schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Kun je dat onderbouwen? Waarom kan het je niet echt vasthouden? Wat kan volgens jou dit spel leuker maken?
Waarschijnlijk vrienden om mee te spelen :+

Met willekeurige mensen online werkt vaak het gewoon niet goed. Je moet met wat vrienden gewoon in de chat zitten terwijl je speelt.

En als je met 5 man bent wissel je de rollen gewoon af iedereen is dan wel eens elke rol inclusief monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Had gisteren een lang potje als goliath. Laatste gevecht was een slugfest van meer dan 8 minuten, ik had deze jongens aardig onderschat.

http://www.twitch.tv/jannustitannus/c/6103834

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:28:
[...]

dit moet je ook wel ietsje langer spelen imho, 2 uurtjes is natuurlijk niks in mp games als dit. Probeer zoals aangegeven eens met een paar vrienden of tweakers indien niemand die je kent dit spel heeft, dit te spelen. Wordt het een stuk leuker/tactischer van over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Met 5 man een costum spelen is ook leuk, en tegelijk met ze'n alle in de chat. Maakt het extra spannend wanneer je weet dat ze op je hielen zitten en soms heel grappig als ze denken dat ze je hebben gevangen in de bubble.

Hunter 1 : "hebben we hem"
ik : "k*t bubble"
Hunter 2: "volgens mij hebben we hem" (ze konden mij op dat moment niet zien)

vanbinnen lach ik me kapot terwijl ik lekker buiten de bubble verder aan het sneaken en voeden ben.

Ik weet wel dat ik een beter monster ben dan in iedergeval 2 vrienden van mij. Zij laten te veel sporen achter en ze zijn geen wraith zijn kun je ze makkelijk volgen. En in het begin waren ze ook meteen gevonden vanwege te veel sporen achter laten.

De wraith is wel gewoon te sterk en te mobiel, er is geen een hunter combi die de wraith kan bijhouden. En meeste maps is de power core ook in een kleine afgesloten ruimte waar hij in gevecht een heel groot voordeel heeft. Een vriend van mij had ook gekeken naar de taktieken tegen de wraith, er waren er 2
1. Wachten bij de power relay tot hij komt.
2. Leave game
Toch duidelijk dat er iets mis is met de balans van dit monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een PS4 PSN post of google docs oid? Ik ga het spel wss halen, maar mn maten spelen het niet (COD/ dying light atm). Zou t niet erg vinden om met wat tweakers te spelen. PSN: Trapgat, heb mic etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Heb het spel gisteren gekocht, inmiddels wat verschillende potjes gespeeld, snap alle kritiek niet zo dat met randoms spelen zo onmogelijk zou zijn. Misschien spel nog niet genoeg gespeeld maar alle hunters lopen vooralsnog actief rond en vaak ook mooi richting het monster, met ook vaak mensen die hem af proberen te snijden. Het taggen wordt ook veel gebruikt, ik vind het best goed gaan eigenlijk!

Spel is vast leuker met vrienden, hell welk spel is dat niet, maar snap niet waarom "iedereen" het spel afschuift omdat het alleen met vrienden leuk zou zijn. So far so good, net als in de alfa en de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hier pc spelers die in team verband willen spelen?

Steam: Snelle sjonnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Na een weekendje spelen moet ik helaas conluderen dat de wraith en de kraken het spel voor mij enigszins verpest. Een monster wat zweeft en de hele teleport is gewoon niet leuk om tegen te spelen. Had dan iets met vleugels erin gedaan of iets op 4 poten. Goliath is wel erg leuk :)

edit: domme dubbel post O-)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 16-02-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Bij de Kraken is het gewoon zaak dat je als trapper het monster goed vast zet met de traps, dan kan hij geen kant op en heeft je assault vrij spel. :P

Wraith is helaas wat lastiger, je moet zeer vroeg al damage bij hem doen en vooral weten wanneer je de jetpack moet gebruiken om überdamage van hem te ontwijken. Hiermee bedoel ik niet alleen de horizontale dodges, maar ook 'even' naar boven dodgen. De algemene wraith speler kan hier niet goed mee om. :P

Verder is het mij opgevallen dat het vooral positioning is. Gisteren had ik een potje waarbij ik mijn hele team wist te resurrecten als Lazarus, maar alsnog verloor doordat ik wat later in het gevecht verkeerd stond gepositioneerd en niet meer weg kon komen. Het scheelde ons 2-3 schoten met een pistol om de wraith neer te krijgen. Dus de wraith had min of meer geluk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

De wraith kan ook niet goed tegen de lightning gun van de Assault. Dus assault goed beschermen/healen en hem los laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP/UP is allemaal onzin. Met fatsoenlijk team heb ik elk type enemy binnen 7 minuten neer.
Als monster heeft mijn langste potje tot nu toe een minuut of 4 geduurd, maar al mn monsterpotjes so far waren tegen 4 randoms.
Paar keer ff tussendoor gedaan toen maatjes weg waren, maar monster is wel erg vettig!
Jammer dat je nooit monster bent als je in een party zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik heb het spel nu een aantal keer gespeeld, maar het lukt mij niet om de medic verder te levelen. Ik moet teammates reviven, maar het lijkt niet te werken.

Ik "schiet" met mijn medic gun van Val op een teammate die down is. Echter wordt deze niet gerevived. Doe ik iets fout, of ben ik gewoon te ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Laatst online: 05-01 16:18
Volgens mij werkt reviven alleen als je er naast staat en ze 'overeind helpt'. Zoiets herinner ik het me van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ja dat werkt ook, echter gaat dit specifiek om een revive met de medic gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
TheTMC schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:52:
Ja dat werkt ook, echter gaat dit specifiek om een revive met de medic gun.
Je moet met de medgun dan het hele schedeltje opvullen, daarna staat hij op.
Dit kost wel wat tijd dus daar moet je wel rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben lekker bezig met de Goliath. 40 wins en 5 deaths. 3 van die deaths kwamen doordat ik een bot moest overnemen die al op 25% health zat met hunters op z'n nek. Dat is wel irritant, want die deaths komen wel in mijn statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Als iemand trouwens de TS wilt overnemen, gerne, het spel is niet wat ik ervan had verwacht en heb dus ook niet bijzonder veel zin om de TS te onderhouden .. en dat is natuurlijk zonde :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ircghost schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:57:
Als iemand trouwens de TS wilt overnemen, gerne, het spel is niet wat ik ervan had verwacht en heb dus ook niet bijzonder veel zin om de TS te onderhouden .. en dat is natuurlijk zonde :(.
Niet vervelend bedoelt maar heb je die beta's/demo niet gespeeld? Dat gaf (imo) toch een vrij goed beeld van de gameplay.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Postius schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:07:
[...]

Niet vervelend bedoelt maar heb je die beta's/demo niet gespeeld? Dat gaf (imo) toch een vrij goed beeld van de gameplay.
Zeker wel gespeeld, maar ik heb het topic gemaakt vóór dat die uit waren ;).

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Heb vandaag redelijk wat potjes als Wraith gespeeld.

Wraith is gewoon gemaakt om weg te rennen :D hoe vaak de trapper een dome heeft geplaatst op mijn illusie is onvoorstelbaar.

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Vind het spel toch wel heel gaaf! Leuker dan verwacht!
Vooral als Goliath, en dan Evolve tot level 3 zonder de hunters ook maar 1 sec te zijn tegengekomen!
Merk wel dat als je hunter bent en je Medic kan er geen klote van, 't dan heel moeilijk wordt. Frustrerend ook! heel je team is dood en je Medic vliegt aan de andere kant van de map nog vrolijk rond..

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37

Qon

StaafM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:52:
Vind het spel toch wel heel gaaf! Leuker dan verwacht!
Vooral als Goliath, en dan Evolve tot level 3 zonder de hunters ook maar 1 sec te zijn tegengekomen!
Merk wel dat als je hunter bent en je Medic kan er geen klote van, 't dan heel moeilijk wordt. Frustrerend ook! heel je team is dood en je Medic vliegt aan de andere kant van de map nog vrolijk rond..
Hoe meer je speelt (ben nu level 23) des te meer hangt het echt van heel je team af.
Als er een trapper bij zit dit niet kan tracken ben je screwed
Als er een support bij zit die geen utility bied en z'n cloak goed gebruikt ben je screwed
Als er een assault bij zit die niet goed gebruik maakt van zijn dmg ben je screwed
Als er een medic bij zit die geen utility bied ben je screwed

Op dit moment ervaar ik vooral veel problemen als kraken.
Wel een goud spel imo. Als er iemand een potje wil spelen, voeg me maar toe op steam;
"duijtzer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Hou erg van medic spelen, maar merk ook hoe zwak je kan zijn. Als het monster echt z'n zinnen op me heeft gericht ben ik uiteindelijk weerloos. Het monster is altijd sneller en sterker dan je dus wegkomen is er niet bij, je bent echt van je team afhankelijk als je daar nog levend uit weg wil komen.

Blijf verbaasd over de kwaliteit van m'n pick-up games, mensen voeren netjes hun taken uit en doen echt hun best om het team te helpen. Erg blij mee :) In +- 20 uur spelen eigenlijk maar één sessie Evacuation waar heel het team kut was (ik eigenlijk ook) en dat we gewoon keihard verloren van een AI monster. Maar dat is echt een uitzondering.

Mooi dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
YoVla schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:57:
Heb vandaag redelijk wat potjes als Wraith gespeeld.

Wraith is gewoon gemaakt om weg te rennen :D hoe vaak de trapper een dome heeft geplaatst op mijn illusie is onvoorstelbaar.
Dit is wel een van de redenen waardoor ik wraith saai vind om te spelen en frustrerend om tegen te spelen.
Je hebt nooit echt het "oh crap oh crap oh crap" gevoel als je op de hielen zitten.

Pas een custom tegen mijn vrienden(3 + 1 bot) zitten spelen ik als monster.
hank bot is heel iritant met zijn shield timing bijna altijd perfect.
En een goeie lazarus kan een heel team dragen, de potjes voordat ze lazarus hadden kon ik langzaam het team gewoon verzwakken door ze gewoon neer te slaan en strikes op te bouwen. Lazarus kan reviven zonder strikes op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb best vaak dat na een aantal potjes het spel afsluit naar de desktop. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand die actief speelt op de Xbone? Heb zelf nog niet bijster veel gespeeld, maar wat ik heb gedaan vond ik verdomd leuk. Één van de weinige originele titels voor consoles op het moment :). Lijkt me leuk om met mensen te spelen die echt in een team werken i.p.v. afhankelijk te zijn van random mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben twee tweakers tegen gekomen op dit forum die Evolve op de ps4 spelen. Zijn er nog meer?

Ps4 id: Yuri_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo ben eens wat meer met Evolve bezig geweest, wat intens zeg! Ben level 5, net m'n eerste match als monster gewonnen (daarvoor 3 verloren :') ). Wat heerlijk om te winnen zeg. Loont enorm om nadat je in zo'n mobiele arena terecht bent gekomen even een blokje om te gaan, om vervolgens bij die arena te gaan zitten feeden. De hunters zaten toen al lang en breed aan de andere kant van de map, en ik kon me zonder moeite naar level 3 evolven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
  • Laatst online: 16-09 09:29
Gaaf spel moet ik zeggen, vind hunter spelen wel leuker dan monster. Leuk team play. Werkt ook prima met randoms als je wat hoger in level bent (20+). Dan wordt je automatisch gekoppeld aan andere meer ervaren spelers waardoor iedereen goed zijn rol kent en uitvoert. Erg gaaf en origineel spel moet ik zeggen. Balans is ook goed, al onderscheiden de echt goede monster zich ook snel van de middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:07
31 maart komt de nieuwe DLC uit met 4 nieuwe hunters en tevens de 4e monster Behemoth.

http://evolvegame.com/new...evolves-next-four-hunters

Ik moet zeggen dat de nieuwe hunters er wel intressant uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:50
Games schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:01:
31 maart komt de nieuwe DLC uit met 4 nieuwe hunters en tevens de 4e monster Behemoth.

http://evolvegame.com/new...evolves-next-four-hunters

Ik moet zeggen dat de nieuwe hunters er wel intressant uit zien.
Is de Hunter DLC een gratis of betaalde DLC? Kan hier namelijk zo snel even niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Betaald (voor de PC in ieder geval). 16 euro of iets in die richting dacht ik. (Zie steam store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
19,99€. Toch wel prijzig voor 4 hunters... :(

Jammer, want ze lijken me inderdaad wel heel tof.

Hopelijk laten ze de prijzen snel zakken. Lijkt me wel waarschijnlijk want het aantal spelers blijft maar zakken en is nu al dramatisch laag (+/- 3000 spelers op piekmomenten). Veel te weinig voor het AAA-spel dat Evolve zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ja klopt, soms is matchmaking een hele uitdaging met veel geduld..... Ik snap het verder ook niet zo, want ik vind het spel zeer vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Inmiddels is er nog maar 10% van de initiële spelers over die evolve regelmatig spelen.
Dat is wel recordsnelheid, 1 maand en de game is zo goed als dood.

http://steamcharts.com/app/273350

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 19-03-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
Wow, schokkend dat er nog maar zo weinig spelers zijn. Echt zonde eigenlijk, ik vind het best een vet spel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Laatst online: 14-07 21:42
ThomasXIV schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:00:
Iemand die actief speelt op de Xbone? Heb zelf nog niet bijster veel gespeeld, maar wat ik heb gedaan vond ik verdomd leuk. Één van de weinige originele titels voor consoles op het moment :). Lijkt me leuk om met mensen te spelen die echt in een team werken i.p.v. afhankelijk te zijn van random mensen.
Yup, hier! Ik ben op zoek naar hetzelfde - ik vind de game geniaal, maar er zijn nog te veel potjes waarin teammates aan lopen te klooien. Vooral in combinatie met de matchmaking die af en toe echt tergend lang duurt is dat een groot nadeel.
Royal-Roy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:51:
Wow, schokkend dat er nog maar zo weinig spelers zijn. Echt zonde eigenlijk, ik vind het best een vet spel namelijk.
Eens _/-\o_ Ik ben redelijk hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 11:00
Royal-Roy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:51:
Ik denk dat veel mensen gefrustreerd raken van de wraith.

is er ergens een lijst met tweakers die evolve ( pc ) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
Merk wel een trend inderdaad. Inmiddels level 30+, maar de echt goede wraith wint bijna altijd in hunt, hoe ervaren het team hunters ook is. In Defend is de "long range" kraken tactiek zeer moeilijk te counteren voor de hunters. Tegen een Goliath en soms een wraith is defend goed te doen en vaak winnen dan de hunters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Laatst online: 14-07 21:42
matthijsdgr schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:02:
[...]

Ik denk dat veel mensen gefrustreerd raken van de wraith.

is er ergens een lijst met tweakers die evolve ( pc ) spelen?
Royal-Roy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:18:
Merk wel een trend inderdaad. Inmiddels level 30+, maar de echt goede wraith wint bijna altijd in hunt, hoe ervaren het team hunters ook is. In Defend is de "long range" kraken tactiek zeer moeilijk te counteren voor de hunters. Tegen een Goliath en soms een wraith is defend goed te doen en vaak winnen dan de hunters...
Ik ben nu level 32 maar heb niet het idee dat ik nou zoveel vaker verlies van het ene monster dan van het andere. Voor m'n gevoel is Wraith wel het gevaarlijkst in stage 3. Maar er zijn inderdaad scenario's waarin winkansen ernstig omlaag tuimelen, zoals een ongelukkig geplaatste mobile arena in combinatie met een vaardige Kraken die weet hoe hij continu verderf kan regenen vanaf hoog in de lucht.

Gisteravond weer wat lekkere sessies gehad, drie volledige playthroughs van Evac gedaan als hunter, 90% gewonnen dankzij toegewijde medespelers. Echter vind ik nog steeds veel potjes frustrerend omdat mensen voor zichzelf bezig gaan, of omdat je met 11-jarigen speelt die het interessanter vinden om mp3tjes af te spelen via hun microfoon. Daarom zoek ik ook een plek waar (xb1-)spelers verzamelen om teams te kunnen vormen. Ik kon op de Turtlerock forums daar ook niet echt een plek voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Royal-Roy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:18:
Ik speel het op de PC. Volgens mij heb ik al eens met jou gespeeld, want je naam komt me bekend voor. Mijn ingame naam is "Focus". (Dennis Koster, icoontje is de sjaggo kat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 11:00
Ik ben nu level 32 maar heb niet het idee dat ik nou zoveel vaker verlies van het ene monster dan van het andere. Voor m'n gevoel is Wraith wel het gevaarlijkst in stage 3.
ik denk dat de frustratie niet door het verliezen komt, maar eerder door de speelstijl van de wraith. het is al moeilijk om een wraith in een arena te krijgen, en wanneer je hem toch te pakken hebt, kan hij vrij makkelijk hiden en zo goed als geen damage oplopen.

zoals je aangeeft; bij een stage 3 wraith kan het snel over zijn.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Keys worden gedeeld in Geef hier je game vouchers weg!