Ik had net iemand die een bot had overgenomen maar die bot was door de map heen gevallen en liep er onder. Kon niet meer naar boven komen.HugoBoss1985 schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:26:
Iemand had het hier over bugs, ik ben ook nog niets tegen gekomen... wat dat betreft zit het spel al goed in elkaar.
Maar ik denk niet dat dit spel heel leuk/afwisselend blijft om te spelen.
Over RAM en VRAM usage zou ik nogmaals zeggen, wacht het volledige spel even af i.v.m. eventuele memory leaks.
Hier loopt het echt zwaar bagger met een 7970 en een R9 290. Op de grond gaat het maar in het dropship net voordat je er uit gaat lagged het extreem. Ik zal even kijken hoe ik de FPS zichtbaar kan maken. Maar als ik moet gokken gok ik rond de 20 fps.Tom. C schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:08:
1920x1080 Very High, TXAA 4x, gemiddeld rond de 75-80fps denk ik. Soms met een uitschieter naar boven, en soms naar beneden richting de 50fps. (GTX 980)
Me broer had gister gespeeld en die zij dat alles soepel was maar hij zij ook dat hij toen nog geen andere monsters kon kiezen en nu wel. Misschien heeft de nieuwe build iets kapot gemaakt?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....