[Multi] Evolve

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
HugoBoss1985 schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:26:
Iemand had het hier over bugs, ik ben ook nog niets tegen gekomen... wat dat betreft zit het spel al goed in elkaar.

Maar ik denk niet dat dit spel heel leuk/afwisselend blijft om te spelen.

Over RAM en VRAM usage zou ik nogmaals zeggen, wacht het volledige spel even af i.v.m. eventuele memory leaks.
Ik had net iemand die een bot had overgenomen maar die bot was door de map heen gevallen en liep er onder. Kon niet meer naar boven komen.
Tom. C schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:08:
1920x1080 Very High, TXAA 4x, gemiddeld rond de 75-80fps denk ik. Soms met een uitschieter naar boven, en soms naar beneden richting de 50fps. (GTX 980)
Hier loopt het echt zwaar bagger met een 7970 en een R9 290. Op de grond gaat het maar in het dropship net voordat je er uit gaat lagged het extreem. Ik zal even kijken hoe ik de FPS zichtbaar kan maken. Maar als ik moet gokken gok ik rond de 20 fps.

Me broer had gister gespeeld en die zij dat alles soepel was maar hij zij ook dat hij toen nog geen andere monsters kon kiezen en nu wel. Misschien heeft de nieuwe build iets kapot gemaakt?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:02
Ik zit echt heel erg te twijfelen. Heb het spel gepreordered. Maar net een paar potjes gespeeld. Zie mezelf geen monster spelen en het was echt gigantisch veel schieten wil je hem neer krijgen. Alhoewel ik er 38 euro voor betaald heb en wellicht tijdens lan leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 22:01
Astennu schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:18:
[...]

Ik had net iemand die een bot had overgenomen maar die bot was door de map heen gevallen en liep er onder. Kon niet meer naar boven komen.

[...]

Hier loopt het echt zwaar bagger met een 7970 en een R9 290. Op de grond gaat het maar in het dropship net voordat je er uit gaat lagged het extreem. Ik zal even kijken hoe ik de FPS zichtbaar kan maken. Maar als ik moet gokken gok ik rond de 20 fps.

Me broer had gister gespeeld en die zij dat alles soepel was maar hij zij ook dat hij toen nog geen andere monsters kon kiezen en nu wel. Misschien heeft de nieuwe build iets kapot gemaakt?
Ik heb wel de fps-limiet veranderd via de config file. Misschien dat dit nog wat verschil maakt.

sys_maxfps = 144

Ik heb dit toegevoegd aan het system.cfg bestand in steamapps/common/Evolve.
Daarna was mijn max fps 144 in plaats van 60. Weet niet hoe je ongelimiteerd kunt instellen.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Tom. C schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:24:
[...]

Ik heb wel de fps-limiet veranderd via de config file. Misschien dat dit nog wat verschil maakt.

sys_maxfps = 144

Daarna was mijn max fps 144 in plaats van 60. Weet niet hoe je ongelimiteerd kunt instellen.
Mijn broers hebben het probleem niet. R9 290X kaarten PC vergelijkbaar. Dus ik snap niet waarom het bij mij zo ruk draait. Bij hun is alles soepel op max settings met tesselation alles. Dat heb ik niet eens aan.

Drivers zijn ook hetzelfde. Dus heb geen flauw idee wat het verschil dan zou moeten zijn. Ik ga nu maar Low detail spelen hopelijk is het dan soepel :'(

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Oke, heb nu +10 potjes als monster achter de rug, allemaal gewonnen. Kan zijn dat het natuurlijk allemaal randoms zijn waar je tegen speelt, maar als je als monster een beeeetje de mechanics weet is het echt zo verschikkelijk makkelijk. Tenzij je als lvl 1 monster zonder armor gevangen wordt genomen zou je gewoon niet moeten kunnen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
bjorntju schreef op zondag 02 november 2014 @ 18:19:
Heb een stuk of 16 PC keys gekregen. Heb ze even in een tooltje gezet en als je hier je mail adres invult krijg je een PC code toegestuurd: http://eb.godankey.com/?id=QTJZUFlsZG1BV1E9

First come first serve :) Laatste dag van de beta is 2 november, vandaag dus. Maar misschien kan je er nog een paar uurtjes inkrijgen.
Ik heb er 1 tnx, al ben ik wel beetje alpha/beta beu maar dat geld denk voor de meeste gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb zelfs op Low detail nog lagg in het dropship.
Videokaart loopt gewoon netjes max clocks dus blijft niet in een laag clock profiel hangen. CPU draait gewoon 4.4 GHz (4790K).
Memory is maar 50% vol dus dat is het ook niet.

Misschien het spel maar eens opnieuw installeren maar vrees dat dat niets uit zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 19:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Astennu schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:06:
Ik heb zelfs op Low detail nog lagg in het dropship.
Videokaart loopt gewoon netjes max clocks dus blijft niet in een laag clock profiel hangen. CPU draait gewoon 4.4 GHz (4790K).
Memory is maar 50% vol dus dat is het ook niet.

Misschien het spel maar eens opnieuw installeren maar vrees dat dat niets uit zal halen.
Ik denk dat het spel in het dropship nog wat dingen aan het laden is ofzo.
Tom. C schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:24:
[...]

sys_maxfps = 144

Als je dat op 0 zet heb je ongelimiteerde fps.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Gundogan schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:10:
[...]

Ik denk dat het spel in het dropship nog wat dingen aan het laden is ofzo.

[...]

Als je dat op 0 zet heb je ongelimiteerde fps.
Nope want het is iedere keer zo. Vooral net voor dat je gaat springen is het erg. En dat blijft tot je op de grond bent.
En bij mijn broer met een vergelijkbaar systeem is het 100% soepel met max details. Dan klopt er gewoon iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:11

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Had net een beste bug als trapper.... Had totaal geen jetpack... Probeer dan maar eens bij te blijven :/

Wel gewonnen uiteindelijk omdat ik zo ver van de rest was kwam ik telkens het monster tegen :+

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:06
2x als level 3 monster kapot gemaakt omdat de power node net niet kapot wilde gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Heb nu een paar potjes gehad waar ik het als lvl 3 Goliath op moest nemen tegen de hunters die (geheel terecht) de power relay aan het campen waren. Ik ben niet èèn keer in gevaar geweest. Je moet wel van hele goede huize komen wil je in zo'n close combat situatie winnen van de Goliath... het gaat allemaal gewoon te makkelijk. Maar goed, je hoort als monster natuurlijk enorm sterk te zijn. Misschien dat ze de hunters nog buffen. Het is immers een alpha.

Die rock throwing ability is zonde van je talentpoints trouwens. Als je die gebruikt word je geforceerd om een paar seconden stil te staan. Dat terwijl de andere drie abilities je juist mobiel en dodelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symphoon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-05-2022
Ik heb genoeg gezien. Je moet telkens, zonder overdrijven, 3 minuten wachten tussen iedere map en de gemiddelde ronde duurt minder dan 10 minuten. Als het 20 minuten duurt, en dit gebeurt zelden, dan is het meestal omdat de 'Trapper' gewoon niet goed genoeg is.

Het plezier van het spel hangt te veel af van het monster en de Trapper. Is het monster slecht, dan is het in minder dan 5 minuten afgelopen. Is de Trapper slecht, dan kan je als de Assault en Support klasse eindig rondjes lopen.

Het concept van het spel is goed, maar het werkt dus maar voor de helft van de tijd. Het jagen valt ook enorm in herhaling, hopelijk zullen er meer spelmodes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:16
ik begrijp het punt van de relay niet, als monster moet je die kapot maken omdat.... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HugoBoss1985 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:26:
4 pc keys

LYGT9-KYL3Y-TG4XM
LYGTA-ME45B-EJTI7
LYGV2-BCAJI-DPQKP
LYGW9-W46FZ-PWM96
Ik heb zojuist de doorgestreepte key toegevoegd op mijn Steam, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49
yinx84 schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:58:
Die rock throwing ability is zonde van je talentpoints trouwens. Als je die gebruikt word je geforceerd om een paar seconden stil te staan. Dat terwijl de andere drie abilities je juist mobiel en dodelijk maken.
Ik heb 'Rock Throw' ook maar één keer gebruikt, daarna heb ik altijd mijn punten verdeeld over 'Leap Smash, Fire Breath en Dash'. Die zijn veel beter inderdaad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 19-09 18:47
yinx84 schreef op zondag 02 november 2014 @ 20:56:
Oke, heb nu +10 potjes als monster achter de rug, allemaal gewonnen. Kan zijn dat het natuurlijk allemaal randoms zijn waar je tegen speelt, maar als je als monster een beeeetje de mechanics weet is het echt zo verschikkelijk makkelijk. Tenzij je als lvl 1 monster zonder armor gevangen wordt genomen zou je gewoon niet moeten kunnen verliezen.
Vooral Sneak (ctrl) helpt een hoop.
Dan hebben ze geen voetsporen meer om te volgen. Hoef je alleen Daisy nog maar voor te blijven tegen de standaard hunters.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Mijn eerste match als monster was ik stage 1 en won ik omdat ik alle hunters had vermoord...
Ik ga er van uit dat hun gewoon heel slecht waren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn023
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-05 22:35
Vond het leuk om te proberen alleen waren de wachttijden van matchmaking tot game echt veel te lang. Ga er vanuit dat dit een alpha kwaaltje is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Glenn023 schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:25:
Vond het leuk om te proberen alleen waren de wachttijden van matchmaking tot game echt veel te lang. Ga er vanuit dat dit een alpha kwaaltje is..
Lijkt eerder op een flaw by design. Immers indien je in een party zit kun je niet bij het monster worden ingedeeld.Resultaat is dat iedereen die solo speelt grote kans heeft om als monster te worden ingedeeld. De vraag is of je daar zin in hebt EN of de verhouding solo spelers wel minimaal 1:5 is.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
symphoon schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:17:
Ik heb genoeg gezien. Je moet telkens, zonder overdrijven, 3 minuten wachten tussen iedere map en de gemiddelde ronde duurt minder dan 10 minuten. Als het 20 minuten duurt, en dit gebeurt zelden, dan is het meestal omdat de 'Trapper' gewoon niet goed genoeg is.

Het plezier van het spel hangt te veel af van het monster en de Trapper. Is het monster slecht, dan is het in minder dan 5 minuten afgelopen. Is de Trapper slecht, dan kan je als de Assault en Support klasse eindig rondjes lopen.

Het concept van het spel is goed, maar het werkt dus maar voor de helft van de tijd. Het jagen valt ook enorm in herhaling, hopelijk zullen er meer spelmodes komen.
Deze ervaring deel ik met je. Ik kom als newbee het spel in, zonder enig idee wat je moet doen. Er is geen trainingmissie waarin je uitgelegd krijgt wat je uberhaupt moet doen als monster of als trapper. Ja een irritant filmpje vooraf, met gevolg dat je daarna nog niet weet welke knoppen je moet inrammen.

Heb 3x gespeeld en de eerste keer starte ik direct als monster, ofwel ze hadden me binnen 5 minuten dood, omdat ik geen idee wat wat de bedoeling was... leuk.. kun je weer 10 minuten wachten voordat je een keertje mag spelen. :O
Daarna een potje waarbij ik zelf mocht schieten, maar ook geen idee wat alle guns deden, dan maar achter de rest aan hobbelen en wat schieten op het monster, geen idee waarom het monster een power relay moet vernietigen om te winnen...
Derde potje was ik weer de lul met het monster, waarbij ik inmiddels iets beter wist wat ik moest doen, maar toen waren alle controls ineens veranderd naar controller in plaats van keyboard... echt wtf... weet je al helemaal niet meer welke knoppen je moet indrukken. Veel vluchten en beestjes eten, kon ik eindelijk evolven, werkt die gewoon niet... ik heb het toen voor elkaar gekregen om weer de keyboard controls te zien, maar het inhouden van de juiste knop werkte gewoon niet...

Ofwel, de alpha is nog te buggy en het doel is te vaag voor me om er warm voor te lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb net mijn preorder van de special edition gecancelled bij All4games.
Moet nog reactie terugkrijgen, maar heb niet het gevoel dat dit spel voor mij gaat zijn. Daar heb ik tegenwoordig te weinig tijd voor om te spelen en dus ook goed in te worden.
Wellicht dan een keer tijdens een Steam sale voor een paar euro.

Het spel lijkt me al met al wel leuk, maar door tijd gebrek zal het dan niet lang leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 19:26

Gundogan

Rip and tear, until it is done

FunFair schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:35:
[...]

Deze ervaring deel ik met je. Ik kom als newbee het spel in, zonder enig idee wat je moet doen. Er is geen trainingmissie waarin je uitgelegd krijgt wat je uberhaupt moet doen als monster of als trapper. Ja een irritant filmpje vooraf, met gevolg dat je daarna nog niet weet welke knoppen je moet inrammen.
Je krijg steeds pop-ups van wanneer je welke knoppen moet inrammen. :)
Astennu schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:14:
[...]

Nope want het is iedere keer zo. Vooral net voor dat je gaat springen is het erg. En dat blijft tot je op de grond bent.
En bij mijn broer met een vergelijkbaar systeem is het 100% soepel met max details. Dan klopt er gewoon iets niet.
Ow, dacht dat het voor iedereen zo was. Weird, maar op de grond loopt het inderdaad zoals je van een Cryengine game kan verwachten.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Astennu schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:14:
[...]

Heb het idee dat me performance problemen kwamen door het PCI-E slot wat maar 4x 2.0 was en via de PCH liep.
Nu even een R9 290/X zoeken die wel in het bovenste slot past. In een mATX gaat dat wat lastig. Maar de 7970 draait 1920x1200 op High nu best goed. Beter dan eerst in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

En ik heb mijn eerste bug gevonden. Op The Dam, als je bij het power relais in de buurt bent. Je kunt daar als hunter met je jetpack op een van de gebouwen achter zo'n schuin opstaand hek komen. Dat ding blijkt maar een kant op doorlaatbaar te zijn, want ik kom er met geen mogelijkheid meer uit. Ik sta als Trapper rustig bovenaan toe te kijken hoe de rest van mijn team (geen geweldig team overigens) stuk voor stuk wordt uitgeschakeld terwijl ik met de SMG maar een beetje damage kan doen. Gek genoeg misschien kan het monster mij ook niet bereiken, maar kan wel stenen werpen. Iemand anders ook tegengekomen? Ik heb niet het hele topic doorgebladerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Ik heb wat settings gevonden welke standaard zijn voor evolve en ga deze zo eens testen.

Ik kan BF4 draaien op High met 60FPS maar dit spel is op low in full-hd zelfs niet vooruit te branden.
Op 1280x720 is speelt het lekker weg maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ik heb net een ronde geprobeerd, maar heb de alpha gelijk weer van mijn PS4 gegooid. Ik vind het echt een partij beroerd spelen. Deze sla ik lekker over. Is niet wat ik er van verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik vind het jammer dat de gameplay zo 'traag' is. Daarmee bedoel ik het besturen van de personages. Verder vind ik het concept echt tof. Ik zat net in een team met een groep goede hunters en een goed monster. Dan is het echt spannend en als je dan met goed teamwork het level 3 monster verslaat geeft dat echt voldoening. Het is alleen wel nogal chaotisch. Je moet echt zelf uitvinden hoe het een en ander werkt.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zijn ze stiekem wijzigingen aan het doorvoeren? M'n hunter voelt veel sneller dan gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

nFo

MrMistral schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:46:
Ik vind het jammer dat de gameplay zo 'traag' is. Daarmee bedoel ik het besturen van de personages. Verder vind ik het concept echt tof. Ik zat net in een team met een groep goede hunters en een goed monster. Dan is het echt spannend en als je dan met goed teamwork het level 3 monster verslaat geeft dat echt voldoening. Het is alleen wel nogal chaotisch. Je moet echt zelf uitvinden hoe het een en ander werkt.
Dubbel spatiebalk is speedboost, kan ook nog een 10% speed perk unlocken.
FunFair schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:35:
[...]

Heb 3x gespeeld en de eerste keer starte ik direct als monster, ofwel ze hadden me binnen 5 minuten dood, omdat ik geen idee wat wat de bedoeling was... leuk.. kun je weer 10 minuten wachten voordat je een keertje mag spelen. :O
Daarna een potje waarbij ik zelf mocht schieten, maar ook geen idee wat alle guns deden, dan maar achter de rest aan hobbelen en wat schieten op het monster, geen idee waarom het monster een power relay moet vernietigen om te winnen...
Derde potje was ik weer de lul met het monster, waarbij ik inmiddels iets beter wist wat ik moest doen, maar toen waren alle controls ineens veranderd naar controller in plaats van keyboard... echt wtf... weet je al helemaal niet meer welke knoppen je moet indrukken. Veel vluchten en beestjes eten, kon ik eindelijk evolven, werkt die gewoon niet... ik heb het toen voor elkaar gekregen om weer de keyboard controls te zien, maar het inhouden van de juiste knop werkte gewoon niet...

Ofwel, de alpha is nog te buggy en het doel is te vaag voor me om er warm voor te lopen...
In dat "irritante" filmpje wordt het kort uitgelegd wat je moet doen als je voor het eerst speelt.
Belangrijkste knoppen zijn gewoon 1,2,3,4 en TAB, bij opties kun je zien wat alle knoppen doen.
Je moet gewoon weten wat je aan het doen bent met elke class en een team hebben wat samen werkt.

En dat je zo lang moet wachten komt natuurlijk ook omdat het Monster eerst een aantal minuten voorsprong krijgt op de Hunters.
Anders eerst deze guide maar is lezen: https://talk.turtlerockst...lve-welcome-to-shear/1363

[ Voor 62% gewijzigd door nFo op 03-11-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vandaag nog even wat geprobeerd, maar had een bug tijdens Monster spelen. Waardoor niemand mij zag en ik op lopen en ruiken na ook niets kon.
Daarnaast nog wat andere chars gespeeld, maar kwam er op neer dat ik achter de rest aan aan het rennen was. Tegen de tijd dat we het monster zagen (die gast was ook goed ook hoor), was die al level 2 en vaak zelfs level 3.

[ Voor 56% gewijzigd door Arunia op 03-11-2014 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Arunia schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:30:
Vandaag nog even wat geprobeerd, maar had een bug tijdens Monster spelen. Waardoor niemand mij zag en ik op lopen en ruiken na ook niets kon.
Daarnaast nog wat andere chars gespeeld, maar kwam er op neer dat ik achter de rest aan aan het rennen was. Tegen de tijd dat we het monster zagen (die gast was ook goed ook hoor), was die al level 2 en vaak zelfs level 3.
Waarom ren je achter andere mensen aan? DIe hebben vaak ook geen idee! Gebruik je eigen gezond verstand en de mini-map om het monster de pas af te snijden. Achter andere mensen aanlopen is gewoon vrij zinloos (en erg saai lijkt me). Ren ook niet lukraak rond maar zoek echt naar sporen en kijk naar welke kant ze gaan, dit in combinatie met je minimap zorgt er voor dat je een goed idee kan hebben waar het monster zit.

Overigens is het monster op stage 3 nog prima te killen! Kwestie van tranq darts + harpoon en op goede grond vechten. Maar goed de basic tactics etc moeten nog een beetje verspreiden onder alle spelers en dat duurt altijd even.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Is de Kraken nou echt zo overpowered of moet je daar een hele andere tactiek voor hebben? De twee of drie keer dat ik tegen een Kraken heb moeten spelen hebben we drie keer zwaar verloren en dat op lvl 1. Een Goliath op lvl 1 heb je zo dood en ook op lvl 3 is die nog wel te doen... Een Kraken daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Postius schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:57:
[...]

Waarom ren je achter andere mensen aan? DIe hebben vaak ook geen idee! Gebruik je eigen gezond verstand en de mini-map om het monster de pas af te snijden. Achter andere mensen aanlopen is gewoon vrij zinloos (en erg saai lijkt me). Ren ook niet lukraak rond maar zoek echt naar sporen en kijk naar welke kant ze gaan, dit in combinatie met je minimap zorgt er voor dat je een goed idee kan hebben waar het monster zit.

Overigens is het monster op stage 3 nog prima te killen! Kwestie van tranq darts + harpoon en op goede grond vechten. Maar goed de basic tactics etc moeten nog een beetje verspreiden onder alle spelers en dat duurt altijd even.
Mwoah, niet helemaal. Maar was meer dat iedereen al in de buurt van het monster was. Uiteraard probeerde ik die de pas af te snijden, maar dat lukte ook niet echt.
Leek iig sterk alsof iedereen sneller ging dan ik.
Minimap heb ik uiteraard wel regelmatig gebruikt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
SN4K3 schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:11:
Is de Kraken nou echt zo overpowered of moet je daar eenhele andere tactiekk voor hebben? De twee of drie keer dat ik tegen een Kraken heb moeten spelen hebben we drie keer zwaar verloren en dat op lvl 1. Een Goliath op lvl 1 heb je zo dood en ook op lvl 3 is die nog wel te doen... Een Kraken daarentegen...
Lang verhaal kort: melee monster tegenover een ranged monster. Dus je moet hele andere tactieken gebruiken inderdaad. Waar de goliath het meeste damage kan doen in een short/medium range is dat bij de Kraken eerder medium/long range. Ik weet niet of je zelf met de monsters speelt maar raad het aan om te doen het geeft een beter inzicht. Maar praktisch voorbeeld, een goliath wil je absoluut niet in kleine ruimtes bevechten (grotten etc). Terwijl je een banshee juist wel in kleinere ruimtes wil pakken, dit is namelijk vrij desorienterend en je kan lastiger vliegen. Hiernaast zijn je skills lastiger te raken.

Hiernaast niet vergeten dat het monster het opzich makkelijker heeft. Namelijk 1 speler tegenover 4. Die 4 moeten al samenwerken en hun skills goed gebruiken om te winnen, wat een iets hogere drempel is. Wat het iets lastiger maakt als iedereen nieuw is natuurlijk. Gelukkig zie je ook dat mensen snel leren en de klasses beter snappen. Dus geef het gewoon wat tijd :) iedereen is zo ongeduldig :+ . Mensen moeten alle vaste tactieken nog ontdekken etc al duurt die alpha ook niet zolang meer! :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Postius op 03-11-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
SN4K3 schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:11:
Is de Kraken nou echt zo overpowered of moet je daar een hele andere tactiek voor hebben? De twee of drie keer dat ik tegen een Kraken heb moeten spelen hebben we drie keer zwaar verloren en dat op lvl 1. Een Goliath op lvl 1 heb je zo dood en ook op lvl 3 is die nog wel te doen... Een Kraken daarentegen...
Ja. Ik heb best veel met een 4-stack gespeeld en de kraken is gewoon niet te doen als hij gespeeld wordt door iemand die een beetje weet hoe het werkt.
We hebben hem ook wel eens gekilled maar zijn ook vaak gewoon door een level 1 kraken gemolt terwijl dit bij de Goliath niet voor kwam. Vooral de Aftershock is nogal OP in mijn mening. Als je niet goed uitkijkt en een beetje naast hem staat als hij dit doet dan ben je al zo goed als dood.

Uiteraard werkt het vechten in kleine ruimtes, maar de maps zijn veelal open en in vrijwel 95% van de engagements heb je zelf toch niet de keuze over waar je vecht.

Al bij al heb ik niet veel hoop voor het spel. De 20-isch games die ik gedaan heb waren leuk, maar ik denk dat het snel gaat vervelen. Daarnaast ben je veel te veel afhankelijk van het skilllevel van zowel taemmates als monster. De ene keer ben mol je het level 1 monster binnen 3 min de andere keer sta je gapend te wachten tot hij level 3 wordt omdat je teammates toch geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Met de (vooralsnog) deze enige gamemode vind ik de game zeker geen 50€ waard. Als ik dan ook nog hoor dat naast de default 8 characters, en 4 monster extra characters en monsters betaald worden hou ik het al helemaal voor gezien.
Deze alpha is puur een marketing stunt geweest. Ik doe een gokje, maar ik vermoed dat er voor februari hooguit een extra gamemod bijkomt (en de extra characters). 2-3 maanden hebben ze nog om de game de perfectioneren en deze alpha build was waarschijnlijk een van 2 maanden terug dus veel hoop heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Schnoop schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:03:
[...]

Met de (vooralsnog) deze enige gamemode vind ik de game zeker geen 50€ waard. Als ik dan ook nog hoor dat naast de default 8 characters, en 4 monster extra characters en monsters betaald worden hou ik het al helemaal voor gezien.
Deze alpha is puur een marketing stunt geweest. Ik doe een gokje, maar ik vermoed dat er voor februari hooguit een extra gamemod bijkomt (en de extra characters). 2-3 maanden hebben ze nog om de game de perfectioneren en deze alpha build was waarschijnlijk een van 2 maanden terug dus veel hoop heb ik niet.
Deze alpha voelt ook, naast die enige bug die ik tegen ben gekomen, mij aan als pure marketing, opzich niet onbegrijpelijk. Maar alleen al gebaseerd op deze alpha zou ik voor het spel in deze vorm maximaal misschien 20 euro overhebben. 50 is gewoon veel te veel voor (in ieder geval nu nog) deze hoeveelheid content. Ik sprak laatst iemand die per toeval via een prijsfout in India een copy van Evolve had kunnen bemachtigen voor $5. De volle mep had hij er ook zeker niet voor over. Als ze nu al beginnen over DLC dan is het wel echt triest gesteld met de vooruitzichten van Evolve. Het is geen CoD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
Mocht trouwens iemand hem willen pre-orderen dan kan dat hier voor $ 42.54. Dat is ongeveer € 34,-.

https://www.g2a.com/evolve-steam-cd-key-preorder-global.html

Het is een pre-order maar of je ook het extra monster krijgt weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Schnoop schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:39:
Mocht trouwens iemand hem willen pre-orderen dan kan dat hier voor $ 42.54. Dat is ongeveer € 34,-.

https://www.g2a.com/evolve-steam-cd-key-preorder-global.html

Het is een pre-order maar of je ook het extra monster krijgt weet ik niet precies.
Helleu pricewatch: Evolve, PC (Windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
De goedkoopste is na wisselkoers nog altijd 89 cent duurder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Schnoop schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:41:
[...]

De goedkoopste is na wisselkoers nog altijd 89 cent duurder ;).
Als je al bereid bent 34 euro uit te geven voor dit spel maakt die 90 cent m.i. ook niet uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
het spel lijkt hier niet meer te werken. elke keer dat 4 anderen zijn gevonden disconnect hij tijdens loading

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
[...]

Ja. Ik heb best veel met een 4-stack gespeeld en de kraken is gewoon niet te doen als hij gespeeld wordt door iemand die een beetje weet hoe het werkt.
We hebben hem ook wel eens gekilled maar zijn ook vaak gewoon door een level 1 kraken gemolt terwijl dit bij de Goliath niet voor kwam. Vooral de Aftershock is nogal OP in mijn mening. Als je niet goed uitkijkt en een beetje naast hem staat als hij dit doet dan ben je al zo goed als dood.

Uiteraard werkt het vechten in kleine ruimtes, maar de maps zijn veelal open en in vrijwel 95% van de engagements heb je zelf toch niet de keuze over waar je vecht.

Al bij al heb ik niet veel hoop voor het spel. De 20-isch games die ik gedaan heb waren leuk, maar ik denk dat het snel gaat vervelen. Daarnaast ben je veel te veel afhankelijk van het skilllevel van zowel taemmates als monster. De ene keer ben mol je het level 1 monster binnen 3 min de andere keer sta je gapend te wachten tot hij level 3 wordt omdat je teammates toch geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Kan me erg vinden in jouw mening/ervaring. Ik heb gister een aantal potjes gespeeld met vrijwel allemaal goede spelers. Vooral diegene die het monster speelde was erg goed. De potjes die hij als Goliath speelde waren erg spannend en wonnen/verloren we om en om. In die potjes voelde de balans ook goed aan, en waren de rollen van de hunters ook allemaal erg bruikbaar (in tegenstelling tot wat hier eerder werd vermeld). Toen hij echter Kraken ging spelen was er niet zo veel meer aan. De range attacks zijn amper te ontwijken, en voelen ook wat buggy aan. Er zit wel potentie in dit spel, maar er moet nog wel veel getuned worden aan de balans. Variatie aan spelmodi, karakters en monsters zal zeker geen betaalde content moeten worden.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Level 2 goliath tegen team dat allemaal boven de 20 zit :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Vond de Alpha heel erg tof ook, maar weet ook nog niet of ik hier full price voor neer wil leggen. Goliath spelen is m'n favoriet... maar na gisterenavond was de uitdaging een beetje weg. Je bent zo mobiel dat wegrennen/springen te makkelijk is. Tenzij ik de confrontatie zelf opzoek is het hunters zelden gelukt om me te trappen.

Merkte ook als Hunter dat wanneer een Goliath weet wat 'ie doet je in de meeste gevallen gewoon kansloos bent en je écht een lucky break nodig hebt om hem één keer te trappen. En tenzij hij lvl 1 is zal dat niet genoeg zijn.

Maar goed, ze zullen de game nog wel balancen gok ik met de data die ze hebben verkregen uit de Alpha. Mijn suggesties:

- Smell op cooldown met diminishing return/increase (zoals push bij Left4Dead)
- Tranq darts zouden ook de stamina regeneration van het monster moeten vertragen
- Kleine boost in hunter snelheid en jetpack fuel (~5%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Laatst online: 05-01 16:18
Gisteren een nieuw karakter vrijgespeeld, bucket of bender(?). Op zich is het wel leuk om te zien hoe de game verandert met zo'n nieuw karakter. Je zou interessante combinaties van hunters kunnen maken wat de game toch wat meer diepgang meegeeft.

Jammer dat ze monsters en karakters in DLC plaatsen, een hele grote fout naar mijn mening aangezien dat is waar de game om draait. Had dan een map als DLC gemaakt.

Ook jammer dat er geen SP/Story mode inzit en dat het nu lijkt te blijven bij enkel deze mode. Een leuke game om af en toe even een avondje te spelen, maar hier gaan mensen geen €60 voor betalen denk ik. Misschien tijdens een Steam Sale nog eens voor €10 o.i.d. oppakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[...]

Maar de meeste hunters zijn nog zo verschrikkelijk slecht. EN daarom is monster op dit moment ook makkelijker. Het is een team van 4 tegen een team van 1. Dat team van 1 heeft zichzelf als gemiddelde terwijl er bij die 4 spelers een veel groter verschil tussen kan zitten en je een hoger niveau moet halen als speler (immers als team spelen is een hogere drempel dan solo spelen). Het spel wordt pas echt interesant op het moment dat mensen het een beetje leren spelen, maar ik heb er een hard hoofd in dat dat gebeurd want gamers tegenwoordig zijn gewend aan games als CoD en Fifa. Hersens uit een gaan en het lukt toch wel omdat de instapdrempel extreem laag wordt gemaakt. Als iets dan een keer niet lukt wordt er meteen OVERPOWERED geschreeuwd ipv dat mensen denken: Goh misschien ben ik nog nie zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

yinx84 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:05:
Vond de Alpha heel erg tof ook, maar weet ook nog niet of ik hier full price voor neer wil leggen. Goliath spelen is m'n favoriet... maar na gisterenavond was de uitdaging een beetje weg. Je bent zo mobiel dat wegrennen/springen te makkelijk is. Tenzij ik de confrontatie zelf opzoek is het hunters zelden gelukt om me te trappen.

Merkte ook als Hunter dat wanneer een Goliath weet wat 'ie doet je in de meeste gevallen gewoon kansloos bent en je écht een lucky break nodig hebt om hem één keer te trappen. En tenzij hij lvl 1 is zal dat niet genoeg zijn.

Maar goed, ze zullen de game nog wel balancen gok ik met de data die ze hebben verkregen uit de Alpha. Mijn suggesties:

- Smell op cooldown met diminishing return/increase (zoals push bij Left4Dead)
- Tranq darts zouden ook de stamina regeneration van het monster moeten vertragen
- Kleine boost in hunter snelheid en jetpack fuel (~5%)
Als hunter ben je enorm afhankelijk van de arena/dome die je op het juiste moment moet plaatsen en goed gebruik van de anchors. als je dat in een vroeg stadium of iig voor stage 3 kan doen is het niet erg lastig om het monster neer te halen. Wel voorwaarde dat men enigszins snapt wat zijn/haar rol is dus zorgt dat men blijft leven en op tijd uit combat weg gaat om te recoveren. Daar gaat het helaas vaak mis met de randdebielen die als kip zonder kop de actie in blijven gaan denkende dat ze rambo zijn. :/

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkPatat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 21:29
Ik kom er helaas niet in op de PS4; het spel crasht telkens bij het zoeken van een hunt.

Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Het lijkt dat het gedaan is met de pret? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Jup, het is voorbij. Laatste paar uur kwam ik er ook niet in. En crashte die heel de tijd.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:06
Het is inderdaad over, kan ik weer ruimte maken op mijn schijf ;)

evolve twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hem ook niet meer in me libary staan maar heb hem niet verwijderd, hoe gaat zoiets, doet steam automatisch? Het Evolved icoontje staat nog netjes op mijn bureaublad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:50:
Zie hem ook niet meer in me libary staan maar heb hem niet verwijderd, hoe gaat zoiets, doet steam automatisch? Het Evolved icoontje staat nog netjes op mijn bureaublad.
Je moet hem zelf van je HDD wissen. Ze hebben hem alleen uit de librairy gehaald.
beetje slecht

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd vaag en blijft ook vaag, naar programma's en onderdelen gegaan en verwijderd maar ging me een beetje raar zeg, klik op Evovled verwijderen popt direct de steam libary op en dat was het dan. Icoontje blijft ook gewoon staan maar uit de prog/en onderdel. is die verdwenen. Zal wel goed zijn zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:03:
Idd vaag en blijft ook vaag, naar programma's en onderdelen gegaan en verwijderd maar ging me een beetje raar zeg, klik op Evovled verwijderen popt direct de steam libary op en dat was het dan. Icoontje blijft ook gewoon staan maar uit de prog/en onderdel. is die verdwenen. Zal wel goed zijn zo.
ga gewoon even naar je steamlibrary map, daar staat die namelijk nog wel, hij verwijderd het spel niet zo via windows programma lijst.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezelkrozum
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-08 16:14
Dit is de goedkoopste die ik heb kunnen vinden. €26.75
http://www.cdkeys.com/pc/games/evolve-pc-cd-key-steam

Dat komt dicht bij de 20 of 25 euro die ik er wel voor over heb. Maar dan moeten ze bij de release wel de engine fixen of een aparte AMD crossfire profile vrijgeven, want met crossfire was de game net een LSD trip.

[ Voor 56% gewijzigd door Wezelkrozum op 08-11-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
SouLLeSSportal schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 03:32:
[...]

ga gewoon even naar je steamlibrary map, daar staat die namelijk nog wel, hij verwijderd het spel niet zo via windows programma lijst.
Je registry keys ben je dan niet kwijt.

Uninstall op evolve verwijst naar Steam. Steam doet echter niets omdat hij niet in het library lijstje staat (!). Te slecht voor woorden dit.

edit het kan via de steam console zie: Evolve Guide – How to properly uninstall Evolve Alpha

[ Voor 37% gewijzigd door sdk1985 op 08-11-2014 15:39 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:00
Hier een link naar de officiele site met wat kleine filmpjes erbij.

http://evolvegame.com/news/evolves-evacuation-explained

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Hier een volledige match van 5 rounds Evacuation. Ik kan niet wachten om Evolve weer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

nFo

Hoe speel je die beta morgen op Xbox Live ?
http://evolvegame.com/new...wraith-the-newest-hunters

edit: je kan het nu downloaden zag ik. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door nFo op 14-01-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb vandaag een (beta)key mogen ontvangen voor de PS4... Helaas kan ik hem alleen nog niet redeemen omdat hij zegt dat de code onjuist is

Lees net het volgende op de website van Evolve:
UPDATE 1/14 - 8pm PST

If you received an email from 2K inviting you to participate in the Evolve Closed Technical Tests on PlayStation 4, hold on for a second before you redeem the included code.

At the moment, these codes aren’t enabled in the Sony PlayStation Store. That means you’re receiving an error message stating said codes aren’t valid.

In the words of Douglas Adams: DON’T PANIC!

This is only temporary. The codes will be redeemable by Friday (US time). When this happens, we’ll post an update to this page.

Please check our 2K Support account on Twitter for immediate updates about this issue.

NOTE: Please remember that the PlayStation Network is going to be down for maintenance on January 15, 2015 from 9:00 AM to 1:00 P

[ Voor 77% gewijzigd door Oxigeon op 15-01-2015 07:43 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Ik heb de PC beta key, maar wil hem liever op PS4. Iemand die wilt ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

-Knip naar weggeefforum van codes-

[ Voor 78% gewijzigd door Twammo op 15-01-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08 23:45
Peterrtt schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:20:
Ik heb de PC beta key, maar wil hem liever op PS4. Iemand die wilt ruilen?
Heb je een bericht gestuurd met de PS4 code, je mag de PC code weggeven aan iemand die geen code heeft gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

jesse111 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:23:
[...]

Heb je een bericht gestuurd met de PS4 code, je mag de PC code weggeven aan iemand die geen code heeft gekregen :)
Oeh, oeh, oeh....houd me graag aanbevolen.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb ook en code over omdat ik al mee mag doen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 15-01-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Thanks Arunia! Key geactiveerd.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Hier een copy-paste van een bericht wat ik geplaats heb op het Evolve forum. Voor als je Evolve een tijdje terug had gepre-ordered, en je wilt een anderen gamepack kopen.

Go to "Games" than choose "Redeem a steam wallet code" than on the right side choose below the Your Steam Account "See my account details" than choose "STORE TRANSACTIONS" and click next to Evolve "Request a refund"

Just follow the instructions than when you buy the Evolve game pack that you want buy, to pay from your Steam Wallet. Than it will say that it needs a additional payment method for the remaining money. And it's done i have changed my pre-order from the only one that was available when pre-ordering was possible on steam to the "Evolve PC Monster Race" pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zojuist meegedaan met de closed beta. Tutorial aan de voorkant is zeer handig.
Heb zojuist mijn eerste game gewonnen als monster.

Performance moet soms hier en daar nog getuned worden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 22:44
Ik vind de nieuwe beta erg leuk. Zowel als monster als mens. Het geluid van een monster in level3 die door de map loopt heeft echt iets angst aanjagend.
Door de monster turorial eerst te doen was ik ook eindelijk op de hoogte wat te doen als ik het monster was.
Ik ga hem kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 20:30
Tot wanneer loopt deze beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Tot morgennacht volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Als er nog pc spelers zijn die na release willen teamen mijn steam nick is somath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Input lag op de PS4 is verschikkelijk.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 10:56
Die input lag idd! Dacht dat het aan mij lag...

PSN: Deltoidius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wel vet om te spelen, als monster althans. Gelukkig wou echt niemand het monster zijn en kon ik hem vrijwel elke game spelen (wtf???). Eerste 5 potjes verloren maar daarna vrijwel niks meer.

Speelt wel erg vet als monster. Echter als ik het monster maar eens in de 5 potjes kan zijn zal ik het vrijwel nooit spelen. Als hunter is gewoon een grote door de map ren race, weinig aan. Al die traps zijn ook leuk maar een fire breath erop en alles is kapot van afstand.

Erg vet spel (als monster)! Draait met alles op ultra (behalve aa) zeer goed, komt niet onder de 60 (vaak niet eens in de buurt), alleen in het dropship dropt die even. Op een 4770k + 290

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
evilpin0 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:51:
Wel vet om te spelen, als monster althans. Gelukkig wou echt niemand het monster zijn en kon ik hem vrijwel elke game spelen (wtf???). Eerste 5 potjes verloren maar daarna vrijwel niks meer.

Speelt wel erg vet als monster. Echter als ik het monster maar eens in de 5 potjes kan zijn zal ik het vrijwel nooit spelen. Als hunter is gewoon een grote door de map ren race, weinig aan. Al die traps zijn ook leuk maar een fire breath erop en alles is kapot van afstand.

Erg vet spel (als monster)! Draait met alles op ultra (behalve aa) zeer goed, komt niet onder de 60 (vaak niet eens in de buurt), alleen in het dropship dropt die even. Op een 4770k + 290
Je kan je voorkeur aangeven. Toen ik monster als 3e keus had in de beta was ik elke game monster. Blijkbaar willen de meeste mensen toch liever hunter zijn.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik weet dat je voorkeur kan geven, verbaasde me dat bijna niemand monster wil zijn. Een zeer grote positieve verbazing that is.

Koop dit spel blind als ik weet dat ik bijna elk potje monster kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Heb weer heerlijk genoten van de bèta. De sfeer in dit spel is enorm. Als monster heb ik enkel met de Goliath gespeeld, maar het was telkens een feest om, full armor, met een leap smash huntertjes te overvallen of met het hart kloppend in de keel, verstopt in een hoekje, de hunters nietsvermoedend te zien voorbij huppelen.

Het zal nog wel uitzoeken zijn wat de beste hunter combo's zijn. Wat past er goed bij elkaar, wat minder? Het spel lijkt weinig diepgang te hebben, maar die verschillende combo's maken het toch interessant. Er zal wel wat getest en geprobeer aan te pas komen om te zien wat er goed werkt.

Ik vond het alleen lastig dat het monster waartegen je speelt pas op het eind wordt bekendgemaakt. Tegen een kraken speel ik als medic soms liever met Val (tranquilizer darts ftw) ipv Lazarus. Langs de andere kant logisch. Anders kan je steeds anticiperen en de meest aangepaste combo kiezen.

Ik hoop wel dat in de full version ook meer over de lore van het spel aan bod komt. In het dropship filmpje aan het begin had ik op een gegeven moment een conversatie tussen Bucket en Maggie waarbij ze het op een gegeven moment hadden over de "3rd migration wave, fueled by the Pan-African union" (oid). Het zou tof zijn om daar meer over te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
tovade schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:48:
Heb weer heerlijk genoten van de bèta. De sfeer in dit spel is enorm. Als monster heb ik enkel met de Goliath gespeeld, maar het was telkens een feest om, full armor, met een leap smash huntertjes te overvallen of met het hart kloppend in de keel, verstopt in een hoekje, de hunters nietsvermoedend te zien voorbij huppelen.

Het zal nog wel uitzoeken zijn wat de beste hunter combo's zijn. Wat past er goed bij elkaar, wat minder? Het spel lijkt weinig diepgang te hebben, maar die verschillende combo's maken het toch interessant. Er zal wel wat getest en geprobeer aan te pas komen om te zien wat er goed werkt.

Ik vond het alleen lastig dat het monster waartegen je speelt pas op het eind wordt bekendgemaakt. Tegen een kraken speel ik als medic soms liever met Val (tranquilizer darts ftw) ipv Lazarus. Langs de andere kant logisch. Anders kan je steeds anticiperen en de meest aangepaste combo kiezen.

Ik hoop wel dat in de full version ook meer over de lore van het spel aan bod komt. In het dropship filmpje aan het begin had ik op een gegeven moment een conversatie tussen Bucket en Maggie waarbij ze het op een gegeven moment hadden over de "3rd migration wave, fueled by the Pan-African union" (oid). Het zou tof zijn om daar meer over te weten te komen.
Ik betwijfel of ze veel Lore er in gaan stoppen. De enige twee manieren hoe ik ze dat echt zie doen is (1)als er bijvoorbeeld een full on SP campaign komt, maar dat lijkt me sterk. Of (2) ze net zoals in Batman etc. in het hoofdmenu 3d characters en andere achtergrond info unlocken / beschikbaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Afgelopen weekend voor het eerst kennis gemaakt met deze game. Een aantal keer (3, om precies te zijn) als hunter gespeeld, maar door gebrek aan coördinatie tussen hunters vooral als monster gespeeld. Totaal een potje of 15 gedaan over twee speelsessies.

Na zo'n 12 keer als monster te hebben gespeeld stond ik niet echt te trappelen om het voor een 13e keer te spelen. De sfeer, de graphics en het concept vind ik tot nu toe erg goed, maar ik mis een beetje de diepgang. Met drie maten in coop kun je volgens mij veel plezier hebben, maar als monster vind ik het redelijk snel eentonig worden. Het lijkt me ook dat daar de grootste uitdaging in zit voor de ontwikkelaars.

Wat vinden jullie van de herspeelbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sapstengel schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:45:

Wat vinden jullie van de herspeelbaarheid?
Ik heb zelf left 4 dead heel veel gespeeld. Elke potje was afwisselt, vooral als zombies vond ik het echt zo mega vet om te spelen. Kan het spel zo weer opstarten en er maanden zoet mee zijn.

Met Evolve denk ik echter van niet. Als hunter vind ik er niet heel veel aan en als ik het merendeel hunter moet spelen zal ik snel afhaken. Als monster kan ik me denk ik prima een uurtje per dag mee vermaken, denk dat je gewoon niet meer van deze game moet verwachten. Een hele zaterdag spelen en je bent het misschien zo zat.

De gameplay van het monster voelt best vertrouwd voor iemand als ik die heel veel left 4 dead heeft gespeeld. De moves die die heeft zijn vet maar uiteindelijk zal de 1 v 4 core gameplay het spel breken. Een game mode met 4 zwakke monster tegen 4 hunters was veel beter geweest (naar mijn mening). Niettemin ga ik me er zeker een tijdje mee vermaken, maar ik verwacht er geen 100 uur in te steken.

Overigens ben ik altijd een lone wolf in elke spel wat ik speel, daarom is het spelen van het monster voor mij echt een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Technical Beta op de PS4 duurt nog tot vannacht 4 uur.

Over de herspeelbaarheid heb ik ook zo mijn twijfels. Tot nu toe waren alle potjes erg spannend. Ik kan me echter voorstellen dat het op een gegeven moment saai wordt. Ik merkte nu al dat ik bepaalde acties ging grinden om een nieuw personage/monster te unlocken. En dat al op level 3.

Voor de content die ik in de Beta heb gezien, vind ik het aan de magere kant. Het is echter ' slechts' een beta. De 5-day campaign kan natuurlijk erg interessant zijn waarbij resultaten van een potje meegaan naar het vervolg. Ik ben nog niet overtuigd!

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Laatst online: 07-09 09:39
Ik heb heel het weekend de bèta gespeeld en ben level 11.
Inmiddels ben ik wel overtuigd om de preorder te plaatsen :)
Evolve heeft veel meer diepgang dan je op het eerste gezicht zou zeggen.
Zie bijvoorbeeld deze strategyguide: http://evolvegame.com/news/the-evolve-strategy-guide

De rondes zijn vrij kort maar heel intensief wanneer je een goed team hebt en een ervaren.monster.
Ik heb een hele tijd met dezelfde mensen gespeeld en dan merk je dat je steeds meer op elkaar raakt ingespeeld.
Helemaal wanneer iedereen in zijn favoriete rol zit. Persoonlijk vindt ik de Trapper echt te gek :)
Dat is voor mij ook meteen de charme van de game. Je krijgt een speelveld tot je beschikking met daarin allerlei random events.
Het monster maakt de game. Je bent niet beperkt door een AI, hoe goed die tegenwoordig ook mag zijn.
Dat vind ik het mooie aan Evolve, elke match is anders. En heel soms kom je in een groep waar het mee klikt en heb je een monster tegen die wel zo super sluw speelt dat je echt helemaal in de game zit :) Dan wil je m ook als groep pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik vroeg me af of dit in open beta was ofzo, want ik zie 't opeens in m'n Steam library staan, maar ik begrijp dat 't om een weekend stresstest ging (en nu zo'n beetje afgelopen zou moeten zijn)?
Oh, jammer.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dacht dat de beta gisteren afgelopen was, niet dus 

Een hele avond monster kunnen spelen (afgezien van 1 potje). Waar ik de eerste 10 potjes achter elkaar had verloren, win ik nu alles. En dan ook echt zodanig makkelijk dat er vrijwel geen tegenstand is. Vaak zelfs nog met bijna health. Als je als redelijke goede speler met het monster niet tegen een strak georganiseerd en goed team speelt win je gewoon altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik heb gisteren ook nog een ongeveer 10 potjes gespeeld, en inmiddels twijfel ik ook weer een beetje. De sfeer en de mappen vind ik erg leuk. Maar soms gaan de potjes wel heel snel, of loopt iedereen maar wat te doen. Dan is het vooral rennen als je niet het monster bent.
Het monster zijn is inderdaad wel erg tof, soms wordt je er nerveus van ;).
Ik wacht eerst maar even de reviews af, en ik verwacht dat deze game heel snel in de aanbieding gaat, vooral omdat het eigenlijk een mp only game is. Om de community op te bouwen, heb je dan al vaak en snel aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Concept, sfeer en graphics is inderdaad heel goed. Maar mis diepgang en herspeelbaarheid die ik wel vind in de L4D serie. Denk dat ik na max een weekje al snel zat word van het spel.

Vind de contents ook beetje matig voor het bedrag dat je moet neertellen (game+DLC)voor een MP only game. En de edition inclusief DLC kan je alleen kopen op steam dus goedkope keysites kan je wel vergeten. Wacht wel op sale halfjaar later ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:58

HellBeast

Oh My GoT!

De goedkoopste pre-order die ik op dit moment kan vinden: https://cdkeywelt.de/en/search?string=evolve
Ik denk niet dat hij ver onder de 30 euro zal komen voor de release datum.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Evolve kan je ook single player spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:58

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb hem inmiddels toch maar ge-preordered. Er zijn namelijk de laatste tijd zeer weinig games die uitkomen die ik leuk vind. De stresstest was toch wel leuk en we gaan wel zien hoe lang het spel blijft boeien. Daarbij draait hij best lekker op mijn PC.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Hmm ik heb Evolve in mijn steam library staan met Preload complete terwijl ik de game niet eens gekocht heb. Wel alpha gespeeld. Is dit een marketing truukje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 19:12
Je hebt hem waarschijnlijk nooit kunnen verwijderen omdat de Alpha voorbij was. Dus nu komt hij, (onspeelbaar) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zojuist de plannen gelezen voor hun DLC-praktijken... kan echt m'n ogen niet geloven. Dit moet je als gamer ook gewoon niet willen supporten (o.a. door pre-orders).

http://evolvegame.com/new...igital-versions-breakdown

Als je een dergelijke uitleg nodig hebt over de DLC-plannen dan weet je dat het niet pluis is... 8)7 En dan nog 60 euro voor de 'kale' versie vragen. Nee... dit soort praktijken zijn echt het gezwel van de gaming industry, en als je dit sponsort laat je aan alle andere partijen zien dat dit blijkbaar okay is.

Grote boog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tsja wil hem toch graag spelen. Koop alleen het orgineel op een key site voor 30 euro. Die dlc mogen ze houden.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Keys worden gedeeld in Geef hier je game vouchers weg!