[Multi] Evolve

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
matthijsdgr schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:43:
[...]

ik denk dat de frustratie niet door het verliezen komt, maar eerder door de speelstijl van de wraith. het is al moeilijk om een wraith in een arena te krijgen, en wanneer je hem toch te pakken hebt, kan hij vrij makkelijk hiden en zo goed als geen damage oplopen.

zoals je aangeeft; bij een stage 3 wraith kan het snel over zijn.
Heb je gelijk in, de Wraith is ook bij uitstek een vluchtmonster, dat kreng is echt niet bij te houden.
Overigens klopt het ook dat verliezen m.i. niet altijd vervelend is, soms heb je gewoon alles gegeven en vooral met een nipte loss heb je vaak toch nog een voldaan gevoel. Ja, ik ben na een maand intensief spelen nog steeds enthousiast. Des te teleurstellender vind ik de berichten over de grote afname van spelers. Had me echt verheugd op de nieuwe hunters/maps/monster/spectator-mode, maar als er dadelijk nauwelijks nog mensen spelen weet ik niet of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
2dope schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:21:
[...]

Heb je gelijk in, de Wraith is ook bij uitstek een vluchtmonster, dat kreng is echt niet bij te houden.
Overigens klopt het ook dat verliezen m.i. niet altijd vervelend is, soms heb je gewoon alles gegeven en vooral met een nipte loss heb je vaak toch nog een voldaan gevoel. Ja, ik ben na een maand intensief spelen nog steeds enthousiast. Des te teleurstellender vind ik de berichten over de grote afname van spelers. Had me echt verheugd op de nieuwe hunters/maps/monster/spectator-mode, maar als er dadelijk nauwelijks nog mensen spelen weet ik niet of het de moeite is.
Ik vind het spel ook erg geslaagd, maar ik snap de enorme afname van spelers ook wel. Er is immers meer dan genoeg op aan te merken en het bussiness model laat ook te wensen over. Evolve voelt toch meer als een platform waarvan ze andere dingen willen lanceren dan iets anders. Er is gewoon wat weinig content om de grote meute lang geboeid te houden zeker als er een nieuwe battlefield uitkomt. De angry joe review vat mijn gevoel wel redelijk goed samen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Postius schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:34:
[...]

Ik vind het spel ook erg geslaagd, maar ik snap de enorme afname van spelers ook wel. Er is immers meer dan genoeg op aan te merken en het bussiness model laat ook te wensen over. Evolve voelt toch meer als een platform waarvan ze andere dingen willen lanceren dan iets anders. Er is gewoon wat weinig content om de grote meute lang geboeid te houden zeker als er een nieuwe battlefield uitkomt. De angry joe review vat mijn gevoel wel redelijk goed samen.
Yup, dit. Het zou het goed doen als een redelijk geprijsde Steam/Xbox Arcade/PS4 game, 20 euro ofzo, dan heb je denk ik wel een aardige player base, en kan je het je bovendien veroorloven om dingen als skins voor zo veel geld te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik ben gisteren toch maar overstag gegaan en de Hunters 'Season Pass' gekocht. Ik heb met alle nieuwe hunters (behalve Torvald) een rondje gespeeld, maar het is toch wel weer enorm wennen. Slim is nog het eenvoudigst om te spelen, maar met Sunny en vooral Crow had ik veel meer moeite. Bij de laatste moet je voortdurend de afweging maken om je schot te 'chargen' of net niet, waardoor het soms niet makkelijk is om het monster te raken. Bij Sunny vind ik die rocket fuel booster (of hoe heet dat ding) wel tof. Handig om teammates die in de shit zitten te helpen. :)

Vanavond toch maar terug een paar rondjes proberen en eens wat verschillende tactiekjes uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 11:00
hmmmm sinds de patch heb ik geen enkel rondje als monster meer gewonnen.
door de healing burst van slim + spore cloud krijg ik nog amper hunters neer.
sunny doet heel veel damage met de mini nuke, haar defence mag er ook zijn met de drones.

en als hunter win ik nu elke match.

Voor mij is de fun er even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44

HellBeast

Oh My GoT!

Ik speel als monster altijd Goliath en heb 100 wins en 16 deaths. Vanavond een paar potjes gespeeld en allemaal verloren. De balans is zoek!

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Nou jongens, deze game heeft het goed gedaan hoor, en die 100+ euro aan DLC was het wel waard of niet?
In 3 maand van 14.000 spelers naar onder de 1000:

http://steamcharts.com/app/273350#3m

Soms leuk om terug te kijken naar games waar ik over aan het zeiken was, en hoe het daarmee af is gelopen.
Het verbaasde mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:29
Ja, zonde. Van ruim 9000 naar 860 in 3 maanden. Spel is inmiddels zo goed als dood te noemen? Had wel potentie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Zeer, zeer jammer. Ik speel het echter nog vrijwel elke dag en 's avonds heb ik gelukkig geen probleem om snel in een match te komen. Overdag en zeker 's ochtends is het toch héél wat moeilijker.

Alles hangt af van persoonlijke smaak en voorkeur, maar ik vind dit toch één van de games van 2015. Hopelijk komt er binnenkort een dikke sale op Steam om terug nieuwe spelers te lokken.

Je kan stellen dat het basisspel te duur verkocht is geworden, daar ben ik het mee eens. Ik heb de Monster Race edition (basis game + behemoth) kunnen pre-orderen aan 25€ hetgeen voor mij een correcte prijs was. De Hunter Season Pass (naam die totaal misleidend is trouwens) aan 17€ (hetgeen ik toch wat veel vond, maar goed). Het probleem is echter dat de meeste mensen zich volledig blindstaren op die cosmetic DLC's (skins) en zo aan hun 'wooot-100€-DLC' "argument" komen. Alsof je al die skins moét kopen om volledig van het spel te kunnen genieten. Komop zeg.

Bijkomend probleem is dat naargelang het level van de spelers stijgt, het spel meer en meer ongebalanceerd is. Ik ben nu sinds een paar dagen lvl 40 (= level cap), maar zodoende kan ik uitkomen tegen andere lvl 40's die honderden uren meer ervaring hebben met het spel. En als je tegen dedicated monster spelers uitkomt, is de balans al helemaal zoek. Ik zou zo graag zien dat de matchmaking meer op basis van skill (Win loss ratio ed.) is gebaseerd ipv op level. Hetgeen ik ook zou zien is een verschil tussen je 'hunter' level en je 'monster' level. Ik heb misschien nog maar een vijftiental keer als monster gespeeld. Als ik nu in een lobby met allemaal lvl 40 hunters als monster geplaatst word, is de match al na een paar minuten voorbij. Zeer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:07
Evolve is nu te koop met 40% korting !!!
http://store.steampowered.com/app/273350/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Is geen daily, flash of community deal, dus (nog) niet kopen als je dat van plan was.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Spel moet minimaal 75% korting hebben, en zelfs dan vind ik het weg gegooid geld voor een uitstervend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Leuk man, een 2e season-pack. Lekker geld uitgeven om met die 500 man die nog over zijn te spelen.
Hoor ze allemaal fanatiek klappen en schreeuwen in het filmpje (ik bedoel die paar PR gasten in het publiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Vind de arena update wel erg tof. Ga wel weer wat potjes spelen

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Laatst online: 19-09 16:07
Goed nieuws, als je voorheen de PC Monster Race edition hebt gekocht.

http://evolvegame.com/new...-2-roll-out-and-structure

Those of you that purchased the Evolve PC Monster Race Edition will receive all content featured in Hunting Season 2: Four Hunters, One Monster, and five exclusive skins, one for each of the upcoming characters. Originally slated to include one Monster and two Hunters, we’ve thrown in the third and fourth Hunter for free as a thank you for your support. You will also receive the four exclusive Arctic skins for the Hunters from Hunting Season 1 as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 20:30
Toch erg jammer dat deze game zo snel doodbloed... Ik speel het zelf nog met heel veel plezier! Laatst season pass 1 gekocht en moet zeggen, wat is die thorvald lekker om mee te spelen. Heerlijke damagedealer.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnJaz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-01-2024
Hallo! Ik weet niet of dit de juiste topic is hiervoor, maar vooruit. Zijn er mensen die dit spelen op de ps4 en die dit samen met mij willen doen? Naam is MijnJaz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matriskie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-05 15:48
Ik sta op het punt om dit spel met een vriendegroep van 3 te kopen. Dit voor ps4
Is het de moeite om nu nog in het spel te investeren?
Zijn er nog veel spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
matriskie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:53:
Ik sta op het punt om dit spel met een vriendegroep van 3 te kopen. Dit voor ps4
Is het de moeite om nu nog in het spel te investeren?
Zijn er nog veel spelers?
Dood, afrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Op de Xbone is het morsdood, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44

HellBeast

Oh My GoT!

Op de PC is matchmaking echt een drama. Soms wel 15+ minuten wachten tot je als monster een game hebt.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:58
Vandaag wordt hij free to play als ik het goed begrepen heb. Toch maar eens checken. Dit was zo'n spel dat me wel aansprak, maar waar ik nooit het geld voor wou uitgeven omdat ik niet goed wist of het wel zo goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
En idd F2P. (klik)

Ik overwoog ook de game te kopen, maar ik hoorde dat spel al redelijk dood was. Ik ga het zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Lekkere naaistreek voor de mensen die 't tijdens de Steam sale gekocht hebben. Of was hij niet afgeprijst? Ik had hem al vorig jaar, maar 't spel was na een paar maanden echt dood.

[ Voor 35% gewijzigd door __Tripps__ op 07-07-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hier kan je zien hoeveel er spelen.
http://steamcharts.com/app/273350

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Zullen er over een uurtje wel wat meer worden denk ik zo xD

Kga het straks maar ff downloaden als het F2P is, kheb 't nooit willen kopen omdat ik gewoon zeker wist dat het spel binnen een jaar bijna dood zou zijn.. en gelijk heb ik ook nog haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Toen het spel uitkwam, 9.000+ spelers.
3 maanden na release 700+ spelers.
18 maanden na release 100+ spelers.
19 maanden na release wordt het f2p.....14.000+ spelers op de eerste dag...!

Vanavond ook maar eens installeren. Overwatch heb ik wel gezien inmiddels.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
30.000 spelers online nu, gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hij is fijn :)
Sinds vorige week hooked. Deze game op gamescom 2 of 3 jaar terug gespeeld en was toen al razend enthousiast. Sindsdien uit het oog verloren en nu het F2P is geworden wat vrienden proberen verslaafd te maken.

1 maat is ook goed hooked terwijl hij nooit FPS speelt (laat staan competetief) 1 andere lijkt het leuk te vinden en nummer 3 wil eigelijk alleen maar overwatch spelen.

Matchmaking is ruk, zeker als je een party bent. Snap niet dat deze game al een jaar uit is en dit zo zuigt.
4 maps is VEEEEEL te weinig.

Hunters en Monsters vind ik tot dusver goed uitgewerkt, maar ik heb nog maar 2 extra hunters unlocked.

Speel enkel als hunter en voornamelijk support met Hank en dan is 16k damage prevented goed te doen. Rogue Val als medic lukt me nog niet zo goed en zit te twijfelen om trapper Jack te halen. Zijn force-field lijkt me gameplay-wise erg leuk/uitdagend. Mijn hooked 'buddy' speelt voornamelijk assault met parnell en dat gaat wel lekker.

Wraith en Gorgon voelen inba, al hebben we in 1 episch potje wel een redelijk spelende Wraith verslagen (gorgon is nog niet gelukt).

Behemoth pas 1 keer tegengekomen en toen werden we geraped, maar dat leek vooral te komen omdat we zijn aanvallen niet kenden.

Ben benieuwd hoe ze geld gaan implementeren, maar als matchmaking 50% van de keren mijn partij blijft opbreken voorzie ik een vroegtijdig einde. (matchmaking matcht overigens wel goed monsters-only als 5de speler als ik met 3 buddies in een hunter party zit). Daarnaast verwacht ik dat ik op de maps over 2 maanden ook wel ben uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Wordt hij nu wel veel gespeeld op PC? Heeft het zin om nu nog ergens een discversie (Xbone) op de kop te tikken?

Ik zie hem bij GM staan voor 3,5 euro en misschien kan je voor dit beperkt bedrag er nu wel voordeel uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Laatst online: 19-09 17:12
Erg veel pret met dit spelletje, gister maar een key gehaald.. currency verzamelen om dingen te unlocken kan wat lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Wordt deze game nog een beetje gespeeld op de PS4 online?
Hij is in de aanbieding voor €12,- maar als hij online uitgestorven is, dan heeft dat weinig zin natuurlijk ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Is leuk, maar helaas wat dood gebloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
beschuitfluiter schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:12:
Wordt deze game nog een beetje gespeeld op de PS4 online?
Hij is in de aanbieding voor €12,- maar als hij online uitgestorven is, dan heeft dat weinig zin natuurlijk ;)
Ik zou die 12,- aan wat anders uitgeven:

https://talk.turtlerockst...r-evolve-community/106117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Keys worden gedeeld in Geef hier je game vouchers weg!