[Multi] Evolve

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Nou en? Er zijn zat mensen die daar geld voor betalen waarom niet.
Als jij er cooler uit wil zien dan kost dat wat. Dat is met zoveel spellen.
Ik heb er geen behoefte aan andere skins dus ik laat dit lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
MeneerKrab schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:15:
Nou en? Er zijn zat mensen die daar geld voor betalen waarom niet.
Als jij er cooler uit wil zien dan kost dat wat. Dat is met zoveel spellen.
Ik heb er geen behoefte aan andere skins dus ik laat dit lekker weg.
Afbeeldingslocatie: http://nooooooooooooooo.com/vader.jpg
Gamers zijn verloren, het word blijkbaar al acceptabel en normaal gevonden om wat skins los te verkopen.
Ik snap dat bij een F2P game en nog enigzins bij CS:GO die voor een paar euro te halen is.
Maar bij een full-price AAA titel is dat echt onacceptabel, vooral omdat je weet dat het content is die uit de game is getrokken.
Zelfde met dat extra monster voor 15€... sorry hoor maar als je dit soort praktijken OK vind dan verdien je het elke laatste cent uit je portemonnee laten trekken.

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 11-02-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:18:
[...]

[afbeelding]
Gamers zijn verloren, het word blijkbaar al acceptabel en normaal gevonden om wat skins los te verkopen.
Ik snap dat bij een F2P game en nog enigzins bij CS:GO die voor een paar euro te halen is.
Maar bij een full-price AAA titel is dat echt onacceptabel, vooral omdat je weet dat het content is die uit de game is getrokken.
Zelfde met dat extra monster voor 15€... sorry hoor maar als je dit soort praktijken OK vind dan verdien je het elke laatste cent uit je portemonnee laten trekken.
Ach, dit topic zit vol met mensen die juichen bij day 1 DLC. En daar verdienen ze aan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
nog tweakers die zin hebben in een potje evolve of is iedereen te druk met kibelen over dlc ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
lanerios schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:22:
[...]

Ach, dit topic zit vol met mensen die juichen bij day 1 DLC. En daar verdienen ze aan.
Ik maak me er serieus kwaad om, als de meerderheid dit soort praktijken accepteerd dan heeft straks iedere game dit soort onzin.
Ik trek het mezelf misschien erg aan, maar ik zie een duistere toekomst voor gamers.
Onafgemaakte Early-Access games, P2W games, Day1DLC... Het zijn allemaal dingen van de laatste 10 jaar. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

unfor schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:26:
[...]

Ik maak me er serieus kwaad om, als de meerderheid dit soort praktijken accepteerd dan heeft straks iedere game dit soort onzin.
Ik trek het mezelf misschien erg aan, maar ik zie een duistere toekomst voor gamers.
Onafgemaakte Early-Access games, P2W games, Day1DLC... Het zijn allemaal dingen van de laatste 10 jaar. :'(
als ik werkelijke content mis door dlc, ja ben ik ook zwaar op tegen, early access, maak je zelf de keuze voor om te spelen voor minder geld en later volledige game dus goedkoper te krijgen.
maar ik zie hier 1 season pass voor 20e, de rest skins waar ik geen reet om geef. dus ja dit boeit me niet echt.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
dit betekend denkik nee ??:P
ik ben het er mee eens hoor maar daarom koop ik ook alleen het spel en laat ik dlc leker zitten
ik vermaak me er best mee moet ik zegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Opvallend dat deze game zo gehyped wordt. Dit was vroeger "een" modus uit Unreal Tournament 2003.
Mutant — Mutant is very similar to a "Juggernaut" or a "King of the Hill" type of gameplay. The first person to make a kill becomes the mutant, which gives them unlimited ammo, camouflage, and super speed. The mutant then tries to get as many kills as he can until he is killed. The person who kills the mutant then becomes the mutant.
In ieder geval losjes gebaseerd op het concept (minus het evolutie aspect en de monster sense etc). Maar de asynchrone "hunter" play heb ik in ieder geval vaker gezien.

Persoonlijk ergerde ik er mij tijdens de Alpha vooral aan dat solo queue in minstens 50% van de gevallen resulteerde in monster play terwijl met een vriend in de queue automatische betekende dat je nooit een monster kon worden (en dus vaak 5 minuten in de queue zat).

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 11-02-2015 13:52 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
sdk1985 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:51:
Opvallend dat deze game zo gehyped wordt. Dit was vroeger "een" modus uit Unreal Tournament 2003.

[...]

In ieder geval losjes gebaseerd op het concept (minus het evolutie aspect en de monster sense etc). Maar de asynchrone "hunter" play heb ik in ieder geval vaker gezien.

Persoonlijk ergerde ik er mij tijdens de Alpha vooral aan dat solo queue in minstens 50% van de gevallen resulteerde in monster play terwijl met een vriend in de queue automatische betekende dat je nooit een monster kon worden (en dus vaak 5 minuten in de queue zat).
Das wel heel vet gezocht. Je zegt nu dat een modje die de stats van een speler in unreal aanpast ongeveer hetzelfde is als evolve.

Dat niemand het monster wilt spelen vind ik serieus jaw dropping. Ik wil hem alleen maar spelen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik ben gisteren ook beginnen spelen. Natuurlijk voelde ik me op de HUNT modus het beste thuis aangezien we dat in de alpha/beta hebben kunnen spelen.

Ik heb ook eens een keer RESCUE geprobeerd, maar daar moet je dus helemaal anders spelen. Je ben gelimiteerd in tijd om een aantal survivors te killen, maar je moet ook nog de tijd vinden om te evolven wil je vermijden dat de hunters je direct afmaken.

Hoe spelen jullie die modus? Eerste survivor wave negeren en focussen op evolven? Of direct er los invliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
evilpin0 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:08:
[...]

Das wel heel vet gezocht. Je zegt nu dat een modje die de stats van een speler in unreal aanpast ongeveer hetzelfde is als evolve.

Dat niemand het monster wilt spelen vind ik serieus jaw dropping. Ik wil hem alleen maar spelen.
Het was geen mod maar een officiële gamemode.

Verder kun je dus het monster NIET spelen als je in een party gaat (iig niet in de alpha) en werd je dus min of meer gedowngen het monster te spelen in de solo queue.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
evilpin0 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:08:
[...]

Oh nee, grafisch iets anders betekend dat het een totaal ander iets is.. /cheer.

Ben het er wel mee eens dat dit gewoon een one trick pony is. Ik had dit liever met wat andere opties gezien ipv alleen een "monster vs people" mode. Waar het toch allemaal op neerkomt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
lanerios schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:13:
[...]

Oh nee, grafisch iets anders betekend dat het een totaal ander iets is.. /cheer.

Ben het er wel mee eens dat dit gewoon een one trick pony is. Ik had dit liever met wat andere opties gezien ipv alleen een "monster vs people" mode. Waar het toch allemaal op neerkomt.
Graphics iets anders dan UT 2003? Tsja als je spel al zo negatief benaderd. Spel doet zich ook niet voor alsof het meer is. Een mode met 4 zwakke monsters tegen 4 hunters zou geen eens een gek idee zijn en zou al veel kritiek weg halen. Maar nu ik erover nadenken "Primal carnage" doet eigenlijk al zoiets.

Ik moet eerlijk zeggen, hunter vind ik amper wat aan om te spelen. Dis echt een spel love it (voor even dan) or hate it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
evilpin0 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:43:
[...]

Graphics iets anders dan UT 2003? Tsja als je spel al zo negatief benaderd. Spel doet zich ook niet voor alsof het meer is. Een mode met 4 zwakke monsters tegen 4 hunters zou geen eens een gek idee zijn en zou al veel kritiek weg halen. Maar nu ik erover nadenken "Primal carnage" doet eigenlijk al zoiets.

Ik moet eerlijk zeggen, hunter vind ik amper wat aan om te spelen. Dis echt een spel love it (voor even dan) or hate it.
Dat het grafisch stukken beter is maakt het spel niet totaal anders. Dat is mijn punt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, huilebalkjes hier over de DLC.

Voeg me maar toe als je wilt gamen (PS4): Kraakgraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-09 09:48
voor de mensen die hem voor de xbox one hebben en een keer wat potjes willen gaan spelen . ( daradius ) is mijn naam op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

Wat een saai spel, of ligt dat aan mij :/ Waar zit die 26GB aan data in eigenlijk :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:44

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb gisteren de PC versie met een Xbox 360 controller gespeeld op mijn beamer en dat was erg leuk. Als je met het monster speelt, dan is een controller prima te doen. Als je als hunter speelt, dan mis ik de muis wel, dan moet je wat nauwkeuriger zijn met schieten, bij het monster hoeft dat minder nauwkeurig. Ik ben tevreden met mijn aankoop in ieder geval.

Beauty is in the eye of the beerholder

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44
Hoge score by IGN een 9, was te verwachten, echt onafhankelijk zijn ze daar niet volgens mij. . Ik snap best het commentaar op de game, maar mensen die iets nieuws proberen worden meestal toch direct afgeschoten. De eerste AC was ook niet de beste.
Toch heb ik weer zin om het vanavond even te spelen. De hoofdreden voor mij om de aanschaf te doen is omdat het toch even weer heel wat anders is dan dat ik momenteel in mijn collectie heb zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door mobygo76 op 12-02-2015 11:21 ]

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 10:11
Damian schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 20:37:
Wat een saai spel, of ligt dat aan mij :/ Waar zit die 26GB aan data in eigenlijk :/
Heb je het spel überhaupt gespeeld?

• iFap
Somath schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:46:
dit betekend denkik nee ??:P
ik ben het er mee eens hoor maar daarom koop ik ook alleen het spel en laat ik dlc leker zitten
ik vermaak me er best mee moet ik zegen :)
Welk platform speel je?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

iFap schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:10:
[...]

Heb je het spel überhaupt gespeeld?
Ik heb een uurtje als Monster gespeeld, en een uurtje als dat team, maar het kan me niet echt vasthouden :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• iFap
Damian schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:28:
[...]

Ik heb een uurtje als Monster gespeeld, en een uurtje als dat team, maar het kan me niet echt vasthouden :/
Kun je dat onderbouwen? Waarom kan het je niet echt vasthouden? Wat kan volgens jou dit spel leuker maken?

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
iFap schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:48:
[...]

Kun je dat onderbouwen? Waarom kan het je niet echt vasthouden? Wat kan volgens jou dit spel leuker maken?
Waarschijnlijk vrienden om mee te spelen :+

Met willekeurige mensen online werkt vaak het gewoon niet goed. Je moet met wat vrienden gewoon in de chat zitten terwijl je speelt.

En als je met 5 man bent wissel je de rollen gewoon af iedereen is dan wel eens elke rol inclusief monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Had gisteren een lang potje als goliath. Laatste gevecht was een slugfest van meer dan 8 minuten, ik had deze jongens aardig onderschat.

http://www.twitch.tv/jannustitannus/c/6103834

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damian schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:28:
[...]

dit moet je ook wel ietsje langer spelen imho, 2 uurtjes is natuurlijk niks in mp games als dit. Probeer zoals aangegeven eens met een paar vrienden of tweakers indien niemand die je kent dit spel heeft, dit te spelen. Wordt het een stuk leuker/tactischer van over het algemeen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Met 5 man een costum spelen is ook leuk, en tegelijk met ze'n alle in de chat. Maakt het extra spannend wanneer je weet dat ze op je hielen zitten en soms heel grappig als ze denken dat ze je hebben gevangen in de bubble.

Hunter 1 : "hebben we hem"
ik : "k*t bubble"
Hunter 2: "volgens mij hebben we hem" (ze konden mij op dat moment niet zien)

vanbinnen lach ik me kapot terwijl ik lekker buiten de bubble verder aan het sneaken en voeden ben.

Ik weet wel dat ik een beter monster ben dan in iedergeval 2 vrienden van mij. Zij laten te veel sporen achter en ze zijn geen wraith zijn kun je ze makkelijk volgen. En in het begin waren ze ook meteen gevonden vanwege te veel sporen achter laten.

De wraith is wel gewoon te sterk en te mobiel, er is geen een hunter combi die de wraith kan bijhouden. En meeste maps is de power core ook in een kleine afgesloten ruimte waar hij in gevecht een heel groot voordeel heeft. Een vriend van mij had ook gekeken naar de taktieken tegen de wraith, er waren er 2
1. Wachten bij de power relay tot hij komt.
2. Leave game
Toch duidelijk dat er iets mis is met de balans van dit monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een PS4 PSN post of google docs oid? Ik ga het spel wss halen, maar mn maten spelen het niet (COD/ dying light atm). Zou t niet erg vinden om met wat tweakers te spelen. PSN: Trapgat, heb mic etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Heb het spel gisteren gekocht, inmiddels wat verschillende potjes gespeeld, snap alle kritiek niet zo dat met randoms spelen zo onmogelijk zou zijn. Misschien spel nog niet genoeg gespeeld maar alle hunters lopen vooralsnog actief rond en vaak ook mooi richting het monster, met ook vaak mensen die hem af proberen te snijden. Het taggen wordt ook veel gebruikt, ik vind het best goed gaan eigenlijk!

Spel is vast leuker met vrienden, hell welk spel is dat niet, maar snap niet waarom "iedereen" het spel afschuift omdat het alleen met vrienden leuk zou zijn. So far so good, net als in de alfa en de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hier pc spelers die in team verband willen spelen?

Steam: Snelle sjonnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Na een weekendje spelen moet ik helaas conluderen dat de wraith en de kraken het spel voor mij enigszins verpest. Een monster wat zweeft en de hele teleport is gewoon niet leuk om tegen te spelen. Had dan iets met vleugels erin gedaan of iets op 4 poten. Goliath is wel erg leuk :)

edit: domme dubbel post O-)

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 16-02-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Bij de Kraken is het gewoon zaak dat je als trapper het monster goed vast zet met de traps, dan kan hij geen kant op en heeft je assault vrij spel. :P

Wraith is helaas wat lastiger, je moet zeer vroeg al damage bij hem doen en vooral weten wanneer je de jetpack moet gebruiken om überdamage van hem te ontwijken. Hiermee bedoel ik niet alleen de horizontale dodges, maar ook 'even' naar boven dodgen. De algemene wraith speler kan hier niet goed mee om. :P

Verder is het mij opgevallen dat het vooral positioning is. Gisteren had ik een potje waarbij ik mijn hele team wist te resurrecten als Lazarus, maar alsnog verloor doordat ik wat later in het gevecht verkeerd stond gepositioneerd en niet meer weg kon komen. Het scheelde ons 2-3 schoten met een pistol om de wraith neer te krijgen. Dus de wraith had min of meer geluk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

De wraith kan ook niet goed tegen de lightning gun van de Assault. Dus assault goed beschermen/healen en hem los laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OP/UP is allemaal onzin. Met fatsoenlijk team heb ik elk type enemy binnen 7 minuten neer.
Als monster heeft mijn langste potje tot nu toe een minuut of 4 geduurd, maar al mn monsterpotjes so far waren tegen 4 randoms.
Paar keer ff tussendoor gedaan toen maatjes weg waren, maar monster is wel erg vettig!
Jammer dat je nooit monster bent als je in een party zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ik heb het spel nu een aantal keer gespeeld, maar het lukt mij niet om de medic verder te levelen. Ik moet teammates reviven, maar het lijkt niet te werken.

Ik "schiet" met mijn medic gun van Val op een teammate die down is. Echter wordt deze niet gerevived. Doe ik iets fout, of ben ik gewoon te ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01 16:18
Volgens mij werkt reviven alleen als je er naast staat en ze 'overeind helpt'. Zoiets herinner ik het me van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ja dat werkt ook, echter gaat dit specifiek om een revive met de medic gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
TheTMC schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:52:
Ja dat werkt ook, echter gaat dit specifiek om een revive met de medic gun.
Je moet met de medgun dan het hele schedeltje opvullen, daarna staat hij op.
Dit kost wel wat tijd dus daar moet je wel rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben lekker bezig met de Goliath. 40 wins en 5 deaths. 3 van die deaths kwamen doordat ik een bot moest overnemen die al op 25% health zat met hunters op z'n nek. Dat is wel irritant, want die deaths komen wel in mijn statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Als iemand trouwens de TS wilt overnemen, gerne, het spel is niet wat ik ervan had verwacht en heb dus ook niet bijzonder veel zin om de TS te onderhouden .. en dat is natuurlijk zonde :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ircghost schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:57:
Als iemand trouwens de TS wilt overnemen, gerne, het spel is niet wat ik ervan had verwacht en heb dus ook niet bijzonder veel zin om de TS te onderhouden .. en dat is natuurlijk zonde :(.
Niet vervelend bedoelt maar heb je die beta's/demo niet gespeeld? Dat gaf (imo) toch een vrij goed beeld van de gameplay.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Postius schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:07:
[...]

Niet vervelend bedoelt maar heb je die beta's/demo niet gespeeld? Dat gaf (imo) toch een vrij goed beeld van de gameplay.
Zeker wel gespeeld, maar ik heb het topic gemaakt vóór dat die uit waren ;).

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51

YoVla

Yoghurt met vla

Heb vandaag redelijk wat potjes als Wraith gespeeld.

Wraith is gewoon gemaakt om weg te rennen :D hoe vaak de trapper een dome heeft geplaatst op mijn illusie is onvoorstelbaar.

• StaafM
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-12-2020
Vind het spel toch wel heel gaaf! Leuker dan verwacht!
Vooral als Goliath, en dan Evolve tot level 3 zonder de hunters ook maar 1 sec te zijn tegengekomen!
Merk wel dat als je hunter bent en je Medic kan er geen klote van, 't dan heel moeilijk wordt. Frustrerend ook! heel je team is dood en je Medic vliegt aan de andere kant van de map nog vrolijk rond..

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 17:19

Qon

StaafM schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:52:
Vind het spel toch wel heel gaaf! Leuker dan verwacht!
Vooral als Goliath, en dan Evolve tot level 3 zonder de hunters ook maar 1 sec te zijn tegengekomen!
Merk wel dat als je hunter bent en je Medic kan er geen klote van, 't dan heel moeilijk wordt. Frustrerend ook! heel je team is dood en je Medic vliegt aan de andere kant van de map nog vrolijk rond..
Hoe meer je speelt (ben nu level 23) des te meer hangt het echt van heel je team af.
Als er een trapper bij zit dit niet kan tracken ben je screwed
Als er een support bij zit die geen utility bied en z'n cloak goed gebruikt ben je screwed
Als er een assault bij zit die niet goed gebruik maakt van zijn dmg ben je screwed
Als er een medic bij zit die geen utility bied ben je screwed

Op dit moment ervaar ik vooral veel problemen als kraken.
Wel een goud spel imo. Als er iemand een potje wil spelen, voeg me maar toe op steam;
"duijtzer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Hou erg van medic spelen, maar merk ook hoe zwak je kan zijn. Als het monster echt z'n zinnen op me heeft gericht ben ik uiteindelijk weerloos. Het monster is altijd sneller en sterker dan je dus wegkomen is er niet bij, je bent echt van je team afhankelijk als je daar nog levend uit weg wil komen.

Blijf verbaasd over de kwaliteit van m'n pick-up games, mensen voeren netjes hun taken uit en doen echt hun best om het team te helpen. Erg blij mee :) In +- 20 uur spelen eigenlijk maar één sessie Evacuation waar heel het team kut was (ik eigenlijk ook) en dat we gewoon keihard verloren van een AI monster. Maar dat is echt een uitzondering.

Mooi dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
YoVla schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:57:
Heb vandaag redelijk wat potjes als Wraith gespeeld.

Wraith is gewoon gemaakt om weg te rennen :D hoe vaak de trapper een dome heeft geplaatst op mijn illusie is onvoorstelbaar.
Dit is wel een van de redenen waardoor ik wraith saai vind om te spelen en frustrerend om tegen te spelen.
Je hebt nooit echt het "oh crap oh crap oh crap" gevoel als je op de hielen zitten.

Pas een custom tegen mijn vrienden(3 + 1 bot) zitten spelen ik als monster.
hank bot is heel iritant met zijn shield timing bijna altijd perfect.
En een goeie lazarus kan een heel team dragen, de potjes voordat ze lazarus hadden kon ik langzaam het team gewoon verzwakken door ze gewoon neer te slaan en strikes op te bouwen. Lazarus kan reviven zonder strikes op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb best vaak dat na een aantal potjes het spel afsluit naar de desktop. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand die actief speelt op de Xbone? Heb zelf nog niet bijster veel gespeeld, maar wat ik heb gedaan vond ik verdomd leuk. Één van de weinige originele titels voor consoles op het moment :). Lijkt me leuk om met mensen te spelen die echt in een team werken i.p.v. afhankelijk te zijn van random mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben twee tweakers tegen gekomen op dit forum die Evolve op de ps4 spelen. Zijn er nog meer?

Ps4 id: Yuri_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo ben eens wat meer met Evolve bezig geweest, wat intens zeg! Ben level 5, net m'n eerste match als monster gewonnen (daarvoor 3 verloren :') ). Wat heerlijk om te winnen zeg. Loont enorm om nadat je in zo'n mobiele arena terecht bent gekomen even een blokje om te gaan, om vervolgens bij die arena te gaan zitten feeden. De hunters zaten toen al lang en breed aan de andere kant van de map, en ik kon me zonder moeite naar level 3 evolven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
  • Laatst online: 16-09 09:29
Gaaf spel moet ik zeggen, vind hunter spelen wel leuker dan monster. Leuk team play. Werkt ook prima met randoms als je wat hoger in level bent (20+). Dan wordt je automatisch gekoppeld aan andere meer ervaren spelers waardoor iedereen goed zijn rol kent en uitvoert. Erg gaaf en origineel spel moet ik zeggen. Balans is ook goed, al onderscheiden de echt goede monster zich ook snel van de middenmoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:07
31 maart komt de nieuwe DLC uit met 4 nieuwe hunters en tevens de 4e monster Behemoth.

http://evolvegame.com/new...evolves-next-four-hunters

Ik moet zeggen dat de nieuwe hunters er wel intressant uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:50
Games schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:01:
31 maart komt de nieuwe DLC uit met 4 nieuwe hunters en tevens de 4e monster Behemoth.

http://evolvegame.com/new...evolves-next-four-hunters

Ik moet zeggen dat de nieuwe hunters er wel intressant uit zien.
Is de Hunter DLC een gratis of betaalde DLC? Kan hier namelijk zo snel even niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Betaald (voor de PC in ieder geval). 16 euro of iets in die richting dacht ik. (Zie steam store)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
19,99€. Toch wel prijzig voor 4 hunters... :(

Jammer, want ze lijken me inderdaad wel heel tof.

Hopelijk laten ze de prijzen snel zakken. Lijkt me wel waarschijnlijk want het aantal spelers blijft maar zakken en is nu al dramatisch laag (+/- 3000 spelers op piekmomenten). Veel te weinig voor het AAA-spel dat Evolve zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ja klopt, soms is matchmaking een hele uitdaging met veel geduld..... Ik snap het verder ook niet zo, want ik vind het spel zeer vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Inmiddels is er nog maar 10% van de initiële spelers over die evolve regelmatig spelen.
Dat is wel recordsnelheid, 1 maand en de game is zo goed als dood.

http://steamcharts.com/app/273350

[ Voor 10% gewijzigd door unfor op 19-03-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
Wow, schokkend dat er nog maar zo weinig spelers zijn. Echt zonde eigenlijk, ik vind het best een vet spel namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Laatst online: 14-07 21:42
ThomasXIV schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 00:00:
Iemand die actief speelt op de Xbone? Heb zelf nog niet bijster veel gespeeld, maar wat ik heb gedaan vond ik verdomd leuk. Één van de weinige originele titels voor consoles op het moment :). Lijkt me leuk om met mensen te spelen die echt in een team werken i.p.v. afhankelijk te zijn van random mensen.
Yup, hier! Ik ben op zoek naar hetzelfde - ik vind de game geniaal, maar er zijn nog te veel potjes waarin teammates aan lopen te klooien. Vooral in combinatie met de matchmaking die af en toe echt tergend lang duurt is dat een groot nadeel.
Royal-Roy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:51:
Wow, schokkend dat er nog maar zo weinig spelers zijn. Echt zonde eigenlijk, ik vind het best een vet spel namelijk.
Eens _/-\o_ Ik ben redelijk hooked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 11:00
Royal-Roy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 19:51:
Ik denk dat veel mensen gefrustreerd raken van de wraith.

is er ergens een lijst met tweakers die evolve ( pc ) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
Merk wel een trend inderdaad. Inmiddels level 30+, maar de echt goede wraith wint bijna altijd in hunt, hoe ervaren het team hunters ook is. In Defend is de "long range" kraken tactiek zeer moeilijk te counteren voor de hunters. Tegen een Goliath en soms een wraith is defend goed te doen en vaak winnen dan de hunters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
matthijsdgr schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:02:
[...]

Ik denk dat veel mensen gefrustreerd raken van de wraith.

is er ergens een lijst met tweakers die evolve ( pc ) spelen?
Royal-Roy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:18:
Merk wel een trend inderdaad. Inmiddels level 30+, maar de echt goede wraith wint bijna altijd in hunt, hoe ervaren het team hunters ook is. In Defend is de "long range" kraken tactiek zeer moeilijk te counteren voor de hunters. Tegen een Goliath en soms een wraith is defend goed te doen en vaak winnen dan de hunters...
Ik ben nu level 32 maar heb niet het idee dat ik nou zoveel vaker verlies van het ene monster dan van het andere. Voor m'n gevoel is Wraith wel het gevaarlijkst in stage 3. Maar er zijn inderdaad scenario's waarin winkansen ernstig omlaag tuimelen, zoals een ongelukkig geplaatste mobile arena in combinatie met een vaardige Kraken die weet hoe hij continu verderf kan regenen vanaf hoog in de lucht.

Gisteravond weer wat lekkere sessies gehad, drie volledige playthroughs van Evac gedaan als hunter, 90% gewonnen dankzij toegewijde medespelers. Echter vind ik nog steeds veel potjes frustrerend omdat mensen voor zichzelf bezig gaan, of omdat je met 11-jarigen speelt die het interessanter vinden om mp3tjes af te spelen via hun microfoon. Daarom zoek ik ook een plek waar (xb1-)spelers verzamelen om teams te kunnen vormen. Ik kon op de Turtlerock forums daar ook niet echt een plek voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Royal-Roy schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:18:
Ik speel het op de PC. Volgens mij heb ik al eens met jou gespeeld, want je naam komt me bekend voor. Mijn ingame naam is "Focus". (Dennis Koster, icoontje is de sjaggo kat :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
Ik ben nu level 32 maar heb niet het idee dat ik nou zoveel vaker verlies van het ene monster dan van het andere. Voor m'n gevoel is Wraith wel het gevaarlijkst in stage 3.
ik denk dat de frustratie niet door het verliezen komt, maar eerder door de speelstijl van de wraith. het is al moeilijk om een wraith in een arena te krijgen, en wanneer je hem toch te pakken hebt, kan hij vrij makkelijk hiden en zo goed als geen damage oplopen.

zoals je aangeeft; bij een stage 3 wraith kan het snel over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
matthijsdgr schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:43:
[...]

ik denk dat de frustratie niet door het verliezen komt, maar eerder door de speelstijl van de wraith. het is al moeilijk om een wraith in een arena te krijgen, en wanneer je hem toch te pakken hebt, kan hij vrij makkelijk hiden en zo goed als geen damage oplopen.

zoals je aangeeft; bij een stage 3 wraith kan het snel over zijn.
Heb je gelijk in, de Wraith is ook bij uitstek een vluchtmonster, dat kreng is echt niet bij te houden.
Overigens klopt het ook dat verliezen m.i. niet altijd vervelend is, soms heb je gewoon alles gegeven en vooral met een nipte loss heb je vaak toch nog een voldaan gevoel. Ja, ik ben na een maand intensief spelen nog steeds enthousiast. Des te teleurstellender vind ik de berichten over de grote afname van spelers. Had me echt verheugd op de nieuwe hunters/maps/monster/spectator-mode, maar als er dadelijk nauwelijks nog mensen spelen weet ik niet of het de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
2dope schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:21:
[...]

Heb je gelijk in, de Wraith is ook bij uitstek een vluchtmonster, dat kreng is echt niet bij te houden.
Overigens klopt het ook dat verliezen m.i. niet altijd vervelend is, soms heb je gewoon alles gegeven en vooral met een nipte loss heb je vaak toch nog een voldaan gevoel. Ja, ik ben na een maand intensief spelen nog steeds enthousiast. Des te teleurstellender vind ik de berichten over de grote afname van spelers. Had me echt verheugd op de nieuwe hunters/maps/monster/spectator-mode, maar als er dadelijk nauwelijks nog mensen spelen weet ik niet of het de moeite is.
Ik vind het spel ook erg geslaagd, maar ik snap de enorme afname van spelers ook wel. Er is immers meer dan genoeg op aan te merken en het bussiness model laat ook te wensen over. Evolve voelt toch meer als een platform waarvan ze andere dingen willen lanceren dan iets anders. Er is gewoon wat weinig content om de grote meute lang geboeid te houden zeker als er een nieuwe battlefield uitkomt. De angry joe review vat mijn gevoel wel redelijk goed samen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Postius schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:34:
[...]

Ik vind het spel ook erg geslaagd, maar ik snap de enorme afname van spelers ook wel. Er is immers meer dan genoeg op aan te merken en het bussiness model laat ook te wensen over. Evolve voelt toch meer als een platform waarvan ze andere dingen willen lanceren dan iets anders. Er is gewoon wat weinig content om de grote meute lang geboeid te houden zeker als er een nieuwe battlefield uitkomt. De angry joe review vat mijn gevoel wel redelijk goed samen.
Yup, dit. Het zou het goed doen als een redelijk geprijsde Steam/Xbox Arcade/PS4 game, 20 euro ofzo, dan heb je denk ik wel een aardige player base, en kan je het je bovendien veroorloven om dingen als skins voor zo veel geld te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Ik ben gisteren toch maar overstag gegaan en de Hunters 'Season Pass' gekocht. Ik heb met alle nieuwe hunters (behalve Torvald) een rondje gespeeld, maar het is toch wel weer enorm wennen. Slim is nog het eenvoudigst om te spelen, maar met Sunny en vooral Crow had ik veel meer moeite. Bij de laatste moet je voortdurend de afweging maken om je schot te 'chargen' of net niet, waardoor het soms niet makkelijk is om het monster te raken. Bij Sunny vind ik die rocket fuel booster (of hoe heet dat ding) wel tof. Handig om teammates die in de shit zitten te helpen. :)

Vanavond toch maar terug een paar rondjes proberen en eens wat verschillende tactiekjes uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsdgr
hmmmm sinds de patch heb ik geen enkel rondje als monster meer gewonnen.
door de healing burst van slim + spore cloud krijg ik nog amper hunters neer.
sunny doet heel veel damage met de mini nuke, haar defence mag er ook zijn met de drones.

en als hunter win ik nu elke match.

Voor mij is de fun er even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik speel als monster altijd Goliath en heb 100 wins en 16 deaths. Vanavond een paar potjes gespeeld en allemaal verloren. De balans is zoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Nou jongens, deze game heeft het goed gedaan hoor, en die 100+ euro aan DLC was het wel waard of niet?
In 3 maand van 14.000 spelers naar onder de 1000:

http://steamcharts.com/app/273350#3m

Soms leuk om terug te kijken naar games waar ik over aan het zeiken was, en hoe het daarmee af is gelopen.
Het verbaasde mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal-Roy
Ja, zonde. Van ruim 9000 naar 860 in 3 maanden. Spel is inmiddels zo goed als dood te noemen? Had wel potentie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tovade
Zeer, zeer jammer. Ik speel het echter nog vrijwel elke dag en 's avonds heb ik gelukkig geen probleem om snel in een match te komen. Overdag en zeker 's ochtends is het toch héél wat moeilijker.

Alles hangt af van persoonlijke smaak en voorkeur, maar ik vind dit toch één van de games van 2015. Hopelijk komt er binnenkort een dikke sale op Steam om terug nieuwe spelers te lokken.

Je kan stellen dat het basisspel te duur verkocht is geworden, daar ben ik het mee eens. Ik heb de Monster Race edition (basis game + behemoth) kunnen pre-orderen aan 25€ hetgeen voor mij een correcte prijs was. De Hunter Season Pass (naam die totaal misleidend is trouwens) aan 17€ (hetgeen ik toch wat veel vond, maar goed). Het probleem is echter dat de meeste mensen zich volledig blindstaren op die cosmetic DLC's (skins) en zo aan hun 'wooot-100€-DLC' "argument" komen. Alsof je al die skins moét kopen om volledig van het spel te kunnen genieten. Komop zeg.

Bijkomend probleem is dat naargelang het level van de spelers stijgt, het spel meer en meer ongebalanceerd is. Ik ben nu sinds een paar dagen lvl 40 (= level cap), maar zodoende kan ik uitkomen tegen andere lvl 40's die honderden uren meer ervaring hebben met het spel. En als je tegen dedicated monster spelers uitkomt, is de balans al helemaal zoek. Ik zou zo graag zien dat de matchmaking meer op basis van skill (Win loss ratio ed.) is gebaseerd ipv op level. Hetgeen ik ook zou zien is een verschil tussen je 'hunter' level en je 'monster' level. Ik heb misschien nog maar een vijftiental keer als monster gespeeld. Als ik nu in een lobby met allemaal lvl 40 hunters als monster geplaatst word, is de match al na een paar minuten voorbij. Zeer frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Evolve is nu te koop met 40% korting !!!
http://store.steampowered.com/app/273350/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 08:09

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Is geen daily, flash of community deal, dus (nog) niet kopen als je dat van plan was.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Spel moet minimaal 75% korting hebben, en zelfs dan vind ik het weg gegooid geld voor een uitstervend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor

Leuk man, een 2e season-pack. Lekker geld uitgeven om met die 500 man die nog over zijn te spelen.
Hoor ze allemaal fanatiek klappen en schreeuwen in het filmpje (ik bedoel die paar PR gasten in het publiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Vind de arena update wel erg tof. Ga wel weer wat potjes spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Games
Goed nieuws, als je voorheen de PC Monster Race edition hebt gekocht.

http://evolvegame.com/new...-2-roll-out-and-structure

Those of you that purchased the Evolve PC Monster Race Edition will receive all content featured in Hunting Season 2: Four Hunters, One Monster, and five exclusive skins, one for each of the upcoming characters. Originally slated to include one Monster and two Hunters, we’ve thrown in the third and fourth Hunter for free as a thank you for your support. You will also receive the four exclusive Arctic skins for the Hunters from Hunting Season 1 as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 20:30
Toch erg jammer dat deze game zo snel doodbloed... Ik speel het zelf nog met heel veel plezier! Laatst season pass 1 gekocht en moet zeggen, wat is die thorvald lekker om mee te spelen. Heerlijke damagedealer.

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MijnJaz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-01-2024
Hallo! Ik weet niet of dit de juiste topic is hiervoor, maar vooruit. Zijn er mensen die dit spelen op de ps4 en die dit samen met mij willen doen? Naam is MijnJaz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matriskie
  • Laatst online: 08-05 15:48
Ik sta op het punt om dit spel met een vriendegroep van 3 te kopen. Dit voor ps4
Is het de moeite om nu nog in het spel te investeren?
Zijn er nog veel spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
matriskie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:53:
Ik sta op het punt om dit spel met een vriendegroep van 3 te kopen. Dit voor ps4
Is het de moeite om nu nog in het spel te investeren?
Zijn er nog veel spelers?
Dood, afrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Op de Xbone is het morsdood, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Op de PC is matchmaking echt een drama. Soms wel 15+ minuten wachten tot je als monster een game hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 15:58
Vandaag wordt hij free to play als ik het goed begrepen heb. Toch maar eens checken. Dit was zo'n spel dat me wel aansprak, maar waar ik nooit het geld voor wou uitgeven omdat ik niet goed wist of het wel zo goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
En idd F2P. (klik)

Ik overwoog ook de game te kopen, maar ik hoorde dat spel al redelijk dood was. Ik ga het zeker proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Lekkere naaistreek voor de mensen die 't tijdens de Steam sale gekocht hebben. Of was hij niet afgeprijst? Ik had hem al vorig jaar, maar 't spel was na een paar maanden echt dood.

[ Voor 35% gewijzigd door __Tripps__ op 07-07-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hier kan je zien hoeveel er spelen.
http://steamcharts.com/app/273350

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Zullen er over een uurtje wel wat meer worden denk ik zo xD

Kga het straks maar ff downloaden als het F2P is, kheb 't nooit willen kopen omdat ik gewoon zeker wist dat het spel binnen een jaar bijna dood zou zijn.. en gelijk heb ik ook nog haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Toen het spel uitkwam, 9.000+ spelers.
3 maanden na release 700+ spelers.
18 maanden na release 100+ spelers.
19 maanden na release wordt het f2p.....14.000+ spelers op de eerste dag...!

Vanavond ook maar eens installeren. Overwatch heb ik wel gezien inmiddels.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
30.000 spelers online nu, gaat lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hij is fijn :)
Sinds vorige week hooked. Deze game op gamescom 2 of 3 jaar terug gespeeld en was toen al razend enthousiast. Sindsdien uit het oog verloren en nu het F2P is geworden wat vrienden proberen verslaafd te maken.

1 maat is ook goed hooked terwijl hij nooit FPS speelt (laat staan competetief) 1 andere lijkt het leuk te vinden en nummer 3 wil eigelijk alleen maar overwatch spelen.

Matchmaking is ruk, zeker als je een party bent. Snap niet dat deze game al een jaar uit is en dit zo zuigt.
4 maps is VEEEEEL te weinig.

Hunters en Monsters vind ik tot dusver goed uitgewerkt, maar ik heb nog maar 2 extra hunters unlocked.

Speel enkel als hunter en voornamelijk support met Hank en dan is 16k damage prevented goed te doen. Rogue Val als medic lukt me nog niet zo goed en zit te twijfelen om trapper Jack te halen. Zijn force-field lijkt me gameplay-wise erg leuk/uitdagend. Mijn hooked 'buddy' speelt voornamelijk assault met parnell en dat gaat wel lekker.

Wraith en Gorgon voelen inba, al hebben we in 1 episch potje wel een redelijk spelende Wraith verslagen (gorgon is nog niet gelukt).

Behemoth pas 1 keer tegengekomen en toen werden we geraped, maar dat leek vooral te komen omdat we zijn aanvallen niet kenden.

Ben benieuwd hoe ze geld gaan implementeren, maar als matchmaking 50% van de keren mijn partij blijft opbreken voorzie ik een vroegtijdig einde. (matchmaking matcht overigens wel goed monsters-only als 5de speler als ik met 3 buddies in een hunter party zit). Daarnaast verwacht ik dat ik op de maps over 2 maanden ook wel ben uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Wordt hij nu wel veel gespeeld op PC? Heeft het zin om nu nog ergens een discversie (Xbone) op de kop te tikken?

Ik zie hem bij GM staan voor 3,5 euro en misschien kan je voor dit beperkt bedrag er nu wel voordeel uit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Laatst online: 19-09 17:12
Erg veel pret met dit spelletje, gister maar een key gehaald.. currency verzamelen om dingen te unlocken kan wat lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Wordt deze game nog een beetje gespeeld op de PS4 online?
Hij is in de aanbieding voor €12,- maar als hij online uitgestorven is, dan heeft dat weinig zin natuurlijk ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Is leuk, maar helaas wat dood gebloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
beschuitfluiter schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:12:
Wordt deze game nog een beetje gespeeld op de PS4 online?
Hij is in de aanbieding voor €12,- maar als hij online uitgestorven is, dan heeft dat weinig zin natuurlijk ;)
Ik zou die 12,- aan wat anders uitgeven:

https://talk.turtlerockst...r-evolve-community/106117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Keys worden gedeeld in Geef hier je game vouchers weg!