Hij is fijn

Sinds vorige week hooked. Deze game op gamescom 2 of 3 jaar terug gespeeld en was toen al razend enthousiast. Sindsdien uit het oog verloren en nu het F2P is geworden wat vrienden proberen verslaafd te maken.
1 maat is ook goed hooked terwijl hij nooit FPS speelt (laat staan competetief) 1 andere lijkt het leuk te vinden en nummer 3 wil eigelijk alleen maar overwatch spelen.
Matchmaking is ruk, zeker als je een party bent. Snap niet dat deze game al een jaar uit is en dit zo zuigt.
4 maps is VEEEEEL te weinig.
Hunters en Monsters vind ik tot dusver goed uitgewerkt, maar ik heb nog maar 2 extra hunters unlocked.
Speel enkel als hunter en voornamelijk support met Hank en dan is 16k damage prevented goed te doen. Rogue Val als medic lukt me nog niet zo goed en zit te twijfelen om trapper Jack te halen. Zijn force-field lijkt me gameplay-wise erg leuk/uitdagend. Mijn hooked 'buddy' speelt voornamelijk assault met parnell en dat gaat wel lekker.
Wraith en Gorgon voelen inba, al hebben we in 1 episch potje wel een redelijk spelende Wraith verslagen (gorgon is nog niet gelukt).
Behemoth pas 1 keer tegengekomen en toen werden we geraped, maar dat leek vooral te komen omdat we zijn aanvallen niet kenden.
Ben benieuwd hoe ze geld gaan implementeren, maar als matchmaking 50% van de keren mijn partij blijft opbreken voorzie ik een vroegtijdig einde. (matchmaking matcht overigens wel goed monsters-only als 5de speler als ik met 3 buddies in een hunter party zit). Daarnaast verwacht ik dat ik op de maps over 2 maanden ook wel ben uitgekeken.