hier wel?OB1 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:28:
Maarten de plaatjes doen het niet!

Zoals het er nu bij staat, erg blij mee!
In beeld:
Mac Pro 5.1 (3.33GHz X5680 6-Core, 32GB DDR3 ECC Reg 1333MHz, GTX 680 4GB)
Dell P2715Q 4K
Dell MSA14 monitor arm
Logitech Performance MX
[ Voor 9% gewijzigd door bokkow op 29-08-2015 20:41 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Mooie setup! Welke achtergrond is dat?bokkow schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:15:
[afbeelding]
Grappig, ik heb ook die Dell monitor arm sinds twee weken. Ik kon er bijna nergens ervaringen over lezen. Dus dan maar zelf ervaren en ik vind het een topding! Ook heb ik mij de P2715Q aangeschaft twee weken geleden, maar door een dode pixel waar ik na een week achterkwam laten omruilen voor eentje met een storende lichtrode/roze en gele gloed. Vandaag maar weer retour gedaan en ik houd het nog wel even bij mijn Dell 2713HM om mij verder te beraden. Wel een achteruitgang als je al even van 4K geproefd hebtbokkow schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:15:
[afbeelding]
In beeld:
Mac Pro 5.1 (3.33GHz X5680 6-Core, 32GB DDR3 ECC Reg 1333MHz, GTX 680 4GB)
Dell P2715Q 4K
Dell MSA14 monitor arm
Logitech Performance MX

Wat je dus ziet:
- MBPr 15" 2014 met 750m GT
- Het bekende Apple toetsenbord en Trackpad
- Dell 2713HM monitor
- Dell MSA 14 monitor arm
- Beats Studio Wireless
- Stukje van mijn JBL speaker die zit aangesloten op een Harman Kardon versterker
- Raindesign mStand
- Plantjes die geen water nodig hebben. Ik heb het geprobeerd, maar ze gaan allemaal dood
- Ikea bureau met handige kabelgoot die je niet ziet
[ Voor 19% gewijzigd door swv op 29-08-2015 20:11 ]
Dankjewel! Mooi plaatje hemartijnmartijn schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:51:
[...]
Mooie setup! Welke achtergrond is dat?
Ah, vervelend! Ik heb wel geluk gehad met mijn scherm wat dat betreft, meteen goed. Teruggaan naar 2560x1440 is toch best een stap vind ik ook! Hiernaast staat nog een Thunderbolt Display en dat beeld ziet er dan stiekem toch echt gedateerd uit naast 4K. Gebruik het overigens geschaald op 3200x1800, dus meer werkruimte, alles ietsje kleiner maar nog wel leesbaar.sww89 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:18:
[...]
Grappig, ik heb ook die Dell monitor arm sinds twee weken. Ik kon er bijna nergens ervaringen over lezen. Dus dan maar zelf ervaren en ik vind het een topding! Ook heb ik mij de P2715Q aangeschaft twee weken geleden, maar door een dode pixel waar ik na een week achterkwam laten omruilen voor eentje met een storende lichtrode/roze en gele gloed. Vandaag maar weer retour gedaan en ik houd het nog wel even bij mijn Dell 2713HM om mij verder te beraden. Wel een achteruitgang als je al even van 4K geproefd hebt
...
Die arm heb ik sinds vandaag en het is echt een super ding inderdaad! Heel blij mee, ziet er zoveel strakker uit zo'n 'zwevend' scherm. Had het eerst aan de achterkant vast maar dat beperkte de bewegingsvrijheid juist een beetje omdat hij dan niet zo dicht op de muur kan komen als ik zou willen, links van het scherm is prima en ik kan m nu ook nog eens een stuk buiten het bureau laten komen als ik een keer een spelletje wil spelen laid back
Vandaag een Dell u2515h gekocht met soundbar, morgen maar even nieuwe fotos schieten.
Hoe bevalt die soundbar je? Ik heb ook nog speakers nodig, maar hoor toch wisselende ervaringen met die soundbar.
Ik had hiervoor een Logitech setje 2.0 van 20 euro. Ik hoor geen verschil met de soundbar, hoog en mid prima maar lage tonen zijn slecht.SyS_ErroR schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:10:
Hoe bevalt die soundbar je? Ik heb ook nog speakers nodig, maar hoor toch wisselende ervaringen met die soundbar.
On-topic:

Wat zie je:
Dell U2515H
MacBook Pro 13" 8/256 2013
TwelveSouth HiRise Lightning dock
Keyboard/mouse
IKEA bureau en lamp
[ Voor 63% gewijzigd door macmellow op 31-08-2015 12:53 ]
Nu doen ze het wel bij mij
Mooi spul heb je staan
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ik heb sinds een week mijn eerste Macbook Pro 15,4 inch :-) Wel even wennen als je altijd op een Windows computer hebt gewerkt.

[ Voor 25% gewijzigd door Kimberly op 31-08-2015 16:57 ]
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
netjes, zul je geen spijt van krijgen!Kimberly schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:49:
Ik heb sinds een week mijn eerste Macbook Pro 15,4 inch :-) Wel even wennen als je altijd op een Windows computer hebt gewerkt.
[afbeelding]
Ja hoorSyS_ErroR schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:27:
Wil je je wallpaper met ons delen?
http://uploadenfoto.nl/pi...667b42dd744d2d0b899a4.jpg
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Ik had het bestelde iMac WiFi AC kaartje en het mini-PCI verloopje nu liggen en kon niet meer wachten op de antenne-verleng kabel dus ik ging het al inbouwen, dan maar nog even zonder BT4.0 
Het originele WiFi N kaartje (geen idee wat deze haalt in doorvoersnelheid eigenlijk)

En het nieuwe BCM94360CD WiFi AC kaartje met nu 3 antenne's (de laatste aansluiting is bedoeld voor BT antenne)

En het resultaat (MP < AC > AirPort Extreme 2013 < LAN > MacBook Air):

Het originele WiFi N kaartje (geen idee wat deze haalt in doorvoersnelheid eigenlijk)

En het nieuwe BCM94360CD WiFi AC kaartje met nu 3 antenne's (de laatste aansluiting is bedoeld voor BT antenne)

En het resultaat (MP < AC > AirPort Extreme 2013 < LAN > MacBook Air):

Mooi plaatje inderdaad, heb je die ook nog groter?
[ Voor 7% gewijzigd door bokkow op 31-08-2015 21:02 ]
Kijk eens, 75MBps (600Mbps) door de lucht!
Dat is best leuk, krijg nu de kriebels om een AC router te halen..
Wat voor router heb je staan? Ik lees het al.
1,3Gbps is geloof ik de hoogst mogelijke theoretische snelheid met AC.
Ik haal op het moment max 35MBps (280Mbps) met mijn rMBP en Airport Extreme G5. Dat is ongeveer 62% van de theoretische snelheid (450Mbps) die ik zou moeten kunnen halen.
Geen idee of ik dat kan extrapoleren naar de AC techniek, maar mocht dat zo zijn, dan zou je dus theoretisch 100MBps (800Mbps) moeten kunnen halen.
Dan hoef ik niet meer bedraad aan mijn netwerk om grote dingen naar mijn NAS te kopiëren.
Wat voor router heb je staan? Ik lees het al.

Ik haal op het moment max 35MBps (280Mbps) met mijn rMBP en Airport Extreme G5. Dat is ongeveer 62% van de theoretische snelheid (450Mbps) die ik zou moeten kunnen halen.
Geen idee of ik dat kan extrapoleren naar de AC techniek, maar mocht dat zo zijn, dan zou je dus theoretisch 100MBps (800Mbps) moeten kunnen halen.
Dan hoef ik niet meer bedraad aan mijn netwerk om grote dingen naar mijn NAS te kopiëren.
Ik heb al 1.5 jaar een AC-router staan maar nog geen Mac in huis die het ondersteunt
Wel echt mooie snelheden inderdaad.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zie mijn eerdere post voor een exacte schets van de situatie haha.RnB schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:02:
Wat voor router heb je staan? Ik lees het al.![]()
Het is een Airport Extreme 2013 met 1.3Gbps max inderdaad, hij staat nu wel in de meest optimale positie natuurlijk, met net iets meer dan 1 meter er tussen. Ik zou van de week eens een muur extra kunnen proberen als je dat wil. Normaal gebruik ik wel een kabeltje overigens.
Jawel man, je hebt een Mac Pro 2013! Die hebben AC! Haha, dat ik jou dat moet vertellenExirion schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:07:
Ik heb al 1.5 jaar een AC-router staan maar nog geen Mac in huis die het ondersteuntWel echt mooie snelheden inderdaad.
Ja, maar die hangt nou net via een kabeltje aan m'n Gigabit-netwerkbokkow schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:19:
Jawel man, je hebt een Mac Pro 2013! Die hebben AC! Haha, dat ik jou dat moet vertellen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik haalde 530 a 535Mbps over een link met een MB Air icm met ac router. Dus theoretisch 867Mbps. Doet dat maal 1.5 en je hebt een idee wat je met en 3x3 (rMBP) kan halen. 800Mbps dus ongeveer. (Best case scenario met goed signaal, dus in dezelfde ruimte als de router.)RnB schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:02:
Wat voor router heb je staan? Ik lees het al.![]()
Exirion schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:20:
[...]
Ja, maar die hangt nou net via een kabeltje aan m'n Gigabit-netwerk

Haha maar nee inderdaad, bedraad is toch wel echt een fikse stap sneller en ook minder latency. Als ik alle bottlenecks weghaal en puur Gigabit als beknellende factor overhou dan zit dat echt op de max van de standaard à 120-125MB/s:

En dan; 4Gbps Ethernet LAGG, 10Gbps Ethernet en.. zwijmel, ThunderBolt 20Gbps
Terug naar setups!
Voor mijn werkplek heb ik al als hoofd-pc al 2 jaar een MacBook Air Mid-2013 en ik ben er nog steeds tevreden mee (Window laptop wisselde ik om de 6 maanden)! Bijna altijd aangesloten op een Iiyama E2483HS. Ik werk met een Logitech G9 zonder case en Apple wireless keyboard. M-Audio AV40, fijne speakers (alleen irritante plop bij aan/uit zetten). Ik zoek alleen nog een manier om de speaker op oorhoogte te zetten..

Mijn MacPro 3,1 "project" bestond uit het plaatsen van 16GB 'server' geheugen. Er zat 6GB 'apple' geheugen in.

Een GTX 680 (EFI Flashed) er zat een Mac Radeon 5770 in.

En een wifi N kaart + 2x een mini-pci-e naar pci-e kabel (om de GTX680 aan te swengelen)

Upgrade van 2x X5460, ipv de 2x E5462 (bijna 400Mhz per core verschil).
En daarvoor heb je een heeele lange nodig

Anders past ie niet

Mooi schoonmaken

Toch leuk om twee sockets te hebben op je mobo

Een CPU die binnen kwam was wel erg gehavend...

Nog twee maal een SSD in de oh-zo handige icy dock 3.5" brackets.

En voila, alles zit erin.

En het werkt ook nog is allemaal

* MacPro (Na upgrade met een geekbench van nog net geen 12k)
* Wireless keyboard en magic trackpad
* Alesis Elevate 5 speakers
* UP! Mini 3d printer
* Thrustmaster Ferrari gamepad (voor elite dangerous)
* iPhone 5c, Samsung Galaxy S (qwerty), Lumia 640 LTE

En een wifi N kaart + 2x een mini-pci-e naar pci-e kabel (om de GTX680 aan te swengelen)

En daarvoor heb je een heeele lange nodig

Anders past ie niet

Mooi schoonmaken

Toch leuk om twee sockets te hebben op je mobo

Een CPU die binnen kwam was wel erg gehavend...

Nog twee maal een SSD in de oh-zo handige icy dock 3.5" brackets.

En voila, alles zit erin.

En het werkt ook nog is allemaal

* MacPro (Na upgrade met een geekbench van nog net geen 12k)
* Wireless keyboard en magic trackpad
* Alesis Elevate 5 speakers
* UP! Mini 3d printer
* Thrustmaster Ferrari gamepad (voor elite dangerous)
* iPhone 5c, Samsung Galaxy S (qwerty), Lumia 640 LTE
Hadden we maar een systeem om prive-berichten te kunnen sturen he... o, wacht, dat hebben we \o/
[ Voor 35% gewijzigd door Oscar the Grouch op 01-09-2015 17:27 ]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Potverdomme hier krijg ik het warm vanCT schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 17:11:
Mijn MacPro 3,1 "project" bestond uit het plaatsen van 16GB 'server' geheugen. Er zat 6GB 'apple' geheugen in.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En daarvoor heb je een heeele lange nodig![]()
[afbeelding]
Echt super gaaf!
Misschien is dit wat voor je?Chiii schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:02:
Ik zoek alleen nog een manier om de speaker op oorhoogte te zetten..![]()
[afbeelding]
En anders een statiefje maken van wat Gamma pootjes en een plankje
::: Macbook Air (M2) ::: Mac Mini (2018) ::: iPhone 15 Pro (256 GB) ::: Apple TV 4K :::
link want plaatje is ENORM
Sinds een tijdje helemaal op Mac overgestapt. Al sinds de 3GS ben ik een full time iOS gebruiker, maar sinds dit college jaar ook als mijn laptop overgeschakeld op Mac.
Wat je ziet:
- iMac mid 2011 21.5 inch met ingebouwde SSD (Samsung 850 Evo 250GB) achter de superdrive.
- Macbook Pro Retina 2015 128gb
- Apple Watch Sport 42MM met leather loop bandje
- iPad Air 32GB
- iPhone 6 Plus 16GB
- Apple Magic Mouse
- Beats Solo2 (gekregen bij macbook
)
- Sony SRS-X5 bluetooth speaker
Wat je niet ziet:
- iPhone 3GS
- Sony docking station (30pin)
Link gemaakt van het plaatje
Sinds een tijdje helemaal op Mac overgestapt. Al sinds de 3GS ben ik een full time iOS gebruiker, maar sinds dit college jaar ook als mijn laptop overgeschakeld op Mac.
Wat je ziet:
- iMac mid 2011 21.5 inch met ingebouwde SSD (Samsung 850 Evo 250GB) achter de superdrive.
- Macbook Pro Retina 2015 128gb
- Apple Watch Sport 42MM met leather loop bandje
- iPad Air 32GB
- iPhone 6 Plus 16GB
- Apple Magic Mouse
- Beats Solo2 (gekregen bij macbook
- Sony SRS-X5 bluetooth speaker
Wat je niet ziet:
- iPhone 3GS
- Sony docking station (30pin)
Link gemaakt van het plaatje
[ Voor 8% gewijzigd door Whieee op 05-09-2015 18:06 ]
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
https://images.unsplash.c...61c264e4fc516bc4de863c4c6bokkow schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 20:54:
[...]
Mooi plaatje inderdaad, heb je die ook nog groter?
bron: https://unsplash.com/jasperboer
Ik zie weer verdacht veel afbeeldingen voorbij komen van >3000px breed (en >3MB groot). Doe je medetweakers een lol en maak thumbnails a.u.b.
Launching containers into space
Mooie setup hoor, ik denk dat je deze stands wel prima hiervoor kan gebruiker: klikkerdeklik, wel nog iets van isolatiepads eronder zetten.Chiii schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:02:
Voor mijn werkplek heb ik al als hoofd-pc al 2 jaar een MacBook Air Mid-2013 en ik ben er nog steeds tevreden mee (Window laptop wisselde ik om de 6 maanden)! Bijna altijd aangesloten op een Iiyama E2483HS. Ik werk met een Logitech G9 zonder case en Apple wireless keyboard. M-Audio AV40, fijne speakers (alleen irritante plop bij aan/uit zetten). Ik zoek alleen nog een manier om de speaker op oorhoogte te zetten..![]()
[afbeelding]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Test opstelling, ik werkte voorheen op een iMac 27" 2010 met extra 24" monitor via DVI.
Nu een MacBook Pro 13" met dual 4K Philips 28" Monitor.
Het is wel wennen, ik probeer het de komende dagen, maar merk dat ik snel weer terug kruip achter de iMac, dus benieuwd hoe ik er over een paar dagen over denk.
Cool, wist niet dat de 13" dual 4K aankon. Loopt dat een beetje lekker (ook vloeiend met scrollen e.d.)? Zijn ook alle scalings mogelijk en zo?macmouse schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:54:
Dat is wel heel veel ruimte (in pixels).macmouse schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:54:
[afbeelding]
Test opstelling, ik werkte voorheen op een iMac 27" 2010 met extra 24" monitor via DVI.
Het is wel wennen, ik probeer het de komende dagen, maar merk dat ik snel weer terug kruip achter de iMac, dus benieuwd hoe ik er over een paar dagen over denk.
Ja loopt goed, via HDMI schokkerig maar via DP perfect.SublimnAll schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:36:
[...]
Cool, wist niet dat de 13" dual 4K aankon. Loopt dat een beetje lekker (ook vloeiend met scrollen e.d.)? Zijn ook alle scalings mogelijk en zo?
Scaling is ook mogelijk, net als retina scherm van de MacBook zelf.
Volgens mij kan ook alleen de nieuwste MBP dat, of in ieder geval, op 60 Hz.SublimnAll schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:36:
[...]
Cool, wist niet dat de 13" dual 4K aankon. Loopt dat een beetje lekker (ook vloeiend met scrollen e.d.)? Zijn ook alle scalings mogelijk en zo?
Volgens mij wordt 4K sinds de 2013 modellen ondersteund, of ze toen ook al dual 4K aankonden weet ik niet.Cyleo schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:14:
[...]
Volgens mij kan ook alleen de nieuwste MBP dat, of in ieder geval, op 60 Hz.
Was zelf van plan een 4K monitor aan te schaffen maar mijn 15" retina 2012 model kan dat dus niet. Op fora zie ik vaak dat mensen max. 30Hz kunnen draaien dmv het gebruik van adapters of fat het helemaal niet lukt om 4k te draaien
[ Voor 14% gewijzigd door Selmer op 10-09-2015 16:20 ]
Klopt, beidde 28" schermen draaien op 60Hz. De extreme resolutie blijft wennen.Cyleo schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:14:
[...]
Volgens mij kan ook alleen de nieuwste MBP dat, of in ieder geval, op 60 Hz.
crosspost uit Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 120
Na kort gebruik te hebben gemaakt van een Surface Pro 3 merkte ik dat ik fijner en productiever kon werken met een Macbook (gevoelsmatig). Besloten om de Surface te koop te zetten. Sinds vanavond weer de trotse eigenaar van een Macbook Pro 13 2015.
Specs:
2,9 GHz i5
8GB ram
512GB SSD
Na kort gebruik te hebben gemaakt van een Surface Pro 3 merkte ik dat ik fijner en productiever kon werken met een Macbook (gevoelsmatig). Besloten om de Surface te koop te zetten. Sinds vanavond weer de trotse eigenaar van een Macbook Pro 13 2015.
Specs:
2,9 GHz i5
8GB ram
512GB SSD

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Nice!homemix25 schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:10:
crosspost uit Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deel 120
Specs:
2,9 GHz i5
8GB ram
512GB SSD
[afbeelding]
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Leuk om al deze mooie samenstellen te bekijken .. Ook enkele zeer mooie bureau's tussen.
Ikzelf zit met een vrije muur van 4m waar ik één groot bureau van zou willen maken.
Enkel de inspiratie voor de indeling komt me momenteel te kort.
Wat is voor jullie een must bij een mooi langwerpig bureau?
Ikzelf zit met een vrije muur van 4m waar ik één groot bureau van zou willen maken.
Dual monitor set-up (of zo'n 4K of 5K monitor)Trippelke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:23:
Leuk om al deze mooie samenstellen te bekijken .. Ook enkele zeer mooie bureau's tussen.
Ik zou twee schermen kopen en die ophangen aan de muur. Heel strak naast elkaar. Dat vind ik heel mooi staan.Trippelke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:23:
Same here... het mooiste is 1 blad.... over de gehele lengte... en dan idd een dual beeldscherm set-up...Trippelke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:23:
Dat tablet zal er zeker en vast komen ... Ben er alleen nog niet zo echt uit wat ik met de kastjes onder het meubel moet doen. Wil men printer niet erg zichtbaar hebben staan.
Geen poot in het middenTrippelke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:23:
Enkel blad (geen naden in het midden)
Geschikt om op te muizen direct op het blad zonder muismat te hoeven gebruiken.
Glad blad, geen ruw hout oid.
Goede randafwerking blad.
Mooie bureaustoel.
Leica MM + Sony A9
Voor wie nog zoekende is naar een bureau, hier heb ik de mijne vandaan in het wit.
http://www.boekenplankeno...losse-bladen-vanaf-prijs/
http://www.boekenplankeno...losse-bladen-vanaf-prijs/
http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg
Een kleine update voor degene die geïnteresseerd is:
Inmiddels heb ik alle componenten binnen om Airdrop, Continuity en Handoff aan de praat te krijgen op mijn Mac Pro 5.1. Enkel het BT-antenne verlengkabeltje was ik nog op aan het wachten en moest ik opnieuw bestellen omdat ik een defect kabeltje ontving (3,- inclusief shipping vanuit China is de gok waard).
Het zit er allemaal in en werkt als een trein zogezegd:

Ik heb vandaag dus de DATA+ en DATA- kabeltjes gesoldeerd aan de originele Apple BT connector kabel (tweede foto) en de nieuwe BT antenne kabel (grijs) er tussen geplaatst.
Persoonlijk vind ik deze opzet de mooiste omdat het zoveel mogelijk bij het origineel blijft.
Alles werd verder softwarematig direct herkent zonder dat ik daar instellingen voor moest wijzigen, enkel een keer overnieuw pairen omdat logischerwijs het BT adres veranderd is.
Dus resumé:
-Handoff & Contuinity werkt
-Airdrop werkt
-WiFi AC haalt 75MB/s gemiddeld
-En nu met BT 4.1 werkt Knock to unlock met mn iPhone ook
Mijn setup zoals deze nu is:

Heb het Thunderbolt Display nu ook eigenwijs aan een Dell MSA14 monitorarm gehangen ondanks de max van 10KG en het scherm is 10.5KG... ennnnnnn dat gaat niet. Nog wel net voor de foto maar na verloop van tijd tilt het scherm voorover.
De belangrijkste scharnieren en de gasveer kunnen het gewicht hebben en op zn plaats houden, enkel het scharnier dat voor tilt van het scherm zorgt kan het gewicht niet hebben. Daar baal ik wel wat van want ik moet dus op zoek naar een andere arm of het TB Display de deur uit doen. Beide opties wil ik liever niet, maar ach, als dat alles is waar ik over kan klagen
Inmiddels heb ik alle componenten binnen om Airdrop, Continuity en Handoff aan de praat te krijgen op mijn Mac Pro 5.1. Enkel het BT-antenne verlengkabeltje was ik nog op aan het wachten en moest ik opnieuw bestellen omdat ik een defect kabeltje ontving (3,- inclusief shipping vanuit China is de gok waard).
Het zit er allemaal in en werkt als een trein zogezegd:

Ik heb vandaag dus de DATA+ en DATA- kabeltjes gesoldeerd aan de originele Apple BT connector kabel (tweede foto) en de nieuwe BT antenne kabel (grijs) er tussen geplaatst.
Persoonlijk vind ik deze opzet de mooiste omdat het zoveel mogelijk bij het origineel blijft.
Alles werd verder softwarematig direct herkent zonder dat ik daar instellingen voor moest wijzigen, enkel een keer overnieuw pairen omdat logischerwijs het BT adres veranderd is.
Dus resumé:
-Handoff & Contuinity werkt
-Airdrop werkt
-WiFi AC haalt 75MB/s gemiddeld
-En nu met BT 4.1 werkt Knock to unlock met mn iPhone ook
Mijn setup zoals deze nu is:

Heb het Thunderbolt Display nu ook eigenwijs aan een Dell MSA14 monitorarm gehangen ondanks de max van 10KG en het scherm is 10.5KG... ennnnnnn dat gaat niet. Nog wel net voor de foto maar na verloop van tijd tilt het scherm voorover.
De belangrijkste scharnieren en de gasveer kunnen het gewicht hebben en op zn plaats houden, enkel het scharnier dat voor tilt van het scherm zorgt kan het gewicht niet hebben. Daar baal ik wel wat van want ik moet dus op zoek naar een andere arm of het TB Display de deur uit doen. Beide opties wil ik liever niet, maar ach, als dat alles is waar ik over kan klagen
Hmm dat is gek, het Thunderbolt scherm zonder voet weegt ongeveer een kilo minder. Kun je die mount niet wat beter afstellen?bokkow schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:50:
Nee, helaas, de mount heb ik op zijn maximale ingesteld en de enige scharnier welke je niet kunt instellen, dat is het scharnier wat het scherm naar voren doet kantelen 
Ik heb er aan lopen hannesen om het functioneel te krijgen hoor, ik zou het liefst twee dezelfde armen naast elkaar hebben en op een een Dell P2715Q (5-6KG) en aan die andere dus een TB Display maar helaas.
Ik ging al uit van het gewicht zonder voet (10.1~10.8KG, dus het is allemaal kiele kiele)

Ik heb er aan lopen hannesen om het functioneel te krijgen hoor, ik zou het liefst twee dezelfde armen naast elkaar hebben en op een een Dell P2715Q (5-6KG) en aan die andere dus een TB Display maar helaas.
Ik ging al uit van het gewicht zonder voet (10.1~10.8KG, dus het is allemaal kiele kiele)
Verwijderd
Zo geïnspireerd door alle set-ups hier! Windows de deur uit en hallo Apple. Zelf al reeds in t bezit van de volgende Apple producten

Apple iPhone 5s
Apple iPhone 6
Apple iPad 3
Apple iPad Air (werk)
Apple iPad Air 2 (werk)
Was eigenlijk wel klaar met t gekloot aan hackintosh etc. Heb de oude Windows laptop kunnen ruilen voor een Mac Mini mid 2011 (RAM en SSD zelf geüpgraded) en de oude iPad 3 geruild voor een Apple Cinema Display 24". Bevalt prima hier in huis, en staat nu zelfs in de eetkamer .. De looks van de apple producten maakt toch wel een erg verschil.

Apple iPhone 5s
Apple iPhone 6
Apple iPad 3
Apple iPad Air (werk)
Apple iPad Air 2 (werk)
Was eigenlijk wel klaar met t gekloot aan hackintosh etc. Heb de oude Windows laptop kunnen ruilen voor een Mac Mini mid 2011 (RAM en SSD zelf geüpgraded) en de oude iPad 3 geruild voor een Apple Cinema Display 24". Bevalt prima hier in huis, en staat nu zelfs in de eetkamer .. De looks van de apple producten maakt toch wel een erg verschil.
Je poten staan verkeerd omVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:57:
Zo geïnspireerd door alle set-ups hier! Windows de deur uit en hallo Apple. Zelf al reeds in t bezit van de volgende Apple producten
Even een update van mijn kant. 

Wat je ziet:

Wat je ziet:
- MacBook Pro met Retina-display 13" late 2013 (OS X El Capitan)
- Samsung Syncmaster SA300 scherm
- Apple Wired Keyboard
[*[Apple Magic Trackpad - Corsair Vengeance M95 muis
- iPad mini 1e generatie 16 GB Wit
- Jolla 16 GB
- Creative 2.1 speakersetje
- ASUS Eeebook X205TA (Windows 10 Home)
- iPhone 4S 16 GB Zwart (iOS 9)
- Compaq CQ5225NL (Windows 10 Pro). Wordt alleen gebruik voor Windows software en games
- Philips TV
- Google Chromecast
iPhone 13 mini (iOS 26) [daily driver]
Jolla C2 (Sailfish OS 5)
Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5)
OnePlus 6T (Ubuntu Touch 20.04)
Toevallig daarnet een foto gemaakt.
Link naar plaatje want ENORM
Plaatje vervangen door link. Graag in het vervolg échte thumbnails maken :-)
Link naar plaatje want ENORM
Plaatje vervangen door link. Graag in het vervolg échte thumbnails maken :-)
[ Voor 75% gewijzigd door Whieee op 09-11-2015 19:41 ]
Lekker pilske staat op je bureau, mooie setup! Wanneer gebruik je eigenlijk de 2 displays?
Welke mac/schermen gebruik je?Boost9898 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:15:
Toevallig daarnet een foto gemaakt.
[afbeelding]
Originele foto: http://i.imgur.com/ZWfEEZ2.jpg
Je bent wel fan van Olaf zie ik
Coldbullet schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:32:
Lekker pilske staat op je bureau, mooie setup! Wanneer gebruik je eigenlijk de 2 displays?
Mijn macbook heb ik via een HDMI kabel aangesloten op de 2e HDMI poort van mijn scherm. Zo kan ik makkelijk switchen tussen mijn main PC of de Macbook Pro. De muis is ook draadloos dus switchen naar de laptop gaat ook prima. Alleen nog een wireless toetsenbord en dan is de workflow compleet.Electromonkey schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:41:
[...]
Welke mac/schermen gebruik je?
Je bent wel fan van Olaf zie ik
Het zijn Eizo EV2450 schermen. De PC heb ik een tijdje terug gebouwd voor mijn opleiding, mediavormgeving. Op school lekker werken aan Adobe projecten, uploaden naar de cloud (school heeft 200/100 connectie zo handig) en thuis laten renderen. Verder game ik er in m'n vrije tijd ook op of ik stream het naar de laptop toe.
En ja, ik vind Disney helemaal mooi.
Maar even een update. Ondanks dat de foto's met een iPhone 6S zijn gemaakt, zijn het niet de mooiste, maar goed. Afgelopen week een 6S en 12" MacBook gehaald.
Wat zie je:
12" MacBook Space Grey (vervangt 13" MacBook Pro Retina van 2014)
27" iMac (wall mounted)
Wat je niet ziet:
iPhone 6S 64GB Space Grey
Link want HUGE plaatje
Link want HUGE plaatje
Plaatjes vervangen door links. Maken we voortaan weer échte thumbnails?
Wat zie je:
27" iMac (wall mounted)
Wat je niet ziet:
Link want HUGE plaatje
Link want HUGE plaatje
Plaatjes vervangen door links. Maken we voortaan weer échte thumbnails?
[ Voor 26% gewijzigd door Whieee op 09-11-2015 19:42 ]
Hallo iedereen,
Ons huisje is net gebouwd en stilletjes aan begint alles op zijn plaats te vallen.
Dus bij deze mijn bureau versie 1.0

Wat zien jullie allemaal:
- iMac 20" Incl van 2007 ... En hij doet het nog keurig
- Apple Airport Extreme
- iPhone 5 16GB
- Lacie HD
- Bose Soundlink Mini
Wat zien jullie niet:
- iPad 2e generation 16GB
- Canon Eos 500D
Er zijn nog veel dingen aan deze bureau te verbeteren ...
De toekomst zal een groter bureau met zich mee brengen met 2 schermen zodat mijn vriendin en de kids hier ook aan kunnen bezig zijn. Printertje moet nog aangekocht worden en wat kleine prullen.
Maar eerst zoeken naar een perfect en praktisch bureau ontwerp.
Ons huisje is net gebouwd en stilletjes aan begint alles op zijn plaats te vallen.
Dus bij deze mijn bureau versie 1.0

Wat zien jullie allemaal:
- iMac 20" Incl van 2007 ... En hij doet het nog keurig
- Apple Airport Extreme
- iPhone 5 16GB
- Lacie HD
- Bose Soundlink Mini
Wat zien jullie niet:
- iPad 2e generation 16GB
- Canon Eos 500D
Er zijn nog veel dingen aan deze bureau te verbeteren ...
De toekomst zal een groter bureau met zich mee brengen met 2 schermen zodat mijn vriendin en de kids hier ook aan kunnen bezig zijn. Printertje moet nog aangekocht worden en wat kleine prullen.
Maar eerst zoeken naar een perfect en praktisch bureau ontwerp.
[ Voor 22% gewijzigd door Trippelke op 12-11-2015 22:46 ]
Thanks for the comments! Nee, het is geen 27" 5K iMac.
Dat is de volgende stap, maar rustig aan
"Even" een update, dat is niet niks met een nieuwe 6S en een MacBookIdutchman schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:30:
Maar even een update. Ondanks dat de foto's met een iPhone 6S zijn gemaakt, zijn het niet de mooiste, maar goed. Afgelopen week een 6S en 12" MacBook gehaald.
Wat zie je:
27" iMac (wall mounted)
Wat je niet ziet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ik daar ook niet een b&w koptelefoon?

Je ziet, op het zelf gemaakte bureau, van links naar rechts:
- Time Capsule
- iPhone 6S in Elevation Dock 1
- Dell UP2414Q
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Magic Trackpad 2
- Logitech Performance MX
- MacBook Pro Retina, 15 inch, eind 2013
- RainDesign mStand
|_____vakje______|
Mooie setup CyberSnoop! Hoe bevalt het nieuwe trackpad?
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Tot dusver goed! Ik heb met name een nieuwe gekocht omdat bij de oude in mijn rugtas altijd de rubberen pootjes er uit vielen wat elke ochtend weer 5 minuten gefrustreerd prutsen was. Deze heeft niet het klikken d.m.v. de pootjes meer.homemix25 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:59:
Mooie setup CyberSnoop! Hoe bevalt het nieuwe trackpad?
Ik schrok bij eerste gebruik van het geluid, maar er blijkt een optie Stil klikken te zijn.
Verder heb ik de voorkeur voor de optie tikken om te klikken. Bij het oude trackpad maakte dat drag&drop wat ingewikkeld met een vinger en moest je naar de drie-vinger-optie grijpen. Nu kun je klikken met een vinger om te slepen, wat goed werkt.
Ik vind het begrijpelijk dat veel mensen hem erg duur vinden, maar het is wel een goed product.
|_____vakje______|
klopt het dat je hem nu op v&a hebt staan?RnB schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:27:
Mooie hifi set in je werkkamer, maar is dat niet overkill voor zo'n kamer?
Tenzij je in je woonkamer (of hifi ruimte) een nog mooiere set hebt staan.
Om niet geheel offtopic te zijn, ik ben sinds gister weer back to basics:
[afbeelding]
Een MacBook Pro 15'' retina mid 2015 (2,5GHz, 16GB, 512GB, AMD M370X 2GB).
Van alle Macs die ik heb gehad, is dit toch wel de meest machtige machine.
Airco? Warmtepomp? Inbedrijfstelling?! DM! | KremersTechSolutions.nl
Even een fotootje van mijn bureau, vandaag de Trackpad en de Twelve South stand binnen gekregen, dus de ''desktop'' switch gemaakt van PC naar Mac
Note: druk bezig met leren voor de tentamens dus snel de boeken aan de kant geschoven, heel netjes is het dus niet
Kabelmanagement moet ik ook nog een keertje tijd voor vrijmaken!

Wat je ziet:
iPhone 6 Plus 64gb Gold

Wat je ziet:
- Retina Macbook Pro 13'' (Early 2015)
- iPad Mini 4 Gold 16gb
- PC met specs uit mijn sig (onder mijn bureau
)
- BenQ GW2765HT 27''
- LG 27" 27EA63V-P
- Magic Trackpad 2
- Magic Keyboard Wireless
- Magic Keyboard Wired (voor m'n pc)
- Logitech MX Master
- Harman Kardon Soundstick III
- + een hoop markeerstiften want de rechtenstudent kan niet zonder
iPhone 6 Plus 64gb Gold
[ Voor 6% gewijzigd door London op 20-10-2015 15:42 ]
Tesla M3LR '21
Mooie setup! Heb vandaag ook de Magic Trackpad 2 besteld. Je rechterscherm is aangesloten op je MacBook en het linkerscherm op je PC? Of gebruik je nu beide op je MacBook?Las Vegas schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:42:
Even een fotootje van mijn bureau, vandaag de Trackpad en de Twelve South stand binnen gekregen, dus de ''desktop'' switch gemaakt van PC naar MacNote: druk bezig met leren voor de tentamens dus snel de boeken aan de kant geschoven, heel netjes is het dus niet
Kabelmanagement moet ik ook nog een keertje tijd voor vrijmaken!
[afbeelding]
Wat je ziet:Wat je niet ziet (Apple gerelateerd):
- Retina Macbook Pro 13'' (Early 2015)
- iPad Mini 4 Gold 16gb
- PC met specs uit mijn sig (onder mijn bureau
)
- BenQ GW2765HT 27''
- LG 27" 27EA63V-P
- Magic Trackpad 2
- Magic Keyboard Wireless
- Magic Keyboard Wired (voor m'n pc)
- Logitech MX Master
- Harman Kardon Soundstick III
- + een hoop markeerstiften want de rechtenstudent kan niet zonder
iPhone 6 Plus 64gb Gold
iPhone 13 mini (iOS 26) [daily driver]
Jolla C2 (Sailfish OS 5)
Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5)
OnePlus 6T (Ubuntu Touch 20.04)
DankjewelTheLion01 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 00:47:
[...]
Mooie setup! Heb vandaag ook de Magic Trackpad 2 besteld. Je rechterscherm is aangesloten op je MacBook en het linkerscherm op je PC? Of gebruik je nu beide op je MacBook?
Het rechter scherm is inmiddels vervangen voor een 4K Dell P2715Q, welke middels Mini DP > Mini DP is aangesloten op mijn rMBP. Daarnaast ook nog via DP > DP op mijn pc. Het linkerscherm is aangesloten middels DP > Mini DP op mijn Mac, en met een HDMI kabel op mijn pc.
Switchen gaat heel makkelijk tussen Mac & pc via de input knoppen op beide schermen
Tesla M3LR '21
Mijn nieuwe 27-inch iMac met Retina 5K-display is geïnstalleerd dus tijd voor een nieuwe foto.
De oude 27-inch iMac wordt merendeels als tweede scherm ingezet.
Wel erg handig die Command+F2 functie van Apple. Eerst de oude iMac opstarten en Spotify aan en dan pas inzetten als tweede scherm. Gebruikt wat meer stroom, maar zo heb ik geen verbindingsproblemen bij het opstarten van de VPN verbinding voor mijn werk.

Wat je ziet
iMac (Retina 5K, 27-inch, eind 2015, 3,3 Ghz i5, 8 Gb, 2Tb)
iMac (27-inch, eind 2009, 3,06 Ghz C2D, 12 Gb, 1Tb)
Wat je niet ziet
Macbook Pro Retina 13 inch eind 2014
iPhone 6 64Gb
Ipad 3 32 Gb 3G
Ipad 4 16 Gb 3G
Apple Watch
Apple TV 3
Apple TV 4 (hopelijk vanaf morgen)
Airport Time Capsule 2Tb
Airport Express
Wel erg handig die Command+F2 functie van Apple. Eerst de oude iMac opstarten en Spotify aan en dan pas inzetten als tweede scherm. Gebruikt wat meer stroom, maar zo heb ik geen verbindingsproblemen bij het opstarten van de VPN verbinding voor mijn werk.

Wat je ziet
Wat je niet ziet
Macbook Pro Retina 13 inch eind 2014
iPhone 6 64Gb
Ipad 3 32 Gb 3G
Ipad 4 16 Gb 3G
Apple Watch
Apple TV 3
Apple TV 4 (hopelijk vanaf morgen)
Airport Time Capsule 2Tb
Airport Express
.
[ Voor 144% gewijzigd door warlord op 21-11-2015 16:11 ]

27" iMac mid 2011
iPad Air
iPhone 6
Mijn boefje is liev!
Groot verschil in scherm-kleuren... Komt uiteraard ook door de leeftijd v/d C2D versie...2be schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:50:
Mijn nieuwe 27-inch iMac met Retina 5K-display is geïnstalleerd dus tijd voor een nieuwe foto.
[afbeelding]
Wat je ziet
Ik vraag me af of dat echt door het scherm komt, of dat er gewoon een ander effect over de foto heen zit..
Nieuw bureau:

Met de volgende spullekes erop:
- Apple Macbook Pro 13" Early 2011 2.7 Ghz i7 8GB (inclusief deuk)
- Apple iPad Mini 2 16GB
- Apple iPhone 6S 64GB Silver
- Libratone Zipp
- Harman Kardon Soundsticks III
- Crappy LG display

- Apple iPad Mini 2 16GB
- Libratone Zipp
- Crappy LG display
Wat is dat voor bureau?Richard! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:52:
Nieuw bureau:
[afbeelding]
- Apple Macbook Pro 13" Early 2011 2.7 Ghz 8GB (inclusief deuk)
- Apple iPad Mini 2 16GB
- Libratone Zipp
- Crappy LG display
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mooi bureau!Richard! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:52:
Nieuw bureau:
[afbeelding]
- Apple Macbook Pro 13" Early 2011 2.7 Ghz 8GB (inclusief deuk)
- Apple iPad Mini 2 16GB
- Libratone Zipp
- Crappy LG display
Ik ben even benieuwd hoe goed die Soundsticks bevallen. Ben nog zoekende wat ik ga aanschaffen als geluidset voor bij mijn iMac.
Zie ze namelijk op veel plaatjes voorbij komen
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 11-11-2015 13:33 ]
Mijn boefje is liev!
Gekocht bij de Gamma, twee planken van ieder 240x40cm. Vervolgens kan je er zelf poten naar wens onder zetten. Ik heb het bureau op maat laten maken tot 200cm, afmetingen zoals op de foto zijn nu 200x80cm
Voor de twee planken €50,- kwijt (kreeg korting met de Gamma voordeelpas) en de poten waren €10,- per stuk.
https://www.gamma.nl/asso...x18mm-chocolade/p/B377317
Ik heb het idee van Tweaker Mektheb die hetzelde bureau heeft:

Erg goed! Ben er al 4 jaar erg tevreden mee. Speakers zijn gewoon dikke prima voor de prijsJB schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:01:
[...]
Mooi bureau!
Ik ben even benieuwd hoe goed die Soundsticks bevallen. Ben nog zoekende wat ik ga aanschaffen als geluidset voor bij mijn iMac.
Zie ze namelijk op veel plaatjes voorbij komen
[ Voor 23% gewijzigd door Richard! op 11-11-2015 13:55 ]
Libratone Zipp +1!Richard! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:52:
Nieuw bureau:
[afbeelding]
- Apple iPad Mini 2 16GB
- Libratone Zipp
- Crappy LG display
Zwager heeft hem ook, superding.
Afgelopen week maar eens opgeruimd en een foto gemaakt:

Groot: http://imgur.com/77HaiB8
Wat je ziet: Mac Mini 2012, voorzien van 16GB RAM, 256GB SSD voor OSX en 1TB Hybride disk voor opslag.
Dell U2515H Beeldscherm
iPhone 5s 64GB
iPad mini (2?) Retina 64GB
Ikea lamp en bureau
Microsoft Sculpt Bluetooth muis
Microsoft Media Keyboard
Creative luidsprekers
Mario Mok met koffie :-P
De Mac moet binnenkort aan de onderkant van m'n bureau bevestigd gaan worden voor beter kabelmanagement. De machine is mooi om te zien, maar de kabels blijven een ramp. Bovendien is het de bedoeling dat er een 13" Macbook Pro Retina bij gaat komen en dan wil ik zo min mogelijk op het bureau hebben staan.
De Mac mini heb ik in februari 2015 aangeschaft om relatief goedkoop kennis te kunnen maken met het Apple ecosysteem. Ik was al langer aan het inlezen op de aanschaf van een Macbook, maar vond de gok wat te groot om zomaar zoveel geld uit te geven en het dan misschien niks te vinden. Met deze aanbieding van A-Mac was dat risico nog te overzien.
Inmiddels kan ik stellen dat OSX prima bevalt. Ik kan eigenlijk alles doen met deze machine wat ik moet doen en zelfs Diablo III, waar ik toch ook al een tijdje naar heb zitten kijken draait prima voor mij. Het enige wat ik echt mis, is de mogelijkheid om m'n computer mee te nemen naar m'n werkplekken op onze tankstations. Daarvoor gaat er binnenkort dan toch echt die MBPr 13" komen.
De Mario-mok en wallpaper verraden een andere hobby waar ik helaas nu te weinig tijd voor heb, maar dat gaat hopelijk rond de feestdagen toch weer veranderen.

Wat je ziet: Mac Mini 2012, voorzien van 16GB RAM, 256GB SSD voor OSX en 1TB Hybride disk voor opslag.
Dell U2515H Beeldscherm
iPhone 5s 64GB
Ikea lamp en bureau
Microsoft Media Keyboard
Creative luidsprekers
De Mac moet binnenkort aan de onderkant van m'n bureau bevestigd gaan worden voor beter kabelmanagement. De machine is mooi om te zien, maar de kabels blijven een ramp. Bovendien is het de bedoeling dat er een 13" Macbook Pro Retina bij gaat komen en dan wil ik zo min mogelijk op het bureau hebben staan.
De Mac mini heb ik in februari 2015 aangeschaft om relatief goedkoop kennis te kunnen maken met het Apple ecosysteem. Ik was al langer aan het inlezen op de aanschaf van een Macbook, maar vond de gok wat te groot om zomaar zoveel geld uit te geven en het dan misschien niks te vinden. Met deze aanbieding van A-Mac was dat risico nog te overzien.
Inmiddels kan ik stellen dat OSX prima bevalt. Ik kan eigenlijk alles doen met deze machine wat ik moet doen en zelfs Diablo III, waar ik toch ook al een tijdje naar heb zitten kijken draait prima voor mij. Het enige wat ik echt mis, is de mogelijkheid om m'n computer mee te nemen naar m'n werkplekken op onze tankstations. Daarvoor gaat er binnenkort dan toch echt die MBPr 13" komen.
De Mario-mok en wallpaper verraden een andere hobby waar ik helaas nu te weinig tijd voor heb, maar dat gaat hopelijk rond de feestdagen toch weer veranderen.
Relax. nothing is under control.
mooie setup, je hebt idd gelijk wat betreft de mac mini. die word toch meestal onder gewaardeerd als pc.
hij is namelijk toch krachtig genoeg! zelf voor casual gaming. battlefield of call of duty moet je niet mee aan komen ( de nieuwste dan in windhoos) maar verder draait hij toch bijna alles. heb zelf nog de 2011 model als htpc. toch blijft er altijd iets aan me knagen dat ik een hele pc als htpc only gebruik zonde vind. op de 2011 model kon ik d3 ook redelijk draaien, meer spellen nog niet op geprobeerd. gebruik daarvoor de iMac. maar om nog een keer een iMac te kopen van 2k+ weet ik nog niet, misschien nijg ik dan toch weer naar de mac mini.
hij is namelijk toch krachtig genoeg! zelf voor casual gaming. battlefield of call of duty moet je niet mee aan komen ( de nieuwste dan in windhoos) maar verder draait hij toch bijna alles. heb zelf nog de 2011 model als htpc. toch blijft er altijd iets aan me knagen dat ik een hele pc als htpc only gebruik zonde vind. op de 2011 model kon ik d3 ook redelijk draaien, meer spellen nog niet op geprobeerd. gebruik daarvoor de iMac. maar om nog een keer een iMac te kopen van 2k+ weet ik nog niet, misschien nijg ik dan toch weer naar de mac mini.
Deevay schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:39:
Afgelopen week maar eens opgeruimd en een foto gemaakt:
[afbeelding]
Dell U2515H Beeldscherm
iPhone 5s 64GB
Ikea lamp en bureau
Microsoft Media Keyboard
Creative luidsprekers
Mooi minimalistisch!Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:57:
[afbeelding]
Apple iPhone 5s
Apple iPhone 6
Apple iPad 3
Apple iPad Air (werk)
Apple iPad Air 2 (werk)
Zeer mooie desks de voorbije dagen, seg !
Jammer genoeg ben ik stilletjes aan het afstappen van Apple, maar het brengt wel wat inspiratie op !
Jammer genoeg ben ik stilletjes aan het afstappen van Apple, maar het brengt wel wat inspiratie op !
Mooie setup! Ik vind de kleur keuze bijelkaar erg mooi. Mag ik vragen waar je het bureau(blad) vandaan hebt?
En ik hoop dat je veel plezier van je 5K hebt! Schitterend apparaat en ik heb er ook elke dag plezier van.
Hoe komt het dat je van apple
Aan het afstappen bent?
Aan het afstappen bent?
jmignolet schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:36:
Zeer mooie desks de voorbije dagen, seg !
Zou met de stijgende prijzen en de koers van Apple op sommige fronten te maken kunnen hebben. Kan me dat best goed voorstellen.Coldbullet schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:31:
Hoe komt het dat je van apple
Aan het afstappen bent?
Keurig !Richard! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:51:
[...]
Gekocht bij de Gamma, twee planken van ieder 240x40cm. Vervolgens kan je er zelf poten naar wens onder zetten. Ik heb het bureau op maat laten maken tot 200cm, afmetingen zoals op de foto zijn nu 200x80cm
Voor de twee planken €50,- kwijt (kreeg korting met de Gamma voordeelpas) en de poten waren €10,- per stuk.
https://www.gamma.nl/asso...x18mm-chocolade/p/B377317
Ik heb het idee van Tweaker Mektheb die hetzelde bureau heeft:
[afbeelding]
[...]
Erg goed! Ben er al 4 jaar erg tevreden mee. Speakers zijn gewoon dikke prima voor de prijs
Ziet er erg mooi uit !
Let op:
- Ga niet offtopic.
- Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
- Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
- Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
- Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
- Lees ook de topicstart voordat je hier post.