Het is een beetje mix. Ik heb een iMac, 2 Macbook Pro's ( waarvan 1 recent verkocht voor een Surface Pro ), Apple TV, iPad 2, iPad Air 2, iPhone 6, iPhone 5s ( van vriendin ). We zijn dus vrij familair met Apple.Coldbullet schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:31:
Hoe komt het dat je van apple
Aan het afstappen bent?
[...]
Innovatie speelt voor mij een grote rol. En de producten die ik nu heb , kan je uiteraard niet innoveren, want ze bestaan al. Maar de komende producten, zijn voor mij, een grote teleurstelling. De keynotes van Apple vind ik fantastisch en volg ik elk jaar. Maar je merkt dat ze inspiratieloos worden, de devices bij release hebben te maken met problemen ( niet enkel Apple heeft dit voor, don't get me wrong ) en misschien ben ik gewoon wat uitgekeken op de grote bedragen dat we soms moeten neerleggen. Het is een way of life en ik heb het jaren gevolgd, maar als ik eens ga piepen naar de concurrentie kan je ook mooie producten tegenkomen. Inderdaad: niet enkel functioneel maar ook mooi qua design.
Maar goed, dit is een beetje offtopic dus ik ga er niet verder over zeuren. Het is zeker geen haat naar Apple toe!