Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-09 13:26
Coldbullet schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:31:
Hoe komt het dat je van apple
Aan het afstappen bent?

[...]
Het is een beetje mix. Ik heb een iMac, 2 Macbook Pro's ( waarvan 1 recent verkocht voor een Surface Pro ), Apple TV, iPad 2, iPad Air 2, iPhone 6, iPhone 5s ( van vriendin ). We zijn dus vrij familair met Apple.

Innovatie speelt voor mij een grote rol. En de producten die ik nu heb , kan je uiteraard niet innoveren, want ze bestaan al. Maar de komende producten, zijn voor mij, een grote teleurstelling. De keynotes van Apple vind ik fantastisch en volg ik elk jaar. Maar je merkt dat ze inspiratieloos worden, de devices bij release hebben te maken met problemen ( niet enkel Apple heeft dit voor, don't get me wrong ) en misschien ben ik gewoon wat uitgekeken op de grote bedragen dat we soms moeten neerleggen. Het is een way of life en ik heb het jaren gevolgd, maar als ik eens ga piepen naar de concurrentie kan je ook mooie producten tegenkomen. Inderdaad: niet enkel functioneel maar ook mooi qua design.

Maar goed, dit is een beetje offtopic dus ik ga er niet verder over zeuren. Het is zeker geen haat naar Apple toe! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:20
Dat is zeker glory! Clean en ingetogen, maar wát een power zit er in die machine.

Mag ik vragen of je in de grafische sector zit?

• DrSnuggles
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-05-2024

DrSnuggles

Terrapin Station

Nou, omdat ik onlangs ben overgestapt op Apple ontkom ik er natuurlijk niet aan om hier ook te posten. ;)

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/10894efc31f68de0374a4704ec14cdd4.jpg

Wat je ziet:
  • Apple MacBook Pro Retina 13" 2015 / 256GB / 8GB
  • Apple iPhone 6S / 64GB / Space Gray
  • AKG Y55
De AKG Y55 is eigenlijk meer voor onderweg, thuis of eenmaal op m'n werk gebruik ik liever m'n AKG K550.

Wat ik er nog graag bij zou willen:
  • Apple Mac Mini
  • Apple iPad Air 2 / 64GB
M'n oude HTPC mag ook wel eens vervangen worden, en dat zou dan mooi kunnen met een Mac Mini. Apple TV kan natuurlijk ook, maar de HTPC wordt ook wel eens voor general purpose gebruikt.

[ Voor 24% gewijzigd door DrSnuggles op 26-11-2015 09:33 ]

Learn something new every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:37
Na jaren lang al enkele Apple producten(iPad 2, iPad Air 2, Iphone 4, 2x Iphone 5s en Apple TV 3) in gebruik te hebben sindskort een Apple Mac Mini late 2012 (2,3 i7, 16gb, 250gb ssd en 1 tb hdd) aangeschaft.

Nu komt deze in de woonkamer te staan samen met een Dell U2414h. Zal t.z.t. een foto erop zetten.

Waar ik nu tegen aanloop is dat ik een strak bureau/tafel zoek van max. 1 meter breed, 60 cm diep en ongeveer 70/75 cm hoog met liefst een lade. We hebben nu meubels van teak en wit.

Iemand een tip? Heb de bekende winkels al zon beetje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

zelf maken? 1 m tafels zijn er niet.
hoe bevalt de mac mini? power genoeg? en waarvoor gebruik je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
supercop7373 schreef op zondag 29 november 2015 @ 10:41:
Na jaren lang al enkele Apple producten(iPad 2, iPad Air 2, Iphone 4, 2x Iphone 5s en Apple TV 3) in gebruik te hebben sindskort een Apple Mac Mini late 2012 (2,3 i7, 16gb, 250gb ssd en 1 tb hdd) aangeschaft.

Nu komt deze in de woonkamer te staan samen met een Dell U2414h. Zal t.z.t. een foto erop zetten.

Waar ik nu tegen aanloop is dat ik een strak bureau/tafel zoek van max. 1 meter breed, 60 cm diep en ongeveer 70/75 cm hoog met liefst een lade. We hebben nu meubels van teak en wit.

Iemand een tip? Heb de bekende winkels al zon beetje gehad.
Je hebt een berichtje ;)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Coldbullet schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:53:
zelf maken? 1 m tafels zijn er niet.
hoe bevalt de mac mini? power genoeg? en waarvoor gebruik je hem?
Heb de Mini met 4gb geheugen en alleen de 1tb HDD gekocht. Zelf een upgrade gedaan. Is na lang wikken en wegen toch voor de de eerste een Apple Mac geworden, uit financieel oogpunt ook windows overwogen. Daar waar we het al jaren mee doen. Een iMac zit boven het budget, dus weer het een late 2012 mini die je nog kon upgraden.

Gebruik de Mac Mini gewoon voor normaal huiselijk computer gebruik. Geen grafische zaken of wat dan ook. Spellen speel ik op de PS4 en de kids op de Wii en straks waarschijnlijk ook PS4. Stream wel films vanaf de Synology DS214 naar de WD TV Live 2011 Mediaplayer.

Moet nog even uitvogelen wat voor moois er allemaal mogelijk is met de de mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik heb Zelf ook de mac mini mid2011 en een imac late 2014 27" ik moet zeggen dat ik de imac puur heb vanwege de gpu voor games anders had ik de mac mini voor alles, zijn toch krachtige machientjes krachtiger dan de meeste altijd zeggen. Cpu is bijna nooit bottleneck maar vaak de hdd en de gpu.
Heel veel gebruiks gemak en plezier er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf topic dit zeg. Speciaal hiervoor een account aangemaakt. Zal binnenkort mijn (simpele) setupje eens plaatsen.
Richard! schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:52:
Nieuw bureau:
[afbeelding]

Met de volgende spullekes erop:

- Apple Macbook Pro 13" Early 2011 2.7 Ghz i7 8GB (inclusief deuk)
- Apple iPad Mini 2 16GB
- Apple iPhone 6S 64GB Silver
- Libratone Zipp
- Harman Kardon Soundsticks III
- Crappy LG display
Erg mooi bureau! Ergens online te bewonderen (met optie om te kopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:53

page404

Website says no

Mooi, strakke kleuren ook. Zag ik deze toevallig ook al op Macrumors voorbij komen? ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:30
In het weekend na een half jaar ook eindelijk maar eens mijn Apple Cinema Display project afgemaakt. :+

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-CaQVOc1IBnw/Vlw3MWjH8uI/AAAAAAAABEQ/cX_P_GslpU0/s500-Ic42/desk.jpg

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 07:27
JB schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:01:
[...]
Mooi bureau!

Ik ben even benieuwd hoe goed die Soundsticks bevallen. Ben nog zoekende wat ik ga aanschaffen als geluidset voor bij mijn iMac.

Zie ze namelijk op veel plaatjes voorbij komen :)
Ik heb zelf de bluetooth versie van de Harman Kardon Soundsticks III als aanvulling op mijn 15" Retina Macbook Pro. Qua geluid erg tevreden. Midtones hadden wat beter gekund, maar de rest ben ik erg tevreden over. Erg clean geluid, bass is prima en ook de hoge tonen komen er mooi uit. Daarnaast een erg fraai/iconisch design (natuurlijk persoonlijk). voor de prijs (180 euro geloof ik). Maar de non-bluetooth versie staat nu voor 95 euro (bol.com) in de PW, voor dat geld zijn het erg goede speakers! Je kunt ze ook behoorlijk hard zetten zonder dat het geluid gaat vervormen of lelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15

JB

Cédric roelt!

bartpostma schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:52:
[...]

Ik heb zelf de bluetooth versie van de Harman Kardon Soundsticks III als aanvulling op mijn 15" Retina Macbook Pro. Qua geluid erg tevreden. Midtones hadden wat beter gekund, maar de rest ben ik erg tevreden over. Erg clean geluid, bass is prima en ook de hoge tonen komen er mooi uit. Daarnaast een erg fraai/iconisch design (natuurlijk persoonlijk). voor de prijs (180 euro geloof ik). Maar de non-bluetooth versie staat nu voor 95 euro (bol.com) in de PW, voor dat geld zijn het erg goede speakers! Je kunt ze ook behoorlijk hard zetten zonder dat het geluid gaat vervormen of lelijk wordt.
Dank voor de info! Was inmiddels al overstag :P Baal alleen van de (te) korte kabels :/

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/11/30/image.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

JB schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:42:
Dank voor de info! Was inmiddels al overstag :P Baal alleen van de (te) korte kabels :/
Welke zijn te kort dan? Kabels zijn vrij simpel te verlengen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• int3nz0r
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 11:47
[...]

[afbeelding]
Netjes! Ik heb ook de Soundsticks III en die kabels zijn inderdaad aan de korte kant (de Soundsticks II die ik ook heb liggen hebben aanzienlijk langere kabels). Zou je die subwoofer niet beter op de grond zetten? :)

[ Voor 0% gewijzigd door int3nz0r op 30-11-2015 16:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
[...]

[afbeelding]
Ik heb ze ook, speakers staan op het bureau en de bass eronder, ik heb geen enkel probleem met de korte kabels...?
Hoe is je bass als de sub erop staat? Lijkt me verre van ideaal eigenlijk?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:47:
Gaaf topic dit zeg. Speciaal hiervoor een account aangemaakt. Zal binnenkort mijn (simpele) setupje eens plaatsen.

[...]

Erg mooi bureau! Ergens online te bewonderen (met optie om te kopen)?
Die kan je hier bestellen, poten kan je na wens zelf kopen :).

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Exirion schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:56:
[...]

Welke zijn te kort dan? Kabels zijn vrij simpel te verlengen.
Ik wil ze op 1 punt naar beneden geleiden waar ik de sub positioneer en als je dan met een kabelgoot werkt omdat je niet alle kabels op verschillende punten naar de sub wil leiden dan is sowieso 1 speaker kabel te kort om deze breed op het bureau neer te kunnen zetten. Verlengen is een optie.
int3nz0r schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:03:
[...]

Netjes! Ik heb ook de Soundsticks III en die kabels zijn inderdaad aan de korte kant (de Soundsticks II die ik ook heb liggen hebben aanzienlijk langere kabels). Zou je die subwoofer niet beter op de grond zetten? :)
Beter wel, maar zoals hierboven beschreven nu niet mogelijk als je kabel management wil doen.
RickvN schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:29:
[...]

Ik heb ze ook, speakers staan op het bureau en de bass eronder, ik heb geen enkel probleem met de korte kabels...?
Hoe is je bass als de sub erop staat? Lijkt me verre van ideaal eigenlijk?
Het klinkt goed, maar op de grond is wellicht beter ja. Hard staat ie nooit maar resonantie is altijd aanwezig zo.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 08:37

DFY

Sja...

Het lijkt mij overbodig te vermelden dat ik geen enkele vorm van fotografie skills bezit ;) (lees: ik wou dat ik zulke mooie foto's kon maken als diotav)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7956968/IMG_0219%20(1).jpg

Wat je o.a. ziet
  • Apple MacBook Pro Retina 15" 2013 / i7/ 256GB / 16GB
  • Apple iPhone 6 / 16GB / Space Gray (oh wacht die zie je niet, foto mee gemaakt)
  • Apple iPad Pro / 32GB / Silver
  • Apple Watch / Sport / Space Gray
  • Apple Magic Keyboard
  • Apple Magic Mouse
  • Apple iPhone Lightning Dock / Space Gray
  • Apple Watch Magnetic Charging Dock / White
  • Dell Ultrasharp U2515H
  • The Lightning Dock
  • Elato Aluminum Mouse Pad / Silver
  • Bluelounge Mika Stand
  • Bluelounge Sumo
  • Philips Fidelio L2 Headphones
  • Just Mobile Headstand / Silver
  • Philips Hue lampen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
RickvN schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:35:
Laatste foto al weer paar maandjes oud: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23

Sinds deze week nieuwe monitor, dus wel weer een foto momentje waard :D

To do de komende tijd:
- De Logitech K400 veranderen in een Apple keyboard (mis vooral toetsen zoals de CMD)
- Rain Design mStand als standaard voor MacBook

- Nieuw bureau --> wordt een zelfbouw van steigerhout. Met name dieper en hierbij komt bijvoorbeeld ook de printer niet meer op het bureau te staan.
- PS4 aanschaffen en aansluiten.

[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vorige showpic, alweer bijna een jaar geleden.

Dit is de huidige status, er is een hoop "rommel" bijgekomen...
Bureau
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/25p1df9.jpg
Kabels.... :|
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/xft5sm.jpg

Jammer dat iPhone fotos soms automatisch gedraaid worden bij transfer van iPhone naar MacB... 8)7

Het bureau wordt alleen geen zelfbouw meer. Geen tijd voor en voor een prikkie heb ik eigenlijk al wat ik wilde...
Zojuist het volgende bureau besteld:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/11659308_1602433200040224_5206789188083110454_n.jpg?oh=8c7cbac9a59887048411980d1a4ef09d&oe=56D5C6B2

Dus zodra dit bureau er is ga ik aan kabelmanagement werken. Ik wil dat er niks meer te zien is...
En vervolgens komt er een nieuwe foto. Dus hopelijk dit jaar nog :*)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:36
Hier komen mooie dingen voorbij! Zeker een inspiratie voor als ik medio 2016 op mezelf ga en de boel moet gaan inrichten!

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duskwither
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:32
Leuk bureau. Mag ik vragen waar je hem voor een prikkie vandaan hebt gehaald? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Duskwither schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:33:
[...]

Leuk bureau. Mag ik vragen waar je hem voor een prikkie vandaan hebt gehaald? :)
Ik kwam hem tegen op http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer
Maar op hun Facebook staan veel fotos: https://www.facebook.com/...149044563/?ref=ts&fref=ts

Wij hebben t bureau van 170cm genomen dus (maar) €165.
Wanneer ik het bureau ging maken dat ik op het oog had, zat er ook al minimaal €100 steigerhout in en dan moest ik het bureau nog schuren en verven/beitsen/etc.
Volgende week is ie klaar, hopelijk dan een nieuwe foto van het kantoor :)

[ Voor 15% gewijzigd door RickvN op 03-12-2015 07:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MG88
  • Laatst online: 12-09 12:20
Beste Tweakers, hierbij mijn setup;

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/wp54c9ljzbf4tra/kantoor-thuis-12-2015-klein.jpg?dl=1

Zichtbaar:
  • LG 34" ultrawide curved (Thunderbolt versie)
  • Apple magic keyboard
  • Apple magic mouse
  • Apple magic trackpad
  • Bose companion 5
  • JJ muismat
  • Ikea zit/sta bureaus
Onzichtbaar:
  • Synology DS213+
  • Apple iPhone 5s 32GB
  • Vaja nuova pelle case
  • Apple battery charger
  • Apple TV2
  • Booq 13" messenger bag
  • Urbano 13" sleve
  • HP Elitebook 8760
  • En de laatste aanschaf een 49" LG 4k SmartTV :)
De Macbook wordt voornamelijk privé en voor school gebruikt (en later voor mijn eigen bedrijf(je). De HP is zakelijk, momenteel actief als it solutions engineer. Moet nog een geschikte oplossing vinden voor de Macbook kan nog niet "de" juiste dock vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:38

orf

MG88 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:28:
Moet nog een geschikte oplossing vinden voor de Macbook kan nog niet "de" juiste dock vinden.
Dit lijkt mij een erg mooie dock: http://eu.hengedocks.com/...l-dock-macbook-pro-retina

Afbeeldingslocatie: http://cdn.shopify.com/s/files/1/0385/2149/products/Henge-Vertical-01.jpg?v=1436912090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Ik zei dat ik stilletjes afstapte van Apple, maar .. t'is zo moeilijk. :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sVtHkcs.jpg

Wat je ziet:

- Mac Mini mid 2011
- LG 34UM65 Widescreen 21:9
- MacBook 12" 1,1 Ghz
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Magic Mouse
- Blue Snowball Mic
- Xbox One
- Star Wars Collectie _/-\o_
- Ikea bureau & stoel

Wat je niet ziet:

- iPhone 6 16GB
- MBP 13"
- iMac 27" ( ik geloof mid 2012 )
- iPhone 5S 32GB
- Beats By Dr. Dre Studio

Plannen:

- Muismat veranderen
- Bureau, meer naar een klassiekere stijl.
- Koptelefoon

[ Voor 3% gewijzigd door jmignolet op 06-12-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
Mooie setup en dito inrichting!

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55

BLN

orf schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:33:
[...]

Dit lijkt mij een erg mooie dock: htt
Dat is echt een verschrikkelijk on ding. Dankzij dat ding heb ik toentertijd een MacBook Pro gekocht ipv een maand gewacht op een Retina. Dus dat ding binnen, alle kabels erin geschroefd. Werkte niet: monitor ging niet aan. De MagSafe connector heeft in het Hengedock adaptertje nooit goed gepast dus die ging los. En dan nog was he onbetrouwbaar. Vriend van me heeft dat Dock ook in 1 dag retour gedaan met dezelfde euvels. Als je kabels echt teveel vind, hang dan alles aan een USB 3 hub. Dan heb je nog 2 kabels te verbinden. Maar de henge Dock is echt geen aanrader.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:38

orf

BLN schreef op zondag 06 december 2015 @ 23:18:
[...]

Dat is echt een verschrikkelijk on ding. Dankzij dat ding heb ik toentertijd een MacBook Pro gekocht ipv een maand gewacht op een Retina. Dus dat ding binnen, alle kabels erin geschroefd. Werkte niet: monitor ging niet aan. De MagSafe connector heeft in het Hengedock adaptertje nooit goed gepast dus die ging los. En dan nog was he onbetrouwbaar. Vriend van me heeft dat Dock ook in 1 dag retour gedaan met dezelfde euvels. Als je kabels echt teveel vind, hang dan alles aan een USB 3 hub. Dan heb je nog 2 kabels te verbinden. Maar de henge Dock is echt geen aanrader.
Goed om te weten. Ik vind 'm als afbeelding heel mooi. Maar als het niet werkt dan ga ik 'm niet aanschaffen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG88
orf schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:02:
[...]

Goed om te weten. Ik vind 'm als afbeelding heel mooi. Maar als het niet werkt dan ga ik 'm niet aanschaffen.
:)
Heb ook soortgelijke verhalen gehoord, echter ging dit om de witte versie. Welke variant had jij BLN?

@jmignolet, gaaf contrast tussen het wit / rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 10:55

BLN

Ja ook de witte versie. Die was helemaal ruk. Maar die vriend van mij had volgens mij een heel nieuwe versie. Ook ruk. Het lijkt gewoon mooier dan het is denk ik. Het is technisch ook een lastige truc om alle poorten tegelijkertijd in te schuiven en diep genoeg in te steken. Dat kostte mij meer tijd dan power/netwerk/miniDP/USB/USB aansluiten, en dan wist ik niet eens zeker of het wel stevig genoeg zat om te blijven draaien.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023
MG88 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 18:28:
Beste Tweakers, hierbij mijn setup;

[afbeelding]

Zichtbaar:
  • LG 34" ultrawide curved (Thunderbolt versie)
  • Apple magic keyboard
  • Apple magic mouse
  • Apple magic trackpad
  • Bose companion 5
  • JJ muismat
  • Ikea zit/sta bureaus
Onzichtbaar:
  • Synology DS213+
  • Apple iPhone 5s 32GB
  • Vaja nuova pelle case
  • Apple battery charger
  • Apple TV2
  • Booq 13" messenger bag
  • Urbano 13" sleve
  • HP Elitebook 8760
  • En de laatste aanschaf een 49" LG 4k SmartTV :)
De Macbook wordt voornamelijk privé en voor school gebruikt (en later voor mijn eigen bedrijf(je). De HP is zakelijk, momenteel actief als it solutions engineer. Moet nog een geschikte oplossing vinden voor de Macbook kan nog niet "de" juiste dock vinden.
Heb je een linkje naar die muismat? Ben nog op zoek naar zo'n muismat maar als ik het merk invoer krijg ik niks..?

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
Richard! schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:55:
[...]

Heb je een linkje naar die muismat? Ben nog op zoek naar zo'n muismat maar als ik het merk invoer krijg ik niks..?
Moest je zoiets gelijkaardigs willen ( misschien bedoelde Richard! deze ook ):

http://shop.ugmonk.com/pr...?collection=lifestyle-all

Ik heb deze onlangs nog besteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG88
Richard! schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:55:
[...]

Natuurlijk: jan-jacobs.be

[ Voor 6% gewijzigd door MG88 op 09-12-2015 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 25-08 16:15

Booster

Superuser

RickvN schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:33:
Het bureau wordt alleen geen zelfbouw meer. Geen tijd voor en voor een prikkie heb ik eigenlijk al wat ik wilde...
[afbeelding]

Dus zodra dit bureau er is ga ik aan kabelmanagement werken. Ik wil dat er niks meer te zien is...
Ik heb met twee houten schragen van de Ikea en een flinke goede kwaliteit plank ook een soortgelijk bureau gemaakt. Werk er al ruim 6 jaar op, en ik vind het nogsteeds een goed bureau. Perfect op hoogte door de instelbare schragen, mooi door de natuurlijke warme tint en de structuur van het hout, en makkelijk te demonteren en te verplaatsen in drie losse delen in plaats als een groot geheel.

Als ik je een tip zou mogen geven over het bureaublad:
In de loop der tijd heb ik wel eens wat water of frisdrank op mijn bureau gemorst. Geen volle glazen ;) maar kleine druppeltjes. Omdat mijn blad onbehandeld is, zie je na verloop van tijd kleine vlekjes daar waar gemorst is. Als je dit niet mooi vind kun je het blad misschien een behandeling geven voor je het gaat gebruiken.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Is hier iemand met een Dell U2414h monitor? Ik heb het probleem dat ik na ongeveer 1/1,5 uur niet meer in het menu van de monitor kom als ik dat zou willen. Een icm met een Mac Mini late 2012. De zogenaamde touch buttons werken dan niet meer. Enige wat dan helpt is de stroom eraf halen. Overigens werken de touch buttons dat goed. Echter na een sluimer is het gedaan.

Als ik binnen die 1/1,5 uur de Dell van stand-by afhaal en uit zet, moet ik 8 uur later de stroom er weer afhalen omdat de monitor fijn uit blijft en de toch buttons niet meer werken.

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:06
supercop7373 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 22:28:
Is hier iemand met een Dell U2414h monitor? Ik heb het probleem dat ik na ongeveer 1/1,5 uur niet meer in het menu van de monitor kom als ik dat zou willen. Een icm met een Mac Mini late 2012. De zogenaamde touch buttons werken dan niet meer. Enige wat dan helpt is de stroom eraf halen. Overigens werken de touch buttons dat goed. Echter na een sluimer is het gedaan.

Als ik binnen die 1/1,5 uur de Dell van stand-by afhaal en uit zet, moet ik 8 uur later de stroom er weer afhalen omdat de monitor fijn uit blijft en de toch buttons niet meer werken.
Niet helemaal het juiste topic, maar je daar heb ik er 2 van. Neem even contact op met dell, die helpen je zeer goed en snel :)

• RickvN
Booster schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:07:
[...]

Ik heb met twee houten schragen van de Ikea en een flinke goede kwaliteit plank ook een soortgelijk bureau gemaakt. Werk er al ruim 6 jaar op, en ik vind het nogsteeds een goed bureau. Perfect op hoogte door de instelbare schragen, mooi door de natuurlijke warme tint en de structuur van het hout, en makkelijk te demonteren en te verplaatsen in drie losse delen in plaats als een groot geheel.

Als ik je een tip zou mogen geven over het bureaublad:
In de loop der tijd heb ik wel eens wat water of frisdrank op mijn bureau gemorst. Geen volle glazen ;) maar kleine druppeltjes. Omdat mijn blad onbehandeld is, zie je na verloop van tijd kleine vlekjes daar waar gemorst is. Als je dit niet mooi vind kun je het blad misschien een behandeling geven voor je het gaat gebruiken.
Thanks voor de tips. Maar het wordt door hun al gebeitst.
Daarnaast heb ik zo een leren plaat op het bureau liggen (van de IKEA :+ )waar het toetsenbord etc ligt, dus het is ook al wel beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• int3nz0r
Na lange tijd hier rondgekeken te hebben wordt het tijd dat ik ook mijn setup met jullie deel.

Een bescheiden set-up voor een (arme) student, maar ben er toch best trots op.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OnxyaPI.jpg

Wat je ziet:

- Macbook Pro 13" Late 2011 (opgeleukt met nieuwe Bluetooth module voor handoff etc. | 750GB HDD verplaatst naar de SuperDrive (who needs discs) | 256GB SSD op de oorspronkelijke HDD | 16GB intern geheugen | Kan al met al dus nog met gemak mee)
- RainDesign m-stand
- 23" LG LED monitor waar ik niet zo tevreden mee ben
- Harman/Kardon Soundsticks III
- Sennheiser HD595 overear
- Blue Snowball mic
- iPad Air 16GB
- iPod Classic 160GB last gen (eeuwig zonde dat Apple hiermee stopt)
- DasKeyboard Model S met Blue Cherry MX switches (mechanisch), mac-uitvoering met wat custom keycaps. Beste keyboard dat ik ook gebruikt heb ondanks de pokkeherrie dat het ding produceert.
- Magic Mouse op een Steelseries mat op een Razer Ironclad plaat 8)7
- Magic Trackpad (onder de monitor)

Wat je niet ziet:
- Apple TV 3rd gen (binnenkort vervangen voor de nieuwe)
- iPhone 5 16GB
- iPhone 6s 64GB
- 16TB aan NAS galore (4x 4TB)

By far niet zo fancy als een hoop andere setups hier in dit topic maar met beperkte ruimte en middelen kom ik toch een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Laatst online: 11-09 20:04
int3nz0r schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 12:54:
Na lange tijd hier rondgekeken te hebben wordt het tijd dat ik ook mijn setup met jullie deel.

[afbeelding]

Wat je ziet:

- Macbook Pro 13" Late 2011 (opgeleukt met nieuwe Bluetooth module voor handoff etc. | 750GB HDD verplaatst naar de SuperDrive (who needs discs) | 256GB SSD op de oorspronkelijke HDD | 16GB intern geheugen | Kan al met al dus nog met gemak mee)
- RainDesign m-stand
- 23" LG LED monitor waar ik niet zo tevreden mee ben
- Harman/Kardon Soundsticks III
- Sennheiser HD595 overear
- Blue Snowball mic
- iPad Air 16GB
- iPod Classic 160GB last gen (eeuwig zonde dat Apple hiermee stopt)
- DasKeyboard Model S met Blue Cherry MX switches (mechanisch), mac-uitvoering met wat custom keycaps. Beste keyboard dat ik ook gebruikt heb ondanks de pokkeherrie dat het ding produceert.
- Magic Mouse op een Steelseries mat op een Razer Ironclad plaat 8)7
- Magic Trackpad (onder de monitor)

Wat je niet ziet:
- Apple TV 3rd gen (binnenkort vervangen voor de nieuwe)
- iPhone 5 16GB
- iPhone 6s 64GB
- 16TB aan NAS galore (4x 4TB)

By far niet zo fancy als een hoop andere setups hier in dit topic maar met beperkte ruimte en middelen kom ik toch een heel eind.
Ziet er anders niet verkeerd uit hoor..
Alleen beetje jammer dat de ruimte zo beperkt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard! schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:25:
[...]

Die kan je hier bestellen, poten kan je na wens zelf kopen :).
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG88

Ziet er netjes uit, apple timeline poster d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
  • Laatst online: 12-09 16:28

Je hebt een mooie set-up voor in een studentenkamer.
Als ik de opsomming van wel/niet zichtbare apparatuur zie, dan is 'arme' natuurlijk een relatief begrip... ;)

Geniet er van en veel succes met de studie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• int3nz0r
MG88 schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:25:
[...]

Ziet er netjes uit, apple timeline poster d:)b d:)b
Haha goed opgemerkt. Helaas wel een wat oudere versie, deze gaat t/m begin 2013. Hij wordt elk jaar ge-update: http://popchartlab.com/co...reat-history-of-apple-3-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
int3nz0r schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:23:
[...]

Haha goed opgemerkt. Helaas wel een wat oudere versie, deze gaat t/m begin 2013. Hij wordt elk jaar ge-update: http://popchartlab.com/co...reat-history-of-apple-3-0
Awesome, must have ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bureau verlengt van 160 cm naar 220 cm. Erg lekker!

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/12/13/IMG_0253.jpg

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Hierbij mij setup, het is nog niet helemaal af, maar het begint ergens op te lijken :)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/vpxunp2gas6nsgk/IMG_3765%20kopie.jpg?dl=1

Zichtbaar:
  • iMac 27'' 5k 2015
  • Magic mouse 2
  • Magic keyboard 2
  • iPad 3 32GB
Niet zichtbaar:
  • iPhone 6 plus 64GB Silver/wit
  • Apple tv 3
  • Apple tv 4 32GB (Plex)
  • Airport extreme
  • Seagate expansion 5TB
Op korte termijn nog:
  • Muismat van: jan-jacobs (iemand hierboven, bedankt voor je link)
  • iMac slipper van: hardgraft
Langere termijn:
  • Nas synology
  • iPad pro 2, mooie vervanger voor mijn iPad 3
Voor de rest nog diverse oplossingen maken voor het weg werken van alle snoeren.

[ Voor 5% gewijzigd door AngelusHD op 13-12-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pptw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Ook maar even mijn studenten setup tonen. De setup past wellicht wat meer in het hifi-topic thuis, maar aangezien het praktisch gezien toch om mijn bureau gaat… toch maar hier :D

Wat je ziet:
- Macbook Late 2008 model, verbazend genoeg werkt hij nog als nieuw. De batterij is niet meer geweldig maar ik gebruik hem toch weinig mobiel, dus dat is geen probleem. Ooit een upgrade (jaja, een upgrade!) naar 4GB ram gehad, en binnenkort switch ik eindelijk naar 256GB SSD. Op dit moment 150GB HD, die voor driekwart vol staat met muziek. Dus toch soort van ruimtegebrek…
- iPod Classic 80GB 6G (2007 model) met Crescendo DS-11 in-ear oortjes met custom-fit (wordt ook gebruikt voor motorrijden en feesten, ik kan de speakertjes verwisselen voor dempende filters). Ook deze Apple heeft al jaren van intensief gebruik doorstaan(water, vallen, schuiven, vliegen, letterlijk alles :-) ) Vertoont wat kleine kuren maar werkt nog prima!

Qua audio:
- Marantz PM6004
- Cambridge Audio DacMagic
- Boston Acoustics M25
- Akai AP-100C platenspeler
- Aantal platen tegen de muur, iemand die ze herkent?

Los van dat er veel gewerkt en gestudeerd wordt aan het bureau is het vooral mijn plek om in de avonden/weekenden heerlijk beetje op GoT, nu.nl, Wired, The Verge, The Intercept, 3voor12, youtube, pitchfork, en andere muziek-sites of longread-sites te neuzelen terwijl ik lekker door mijn muziek library heen scroll of een lekkere plaat draai.

Bovendien staan mijn M25’s op homemade olijvenhouten speakerstands. En daar ben ik ontzettend blij mee.

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/12/13/8874b1aaff7ef1dbf7b881f05d96938e6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/12/13/d09178bb8fdc2018f25a39db1f060f8e6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2015/12/13/cb70698bbf9b78cbe769f12be689f422c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 21:38
Dit is mijn studentenbureau op een zondagavond bij mijn ouderlijk huis.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IKbMBXrLrbeBezu51AHoNuRm/medium.jpg

U ziet:

- Apple Macbook Pro 13" 256GB versie. (2015 model)
- Een glas met Johnnie Walker Double Black ;)

That's it!

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 21:38
Erg net hoor, bureau van de ikea? :9
AngelusHD schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:23:
Hierbij mij setup, het is nog niet helemaal af, maar het begint ergens op te lijken :)

[afbeelding]

Zichtbaar:
  • iMac 27'' 5k 2015
  • Magic mouse 2
  • Magic keyboard 2
  • iPad 3 32GB
Niet zichtbaar:
  • iPhone 6 plus 64GB Silver/wit
  • Apple tv 3
  • Apple tv 4 32GB (Plex)
  • Airport extreme
  • Seagate expansion 5TB
Op korte termijn nog:
  • Muismat van: jan-jacobs (iemand hierboven, bedankt voor je link)
  • iMac slipper van: hardgraft
Langere termijn:
  • Nas synology
  • iPad pro 2, mooie vervanger voor mijn iPad 3
Voor de rest nog diverse oplossingen maken voor het weg werken van alle snoeren.

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:38
Guillermow93 schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:45:
Erg net hoor, bureau van de ikea? :9

[...]
Volgens mij niet, de kast, stoel en het ladeblok wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 17:42
Marco1994 schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:03:
[...]

Volgens mij niet, de kast, stoel en het ladeblok wel
Gedeeltelijk, en vervolgens zelf bewerkt met houten onderdelen.

Komt me erg bekend voor van de Ikea hack's via pintrest.

Wel heel mooi gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:08

[afbeelding]

Wat je ziet:

...
Als een mede MBP Late 2011-gebruiker: is dat een beetje goed te doen, die Bluetooth-module vervangen? En hoe duur is dat grapje? :P

[ Voor 35% gewijzigd door BleuZ op 13-12-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Mektheb schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:14:
[...]

Gedeeltelijk, en vervolgens zelf bewerkt met houten onderdelen.

Komt me erg bekend voor van de Ikea hack's via pintrest.

Wel heel mooi gedaan !
Klopt, de kasten zijn van ikea kallax, ook het ladeblok met wieltjes eronder zodat deze als extra tafeltje ingezet kan worden.

Ik heb het niet van de ikeahack, heb het samen met me vriendin zo bij elkaar gezocht hoe we dit konden doen qua indeling van de kamer. Daarna heb ik geschaafd steigerhout gekocht en deze doormiddel van duvels en houtlijm met elkaar verbonden. Uiteindelijk is ge met Ceta bever gelakt in de juiste kleur die we wilden hebben.

Kortom een hoop werk, vooral omdat niks geschroefd is. :P

Nog een fotootje:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/8o5wysf2azawbt0/IMG_3764%20kopie.jpg?dl=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bEwIMVBqvepOUzNYCizD9HIa/full.jpg

12" MacBook retina gold
Heeft een 15" MacBook Pro retina vervangen omdat ik het zwaardere werk tegenwoordig op de pc doe.

Mooi apparaat, herinnert me weer een beetje aan de 12" PowerBook G4 die ik tien jaar geleden had.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
Canaria schreef op zondag 13 december 2015 @ 23:07:

12" MacBook retina gold
Heeft een 15" MacBook Pro retina vervangen omdat ik het zwaardere werk tegenwoordig op de pc doe.

Mooi apparaat, herinnert me weer een beetje aan de 12" PowerBook G4 die ik tien jaar geleden had.
Blijft een mooi apparaat he die 12" macbook, met de aanschaf van een ipad pro 2 of mssn toch een 2de versie van de macbook twijfel ik ook nog is betreft de kleur, gold is wel heel chique, silver(aluminium) heb ik tot nu toe bij al mijn producten gehad, maar ik heb nog een jaartje om daarover na te denken, even weer sparen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31
[afbeelding]

12" MacBook retina gold

Wil het typen wennen? Ik tik al jaren op een alu Apple toetsenbord en vind die toetsen perfect. Paar keer aan zo'n Macbook gefrummeld, maar die toetsen vind ik wel heel weinig travel hebben.
Mooi ding verder wel! Een Macbook air lijkt daarnaast ineens 'lomp' met die brede randen om scherm en toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dancing_Animal schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:18:
[...]

Wil het typen wennen? Ik tik al jaren op een alu Apple toetsenbord en vind die toetsen perfect. Paar keer aan zo'n Macbook gefrummeld, maar die toetsen vind ik wel heel weinig travel hebben.
Mooi ding verder wel! Een Macbook air lijkt daarnaast ineens 'lomp' met die brede randen om scherm en toetsenbord.
Ja, ik kan daar wel aan wennen, maar ik ben sowieso heel flexibel met toetsenborden. Thuis heb ik een aantal verschillende die ik afwissel en op locatie bij klanten is elke keer een andere werkplek met een ander toetsenbord beschikbaar.

Mijn favoriet blijft toch altijd het toetsenbord van de eerdergenoemde PowerBook. Ik ben geen fan van chiclets en die metalen toetsen zagen er zo mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31
Canaria schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:40:
[...]

Ja, ik kan daar wel aan wennen, maar ik ben sowieso heel flexibel met toetsenborden. Thuis heb ik een aantal verschillende die ik afwissel en op locatie bij klanten is elke keer een andere werkplek met een ander toetsenbord beschikbaar.

Mijn favoriet blijft toch altijd het toetsenbord van de eerdergenoemde PowerBook. Ik ben geen fan van chiclets en die metalen toetsen zagen er zo mooi uit.
Ik heb hier een Macbook Pro Early 2008 met ongeveer dezelfde toetsen als in de PowerBook. Een woord : geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• int3nz0r
BleuZ schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:48:
[...]

Als een mede MBP Late 2011-gebruiker: is dat een beetje goed te doen, die Bluetooth-module vervangen? En hoe duur is dat grapje? :P
Het is wat gepriegel, je moet sowieso zorgen dat je de juiste gereedschap (die kleine security torx schroevendraaiers) hebt en secuur werkt. Op iFixit staan goede tutorials hoe je dit goed kan doen. De bluetooth module was dacht ik zo'n 50 euro via ebay. Nadat je de module heb geplaatst moet je nog wat "hacks" uitvoeren voordat het werkt, zie hier: https://github.com/dokterdok/Continuity-Activation-Tool/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

int3nz0r schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:07:
[...]

Het is wat gepriegel, je moet sowieso zorgen dat je de juiste gereedschap (die kleine security torx schroevendraaiers) hebt en secuur werkt. Op iFixit staan goede tutorials hoe je dit goed kan doen. De bluetooth module was dacht ik zo'n 50 euro via ebay. Nadat je de module heb geplaatst moet je nog wat "hacks" uitvoeren voordat het werkt, zie hier: https://github.com/dokterdok/Continuity-Activation-Tool/
Torx? Ik kan mij niet herinneren Torx tegen te komen in mijn 15" Late 2011, of de koffie is nog niet ingewerkt haha!

Het duurde mij denk ik 15 minuutjes om de module zelf in te bouwen. Het meeste werk zit in het voorzichtig open pulken van de tape die er rond zit (zit zo'n speciale metalen coating in) en die weer voorzichtig terug te plakken zonder te scheuren.

Softwarematige kan je gelijk BT4 gebruiken enkel hand-off en continuity niet daar heb je die hack voor nodig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• int3nz0r
Pat-Juh schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:31:
[...]

Torx? Ik kan mij niet herinneren Torx tegen te komen in mijn 15" Late 2011, of de koffie is nog niet ingewerkt haha!

Het duurde mij denk ik 15 minuutjes om de module zelf in te bouwen. Het meeste werk zit in het voorzichtig open pulken van de tape die er rond zit (zit zo'n speciale metalen coating in) en die weer voorzichtig terug te plakken zonder te scheuren.

Softwarematige kan je gelijk BT4 gebruiken enkel hand-off en continuity niet daar heb je die hack voor nodig inderdaad.
Klopt je hebt gelijk, geen torx. Wel krijg je met 3 verschillende maten schroeven te maken: https://nl.ifixit.com/Gui...+Replacement/7650?lang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

int3nz0r schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:38:
[...]

Klopt je hebt gelijk, geen torx. Wel krijg je met 3 verschillende maten schroeven te maken: https://nl.ifixit.com/Gui...+Replacement/7650?lang=en
Dat is de lengte maat ;). Ik heb alles met mijn kleine "precisie" schroevendraaier kunnen losmaken. Wel zat het Airport-frame, waar het kaartje in zit, erg vast gedraaid. Dit kan echter ook komen door de verschillende logic-board replacements die mijn macbook heeft gekregen haha. Er zat me toch een dot lock-tight tussen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
[afbeelding]

12" MacBook retina gold

Waar gebruik je deze voor als ik vragen mag? Qua specs is hij niet vrij bijzonder, qua looks vind ik hem dan wel weer geweldig! :o

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Canaria schreef op maandag 14 december 2015 @ 00:40:
[...]

Ik kan je verzekeren dat die toetsen gewoon van plastic waren ;) Maar die 12" PowerBook was wel een magnifiek apparaat. Veel plezier van gehad.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Spoek schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:48:
[...]

Waar gebruik je deze voor als ik vragen mag? Qua specs is hij niet vrij bijzonder, qua looks vind ik hem dan wel weer geweldig! :o
Eigenlijk alleen voor internet, mail en iTunes. Af en toe via Plex een serie kijken vanaf de nas :) Het is mijn privécomputer.

Ik ben zelfstandig consultant en werk veel vanuit huis voor klanten, waarvoor ik vaak op verschillende remote systemen ben ingelogd en daarnaast draai ik vrij zware Windows Server VM's lokaal. Dat deed ik altijd op de 15" MacBook Pro (met twee 24" schermen eraan), maar echt ideaal was dat niet en onlangs heb ik zakelijk toch een pc gekocht. Ik vond het zonde om de MBP ernaast te houden, dus die heeft plaats gemaakt voor een wat lichtere MacBook.

De looks vind ik ook helemaal super. Ben dus blij dat ik geen zware (qua specs) MacBook Pro meer nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoek
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 18:37
Canaria schreef op maandag 14 december 2015 @ 22:14:
[...]

Eigenlijk alleen voor internet, mail en iTunes. Af en toe via Plex een serie kijken vanaf de nas :) Het is mijn privécomputer.

Ik ben zelfstandig consultant en werk veel vanuit huis voor klanten, waarvoor ik vaak op verschillende remote systemen ben ingelogd en daarnaast draai ik vrij zware Windows Server VM's lokaal. Dat deed ik altijd op de 15" MacBook Pro (met twee 24" schermen eraan), maar echt ideaal was dat niet en onlangs heb ik zakelijk toch een pc gekocht. Ik vond het zonde om de MBP ernaast te houden, dus die heeft plaats gemaakt voor een wat lichtere MacBook.

De looks vind ik ook helemaal super. Ben dus blij dat ik geen zware (qua specs) MacBook Pro meer nodig heb.
Aha, dat maakt het een en ander duidelijk. Ik heb op dit moment ook een 15" MBP, maar ik doe daar photoshop/programmeer werk op, dus ben bang dat een "normale" Macbook dat niet gaat trekken. :'(

Sony A7III - PSN: Ruimtestofzuiger - Clash of Clans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
Wat een super mooie desks zie ik hier voorbij komen, ik kijk hier echt met grootse jaloezie naar.

Na al een aantal jaren iPhones en een iPad te hebben heb ik bij de release een Apple TV 4 gekocht en twee weken geleden via marktplaats een Mac Mini 2011 gekocht.
Ik kon mijn zelfbouw PC na 3 jaar nog voor een redelijke prijs verkopen en heb en dus een Mac voor teruggekocht. Gelijk zelf geupgrade met een SSD en ik ben werkelijk verkocht.. Wat werkt dit fantastisch!

In februari maar eens bij de BTW dagen in de Mediamarkt kijken naar een iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/29nv5gi.jpg

Ook maar eens een foto van de Apple-beestjes ;).

Niet zo'n mooi bureau, maar goed, wat je ziet:

Mac Pro dual Quad Core 2,8Ghz, 56GB, GTX 770, 128GB PCI-e SSD, 256GB Samsung 840 SSD, 3x3TB, USB 3.1c 8) .

Macbook Pro 2012 i7, 16GB 256GB SSD.

iMac 2012 i7 16GB, helaas nog geen SSD.

Oh, en de eerste versie Oculus Rift :P.

[ Voor 5% gewijzigd door HeatWave op 15-12-2015 10:57 ]

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederick130391
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 10:39
En wat is de taak van de imac als ik vragen mag? Als je zo een beest van een mac pro hebt staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

frederick130391 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:56:
En wat is de taak van de imac als ik vragen mag? Als je zo een beest van een mac pro hebt staan :p
Voornamelijk extra display eigenlijk :P. Maar de iMac was er voor de Mac Pro, en om hem nou weg te doen is ook weer zo zonde ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Laatst online: 23-08 10:36
Krijg je niet spontaan enge ziektes van dat bureau? Ik zou er helemaal gestoord van worden.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

SavageBrother schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:36:
Krijg je niet spontaan enge ziektes van dat bureau? Ik zou er helemaal gestoord van worden.
Marmer is recent gebroken idd, moet nog een vervanging halen,maar nog niet van gekomen :P.

• RickvN
RickvN schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:33:
[...]

Mijn vorige showpic, alweer bijna een jaar geleden.

Dit is de huidige status, er is een hoop "rommel" bijgekomen...
Bureau
[afbeelding]
Kabels.... :|
[afbeelding]

Jammer dat iPhone fotos soms automatisch gedraaid worden bij transfer van iPhone naar MacB... 8)7

[afbeelding]

Gisteravond het nieuwe bureau weggezet. Ben er blij mee _/-\o_

Het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1zgrdci.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/66yija.jpg
En het kabelmanagement, niet perfect maar wel velen malen beter:
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1zpgrit.jpg

Twijfel nu nog om een Powercube te kopen, zodat ik niet lastig hoef te doen met kabels. Als ik MacBook/iPad/iPhone of iets anders wil opladen tijdens het werken, is het makkelijk om kabels erin te pluggen...

Verder momenteel geen wensen meer qua set up. Enkel is momenteel mijn PS4 niet geïnstalleerd.
Wellicht ideeën hoe ik deze mooi onder het bureau kan monteren? Wil deze het liefst buiten beeld hebben eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb dit topic heel lang in de gaten gehouden, wilde altijd al wat posten, maar nooit iets van gekomen. Maar nu bij deze! :D

binnenkort update

Wat je ziet:

iMac 27" Late 2013 (geen retina) 8GB 1TB (Zal binnenkort geüpgraded worden naar 16GB icm 512GB SSD)
Links van het bureau: Samsung 32inch UE32F6400 (wordt gebruikt als monitor)
Rechts van het bureau: LG 27" 27EA63
Apple Wireless Keyboard
Apple Wireless Magic Trackpad
Logitech MX Master
Mobee Magic Charger for Apple Keyboard/Trackpad
Philips HTS6600 Home Cinema Speakers (Komt echt zeer helder geluid uit)

binnenkort update

Zoals je ziet is het nog niet helemaal af, want de kabels moeten nog weggewerkt worden. De opgehangen plank boven de monitoren gaat misschien ook weg. Helaas hier geen tijd voor gehad ivm met school en druk zijn. Nu het weer vakantie is, kan ik me ermee bezig houden. Daarnaast zit ik te twijfelen of ik de zijmonitoren en speakers (achter de monitoren) moet gaan ophangen, zodat beiden mijn opgehangen bureaublad niet belasten. Merk er zelf niks van, maar misschien dat het na verloop van tijd toch gaat belasten.

binnenkort update

Wat je ziet:

Macbook Pro Retina 13" & 15" late 2013/2014 8GB 256GB
Philips Hue Bridge (1st gen)
Netgear switch
Apple Airport Express

Wat verder niet zichtbaar is:

Apple TV 2
Airport Extreme (6th gen)
Philips Hue 2 bulbs
iPad Pro 32GB SpaceGrey
iPhone 6 Plus 128GB SpaceGrey
WD MyCloud 4TB

[ Voor 12% gewijzigd door MysticX op 12-12-2016 06:50 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:37
Nice! Waarom heb je zowel de 15 als de 13 inch MacBook in huis?

En werkt die Samsung tv als monitor niet vervelend (1080p op een 32 inch scherm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
martijnmartijn schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:32:
[...]

Nice! Waarom heb je zowel de 15 als de 13 inch MacBook in huis?

En werkt die Samsung tv als monitor niet vervelend (1080p op een 32 inch scherm)?
Ze worden beide gebruikt voor school, maar de 13 inch wordt voornamelijk ook thuis op de bank gebruikt. Het heeft een soort rol als een tablet, vind het prettiger werken en vind het gewoon leuk om ze beiden te hebben.

Dacht eraan om een Macbook 12" aan te schaffen, maar ja voor hetzelfde bedrag koop je gewoon een 13" inch die een krachtigere processor heeft, meerdere aansluitingen ( :+ ), magsafe2 ( :D ) beter retina display vergeleken met de 12" variant. En zoveel zwaarder is de 13" ook niet.

Oh de Samsung tv werkt ideaal als je hem op PC-mode zet. Het is wel 1080p, maar daar kan ik wel mee leven. Het is in ieder geval functioneel als je op de iMac zelf bezig bent met school/werk/hobby, dan kan je op de Samsung iets opzoeken op safari, of juist omgekeerd. Als ik ooit de kans tegenkom om ergens 2x 27" Apple Cinema Displays goedkoop op de kop te tikken, dan zal ik dat waarschijnlijk ook wel overwegen. Voorlopig vind ik het zo prima :o

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Monitoraanmuur

Vandaag m'n Dell U2515h opgehangen aan de muur. Kabels lopen door een ingefreesde buis. Rechts staat m'n Mac mini 2012 (SSD ingebouwd boven HD).

Bureau is een custom made steigerhouten geval met zwart metalen poten. Het bureau is links ingeklemd door een stukje verlengde muur zodat het bureau in een 30cm diepe nis valt. Boven het bureau hangen 2 steigerhouten planken, ook 30cm diep. (niet duidelijk op foto).

[ Voor 27% gewijzigd door Cubix op 23-12-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33

Quakie

quakelen

Netjes. Zeer clean.

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Nette setup, ik zou graag ook mijn beeldscherm op willen hangen maar helaas is alles hier 3 jaar geleden gestuckt... Had me anders wel fijn geleken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Cubix schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:04:
[afbeelding]
Bureau is een custom made steigerhouten geval met zwart metalen poten. Het bureau is links ingeklemd door een stukje verlengde muur zodat het bureau in een 30cm diepe nis valt. Boven het bureau hangen 2 steigerhouten planken, ook 30cm diep. (niet duidelijk op foto).
Waarom komt die zwarte bureaumat vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Jordyz schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:07:
Nette setup, ik zou graag ook mijn beeldscherm op willen hangen maar helaas is alles hier 3 jaar geleden gestuckt... Had me anders wel fijn geleken :D
Je kunt toch een arm nemen die aan je bureau zit? Dan ben je in ieder geval de voet onder je scherm kwijt. En in mijn geval zit de steun zo ver naar achteren (hoekopstelling) dat het effect hetzelfde is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Exirion schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:04:
[...]

Je kunt toch een arm nemen die aan je bureau zit? Dan ben je in ieder geval de voet onder je scherm kwijt. En in mijn geval zit de steun zo ver naar achteren (hoekopstelling) dat het effect hetzelfde is.
Ja inderdaad heb ik ook ooit over zitten te denken maar ah, het is ook niet een moet maar vond het toen ook wel mooi als ik toen daar aan gedacht had.

En een beugel is opzich wel mooi maar kost ook gelijk wat centen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mario52
  • Laatst online: 06-09 07:35
Mijn trots :)

Afbeeldingslocatie: https://www1.picturepush.com/photo/a/14912525/1024/Imax-5/Imac-5K.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www1.picturepush.com/photo/a/14913496/1024/Imax-5/5K-Mac.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Mario52 op 27-12-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
ronwiel schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:55:
[...]

Waarom komt die zwarte bureaumat vandaan als ik vragen mag?
Geen idee, die heb ik al erg lang. Zo mooi is het kunststof ding ook niet, ik ben al aan het zoeken naar een mooie leren variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Cubix schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:50:
[...]

Geen idee, die heb ik al erg lang. Zo mooi is het kunststof ding ook niet, ik ben al aan het zoeken naar een mooie leren variant.
Ben zelf erg blij met deze versie van de Ikea. Nepleer, maar wel stevig en groot genoeg!

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
RZor schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:50:
[...]

Ben zelf erg blij met deze versie van de Ikea. Nepleer, maar wel stevig en groot genoeg!
Mooi ding idd, handig randje aan de voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
RZor schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:50:
[...]

Ik heb nog de ronde variant hiervan, maar die wordt volgens mij niet meer verkocht. Erg mooi en stevig, alleen m'n optische muis doet het er erg slecht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:31
Krijgt je trots het niet ongelofelijk warm in dat benauwde kastje? :P
Hij kan de warmte nauwelijks kwijt denk ik aan de boven/achterkant, zeker de 5k varianten met een knappe AMD R9 videokaart erin produceren toch aardig warmte denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 11-09 13:15
Mooie imac maar dat bureau mag wel even uit de jaren 90 getrokken worden :) Het lijkt mij allemaal wat krapjes zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario52
Wegens ruimte gebrek is dit mijn mini kantoortje in de huiskamer, maar wees gerust de laat 2015 5K mac wordt totaal niet warm meer in vergelijk met zijn voorgangers :)

Afbeeldingslocatie: https://www1.picturepush.com/photo/a/14916123/1024/Imax-5/5K-Mac-temp.jpg

GeeMoney schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:01:
[...]

Krijgt je trots het niet ongelofelijk warm in dat benauwde kastje? :P
Hij kan de warmte nauwelijks kwijt denk ik aan de boven/achterkant, zeker de 5k varianten met een knappe AMD R9 videokaart erin produceren toch aardig warmte denk ik?

[ Voor 4% gewijzigd door Mario52 op 29-12-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:54
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/29fp3xi.png

Vandaag mijn Harmon/Kardon Soundsticks II vervangen voor een set Micropod Bluetooth speakers van Scandyna. Setup ziet er nu als volgt uit (van links naar rechts):
  • M-Audio Oxygen25
  • Scandyna Micropod Bluetooth speakers
  • iPhone 6
  • iPod Touch gen. 4
  • superdrive
  • iMac 27', late 2009
  • Macbook Pro, late 2012
De iMac is een paar maanden geleden een SSD ingeplaatst, planning is om later dit jaar te upgraden naar een 5K iMac. Verder is het wachten tot de postbode me blij maakt met een pakje, met daarin de 'Focusrite Scarlett studio bundle'.

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Mario52 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 08:38:
Wegens ruimte gebrek is dit mijn mini kantoortje in de huiskamer, maar wees gerust de laat 2015 5K mac wordt totaal niet warm meer in vergelijk met zijn voorgangers :)

[afbeelding]

[video]

[...]
Goed om te horen. Mijn 2011 beestje tikt nog dagelijks de 85 graden aan en wordt dan een stuk slomer

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario52
Was met mn mid 2010 mac ook zo, kast werdt flink warm en tijdens warme zomerdagen loeide de fan er flink op los, met de 5K mac voelt de kast zo koel aan alsof er niks in zit en de fan moet ik nog gaan horen :)
RoyK schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:18:
[...]

Goed om te horen. Mijn 2011 beestje tikt nog dagelijks de 85 graden aan en wordt dan een stuk slomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Mario52 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:05:
Was met mn mid 2010 mac ook zo, kast werdt flink warm en tijdens warme zomerdagen loeide de fan er flink op los, met de 5K mac voelt de kast zo koel aan alsof er niks in zit en de fan moet ik nog gaan horen :)

[...]
Het blijven hele mooie machines om te zien! Jammer dat ik er vanaf moet stappen. Maar mn iMac blijft natuurlij gewoon hier staan. Mn vrouwtje gaat er lekker mee werken.

Mijn portfolio op Instagram

• crypt0rr
  • Laatst online: 20:30
2 weken geleden zijn mijn broertje en ik ook overgestapt van Windows laptop naar Apple Macbook Pro Retina's.

Macbook van mijn broertje:
Apple Macbook Pro Retina 2015 15" i7QC 256GB 16GB

Mijn Macbook:
Apple Macbook Pro Retina 2015 13" i5 2.9 512GB 16GB

Hier thuis zijn wij al jaren gebruikers van iPhones dus het moest er maar een keer van komen, de Macbooks!

Foto's via deze link: http://imgur.com/a/4joZv

Edit: DBrand skin voor de bovenkant van de 13" besteld, Carbon Black.

[ Voor 9% gewijzigd door crypt0rr op 01-01-2016 13:07 ]

AdGuard Home

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 12:16
usefulidiot.198 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 00:13:
[afbeelding]

Vandaag mijn Harmon/Kardon Soundsticks II vervangen voor een set Micropod Bluetooth speakers van Scandyna. Setup ziet er nu als volgt uit (van links naar rechts):
  • M-Audio Oxygen25
  • Scandyna Micropod Bluetooth speakers
  • iPhone 6
  • iPod Touch gen. 4
  • superdrive
  • iMac 27', late 2009
  • Macbook Pro, late 2012
De iMac is een paar maanden geleden een SSD ingeplaatst, planning is om later dit jaar te upgraden naar een 5K iMac. Verder is het wachten tot de postbode me blij maakt met een pakje, met daarin de 'Focusrite Scarlett studio bundle'.
Waarom de bluetooth speakers bij een desktop als ik vragen mag? Omdat minder kabels? :)

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:54
Muchachooo schreef op donderdag 31 december 2015 @ 16:02:
[...]

Waarom de bluetooth speakers bij een desktop als ik vragen mag? Omdat minder kabels? :)
Niet eens, al is het ook wel makkelijk met een macbook of ipad in de buurt, geen gedoe met kabel wisselen. Deze speakers kon ik goedkoper krijgen dan de versie zonder bluetooth.

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 02:04
usefulidiot.198 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 17:36:
[...]

Niet eens, al is het ook wel makkelijk met een macbook of ipad in de buurt, geen gedoe met kabel wisselen. Deze speakers kon ik goedkoper krijgen dan de versie zonder bluetooth.
tsja dan is het natuurlijk een no brainer. Ikzelf heb sinds eergisteren een Airport express aangeschaft. Kan ik te allen tijden gewoon switchen. Geluid van m'n macbook en mac mini kunnen ook allebei over het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

Net 2 nieuwe dell schermpjes voor mijn nog steeds vaak gebruikte 2012 rmbp. Besteld de dag dat ze de retina's hebben aangekondigd.

Zit in een hengedock, er is ook nog een 2009 mbp die ontbreekt in de rain stand.

Setup
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YqropufeZ5HcSyXXePxJXqGu/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QYI6FCe0gUnsdH8HohxoGdrM/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/5CmkUlimQDcbF1zlmm8bFfew/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/y2CpBrP9f5cpxfScOfvG9T4B/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZSrJvJo54T2wqfEqhxJQvUue/thumb.jpg

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1 ... 11 ... 24 Laatste

Let op:
  • Ga niet offtopic.
  • Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
  • Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
  • Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
  • Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
  • Lees ook de topicstart voordat je hier post.