Woot, hij is er :-) Later een foto :-)
[ Voor 117% gewijzigd door Scr33x0r op 04-12-2014 11:37 ]
[ Voor 117% gewijzigd door Scr33x0r op 04-12-2014 11:37 ]
Welke monitor is dat? Dat 4K scherm van rond de 530€ van Samsung?RickvN schreef op donderdag 04 december 2014 @ 08:35:
Laatste foto al weer paar maandjes oud: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23
Sinds deze week nieuwe monitor, dus wel weer een foto momentje waard
To do de komende tijd:
- De Logitech K400 veranderen in een Apple keyboard (mis vooral toetsen zoals de CMD)
- Rain Design mStand als standaard voor MacBook
- Nieuw bureau --> wordt een zelfbouw van steigerhout. Met name dieper en hierbij komt bijvoorbeeld ook de printer niet meer op het bureau te staan.
- PS4 aanschaffen en aansluiten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jep, de U28D590D van Samsung, € 500 bij Mycom/Dixons/Media Markt.Arthur-M. schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:25:
[...]
Welke monitor is dat? Dat 4K scherm van rond de 530€ van Samsung?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
En je hebt 'm aan je 13" rMBP hangen? @30Hz of werkt 52Hz ook?RickvN schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:29:
[...]
Jep, de U28D590D van Samsung, € 500 bij Mycom/Dixons/Media Markt.
Loei scherp, enkel de voet is redelijk instabiel. Maar nieuwe zelfbouw bureau wordt stabieler en dus levert dat weinig problemen op.
Jep op 30HzArthur-M. schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:01:
[...]
En je hebt 'm aan je 13" rMBP hangen? @30Hz of werkt 52Hz ook?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Thnx, heb ff gekeken. Maar SwitchResX geeft bij mij geen 1920x1080 60hz, heeft dit te maken met de aansluiting van de hdmi?Arthur-M. schreef op donderdag 04 december 2014 @ 17:52:
Volgens dit draadje moet 4K @52Hz ook mogelijk zijn met een 13" rMBP
Hercules XPS101 2.1 sethuug1984 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:32:
[...]
Welke speakers zijn dit? Ze zien er fraai uit!
Let je op de EXIF data?
[ Voor 16% gewijzigd door TheLion01 op 06-12-2014 21:35 ]
iPhone 13 mini (iOS 26) [daily driver]
Jolla C2 (Sailfish OS 5)
Xiaomi Pad 6 (Sailfish OS 5)
OnePlus 6T (Ubuntu Touch 20.04)
[ Voor 3% gewijzigd door Moodshifter op 08-12-2014 19:27 ]
Sterker nog, het plaatje is niet eens zichtbaar!Moodshifter schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:17:
Sinds vorige week de trotse bezitter van een macbook pro. En na maanden van kwijlen op al het moois in dit forum doe ik vandaag zelf een duit in het zakje.
[afbeelding]
Wat je ziet:
• Macbook Pro Retina 13 inch 2014 met 512gb ssd en 16gb aan ram
• Pioneer DDJ -Ergo LE
• Logitech Z623
• Innox laptop standaard
• Technics RP-DH1200 DJ-hoofdtelefoon
Verder staat alles op een vrij standaard ikea bureau met kast. (handig voor al mijn spullen).
Zoals je hier kan zien is het redelijk duidelijk waarvoor de mac gekocht is. Mijn hobby begint inmiddels aardig uit de hand te lopen en ik acht de kans groot dat ik binnenkort zelf aan eigen producties ga knutselen.
In de loop der tijd zullen er wel wat spullen links en rechts bij komen(studio monitoren/speakers, 24 inch monitor,andere dj controller).
Voor nu ben ik hier nog erg happy mee.![]()
![]()
Ps,sorry voor de crappy kwaliteit,de camera van m,n htc one is niet al te best.
![]()
Helaas ook niet, je kan hem misschien beter uploaden via Tinypic.com of een andere partij.Moodshifter schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:16:
ook niet met een rechtermuis klik op het vraagtekentje?
Weddings are basically funerals with cake.
Hmm, dat is wel apart. Ik kon de afbeelding namelijk wel zien d.m.v. rechtermuis klik op het vraagteken.Robinvdh5 schreef op maandag 08 december 2014 @ 17:48:
[...]
Helaas ook niet, je kan hem misschien beter uploaden via Tinypic.com of een andere partij.
Ziet er geweldig uit. Succes met het maken van je eigen producties.Moodshifter schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:17:
Sinds vorige week de trotse bezitter van een macbook pro. En na maanden van kwijlen op al het moois in dit forum doe ik vandaag zelf een duit in het zakje.
Wat je ziet:
• Pioneer DDJ -Ergo LE
• Logitech Z623
• Innox laptop standaard
Goed voor elkaar, elke keer als ik DJ gear zie wil ik mijn CDJ's terug. mis ze nog elke dag! maar mooi hoekje heb je voor je spullen ben benieuwd naar je producties en wie weet kom ik je binnenkort nog ergens tegen achter de schermen.Moodshifter schreef op maandag 08 december 2014 @ 15:17:
Wat je ziet:
• Pioneer DDJ -Ergo LE
• Logitech Z623
• Innox laptop standaard
Verder staat alles op een vrij standaard ikea bureau met kast. (handig voor al mijn spullen).
Zoals je hier kan zien is het redelijk duidelijk waarvoor de mac gekocht is. Mijn hobby begint inmiddels aardig uit de hand te lopen en ik acht de kans groot dat ik binnenkort zelf aan eigen producties ga knutselen.
In de loop der tijd zullen er wel wat spullen links en rechts bij komen(studio monitoren/speakers, 24 inch monitor,andere dj controller).
Voor nu ben ik hier nog erg happy mee.![]()
![]()
Ps,sorry voor de crappy kwaliteit,de camera van m,n htc one is niet al te best.
![]()
Nette setup!dutchmike6 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:16:
[afbeelding]
Bij deze ook maar eens een upload van mijn setup.. Beetje chaos op het bureau, maar dat mag want hier wordt gewerkt![]()
Wat je ziet:
- iMac 27" 3,4 ghz i7
- Thunderbolt Display
- KRK RP 8 (2x)
- Focusrite Saffire pro 24 DSP
- Focusrite Liquid Saffire 56
- Focusrite OctoPre Dynamic MKII (2x)
- AKG K240
- iPod nano
- AKG C414 XLII (in het grijze koffertje onder de Focusrite units)
- Sandisk kaartlezertje
Wat je niet ziet:
- MacBook pro 15" retina
- iPhone 5 (ondertussen aan mijn vrouw gegeven)
- iPhone 6 plus
- iPad 1
- iPad Air 2
- iPad mini
- iPod Touch (1e gen.)
- iPod nano (wordt gebruikt als horloge)
- iPod classic
- iPod shuffle
- Allen & Heath ZED-22FX
- Beyerdynamic DT770
- en een hoop meer muziek spul
Het Thunderbolt scherm is wat minder hoog. Verder is de grote van het scherm het zelfde maar het zit inderdaad niet helemaal in een lijn HELAAS!brndst schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:18:
[...]
Nette setup!
Maar ik dacht altijd dat het thunderbolt display netjes aansloot qua omvang aan de iMac.
hij lijkt mij een stuk kleiner?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Vind dat erg zonde. Zou het cinema display in 27 inch formaat dan wel exact overeen komen met de iMac?djkavaa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:23:
[...]
Het Thunderbolt scherm is wat minder hoog. Verder is de grote van het scherm het zelfde maar het zit inderdaad niet helemaal in een lijn HELAAS!
Klopt inderdaad, nee die is het zelfde als het thunderbolt model alleen dan zonder thunderbolt en lan etc. in het scherm.brndst schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:25:
[...]
Vind dat erg zonde. Zou het cinema display in 27 inch formaat dan wel exact overeen komen met de iMac?
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Ok, dat is mij nu duidelijk, bedankt voor je reacties.djkavaa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:26:
[...]
Klopt inderdaad, nee die is het zelfde als het thunderbolt model alleen dan zonder thunderbolt en lan etc. in het scherm.
[ Voor 13% gewijzigd door Birdie_NL op 12-12-2014 13:36 ]
Wat je kunt doen wat meerdere doen is een Riser eronder zetten:brndst schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:35:
[...]
Ok, dat is mij nu duidelijk, bedankt voor je reacties.
Ik zal er nog eens over nadenken wat ik hier aan kan doen als ik dit scherm wil aanschaffen.
Ah goede oplossing. Zoals je ziet heb ik me er nog niet heel erg in verdiept maar hier ga ik wel uit komen.djkavaa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:37:
[...]
Wat je kunt doen wat meerdere doen is een Riser eronder zetten:
http://store.apple.com/us...d55c0ca2016ccc522ac78efc8
Staat dan ook in de highlight: Perfectly aligns iMac with Thunderbolt Display
Eenvoudige manier om 80 dollar te verdienendjkavaa schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:37:
[...]
Wat je kunt doen wat meerdere doen is een Riser eronder zetten:
http://store.apple.com/us...d55c0ca2016ccc522ac78efc8
Staat dan ook in de highlight: Perfectly aligns iMac with Thunderbolt Display
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Je kan 'm wel goedkoper krijgen door via online webshop, cashback en kortingscodes. Maar inderdaad vrij prijzig. Back on topic?frankwopereis schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:17:
[...]
Eenvoudige manier om 80 dollar te verdienen
Ik zie die bureaustoel bij meerdere setups in dit topic voorbij komen; waar hebben jullie deze vandaan? Word wit niet snel vies
[ Voor 12% gewijzigd door Xmoo op 13-12-2014 14:19 ]
Verwijderd
Goed voor elkaar maar vanwaar de keuze voor een nas + een zware file server? Ga je uitbreiden doormiddel van zo'n OWC kit?Xmoo schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:16:
Update van: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42172013
Het is nu nog wat rommelig, maar dat gaat veranderen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet
MacBook Pro 13" Mid 2012 2.5 Ghz I5, 16GB RAM, 256GB SSD (Binnenkort 512GB SSD)
Samsung SyncMaster SA350 24"
Apple Toetsenbord, Muis en Trackpad
ICIDU 7port USB Hub
Aastra 6739i VoIP phone
Apple Airport Capsule 3TB
Fujitsu Primergy TX100 S2 Filesever (Intel Xeon x3430 2.4Ghz, 12GB Ram, 10TB)
Synology DS209+II 1TB
Creative 2.1 speaker set
Wat je niet ziet:
OnePlus One (foto mee gemaakt)
Panasonic Dect VoIP phone
De NAS is een back-up medium voor de hele familie. Voornamelijk foto's en video's van de kids en zomr.DJ95 schreef op zondag 14 december 2014 @ 16:20:
[...]
Goed voor elkaar maar vanwaar de keuze voor een nas + een zware file server? Ga je uitbreiden doormiddel van zo'n OWC kit?
Verwijderd
Vooral die bazentelefoon maakt je bureau helemaal afXmoo schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:16:
Update van: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/42172013
Het is nu nog wat rommelig, maar dat gaat veranderen.
Wat je ziet
MacBook Pro 13" Mid 2012 2.5 Ghz I5, 16GB RAM, 256GB SSD (Binnenkort 512GB SSD)
Samsung SyncMaster SA350 24"
Apple Toetsenbord, Muis en Trackpad
ICIDU 7port USB Hub
Aastra 6739i VoIP phone
Apple Airport Capsule 3TB
Fujitsu Primergy TX100 S2 Filesever (Intel Xeon x3430 2.4Ghz, 12GB Ram, 10TB)
Synology DS209+II 1TB
Creative 2.1 speaker set
Wat je niet ziet:
OnePlus One (foto mee gemaakt)
Panasonic Dect VoIP phone
Secetaressetelefoon, Bazen verbinden niet doorVerwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 16:37:
[...]
Vooral die bazentelefoon maakt je bureau helemaal af
Leica MM + Sony A9
Verwijderd
Zonder echte baas ook geen secretaresse....RobertJRB schreef op maandag 15 december 2014 @ 22:01:
[...]
Secetaressetelefoon, Bazen verbinden niet door
[ Voor 30% gewijzigd door Whieee op 17-12-2014 20:35 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Gaaf hoor! Mooie schermendennisprins schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 23:40:
Met groot genoegen
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
2x samsung S24D590L monitoren (IPS, 24 inch)
Macbook pro retina 2014 (i7,8gb, 256gb SSD)
iPad mini retina 2 (64gb zwart)
iPhone 6 (16gb zwart)
Led verlichting van de action
Apple TV 3
Apple Magic Mouse
Apple wired keyboard
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Hahah nee, dat was het restant van het knippen van de led verlichting.Pixeltje schreef op woensdag 17 december 2014 @ 09:25:
En een schaar op je woofer, to cut the bass?
Mooie setup zo hoor, Ziet er fijn uit met twee gelijke schermen.
[ Voor 19% gewijzigd door Scr33x0r op 23-12-2014 21:43 ]
Vond die platen zo erg tof, heb je idee gebruikt: Geen mac op de foto wel mijn mac relax plek. Mijn normale mac omgeving staat een paar pagina's terug.Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 14:20:
Na het lang volgen van dit topic post ik nu mijn twee maand oude MBPr "13.
Zie hier mijn bureau!
[afbeelding]
U ziet:
- MacBook Pro met Retina-display 13" mid 2014 - 2,6 GHz Intel Core i5, 8GB RAM, 256GB SSD
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Magic Trackpad
- Bose Companion II
- Griffin Elevator
- iPhone 5 32GB
- Inreda (IKEA) led verlichting
- Vinyl album van Goldfish
- Gladsax LP lijst
[ Voor 3% gewijzigd door John op 25-12-2014 21:03 ]
Zeker, ik heb hem ook hier van GOT:John schreef op donderdag 25 december 2014 @ 21:03:
@Scr33x0r, dikke wallpaper. Heb je deze toevallig nog ergens?
[ Voor 5% gewijzigd door Frietsaus op 01-01-2015 11:34 ]
Verwijderd
Het ziet er toch gewoon mooi uit?Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:32:
Zag de link naar dit topic op de FP. En ik dacht laat ik door dit topic lopen.
En wat direct opvalt: ze zien er allemaal hetzelfde uit met als verschil een aantal andere schermen.
Ook wel logisch als de laptops en AIOs er al tijden allemaal hetzelfde uit zien.
Wat valt er dan nog te showen
Iedereen heeft ook hetzelfde bureau, dezelfde lampen, dezelfde hardware op de werkplek etc enz. Er valt zat te showen zou ik zeggenVerwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:32:
En wat direct opvalt: ze zien er allemaal hetzelfde uit met als verschil een aantal andere schermen.
Ook wel logisch als de laptops en AIOs er al tijden allemaal hetzelfde uit zien.
Ik vind het geweldig mooi al dat aluminium en glas bij elkaarVerwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:32:
[ Voor 1% gewijzigd door Jellep3tje op 02-01-2015 23:06 . Reden: Smileys :') ]
MacBook Pro Retina 13" 128GB 8GB 2014 Mac mini 2010 120GB SSD 8GB (HTPC) Mac Pro 1.1, 128GB SSD +3 x 1TB HDD, 8GB, ATI Radeon 5770 -OS X 10.10-
Verwijderd
Je bent de eerste apple gebruiker waarvan ik dat hoor. Ik zie eerder mensen die op de look g#$len met een zelfbouw PC met bijbehorende schermen. Of een high end laptop waarvan menigeen niet weet dat die er is. Wat ik bedoel is, dat het hier een laken een pak is. Zoek op apple en plaatjes en je hebt het allemaal gezien. Niks origineels, allemaal dezelfde. En dan is er ook een show topic. Dat verbaast me. Net als dat er een standaard opel astra show me topic zou zijn. Allemaal in standaard uitvoering. En allemaal in dezelfde kleur.
Als je een topic niks vind, wat doe je er dan? Doei.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 00:06:
[...]
Maar ga lekker verder. Ik had eigenlijk niet moeten posten, want ik snap het toch niet blijkbaar.
Sorry voor de onderbreking.
laten we weer ontopic gaan en bovenstaande met rust laten. Elke reactie op zijn reactie is voer voor deze persoon.frankwopereis schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 09:45:
[...]
Als je een topic niks vind, wat doe je er dan? Doei.
...
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Mijn 2011 MacBook Pro heeft wel degelijk een IR sensor. De 2012 (niet-retina) MacBook Pro's ook, maar de MacBook Pro met Retinadisplay en MacBook Air van 2010 en nieuwer hebben inderdaad geen IR sensors meer.jctjepkema schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 17:38:
@homemix25 leuk scherm, heb ik al goeie ervaringen over gehoord & gelezen. Mijn vraag: Ik zie dat je die Apple Remote hebt, maar er kan toch helemaal geen Apple Remote aan die MacBook Pro gekoppeld worden? Ik dacht dat sinds 2011 er al helemaal geen IR sensors in de Mac zaten.
[ Voor 3% gewijzigd door BleuZ op 07-01-2015 18:01 ]
Alleen heb je die niet vermeld in je reactieJ.Appleseed schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:00:
[...]
Mijn 2011 MacBook Pro heeft wel degelijk een IR sensor. De 2012 (niet-retina) MacBook Pro's ook, maar de MacBook Pro met Retinadisplay en MacBook Air van 2010 en nieuwer hebben inderdaad geen IR sensors meer.
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Die setup is (helaas) niet van mijzoepersooi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 18:11:
[...]
Alleen heb je die niet vermeld in je reactie![]()
Die staat alleen in je signature vermeld dus vandaar hoogstwaarschijnlijk de verwarring
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Verwijderd
Ik heb ervaring met een 13" rMBP met een Thunderbolt display en met een Dell U2414H. Er is zeker verschil waar te nemen in scherpte. Of je dit storend vind is een beetje persoonlijk. Ik vond eigenlijk het verschil in kleurweergave erger. De rMBP en het Thunderbolt display waren min of meer gelijk gekalibreerd, maar de Dell had iets andere kleuren. Dat laatste stoorde mij meer dan het verschil in scherpte en was gelukkig ook prima op te lossen door zelf even te kalibreren.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:13:
Aan al die mensen die een foto posten met een macbook retina en een extern scherm.
Kunnen jullie wennen aan het mindere beeldscherm van het externe beeldscherm? Is het verschil tussen het retina op de macbook niet heel groot ten opzichte van de resolutie op het externe beelscherm(full hd vs retina).
Het verschil is natuurlijk wel merkbaar maar ik vind het niet storend. Dat het retinascherm ingesteld kan worden op een resolutie die overeenkomt met 1920x1200 vind ik belangrijker dan de scherpte ervan. Ik werk toch meestal op een extern scherm.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:13:
Aan al die mensen die een foto posten met een macbook retina en een extern scherm.
Kunnen jullie wennen aan het mindere beeldscherm van het externe beeldscherm? Is het verschil tussen het retina op de macbook niet heel groot ten opzichte van de resolutie op het externe beelscherm(full hd vs retina).
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hoe bevallen die Audioengine A2 dingen eigenlijk? Ik ben aan het kijken naar speakers voor op mijn bureau die wat beter zijn dan de standaard logitech en creative setjes.. Al bevalt mijn DT770 ook primaCanaria schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 10:17:
[...]
Het verschil is natuurlijk wel merkbaar maar ik vind het niet storend. Dat het retinascherm ingesteld kan worden op een resolutie die overeenkomt met 1920x1200 vind ik belangrijker dan de scherpte ervan. Ik werk toch meestal op een extern scherm.
Ontopic:
[afbeelding]
15" MacBook Pro in een Twelve South BookArc, Apple Thunderbolt Display, Audioengine A2, Wacom Intuous, Logitech diNovo, Apple Magic Mouse
Ik denk dat studio speakers al heel snel beter zijn dan Logitech. Ook al ga je voor de goedkoopste.Scr33x0r schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:35:
[...]
Hoe bevallen die Audioengine A2 dingen eigenlijk? Ik ben aan het kijken naar speakers voor op mijn bureau die wat beter zijn dan de standaard logitech en creative setjes.. Al bevalt mijn DT770 ook prima
[ Voor 8% gewijzigd door icter-tje op 09-01-2015 11:22 ]
Je moet connected zijn
Ik heb een Macbook Retina 15" met een thunderbolt scherm, maar ik heb absoluut niet het idee dat het Thunderbolt Disdplay een minder scherm is. Ja het scherm van de Macbook is heerlijk scherp en mooi, maar een thunderbolt scherm doet het absoluut niet slecht. Resolutie is geen probleem want de beschikbare/werkbare resolutie op het thunderbolt is in principe hoger. Ik vindt het een prima duo, het Thunderbolt scherm gebruik ik in principe liever voor foto bewerking vanwege de grote van het scherm.Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 20:13:
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Klopt helemaal, 5K aansturen is niet mogeljk met DP 1.2 dat in TB2 zit, kan pas bij 1.3.Interfico schreef op zondag 11 januari 2015 @ 22:26:
Ik heb ook een 15" retina MBP die ik voornamelijk aan een Thunderbolt Display hang, maar iedere keer als ik m'n laptop zonder extern scherm gebruik is het weer een feest. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de huidige Thunderbolt 2 implementatie niet genoeg bandbreedte biedt om een 5k-scherm aan te sturen. Dat zou betekenen dat je alleen met een retina iMac kunt genieten van diezelfde beeldkwaliteit.
Past met moeite. Ik heb de versie voor de Air en gebruik hem voor mijn 15'' rMBP, heb er een stukje uit gesneden om het passend te krijgen, maar heel erg fijn gaat het niet.Tweaker010 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:12:
Heeft iemand hier ervaring met BookArc van twelvesouth, voor de macbooks?
Mijn vraag was eigenlijk of de macbook pro 13 retina (medio 2014) past in de BookArc voor de Macbook Air? Iemand enig idee?
Is het dan zo dat hij gewoon lekker stevig en strak erin zit, dus dat je het gevoel hebt van: dat gaat lekker stevig blijven staan zonder gewiebel enzo? Of is het echt met heel veel kracht erin "proppen" als het ware?martijnmartijn schreef op zondag 18 januari 2015 @ 20:37:
[...]
Past met moeite. Ik heb de versie voor de Air en gebruik hem voor mijn 15'' rMBP, heb er een stukje uit gesneden om het passend te krijgen, maar heel erg fijn gaat het niet.
Is het niet zo dat je van die rubbere dingetjes erbij krijgt, waarvan eentje speciaal voor de MBP 13/15 is?martijnmartijn schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:02:
Allebei. Erin zetten kost wat moeite voordat hij past. Hij staat daardoor niet stevig. Ik zou het je niet aanraden en gewoon de goede versie halen.
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 18-01-2015 21:38 ]
Als jij me kan vertellen waar ik terecht kan voor dit soort vragen dan kunne we weer OT verder gaan. :-)martijnmartijn schreef op zondag 18 januari 2015 @ 21:37:
Nee, die krijg je er niet bij!
Zullen we weer OT?
kun je ook toelichten wat het is? lijkt op een car video systeem?
...
[ Voor 4% gewijzigd door Shuttle007 op 20-01-2015 14:53 ]
[ Voor 47% gewijzigd door NotYetBritish op 20-01-2015 22:57 ]
[ Voor 25% gewijzigd door firecaps30 op 22-08-2019 14:06 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Een Vogel's PFD 8523. Hij kan maximaal 13kg dragen en mijn iMac 2011 is ook echt 13kg. Maar er zit een SSD ipv een harddisk in, dus dat scheelt weer 650 grambokkow schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:53:
Nice Exirion, ik wil hetzelfde gaan doen en blijf momenteel maar rondkijken voor de juiste arm, er zijn er heel veel die niet meer dan 9KG ondersteunen. Wat heb jij gebruikt?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Dat klopt. Mocht je nog een ander model willen: de Ergotron MX kan ook meer dan 9kg aan.bokkow schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:53:
Nice Exirion, ik wil hetzelfde gaan doen en blijf momenteel maar rondkijken voor de juiste arm, er zijn er heel veel die niet meer dan 9KG ondersteunen. Wat heb jij gebruikt?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq