Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:33
djkavaa schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:22:
@Paul C;

Hoe bevalt dat scherm?
Ben zelf met alle hoop aan het wachten op de Thunderbolt 5K Schermen...
Het scherm bevalt redelijk goed, maar het is wel merkbaar 1e generatie. Ik heb geen ander device met thunderbolt mogelijkheid, dus ik weet niet of het door het scherm komt of door de kabel die niet origineel bij het scherm zit, maar het beeld is best instabiel.
Vooral mijn telefoon het beeld helemaal verstoren als er flink gezonden wordt via GPRS/EDGE (heb slecht bereik hier binnen, dus zendvermogen gaat dan flink omhoog). Zoals mijn telefoon op de foto staat is meer voor de foto dan de praktijk, want dat geeft glitches periodiek als de radio van de telefoon aan gaat. Als ik Wifi uitzet, dan gaat het beeld met een pof van de ingebouwde speakers op zwart.
Als ik mijn MBP los heb gehad, dan moet ik soms even de stekker van het scherm loshalen voor een harde reset, anders wordt het scherm niet herkent bij het opnieuw aansluiten. Vooral als ik mijn MBP ook opgeladen heb zonder scherm eraan.

4K bevalt me verder goed. Ik draai nu zonder scaling. Dat is met het scherm redelijk dicht bij mijn hoofd nog net goed te doen. Het helpt dat Mac OS het aanmoedigt om apps windowed te gebruiken, waardoor ik vooral in het midden van mijn scherm werk en de periferie voor andere dingen gebruik. De ruimte die ik zo heb is echt geweldig. Ik zou echt geen laag resolutie scherm meer willen gebruiken.

5K zou waarschijnlijk nog beter zijn, maar er zijn nog geen aansluitingen voor dat soort schermen. Misschien nog iets groter, want het is de combo van resolutie en afmeting die zo prettig is. 30" of 32" zou ik ideaal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-08 18:12
Het is al een poosje geleden dat apple computers bij mij op het bureau aan hebben gestaan. Macos 9.2.2 markeerde voor mij het einde van een mooie tijd.

Naast een beige mac G3 desktop, overclockt van 266 naar 333mhz en met 1gb ram (waarvan de organen bij mij op zolder in een schoenendoos staan)(ongeveer eens in het jaar gaat ie in elkaar en geniet ik van wat oude spelletjes als Burning Rubber en Shaft.) Bezit ik ook twee G4's waarvan ik deze salontafel heb gemaakt. Niet zonder de computers in ere te laten, de snelste draait osx 10.4 én ubuntu.

Ja, ik was fan tot OSX kwam, in een tijd dat je nog met de nek werd aangekeken als je een Mac had. ;-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oxMzJxo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-09 18:08
Paul C schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:59:
[...]

Het scherm bevalt redelijk goed, maar het is wel merkbaar 1e generatie. Ik heb geen ander device met thunderbolt mogelijkheid, dus ik weet niet of het door het scherm komt of door de kabel die niet origineel bij het scherm zit, maar het beeld is best instabiel.
Vooral mijn telefoon het beeld helemaal verstoren als er flink gezonden wordt via GPRS/EDGE (heb slecht bereik hier binnen, dus zendvermogen gaat dan flink omhoog). Zoals mijn telefoon op de foto staat is meer voor de foto dan de praktijk, want dat geeft glitches periodiek als de radio van de telefoon aan gaat. Als ik Wifi uitzet, dan gaat het beeld met een pof van de ingebouwde speakers op zwart.
Als ik mijn MBP los heb gehad, dan moet ik soms even de stekker van het scherm loshalen voor een harde reset, anders wordt het scherm niet herkent bij het opnieuw aansluiten. Vooral als ik mijn MBP ook opgeladen heb zonder scherm eraan.

4K bevalt me verder goed. Ik draai nu zonder scaling. Dat is met het scherm redelijk dicht bij mijn hoofd nog net goed te doen. Het helpt dat Mac OS het aanmoedigt om apps windowed te gebruiken, waardoor ik vooral in het midden van mijn scherm werk en de periferie voor andere dingen gebruik. De ruimte die ik zo heb is echt geweldig. Ik zou echt geen laag resolutie scherm meer willen gebruiken.

5K zou waarschijnlijk nog beter zijn, maar er zijn nog geen aansluitingen voor dat soort schermen. Misschien nog iets groter, want het is de combo van resolutie en afmeting die zo prettig is. 30" of 32" zou ik ideaal vinden.
Thanks, had ook al zoiets gelezen... Toch jammer.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Studentenkamer fotootje!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r1vvuPH.jpg
Wat u ziet:
- LG 27" 27EA63V-P monitor
- Retina MacBook Pro 13,3'' Late 2013
- Iiyama ProLite E2482HSD-1
- Logitech Performance MX
- Apple keyboard
- TwelveSouth HiRise for MacBook
- Wetbundels :+

Wat u niet ziet:
- PC met specs uit mijn sig
- iPhone 6 Space Grey 16gb
- Samsung UE8000 40'' LED tv
- Onkyo geluidsinstallatie

[ Voor 3% gewijzigd door London op 25-10-2014 13:22 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:27
Paul C schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:02:
Om Daedalus gelukkig te maken! ;)

[afbeelding]

Mijn verbeterde setup is af:
  • Late 2013 rMBP
  • AOC U2868PQU 28" 4K scherm
  • Ergotron LX Dual Stacking Arm om het geheel te laten zweven
  • Apple Wireless Keyboard
  • Apple Touchpad (links van het toetsenbord, want ik touchpad beter met links en zo verdeel ik de 'strain' i.v.m. RSI.
  • Logitech muis
  • Mijn HTC One X op een zelf ontworpen, zelf 3D geprinte stand (geïnspireerd door de mRain stand, die wilde ik in het groot 3D printen, maar dat plan is vervangen door de Ergotron).
Linkje naar achtergrond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarox
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-03-2024
- verkeerde topic

[ Voor 94% gewijzigd door Zarox op 25-10-2014 15:59 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:09

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

SChief schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:01:

[...]
). Volgens mij was Thunderbolt 2 het probleem, daar kan je geen 5k doorheen duwen (je kan de nieuwe Retina iMac ook niet als target display gebruiken).
Volgens mij is Thunderbolt 3 ook al in ontwikkeling, waarvan ik dus ook vermoed dat deze wel 5K aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik neem ook aan dat die het wel zal kunnen ja. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

djkavaa schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:53:
Ze hebben ook een nieuwe mac mini uitgebracht. Dus daar hoort dan eigenlijk ook een nieuw thunderbolt scherm bij.

Maar het schijnt dat de chips die die 5K aan pixels aan gaat sturen (dat extra chipje in de imacs) parte speelt zodra dat goed zal zitten dan zal er een 5K thunderbolt scherm komen dat weet ik zeker.
Het probleem is niet de chip, het probleem is de bandbreedte. DisplayPort 1.2 heeft veel te weinig bandbreedte (Thunderbolt 2 gebruikt deze versie van DisplayPort). Het 5K scherm van Dell gebruikt daarom 2 van die aansluitingen maar dat zal het OS dan wel moeten ondersteunen. 5K schermen die je op een Mac mini of andere losse computer aan kunt sluiten zijn op dit moment technisch niet mogelijk. Als DisplayPort 1.3 uit is en men daar hardware voor bouwt wordt het een ander verhaal. Zoals gezegd kun je dus nog wel even een tijd zitten wachten ;)

Dat de iMac 5K mogelijk is komt doordat het een all-in-one is. Dan kun je lekker helemaal zelf de aansluiting tussen scherm en videokaart regelen. Dan heb je de luxe om proprietary spul te gebruiken en dat is dan ook exact wat Apple heeft gedaan. Niet dat ik dat erg vind, ik heb de iMac 5K besteld B)
mcbeef schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:41:
Ja, ik was fan tot OSX kwam, in een tijd dat je nog met de nek werd aangekeken als je een Mac had. ;-)
En toch was dat wel de mooiste Apple tijd. Ontwerpen waren toen heel fris, speciaals en toch ook een beetje zakelijk. Nu zijn ze wel heel erg straks en daardoor ook weer heel erg zakelijk. Heeft net even wat minder karakter als het spul van toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Woehoe, mijn "Mac-familie" heeft zojuist een "Tweeling" bij gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/ofo8m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ltkjgn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2ql9vuu.jpg

Het gaat beiden om een:

Mac Mini Late 2012

- Quad Core 2.3
- 1TB HDD 240GB SSD + 1TB HDD
- 4GB RAM 16GB RAM

Beiden verblijven in de Sonnet RackMac Mini en gaan binnenkort in de kabinet samen met de andere servers/apparaten.

1 Mac Mini ga ik gebruiken als OSX Server (Xcode, web, caching, profile manager), iTunes Server (voornamelijk Wifi Sync voor allerlei iOS devices).
Andere Mac Mini ben ik nog niet helemaal uit wat ik precies wil, maar waarschijnlijk video encoderen naar m4v formaat, testen beta softwares (OS X & Xcode), OS X Virtual Machines draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:51

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Dinh schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:13:
Woehoe, mijn "Mac-familie" heeft zojuist een "Tweeling" bij gekregen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het gaat beiden om een:

Mac Mini Late 2012

- Quad Core 2.3
- 1TB HDD 240GB SSD + 1TB HDD
- 4GB RAM 16GB RAM

Beiden verblijven in de Sonnet RackMac Mini en gaan binnenkort in de kabinet samen met de andere servers/apparaten.

1 Mac Mini ga ik gebruiken als OSX Server (Xcode, web, caching, profile manager), iTunes Server (voornamelijk Wifi Sync voor allerlei iOS devices).
Andere Mac Mini ben ik nog niet helemaal uit wat ik precies wil, maar waarschijnlijk video encoderen naar m4v formaat, testen beta softwares (OS X & Xcode), OS X Virtual Machines draaien.
Gaaf ding die rackmac :)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Thuiswerkdagje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FJ1S468FVTO4SUfRU5zEp4ua/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tzjGGlMwxFxtP6R60YYTNc0e/full.jpg

Links mijn Lenovo T440s, daarachter op een boekenstandaard van Rivièra Maison mijn MacBook Pro retina, aangesloten op een 23" Philips beeldscherm.
Verder een Wacom Intuos pen & touch en Audioengine A2's.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnidata
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 18:32
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1s0A2l133Z1T/desk640.jpg

rMBP 15" late '14, mStand, B&W P5, Artemide & Eames & Tecno & Kartell voor de fantasieloze designlook.

Nu nog een goede camera (en wat speakers) ;)

[ Voor 11% gewijzigd door omnidata op 28-10-2014 15:49 ]

http://www.omnidata.fr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 21:16
omnidata schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:48:

En een verfje tegen de muur? 8)7 :X

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 15:02

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

omnidata schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:48:

Opzich staat daar rechts ook wat fotografiespul O-)

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omnidata
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-08 18:32
JeroenF schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:16:
[...]

En een verfje tegen de muur? 8)7 :X
Ik ben heel trots op hoe netjes ik de schroeven heb geplaatst, lekker industrieel. :+
Sjoerdfoto schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:26:
[...]

Opzich staat daar rechts ook wat fotografiespul O-)
Is een F5. ;)

http://www.omnidata.fr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Voor mensen die een nieuw leuk speeltje willen hebben bij Central point hebben ze leuke aanbiedingen (5k imac €2300 incl. Btw)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logisch plekje voor de Superdrive d:)b

Wou hem al verkopen, maar kan hem net zo goed daar parkeren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
DaMarcus schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:26:
Tsja, ik koop niet elk jaar een nieuwe iMac of MBP en om nou elke week mijn setup te showen gaat te ver. Okee, vooruit :P

[afbeelding]

**snip**
Ik vraag me altijd af of mensen bij zo'n opstelling daadwerkelijk hun Macbook gebruiken. Je hebt er namelijk geen extra muis en toetsenbord bij liggen en een MBP op een stand gebruiken is ook 3x niks. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander0 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:12:
[...]

Ik vraag me altijd af of mensen bij zo'n opstelling daadwerkelijk hun Macbook gebruiken. Je hebt er namelijk geen extra muis en toetsenbord bij liggen en een MBP op een stand gebruiken is ook 3x niks. :P
Ik gok voor pr0n checken tijdens het gamen :+

Nee het lijkt mij ook niet heel erg praktisch, maar het ziet er wel fancy uit! Misschien dat ze de macbook benaderen via een remote desktop vanaf de imac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 15:46
Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 11:58:
[...]

Ik gok voor pr0n checken tijdens het gamen :+

Nee het lijkt mij ook niet heel erg praktisch, maar het ziet er wel fancy uit! Misschien dat ze de macbook benaderen via een remote desktop vanaf de imac?
Of http://www.abyssoft.com/software/teleport/ bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

sander0 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:12:
[...]

Mijn setup: Las Vegas in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23"

Ik gebruik Synergy en kan dan mijn toetsenbord gebruiken op zowel pc als Mac. Maar heb sinds vandaag een Magic Mouse erbij voor m'n Mac. Dus heb m'n Logitech voor m'n pc, Magic Mouse voor m'n mac en toetsenbord voor beide. Werkt perfect :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Canaria schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:07:
Thuiswerkdagje:

[afbeelding]

[afbeelding]

Links mijn Lenovo T440s, daarachter op een boekenstandaard van Rivièra Maison mijn MacBook Pro retina, aangesloten op een 23" Philips beeldscherm.
* Whieee is een heel klein beetje jaloers op die T440s ;)

Het is dat ik al een paar 'Thinkpad-switch-pogingen' ondernomen heb en ik toch iedere keer weer terug bij OSX uitkom, maar ik blijf die T440s een prachtig ding vinden :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Laatst online: 13-02 07:32
Las Vegas schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:30:
[...]

Mijn setup: Las Vegas in "Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23"

Ik gebruik Synergy en kan dan mijn toetsenbord gebruiken op zowel pc als Mac. Maar heb sinds vandaag een Magic Mouse erbij voor m'n Mac. Dus heb m'n Logitech voor m'n pc, Magic Mouse voor m'n mac en toetsenbord voor beide. Werkt perfect :)
Ik ken Synergy (gebruik het zelf niet omdat games er bij mij niet soepel mee werken), dan alsnog kan ik me niet echt indenken wanneer je iets liever op een 13" macbook schermpje ziet als je een groot scherm voor je hebt. Al zal dat wel per gebruiker verschillen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_01
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:12
Zo was het dus 10 maand geleden. Tijd voor een kleine update :)

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/5gpui8ddh/image.jpg%5D

[ Voor 25% gewijzigd door Henry_01 op 04-11-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Whieee schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:46:
[...]

* Whieee is een heel klein beetje jaloers op die T440s ;)

Het is dat ik al een paar 'Thinkpad-switch-pogingen' ondernomen heb en ik toch iedere keer weer terug bij OSX uitkom, maar ik blijf die T440s een prachtig ding vinden :)
:) Als ik alleen een Mac heb mis ik Windows en andersom.
Toen ik ZZP'er werd en mijn laptop van werk moest inleveren, had ik in eerste instantie die MBP gekocht. Na een tijdje vond ik het toch niet handig om met al mijn privédingen op de laptop bij klanten te werken. Ook voelde het voor mij als consultant in Microsoft-technologie wat ongemakkelijk met een MacBook, ik had geen zin om elke keer dezelfde grappige opmerkingen te horen of te moeten uitleggen dat er ook Windows op draait. Nu is het perfect: MacBook voor privé en Lenovo uitsluitend voor werk. Die Lenovo heeft trouwens de eerste trackpad die ik tegenkom op een Windows-laptop die zich kan meten met de trackpads op een MacBook :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Canaria schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:28:
[...]

:) Als ik alleen een Mac heb mis ik Windows en andersom.
Toen ik ZZP'er werd en mijn laptop van werk moest inleveren, had ik in eerste instantie die MBP gekocht. Na een tijdje vond ik het toch niet handig om met al mijn privédingen op de laptop bij klanten te werken. Ook voelde het voor mij als consultant in Microsoft-technologie wat ongemakkelijk met een MacBook, ik had geen zin om elke keer dezelfde grappige opmerkingen te horen of te moeten uitleggen dat er ook Windows op draait. Nu is het perfect: MacBook voor privé en Lenovo uitsluitend voor werk. Die Lenovo heeft trouwens de eerste trackpad die ik tegenkom op een Windows-laptop die zich kan meten met de trackpads op een MacBook :)
Voor mijn werk zou Windows ongeveer de minst zinnige keuze zijn ;) Linux zou een prima optie zijn, en ik heb die route dus al een aantal keer genomen; een uitstekende Thinkpad met Linux erop. Maar toch mis ik dan uiteindelijk weer de verfijning van OSX. Maar je opmerking over het trackpad van de T440s kan ik inderdaad onderschrijven... dat ding is serieus goed. En het keyboard is gewoon simpelweg beter dan dat op mijn MacBooks, maar ik gooi er doorgaans toch een mechanische plank voor ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:53
Herkenbaar, ik heb juist voor mijn werk een heel aantal goede redenen om OS X of Linux te draaien.
op mijn macbook kan ik dan ook gewoon alle 3 prima draaien :-)

Mijn bureau is momenteel echt een pleuris bende. binnenkort ook effe fotootje maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karmos
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-11-2021

Karmos

Meh.

Canaria schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:07:
Wat ik me nu al tijden afvraag is: Wat is dat rode bolletje tussen het toetsenbord op die Lenovo? :Y

'Awesome' betekent in het West-Vlaams 'adem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVD
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 21:24

NVD

Karmos schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:50:
[...]

Wat ik me nu al tijden afvraag is: Wat is dat rode bolletje tussen het toetsenbord op die Lenovo? :Y
Een muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0HAN
  • Laatst online: 10-09 16:15
AKA Clitoris... ;-)

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Ik krijg vandaag mijn MPBr binnen :-)
Dan ga ik direct een foto maken en plaatsen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Laatst online: 12:51

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

lindseysew schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:51:
Ik krijg vandaag mijn MPBr binnen :-)
Dan ga ik direct een foto maken en plaatsen :D
Ik geloof dat je wel enthousiast bent of niet ? ;)
Aangezien je niet eens even kon wachten totdat je hem daadwerkelijk had en een bericht mét foto kon plaatsen ;)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
frankwopereis schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:55:
[...]

Ik geloof dat je wel enthousiast bent of niet ? ;)
Aangezien je niet eens even kon wachten totdat je hem daadwerkelijk had en een bericht mét foto kon plaatsen ;)
Hahahahah inderdaad.
Wanneer ik klaar ben met stage, ga ik als een speer naar huis en daarna als een speer naar MM om hem daar op te halen _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/3FE78E4F-41DF-4F09-86CE-942448042D92.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/3652CD32-F50F-4463-9BEB-9A14F5DD580F.jpg

Binnenkort wanneer die bij mij in de woonkamer staat maak ik ook ff nieuwe pictures :-)
Ben echt superblij!

[ Voor 11% gewijzigd door lindseysew op 03-11-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:47
Ik snap het alleen niet helemaal. Ik dacht dat je bij de Dixons een demomodel had besteld? Waarom heb je toch besloten om naar de MM te gaan en een nieuwe(?) te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
martijnmartijn schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:54:
Ik snap het alleen niet helemaal. Ik dacht dat je bij de Dixons een demomodel had besteld? Waarom heb je toch besloten om naar de MM te gaan en een nieuwe(?) te halen?
De demomodel failde nadat ik hem had ge-upgrade naar Yosemite.. Ik had hem pas getest voor een uurtje. Knap he!
Hij crashte helemaal, en tja... toen raakte ik mijn vertrouwen kwijt nadat ze zeiden dat ik hem dan 1-2 weken kwijt zou zijn. Ze zeiden immers dat het aan de software lag, maar toen ik ging zoeken lag het namelijk aan de RAM/SSD zelf :/ heel vaag.... Vandaar een nieuwe :P dan weet ik tenminste dat het goed zit.

Edit :
Huidige setup

Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/D82EC2DF-E55E-46E8-916A-B74A9CA379FD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/91C2C94A-49F5-4F17-B579-B4A205214A1B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i864.photobucket.com/albums/ab206/Card1912/3EC86B42-BA35-4E0F-B383-D0DF4F688434.jpg

Zit nog te kijken naar een mooie achtergrond, ik heb op dit moment een Yosemite achtergrond xD terwijl ik Mavericks heb hihi

[ Voor 59% gewijzigd door lindseysew op 04-11-2014 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ23
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-09 11:11
Heb je nou tuinstoelen aan je eettafel staan?

IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-09 15:29
Haha lijkt wel zo, maar volgens mij zijn dat gewoon witte houten stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

lindseysew schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:36:
[...]

De demomodel failde nadat ik hem had ge-upgrade naar Yosemite.. Ik had hem pas getest voor een uurtje. Knap he!
Hij crashte helemaal, en tja... toen raakte ik mijn vertrouwen kwijt nadat ze zeiden dat ik hem dan 1-2 weken kwijt zou zijn. Ze zeiden immers dat het aan de software lag, maar toen ik ging zoeken lag het namelijk aan de RAM/SSD zelf :/ heel vaag.... Vandaar een nieuwe :P dan weet ik tenminste dat het goed zit.

Edit :
Huidige setup

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Zit nog te kijken naar een mooie achtergrond, ik heb op dit moment een Yosemite achtergrond xD terwijl ik Mavericks heb hihi
Heb je ook al getest of deze wel geüpgraded kan worden naar Yosemite? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
MJ23 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:56:
Whahaha nee!!! Zijn oude 'oma' stoelen xD rofl. Lijkt er wel op hahahah. Viel me nooit op zeg.
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:34:
[...]

Heb je ook al getest of deze wel geüpgraded kan worden naar Yosemite? :+
Hihi, ik ga hem de komende tijd niet upgrade. :-) totdat er wat problemen en bugs opgelost zijn :3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:41
MJ23 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:56:
Moet er toch iets voor over hebben he.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
lindseysew schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:36:
[...]

Edit :
Huidige setup

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Even meer info, setup bestaat momenteel uit ;
  • Macbook Pro Retina 15" Mid 2014 model :-)
  • Cyborg R.A.T. Call of Duty Muis (wordt vervangen voor een draadloze... werkt niet goed) Trust Long Life Wireless Mouse, soon
  • Ethernet naar USB blokje :-D
  • Ikea lamp met een Apple logo erop, werd creatief..
  • Witte Senseo apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lindseysew schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:53:
[...]

Even meer info, setup bestaat momenteel uit ;
  • Macbook Pro Retina 15" Mid 2014 model :-)
  • Cyborg R.A.T. Call of Duty Muis (wordt vervangen voor een draadloze... werkt niet goed) Trust Long Life Wireless Mouse, soon
  • Ethernet naar USB blokje :-D
  • Ikea lamp met een Apple logo erop, werd creatief..
  • Witte Senseo apparaat
Je niet werkende muis vervangen door een muis van Trust :')
Ik zou iets meer uitgeven en iets van Logitech kopen (heb ik altijd goede ervaringen mee gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
Verwijderd schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:46:
[...]

Je niet werkende muis vervangen door een muis van Trust :')
Ik zou iets meer uitgeven en iets van Logitech kopen (heb ik altijd goede ervaringen mee gehad)
Dat wordt de volgende muis vast wel :3 hahaha Trust is natuurlijk een B/C merk.
Maar om het ff te proberen, en ik had eigenlijk geen zin meer om te wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gisteren eindelijk een bureau gekocht ipv de eettafel te gebruiken (Ikea Hemnes, met Dioder verlichting), dus ook maar even een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AM3Xnh1l.jpg

De setup:
- 2012 Mac Mini en een stapeltje WD Passports (netjes onderin weggewerkt)
- 27" Thunderbolt display
- Apple keyboard en trackpad
- Razer Naga muis
- Creative SoundBlaster Omega Tactic 3D headset (onderin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
Ainnir schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:54:
Gisteren eindelijk een bureau gekocht ipv de eettafel te gebruiken (Ikea Hemnes, met Dioder verlichting), dus ook maar even een plaatje:

De setup:
- 2012 Mac Mini en een stapeltje WD Passports (netjes onderin weggewerkt)
- 27" Thunderbolt display
- Apple keyboard en trackpad
- Razer Naga muis
- Creative SoundBlaster Omega Tactic 3D headset (onderin)
ziet er goed uit, ik zie dat je een paar aanpassingen heb gedaan aan de indeling van de plankjes en laden.

erg gaaf zo en laat die hemnes er stukken beter uitzien zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nieuwe Mac en nieuwe monitor. Dus tijd voor een nieuw plaatje van het verdomhoekje.

Mac mini 2014 (2,6GHz, 8GB, 256SSD)
Apple wireless keyboard en trackpad
iPad mini Retina
Dell S2240L monitor
Logitech speakers verstopt achter de monitor

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jkX5zK5VGEIeLmF3alrSDU1S/full.jpg

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
Bekijk dit topic al jaren en dan nu eindelijk eens een foto van mijn eigen plekje

Macbook Pro 15 inch medio 2012 (2,3GHz i7, 16GB RAM, 256GB SSD, High Res screen, US layout keyboard)
Samsung SyncMaster 2443
Logitech Z4
Apple wireless keyboard (US layout)
Razer Orochi
Rain Design mStand
HTC One M8
Corepad XXL matje

Afbeeldingslocatie: http://i274.photobucket.com/albums/jj251/DJRotor/IMG_2631.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
iMac Bureau
  • iMac 5K (i7 4.0, 295x, 512GB SSD)
  • Logitech MX revolution rat
  • Logitech Z-2300 2.1 setje
  • WD Mybook Studio 1TB
En verder nog een 2012 Mac Mini onder m'n TV als mediacenter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Heb je de foto gemaakt met een go pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-05-2023
Cubix schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:34:
iMac 5K (i7 4.0, 295x, 512GB SSD)
Dat moet echt porno zijn :9~

Hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
Psycho_Mantis schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:34:
Heb je de foto gemaakt met een go pro?
Neem aan dat je die van mij bedoeld? Nee geen go pro, wel een 8mm fisheye lens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
SublimnAll schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:44:
[...]

Dat moet echt porno zijn :9~

Hoe bevalt ie?
Goed! Ben erg blij met de retina resolutie. Tekst is zo mooi scherp. Goed scherpe foto's met een flinke resolutie zijn prachtig. Foto's van een iPhone 6 zijn helaas niet goed genoeg om het scherm tot zijn recht te laten komen.

Ben alleen niet zo tevreden over het gedrag van de ventilator, het toerental stijgt snel bij redelijk zwaar werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-09 07:27
Cubix schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:34:
[...]

Goed! Ben erg blij met de retina resolutie. Tekst is zo mooi scherp. Goed scherpe foto's met een flinke resolutie zijn prachtig. Foto's van een iPhone 6 zijn helaas niet goed genoeg om het scherm tot zijn recht te laten komen.

Ben alleen niet zo tevreden over het gedrag van de ventilator, het toerental stijgt snel bij redelijk zwaar werk.
Vind ik ook altijd een vervelend puntje bij mijn 15" Retina MBP, die ventilator bij intensief gebruik. Maar, mooi ding die 5K.. hoop dat ik er ooit een kan betalen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Progje installeren ff instellen en op de achtergrond laten draaien en je ziet het nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Mektheb schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 20:19:
Progje installeren ff instellen en op de achtergrond laten draaien en je ziet het nooit meer.
Lijkt me niet verstandig, de i7 en de 295x genereren een hoop hitte, meer dan de top-spec iMac 2013: http://support.apple.com/en-us/ht3559

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Cubix schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:11:
[...]

Lijkt me niet verstandig, de i7 en de 295x genereren een hoop hitte, meer dan de top-spec iMac 2013: http://support.apple.com/en-us/ht3559
Lijkt mij ook niet heel goed. Meestal zet ik muziek gewoon harder aan ;)

Tenzij ik aan het Skypen ben, dan gebruik ik Mac Fans Control om het iets bij te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Cubix schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 21:11:
[...]

Dat weet ik, maar als je IDLE in OSX bezig ben zou je hem in profile modus kunnen zetten dat je dan dus minimaal de fans heb.

En als je dan dus doorgaat met renderen of gamen of iets zet je hem iets hoger.

Ik heb zelf de 2011 versie en heb zelfs er 1 fan uitgehaald en de ander ingesteld op 1000rpm en ook met gamen etc.

Warmer dan 50 graden is het nog nooit geworden.
Maar goed is dan ook geen 295x ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky K.
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-08 23:29
M'n computerhoekje

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8635/15805925925_6b9a998e2a_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7509/15186470793_4c37ffd5f6_o.jpg

- Apple 30 inch cinema display (gecalibreerd met Datacolor Spyder)
- Apple Mac Pro 2009 (geupgrade: 2x 6 core 2,93 GHz Intel Xeon, NVIDIA Geforce 680, SSD schijf komt)
- Apple Magic Mouse met Mobee Magic Charger
- Apple iSight
- Apple iPhone 5
- Bose Companion 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mooi setje. :) De oude Mac Pro blijft een prachtig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky K.
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-08 23:29
SChief schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:47:
Mooi setje. :) De oude Mac Pro blijft een prachtig apparaat.
Dank je. Zeker, en met de upgrade is ie ook nog sneller dan de nieuwste Mac Pro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-08 16:16
Sharky K. schreef op zondag 16 november 2014 @ 22:49:
[...]

Dank je. Zeker, en met de upgrade is ie ook nog sneller dan de nieuwste Mac Pro's :)
Op de videokaarten na dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:51
die iSight webcam blijft toch een pareltje om te zien! Jammer dat er geen HD versie van is...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 23:26

Quakie

quakelen

Cubix schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:34:
[afbeelding]
  • iMac 5K (i7 4.0, 295x, 512GB SSD)
  • Logitech MX revolution rat
  • Logitech Z-2300 2.1 setje
  • WD Mybook Studio 1TB
En verder nog een 2012 Mac Mini onder m'n TV als mediacenter.
heerlijk, met zulke fotos mis ik altijd gelijk mijn iMac weer.. helaas geen ruimte of noodzaak meer...

beest van een machine

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 13:03
De artemide lamp blijft ook erg fraai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaap1991
  • Laatst online: 22-12-2023
edit*

[ Voor 99% gewijzigd door Schaap1991 op 18-11-2014 19:32 . Reden: verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 12:36
Het gaat bij mij redelijk snel allemaal. Zo stond het er in januari nog bij:
Setup0114

U ziet in het kort:
2011 Macbook Air (13,3", 256GB SSD)
2013 iMac (21,5")
iPhone 5S
Power Mac G4 Cube
Simpel Philips scherm

Ondertussen zijn de Air en de iMac verkocht en heb ik een half jaar met een 2012 Macbook Pro rondgelopen. Ook die is weer weg en nu heb ik deze setup staan:

Setup1

Setup2

- Late 2013 retina Macbook Pro (8Gb, 256GB SSD upgrade)
- Rain design mStand
- Apple Wireless keyboard & Magic Mouse
- Bowers & Wilkins MM-1 speakers

- Samsung 22" scherm
- Acer 22" scherm (voor wanneer de Pi is gecrasht of wanneer ik een PC moet (her)installeren)

- Raspberry Pi B+ (om lekker mee te rommelen)

- iPhone 5S

Setup3

- Power Mac G4 Cube
Nog geen leuk doel voor verzonnen, maar het blijf het een mooie ding om te zien, dus hij staat tijdelijk hier.
- 17" iMac G4 "het bolletje"
Helaas met een defecte CD drive en zonder OS. Moet dus een keertje geopereerd worden.

Setup4
- Mid 2007 Mac Mini met een externe 2TB schijf. Dient als iTunes, web en fileserver.
- Airport Extreme

Wat zien we verder niet:
- 2013 Apple TV (staat bij mijn ondertussen antieke 2008 Samsung LCD)
- Bower & Wilkins P3 headphones (zit in mijn tas)
- iPad Mini Retina (idem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montana
  • Laatst online: 11:26

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Nieuwe iMac dus een nieuwe setting, daar hoort na jaren ook een nieuwe foto bij.

Nieuw bureau, steigerhout met steigerbuis, met onder de tafel een bak voor alle snoeren en externe drives etc. (netjes uit het zicht, opening aan de muurkant) Alles met witte vernis (kalkwas achtig) behandeld.

• iMac 27” Retina 2014 | i7 | 16 GB | 256 FD | R9 M295X 4 GB
• Macbook Pro 13” 2012 | i7 | 8 GB | 256 SSD
• iPad 4 Retina | 16 GB
• iPhone 4S | 8 Gb
• Harman Kardon Aura (black)
• Canon MG7150 (wit)

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-hUxeqgXvQh0/VG-q-_o36sI/AAAAAAAAGas/kSHnTOxFBK4/s600/XT115977.jpg

Op de iPad, iPhone en Macbook pro is verder alles nieuw.
Ik had voorheen een Logitech Z5500 (5.1) setje maar dat was zo aanwezig, qua kleur, geluid en zoveel snoeren. Dus alles terug gebracht naar een rustig bureau.

Dat ik hier thuis een beetje verwend ben, dat is wel duidelijk. Maar wat een plezier en genot. Vooral de iMac met betrekking tot m'n fotografie. Ook met het geluid van de Harman Kardon is supper.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10689772_1015509131808417_1764811338614600003_n.jpg?oh=6559444c135825594a8780f81a93360f&oe=54DD0C0B&__gda__=1423307826_598d6a549f8e8991d859bf87912e3235

Ik ook maar na veel meelezen.

Wat je ziet:

Harman Kardon Soundsticks II
Macbook Air 13,3 Early 2014 256GB,8GB,i5
Dell 2340L (top scherm)
Externe Seagate aardeschijf voor backups
Logitech Performance MX muis
Logitech solar keyboard

en last but not least Ipad Air 2 64GB SG.

Ben op dit moment even sparen om weer een nieuw apple keyboard te kopen al ben ik er nog niet helemaal uit welke dat wordt.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Laatst online: 04-09 10:28
Mooi! Zo'n BookArc blijft een leuk dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
staat alleen wel verkeerd om op de foto. Maar ja wel blij mee opzich. Het scheelt gewoon een hoop ruimte op mijnbureau en neem de mac nu tegenwoordig niet zo heel veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homemix25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 21:28
@denzis
Waarom wil je overstappen naar een Apple Keyboard? En ga je dan voor de draadloze of bedrade variant? Heb momenteel het bedrade Apple keyboard en dat bevalt goed. Zou hem alleen wel draadloos willen hebben, maar dan mis ik weer het numerieke eiland en de usb 2.0 poorten..

"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
homemix25 schreef op zondag 23 november 2014 @ 21:19:
@denzis
Waarom wil je overstappen naar een Apple Keyboard? En ga je dan voor de draadloze of bedrade variant? Heb momenteel het bedrade Apple keyboard en dat bevalt goed. Zou hem alleen wel draadloos willen hebben, maar dan mis ik weer het numerieke eiland en de usb 2.0 poorten..
Omdat dit natuurlijk een windows toetsenbord is. Dus ik mis een paar keys en heb geen dedicated media keys. Maar gewoon FN keys.

Twijfel zelf tussen de originele zowel wired als wireless (wil liever wireless aangezien ik zo min mogelijk bedrading wil hebben)

Maar Logitech heeft ook een paar mooie alternatieven welke ik overweeg. Maar wil sowieso US international layout hebben en dat heeft logitech niet helaas in europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online

ppl

Probeer anders eens Karabiner, dan kun je van je gewone Windows toetsenbord een Apple toetsenbord maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 16:53
Snel een foto geschoten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/70AdTav.jpg

27" iMac
13 rMBP (in de sleeve)
iPhone 6+

[ Voor 26% gewijzigd door Idutchman op 25-11-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selmer
Idutchman schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:13:
Snel een foto geschoten.

[afbeelding]

27" iMac
13 rMBP (in de sleeve)
iPhone 6+
Gaaf! Erg strak en mooi afgewerkt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:47
Snel een foto geschoten.

[afbeelding]

27" iMac
13 rMBP (in de sleeve)
iPhone 6+
Enige waar ik echt spijt van heb, het nieuwe model bestellen zonder vesa. Dat mis ik dagelijks nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
martijnmartijn schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:01:
[...]

Enige waar ik echt spijt van heb, het nieuwe model bestellen zonder vesa. Dat mis ik dagelijks nog.
Het is voor mij een reden om voorlopig niet up te graden. Dit betreft een 27" mid 2011 model (nieuw gekocht) met 2.7 i5, 16GB RAM en een 250GB 840 EVO SSD. Dit volstaat echt méer dan genoeg.

Natuurlijk is het nieuw model esthetisch nog mooier, maar ach.

[ Voor 7% gewijzigd door Idutchman op 25-11-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Idutchman schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:03:
[...]

Het is voor mij een reden om voorlopig niet up te graden. Dit betreft een 27" mid 2011 model (nieuw gekocht) met 2.7 i5, 16GB RAM en een 250GB 840 EVO SSD. Dit volstaat echt méer dan genoeg.

Natuurlijk is het nieuw model esthetisch nog mooier, maar ach.
Ik baal alleen van de 6770, die moet echt nodig een GTX780 of iets hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Snel een foto geschoten.

[afbeelding]

27" iMac
13 rMBP (in de sleeve)
iPhone 6+
Waar heb je dat bureau gekocht? :)

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 11:12
Mijn nieuwe bureautje:
Afbeeldingslocatie: http://i1143.photobucket.com/albums/n623/dirkalblas/IMAG6555.jpg
Wat je ziet:
-MacBook Pro 15" 2,8Ghz, 16GB, NVIDIA GeForce GT 750M (2014) O+
-KRK Rokit 5 studiomonitor
-Dell UltraSharp U2713HM
-GoPro 3 Black
-Macbook Pro 15" 2,2Ghz, 8GB en een dedicated videokaart (2010) (rechtsonderin)
-Vier weg audio schakelaar (achter GoPro onder beeldscherm)
-Logitech M505

Wat je niet ziet op het bureau:
-De tweede KRK Rokit 5 studiomonitor

Wat je niet ziet onder het bureau:
-Netgear Gigabit 5poorts switch
-Airport Express
-RaspberryPi met KlikAanKlikUit zender 8)
-MONSTER Surge Protector
En héél veel tie-wrapjes om de kabels te ordenen }:O

Mocht je trouwens geïnteresseerd zijn in de Flash snelheid van mijn MBP maar kan je het niet lezen: 720mb/s

[ Voor 7% gewijzigd door spork op 25-11-2014 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
Mektheb schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:11:
[...]

Ik baal alleen van de 6770, die moet echt nodig een GTX780 of iets hebben.
Met wat ik op de Mac doe, maakt dat voor mij echt 0,0 uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
barktus schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:55:
[...]

Waar heb je dat bureau gekocht? :)
Houten meubelzaak in de Cruquius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Idutchman schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:33:
[...]

Met wat ik op de Mac doe, maakt dat voor mij echt 0,0 uit. :)
Nee precies dan is het inderdaad een beest van een machine, ik heb hem nu 2 jaar en ik ga er zeker nog wel 3 jaar mee doen.

Alleen de GPU vervangen zou voor mij perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 16:53
Halen jullie nu eerst overal de kabeltjes weg?
want mijn bureau wordt over het algemeen vrij snel een spaghetti van kabels en zooi...
dus tips zijn best welkom eigenlijk.

Zodra ik het netjes heb, ga ik sowieso posten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piwi_
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:00
Xantios schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:32:
want mijn bureau wordt over het algemeen vrij snel een spaghetti van kabels en zooi...

Mijn bureau is altijd kabelvrij (op de muis na). Ik werk ze weg onder de tafel (kabelbakje) en monitor steun.
Met een MBP heb je ook maar 4 kabels: 2 x TB/Mini Display, 1 x USB en 1 x stroom (en 1 x audio eventueel). Die bundel ik met klitteband en kan ik ze mooi uit het zicht wegwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Xantios schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:32:

3 kabels.

Stroom van de iMac en stroom van de Macbook.

Stroom van de lamp

Verder is alles wireless

• Sanderk96
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-10-2015
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/j9vd6d.jpg

Wat je hier ziet:

Macbook pro (Retina, 15-inch, Mid 2014) 16GB, 2,2 Ghz i7 250GB
iiyama ProLite E2410HDS
Apple magic mouse, Wireless keyboard & Magic trackpad
Mac Mini 2011 8GB 128GB SSD
iPad 2 64GB 3G
Sonos Play 5
Logitech Z906
Ratscar Mat

Foto gemaakt met een iPhone 5S 16GB Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonbridge
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:54

Bonbridge

35-85

27" iMac Retina 5K
  • 4.0Ghz Quad-Core Intel Core i7, Boost to 4.4Ghz
  • 24GB 1600Mhz DDR3 SDRAM (2x4, 2x8)
  • 512GB Flash Storage
  • AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5
Afbeeldingslocatie: http://oi57.tinypic.com/2ez0bc6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi61.tinypic.com/okbkhd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/xonmyu.jpg

Nu tijd voor een groter bureau!

Overigens mijn eerste Apple product. Wat een BEEST!

R6+R8 | RF14-35/4.0L IS | RF24-105/4.0L IS | RF35/1.8 | RF50/1.8 | RF85/1.2L |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SublimnAll
  • Laatst online: 24-05-2023
Gisteren de 5K voor het eerst in het echt aanschouwd. Dat beeld is echt bizár scherp. Ik ben jaloers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Laatst online: 21-08 18:42
Geld geïnvesteerd in de juiste spullen zie ik. Mooie apparatuur! Kun je de wallpaper delen of is deze prive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonbridge
  • Laatst online: 09:54

Bonbridge

35-85

Je mag hem van mij wel als achtergrond gebruiken. Zolang er maar geen andere dingen mee worden gedaan ;)
Hij is wel zelf gemaakt namelijk.

Ongelofelijk hoe achterlijk scherp hij zo op 5k uitkomt. Echt een eyecandy.

https://www.flickr.com/photos/merijn89/9562027975/

Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3694/9562027975_5649b59624_z.jpgHong Kong by Merijn Geurts, on Flickr

[ Voor 31% gewijzigd door Bonbridge op 01-12-2014 17:47 ]

R6+R8 | RF14-35/4.0L IS | RF24-105/4.0L IS | RF35/1.8 | RF50/1.8 | RF85/1.2L |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 11:12

Typhone

Who Dares Wins

Zo ook maar eens een update posten. Snelle foto (geen tijd gehad voor betere) en ik baal omdat ik net in het andere topic zag dat ik wat brute deals ben misgelopen grrrrr. Anyway:

Men neme:
- iMac Retina 5K, i7, 256GB SSD, 290X, 32GB
- Macbook Pro early 2014 i7
- Canon Isensys MF8280Cw
- Surface Pro 2 Tab 256GB
- iPad Air 64GB
- Western Digital MyBook 4TB
- BlueLounge Sanctuary 4
- HTC One m8
- Wireless Keyboard en magic mouse (wordt vervangen voor trackpad)
- Apple keyboard en magic mouse

Foto gemaakt met iPhone 6 128GB

Geen professional wel enthousiaste gebruiker.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/1939899_740704396008681_3167258723329095320_n.jpg?oh=50326fc4ea12586daa5fcedab9e3d956&oe=54D389FF&__gda__=1426713782_b92996fdf2dd3557f4364861c9861cea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Typhone schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:04:
Zo ook maar eens een update posten. Snelle foto (geen tijd gehad voor betere) en ik baal omdat ik net in het andere topic zag dat ik wat brute deals ben misgelopen grrrrr. Anyway:

Men neme:
- iMac Retina 5K, i7, 256GB SSD, 290X, 32GB
- Macbook Pro early 2014 i7
- Canon Isensys MF8280Cw
- Surface Pro 2 Tab 256GB
- iPad Air 64GB
- Western Digital MyBook 4TB
- BlueLounge Sanctuary 4
- HTC One m8
- Wireless Keyboard en magic mouse (wordt vervangen voor trackpad)
- Apple keyboard en magic mouse

Foto gemaakt met iPhone 6 128GB

Geen professional wel enthousiaste gebruiker.

[afbeelding]
Mooie spullen!

...maar wat zijn printers toch eigenlijk altijd lelijk gebleven. Zelf heb ik m'n kleurenlaser maar onder een bureau in een rommelkamer gezet. Onhandig, maar uit het zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huug1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 14:09
Snel een foto geschoten.

[afbeelding]

27" iMac
13 rMBP (in de sleeve)
iPhone 6+
Welke speakers zijn dit? Ze zien er fraai uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:56
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3A0E3b3i2p2L2f0U2g0S/Setup1214.jpg

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moodshifter
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03 12:32
erg stijlvol! vandaag mijn 13 inch pro retina binnen gehad. Wat een machine, Zal binnenkort een foto posten van mijn bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Laatste foto al weer paar maandjes oud: Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 23

Sinds deze week nieuwe monitor, dus wel weer een foto momentje waard :D

To do de komende tijd:
- De Logitech K400 veranderen in een Apple keyboard (mis vooral toetsen zoals de CMD)
- Rain Design mStand als standaard voor MacBook
- Nieuw bureau --> wordt een zelfbouw van steigerhout. Met name dieper en hierbij komt bijvoorbeeld ook de printer niet meer op het bureau te staan.
- PS4 aanschaffen en aansluiten.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/9s6t7b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/359lnnn.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door RickvN op 04-12-2014 08:42 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:33

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

huug1984 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:32:
[...]

Welke speakers zijn dit? Ze zien er fraai uit!
Lijken de Hercules XPS 101
Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste

Let op:
  • Ga niet offtopic.
  • Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
  • Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
  • Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
  • Pas op met EXIF (locatie)data in de foto, helaas heeft niet iedereen goede bedoelingen.
  • Lees ook de topicstart voordat je hier post.