Als je een Monk wilt die damage doet voor T3/T4 en tevens overeind blijft, zul je met je item keuze van je Armor anders om moeten gaan.Tranzity schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:02:
Ik heb wat advies nodig mbt mijn Monk-alt:
Check http://eu.battle.net/d3/e...hForze-1316/hero/45396172
Mix 3 sets met de RoRG, hierdoor is mijn toughness ingame 24miljoen, ik ga niet door, maar ik maak helaas geen damage, hierdoor zit ik vast op T2. Als ik in een groep meeloop werkt het (Exploding Palm), maar als ik zelf een groep mobs bijelkaar hark duurt het erg lang voordat dit dood is.
Hoe kan ik mijn damage ophoog krikken?
Wat is beter? Lightning based (ik heb een Fullminator, een lage Odin's Son en een middel matige TF) met Wyrward (werkt dit, niet opletten op die gem, die ring komt van m'n Crusader) of Cold based (ik heb een mooie Azurewrath en Rimeheart), gaat 2.1 nog veel wijzigen hierin?
Is mijn skill set voldoende? (OwE verplicht, EP) wat kan ik hier verbeteren?
Ik heb gelezen dat Dex niet nodig is met een zeroDPS build?
Doel is: T4
Ik heb het idee dat je ieder groen item gelijk equipped?
Mijn advies is je Monk opnieuw opbouwen met yellows met de tips van retlaw. En voor je OWE alleen items nemen met dezelfde resist. Als er daarna legs passen in je resist keuze en een upgrade zijn door bv een bepaalde elemental damage dan bouw je zo je DPS Monk verder op.
Die Aughilds laten staan en je bracers CHC op rerollen.
Als je zDPS wilt is het natuurlijk een heel ander verhaal.

nu nog andere akhan chest aangezien me reroll voor de socs was. Iemand anders nog tips ?