Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Tranzity schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:02:
Ik heb wat advies nodig mbt mijn Monk-alt:
Check http://eu.battle.net/d3/e...hForze-1316/hero/45396172

Mix 3 sets met de RoRG, hierdoor is mijn toughness ingame 24miljoen, ik ga niet door, maar ik maak helaas geen damage, hierdoor zit ik vast op T2. Als ik in een groep meeloop werkt het (Exploding Palm), maar als ik zelf een groep mobs bijelkaar hark duurt het erg lang voordat dit dood is.

Hoe kan ik mijn damage ophoog krikken?
Wat is beter? Lightning based (ik heb een Fullminator, een lage Odin's Son en een middel matige TF) met Wyrward (werkt dit, niet opletten op die gem, die ring komt van m'n Crusader) of Cold based (ik heb een mooie Azurewrath en Rimeheart), gaat 2.1 nog veel wijzigen hierin?
Is mijn skill set voldoende? (OwE verplicht, EP) wat kan ik hier verbeteren?
Ik heb gelezen dat Dex niet nodig is met een zeroDPS build?

Doel is: T4
Als je een Monk wilt die damage doet voor T3/T4 en tevens overeind blijft, zul je met je item keuze van je Armor anders om moeten gaan.

Ik heb het idee dat je ieder groen item gelijk equipped?

Mijn advies is je Monk opnieuw opbouwen met yellows met de tips van retlaw. En voor je OWE alleen items nemen met dezelfde resist. Als er daarna legs passen in je resist keuze en een upgrade zijn door bv een bepaalde elemental damage dan bouw je zo je DPS Monk verder op.

Die Aughilds laten staan en je bracers CHC op rerollen.

Als je zDPS wilt is het natuurlijk een heel ander verhaal.

D3 Armory

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ulanbator schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:32:
[...]

Als je een Monk wilt die damage doet voor T3/T4 en tevens overeind blijft, zul je met je item keuze van je Armor anders om moeten gaan.

Ik heb het idee dat je ieder groen item gelijk equipped?

Mijn advies is je Monk opnieuw opbouwen met yellows met de tips van retlaw. En voor je OWE alleen items nemen met dezelfde resist. Als er daarna legs passen in je resist keuze en een upgrade zijn door bv een bepaalde elemental damage dan bouw je zo je DPS Monk verder op.

Die Aughilds laten staan en je bracers CHC op rerollen.

Als je zDPS wilt is het natuurlijk een heel ander verhaal.
Is allemaal gecrafte gear.
Thanks en ook thanks Desjaak en retlaw.
In iedergeval 2 richtingen die ik op kan gaan.
Deadsmell schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:30:
Gisteren voor het eerst in maanden D3 weer eens opgestart en ook met de monk aan de slag gegaan, in de hoop leuke gear voor een fire build te vinden. Ik maak uit je comment op dat T6 daar op den duur niet mee te doen is? Zijn er eigenlijk al fatsoenlijke builds waar T6 wel mee te doen is, voor welke klasse dan ook?

En thanks aan de SG-crew dat ik er na maanden inactiviteit niet uitgeschopt ben. Had iets anders verwacht na de aankondiging van strengere regeltjes, een tijdje terug. :P
Nieuwe regels - ja! Mensen zomaar kicken - niet meteen ;) Welcome back & Gezellig :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 19:37
Gister mijn WD van 60 naar 70 geleveld en gelijk wat rifts e.d. gedaan. Best al wel leuke gear als zeg ik het zelf. Na ongv 270 shars had ik nog 15 shards over voor het rollen van een MoJ. Met mijn 1 na laaste rol dropt hi met 98% pet dmg :+ Ik was blij

PSN: Brwmaster

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:50

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Jeej, eindelijk lut socks voor mijn barb! Nu de EQ set nog :).

Battle.net || Strava

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:15:
[...]

Ring upgraden naar lvl50 ? :) Pets dont die, met een rheno's flayer bij. Zie review Debo :)

Linkje:
https://www.youtube.com/watch?v=zD720pSP_EU

ook wijziging van PTR vandaag:

Enforcer - Has been redesigned. Increases the damage of your pets by 25%. Secondary Power: Your pets take 30% reduced damage

New Ceremonial Dagger: Your Poison Darts and your Fetishes' Poison Darts now pierce

SEASONAL LEGENDARY - New Legendary Ceremonial Dagger: Soul Harvest now stacks up to 10 time
(jade build :) )

The Gidbinn: Fetishes spawned by The Gidbinn should now work with the Fierce Loyalty passive and Carnevil's Legendary Power

Carnevil build OP :)
De enforcer gem is geupdate naar -30% damage reduction kortom dat is waardeloos. Aangezien zelfs je dog met TMF redelijk snel dood gaat op greater rift level 30, de fetishes dus helemaal. Dan kan je een SMK hebben maar als je geen fetishes hebt heb je er ook weinig aan. Ik denk dat Blizzard die wel weer gaat aanpassen want -30% gaat niet werken.

Plus dat de rhen ho flayer zoveel CC geeft die je echt nodig hebt in de greater rifts. De nieuwe knife ben ik wel benieuwd naar maar die is nog niet te testen omdat de fetishes niet meer reageren op carneval :P

Gister op de live wel een furnace gevonden, moet nog kijken of die nog goed te gebruiken is met Jade.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:30

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Meende dat er onduidelijkheid was vanuit Blizzard of de Ps4 en XB1 versie van D3 wel of geen patches zouden krijgen. Deze onduidelijkheid is nu weg: http://www.gamezone.com/n...s4-will-mirror-pc-version

Yay!!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Wooldoor schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 10:27:
[...]

De enforcer gem is geupdate naar -30% damage reduction kortom dat is waardeloos. Aangezien zelfs je dog met TMF redelijk snel dood gaat op greater rift level 30, de fetishes dus helemaal. Dan kan je een SMK hebben maar als je geen fetishes hebt heb je er ook weinig aan. Ik denk dat Blizzard die wel weer gaat aanpassen want -30% gaat niet werken.

Plus dat de rhen ho flayer zoveel CC geeft die je echt nodig hebt in de greater rifts. De nieuwe knife ben ik wel benieuwd naar maar die is nog niet te testen omdat de fetishes niet meer reageren op carneval :P

Gister op de live wel een furnace gevonden, moet nog kijken of die nog goed te gebruiken is met Jade.
@Enforcer: ik ben het niet helemaal met je eens de primary power - is wel waardevol wat betreft 25%+ dmg van je pets. Het getal van 20-25% wordt verwacht zodra de gem dropt en zal hoger worden als je de gem upgrade vam lvl 1-50 (voor enabling secondary power) en voor lvl 51-xx. Over de damage reduction zal wel nagedacht zijn ... wellicht dat die pets het nog overleven tot GR lvl 40 ofzo ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09:28
Vidra schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 17:24:
[...]

@Enforcer: ik ben het niet helemaal met je eens de primary power - is wel waardevol wat betreft 25%+ dmg van je pets. Het getal van 20-25% wordt verwacht zodra de gem dropt en zal hoger worden als je de gem upgrade vam lvl 1-50 (voor enabling secondary power) en voor lvl 51-xx. Over de damage reduction zal wel nagedacht zijn ... wellicht dat die pets het nog overleven tot GR lvl 40 ofzo ;)
De primary power had ik het niet over, die is prima gebuffed. Maar de secondary scaled niet mee, dat is gewoon 30% reduced damage. Maar ook al heb je die dan nog liggen ze allemaal heel snel plat en dan heb je ook niets meer aan je pet damage.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:57

Grin

Ride si sapis.

Wie kan me even opweg helpen met mijn barb. De gear is al redelijk, ik heb hem via rifts naar 70 gebracht en heb hem wat gear gegeven die ik heb verzameld met mijn crusader. Maar nog maar amper met de barb gespeeld...
Ik zet in op 2 pijlers, DMG en CDR want ik hoorde dat je daar een build mee kan maken rond fire. Ik hoor graag jullie op-/aanmerkingen!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

Ik ben ook maar eens begonnen aan een crusader. Man, wat een verademing niet te filmen. Die Demon hunter van mij heeft nog geen bonus gehad van 100+ kills, en die crusader is net aan level 60 en die dingen vliegen me om de oren. Veel plezieriger om zo een level door te lopen.

Dus ik mag zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar mooi heb lopen aankloten met die demon hunter. Denk dat ik die crusader leuker ga vinden.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:57

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:40:
Ik ben ook maar eens begonnen aan een crusader. Man, wat een verademing niet te filmen. Die Demon hunter van mij heeft nog geen bonus gehad van 100+ kills, en die crusader is net aan level 60 en die dingen vliegen me om de oren. Veel plezieriger om zo een level door te lopen.

Dus ik mag zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar mooi heb lopen aankloten met die demon hunter. Denk dat ik die crusader leuker ga vinden.
Crus is idd een prima klasse. Je bent afhankelijk van/moet de full Akkhan set, RoRG, Darklight/FotF en Reapers Wraps maar als je die items eenmaal hebt dan kan je T5 facetanken. Heerlijk ontspannen is dat! :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grin schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:45:
[...]

Crus is idd een prima klasse. Je bent afhankelijk van/moet de full Akkhan set, RoRG, Darklight/FotF en Reapers Wraps maar als je die items eenmaal hebt dan kan je T5 facetanken. Heerlijk ontspannen is dat! :)
En met crafted items daarvoor kan je T3-4 makkelijk aan :P.
Heerlijke class die makkelijker geared dan mijn monk op het moment :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 00:14
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:40:

Herkenbaar. Altijd DH gespeeld, maar sinds ik vorige maand begonnen ben met RoS en de Crusader heb ik niet echt meer naar m'n DH omgekeken (alleen even naar 70 gebracht).
Vind de crus fijner spelen en een stuk minder squishy. Ik kan nu rustig met een schuin oog tv kijken tijdens rifts. :9

Verwijderd

toch nog maar een keer vragen... kan een GoT clan leader mij een invite sturen aub?
Ellendras#2772

heb nu 94 van die rift fragments en zou het wel tof vinden als iemand mij aan zon ring kan helpen :P
heb nu 9,9 mil toughness
264,5k DPS
15k healing

Verwijderd

Komt dat misschien ook omdat ik nu met RoS aan een nieuw character begin? Is er wat veranderd qua opbouw/ leveling? gaat gewoon zo soepel, die DH was ook in normal bij mij al tig keer dood gegaan, en ik zit nu in expert op 69 en echt geen centje pijn. Volgens mij ben ook nog niet dood gegaan. Weet niet of je dat ergens kan checken...

Echt zo soepel. krijg bijna zin nog een class naar 70 te brengen. Man wat zonde, die DH :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Gisteren mijn zDPS monk opgeblazen :o Net een shrine gepakt met Nemesis bracers toen waren er 2 packs beide met molton, de 2 packs waren zo dood en ik dacht dat ik mijn bracers terug had geswitcht en toen was ik opeens dood door 10 molton bommen, bleek dat ik niet mijn bracers terug geswitcht had maar dat ik mijn fire amu had omgeruild voor halcyons ;w

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 11-08-2014 10:10 ]

Movies: letterboxd

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Ik ben nog voorzichtig met Kahooli - mijn HC Crusader.

Ik speel op dit moment op Hard en dat gaat nog behoorlijk soepel. Zou Expert ook nog gaan denken jullie?
(Je blijft toch voorzichtiger met HC chars :) )

Ik weet dat gear en build nog wat werk nodig hebben (Bijv. Holy damage op bracers en necklace). Maar dat komt wel met geduld. (Heb te weinig gold en mats om intensief te craften / rollen, ben dus primair afhankelijk van drops).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Br3wmaster
Na het rerollen van mijn MoJ nog steeds geen ChC rol elke keer + life of AR. Het kost me nu al iets van 1,5 mil per rol. Ik twijfel of ik nu nog moet rerollen? Voegt die ChC echt veel toe of kan ik het ook wel af zonder? Link naar profiel staat in mijn sig trouwens. Alvast bedankt voor de feedback ofc :)

• desjaak909
Br3wmaster schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:49:
Na het rerollen van mijn MoJ nog steeds geen ChC rol elke keer + life of AR. Het kost me nu al iets van 1,5 mil per rol. Ik twijfel of ik nu nog moet rerollen? Voegt die ChC echt veel toe of kan ik het ook wel af zonder? Link naar profiel staat in mijn sig trouwens. Alvast bedankt voor de feedback ofc :)
Het is wel een goede roll met 98% pet dmg en max vit, misschien gewoon eerst even wat andere dingen doen, aughilds bracers craften bijvoorbeeld, daar haal je denk ik op korte termijn meer winst uit

Is die MoJ veel beter voor een pets build dan een Grin Reaper? Ik loop nu al een tijdje met een Grin Reaper rond en die bevalt mij heel erg goed. Gaf zo'n gigantische boost aan mijn damage, omdat die mimics al mijn spells kunnen casten. En die chaos op het scherm is geweldig. :)

Nog bedankt voor de tip over de pets build. Ik zat binnen een paar dagen op T3 met deze build en kan inmiddels T4 redelijk aan. Heb nog een flink aantal items op de wish list staan om hem naar de T6 te tillen.

• Br3wmaster
desjaak909 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:07:
[...]

Het is wel een goede roll met 98% pet dmg en max vit, misschien gewoon eerst even wat andere dingen doen, aughilds bracers craften bijvoorbeeld, daar haal je denk ik op korte termijn meer winst uit
Laat mijn MoJ dan maar even voor wat het is. Bracers word aan gewerkt helaas nog steeds geen goede rolls gehad. Moest altijd 2 stats rerollen (en dat kan helaas niet :+ ) Nu eerst weer even mats verzamelen en dan nog een poging doen :)

In ieder geval bedankt voor je visie :)
Deadsmell schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:15:
Is die MoJ veel beter voor een pets build dan een Grin Reaper? Ik loop nu al een tijdje met een Grin Reaper rond en die bevalt mij heel erg goed. Gaf zo'n gigantische boost aan mijn damage, omdat die mimics al mijn spells kunnen casten. En die chaos op het scherm is geweldig. :)

Nog bedankt voor de tip over de pets build. Ik zat binnen een paar dagen op T3 met deze build en kan inmiddels T4 redelijk aan. Heb nog een flink aantal items op de wish list staan om hem naar de T6 te tillen.
Heb zelf alleen nog een MoJ gevonden. Mocht ik nog een Grin Reaper vinden zal ik is kijken wat het verschil is voor mij tussen die 2 :)

[ Voor 38% gewijzigd door Br3wmaster op 11-08-2014 12:04 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:03:
Gisteren mijn zDPS monk opgeblazen :o Net een shrine gepakt met Nemesis bracers toen waren er 2 packs beide met molton, de 2 packs waren zo dood en ik dacht dat ik mijn bracers terug had geswitcht en toen was ik opeens dood door 10 molton bommen, bleek dat ik niet mijn bracers terug geswitcht had maar dat ik mijn fire amu had omgeruild voor halcyons ;w
RiP. Het komt inderdaad erg bekend voor, dat mis-switchen.

mja in al je 600+ plvls maar 2 of 3 chars verloren? dat is wel knap en ik vertrouw erop dat je nog tig set klaar in je stash hebt staan :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:32:
[...]

RiP. Het komt inderdaad erg bekend voor, dat mis-switchen.

mja in al je 600+ plvls maar 2 of 3 chars verloren? dat is wel knap en ik vertrouw erop dat je nog tig set klaar in je stash hebt staan :)
ja is me wel al vaker overkomen, maar dan stond ik meestal niet in 10 molton bommen >:)

Ben tot nu toe 3 chars verloren sinds RoS, waarvan 1 DC, dus valt inderdaad mee

Heb gelukkig nog gear voor een nieuwe, heb gisteren alvast lopen craften en had nog een FoA/SK/SoJ/RoRG en Kekegi's liggen, ga alleen mijn fire amu missen en ben weer door mijn gold heen :'(

Verwijderd

Ik dacht dat je alle gear kwijt was als je HC char dood ging?
Of is dat enkel de gear die het character aanhad?

• desjaak909
Verwijderd schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:39:
Ik dacht dat je alle gear kwijt was als je HC char dood ging?
Of is dat enkel de gear die het character aanhad?
Alleen wat je aan hebt en mee hebt in je inventory, je stash blijft gewoon bestaan

Verwijderd

In dat geval is doodgaan al iets minder erg :-)
Misschien toch maar eens verder doen dan met mijn HC Monk (momenteel lvl45 ofzo).

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:38:
[...]

ja is me wel al vaker overkomen, maar dan stond ik meestal niet in 10 molton bommen >:)

Ben tot nu toe 3 chars verloren sinds RoS, waarvan 1 DC, dus valt inderdaad mee

Heb gelukkig nog gear voor een nieuwe, heb gisteren alvast lopen craften en had nog een FoA/SK/SoJ/RoRG en Kekegi's liggen, ga alleen mijn fire amu missen en ben weer door mijn gold heen :'(
ja dat is vaak het gevaar van de immu amu's. Je raakt te lui om je char nog te bewegen :D

en daardoor liep je dus ook niet met NDE rond, neem ik aan?

Ik ben trouwens benieuwd, als je dood gaat tijdens AC-prophet, triggert Indistructible alsnog? of kan je daarna NOG eens "dood"gaan? heb nu beide, als ze beide tegelijk triggeren, kan ik net zogoed een andere nuttige passive nemen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

ja dat is vaak het gevaar van de immu amu's. Je raakt te lui om je char nog te bewegen :D

Liep wel gewoon met NDE, maar de ontploffingen waren niet allemaal tegelijk dus na NDE proc gewoon nog wat bommen te verduren gekregen en dat was blijbaar toch teveel, was verder ook niet echt in een parate staat aangezien ik er gewoon vanuit ging dat ik toch niks van die bommen zou voelen :X

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021

Nu nog wel ja, maar op de PTR is mimic een stuk beter gemaakt vanwege spider queen damage. Erg leuk om spider queens en grasp of the dead te nemen, leuke speelstijl en chaos :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Grin schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 18:53:
Wie kan me even opweg helpen met mijn barb. De gear is al redelijk, ik heb hem via rifts naar 70 gebracht en heb hem wat gear gegeven die ik heb verzameld met mijn crusader. Maar nog maar amper met de barb gespeeld...
Ik zet in op 2 pijlers, DMG en CDR want ik hoorde dat je daar een build mee kan maken rond fire. Ik hoor graag jullie op-/aanmerkingen!
Heb 2 barb builds een fire en een pysical mensen vinden die build erg goed ;) dus take a look :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

desjaak909 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:03:
Damn man RIP :(
_Peter2_ schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 10:10:
Ik ben nog voorzichtig met Kahooli - mijn HC Crusader.

Ik speel op dit moment op Hard en dat gaat nog behoorlijk soepel. Zou Expert ook nog gaan denken jullie?
(Je blijft toch voorzichtiger met HC chars :) )

Ik weet dat gear en build nog wat werk nodig hebben (Bijv. Holy damage op bracers en necklace). Maar dat komt wel met geduld. (Heb te weinig gold en mats om intensief te craften / rollen, ben dus primair afhankelijk van drops).
Jep daarmee kan je denk ik Master zelfs niet al te lastig aan.

Veel beter. Die Mimics doen leuke dmg maar de uptime is niet al te hoog vond ik. Bovendien als je echt pet doc bent is dat niet zo handig; leuker voor 'n "normaal" build met <spam skill x> die ze dan casten.

Toevallig dropte het als eerste leg voor m'n HC WD dus heb hem uitgebreid kunnen testen. Een dag later de Jeram en merkte wel dat het allemaal makkelijker ging hoor :) Maar zoals gezegd ben ik puur pet doc met een paar spamskils is het wel leuk.
Mofkees schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 12:51:
[...]

Ik ben trouwens benieuwd, als je dood gaat tijdens AC-prophet, triggert Indistructible alsnog? of kan je daarna NOG eens "dood"gaan? heb nu beide, als ze beide tegelijk triggeren, kan ik net zogoed een andere nuttige passive nemen.
Jep ik geloof dat Indestructible als eerste proct, dan pas Prophet (maar qua volgorde niet totaal zeker). Handig he :)

[ Voor 42% gewijzigd door porn* op 11-08-2014 15:46 ]

Bnet pindle#2913

• _Peter2_
porn* schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 15:17:
Jep daarmee kan je denk ik Master zelfs niet al te lastig aan.
Expert gaat inderdaad prima...eerst even kijken hoe dat blijft gaan, dan kan ik Master gaan proberen.
Op expert gaat de exp nog soepeltjes op lagere pLvls...nu 21.

Intussen een iets betere neck gevonden, helaas is de elemental damage nog niet de juiste, maar moest socket wegrollen voor Str om hem een upgrade te maken.

(Oude had 455 Str, 92% CHD en 8.5% CHC)

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 11-08-2014 17:46 ]

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-11 23:43

ChUcKiE

Dus........

Zo vandaag mijn Crus via powerleveling in max 8 uur van 1-70 gebracht. Even met mijn laatste Forgotten Souls wat gear gecrafted en vervolgens een T1 potje bounties.
Krijg ik toch meteen een legendary ring en nog wel een RoRG :)
Hoef ik dat ook niet meer te doen met mijn Crusader :P
Nu nog even wat nette gear zien te krijgen!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• _Peter2_
Gisteren ook nog even met mijn crusader op master geprobeert te spelen. An sich ging het wel, maar het killen van mobs (met name elites / champs) duurde te lang en dus ben ik weer teruggegaan naar expert.

Op expert loopt het een stukje soepeler, en is het in mijn ogen efficiënter. Voor de extra kans op legs hoef je ook geen master te spelen over expert, de kans is tenslotte even groot. Je krijgt alleen meer exp en gold/kill.

Gisteren nog wel een aantal plans gevonden, o.a. demon skin en 2 voor leg wapens, maar met de FoTF die ik heb zijn die de moeite (nog) niet waard.

De setbonus van Demon skin nou ook niet echt geweldig.

[ Voor 24% gewijzigd door _Peter2_ op 12-08-2014 09:17 ]

_Peter2_ schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:13:
Gisteren ook nog even met mijn crusader op master geprobeert te spelen. An sich ging het wel, maar het killen van mobs (met name elites / champs) duurde te lang en dus ben ik weer teruggegaan naar expert.

Op expert loopt het een stukje soepeler, en is het in mijn ogen efficiënter. Voor de extra kans op legs hoef je ook geen master te spelen over expert, de kans is tenslotte even groot. Je krijgt alleen meer exp en gold/kill.

Gisteren nog wel een aantal plans gevonden, o.a. demon skin en 2 voor leg wapens, maar met de FoTF die ik heb zijn die de moeite (nog) niet waard.

De setbonus van Demon skin nou ook niet echt geweldig.
Nee die Demon set is een beetje useless nu inderdaad tenzij Thorns builds ooit leuk worden (en het ermee werkt?). Heb zelf op m'n WD T1 geprobeerd, gaat prima maar door de lagere killspeed soms een tikje gevaarlijk (was met name met 2 packs enzo). Heb al zat recipes maar upgrades craften gaat zoooooo langzaam, kom constant souls te kort. De paar items die ik gecraft heb hadden zo'n rukstats dat ik ze maar weer salved heb :) (Aughilds).
ChUcKiE schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 18:50:
Zo vandaag mijn Crus via powerleveling in max 8 uur van 1-70 gebracht. Even met mijn laatste Forgotten Souls wat gear gecrafted en vervolgens een T1 potje bounties.
Krijg ik toch meteen een legendary ring en nog wel een RoRG :)
Hoef ik dat ook niet meer te doen met mijn Crusader :P
Nu nog even wat nette gear zien te krijgen!
Lekker zeg da's behoorlijk mazzel :P

[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 12-08-2014 09:30 ]

Bnet pindle#2913

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Ok ik ben er net pas achter gekomen dat je sommige items alleen op een bepaalde manier kunt vinden.

- Via bloodshards bij Kadala kun je in principe alles krijgen behalve specifieke act items en cube items?
- Via mob/chest drops hetzelfde verhaal
- Via de cubes kun je per act verschillende dingen krijgen?
- Sommige items enkel via een plan/craften?

Is hier ergens een overzicht oid, ik ben namelijk nogal aan het stoeien met waar ik me op moet richten qua opgrades, want met de random (legendary) drops die nu vallen is het vaak niet echt een upgrade meer.

Profiel;
http://eu.battle.net/d3/e...ompson-2265/hero/45811071

Gaat in dit geval dan vooral om m'n monk.
Voor mijn gevoel kunnen vooral headpiece, chest en broek makkelijk te upgraden.
De chest zal ik moeten hopen op een cindercoat drop? Maar voor de rest geen idee waar ik me op kan proberen te focussen of wat ik het beste kan craften (heb al wel een aantal legendary/set plans gevonden)

Zou fijn zijn als iemand me er een beetje doorheen kan nemen. Vind de huidige build van mijn monk trouwens heerlijk spelen :D

Beeromaniac

• desjaak909
Gisteren via got boosted weer een nieuwe monk gemaakt en ze begint er al weer goed uit te zien, moet nog betere gloves en shoulders maken voor nog wat extra VIT en CDR en moet nog even kijken wat voor een amu (arcane of lightning) ik ga gebruiken nu ik mijn fire amu kwijt ben, ben alleen weer door mijn arcane dust/gold heen

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/46580633

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 21:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heren ik heb D3 en m'n Monk weer afgestoft.

T2 gaat met killen prima, alleen ze is wat squishy, iemand tips welke items ik het beste kan vervangen?

http://www.diabloprogress...doctor-2181/Puma/37423846

(Ja, ik heb nog goede wapens nodig, maar ik vind verdomd weinig)
Gister wel Heart of the Crashing Wave gevonden, nu de rest nog. (hoop dat ik meer succes heb dan bij m'n WD, daar vond ik steeds dezelfde 2 items van de set)

[ Voor 21% gewijzigd door Mad-Matt op 12-08-2014 11:41 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-11 15:47
Er is iemand die mij misschien een keer kan boosten in HC? Heb nog twee chars op level 60, zou deze graag naar 70 brengen. Maar het allerliefst level ik een nieuwe WD naar 70.

:)

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 15:40
Stome stomme RNG!!
Laatste tijd best veel op mn main (crusader) zitten farmen voor een RoRG zonder resultaat. Denk ik... oh laat ik nog even mijn wizard van lvl68 naar 70 halen en ja hoor op lvl69 dropt die ring met INT.... act 4 bounties overigens....zo jammer dit :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Mad-Matt schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:18:
Heren ik heb D3 en m'n Monk weer afgestoft.

T2 gaat met killen prima, alleen ze is wat squishy, iemand tips welke items ik het beste kan vervangen?

http://www.diabloprogress...doctor-2181/Puma/37423846

(Ja, ik heb nog goede wapens nodig, maar ik vind verdomd weinig)
Gister wel Heart of the Crashing Wave gevonden, nu de rest nog. (hoop dat ik meer succes heb dan bij m'n WD, daar vond ik steeds dezelfde 2 items van de set)
Prima Monk! Maar je mist een hoop dex. van je Thunderfury en je amu is nog een level 60, moet te upgraden zijn.

En je squeeziness komt doordat je een hoop resist mist van 1 soort voor je OWE. Dat wordt waarschijnlijk weer craften... :P

Probeer eens je ingame DPS verder op te schroeven met de Mantra of Retribution en een andere passive bv Mystic Ally en kijk eens hoe dat voelt. Zou je killspeed flink kunnen verhogen.

D3 Armory

• desjaak909
Protax schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 14:47:
Er is iemand die mij misschien een keer kan boosten in HC? Heb nog twee chars op level 60, zou deze graag naar 70 brengen. Maar het allerliefst level ik een nieuwe WD naar 70.

Tuurlijk, kan je wel helpen met een nieuwe wd

• Protax
desjaak909 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:04:
[...]

Tuurlijk, kan je wel helpen met een nieuwe wd
Zou top zijn, ben je vanavond online?
Moet echt even een nieuwe uitdaging hebben in D3, softcore trek ik niet meer :P

• desjaak909
Protax schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:06:
[...]

Zou top zijn, ben je vanavond online?
Moet echt even een nieuwe uitdaging hebben in D3, softcore trek ik niet meer :P
Haha, ben vanavond online, mochten er nog anderen een HC char willen en vanavond tijd hebben, moeten dat maar ff laten weten, dan gaat het weer wat sneller

desjaak909 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Haha, ben vanavond online, mochten er nog anderen een HC char willen en vanavond tijd hebben, moeten dat maar ff laten weten, dan gaat het weer wat sneller
Kheb nog een 22ish Crusader die naar de 70 moet maar ben vanavond prob niet of pas laat online :P Kan ook wel ns helpen met de anderen voor Protax maar heb nog wel vrij crappy gear dus 'n goeie booster ben ik niet, heb er pas net 2 op 70 die met name rares hebben.

Bnet pindle#2913

• iribuya
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-07 17:04
http://www.twitch.tv/gabynator

Just tought I might interest some people In witnessing this historical diablo event :)

Get your popcorn ready and enjoy some t6 legendary xp farming

• superbassie
Teringjantje, daar liggen een hoop legs! :o

Ik zag Breastplate of Akkhan ertussen liggen waar ik na duizenden shards nog steeds op wacht. ;(

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:17

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

superbassie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:28:
Teringjantje, daar liggen een hoop legs! :o

Ik zag Breastplate of Akkhan ertussen liggen waar ik na duizenden shards nog steeds op wacht. ;(
Hey, per keer is dat maar 5 shards.... Ik ben al tijden aan het zoeken naar FotF, en met 15 shards per keer gaat dat maar 3 keer zo inefficient....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• superbassie
Sparhawk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:31:
[...]

Hey, per keer is dat maar 5 shards.... Ik ben al tijden aan het zoeken naar FotF, en met 15 shards per keer gaat dat maar 3 keer zo inefficient....
Das waar, maar gelukkig heb ik er daar al drie van gevonden. :P

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
[...]

Graag, ik wil het wel eens proberen :)
Kom maar op TS 8-)

Even niets...

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

En de eerste paragon 1000 is zojuist gehaald. Die heeft dus echt tijd teveel :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

FireDrunk schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:19:
[...]

Graag, ik wil het wel eens proberen :)
Kom maar op TS 8-)
Kijk daar houden we van :)

@Tweakers abo: nice

@Signature, ... die is nog niet compleet ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DtdXDc2O9ZohtFrdfNlS0cpM/full.png

Gaan er nog Diablo 3 fans mee met de Tweakers Express naar Gamescom in Keulen komende zaterdag?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:17

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

superbassie schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:35:
[...]

Das waar, maar gelukkig heb ik er daar al drie van gevonden. :P
:( :( :( :( :( :( :( :o :o :o :o :o

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-11 13:42

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

sinds kort weer D3 gaan doen en crusader lvl naar 70 maar heb vraag

bij http://us.battle.net/d3/en/class/crusader/passive/vigilant staat Reduce all non-Physical damage taken by 20% bedoel ze daar mee dat je minder dmg krijgt van all elements ?

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Motaro schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:20:
hoi

sinds kort weer D3 gaan doen en crusader lvl naar 70 maar heb vraag

bij http://us.battle.net/d3/en/class/crusader/passive/vigilant staat Reduce all non-Physical damage taken by 20% bedoel ze daar mee dat je minder dmg krijgt van all elements ?
all non-physical damage, de omschrijving kan niet beter.
En mocht je engels niet goed zijn; je krijgt 20% minder schade van alle types behalve fysieke schade.
Ik begrijp niet zo goed waarom dat moeilijk te begrijpen is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 12-08-2014 21:25 ]

Pfff, één avondje hardcore spelen en ik vind een Thunderfury - m'n eerste - die ik ook heel goed op mijn sc wd kan gebruiken. :P

• 4th

4th

Heb ook een lvl 35 gyrfalcon en lvl 42 fate of the fell op me HC. Zonde :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Deadsmell schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 00:41:
Pfff, één avondje hardcore spelen en ik vind een Thunderfury - m'n eerste - die ik ook heel goed op mijn sc wd kan gebruiken. :P
Lucky you! Dat wordt HC spelen :+

• Br3wmaster
Gister nog aantal rifts gedaan had na het 1e rift 5 drops waronder eindelijk een potion :+ rest was helaas alles behalve bruikbaar dus voor ik het wist had ik 4 souls extra :) Daarna eigenlijk niks meer gevonden en bij Kadala ook weer geen geluk mbt Gloves :+ .

Ah well morgen nog een poging wagen

• Protax
[...]

Nogmaals bedankt, het levellen ging top!
Hopelijk kunnen we vanavond zorgen dat ik wat soepeler door T1 heen kom :P
Protax schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:45:
[...]

Nogmaals bedankt, het levellen ging top!
Hopelijk kunnen we vanavond zorgen dat ik wat soepeler door T1 heen kom :P
Protax op de HC tour! cool! 8)

• Protax
Vidra schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:11:
[...]

Protax op de HC tour! cool! 8)
Jup op zoek naar wat uitdaging, ben helemaal klaar met SC (op het moment).
Het was of weg D3 of HC :P
Zei je niet eens dat HC niets voor jou is, omdat het je veel te veel frustratie oplevert? Hoop dat het je nu beter af gaat. :P

• Protax
Deadsmell schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:20:
Zei je niet eens dat HC niets voor jou is, omdat het je veel te veel frustratie oplevert? Hoop dat het je nu beter af gaat. :P
Tja, dat dacht ik... Maar volgens mij valt het allemaal wel mee.
Denk dat ik in 30 minuten level 70 was, dus een nieuw poppetje levellen is zo gepiept (en daarnaast verlies je tegenwoordig niet je paragon levels).
Misschien dat ik met de release van 2.1 er weer anders over denk, maar tot die tijd kan ik me hier prima mee vermaken (er is toch amper iemand online).

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:20:
Kan ik me ook herinneren ja ;) Maar dat kan wel eens meer dan een jaar geleden zijn... Zit zelf ook maar eens te denken om naar HC te stappen, maar ik twijfel aan mezelf. (toetsenborden en muizen zijn al meer dan eens gesneuveld)

• Br3wmaster
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Kan ik me ook herinneren ja ;) Maar dat kan wel eens meer dan een jaar geleden zijn... Zit zelf ook maar eens te denken om naar HC te stappen, maar ik twijfel aan mezelf. (toetsenborden en muizen zijn al meer dan eens gesneuveld)
Ik speel HC altijd met het idee dat ik mijn Char ooit ga verliezen. Speel je al gelijk met een hele andere insteeek. Daarnaast gewoon Gear saven. Als je een stukje vervangt het oude stukje bewaren.

Mocht je char dan dood gaan heb je in iedergeval nog gear in je stash. Daarnaast de Got Boosted Community joinen. Ben je ook binnen no time weer lvl 70 en kan je opnieuw beginnen :)

Heeft HC voor mij in ieder geval een stuk makkelijker gemaakt en zowel mijn toetsenbord als muis leven nog _/-\o_

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:40
40 minuten aan gameplay de ps4 versie :)

http://www.gamespot.com/v...vil-edition/2300-6420756/

jaja nog maar 6 dagen 8)7

nothing stops this train

• Protax
Nou het is me dan duidelijk.
Sta op het punt om een PS4 te halen, maar Diablo komt er niet voor de PS bij mij.

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:31
Protax schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:49:
[...]

Nou het is me dan duidelijk.
Sta op het punt om een PS4 te halen, maar Diablo komt er niet voor de PS bij mij.
Bij mij wel, lekker een beetje vanaf de bank diablo spelen. :9

• Kol Nedra
Idanue schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:55:
[...]

Bij mij wel, lekker een beetje vanaf de bank diablo spelen. :9
idd ja, en co-op met vrienden op de bank.
Mijn vriendin heeft er ook zin in, lekker samen spelen :)

nothing stops this train

• Protax
Kol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 11:59:
[...]

idd ja, en co-op met vrienden op de bank.
Mijn vriendin heeft er ook zin in, lekker samen spelen :)
Tja jullie zijn diehard console gamers, maar zoals ze in het filmpje zeggen.
"Het werkt allemaal net wat makkelijker/soepeler op de pc, maar voor wie geen pc games speelt is dit een goed alternatief."

• Kol Nedra
klopt, ik speel liever op consoles. ook FPS speel ik veel liever op console. +je kan games doorverkopen en 2de hans games kopen op consoles :)
er is maar 1 genre waar pc wel fijner is en dat is MMO

[ Voor 29% gewijzigd door Kol Nedra op 13-08-2014 12:04 ]

nothing stops this train

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Vidra schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:37:

Gaan er nog Diablo 3 fans mee met de Tweakers Express naar Gamescom in Keulen komende zaterdag?
Blizzard heeft niks op het programma staan toch wat betreft Diablo ? Maar je weet nooit vooruit wat je allemaal aan kunt treffen op zo'n beurs, maar misschien toch al ergens de ps4 versie speelbaar ? Ik ga iig niet, wat kostte het eigenlijk ?

Ze hebben nu zeker op PTR ook de Miser's Will bounty act 5 in Westmarch Commons ge-nerfed met de laatste patch, was te verwachten natuurlijk net zoals ze dat nieuwe schild voor saders ook even (tijdelijk?) hebben uitgeschakeld ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Protax
Kol Nedra schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:02:
klopt, ik speel liever op consoles. ook FPS speel ik veel liever op console.
er is maar 1 genre waar pc wel fijner is en dat is met MMO's +je kan games doorverkopen en 2de hans games kopen op consoles :)
Ja, dat is waar.
Ik ben totaal geen console gamer, maar wil nu een PS4 kopen voor race- en voetbalgames.
Jammer dat we Diablo niet cross platform kunnen spelen!
Pentiummania schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:14:
[...]

Blizzard heeft niks op het programma staan toch wat betreft Diablo ? Maar je weet nooit vooruit wat je allemaal aan kunt treffen op zo'n beurs, maar misschien toch al ergens de ps4 versie speelbaar ? Ik ga iig niet, wat kostte het eigenlijk ?

Ze hebben nu zeker op PTR ook de Miser's Will bounty act 5 in Westmarch Commons ge-nerfed met de laatste patch, was te verwachten natuurlijk net zoals ze dat nieuwe schild voor saders ook even (tijdelijk?) hebben uitgeschakeld ?
Toegangskaartje is EUR 17.50
Vervoer per trein (1e klas) met NS: EUR 99 (retour)

@Diablo 3: er staan oa Q&A sessies met de developers op de agenda, als ik het goed heb gezien :D

Tweakers Express prijs: EUR 99 per persoon, max 500 deelnemers *uitverkocht* 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 13-08-2014 15:58 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:30

The Chosen One

Zie signature!

Console versie speelt prima (Ps3 demo geprobeerd) maar de controle is toch iets minder. En ik speel nu puur hardcore dus blijf op de pc spelen. Plus altijd de meeste up to date versie, meeste spelers etc.

Console versie zal alsnog een prima optie zijn voor veel mensen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:17
Argggg, had ik moeten weten, was al 2x uit et spel gegooid door creapy netwerk.
3x is scheepsrecht, connection lost, weer ingelogd en.... mijn Barb, op het randje naar level 70, R.I.P.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:29
The Chosen One schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 18:12:
Console versie speelt prima (Ps3 demo geprobeerd) maar de controle is toch iets minder. En ik speel nu puur hardcore dus blijf op de pc spelen. Plus altijd de meeste up to date versie, meeste spelers etc.

Console versie zal alsnog een prima optie zijn voor veel mensen.
HC met een mindere controle.. hmmm... das pas ECHT hardcore :P

Verwijderd

Ik ben natuurlijk ook een enorme sukkel soms, en dat moet worden gedeeld. Ik zei laatst dat die demon hunter van mij niet vooruit te branden is. Ik wat builds bekijken de laatste tijd waar geen touw aan vast was te knopen.

Loop ik mijn gear nog eens na, Kridershot met +4 hatred, dat kan worden gesalvaged want ze doen toch allemaal +6?

Bijna gedaan he.... toch maar even kijken wat die Elemental Arrow nu precies is... Lang verhaal kort, het loopt weer een beetje. Die rapid fire deed nooit veel damage, maar turrets en elemental arrow gaan nu goed samen. Dan maken die builds ook wat meer sense. inmiddels al op 84 aangekomen. Langzaam, maar ik kom nog wel hoger hoop ik.

• superbassie
Wat is het meeste wat jullie ooit uitgaven aan een reroll?
Ik probeer CDR op m'n ring te krijgen maar na tientallen miljoenen is 'ie niet één keer voorbij gekomen. :(

Probleem is dat rerollen veel te verslavend werkt, want het móet toch een keer lukken!

Anyway, wel 6/6 Akkhan sinds vanavond. oOo

• desjaak909
superbassie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 00:11:
Wat is het meeste wat jullie ooit uitgaven aan een reroll?
Ik probeer CDR op m'n ring te krijgen maar na tientallen miljoenen is 'ie niet één keer voorbij gekomen. :(

Probleem is dat rerollen veel te verslavend werkt, want het móet toch een keer lukken!
haha dat ken ik, maar rerollen hangt er gewoon vanaf wat voor item het is, als het een Holy SoJ of RoRG is dan zou ik het doen totdat mijn gold op zou zijn, maar anders is het het denk ik niet waard

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20
Sinds ik het alweer geruime tijd heb mogen doen ZONDER random D/C en crashes ben ik ook langzaam HC weer op aan het pakken.

Net zoals op SC ook op HC geluk mbt. RoRG :D (1 op mijn Monk en 1 op mijn Barb

Mijn barb is op het moment DE SET koning onder mijn chars!
Moet nog een Cain's piece craften en dan heb ik 4 set bonussen :P

Captain Crimson
Born's
Aughild's
Cain's

:P Jammer alleen van mijn gevonden SOJ dat die geen Fire heeft gekregen... maar hoorde dat Cold viable wordt in 2.1 dus ik laat hem maar ff zo!

[ Voor 30% gewijzigd door Thalaron op 14-08-2014 05:21 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• _Peter2_
Gisteren een Tyreal's Might gevonden op mijn HC Crusader met een redelijke roll (zou -0.2% DPS zijn, maar +7% toughness meen ik). Zou het de moeite waard zijn om de movement speed weg te rollen voor sockets (Ik heb hem bewaard, maar nog niet gerolled omdat ik nog te weinig souls heb).

Gisteren ook nog plan voor Aughild's set gevonden. Volgens mij komen mijn shoulders, helm en bracer op de nominatielijst om door Aughild's te worden vervangen. Waarbij ik ook op zoek kan naar een RRoRG zodat ik een item minder noef in te wisselen.

Voor de Souls denk ik dat ik maar eens riftjes moet gaan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 14-08-2014 08:10 . Reden: verschil t.o.v. huidige chest aangegegeven ]

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 19:02
Gisteren naar een leuke rift bash eindelijk me FotF gedropt. Dus me darklight de kast in en holy shotgun proberen.
Via gamblen ook meteen onderstaande schild erbij. 360 shield glare is ook wel erg leuk :P
Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/121ed55.jpg nu nog andere akhan chest aangezien me reroll voor de socs was. Iemand anders nog tips ? :)

Diablo 3 profiel

• 4th

4th

wroekel schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:33:
Gisteren naar een leuke rift bash eindelijk me FotF gedropt. Dus me darklight de kast in en holy shotgun proberen.
Via gamblen ook meteen onderstaande schild erbij. 360 shield glare is ook wel erg leuk :P
[afbeelding] nu nog andere akhan chest aangezien me reroll voor de socs was. Iemand anders nog tips ? :)
Perfecte combo als je shieldglare als wrathregen gebruikt en beide met skill cooldown nog wel :)

• 4th

4th

Elke goblin heeft kans om te portal achter te laten, dus niet alleen in rifts? :)

Goblin hunt party :)

• wroekel
4th schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:42:
Elke goblin heeft kans om te portal achter te laten, dus niet alleen in rifts? :)

Goblin hunt party :)
weet niet hoe het bij julie gaat maar voor mij is het altijd al goblin hunten. iedere moet eraan :P heb al meerdere leuke legs van goblins gehad ^_^

Diablo 3 profiel

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 15:35
Vidra schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 18:37:

Jazeker! ik stap 's morgens vroeg in Amsterdam al op!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

wroekel schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:43:
[...]

weet niet hoe het bij julie gaat maar voor mij is het altijd al goblin hunten. iedere moet eraan :P heb al meerdere leuke legs van goblins gehad ^_^
Ik ben altijd veel te traag voor die rothamsters :')

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• wroekel
Vrijdag schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:35:
[...]

Ik ben altijd veel te traag voor die rothamsters :')
timen en alles poppen wat je hebt :D:P meestal heb ik ze dan ^_^

Diablo 3 profiel

• superbassie
Mooie toevoeging om je gold wat op te krikken. Maar zodra het live gaat zal het wel wat generfed zijn denk ik.
Shinobi op YT haalde iets van 150 miljoen op in één run (T6).
wroekel schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:43:
[...]

Haha ja, ik heb als crusader vaak uiteindelijk het hele gebied achter me aan als ik er één kill. Volledig gefocust op die goblin. >:)
superbassie schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:52:
[...]

Mooie toevoeging om je gold wat op te krikken. Maar zodra het live gaat zal het wel wat generfed zijn denk ik.
Shinobi op YT haalde iets van 150 miljoen op in één run (T6).
Damn, een paar van die vaults en je hoeft je een jaar lang niet meer druk te maken om gold. Ik heb sinds AH-sluiting nog maar iets van 300M opgemaakt, denk ik. Nog steeds 1.2 miljard op voorraad.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

wroekel schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:46:
[...]

timen en alles poppen wat je hebt :D:P meestal heb ik ze dan ^_^
Lukt mij maar heel zelden dat ik een goblin op tijd omleg, moet maar eens wat aan mijn build doen en betere gear vinden :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• wroekel
Vrijdag schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:27:
[...]

Lukt mij maar heel zelden dat ik een goblin op tijd omleg, moet maar eens wat aan mijn build doen en betere gear vinden :)
tot t5 lukt het mij altijd wel ookal rent ie weg. maar is denk ik ook meer geluk dan wijsheid :P

Diablo 3 profiel

Vrijdag schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 11:27:
[...]

Doe je dan wel voldoende damage voor het niveau waar op je speelt? Ik houd dat meestal aan als leidraad: spelen op het niveau waarop je de gobs zonder problemen kunt omleggen. Dan ga je ook lekker snel door de rest heen. :)
Pagina: 1 ... 73 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]