Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
stingray2012 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 10:34:
[...]

Yep je zag er goed uit :P en kleunde toch lekker door op T3. Ik heb al vier delen van de set, maar vind momenteel mijn WIZ en DH leuker. Hoewel ik van die WIZ wel een lamme klauw krijg. Ben de WD gewend, daar hoef je niet zo vaak knoppies te drukken :o Op naar T4 :F :D
Heb hier wel Akkhan 5 pieces kunnen scoren, heb alleen nog geen goeie wapen/shield nog.

RoRG will ook niet lukken met WD en daar zeker al 200+ caches geopend. Voor de afwisseling a2 eens gedaan en er dropte gelijk gloves of worship.

Mijn cruz gebruikt ze nu en 10 mins shrine effect is wel lekker zeg, vooral met empowered is het OP.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Die gloves heb ik nog nooit kunnen testen, dat slot heb je bijna altijd nodig voor sets he :(

Gisteren m'n eerste int RoRG geloot! \o/ Geen geweldige stats (int/vit/lps) maar het is te doen :P

Bnet pindle#2913

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 15:40
Nou... heb ik net 2 dagen een Daklight... even de sheet DPS drop voor lief genomen t.o.v. mn 2h flail (baleful remnant) en merk dat mn DPS eigenlijk juist toegenomen is. En wat dropt er zojuist... een FotF. Best lekker hoge DPS roll. Ik neem aan dat ik de attack speed moet gaan rerollen voor een socket toch?

Fire damage roll wordt niet beinvloedt door increase fire skill damage toch? Omdat t geen fire skill is.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/20r4j2a.jpg

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
JohnnyV76 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 20:35:
Nou... heb ik net 2 dagen een Daklight... even de sheet DPS drop voor lief genomen t.o.v. mn 2h flail (baleful remnant) en merk dat mn DPS eigenlijk juist toegenomen is. En wat dropt er zojuist... een FotF. Best lekker hoge DPS roll. Ik neem aan dat ik de attack speed moet gaan rerollen voor een socket toch?

Fire damage roll wordt niet beinvloedt door increase fire skill damage toch? Omdat t geen fire skill is.

[afbeelding]
Of bewaren voor 2.1 en een socket toevoegen ;)

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Hoezo bewaren? Dmg is bijna max dus die hoef je niet te rerollen en al het andere kan je in 2.1 gewoon weer iets anders van rollen en daarna gooi je met gift een socket erop.

• JohnnyV76
Socket lijkt me belangrijker toch?
Of kun je met 2.1 er sowieso een socket bij gooien?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:58
JohnnyV76 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:55:
[...]

Er komt een Legendary drop (Ramalandi's gift) die je toestaat op een weapon waar nog geen socket op zit, een socket toe te voegen zonder dat je hoeft te enchanten - een andere stat enchanten is daarna nog mogelijk.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:16
JohnnyV76 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 21:55:
[...]

Ligt eraan als je net die 10% nodig hebt voor perm akkhan ofzo.
Waar normaal gesproken is socket belangrijker ja.
Maar blijkbaar kan je met die gift enkel een socket enchanten.
Dan zou ik dus voor CDR gaan ipv ias op dat wapen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-11 18:29
Hafermaut schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 22:06:
[...]

Er komt een Legendary drop (Ramalandi's gift) die je toestaat op een weapon waar nog geen socket op zit, een socket toe te voegen zonder dat je hoeft te enchanten - een andere stat enchanten is daarna nog mogelijk.
'Difference is if I find a Ramaladni's gift i can't do anything to my already enchanted weapon.'

Dit zou wel echt super balen zijn! De weapons waarmee je nu dus mee speelt en waarschijnlijk al een roll op hebt gedaan zou je niet meer kunnen enchanten met Ramalandi's.. dan had ik wel even gewacht met wat wapens die ik afgelopen week heb gevonden.

Signature

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

mouzetc schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:11:
[...]

'Difference is if I find a Ramaladni's gift i can't do anything to my already enchanted weapon.'

Dit zou wel echt super balen zijn! De weapons waarmee je nu dus mee speelt en waarschijnlijk al een roll op hebt gedaan zou je niet meer kunnen enchanten met Ramalandi's.. dan had ik wel even gewacht met wat wapens die ik afgelopen week heb gevonden.
Volgens mij kon je de socket die erop zit eerst re-rollen naar iets anders en dan Ramaladni's gift erop gooien voor een socket. Wanneer ze het daadwerkelijk toevoegen aan de PTR zullen we er meer informatie over krijgen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• RocketKoen
Jerry schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 23:26:
[...]

Volgens mij kon je de socket die erop zit eerst re-rollen naar iets anders en dan Ramaladni's gift erop gooien voor een socket. Wanneer ze het daadwerkelijk toevoegen aan de PTR zullen we er meer informatie over krijgen :).
Dat is inderdaad hoe de blue het uitlegde.
Eerst de gem eruit. Dan de socket rerollen naar iets anders. En dan een socket toevoegen.

TheS4ndm4n#1919

• JohnnyV76
Via dat linkje van Hafermaut kom je bij de blue post en als ik dat lees moet het ook op enchanted werken:

That said, here's how Ramaladni's Gift is currently intended to work. This is all with the caveat that it's still under development, and potentially subject to change:

•It will add a socket to an unsocketed weapon
•It only works on weapons
•It will work on enchanted weapons, so long as they don't have a socket
•It effectively adds an item affix in the form of a socket
•It will be consumed on use
-----------------
Toch is een socket mss wel de betere keuze voor nu... heb pas 3 akkhan pieces dus schiet nog niet zo op... bovendien speelt de Darklight best leuk. Burst DPS met Fist of the Heavens is heel leuk. Als ik een public T1 rift doe dan heb ik iig het gevoel dat ik wat bijdraag :)

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-11 20:57
Shotgun build wordt toch sowieso niet beinvloed door attack speed?
Of ben ik in de wat met een andere skill.. Shield Bash wordt naar mijn weten ook niet sneller met meer attack speed.

Dan dus nu een socket rollen en zodra die gem er is naar CDR rollen en daarna weer een socket toevoegen!

<GoT>NightStalker

• tauri
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10-2023

tauri

Wie dit leest is gek :P

desjaak909 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 13:10:
[...]

de belangrijkste items heb je al MoJ en T&T, ik zou in ieder geval aughilds shoulders/chest/bracers craften, vervang zombie handler voor grave injustice en neem wrathfull protector en neem de piranhado rune, voor de rest op zoek naar SoJ/TMF/tWH/SMK :9
Bedankt, kan nu prima T4 aan en T5 is ook te doen hetzij wat langzaam. Ook gister nog een mooie Rhen'ho flayer gevonden.
Gems nu ook langzaam verder aan het upgraden gaat alleen best veel gold in zitten waar ik niet zoveel van heb omdat ik te weinig kan spelen :(

D3 Witch docter

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Gisteren mijn HC crusader nog een paar (normale) leveltjes weten te geven. Bijna level 61+ (wat mijn eerste level 61+ HC char zou zijn).

Met een beetje geluk kan ik dit vandaag halen (anders wellicht komend weekend).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 17:33
Hier nu ook bezig met een HC Crusader.
Maakt het spel wel weer wat interessanter en spannender.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

RocketKoen schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 07:25:
[...]

Dat is inderdaad hoe de blue het uitlegde.
Eerst de gem eruit. Dan de socket rerollen naar iets anders. En dan een socket toevoegen.
De outrage komt ook van mensen die een goed wapen hebben gevonden, waar al een socket op zat. Die hebben CDR erop gerolled, of de damage rerolled, en die zouden dan geen socket kunnen toevoegen (want ze kunnen de socket niet meer wegrollen).
_Peter2_ schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:49:
Gisteren mijn HC crusader nog een paar (normale) leveltjes weten te geven. Bijna level 61+ (wat mijn eerste level 61+ HC char zou zijn).

Met een beetje geluk kan ik dit vandaag halen (anders wellicht komend weekend).
Rhodan schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 09:13:
Hier nu ook bezig met een HC Crusader.
Maakt het spel wel weer wat interessanter en spannender.
Gisteren maar fftjes gespeeld, ook ff op HC bezig geweest. M'n barbje naar 69 gebracht, hij is bijna 70 maar dat lukte net niet het werd toch te laat. Vanavond ofzo maar weer ff kijken :)

Bnet pindle#2913

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:01
Ik zou nu heel graag HC willen spelen, maar mijn internetverbinding is zeer instabiel :(

Morgen komen ze gelukkig langs! :D Dan kan ik weer HC spelen!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
tauri schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 08:45:
[...]

Bedankt, kan nu prima T4 aan en T5 is ook te doen hetzij wat langzaam. Ook gister nog een mooie Rhen'ho flayer gevonden.
Gems nu ook langzaam verder aan het upgraden gaat alleen best veel gold in zitten waar ik niet zoveel van heb omdat ik te weinig kan spelen :(
Dat is een mooie Rhen'ho!!!

Verwijderd

Ondertussen is er ook al een ander mechanisme bijgekomen wat ervoor zorgt dat je elke dag, binnen het eerste uur dat je speelt (en niet AFK in town) een gegarandeerde legendary krijgt
Zever in pakjes :) RNG RNG RNG heb op PTR al een uur gespeeld en nog geen legendary gehad. idem voor live servers.

Blue posts ga je er niet over vinden. Want Blizzard laat niks los over hun RNG algoritme.
No blue post -> not real.
En op reddit lullen ze ook maar wat.... lullen & wenen :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2014 10:29 ]

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik ben op de PTR maar eens begonnen met een HC character. Normaal ben ik niet zo van HC chars, maar omdat het PTR is, en alles toch gewiped gaat worden, en ik het daarom zonde vind om met 1 van mijn bestaande char's te spelen, vond ik een HC wel leuk om te proberen, en zo wat ervaring hiermee op te doen. (en dood gaat die char toch wel)

Het leuke vind ik wel dat ik nu nog geen artisans heb waarbij ik veel kan craften, ik geen uitgebreide stash heb met susterke gems, en een plethora van leveling legs. Zo'n verse start heeft toch iets bijzonders, en ik ben blij dat we dat met de seasons characters dat nu vaker kunnen gaan doen.

• YaaD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:41
Nog mensen van de Diablo community te vinden op Campzone? Vanaf vanavond daar live aanwezig! 11 dagen de tijd om te gamen!

bl44t

• Robba86
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-03-2022
@bensrl15
Je kunt ook een seasonal starten op de ptr. Dan begin je ook zonder iets. En dan is 1x dood gaan niet erg.

[ Voor 5% gewijzigd door Robba86 op 31-07-2014 18:46 ]

Psn ID: ThisisRobba

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ja, maar met einde PTR komt elke progress te vervallen, dus dan kan ik net zo goed een HC char aanmaken en een beetje oefenen

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:39
weer wat lucky drops erbij waaronder de dubbel unity en de harrington.

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/39610574
Heb nog een amulet met extra fire.

Begrijp uit een aantal online sessies dat ik een vrij 'aparte' light build heb. T5 gaat als boter, T6 kost iets meer meer moeite :)

Verwijderd

zijn er problemen met de server? vandaag RoS gekocht en code invoeren ging goed maar ik ben niet online, internet werkt prima :/

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:40:
zijn er problemen met de server? vandaag RoS gekocht en code invoeren ging goed maar ik ben niet online, internet werkt prima :/
Yup, ik kom er ook niet in

Movies: letterboxd

Verwijderd

gloeiende heb ik weer maanden niet gespeeld eindelijk RoS gekocht en dan ligt de server op zijn reet :(

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:43

ChUcKiE

Dus........

Klopt mij lukt het ook niet, ook de applicatie connect niet (komt niet online)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• desjaak909
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:42:
[...]

gloeiende heb ik weer maanden niet gespeeld eindelijk RoS gekocht en dan ligt de server op zijn reet :(
Dan is het helamaal balen, hier de bluepost:

Hey Guys,

We've got our technical team looking into this at the moment to try and determine the cause, we're very sorry for the inconvenience caused and we'll update you in this thread as soon as we have something more to share.

Thank you for your patience!

Zorgarium
Customer Service

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Yep blizz heeft weer problemen :( . Er zijn weer een aantal HC chars overleden. Heb maar geen risico genomen, kreeg net een mirrorball van die gokzeug _/-\o_ , daarna leave game. ga wel op de bank hangen. Mijn hc chars zijn me te lief om door een dc naar de eeuwige jachtvelden te laten gaan :X .

Battle.net tag

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

We kunnen weer! Nou ja.....Ik zie dat er mensen spelen, maar ik zelf kom er nog niet helemaal goed doorheen :(

[ Voor 76% gewijzigd door ChUcKiE op 31-07-2014 22:19 ]

• JohnnyV76
Ik zie bijna bij iedereen wel een RoRG of andere top ring maar ik kan er maar niet aan komen. Speel elke dag wel wat bounties en een paar rifts in een public game en er droppen regelmatig legendary ringen maar t zijn altijd ringen die ik maar in een soul verander. Ook al een paar keer act I bounties zitten farmen maar ik krijg uberhaupt nooit een leg item of set item uit zo'n cache... laat staan die verdomde ring.

Hoe hebben jullie dat ding gekregen? Random drop tijdens riften of gericht op zitten farmen?

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Act 1 (eventueel Act 5) bounties en dan uit de cache. Volgens mij kunnen bounties zelfs gewoon op Normal gespeeld worden.
Ik heb "geluk" gehad, na zeg 100 keer de ring gekregen, maar volgens mij zijn er hier bij die zelfs rond de 1000 keer een cache geopend hebben voordat er een ring kwam.

[ Voor 3% gewijzigd door ChUcKiE op 01-08-2014 08:19 ]

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 00:14
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 07:56:
Hoe hebben jullie dat ding gekregen? Random drop tijdens riften of gericht op zitten farmen?
Urenlang A1 split farmen. :P
Als m'n riftkeys opraken ga ik dat maar weer doen en dan hopen op een RoRG met betere rolls.

• _Peter2_
ChUcKiE schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 08:19:
Act 1 (eventueel Act 5) bounties en dan uit de cache. Volgens mij kunnen bounties zelfs gewoon op Normal gespeeld worden.
Ik heb "geluk" gehad, na zeg 100 keer de ring gekregen, maar volgens mij zijn er hier bij die zelfs rond de 1000 keer een cache geopend hebben voordat er een ring kwam.
Act 1 kan RRoRG droppen, of Act 4 (Act 4 heeft geen eigen act specifieke bounty legendaries, maar daar kunnen de bounty legendaries van elke andere act in de bag zitten). Dus niet Act 5 voor de RRoRG.

Gisteren mijn HC char naar level 61 weten te krijgen...nu even doorspelen en wat gems binnenharken, dat maakt het leven voor andere HC chars weer wat makkelijker.

De stap van level 60 naar level 61 gear is vrij groot merkte ik overigens :)

HC Crusader

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 06:35

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Ik zie bijna bij iedereen wel een RoRG of andere top ring maar ik kan er maar niet aan komen. Speel elke dag wel wat bounties en een paar rifts in een public game en er droppen regelmatig legendary ringen maar t zijn altijd ringen die ik maar in een soul verander. Ook al een paar keer act I bounties zitten farmen maar ik krijg uberhaupt nooit een leg item of set item uit zo'n cache... laat staan die verdomde ring.

vanmorgen eff een bountysweep gedaan in a1, en kreeg een RoRG uit de horadric chest; is 'pas' mn 2e in D3, terwijl ik toch mn uren wel maak ;) veel droppen ze dus niet.
Enige wat echt DIK bovenaan mn lijstje staat is een liddless met fire%/str en CHC, maar ik vrees dat ik daarop nog wel eff kan wachten...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

_Peter2_ schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 09:30:
[...]

Act 1 kan RRoRG droppen, of Act 4 (Act 4 heeft geen eigen act specifieke bounty legendaries, maar daar kunnen de bounty legendaries van elke andere act in de bag zitten). Dus niet Act 5 voor de RRoRG.
Klopt ja, het is niet Act5, maar Act4 waar de bounties van de andere Acts in kunnen zitten.
Dus Act1 geeft de meeste kans.

• JohnnyV76
Gratz met je RoRG kwakke :)

Heb toch een beetje gemengde gevoelens over loot 2.0 in D3. Ben pas een paar weken geleden weer met D3 begonnen en in eerste instantie (tijdens het levellen) erg enthousiast over de drops en crafting waar je echt wat aan hebt en continue kan upgraden. Eenmaal level 70 gaat het ook nog goed en vind je nog upgrades maar als je eenmaal wat set items en wat bruikbare legendaries hebt dan is het wel weer een beetje zoals vroegah.... rares worden weer massaal omgezet in gold of craft items en zeker als je een set wil completen waar je o.a. nog de helm voor mist dan zijn alle rare helmen vendor trash (als je bijv. een degelijke legendary hebt). De enige rares waar ik eigenlijk nog naar kijk zijn amuletten en ringen omdat daar nog wel eens een upgrade bij zou kunnen zitten. Af en toe een rare voor een alt of je followers maar op dit punt is het toch weer gewoon grinden grinden grinden tot je weer een keer een set item vindt.

Ok er droppen altijd wel legendaries maar het is bijna altijd "oeh....nee" ipv "oeh....YES". Het positieve vind ik wel dat als je dan een keer een leuke legendary vindt je een build kunt maken rondom dat item en op deze manier loopt niet iedereen met dezelfde build rond.

Ik mis wel een beetje het gevoel van progressie als je eenmaal wat redelijke gear hebt om T1/T2 mee te farmen. Het is echt wachten op een drop waar je wat aan hebt. Paragon helpt een beetje maja... als je al 7000+ strength hebt dan is 5 strength extra ook niet iets om voor te juichen. Als ik dan toch weer de vergelijking maak met Path of Exile dan is het gevoel van progressie daar beter. Het halen van een bepaalde skill node in the gigantische skill tree daar kan echt een grote boost geven zelfs op heel hoog level en ook het levellen van je skill gems geeft voldoening en gaat door tot je char al een flink hoog level heeft.

Het lijkt erop dat blizz en GGG elkaar goed in de gaten houden want ik zie features van het ene spel in het andere terug komen en omgekeerd :) Als ze nou eens de beste features van beiden combineren dan zou je echt een geweldig spel hebben.

/rant :P

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-11 19:02
Heb nu ook weer een tijdje op me crusader (SC) zitten spelen en inmiddels wat redelijke gear bij elkaar gevonden. T4 en T5 loop ik redelijk doorheen, reflect mobs blijven iritant door niet op te letten :P.

Benieuwd of iemand nog wat tips heeft qua verbeteringen.
Iemand 's zin om savonds / sweekends wat rifts te doen ?
Tevens ook nieuwschierig of er ruimte is in de got clan op diablo.

Diablo 3 profiel

• kwakke01

kwakke01

ChUcKiE schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:05:
[...]

Klopt ja, het is niet Act5, maar Act4 waar de bounties van de andere Acts in kunnen zitten.
Dus Act1 geeft de meeste kans.
maakt het nog uit op welk diff-lvl je de bounties doet? of heeft dat geen invloed op de content & dropchance van de caches?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• JohnnyV76
kwakke01 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:36:
[...]
maakt het nog uit op welk diff-lvl je de bounties doet? of heeft dat geen invloed op de content & dropchance van de caches?
Op de caches schijnt het niks uit te maken maar op normal bounties doen levert je wel minder xp, slechtere jewels etc. op dus volgens mij kun je het beste iets hoger spelen... als je op hard of expert ook door de mobs heen jakkert waarom niet op dat niveau doen.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-11 18:07

Grin

Ride si sapis.

wroekel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:29:
Heb nu ook weer een tijdje op me crusader (SC) zitten spelen en inmiddels wat redelijke gear bij elkaar gevonden. T4 en T5 loop ik redelijk doorheen, reflect mobs blijven iritant door niet op te letten :P.

Benieuwd of iemand nog wat tips heeft qua verbeteringen.
Iemand 's zin om savonds / sweekends wat rifts te doen ?
Tevens ook nieuwschierig of er ruimte is in de got clan op diablo.
Aantal op-/aanmerkingen:
  • Mooie helm, shoulders en bracers, niet veel meer aan doen, prima zo;
  • Speel meer op CDR, het is nu nog een mengelmoes van RCR/CHD en CDR;
  • Gloves, maak daar CDR van ipv RCR;
  • Je crimson crafts (belt en boots) moeten vier mainstats hebben, str, vit, all res, life @ belt en str, vit, all res, armor @ boots.
  • Je mist een 3de mainstat op je pants, armour als 3de mainstat is oke, all res is end game (moet je geluk hebben);
  • RoRG rerollen naar CDR;
  • Linker ring ook rerollen naar CDR, idealiter vervangen door een SoJ;
  • Amulet met +%fire dmg;
  • 100/150 DPS meer op je Darklight.
Wanneer je dit doorvoert heb je een T6 crusader. Dus raak niet terneergeslagen door de mijn commentaar, zie het als stip op de horizon ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Duurde bij mij ook tot 200+ kistjes voor die dropte vanuit Act 1.

Wij speelden split bounties meestal op T1 omdat dat makkelijk door te harken is voor iedereen en het toch lekker XP en items op kan leveren.

Heb overigens maar 1 ring, een 2e zit er niet in lijkt he :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• wroekel
Grin schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Aantal op-/aanmerkingen:
  • Je crimson crafts (belt en boots) moeten vier mainstats hebben, str, vit, all res, life @ belt en str, vit, all res, armor @ boots.
  • Je mist een 3de mainstat op je pants, armour als 3de mainstat is oke, all res is end game (moet je geluk hebben);
  • Amulet met +%fire dmg;
Wanneer je dit doorvoert heb je een T6 crusader. Dus raak niet terneergeslagen door de mijn commentaar, zie het als stip op de horizon ;)
Bedankt voor de tips :) teneergeslagen dat zowiezo niet, het helpt om 's wat advies her en der in te winnen. Heb momenteel niet het gevoel tijdens spelen dat ik het minste dps doe van de party dus zo slecht is het allemaal niet :P

- Top thanks :)

- zal er rekening mee houden. Ik kan nu al bijna non stop in acrat zitten.

- Done (7pct)
    - Zodra ik weer mats heb ga ik betere craften.

- Geen geluk met de items gehad. Deze pants hadden 2soc maar voor de rest crap. Andere pants die ik heb hadden geen soc dus moest ik erheen rerollen.
    Zelfde geld voor het armor. Enchant is gebruikt voor 3 soc.

- dan raak ik me crit change van 5% kwijt

- enchanten helaas mislukt en zit door me arcane dust heen. Zal een oogje openhouden voor SoJ
  • Amulet met +%fire dmg;

- Heb deze liggen is die 15% echt de moeite waard om 70pct critdamage te verliezen ?
    Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/6zsv44.jpg

- Helaas had ik een veel betere die vernietigd is voordat ik deze build kende dus hou me ogen open hiervoor.

Diablo 3 profiel

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:58
kwakke01 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:36:
[...]

Dropchance van legendaries is vanaf T2 hoger. (En T3 weer hoger etc.)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 21:40:
Das the Ros Release experience die ze als feature hebben toegevoegd voor nieuwe spelers :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:27:

Heb toch een beetje gemengde gevoelens over loot 2.0 in D3. Ben pas een paar weken geleden weer met D3 begonnen en in eerste instantie (tijdens het levellen) erg enthousiast over de drops en crafting waar je echt wat aan hebt en continue kan upgraden. Eenmaal level 70 gaat het ook nog goed en vind je nog upgrades maar als je eenmaal wat set items en wat bruikbare legendaries hebt dan is het wel weer een beetje zoals vroegah.... rares worden weer massaal omgezet in gold of craft items en zeker als je een set wil completen waar je o.a. nog de helm voor mist dan zijn alle rare helmen vendor trash (als je bijv. een degelijke legendary hebt). De enige rares waar ik eigenlijk nog naar kijk zijn amuletten en ringen omdat daar nog wel eens een upgrade bij zou kunnen zitten. Af en toe een rare voor een alt of je followers maar op dit punt is het toch weer gewoon grinden grinden grinden tot je weer een keer een set item vindt.

Ok er droppen altijd wel legendaries maar het is bijna altijd "oeh....nee" ipv "oeh....YES". Het positieve vind ik wel dat als je dan een keer een leuke legendary vindt je een build kunt maken rondom dat item en op deze manier loopt niet iedereen met dezelfde build rond.

Ik mis wel een beetje het gevoel van progressie als je eenmaal wat redelijke gear hebt om T1/T2 mee te farmen. Het is echt wachten op een drop waar je wat aan hebt. Paragon helpt een beetje maja... als je al 7000+ strength hebt dan is 5 strength extra ook niet iets om voor te juichen. Als ik dan toch weer de vergelijking maak met Path of Exile dan is het gevoel van progressie daar beter. Het halen van een bepaalde skill node in the gigantische skill tree daar kan echt een grote boost geven zelfs op heel hoog level en ook het levellen van je skill gems geeft voldoening en gaat door tot je char al een flink hoog level heeft.

Het lijkt erop dat blizz en GGG elkaar goed in de gaten houden want ik zie features van het ene spel in het andere terug komen en omgekeerd :) Als ze nou eens de beste features van beiden combineren dan zou je echt een geweldig spel hebben.

Ben het er wel mee eens hoor. Je hebt nu wel meer keuze qua builds en bijbehorende equipment, maar feit blijft wel dat - als je mikt op hgere T's spelen - heel nauwkeurig je gear moet uitzoeken bij je build. Dat zorgt ervoor dat het overgrote gedeelte van de legendaries die voor je droppen niet bij je build passen.

Misschien passen ze wel bij een andere build, maar op basis van één item ga je weer niet je build aanpassen :P
Jep de stats moeten veel variabeler zijn, puur de waardes. In D2 vond je vrij regelmatig de wenselijke uniques maar doordat de stats veel meer uiteen liepen kon je daar nogal in upgraden.

Ipv mainstat 400-500, zouden ze 350-550 moeten doen bijv., om te beginnen :P

Bnet pindle#2913

• wroekel
iemand hier een tip hoe je arcane dust makkelijk kan farmen? ben snel door dat spul heen.

Diablo 3 profiel

• JohnnyV76
wroekel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:01:
iemand hier een tip hoe je arcane dust makkelijk kan farmen? ben snel door dat spul heen.
Blauwe items niet meer laten liggen maar oppakken en salvegen :)

• wroekel
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:08:
[...]

Blauwe items niet meer laten liggen maar oppakken en salvegen :)
zoveel blauw dropt er niet meer en om dat tijdens de rifts nou te doen. Moet je veel te snel je bag legen :( hoopte op een farm route. Heb er nu 1 kost ~30sec krijg je 2/4 blauwe van :P

Diablo 3 profiel

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

wroekel schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:09:
[...]

zoveel blauw dropt er niet meer en om dat tijdens de rifts nou te doen. Moet je veel te snel je bag legen :( hoopte op een farm route. Heb er nu 1 kost ~30sec krijg je 2/4 blauwe van :P
Ik doe dat tijdens solo bounty runs. Vooral uit chests vallen vaak blauwe items en dan heb je net ff meer tijd om op te ruimen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-10 10:51
Ik pak tegenwoordig eerder blauwe dan gele drops op. Als ik vol zit, dan dump ik snel wat waardeloze gele items op de grond en ga ik weer door.

• kwakke01

kwakke01

JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:27:

thx, uitdagingen komen er met 2.1 weer genoeg hoor om het leuk te houden; seasons, greater rifts, da's alweer een hele stap de goeie richting op ;)

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
Pfff

Net een Ouroborus(amulet) gevonden met WD.
642 STR
98% CHD
10% CHC
2000 LOH

Waarom STR :/ Als die int had gerolled had ik echt een dikke amulet. Speed ipv LOH. Ten opzichtte van mijn huidige amulet zou ik 16% meer chd hebben en 0.5% meer chc...

Volgens D3Progress zou ik dan bijna 60k sheet dmg erbij krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door PWSteal op 01-08-2014 16:01 ]

• JohnnyV76
Edwin__ schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 15:59:
Waarom STR :/ Als die int had gerolled had ik echt een dikke amulet. Speed ipv LOH. Ten opzichtte van mijn huidige amulet zou ik 16% meer chd hebben en 0.5% meer chc...

Volgens D3Progress zou ik dan bijna 60k sheet dmg erbij krijgen.
Dan re-roll je de strength roll toch naar een int rol? Moet toch kunnen of niet?

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11 22:16
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:44:
[...]

Dan re-roll je de strength roll toch naar een int rol? Moet toch kunnen of niet?
Heb een Fetish build, dan heb je Speed nodig. Wat denk ik het beste om te doen is om hem naar een STR gebasseerde char te doen. Heb nog een zwakke crusader die wel een goede amulet kan gebruiken :)

• RocketKoen
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 18:44:
[...]

Dan zit hij met LOH. Niet echt nuttig voor een mage of WD

TheS4ndm4n#1919

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:35

kihon

Uplay > palitojr

Wil ik net een avondje Diablo-en, wat gebeurt er...

...Pang opeens PC uit :(

PSU heeft het begeven, denk ik iig, volgens "paperclip-test" doet ie het niet meer |:(
Lijkt me sterk dat overige onderdelen het ook niet doen. Gelukkig voor 10:00 een nwe PSU kunnen bestellen.
Dezefde weliswaar, Seasonic G-Serie 550Watt, nu maar hopen dat ie het blijft doen.

Dacht dat die stomme dingen goed waren :X

Net nu er een Woh zou droppen voor me vanavond :+

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• Miel71
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-11 00:58
Na een tijd DH gespeeld te hebben ben ik met een monk begonnen. Ik ga voor de lightning build en probeer daarom ook zoveel mogelijk gear te dragen die goed zijn voor die build. Nu begint mijn gear aardig op niveau te komen alleen merk ik dat mijn damage verre van stabiel is. Ik doe gemiddeld crits van 4 tot 10 mil met af en toe flinke uitschieters. Zo heb ik een keer een crit van 196mil gehad vanuit dash (met bonus van set items). Dit zorgt ervoor dat mijn LoH het niet bij kan houden op T5/T6. de mods blijven te lang leven zodat ik stuk ga :P .

Zijn er hier nog meer monk kenners die mij verdere stapjes vooruit kunnen brengen? hier mijn char:

Monk

Bij voorbaat dank, en als er mensen zijn die willen riften of wat dan ook, voeg me gerust toe (TryFal#2300) owja en ik vind het ook leuk om mensen te boosten 8)7

Greets Miel

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:35

Thompson

Beeromaniac

Miel71 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 23:57:
Na een tijd DH gespeeld te hebben ben ik met een monk begonnen. Ik ga voor de lightning build en probeer daarom ook zoveel mogelijk gear te dragen die goed zijn voor die build. Nu begint mijn gear aardig op niveau te komen alleen merk ik dat mijn damage verre van stabiel is. Ik doe gemiddeld crits van 4 tot 10 mil met af en toe flinke uitschieters. Zo heb ik een keer een crit van 196mil gehad vanuit dash (met bonus van set items). Dit zorgt ervoor dat mijn LoH het niet bij kan houden op T5/T6. de mods blijven te lang leven zodat ik stuk ga :P .

Zijn er hier nog meer monk kenners die mij verdere stapjes vooruit kunnen brengen? hier mijn char:

Monk

Bij voorbaat dank, en als er mensen zijn die willen riften of wat dan ook, voeg me gerust toe (TryFal#2300) owja en ik vind het ook leuk om mensen te boosten 8)7

Greets Miel
"met een monk begonnen"

Mag ik vragen hoe lang geleden dat is? Sicke gear man, jaloers :D

Beeromaniac

• Miel71
Dit was mijn eerste char toen ik Diablo kocht, daarna nooit meer aangezeten en laatst met een vrouwelijke begonnen. Vanwege haar stem ben ik weer overgestapt op de man, in haar zit 70 uur en de man 80 uur (vanuit Vanilla Diablo). 4 weken geleden ofzo?

• Bossie
  • Nu online
Eindelijk 6set akhan bonus, echter wel de verkeerde laatste drop gekregen dus :) :(.

The grind continues, moet die shoulders toch een keer hebben!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Kassad
  • Laatst online: 10:32
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 10:54:
[...]

Op de caches schijnt het niks uit te maken maar op normal bounties doen levert je wel minder xp, slechtere jewels etc. op dus volgens mij kun je het beste iets hoger spelen... als je op hard of expert ook door de mobs heen jakkert waarom niet op dat niveau doen.
Domme vraag misschien maar wat bedoelen jullie met "caches"? Ik wil ook best zo'n ring nml :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• RocketKoen
Kassad schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:30:
[...]

Domme vraag misschien maar wat bedoelen jullie met "caches"? Ik wil ook best zo'n ring nml :)
Als je alle 5 de bounty's in een act doet krijg je 1 cache.
Als je het in Act 1 doet heb je kans op die ring.

TheS4ndm4n#1919

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11 23:06
RocketKoen schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

en Act 4 cache dropt ook zo'n ring

Battle.net tag

Verwijderd

ik ben net weer begonnen met Diablo en heb recentelijk RoS gekocht mn char is nu lvl 66 en paragorn 76 zou wel een small boost kunnen gebruiken en eventueel wat advies betreffende gear daar ik er enkele maanden uit ben geweest door omstandigheden gestopt vlak voor RoS uitkwam

Ellendras#2772

PS. kan een van de clan officers van HoT clan mij invite sturen aub?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2014 19:28 ]

Verwijderd

Hier nog wat meer informatie over de items die uit de verschillende caches komen. Wel even naar beneden scrollen :)

• Kassad
  • Laatst online: 10:32
RocketKoen schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 15:51:
[...]

DeBierVampier schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:03:
[...]

en Act 4 cache dropt ook zo'n ring
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:38:
Hier nog wat meer informatie over de items die uit de verschillende caches komen. Wel even naar beneden scrollen :)
Dank voor de uitleg allen! Act 1 bounty's grinden dus :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Verwijderd

kan iemand van de GoT clan mij een invite sturen aub?
Ellendras#2772

en iemand een iedee wanneer die nieuwe patch 2.1.0 komt?
ik ben nu lvl 70 maar krijg geen nephalem stacks meer, is dat verwijderd, of moet je bepaald paragorn lvl hebben daarvoor?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2014 17:51 ]

• Bossie
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 17:38:
kan iemand van de GoT clan mij een invite sturen aub?
Ellendras#2772

en iemand een iedee wanneer die nieuwe patch 2.1.0 komt?
ik ben nu lvl 70 maar krijg geen nephalem stacks meer, is dat verwijderd, of moet je bepaald paragorn lvl hebben daarvoor?
Is verwijderd

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik zou willen dat ik eens wat van IK Set zou vinden :@
Enkel crap boots gevonden en gloves van Kadala...

In elk geval EINDELIJK Spires of the Earth... zodat ik mijn Magefists weer aan kon :P
(+11% DPS EN +16% Fire is hard te kloppen :D)

[ Voor 39% gewijzigd door Thalaron op 04-08-2014 09:20 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 19:37
Gister weer een zooi schoulders gecraft maar niks met de stats die ik zoek. Vaak ook maar 1 main stat vit of int en ik wil vit en int zodat ik iets anders kan rerollen naar skill dmg of cdr maar helaas :) . Bij Kadala ook nog geen geluk met mijn WoH maar we gaan vrolijk verder :) .

PSN: Brwmaster

Van het weekend weer eens begonnen met HC. Mijn barb is 70 gedinged en heb aardig wat A1 bounty runnetjes gedaan om riftkeys te farmen (want was bonus, en RoRG :) ). Inmiddels ook een paar legs gevonden en gecraft, maar dat gaat langzaam, in 1e instantie had ik continue DBs tekort, nu is het meer de souls die maar tergend langzaam binnenkomen... expert gaat goed en met huidige gear kan ik misschien master ook eens gaan proberen al is er nog veel verbetering mogelijk :P

Nauwelijks rare lags/disconnects gehad, *klopt af*...

Bnet pindle#2913

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-11 19:37
porn* schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:11:
Van het weekend weer eens begonnen met HC. Mijn barb is 70 gedinged en heb aardig wat A1 bounty runnetjes gedaan om riftkeys te farmen. Inmiddels ook een paar legs gevonden en gecraft, maar dat gaat langzaam, in 1e instantie had ik continue DBs tekort, nu is het meer de souls die maar tergend langzaam binnenkomen... expert gaat goed en met huidige gear kan ik misschien master ook eens gaan proberen al is er nog veel verbetering mogelijk :P

Nauwelijks rare lags/disconnects gehad, *klopt af*...
Ik zou nog wat harder afkloppen :+ . Ik heb vaak last van dc's en freezes op mijn pc. Had een WD gelevend en geen enkele dc of freeze. Ik hit lvl 70 en wil nog even een rift afmaken. natuurlijk krijg ik een dc en weg was mijn wd 8)7

PSN: Brwmaster

• _Peter2_
Mijn HC Crusader is intussen level 67. Ik doe rustig bounties voor het verzamelen van rift keys (en een paar shards).

Crusader

Op normal snijdt ze als een warm mes door boter door de mobs, ook diablo is een watje om om te leggen. (vooral als ik cooldowns gebruik: Laws of Valor (Critical) gevolgd door Bombardment (Annihilate) )

Gear kan nog een prak beter, maar dat komt wel op level 70 (craften heeft nu geen zin, dat is level 61 gear).

Alle artisans zijn nu max level en mijn voorraad gems begint toe te nemen. Crafting mats en gold zijn lastiger (gold < 1M op het moment en upgraden van gems van Marquise naar Imperial kost 200k).

Maar voor een 1e (hoger level) HC char verloopt de progress best aardig.

• Miel71
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 16:38:
ZOOOO: Sword - Sword set :o :o :o , daar ga ik maar eens flink voor farmen voor mijn monk! ook al schijnt het het zeldzaamste (laatste) zwaard te zijn. Wat een bonus zeg, wist niet eens van het bestaan af van deze set, ik heb alleen de Roque wels een gezien als transmorg.

Back to Diablo then :P
Br3wmaster schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:19:
[...]

Ik zou nog wat harder afkloppen :+ . Ik heb vaak last van dc's en freezes op mijn pc. Had een WD gelevend en geen enkele dc of freeze. Ik hit lvl 70 en wil nog even een rift afmaken. natuurlijk krijg ik een dc en weg was mijn wd 8)7
Bah balen man :( Daarom probeer ik al vanaf dag 0 meerdere chars te hebben, een verliezen is dan wat minder erg :P
_Peter2_ schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:19:
Mijn HC Crusader is intussen level 67. Ik doe rustig bounties voor het verzamelen van rift keys (en een paar shards).

Crusader

Op normal snijdt ze als een warm mes door boter door de mobs, ook diablo is een watje om om te leggen. (vooral als ik cooldowns gebruik: Laws of Valor (Critical) gevolgd door Bombardment (Annihilate) )

Gear kan nog een prak beter, maar dat komt wel op level 70 (craften heeft nu geen zin, dat is level 61 gear).

Alle artisans zijn nu max level en mijn voorraad gems begint toe te nemen. Crafting mats en gold zijn lastiger (gold < 1M op het moment en upgraden van gems van Marquise naar Imperial kost 200k).

Maar voor een 1e (hoger level) HC char verloopt de progress best aardig.
Begint al wat te worden, kun je niet beter een rare chest pakken met 2 sockets btw? Geeft je toch meer stats? Gold had ik geen probleem mee gelukkig, had nog 350M over van voor RoS :P
Miel71 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:32:
[...]

ZOOOO: Sword - Sword set :o :o :o , daar ga ik maar eens flink voor farmen voor mijn monk! ook al schijnt het het zeldzaamste (laatste) zwaard te zijn. Wat een bonus zeg, wist niet eens van het bestaan af van deze set, ik heb alleen de Roque wels een gezien als transmorg.

Miel71 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 09:32:
[...]

Hehe gl heb in heel wat uurtjes spelen er pas 1 gevonden :P Ook nog met str vrij nutteloos :(

Bnet pindle#2913

• _Peter2_
porn* schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:13:
Begint al wat te worden, kun je niet beter een rare chest pakken met 2 sockets btw? Geeft je toch meer stats? Gold had ik geen probleem mee gelukkig, had nog 350M over van voor RoS :P
Heb je gelijk in, maar dan moet je die nog wel vinden :) Wat ik nu heb is de beste chest tot nu toe. (Kan voor mijn gold probleem ook nog een Goldskin (ook zonder sockets) aandoen wellicht :)

_Peter2_ schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:30:
[...]

Heb je gelijk in, maar dan moet je die nog wel vinden :) Wat ik nu heb is de beste chest tot nu toe. (Kan voor mijn gold probleem ook nog een Goldskin (ook zonder sockets) aandoen wellicht :)
Ik bedoelde zelfs 3 sockets maar ken het probleem. Ik zou iig geen (leg) chests/pants gaan zitten rerollen voor sockets, je hebt de souls en DBs hard genoeg nodig binnenkort :P

Bnet pindle#2913

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
Na een beperkt aantal uren spelen, heeft mijn DH mijn Wizard (volgens DiabloProgress) ingehaald.
Ik moet vaker op update klikken in DP 8-)
DiabloProgress rekent alleen de skills van mijn Wizard niet goed mee (Force Weapon, Energy Armor).

Aan de andere kant heeft mijn DH een volledig Marauder set, dus de eDPS daarvan is ook weer niet te meten...

DH: http://www.diabloprogress...unk-2500/Whistler/4139774
Wizard: http://www.diabloprogress...nk-2500/FireDrunk/3037387

Wat ik zelf als volgende stappen in gedachten had voor mijn DH:
Nieuwe Belt (Witching Hour denk ik), Natalya's boots (geeft mij in een keer de 2 en 3 set bonusses)

Voor mijn Wizard:
Nieuwe Belt (Witching Hour, goh :) ), Eventueel goede Aughilds craften en FireBird 6 set bonus laten vallen, is eigenlijk ook niet zo goed, maar word leuker in 2.1

Iemand anders nog meer tips?

[ Voor 3% gewijzigd door FireDrunk op 04-08-2014 10:37 ]

Even niets...

• _Peter2_
porn* schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:35:
[...]

Ik bedoelde zelfs 3 sockets maar ken het probleem. Ik zou iig geen (leg) chests/pants gaan zitten rerollen voor sockets, je hebt de souls en DBs hard genoeg nodig binnenkort :P
Klopt helemaal :) Overigens is mijn helm ook wel aan een vervanging toe (maar dan wel een met en Str en CHC erop). Craften daarvan kost teveel mats (voral voor een level 61 variant).

Maar goed, vanavond weer tijd om wat verder te spelen, welliicht dat level 69 dan haalbaar is (ik speel rustigjes aan, dus 70 zit er voor vandaag denk ik nog niet in).

Overigens alles wat geen upgrade is wordt gesalvaged op het moment, dat crafting mats zijn hard nodig (ik pak ook alles op, grijs, wit, blauw, geel, oranje of groen).

Zou het nog wat uitmaken om hard i.p.v. normal te spelen? (Speel nu normal zodat de killspeed hoger ligt en ik dus meer mats / speeltijd zou krijgen)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

FireDrunk schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:35:
[...]
Voor mijn Wizard:
Nieuwe Belt (Witching Hour, goh :) ), Eventueel goede Aughilds craften en FireBird 6 set bonus laten vallen, is eigenlijk ook niet zo goed, maar word leuker in 2.1

Iemand anders nog meer tips?
WH is geen BiS item voor een fire/meteor wiz. Zie mijn fire wiz
Enige wat er nog ontbreekt aan mijn fire wiz is een legendary fire amulet en een SoJ. Verder is die af. Aughild's is prima, Firebird is crap.

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:01
Ik moet zeggen dat ik de 4set bonus van FB wel fijn vind in T6... Ze mogen de cooldown nog wel wat verlagen, maar je hebt zeker een punt, het is niet echt een topset.

Tal Rasha's is bij mij eigenlijk alleen te combineren met een offhand (of een amulet), maar dat vind ik zonde van mijn Mirrorball.

Desalniettemin heb ik wel een hele goede Tal Rasha belt liggen (497 int, 487 vit, 99 res all, en explosive damage).

Even niets...

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Kan jammer genoeg niet meer echt de motivatie opbrengen om verder te grinden weet iemand hoe lang het gaat duuren voordat de nieuwe patch er eindelijk is ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

cybergi schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:58:
Kan jammer genoeg niet meer echt de motivatie opbrengen om verder te grinden weet iemand hoe lang het gaat duuren voordat de nieuwe patch er eindelijk is ?
Augustus werd genoemd, bij launch van de console versies.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

cybergi schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:58:
Hetzelfde hierzo, ik heb het al 2 weken niet meer aangeraakt, bijna geen van mijn vrienden zijn meer online.
Wel hebben ze allemaal dezelfde gedachte, patch 2.1.0 = greater rifts en voor het eerst de keys gaan gebruiken voor een hellfire amulet :)

Nu geniet ik van de vrije tijd die ineens is vrij gekomen.. rust in de hoofd ;)

Diablo 3 - Battle.net

_Peter2_ schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:42:
[...]

Overigens alles wat geen upgrade is wordt gesalvaged op het moment, dat crafting mats zijn hard nodig (ik pak ook alles op, grijs, wit, blauw, geel, oranje of groen).

Zou het nog wat uitmaken om hard i.p.v. normal te spelen? (Speel nu normal zodat de killspeed hoger ligt en ik dus meer mats / speeltijd zou krijgen)
Depends, doe je bounties? Zoja dan zou ik op zo'n niveau spelen dat je 90% van de mobs oneshot dan level je tenminste het snelst, althans als dat je doel is.

Ik pak ook alle blues/yellows op, white items af en toe maar dan heb je zat van die mats :)

Bnet pindle#2913

• Grin

Grin

Ride si sapis.

FireDrunk schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:56:
Ik moet zeggen dat ik de 4set bonus van FB wel fijn vind in T6... Ze mogen de cooldown nog wel wat verlagen, maar je hebt zeker een punt, het is niet echt een topset.

Tal Rasha's is bij mij eigenlijk alleen te combineren met een offhand (of een amulet), maar dat vind ik zonde van mijn Mirrorball.

Desalniettemin heb ik wel een hele goede Tal Rasha belt liggen (497 int, 487 vit, 99 res all, en explosive damage).
Idealiter combineer je de Tal's belt idd met een Tal's amulet maar die moet dan wel goed rollen (heb er 3 in de stash die net niet voldoende zijn). Tal's set is m.i. noodzakelijk voor voldoende Arcane regeneration, meteors spammen is een kostbare zaak @ Arcane... Een fire wiz vind ik daarnaast niet viable op T6, T5 met extreem goede gear kan, maar hoger zeker niet. T6 is helaas maar voor een select aantal builds weggelegd.
@FireDrunk
Drop je iAS, dat is echt veel te hoog en kost je Arcane. Ruil die stat zo snel mogelijk om voor iets anders.

[ Voor 6% gewijzigd door Grin op 04-08-2014 12:04 ]

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
porn* schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 10:35:
[...]

Steeds meer mensen wachten op de patch voordat ze weer verder gaan.

Misschien is dit de tijd om een Hardcore Monk aan te gaan maken!?

Al kijk ik een beetje op tegen bovengenoemde. Op nul beginnen en alles weer gaan oppakken, oef :X

Oh nee, eerst in leven blijven :+

D3 Armory

Ulanbator schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:14:
[...]

Steeds meer mensen wachten op de patch voordat ze weer verder gaan.

Misschien is dit de tijd om een Hardcore Monk aan te gaan maken!?

Al kijk ik een beetje op tegen bovengenoemde. Op nul beginnen en alles weer gaan oppakken, oef :X

Oh nee, eerst in leven blijven :+
Het is ff doorbijten maar maakt het ook wel weer leuk imo hoor :) Nou had ik de mazzel dat ik nog 350M over had maar dan nog; heb er geen zak aan. Heb DB's en souls keihard nodig, kan nauwelijks geld uitgeven atm :D

Bnet pindle#2913

• desjaak909
porn* schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:24:
[...]

Het is ff doorbijten maar maakt het ook wel weer leuk imo hoor :) Nou had ik de mazzel dat ik nog 350M over had maar dan nog; heb er geen zak aan. Heb DB's en souls keihard nodig, kan nauwelijks geld uitgeven atm :D
Anders binnenkort even wat runnetjes samen doen, kan je mijn souls krijgen

desjaak909 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:26:
[...]

Anders binnenkort even wat runnetjes samen doen, kan je mijn souls krijgen
Thanks, nog ff kijken of dat lukt, heb nog niet zo hoog geprobeerd alhoewel m'n thoughness al aardig wat vorm begint te krijgen. M'n dps suckt alleen nog enorm :P

Bnet pindle#2913

• desjaak909
porn* schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 14:47:
[...]

Thanks, nog ff kijken of dat lukt, heb nog niet zo hoog geprobeerd alhoewel m'n thoughness al aardig wat vorm begint te krijgen. M'n dps suckt alleen nog enorm :P
het hoeft niet meteen op T5/6 hoor >:)

• Miel71
Ik zou ook graag de GoT clan willen joinen, dus als een officer mij zou kunnen uitnodigen graag! Battletag: TryFal#2300
Pagina: 1 ... 71 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]